Due Date (2010)

Μη Σπρώχνεις, Έρχομαι
Due Date, Poster

Σκηνοθεσία: Todd Phlips
Σενάριο: Alan Cohen, Alan Freedland, Adam Sztykiel, Todd Philips
Παίζουν: Robert Downey Jr, Zach Galifianakis


Δες/Κρύψε το trailer

Κομψός αρχιτέκτονας και χοντροκομμένος φέρελπις ηθοποιός, καταδικάζονται να διασχίσουν οδικώς μαζί ολόκληρη την Αμερική.Due Date, PhotographΟ ένας φανατικός της γοητείας της κομψότητας και της γεωμετρικής αυστηρότητάς της, ο άλλος ανώριμο γιουβαρλάκι που δεν έχει ξυπνήσει ακόμη απ’ τα όνειρά του και την ενθάρρυνση των γονιών του. Πιο αταίριαστους χαρακτήρες δεν έχει βρει ο Todd Philips σε καμία απ’ τις τρεις προηγούμενες απόπειρές του να κλείσει άντρες σε στενούς χώρους και ν’ αφήσει τις σπίθες απ’ τη σύγκρουση των τροφαντών τους εγώ, να κάψουν τα κοστούμια ωριμότητας και σοβαρότητας, που φοράνε πάνω απ’ τις αιώνια εφηβικές ψυχές τους. Σε αντίθεση όμως με το Road Trip (2000), το Old School (2003) και κυρίως το The Hangover (2009), το Due Date του έχει περισσότερο την τάση να περπατήσει στην ασφάλεια γνωστών διαδρομών, ξεδιπλώνοντας συρραμμένα κωμικά ενσταντανέ που αφήνουν πίσω τους καπνισμένα συντρίμμια και ζορισμένα απ’ τα γέλια στομάχια, παρά αυτήν του να ψάξει μέσα στην κωμωδία καταστροφής του, αυτό το κάτι που κάνει τικ-τακ στον ανδρικό εγκέφαλο περιμένοντας να εκραγεί. Στο δεύτερο επίπεδο μπορεί να αποτυγχάνει πρακτικά οικειοθελώς, στο πρώτο όμως δίνει ρέστα, με εμπνεύσεις που καίνε εγκεφάλους χωρίς να καταφεύγουν (πολύ) στη χοντροκοπιά που έχει βγάλει το κακό όνομα για τις κωμωδίες εξτραβαγκάντσας, και βοηθούν τα μάλα οι δυο ερμηνευτές του, με τον Galifianakis να γεμίζει την οθόνη του σε φινιρισμένη και πιο συγκρατημένη παραλλαγή της γνώριμης περσόνας του, και τον Robert Downey Jr να του κλέβει τη μπουκιά απ’ το στόμα, όποτε αποφασίζει να γυαλίσει το μάτι του και να φορτσάρει σε έναν ρόλο με μπόλικες καλοκρυμμένες κόντρα εξάρσεις.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΕΜΠΑΣΣΥ NOVA ODEON
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 20.40/ 22.40

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00
ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 2
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DTS)
Πέμ.-Τετ.: 17.10/ 19.20/ 21.30/ 23.40, Σάβ., Κυρ. & 12.40/ 14.50
ΑΙΘΟΥΣΑ 11 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 22.30, Πέμ.-Τρ. & 18.10/ 20.20

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 21.00/ 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Πέμ.-Τετ.: 13.30/ 15.30/ 17.30/ 20.00/ 22.15/ 00.30, Σάβ., Κυρ. & 11.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.15, Σάβ., Κυρ. & 17.30, Παρ., Σάβ. & 00.30

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 20.30/ 22.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.20

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. 17.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 18.10/ 20.20/ 22.30, Σάβ., Κυρ. & 16.00, Κυρ. & 11.40/ 13.50

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 21.10/ 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 17.40/ 20.00/ 22.20, Σάβ., Κυρ. & 11.30/ 15.20, Παρ., Σάβ. & 00.40

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 17.45/ 20.15/ 22.30/ 00.45

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 17.15/ 19.15/ 21.15/ 23.15, Σάβ., Κυρ. & 15.15, Κυρ. & 12.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 22.15/ 00.15, Σάβ., Κυρ. 20.15/ 22.15/ 00.15

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 20.15/ 22.30/ 00.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 12.30/ 14.45/ 17.00/ 19.15/ 21.30/ 23.45

ΤΑΥΡΟΣ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 16.00/ 18.00, Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 14.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.10/ 00.20
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Πέμ.-Τετ.: 19.20/ 21.30/ 23.40, Κυρ. & 17.10

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.20/ 23.30

VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1 (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.15/ 23.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 15.00/ 17.00/ 19.00/ 21.15/ 23.15/ 01.15, Σάβ., Κυρ. & 13.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 11 (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 19.45/ 21.45/ 23.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 20 (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 20.30/ 22.30/ 00.30

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY
CINE CITY 1
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00, Σάβ., Κυρ. & 17.00

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 21.30/ 23.30

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 20.40/ 22.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 17.20

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΔΗΜ. ΚΙΝ. ΣΙΝΕΑΚ
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.10/ 22.20


Also on Movies for the Masses: Due Date (2010): Trailer με Hangover

5 Responses so far.

  1. verbal said

    Να σκάσει λίγο το χειλάκι σου ήθελες αυτή τη βδομάδα, και το καλό προηγούμενο του The Hangover προφανώς σου ενεπνευσε την απαραίτητη εμπιστοσύνη, για να φτάσεις το Due Date να κόβει 52 χιλ εισιτήρια σε 59 αίθουσες πανελλαδικά, για να ρίξει απ' την κορυφή των ταμείων του προηγούμενου τετραημέρου, το Harry Potter and the Deathly Hallows, που με κομμένη στα μισά τη φόρα του, μάζεψε μόλις 35,3 χιλ εισιτήρια από 108 ολόκληρες αίθουσες πανελλαδικά. Οι υπόλοιπες καινούριες ταινίες, δεν σε ενέπνευσαν ιδιαίτερα, ιδίως με το Tournee ίσα να περνάει τις 2 χιλ εισιτήρια και το L' Amours Imaginaires να περιορίζεται μόλις στις 1,2 χιλ. Αποτέλεσμα που υποδεικνύει πως δυο ταινίες με ίδιο target group, καλό είναι να αποφεύγουν να συγκρούνται με ανοίγματα την ίδια εβδομάδα, ειδικά όταν ανήκουν και στην ίδια εταιρεία.

    Έταιρο κωμικό ξαλάφρωμα της εβδομάδας, το Despicable Me έκλεισε δεκαήμερο στα 55,7 χιλ εισιτήρια, με 23 χιλ απ' αυτά, να τα βγάζει στο δεύτερο τετραήμερό του, κι όπως φαίνεται κι απ' τη μικρή πτώση του 16%, η ταινία έδειξε δυνατά ποδάρια. Αντίθετα, σημαντική ήταν η πτώση του Machete, που στο δεύτερο τετραήμερό του έκοψε λιγότερα κι απ' τα μισά του πρώτου, κλείνοντας δεκαήμερο στα 20,8 χιλ εισιτήρια, από 45 οθόνες. Αντίστοιχου μεγέθους ήταν και η καρατόμηση του δράματος επιστημονικής φαντασίας Στο Ξέσπασμα του Φεγγαριού, αλλά το απότελεσμά της ακόμα χειρότερο, μιας κι η ταινία δεν είχε ανοίξει καλά εξ αρχής, και βρέθηκε να μαζέψει μόλις 5,3 χιλ εισιτήρια από 57 ολόκληρες αίθουσες, για να κλείσει το δεκαημερό της στα 20 χιλ εισιτήρια, ακολουθώντας, απροσδόκητα, την γενικά απογοητευτική ταμειακή πορεία όλων των ελληνικών τίτλων της φετινής σαιζόν.

  2. Ευγενία said

    Πόσο πια να λατρέψει κάποια ( κάποια είπα :Ρ ) τον Downey Jr.....
    Γέλιο όσο δεν θα φανταζόσουν, σκηνές και ατάκες που δεν θα φανταζόσουν καν....όντως κλέβει την παράσταση ο Robert σε κάποιες σκηνές.
    υγ : Ντροπή σου Σόνι :Ρ

  3. Aris said

    Ο Γαλιφιανάκης δεν παίζεται! Γέλασα πολύ μαζί του. Και περισσότερο όταν δεν μιλούσε αλλά κοίταζε με αυτό το περίεργο βλέμμα... Πραγματικά απίστευτος! Respect :-)

  4. Tasos said

    Δεν μπορούσα να φανταστώ τον Robert Downey σε κωμικό ρόλο. Ήταν πολύ καλός, του πάει και η κωμωδία. Για τον φίλο μας τον Γαλιφιανάκη τώρα τι να πω; Ο άνθρωπος είναι ταλεντάρα!

  5. verbal said

    Το ταξίδι τους ανάμεσα στα δεκαχίλιαρα των εισιτηρίων, συνέχισαν αγέρωχοι οι συνοδοιπόροι του Due Date, που έμεινει για δεύτερο Σαββατοκύριακο στην κορυφή, αντιστεκόμενο στην επέλαση της ντουζίνας ταινιών που άνοιξαν την περασμένη Πέμπτη. Με 50 χιλ καινούρια εισιτήρια (26,7 χιλ το ΠεΠαΣαΚύ), η ταινία της Village Πέρασε στο δεκαήμερό της το ψυχολογικό φράγμα των 100 χιλ εισιτηρίων ευρώ, βάζοντας πλώρη για τον τίτλο της εμπορικότερης κωμωδίας της χρονιάς.

    Στα ανοίγματα, κυριάρχησε ο Ταξιδιώτης της Αυγής, τρίτο κομμάτι του saga των Χρονικών της Νάρνια, δείχνοντας ότι με τα δεντράκια στολισμένα και τα παιδάκια υπεργλυκαιμιασμένα, τίποτα δεν αντιστέκεται στη σαιζόν των ανηλίκων. Με 24 χιλ εισιτήρια από 79 αίθουσες πανελλαδικά όμως, το άνοιγμά της πρόκειται μάλλον για πανωλεθρία, παρά για θρίαμβο. Το The Next Three Days που ήρθε δεύτερο, τα πήγε ελαφρώς καλύτερα, με 23 χιλ από 56 οθόνες πανελλαδικά, όμως και τα δυο κατάφεραν να ξεπεράσουν τον Harry Potter και τους Κλήρους του Θανάτου του, που κλείνοντας μήνα στις αίθουσες, έπεσαν στις 13,3 χιλ από 62 αίθουσες, σημειώνοντας πτώση 62% σε σχέση με το προηγούμενο τετραήμερο. Ντεμπουταρισμένος προ πολλού στα διαδικτυακά σοκάκια, ο Sammy με το Μυστικό του Πέρασμα, δεν κατάφερε να μαζέψει πάνω από 13,1 χιλ απ' τις 69 ολόκληρες αίθουσές του, πέρασε όμως στα χαρτιά τον άμεσό αντίπαλό του, το Despicable Me, που στο δεύτερο τετραήμερό του σημείωσε πτώση 62%, μαζεύοντας 8,9 χιλ εισιτήρια από 56 οθόνες. Το All Good Things κινήθηκε υποτονικά μαζεύοντας 5 χιλ εισιτήρια από 15 οθόνες, ενώ το άρτι βραβευθέν Attenberg άνοιξε ικανοποιητικά, με 2,3 χιλ εισιτήρια από 3 οθόνες, παρ' ότι είχε να πουλήσει μονάχα το αυστηρά φεστιβαλικό προφίλ του, και την ελληνική καταγωγή που συνόδευαν την εξαιρετική του εκτός συνόρων πορεία.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.