Resident Evil: Afterlife (2010): Απέθαντο trailer

Resident Evil: Afterlife (2010) - Trailer
Δες/Κρύψε το teaser

Το παιχνιδο-franchise που αρνείται να πεθάνει περνάει στη μεταθανάτια ζωή το φθινόπωρο, στο Resident Evil: Afterlife (2010), και η Sony σε προειδοποιεί σχετικά, με trailer που έκανε πρεμιέρα τη Κυριακή στο Attack of the Show και παίζει από σήμερα παντού, περισσότερο με αφορμή την E3 (όπου ανακοινώθηκε και το Resident Evil: Revelations για το 3DS) παρά κάποια από τις εξόδους του αμερικάνικου weekend.

Το franchise, στη κινηματογραφική του μορφή, ήταν να κλείσει με το Resident Evil: Extinction (2007) άμα θυμάσαι, αλλά στη πορεία βρήκε extra life, θεωρητικά από τις καλές εισπράξεις της ταινίας (περίπου $150 εκατομμύρια σε όλο το πλανήτη) και από τα πράγματα, φαντάζεσαι, εξαιτίας της εξαιρετικότητας του Resident Evil 4 που ανάστησε τη σειρά των βιντεοπαιχνιδιών μπαίνοντας και σε αρκετές λίστες στο τέλος της δεκαετίας, και της επαναξαναματανάστασης των τριών ψευτοδιαστάσεων στη μεγάλη οθόνη που έκανε ακαταμάχητη την ιδέα μιας ακόμα αρπαχτής. Στις νεκραναστάσεις έχει μείνει και επιμένει, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες σου, φανερά η παραγωγή, η χαρακτηριστική καφετίλα του RE 4 έχει μουλιάσει και τα ψηφιακά σκηνικά (που παρεμπιπτόντως γίναν φωτεινότερα στο trailer σε σχέση με το teaser) και τις αφίσες του Afterlife, ενώ το S3D, ψιλο-ρέτρο πια, σα τις περσινές πωρωμένου κοινού σπλατεριές, επικεντρώνεται στα διάφορα που πεντάγονται απειλητικά στη μούρη σου. Πηγαίνοντας ακόμα πιο πίσω, στο S3D exploitation των 70s και των 80s, τα blurb υπόσχονται και τη "latest 3D technology" εννοώντας το fusion system του James Cameron με το οποίο γυρίστηκαν, ας πούμε, τα Ghosts of the Abyss (2003) και Spy Kids 3-D (2003). Αυτή την αισθητική.. last year, ούτε καν αρκετά παλιά για να εμπεριέχει μια κάποια νοσταλγία, τη σπάει κάπως η αποστειρωμένη αλλά διαχρονική του Paul W.S. Anderson που επιστρέφει μετά από καιρό στη σκηνοθεσία, και ακόμα περισσότερο (τη σπάει) το ακαταμάχητο γκομενοτρίο των Milla Jovovich, Ali Larter και Sienna Guillory, παρολαυτά, το μεγαλύτερο πρόβλημα της σειράς παραμένει η θεματική κατεύθυνση και για να ξεκαθαρίσει αυτή θα πρέπει να περιμένεις το επόμενο και πραγματικό (αντί για teaser-o-) trailer, τον Ιούλιο, στη Comicon. Στα μέχρι τώρα δεδομένα, ο Anderson, που κράτησε τη θέση του σεναριογράφου και στα τρία μέχρι τώρα επεισόδια, απέφυγε γενικά σε αυτά το κόλλημα με τα παιχνίδια που για πολλούς ήταν η συμφορά του Mortal Kombat: Annihilation (1997) και του Tomb Raider: The Cradle of Life (2003), όμως έχασε το μπούσουλα στο Extinction, και λογικά μόνη επιλογή έχει πια το κάτι σα reboot και τη σύγκλιση με το σύμπαν των παιχνιδιών, για να κρατήσει τουλάχιστο το core κοινό του. Έτσι η Alice είναι σίγουρο ότι δε θα έχει για πολύ τις υπερδυνάμεις της, ενώ στο Afterlife κάνει ντεμπούτο και ο Chris (ή αλλιώς Wentworth Miller άμα δεν έχεις επαφή με το σχετικό σύμπαν), ο πιο δημοφιλής (και σε αντίθεση με την Alice) στους gamers χαρακτήρας από το παλμαρέ του survival horror παιχνιδιού.


Previously on Movies for the Masses: Cyrus (2010): Trailer funcore

3 Responses so far.

  1. empty inside said

    imoyn etoimos na grapso oti i seira den exei pato alla [ntropi]entiposiastika[\ntropi]

  2. cheaptalk said

    Ο Paul W.S. Anderson δεν είναι και Uwe Boll, και η σειρά είναι de facto το πιο πετυχημένο παιχνιδο-franchise, τα είχα γράψει από το Extinction πριν κάτι χρόνια (και υπάρχουν και σχετικά link στο θέμα ή το κουτάκι του search για όποιον ενδιαφέρεται). Από κει και πέρα, το teaser ήταν πιο εντυπωσιακό, το teaser-o-trailer δείχνει χειρότερο και ότι ο αυξημένος προϋπολογισμός (για τον οποίο μιλάει γενικά ο Anderson) μάλλον δεν έφτασε ούτε για τις διπλές κάμερες. Μπορεί βέβαια τα ψηφιακά να γίνουν καλύτερα μέχρι το Σεπτέμβρη, αλλά η Sony δε φαίνεται να έχει και πολλή εμπιστοσύνη στη παραγωγή (από μαύρη τρύπα σε μαύρη τρύπα τη βολοδέρνει, από Αύγουστο-Σεπτέμβριο σε Ιανουάριο-Φεβρουάριο και ξανά πίσω), και εκτός από όσα έγραψα υπάρχουν και πολλά επιπλέον που δεν αυξάνουν την εμπιστοσύνη κανενός. Για παράδειγμα η Jil ουσιαστικά εμφανίζεται στο τέλος της ταινίας και μάλλον θα έχει μεγαλύτερο ρόλο στη συνέχεια, σε τέτοιες φάσεις τέτοιες συμμετοχές η παραγωγή τις κρατάει για έκπληξη, αντίθετα η συγκεκριμένη τη συγκεκριμένη φαίνεται να τη προωθεί σα.. πρωταγωνιστικό ρόλο, και κάτι tweets της Sienna Guillory όπου έλεγε ότι δεν έχει screen time, δεν έμειναν και πολύ στον αέρα.

  3. cheaptalk said

    Μόνο καινούριο φιλμ σε ευρεία διανομή, το Resident Evil: Afterlife (2010) δε δυσκολεύτηκε να πιάσει τη κορυφή του αμερικάνικου μποξόφη, με $26.7 εκατομμύρια, στο πρώτο κανονικό φθινοπωρινό weekend. Το 84% των εισπράξεων προήλθε από τρισδιάστατα φουσκωμένα εισιτήρια, οπότε μπορείς να πεις ότι η πελατεία του franchise μειώθηκε αρκετά από την εποχή του Extinction (2007), που είχε μαζέψει $23.7 μύρια σε plain old 2D, και σε σημαντικά λιγότερες οθόνες επιπλέον. Παρολαυτά, τα δολαριοβουνά ήταν αρκετά για να οριστικοποιήσουν και 5η ταινία στη σειρά, σύμφωνα τουλάχιστο με τη Milla Jovovich, που υποσχέθηκε και να μαζέψει ιδέες για τη νέα ιστορία από τους φαν στο Twitter. Η ιδέα της Sony να προωθήσει μόνο το.. Sony Fusion System του James Cameron (με το οποίο έγιναν τα γυρίσματα) και να κρύψει τη ταινία από τους κριτικούς, ήταν πάντως σίγουρα αυτή που βοήθησε τα μέγιστα το Afterlife, ενώ γενικότερα τα θαυματουργά της κόλπα στο marketing όλο το καλοκαίρι, έφεραν τη εταιρεία να έχει πάνω από 50% μερίδιο στις εισπράξεις αυτού του σαββατοκύριακου. Στο μερίδιο της Sony βοήθησαν έμμεσα και τα υπόλοιπα studio που επικεντρώθηκαν στις αρπαχτές του ενός τριημέρου, χαρακτηριστικότερα ο Machete (2010) σημείωσε μεγαλύτερη πτώση και από τον (καταδικασμένο από D- Cinemascore) American (2010), -62.4% έναντι -56.9%, και έτσι προσπεράστηκαν και οι δυο από τους Takers (2010), μια παραγωγή χωρίς καμία φιλοδοξία και στη 3η της βδομάδα εξόδου.

    Στα ανεξάρτητα, ανεπίσημα σε 1-2 οθόνες άνοιξαν κάτι άπειρες ταινίες και ντοκιμαντέρ, μπορεί και πάνω από 30, αφού άρχισε η περίοδος των βραβείων και όλοι το προσπαθούν ή βγάζουν τουλάχιστο τις υποχρεώσεις που επιβάλλουν οι οσκαρικοί κανονισμοί. Στα επίσημα ξεχώρισαν οι Romantics (2010) με τη Katie Holmes ($44,400 σε δυο αίθουσες) και ο Arnacoeur (2010) με το buzz της επιτυχίας του στη Γαλλία ($54,300 σε 3). Το I'm Still Here (2010), το ντοκιμαντέρ όπου ο Joaquin Phoenix τα κάνει όλα μπροστά στη κάμερα του Casey Affleck, έκοψε $104,500 σε 19 αίθουσες, με μέσο όρο αξιοπρεπή αλλά δυσανάλογο του θορύβου που προκάλεσαν οι προβολές του σε Βενετία και Τορόντο (και όλα τα δημόσια τρελά του Phoenix στα γυρίσματα).

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.