Harry Potter and the Deathly Hallows (2011)

Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου, Μέρος 2ο
Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2, Poster

Σκηνοθεσία: David Yates
Σενάριο: Steve Cloves (απ’ το βιβλιο της JK Rowling)
Παίζουν: Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson


Δες/Κρύψε το trailer

Τρέχοντας να καταστρέψει τα κομμάτια της ψυχής του μάγου με τη φιδίσια μούρη, πριν αυτός βρει τα αντικείμενα που θα εξασφαλίσουν την αθανασία του, ο μαθητευμένος μάγος ετοιμάζεται για τη μεγάλη αναμέτρηση με το άλλο του μισό.Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2, PhotographΤονικά κι αισθητικά συνεπές με το πρώτο του κομμάτι, ετούτο το τελευταίο μέρος του τελευταίου επεισοδίου του ατέλειωτου franchise που έδωσε στο Hollywood και τη Warner το πλέον ευπώλητο εφηβικό προϊόν της Ιστορίας, είναι σαφώς πιο αυτάρκες και ικανό να σταθεί στα πόδια του απ’ το έτερον ήμισυ που είχε προηγηθεί πριν εννιά μήνες, κι έρχεται βασικά για να εκπληρώσει όλες τις υποσχέσεις που σου άφησε το προηγούμενο, με τον μεγαλειωδέστερο κι εντυπωσιακότερο τρόπο που μπορεί να πετύχει η μεγάλη αναμέτρηση που περιμένεις εδώ και μια δεκαετία να σου γεμίσει την οθόνη, και που κατά βάση δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο από σύγκρουση βεγγαλικών που εκτοξεύονται από ξύλινα ραβδάκια. Κι επειδή δεν μπορείς να βλέπεις ακτίνες λέιζερ να πηγαινοέρχονται για κάνα δίωρο, προφανώς η εξαντλητική διάρκεια πρέπει να γεμίσει με τις παράπλευρες συγκρούσεις και τα προαπαιτούμενα που πρέπει να εκπληρωθούν, που τώρα δεν είναι πια απλές (ή λιγότερο απλές) σχολικές δοκιμασίες ενός μαθητευόμενου μάγου, αλλά ο αγώνας ζωής ενός μελλοθάνατου μεσσία.

Παίζοντας με τη δυαδικότητα του καλού και του κακού, και υπερτονίζοντας τις αρετές της φιλίας, της αφοσίωσης, της αλληλοβοήθειας και της συντροφικότητας που πάντα αποτελούσαν αφηγηματική αφετηρία και γραμμή τερματισμού για τα βιβλία της Rowling, ο Steve Cloves, που έχει φροντίσει για την θεματική συνέχεια κι ισορροπία της σειράς σε όλα της τα επεισόδια πλην ενός, στήνει την πιο στιβαρή εκδοχή του δράματος ενηλικίωσης που αποτελεί όλο το franchise, αφήνοντας την ωρίμανση των χαρακτήρων σε κρίσιμες συνθήκες, να δώσουν τον τόνο της σκοτεινιάς όλου του σεναρίου του. Κι επαναφέροντας περασμένους χαρακτήρες κι αφορμές για αναδρομές σε κρίσιμες καμπές του παρελθόντος, δίνει στο saga του την ολοκληρωμένη εικόνα που προσφέρουν οι οπτικές των σοφότερων τρίτων, για να χαρίσει στον ήρωά του την βαρύτητα της πλήρους σημασίας της σταυροφορίας του, τρατάροντας την ίδια ώρα τον θεατή με νοσταλγικά τριπάκια και υπογραμμίσεις επιβεβαίωσης των προδιαγεγραμμένων πορειών που οδηγούν προβλέψιμα την ιστορία στην υποβλητική κορύφωσή της, με τη διακριτικότητα της ηχητικής μπάντας που συνοδεύει τα τεκταινόμενα μπουκώνοντας τα γούφερ με τα τσιτωμένα μπάσα της.

Εξίσου τσιτωμένες είναι κι οι εικόνες του Yates, πηγμένες στον κόκκο της ξεπλυμένης μουνταμάρας τους, για να σου τρίψουν στη μούρη τη σοβαρότητα των περιστάσεων σε περίπτωση που οι παγωμένες μούτες των πρωταγωνιστών του δεν αρκούν για να το καταλάβεις, ή που οι δραματικές τους εκφορές δεν αρκούν για να σε αποπροσανατολίσουν απ’ το αυστηρά προσανατολισμένο της νομοτελειακής τους μοίρας. Φορτώνοντας την κάμερα στον ώμο κι ακολουθώντας τους ήρωές του από κοντά όταν η δράση είναι σωματική, και σηκώνοντας το πλάνο του για μεγαλειώδη αεροπλανικά όταν αρχίζουν τα μαγικά βεγγαλικά των εισβολών των καταραμένων στρατιών, ο Yates εναλλάσσει προσεγγίσεις με χαρακτηριστική άνεση, δίνοντας στην ταινία ευκαιρίες να φρεσκάρει το ρυθμό της χάρη στον πλουραλισμό της απεικόνισης, ενώ η πληθώρα ερμηνευτικού δυναμικού αξιώσεων, γεμίζει τα ψηφιακά του σκηνικά με ψυχή και σάρκα. Βοηθώντας τον έτσι να χτίσει το πιο πλούσιο σε δραματικές διαδρομές επεισόδιο όλης της σειράς, που δυστυχώς όμως, όπως το πρώτο του μέρος έκραζε για τις εισπραξεοθηρικές του προθέσεις με τον επαναληπτικό επεισοδιακό άξονα βαδιστικών ταχυτήτων, έτσι κι ετούτο το δεύτερο κομμάτι πέφτει θύμα της μόδας της εποχής, χαρίζοντάς σου αναμνηστικά γυαλιά, για να δεις ένα 3D όχι ιδιαίτερα αποδοτικό στο αποτέλεσμά του, και κατά καιρούς αρκετά προβληματικό στην ευκρίνειά του. Τι να κάνεις όμως, τα μεγάλα μαγικά, θέλουν και ακριβά ραβδάκια.



Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΙΓΛΗ BY VILLAGE Θερινός
Τετ.: 21.00/ 23.15

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Τετ.: 19.30/ 22.00

ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΠΑΠΑΓΟΥ
ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ SUZUKI Θερινός
Τετ.: 20.50/ 23.15

ΓΕΡΑΚΑΣ - ΠΑΛΛΗΝΗ
ΣΙΝΕ ΠΑΛΛΗΝΗ Θερινός
Τετ.: 20.50

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (DTS)
Τετ.: 18.20/ 21.10/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 VODAFONE (DTS)
Τετ.: 16.50/ 19.50/ 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τετ.: 17.30/ 20.20/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τετ.: 17.50/ 20.40/ 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 11 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τετ.: 19.20/ 22.00

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Τετ.: 19.30/ 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Τετ.: 17.00/ 20.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA ING
Τετ.: 17.45/ 21.00/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 VILLAGE CINEMA ING
Τετ.: 21.00/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Τετ.: 18.15/ 21.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Τετ.: 19.00/ 22.00/ 00.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Τετ.: 20.00/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Τετ.: 19.00/ 22.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Τετ.: 20.00/ 23.00

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΑΛΣΟΣ Θερινός
Τετ.: 20.55/ 23.05
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τετ.: 20.30/ 22.45

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τετ.: 17.30/ 20.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Τετ.: 21.50

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Τετ.: 19.00/ 22.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00

ΚΑΙΣΑΡΑΙΝΗ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΒΥΡΩΝΑΣ - ΥΜΗΤΤΟΣ
ΑΡΚΑΔΙΑ Θερινός
Τετ.: 20.50/ 23.00

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DOLBY SRD)
Τετ.: 18.30/ 21.15/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 4 (DOLBY SRD)
Τετ.: 19.15/ 22.00/ 00.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DOLBY SRD)
Τετ.: 17.45/ 20.30/ 23.15

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Τετ.: 18.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Τετ.: 18.00/ 20.20
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Τετ.: 21.15/ 23.45

ΔΑΦΝΗ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Θερινός
Τετ.: 20.45/ 23.10

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τετ.: 11.00/ 16.00 / 18.45/ 21.30/ 00.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Τετ.: 11.30/ 15.15/ 18.45/ 21.30/ 00.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Τετ.: 11.30/ 15.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Τετ.: 12.00/ 14.45/ 17.30/ 20.15/ 23.00

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Τετ.: 19.00/ 21.45/ 00.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Τετ.: 21.50
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Τετ.: 20.30/ 23.15

Ν. ΚΟΣΜΟΣ - ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ Θερινός
Τετ.: 23.00
ΣΠΟΡΤΙΓΚ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τετ.: 20.00/ 22.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τετ.: 19.30/ 22.10
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DTS)
Τετ.: 17.50/ 20.30/ 23.10
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τετ.: 18.50/ 21.30/ 00.10

VILLAGE SHOPPING AND MORE
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Τετ.: 18.30/ 21.30/ 00.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Τετ.: 20.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Τετ.: 17.00/ 19.45/ 22.30/ 01.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 10 COSMOTE
Τετ.: 18.00/ 21.00/ 23.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 13
Τετ.: 19.00/ 21.45/ 00.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Τετ.: 19.15/ 22.00/ 00.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Τετ.: 17.15/ 20.00/ 22.45
VILLAGE RENTI SUMMER (DOLBY DIG.) Θερινός
Τετ.: 21.15/ 00.00

ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΧΑΪΔΑΡΙ
ΑΝΟΙΞΗ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) 2+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τετ.: 20.00/ 22.40

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τετ.: 19.30/ 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Τετ.: 20.30/ 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Τετ.: 19.00/ 22.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Τετ.: 18.00/ 21.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 Θερινός
Τετ.: 21.30

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Τετ.: 19.30/ 22.00

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΚΤΗ Θερινός
Τετ.: 20.50/ 23.05
ΡΙΑ Θερινός
Τετ.: 20.50/ 23.00

ΣΑΡΩΝΙΔΑ - ΛΑΓΟΝΗΣΙ
ΚΟΡΑΛΙ CINEMAX Θερινός
Τετ.: 20.50/ 23.00

ΑΡΤΕΜΙΣ - ΡΑΦΗΝΑ - Ν. ΜΑΚΡΗ
ΣΙΣΣΥ CANDIA STROM Θερινός
Τετ.: 20.45/ 23.15

ΜΑΤΙ - ΖΟΥΜΠΕΡΙ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ
COOL ΤΥΜΒΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 3 Θερινός
Τετ.: 21.00/ 23.00

ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
MARIEL Θερινός
Τετ.: 21.00/ 23.00

ΚΑΛΑΜΟΣ - ΩΡΩΠΟΣ - ΧΑΛΚΟΥΤΣΙ
ΩΡΩΠΟΣ Θερινός
Τετ.: 21.00/ 23.15


Previously on Movies for the Masses: Harry Potter and the Deathly Hallows (2011): Trailer

5 Responses so far.

  1. Anonymous said

    H tainia einai mia terastia tsapatsoulia mprosta sto epiko vivlio...
    Tpt to synarpastiko pera apo 2 skhnes pou paroligo na dakrysw alla o logos dhmiourgh8ike sto diko mou taragmeno, latrh ton ypervolwn myalou...
    Para polla kena megales afaireshs drashs - senariou kopsane oloklhrh maxh ths minerva tou fred tou remus eleos dld. Na mou deixnoune livadia 2 wres mporei (etc fenete o skhno8eths).....
    Anyway 1000$ na dwsw sto book 1000$ na mou dwsoun den to ksanavlepw kai na exw kai ta 3xrona na mou prizoun ta @@ epeidh den kseroun ti einai oi pemptousiastes.
    se 3d den to eida pithanon mono ekei na aksizei.

  2. verbal said

    Αν και το άνοιγμα-ρεκόρ του Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2 [3.5/5] με 50.3 χιλ εισιτήρια από 150 αίθουσες την πρώτη μέρα προβολής του, θα μπορούσε να σε κάνει να πιστέψεις ότι η τελική αναμέτρηση του μάγου είναι η μόνη ταινία που κυκλοφορεί αυτή τη βδομάδα στις αίθουσες, εντούτοις άνοιγμα κάνει από σήμερα και το Oranges and Sunshine [2/5], ενώ στη θερινή ταράτσα της Ταινιοθήκης της Ελλάδος θα προβάλλεται και το παροξυσμικό πείραμα φόρμας και φιλοσοφικών εμμονών του Jean-Luc Godard, Film Sosialisme, για γερά στομάχια. Στις επανεκδόσεις της εβδομάδας o Ζέφυρος θα προβάλει το Blackmail (1929), την πρώτη ομιλούσα ταινία του Hitchcock, και τρεις κεντρικοί θερινοί θα παίζουν το How to Steal A Million (1966) του William Wyler. Περισσότερα απ' όλα όμως, ξεχωρίζει το Gegen die Wand (2004) του Fatih Akin που θα παίζει η Δεξαμενή, όχι μόνο επειδή είναι ακόμα τελείως φρέσκο, αλλά γιατί είναι και ταινιάρα.

  3. Anonymous said

    Μπορεί να μην αποδιδονται οι λεπτομέρειες του βιβλίου, αλλά εμένα μου άρεσε το δεύτερο μέρος του Harry Potter and the Deathly Hallows γιατί κατάφερε να με κάνει να νιώσω αγωνία, να γελάσω, να συγκινηθώ και στο τέλος να χαμογελάσω.

  4. verbal said

    Με το δεύτερο καλύτερο άνοιγμα της χρονιάς έκανε ποδαρικό το τελευταίο κομμάτι του Harry Potter and the Deathly Hallows, που την ώρα που έσπαγε ρεκόρ σε αμερικάνικες και διεθνείς αγορές, στις ελληνικές αίθουσες μάζευε 104 χιλ εισιτήρια στο τετραήμερό του, για να φτάσει το σύνολο του ανοίγματος στις 155 χιλ, αν προσθέσεις και το πενηντάρικο που είχε κόψει την Τετάρτη το βράδυ μονάχα, σημειώνοντας ρεκόρ εισιτηρίων ημέρας για τη σειρά.

    Ανάλογα με το πώς θα διαβάσεις τα νούμερα, αυτό το πενηντάρικο είναι που τον φέρνει οριακά πάνω απ' τους τέταρτους Πειρατές της Καραϊβικής, που είχαν ανοίξει με 153,5 χιλ εισιτήρια σε 120 οθόνες τον περασμένο Μάη, και αυτομάτως του δίνουν τα σκήπτρα της δυναμικότερης τρισδιάστατης ταινίας της χρονιάς. Δεν φτάνουν όμως για να απειλήσουν τα πρωτεία της σειράς απ' τον Χάρι Πότερ και το Κύπελο της Φωτιάς (2005) με τα 178,4 χιλ ανοίγματος, ούτε να αγγίξουν τα 166 χιλ εισιτήρια που είχε μαζέψει από 131 αίθουσες τον περασμένο Νοέμβρη το πρώτο Deathly Hallows (2010), γεγονός που ευθυγραμμίζεται και με τη γενικότερη άτονη πορεία των εισιτηρίων σ' αυτή τη δύσκολη χρονιά.

    Το τετραήμερο του μάγου ήταν αρκετό για να ρίξει απ' την κορυφή των ταμείων το Transformers: Dark of the Moon, ενώ τα εισιτήρια του Potter ισοδυναμούν με το 80% περίπου των 133,6 χιλ εισιτηρίων που κόπηκαν σε όλη την επικράτεια (έναντι του 69% που αναλογούσε στο πρώτο Deathly Hallows επί των εισιτηρίων του δικού του ανοίγματος). Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, η απόσταση απ' τις υπόλοιπες ταινίες είναι ιλιγγιώδης, με τους Transformers να κόβουν μόλις 6,7 χιλ εισιτήρια από 41 αίθουσες στο τρίτο τους τετραήμερο (από τις 49 χιλ που ήταν το άνοιγμά τους), τον Larry Crowne να μαζεύει 5.2 χιλ θεατές από 27 οθόνες, ενώ το Cars 2 μόλις που πέρασε τις 4,2 χιλ από 53 ολόκληρες αίθουσες.

    Πέραν των ανακατατάξεων στη λίστα των ανοιγμάτων, ο Potter δεν κατάφερε να αλλάξει και πολλά άλλα, αφού το ντεμπούτο του δεν έφτασε για να τον μπάσει και στη δεκάδα των ταινιών της χρονιάς, όπου οι Πειρατές της Καραϊβικής εξακολουθούν να φαίνονται ακλόνητοι απ' την κορυφή με 386,7 χιλ εισιτήρια, ενώ ο Johnny Depp δείχνει ότι για την ώρα θα κρατήσει και τη διπλή του πρωτιά με το The Tourist των 266,9 χιλ, αφού το Τhe Hangover Part II των 241 χιλ είναι μάλλον απίθανο να καταφέρει ανατροπή. Οπότε όλα είναι στα χέρια και τα ραβδιά του Harry, να καταφέρει να δείξει αρκετά δυνατά ποδάρια στο δεκαήμερό του, και να μην ξεφουσκώσει απ' τις ζέστες που λιώνουν την πρωτεύουσα και τις αίθουσές της.

  5. verbal said

    Παρά την αναμενόμενα μεγάλη πτώση της τάξης του 60% σε σχέση με το άνοιγμα, ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου κρατήθηκαν για δεύτερο τετραήμερο στην κορυφή των ταμείων, μαζεύοντας 40,8 χιλ θεατές σε 141 αίθουσες. Και με τα 96,3 χιλ που έκοψαν στη δεύτερη εβδομάδα προβολής τους, ξεπέρασαν τα 251 χιλ εισιτήρια στο σύνολο, φτάνοντας στην τρίτη θέση των εισπρακτικότερων ταινιών της χρονιάς, πετώντας εκτός δεκάδας τους Little Fockers των 168 χιλ, και σταματώντας μια ανάσα κάτω απ' τα 266 χιλ του The Tourist. Δεδομένου του ανοίγματος και της δυναμικής που έχει δείξει μέχρι τώρα, η αποχαιρετιστήρια περιπέτεια του μάγου - φαινόμενο, έχει τα φόντα να ξεπεράσει τα 300 χιλ μέχρι το τέλος της καριέρας της, όμως δύσκολα θα απειλήσει το σύνολο των 386 χιλ των τέταρτων Πειρατών της Καραϊβικής.

    Η παραμονή του Πότερ στην κορυφή, δεν έγινε χωρίς ανταγωνισμό, αφού τα Horrible Bosses έκαναν χορταστικό άνοιγμα με 33,4 χιλ εισιτήρια από 44 οθόνες, και προφανώς οι δυο ταινίες της Village σχεδόν μονοπώλησαν το ενδιαφέρον σου αυτό το ΠεΠαΣαΚύ, αφού τα περίπου 77 χιλ που μάζεψαν μαζί, ισοδυναμούν με το 77% του συνολικού ταμείου του τετραημέρου. Επιπλέον, o The Beaver για την τρίτη θέση δε χρειάστηκε παρά τα πενιχρά 6 χιλ που μάζεψε από 20 ολόκληρες αίθουσες, ενώ ακόμη πιο κάτω, οι τρίτοι Transformers ίσα που μάζεψαν λίγο πάνω από 3 χιλ, στις ίδιες ακριβώς οθόνες, για να φτάσουν το σύνολό τους λίγο κάτω απ' τις 146 χιλ και να δείξουν ότι δεν έχουν τα καύσιμα για να μπουν στη δεκάδα της χρονιάς. Μια χρονιά που συνεχίζει με υποτονικές αποδόσεις, και δεν φαίνεται να μπορεί να πιάσει περσινά καλοκαιρινά επίπεδα ούτε με την ολομέτωπη επίθεση τίτλων απ' τα αζήτητα που σου έρχεται αύριο, ούτε απ' τα Πιθήκια που θα επαναστατήσουν την επόμενη εβδομάδα.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.