Kung Fu Panda 2 (2011): DreamWorks fu trailer

Kung Fu Panda 2 - Trailer

Σίγουρα θα θυμάσαι εκείνο το στρουμπουλό πάντα με τα όνειρα να γίνει αστέρι του κουνγκ φου, που σου είχε συστήσει πριν καμιά τριετία η DreamWorks εισάγοντας όχι μόνο τον πιο αξιαγάπητο animated χαρακτήρα της από την εποχή που μετέτρεψε το πράσινο ogre της σε μηχανή παραγωγής πράσινων χαρτονομισμάτων, αλλά και δυνητικά ένα απ’ τα επικερδέστερα franchise στην ιστορία του κινούμενου σχεδίου. Ε, κι αν δεν το θυμάσαι, ήρθε η ώρα να φρεσκάρεις τη μνήμη σου, με το one-two χτύπημα που έκανε η εταιρεία πριν μερικές μέρες, κυκλοφορώντας trailers για τα δυο φετινά της όπλα: το spin-off του Shrek και το sequel του Kung Fu Panda (2008), που πέταξε τον υπότιτλο The Kaboom of Doom ίσως για να μην προδώσει το στόρι που θέλει τον Garry Oldman να προσπαθεί να κατακτήσει την Κίνα με κανόνια.

Με τη φωνή του Jack Black, το σιγοντάρισμα της Angelina Jolie, ένα εκστατικό σπρώξιμο στο φεστιβάλ των Κανών του 2008, και μια διαφημιστική καμπάνια σχεδόν τόσο awesome όσο και το προϊόν που έσμπρωχνε, η εταιρεία του Spielberg είχε ήδη στρώσει τα βεγγαλικά για την εκρηκτική είσοδο των πέντε furious kung fu ζωντανών της στις αίθουσες, κι οι μαχητές της το ανταπέδωσαν μαζεύοντας $60 εκατομμύρια στο άνοιγμά τους, για να τα τριπλασιάσουν στα αμερικάνικα ταμεία και να κλείσουν τη διεθνή τους πορεία με $630 εκατομμύρια σε εισπράξεις συνολικά, ξεπερνώντας δηλαδή τα $484 μύρια του πρώτου Shrek (2001) και πλησιάζοντας τα $798 μύρια του Shrek the Third (2007), της μεγαλύτερης επιτυχίας στην ιστορία της σύμπραξης του studio με την Paramount στη διανομή. Όχι κι άσχημα για μια ταινία που είχε κοστίσει $130 μύρια κι είχε δώσει στον Spielberg πατήματα να εκδηλώσει την δυσαρέσκειά του για τη σχέση της DWA με την Paramount. Οι εταιρείες τα βρήκαν βέβαια και η συμφωνία τους κρατάει μέχρι το 2012, και μέχρι τότε το στρουμπουλό πάντα (που παρ’ ότι βρήκε το kung fu του, παραμένει στρουμπουλό), μαζί με εκείνον τον γόη γάτο απ’ το Shrek που ετοιμάζεται για τσάρκες μόνος του, θα φροντίσουν ώστε το στούντιο με τον ψαρά στο σήμα να έχει μερικά γερά διαπραγματευτικά χαρτιά για να ρίξει το ποσοστό που πληρώνει στην Paramount για το χαμαλίκι της διανομής. Η ταινία θα κάνει μαγιάτικο ξεκίνημα στις Κάνες για να τιμήσει τις ρίζες της και θα εξαπλωθεί στον υπόλοιπο πλανήτη (Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης) την πρώτη βδομάδα του Ιούνη. Και συν τοις άλλοις, θα πρέπει να συγκρατήσει τα γκέμια της Paramount, η οποία το περασμένο Σαββατοκύριακο γιόρτασε το μεγαλύτερό της άνοιγμα για το 2011 με τα $38 μύρια του Rango (που της παρήγαγε η Industrial Light and Magic), και το οποίο κόντραρε στα ίσια το How to Train Your Dragon (2010) (της DWA) με τα $43 μύρια των ενισχυμένων εισιτηρίων του S3D.



Previously on Movies for the Masses: Attack the Block (2011): Aliens in da hood trailer

No Responses so far.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.