Beastly (2010): Trailer λαμπυρίζοντος λυκόφωτος

Δες/Κρύψε το teaser

Το δρόμο του όσο χειρότερα τόσο καλύτερα που έδειξε το New Moon (2009) φιλοδοξεί θεωρητικά να τον ακολουθήσει η μισή παραγωγή του Hollywood πια, όμως η ιστορία του Twilight franchise είχε ήδη δείξει πως τα μεγάλα studio (που το προσπέρασαν) δεν είχαν το ψυχρό ένστικτο που απαιτούνταν για να σοδομίσουν τόσα εκατομμύρια τσιριάρες αμοιβάδες ανά τον πλανήτη. Έτσι φυσιολογικά, επίσημα από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, πρώτος ακόλουθος της Summit έχει αυτοχριστεί άλλη ανεξάρτητη, η CBS Films, με το Beastly (2010), ένα φιλμ περήφανο αντίγραφο το οποίο προβάλλει από τα ξημερώματα το trailer του στο Twilight TV, λίγες μέρες πριν το τελικό (trailer) του Twilight Saga: Eclipse (2010) ξεκινήσει τις δικές του προβολές από την Oprah.

H CBS Films μπορεί να είναι πρωτάρα σαν εταιρεία αλλά έχει προφανώς μεγάλη μαμά, και η παραγωγή είχε $20 εκατομμύρια για ξόδεμα, τα περισσότερα από τα οποία μάλλον θα πάνε στο σμπρώξιμο, αφού η Summit έχει αποδείξει (πέρα απ' όλα τ' άλλα και) ότι μπορείς να πουλάς φύκια για μεταξωτές μπλοκμπαστεριές στο συγκεκριμένο κοινό. Πιο χαρακτηριστικά των προθέσεων στα έξοδα, η Vanessa Hudgens και ο Alex Pettyfer "έτυχε" να "κερδίσουν" ταυτόχρονα τα φετινά Stars of Tomorrow, σε μια ShoWest που έτρεχε υπό προσωρινή και for profit ιδιοκτησία πριν γίνει CinemaCon από το 2011. Εκτός από το να προσθέτει λάμψη στους πρωταγωνιστές της όμως, η προώθηση φροντίζει και να πακετάρει το προϊόν της πιπιλώντας όρους όπως "υπερ-μοντέρνα επαναφήγηση" στις συνόψεις και "μαγικός ρεαλισμός" στις συνεντεύξεις, έχοντας διακρίνει πόσο περίγελως γίνονταν και γίνονται οι twihards προσπαθώντας μόνοι τους (χωρίς καθοδήγηση) να πείσουν τους υπόλοιπους για την.. αξία των ταινιών και των βιβλίων με σήμα το χουφτωμένο μήλο. Στο ίδιο κλίμα, ακόμα και η μεταφερόμενη νουβέλα της Alex Flinn φέρεται να έχει επηρρεαστεί από τη Belle et la Bête (1946) του Jean Cocteau, πράγμα το οποίο είναι μεν ψιλο-αλήθεια (αφού η Flinn έψαξε οποιονδήποτε ασχολήθηκε με την Ωραία και το Τέρας στους αιώνες) αλλά και στο χαρτί η βασικότερη επιρροή ήταν φυσικά οι πωλήσεις των πονημάτων της Stephanie Meyer. Όλο αυτό το πανηγύρι υποκρισίας το οπτικοποιεί το trailer, το.. διαστημικό λύκειο στο οποίο πάει ο ξανθός κοιλιακός Τέρας εξηγεί άριστα τι σημαίνει υπερ-μοντέρνος μυθιστορηματικός μαγικός ρεαλισμός για πυροβολημένες, από κει και πέρα όλες οι σκηνές το μόνο που έχουν στο νου τους είναι να φωτίζονται από το σωστό Λυκόφως. Σε περίπτωση που είχες καμιά ανησυχία, η "παραμόρφωση" του Pettyfer αποκαλύπτεται ολοκληρωτικά να έχει βγει από τα υγρά όνειρα χοντρής γκοθούς φυσικά, ενώ όλες οι αντιπάθειες για τη Slutgens (όπως την ανεβοκατεβάζουν οι αμέτρητες που αισθάνονται ότι τις είχε παρατήσει ο Zac Efron για χάρη της) μάλλον θα ξεχαστούν τόσο εύκολα όσο και αντιδράσεις των φαν του βιβλίου μετά τις παρεμβάσεις της Flinn. Με την ίδια ευκολία πάντως, μπορείς να προβλέψεις και μέλλον συγκριτικά φτωχού συγγενή για το όλο εγχείρημα.


Previously on Movies for the Masses: Grown Ups (2010): Μεγάλο trailer

6 Responses so far.

  1. Alien_Dwarf said

    "Mary Poppins". Gotta love NPH. Αλλά, I'm sensing a big flop in the force. Και ο Alex Ryder δεν έχει ιδέα από υποκριτική.

  2. Nells said

    kala exeis kai movie blog???
    vre ton boxofi!!!poly gelasa!!
    an ke pou me xaneis pou me vriskeis sto cinema...meta to clash of the titans pou mou 8ymise arxaio persie jackson...me berdemena boutia 3enerosa toso pou den 3anapiga!
    katevasa proxtes to desert flower pou den eixa prolavei na pao na do,akomi k xoris ypotitlous sta somaliana sugini8ika...
    to lighting over water 8elo na dw..

  3. cheaptalk said

    Ο Harris είναι το comic relief προφανώς, παίζει τον δάσκαλο που προσλαμβάνει ο Τέρας όσο είναι απομονωμένος στο καστροδιαμέρισμα, και νομίζω ότι αυτός φέρνει και την Ωραία εκεί. Αλλά δε ξέρω πόσο χρειάζεται, η Meyer έδειξε ότι οι καλύτερες κωμικές στιγμές είναι οι (αμέτρητες) αθέλητες, και ότι το κοινό στόχος δε θέλει έτσι κι αλλιώς τίποτα να το βγάζει από τη κοσμάρα του, όσο περισσότερο angst χωρίς πραγματικό λόγο τόσο καλύτερα. Όπως και να 'χει, τα μάτια του Harris φαίνονται σα κατσαρίδας ακόμα και μέσα από τα γυαλιά, γιατί φοράει φακούς που τον τυφλώνουν πραγματικά.

    BTW, στο μόνο ουσιαστικό "twist" της ιστορίας, στο βιβλίο τουλάχιστο, η Ωραία υποτίθεται ότι δεν είναι και τόσο εκθαμβωτική, έχει.. στραβά δόντια ας πούμε, και γενικότερα είναι κατασκευασμένη για να ταυτίζονται πιο εύκολα μαζί της οι twihards. Και η Hudgens νομίζω ότι όντως αποτελέι μεγάλο πρόβλημα για τη παραγωγή, δεν είναι Miley ας πούμε, πολλές πιτσιρίκες που.. ψοφάνε από τη ζήλεια τη μισούν απεριόριστα, και οι επιθέσεις στα φόρα έχουν ξεφύγει εδώ και καιρό από το ότι ήταν.. ακατάλληλη για το ρόλο (γιατί δεν είναι χλωμή κοκκινομάλλα) και έχουν γίνει προσωπικές.

    Γενικά δε νομίζω να πατώσει η ταινία. Σίγουρα δεν υπάρχει αρκετό προϊόν στην αγορά για να καταναλώνει το κοινό του Twilight, που έχει και μια.. μικρή τάση στη κατανάλωση. Και η προώθηση μέχρι τώρα φαίνεται πολύ έμπειρη, παίζει όλες τις σωστές νότες για να κολακεύει την απύθμενη βλακεία και έχει έτοιμη και ολόκληρη σειρά εμπορευμάτων να σμπρώξει μαζί με τη ταινία. Και όπως είπα, πέρα από τα.. θύματα, προσέχει τόσο τη βιομηχανία (τους αιθουσάρχες και τα κουτσομπολιά) όσο και τους υπόλοιπους που γελάνε (σερβίροντας αερολογικές παπάρες που δύσκολα αντικρούεις όσο τις μορμόνικες). Τέλος έχει πιάσει και καλό πόστο για έξοδο, ακριβώς ένα μήνα μετά το Eclipse για επιδόρπιο και χωρίς δυνατό ανταγωνισμό την ίδια ημερομηνία.

    Η Summit έδειξε ότι το σημαντικό σε τέτοιες φάσεις είναι να δώσεις την εικόνα ασταμάτητης δύναμης. Βάζεις πέντε αξιολύπητες να στήνονται όλη μέρα για αυτόγραφα, ταϊζεις τα media ακόμα μεγαλύτερο κουτόχορτο απ' ότι τις.. καταναλώτριες, και έχεις αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Όλες οι κουτσές στραβές τρέχουν να μη μείνουν έξω από τη νέα μόδα "φαινόμενο" κλασικά, δημοσιογράφοι και κριτικοί φοβούνται να σε ακουμπήσουν μη κατηγορηθούν για σεξιστές ή φάνε καμιά ντομάτα (και πολλοί κοιτάνε να εξαργυρώσουν κι αυτοί τη διάχυτη βλακεία), και συναγωνίζεσαι στα ταμεία παραγωγές που έχουν κοστίσει δέκα φορές περισσότερο και είναι και συγκριτικά εκατό φορές σοβαρότερες.

    Δε λέω ότι το Beastly θα γίνει κανά υπερφαινόμενο (και δεν έχει και υλικό για sequels), αλλά τη συνταγή τη ξέρει λίγο πολύ, αυτό σημείωσα ουσιαστικά.

  4. cheaptalk said

    Με τη Nells που μπήκε σφήνα στο σχολιασμό δε θυμάμαι να έχουμε γνωριστεί, οπότε γνωστή του verbal θα είναι υποθέτω και έχει το ακαταλόγιστο έτσι κι αλλιώς ως γυναίκα νομίζω :p

  5. Alien_Dwarf said

    Ωραία αυτά που λες και στο κείμενο και στο σχόλιο, αλλά ανάλογες προβλέψεις γινόταν και για το Bandslam της Vanessaς, το οποίο πατούσε στην επιτυχία των High School Musicals και μπορεί στην τελική να ήταν και λίγο καλύτερο, αλλά πάτωσε. Οπότε κάνω κι εγώ μια αντι-πρόβλεψη, και που ξέρεις, μπορεί και να μου κάτσει και να έχω μετά να λέω. :P [/imdb_troll mode]

  6. cheaptalk said

    Δε νομίζω να λέω ή να υπονοώ πουθενά ότι θα λυπηθώ άμα πατώσει το Beastly. Στη πραγματικότητα κάνω ύπουλο opinion leading για να θαφτεί και να πατώσει, προφανώς. Απλά δε το βλέπω, οπότε ας μείνει τουλάχιστο καμιά έκθεση του παιχνιδιού που παίζεται για κανέναν ικανό να τη καταλάβει. Και ο άλλος καλός λόγος για το θέμα είναι ότι δεν έχω καμιά όρεξη να γράφω για το Eclipse τη Παρασκευή αλλά έχω μια υποχρέωση να το αναφέρω κάπως σα "θέμα" (την οποία υποχρέωση και έβγαλα).

    Το Bandslam απευθύνονταν σε άλλο κοινό, οι twihards δεν είναι απαραίτητα fan γυμνασιακών μιούζικαλ. Άλλωστε είπα ήδη ποιος ήταν ο πραγματικός σταρ των HSMs (και το 17 Again δε θυμάμαι να πάτωσε) και ποια κοριτσάκια έχουν συμπάθειες στα άλλα κοριτσάκια, πράγματα πολύ γνωστά σε όσους ασχολούνται (με τη βιομηχανία ή τα κοριτσάκια :p).

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.