Super 8 (2011): Νοσταλγικό trailer

Super 8 - Trailer

Ξέρεις εκείνα τα εκνευριστικά τρέιλερ που πιάνουν την ταινία από την αρχή της και μέσα σε δύο λεπτά την έχουν αφαιμάξει, την έχουν ξεζουμίσει, δείχνουν πλοκή, δείχνουν ανατροπές, δείχνουν το τέλος, τα πάντα; Και μετά βρίζεις την ώρα και τη στιγμή που πάτησες το play; Ε, το trailer του Super 8 που έκανε πρεμιέρα χθες, δεν είναι ένα από αυτά. Κι όμως, χωρίς ουσιαστικά να σου δείχνει τίποτα, σε κάνει να αναμένεις με τεράστια αγωνία την ταινία. Από τον JJ Abrams δε θα μπορούσες να περιμένεις κάτι άλλο. Ο άνθρωπος έχει βασίσει σχεδόν όλη του την καριέρα στο να θέτει τα σωστά ερωτήματα, με τον σωστό τρόπο. Η μεταφυσική πλεκτάνη αιώνων πίσω από τους διπλούς και τριπλούς κατασκόπους του Alias. Το μυστηριώδες νησί, οι Άλλοι, οι ανεξήγητες δυνάμεις στο Lost. Το αγνώστων λοιπών χαρακτηριστικών Λαγοπόδαρο που αναζητούσε μετά μανίας ο Philip Seymour Hoffman στο Mission Impossible III (2006). Το κρυπτικό trailer του Cloverfield (2008), που υπονοούσε την ύπαρξη ενός τέρατος που δε μας αποκάλυπτε.

Στο Super 8, την πολυαναμενόμενη συνεργασία του με τον παιδικό του ήρωα Steven Spielberg (ο οποίος διατηρεί το ρόλο παραγωγού, αλλά και της τεράστιας επιρροής, όπως εύκολα θα διακρίνεις), ο Abrams λέει την ιστορία μιας ομάδας παιδιών που βγαίνουν σε κάτι λαγκάδια έξω από το Οχάιο εν έτει 1979 για να γυρίσουν μια ταινία με ζόμπι, αλλά η κάμερά τους καταγράφει όχι μόνο τον εκτροχιασμό ενός τρένου, αλλά πιθανότατα και κάτι που βρισκόταν μέσα σε αυτό. Τι είναι αυτό το αόριστο ‘κάτι’; Φίλος ή εχθρός; Ίσως εξωγήινος; Γιατί συνέβη αυτό το ατύχημα; Και γιατί να τοποθετείται η δράση στο 1979, χρονιά που ο ίδιος ο Abrams είχε ηλικία παρεμφερή με εκείνη την νεαρών ηρώων του; Μικρές απορίες που σε κάνουν να θες να δεις την ταινία όλο και περισσότερο όσο τις σκέφτεσαι. Να βιώσεις όχι μόνο την αγωνία και την καταιγιστική δράση που εγγυημένα θα σου προσφέρει ο άνθρωπος που γύρισε δύο από τις καλύτερες μπλοκμπαστεριές των τελευταίων 15 χρόνων (το πάντα υποτιμημένο Mission Impossible III και το θαυμάσιο, προπέρσινο reboot/sequel του Star Trek). Αλλά και το συναρπαστικό συναίσθημα της ανακάλυψης και το πώς θα συνδεθεί με την ίδια την αγάπη προς το filmmaking και το σινεμά φαντασίας, όπως μαρτυρούν οι γεμάτες έκπληξη φατσούλες των πιτσιρικιών, η μουσική του Michael Giacchino που συνεχίζει στην πορεία του ως νέος John Williams, οι αναμνήσεις που φέρνει στην επιφάνεια το λογότυπο της Amblin, αλλά και η ίδια η ύπαρξη της Super 8 ως σύμβολο αθωότητας και δίψας για δημιουργία. Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον ίδιο Abrams, το Super 8 μοιάζει να είναι ακριβώς το (σπάνιο) είδος του απόλυτα προσωπικού μπλοκμπάστερ που έχουμε απόλυτη ανάγκη μέσα στα καλοκαίρια των υπερηρώων και των ανακυκλωμένων ιδεών. Ένας τρόπος για τον action auteur να δηλώσει εμφατικά πως, αφού τα κατάφερε θαυμάσια ως gun for hire σε ένα star vehicle και σε ένα franchise ηλικίας 45 χρόνων, είναι ώρα να κάνει κάτι δικό του. Επιτέλους.


Previously on Movies for the Masses: Puss in Boots (2011): Catwalk teaser

3 Responses so far.

  1. Anonymous said

    Ετσι ρε J.J, τρελανε μας!

    Alias, LOST, Fringe, Cloverfield, MI:3, Star Trek.Κι επεται συνεχεια :)

  2. cheaplog said

    Με $35.5 εκατομμύρια εισπράξεων, το Super 8 (2011) που ανοίγει απόψε με το.. παραδοσιακό 6ήμερο καθυστέρησης στα μέρη μας, πρωταγωνίστησε στις Αμερικάνικες Πολιτείες το περασμένο σαββατοκύριακο. Spielberg porn με τη καλή ή τη κακή έννοια (ή και τις δυο), η ταινία κατάφερε αναμφισβήτητα για καμιά ώρα τουλάχιστο επί της οθόνης, και για καμιά βδομάδα στον πλανήτη Αμερική, να θυμήσει πως ο πατέρας της μπλοκμπαστεριάς είχε τρελά ιδιοφυή και αξιαγάπητα τέκνα, λίγο πριν τα 36χρονα των πρωτότοκών του, των Σαγονιών του Καρχαρία (1975).

    Το αν πέτυχε και εισπρακτικά το Super 8, εξαρτάται από το πως διαβάζεις τα νούμερα. Η Paramount που δεν είχε ακριβώς αίσθηση τι είδους καμπάνια έκανε (μόνο ότι ο JJ Abrams δεν ήθελε να αποκαλύψει.. το τέρας σα να είχε κάνει το Cloverfield 2) και έβλεπε το tracking να δείχνει μέχρι και καταστροφή ($20-30Μ), έβγαλε σίγουρα αναστεναγμούς ανακούφισης. Από την άλλη, για παράδειγμα ο Brandon Gray στο Box Office Mojo, που τελευταία θάβει κι αυτός ότι βρει μπροστά του όπως θα χεις πάρει χαμπάρι, συγκρίνει τη ταινία με οτιδήποτε για να τη βγάλει τελευταία, παρόλο που η παραγωγή ήταν.. τζάμπα (με $50M προϋπολογισμό) και τα δεδομένα επιτρέπουν στον καθένα να προβλέψει με σχετική ασφάλεια πως θα κλείσει με κάπου $120M μύρια σύνολο. Το σ/κ άνοιγε και το Judy Moody and the NOT Bummer Summer (2011) σε διανομή Relativity, η ταινία είναι από αυτές που βλέπεις την αφίσα και φεύγεις τρέχοντας αν δεν είσαι χαζούλα 10χρονη, και ακριβώς αυτό το κοινό μάζεψε, κοριτσάκια κάτω των 12 ετών και τις μανάδες τους, συν τους επιδειξίες των περιχώρων που δε χάνουν τέτοιες ευκαιρίες μπορείς να υποθέσεις, για να φτάσει τα τυπικά για το είδος $5-10 μύρια ($6.1M συγκεκριμένα). Από τη κορυφή της προηγούμενης βδομάδας, οι X-Men: First Class (2011) σημείωσαν σημαντική αλλά τυπική για το franchise πτώση (-)56% και περιορίστηκαν στη 2η θέση του μποξόφη τώρα, παρόλο που ο συνδυασμός καλού word of mouth γι' αυτούς και soft tracking του Super 8, τους έδινε θεωρητικά αρκετές πιθανότητες να παραμείνουν πρώτοι. Νούμερο 3 στο τρίτο του weekend αλλά νούμερο 1 της χρονιάς πλέον το Hangover II (2011) πέρασε με φόρα τα $200 μύρια ($215.7M στο σύνολο) και τους τέταρτους Πειρατές που έχουν συγκεντρώσει μόνο.. $208.9M σε τέσσερις βδομάδες από το αμερικάνικο πλιάτσικο αλλά κάνανε ρεκόρ ποσοστού εσόδων από το διαπλανητικό (κοντά στο 80%) και πέρασαν τα $900 εκατομμύρια, αποδεικνύοντας πιο ξεκάθαρα από οτιδήποτε πως το Hollywood κάνει sequels βλεφαρίζοντας προς τριτοκοσμικούς πια, και πως η βιομηχανία ακόμα αρμέγει την S3D αγελάδα στις ίδιες περιοχές.

  3. cheaplog said

    Στα ανεξάρτητα, το Midnight in Paris (2011) έφτασε ουσιαστικά σε ευρεία διανομή (κοντά στις 1000 αίθουσες), πράγμα μίνι-θαύμα από μόνο του, και κάνει κάποια σχετικά ρεκόρ καριέρας για τον Woody Allen, που τροφοδοτούν διθυραμβικά αφιερώματα, αλλά οι μέσοι όροι του γίνανε μονομιάς ισχνοί από θεαματικοί (ακόμα και στο ίδιο chart το X-Men: First Class έχει καλύτερους στη δεύτερη και μέτρια ως κακή βδομάδα του, ας πούμε) και δεν αφήνουν περιθώρια για πολλές αισιοδοξίες παραπέρα. Στα ανοίγματα, το Trip (2010) έκανε το εντυπωσιακότερο με $78 ως 85 χιλιάρικα σε 6 τοποθεσίες και ανάλογα με το ποιον απολογισμό πιστεύεις, ενώ σημείωσε και το Viva Riva! (2010) που μάζεψε καμιά 10αριά χιλιάδες δολάρια από 3 αίθουσες ως ότι καλύτερο έχει βγει από το Κονγκό ever και με ανάλογο buzz στα.. υπόγεια διχτυακά στέκια.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.