Hanna (2011)

Hanna, Poster

Σκηνοθεσία: Joe Wright
Σενάριο: Seth Lochhead, David Farr
Παίζουν: Saoirse Ronan, Eric Bana, κ.ά.


Δες/Κρύψε το trailer

Ξανθιά δεκαεξάχρονη μεγαλώνει στους πάγους της Φινλανδίας εκπαιδευόμενη από τον πατέρα της σα δολοφονική μηχανή, μέχρι τη στιγμή που θα θελήσει να περάσει και σε πρακτική εξάσκηση πάνω στη μισή CIA ανά τον πλανήτη, με στόχο κακούργα κοκκινομάλλα. Hanna, PhotographΑκούραστα, από τη NY Comicon και δώθε τουλάχιστο, ο Joe Wright δηλώνει πως όταν ανέλαβε τη Hanna (2011) διαδεχόμενος στο project μεταξύ άλλων τον Danny Boyle και τον Alfonso Cuarón, τη φαντάστηκε σαν Lynch-ικό παραμύθι δράσης, και το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι και μακριά από αυτή την επιδίωξη, κάτι σα Kick-Ass (2010) για το arthouse πλήθος το φιλμ κρατάει ένα δολοφονικό σουρεαλιστικό ρυθμό για πάνω από μια ώρα, πριν πλακώσει τα ξεκαθαρίσματα κάνοντάς σε να αναρωτιέσαι που θα σταματήσει. Με τη.. κλασική του ειδίκευση, ο σκηνοθέτης του Atonement (2007) προτιμάει μια παρωχημένη αφήγηση, του είδους που σου φυλάει τις γενετικές μεταλλάξεις της μικρής ηρωίδας σαν έκπληξη για το τέλος, του είδους που προτιμάει για δευτερεύοντες κακούς τους παρανοϊκούς γκέι δολοφόνους, του είδους που πουδράρει τη βία του με.. γήινες αποχρώσεις χαρακτηρισμού, για να τα πάει καλά με κριτικούς της στάσης, και της κλάσης αν θες, του Roger Ebert. Όπως παρατηρεί βέβαια και ο τελευταίος, οι ταινίες δράσης θέλουν και τον χορογράφο τους ακόμα και όταν η σκηνή γεμίζει κυρίως με CGI, και σε αυτό τον σκηνοθέτη τον βοηθάνε τόσο ο βετεράνος (και συνεργάτης του Paul Greengrass στα Bourne) Jeff Imada με το ρεαλιστικό στιλάκι του, όσο, εκπληκτικά, και οι Chemical Brothers που υπογράφουν το πιο ξεχωριστό ηλεκτρονικό score των πρόσφατων χρόνων, επιδιώκουν να ενσωματώσουν φυσικούς οργανικούς ήχους σε ένα απόκοσμο τέμπο, συμπληρώνουν πραγματικά κινηματογραφικές συνθέσεις από αυτές που μένουν στα μπλοκάκια σα σημείο αναφοράς στα reviews κάθε επόμενης παρόμοιας παραγωγής. Ο προϋπολογισμός της συγκεκριμένης παραγωγής πάντως, δε διαφέρει και πολύ από αυτόν δράματος χαρακτήρων σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που προτιμάει έτσι τα παρατεταμένα tracking shots από ανάγκη να περιορίσει τις μέρες προετοιμασίας (έστω κι αν αυξάνει τις ώρες για τις πρόβες), και μάλλον αναγκάζεται επακόλουθα να παρατείνει και κάποιες στατικές σκηνές (όπως αυτή στο Grimm-όσπιτο, σημείο συνάντησης στο τρίτο μέρος) για να μην αποσυντονίσει τον εσωτερικό σου μετρονόμο, αλλά ακόμα κι αυτό το καταφέρνει με μια αισθητική.. υπεροχής, θυμίζοντας ας πούμε πολύ έντονα μίξη Fassbinder και Tykwer επί γερμανικού εδάφους.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ
ODEON ΟΠΕΡΑ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 20.35/ 22.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.00

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DTS)
Πέμ.-Τετ.: 16.50/ 19.10/ 21.30/ 23.50, Σάβ., Κυρ. & 12.10/ 14.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 11 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 20.20/ 22.40, Πέμ.-Σάβ. & 01.00

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA ING
Πέμ., Σάβ.-Τετ.: 19.30/ 22.00/ 00.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Παρ.: 18.30/ 21.30/ 00.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Πέμ., Σάβ.-Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15, Πέμ., Δευτ.-Τετ. & 13.15/ 15.30, Παρ. 14.00/ 16.30/ 19.00/ 21.30/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Πέμ., Σάβ.-Τετ.: 20.45/ 23.15, Σάβ., Κυρ. & 18.15, Παρ. 19.00/ 00.00

Λ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ - ΑΧΑΡΝΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Πέμ.-Τετ.: 20.30/ 22.40

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 21.15/ 23.30

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 19.50/ 22.10/ 00.30

ΔΑΦΝΗ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ CLASSIC CINEMAS
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DOLBY DIGITAL SRD EX)
Πέμ.-Τετ.: 17.50/ 20.10/ 22.30

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 20.10/ 22.30/ 00.50

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ., Σάβ.-Τετ.: 19.30/ 22.10/ 00.50, Παρ. 17.30/ 20.10/ 22.50
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Πέμ., Σάβ.-Τετ.: 20.50/ 23.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 20.20/ 22.40, Πέμ.-Σάβ. & 01.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 2 (DTS)
Πέμ.-Τετ.: 17.40, Σάβ. & 15.20

VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 15.00/ 17.30/ 20.00/ 22.30/ 01.00, Σάβ., Κυρ. & 12.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 14
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 17
Πέμ.-Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 19.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 21.20/ 23.40

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ODEON ΓΛΥΦΑΔΑ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.30


Also on Movies for the Masses: Hanna (2011): Hit girl trailer

11 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Εκεί στο τέλος του θέματος υπάρχει μια παραπομπή "Also on Movies for the Masses" που οδηγεί στο θέμα που είχε ανεβάσει ο verbal για το τρέιλερ της Hanna. Τώρα OK, μόνιμα υπάρχει κόσμος που θέλει να διαβάσει περισσότερα και βαριέται να κάνει ένα κλικ, ε και κάποια ελάχιστη (και κάπου κατανοητή) απαίτηση για χόρτασμα από.. επίθετα από όσους απολαύσανε και τη ταινία, όμως τα πολλά λόγια (και ειδικά βέβαια τα επαναλαμβανόμενα) δεν είναι πάντα χρήσιμα για τη πλειοψηφία, για όσους μας διαβάζουν τακτικά ή δεν έχουν δει ακόμα το φιλμ, το 'χουμε σημειώσει αρκετές φορές.

  2. Lensman88 said

    Απλά για να ξέρεις, δεν χρησιμοπίοισαν CGI στη σκηνή με τα containters. Είναι όλα stunts. Ο Ebert έκανε λάθος, έστο και αν αυτό κάνει την ταινία ακόμη καλίτερη.

  3. cheaptalk said

    Στα credits στο IMDb αναφέρονται καμιά 30αριά άτομα να έχουν βοηθήσει στα ψηφιακά εφέ, και υποθέτω κάτι θα κάνανε. Ταινία δράσης χωρίς ψηφιακά εφέ απλά δε γυρίζεται πια, και βασικά ταινία χωρίς ψηφιακά backgrounds δε γυρίζεται πια στο Hollywood, ούτε καν σειρά δηλαδή, υπάρχει και το κλασικό πλέον κλιπάκι της Stargate για όποιον αμφιβάλλει.

  4. Noel Koutlis said

    εμένα μου φάνηκε ότι είδα και κάτι σκηνές με σπίτια που ήταν CGI που θα μπορούσαν να καλύτερες αν ήταν φυσικές σκήνες.. άρα ήταν τίγκα στα graphics το έργο. Πάντως η φωτογραφία ήταν χάρμα οφθαλμών. Είχε και πάρα πολλές αναφορές και σε άλλα έργα ο σκηνοθέτης :-)

  5. cheaptalk said

    Η σκηνή στο container park είναι ήδη περίπου θρυλική, βοηθάει και το θέμα της (τη μουσική εννοώ) που το ψάχνει το μισό δίκτυο από τότε που ακούστηκε στο τρέιλερ. Το πόσα ψηφιακά έχει δε ξέρω, και γι' αυτό δε τη σημείωσα κι εγώ σα παράδειγμα στο θέμα (όπως έκανε ο Ebert) αλλά σίγουρα κάποια ως αρκετά έχει. Σε κάτι (μονο)πλάνα με τον Bana η δράση είναι εκπληκτικά αυθεντική, αλλά και πάλι πια ο σκηνοθέτης μπορεί να σου δώσει την εντύπωση ότι γύρισε και όλη τη ταινία χωρίς cut άμα θέλει, γι' αυτό και ο Wright έχει βαρεθεί (εγώ δηλαδή έχω βαρεθεί να διαβάζω) να δηλώνει πως δεν έχει χρησιμοποιήσει τρικ στο μοντάζ.

    Αυτό που μετράει βέβαια είναι το αποτέλεσμα και όχι το πως έχει συντεθεί η κάθε σκηνή, αυτό έγραψα και στη κριτική, αυτό εννοεί και ο Ebert. Ο Wright έβγαλε ένα αποτέλεσμα μοναδικό (για τις αναφορές του μιλάει και στο άρθρο των NY Times που έχει λινκ στο θέμα, btw), σπάνια βλέπεις κριτικούς να.. χύνουν με τέτοιες ταινίες, σίγουρα η ταινία είναι ήδη σημείο αναφοράς.

  6. Nicky Santoro said

    Τελευταία φορά που την ξανα-πάτησα ήταν με το Slumdog Millionaire:Ίδια φάση, 4άρι,αγαπημένος(μας) δημιουργός, και πήγε κι έκανε εκείνη την έθνικ παπάρα για θείτσες απ το Τσέλσι.
    Και η ένσταση δεν αφορά περί ορέξεων,κολοκυθόπιτων κλπ,αφού μάλιστα εκείνη ...αναγνωρίστηκε διεθνώς.
    Απλά σε τούτην εδώ,δεν μπαίνεις στον κόπο να στηρίξεις λίγο παραπάνω το 4άρι, έστω με μερικά απ τα επίθετα που λες.
    Βέβαια δεν το παίζω παρθένα , τη στιγμή μάλιστα που ξέρουμε οι πιο πολύ οτι α) σε όλα τα ελληνικά μέσα βλέπουμε την (εύκολη μετριότητα?) του 2.5/5
    και β)ακριβώς γι αυτό ξέρουμε και τι θα δούμε περίπου...
    Τώρα για την ταμπακιέρα,απλά ξεχνιέται γρήγορα,παρόλο που "πέρασα ευχάριστα".Είδα πολλούς να βγαίνουν απογοητευμένοι που δεν είδαν Ταραντίνικες καφρίλες, κι όσο για εμάς τους υπόλοιπους ενώ πήραμε έστω 2 δόσεις απ το σινεμά με αρχίδια -μάλλον εδώ ωάρια- του Ράιτ, μάλλον εδώ μας φάνηκε ψιλο-αποστασιοποιημένος απ το "έργο".

    ps. το ξανα-πάτησα δεν πάει στα λεφτά ρε γμτ, γι αυτό το κρατάω απο τότε...

  7. cheaptalk said

    Τώρα δε ξέρω αν φαίνεται χρήσιμο να συνοψίζουμε σε κάθε post τα 2600 που έχουμε γράψει πριν από αυτό, αλλά ο Wright είναι για τις Μάζες γενικά σκηνοθέτης με μάτι, ΄πράγμα που αλλιώς μπορείς να το πεις και επιφανειακός, και φαίνεται και σε όλα τα σχετικά θέματα. Η ταινία, πολύ καθαρά αναφέρω στη κριτική ότι έχει πολύ λιγότερα να πει από το Kick-Ass ας πούμε, γιατί απευθύνεται σε κοινό με προβλήματα χώνεψης ποπ κουλτούρας λόγω ηλικίας (στον εγκέφαλο, όπως και να 'χει). Από κει και πέρα, δε ξέρω αν χρειάζεται να επαναξαναματαπώ ότι εμείς δε κρίνουμε τη ταινία με βάση τι.. θέλουμε να δούμε, αλλά με βάση τι θέλει να μας δείξει. Και εκεί, στο "είδος της" ας πούμε η Hanna είναι από τις καλύτερες, χωνεύει κυρίως αντί να έχει και τίποτα καινούριο να πει, αλλά σίγουρα αριστεύει στη μαθητεία της, ανακατώνει τα νερά για να μη τελματώνουν, είναι η επιφάνεια πλέον στη "σινεφίλ δράση" ή whatever, είναι σημείο αναφοράς ανεξάρτητα από τα γούστα του κάθε ντόπιου κριτικού.

  8. cheaptalk said

    Κάτι βδομάδες μετά την έξοδο του φιλμ και κάτι μήνες μετά την έξοδο του OST (είχε βγει αρχές Μαρτίου), τα αφιερώματα στη κινιματογραφική τους σύνθεση συνεχίζονται, από το MTV μέχρι τη Wall Street Journal.

  9. Anonymous said

    Ok λοιπόν, το είδε και το anodien-άκι που σας παρακολουθεί (παρεμπιπτόντως μεγιά το καινούριο style της σελίδας...) και η αλήθεια είναι πως........ Αυτή τη φορά δε θα συμφωνήσω με τίποτα!
    Οι ερμηνείες από γραφικές μέχρι επιτηδευμένες, η σκηνοθεσία καλή (αλλά και πάλι τίποτα το συγκλονιστικό) και το χειρότερο όλων... σενάριο! Ήταν λες και είπε το τυπάκι "έχω μία ιδέα" και να μην έβαλε από εκεί και πέρα το μυαλό του σε καμία περαιτέρω ανάπτυξη του θέματος! Τα κενά ήταν μεγαλύτερα και από την τρύπα του όζοντος! Το μόνο καλό ήταν το soundtrack, ναι, αλλά και αυτό δεν μπορούσε - για μένα - να ξελασπώσει όλη την υπόλοιπη μετριότητα (τουλάχιστον) της υπόλοιπης δουλειάς! Η αλήθεια είναι πως το μετάνιωσα που πήγα σινεμά για να το δω!
    Αχ, δεν πειράζει... τόσα και τόσα έχουμε δει, τι είναι άλλο ένα, σωστά;;

    anodien

  10. Anonymous said

    Κορυφαια Ταινια
    ΑΡΗΣ ΡΕ
    http://imageshack.us/photo/my-images/37/aris3.jpg/

  11. Γιώργος Καλαποθαράκος said

    Συμφωνώ με Anodien. Στυλιζαρισμένη μετριότητα

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.