Written by
verbal
in
no category
Η Paris Hilton καλόγρια
Τελικά υπάρχουν κάποιες χώρες, οι κινηματογραφιστές των οποίων φροντίζουν να κάνουν την παράνοια των δικών μας να μοιάζει με απλό παιδικό καπρίτσιο.
Ως άλλο ένα δείγμα του αναπόφευκτου επερχόμενου Αρμαγεδώνα, που θα εξαφανίσει κάθε μορφή έλλογης ζωής από το πρόσωπο της γης και θα αφήσει πίσω του μόνο συμμαθητές του Forrest Gump, ο Ινδός σκηνοθέτης ονόματι T. Rajeevnath, ανακοίνωσε σήμερα ότι θέλει να γυρίσει βιογραφική ταινία για την Μητέρα Τερέζα. Το σημάδι της Αποκάλυψης, βέβαια, δεν είναι αυτό, αλλά το ότι το ρόλο της βραβευμένης με Νόμπελ φιλανθρώπου, θέλει να δώσει στην Paris Hilton.

Ο αθεόφοβος Ινδός (που μάλλον δεν έχει κανέναν λόγο να φοβάται για τη θέση του μετά τη Δευτέρα Παρουσία, γιατί πιθανότατα είναι βουδιστής), εξήγησε ότι, από φωτογραφίες που προέκυψαν ψηφιακά, το πρόσωπο της Μητέρας Τερέζας στη νεαρή της ηλικία, μοιάζει τρομερά με αυτό της Paris Hilton. Και αυτό το είπε ακριβώς αφού δήλωσε ότι εντυπωσιάστηκε για πρώτη φορά από την Paris, όταν διάβασε ένα άρθρο όπου η πολυεκατομμυριούχος κληρονόμος της οικογένειας Hilton εξηγούσε ότι είχε αρνηθεί να κάνει γυμνή φωτογράφηση για το περιοδικό Playboy. Παραμένει ωστόσο άγνωστο, αν οι φωτογραφίες της Paris που επεξεργάστηκε ο Ινδός, προέκυψαν από captures του μεγαλύτερου hit της, One Night in Paris.
Ο Rajeevnath, που αναμένεται να συναντηθεί σύντομα με την ενθουσιασμένη Paris για να μιλήσουν για την ενδεχόμενη συνεργασία τους, ελπίζει να αρχίσει τα γυρίσματα της ταινίας του στις αρχές του νέου έτους, με αρχικό budget που να αγγίζει τα 11 εκατομμύρια δολάρια. Δεν αποκλείεται όμως, μέχρι τότε η Paris να έχει μπει τόσο βαθιά στο πετσί του ρόλου, που να απαιτήσει το μισό ποσό να διατεθεί για την φαρμακευτική περίθαλψη των δεινοπαθούντων τσιουάουα του Τζιμπουτί.
Πάντως, κάτι μου λέει ότι, αν τελικά αυτή η ταινία δρομολογηθεί, όσοι φετιχιστές άναβαν με τις καλόγριες, θα αποκτήσουν ξαφνικά πολύ αυξημένες απαιτήσεις.
Ως άλλο ένα δείγμα του αναπόφευκτου επερχόμενου Αρμαγεδώνα, που θα εξαφανίσει κάθε μορφή έλλογης ζωής από το πρόσωπο της γης και θα αφήσει πίσω του μόνο συμμαθητές του Forrest Gump, ο Ινδός σκηνοθέτης ονόματι T. Rajeevnath, ανακοίνωσε σήμερα ότι θέλει να γυρίσει βιογραφική ταινία για την Μητέρα Τερέζα. Το σημάδι της Αποκάλυψης, βέβαια, δεν είναι αυτό, αλλά το ότι το ρόλο της βραβευμένης με Νόμπελ φιλανθρώπου, θέλει να δώσει στην Paris Hilton.

Ο αθεόφοβος Ινδός (που μάλλον δεν έχει κανέναν λόγο να φοβάται για τη θέση του μετά τη Δευτέρα Παρουσία, γιατί πιθανότατα είναι βουδιστής), εξήγησε ότι, από φωτογραφίες που προέκυψαν ψηφιακά, το πρόσωπο της Μητέρας Τερέζας στη νεαρή της ηλικία, μοιάζει τρομερά με αυτό της Paris Hilton. Και αυτό το είπε ακριβώς αφού δήλωσε ότι εντυπωσιάστηκε για πρώτη φορά από την Paris, όταν διάβασε ένα άρθρο όπου η πολυεκατομμυριούχος κληρονόμος της οικογένειας Hilton εξηγούσε ότι είχε αρνηθεί να κάνει γυμνή φωτογράφηση για το περιοδικό Playboy. Παραμένει ωστόσο άγνωστο, αν οι φωτογραφίες της Paris που επεξεργάστηκε ο Ινδός, προέκυψαν από captures του μεγαλύτερου hit της, One Night in Paris.
Ο Rajeevnath, που αναμένεται να συναντηθεί σύντομα με την ενθουσιασμένη Paris για να μιλήσουν για την ενδεχόμενη συνεργασία τους, ελπίζει να αρχίσει τα γυρίσματα της ταινίας του στις αρχές του νέου έτους, με αρχικό budget που να αγγίζει τα 11 εκατομμύρια δολάρια. Δεν αποκλείεται όμως, μέχρι τότε η Paris να έχει μπει τόσο βαθιά στο πετσί του ρόλου, που να απαιτήσει το μισό ποσό να διατεθεί για την φαρμακευτική περίθαλψη των δεινοπαθούντων τσιουάουα του Τζιμπουτί.
Πάντως, κάτι μου λέει ότι, αν τελικά αυτή η ταινία δρομολογηθεί, όσοι φετιχιστές άναβαν με τις καλόγριες, θα αποκτήσουν ξαφνικά πολύ αυξημένες απαιτήσεις.
Previously on Movies for the Masses: Η Jessica Simpson ναυαγοσώστρια
Written by
verbal
in
no category
Drabet (2005)

Ανθρωποκτονία
(3.5/5)Σκηνοθεσία: Per Fly
Σενάριο: Per Fly, Dorte Høeg, Kim Leona, Mogens Rukov
Παίζουν: Jesper Christensen, Beate Bille, Pernilla August, Charlotte Fich
Με την ολοκλήρωση της «κοινωνικής τριλογίας» του, ο Per Fly διαβεβαιώνει ότι υπάρχει κι άλλο ένα σημαντικό κινηματογραφικό όνομα στην Δανία εκτός απ’ τον Trier, και μάλλον πολύ πιο ενδιαφέρον.
Στο τρίτο κομμάτι μιας τριλογίας που καταπιάνεται με τα τρία κοινωνικά στρώματα, όπως τα βλέπει στη χώρα του, ο Per Fly προσεγγίζει την μεσαία τάξη. Ένας καθηγητής πολιτικών επιστημών με αριστερό παρελθόν, έχει κρυφό ερωτικό δεσμό με πρώην μαθήτριά, η οποία εκτελώντας τις διαταγές των ριζοσπαστικών πεποιθήσεών της, καταλήγει ένοχη για ανθρωποκτονία. Ο καθηγητής διαλύει την οικογένειά του και βάζει στην άκρη το κοινωνικό του status, για να προστατεύσει την ερωμένη του και να την πείσει να μην ομολογήσει το έγκλημά της. Η ερωμένη του αθωώνεται λόγω έλλειψης στοιχείων, όμως ο δεσμός τους μετεξελίσσεται σε μια καταδικασμένη σχέση εξάρτησης, ενώ γύρω τους ο κοινωνικός ιστός σαπίζει.
Το πυκνογραμμένο σενάριο του Fly, ξεπερνά τα όρια του δράματος, μπαίνοντας στην περιοχή της σκληροπυρηνικής τραγωδίας, καθώς οι ήρωές του χάνονται σε μια σκοτεινή θάλασσα ψέματος, τύψεων, συγκαλύψεων, αυτοτιμωρίας, απόγνωσης και παραίτησης. Μια μαύρη τρύπα που δημιουργούν εν μέρει οι ίδιοι με τις επιλογές τους, και εν μέρει το κοινωνικό και πολιτικό κατεστημένο που δεν μπορεί να δεχτεί την αντιδραστική τους στάση.
Ο Jesper Christensen στον κεντρικό ρόλο, παραδίδει μια συγκλονιστική ερμηνεία, από τις καλύτερες της χρονιάς, δίνοντας ψυχή και σώμα στον ρασκολνικοβικό χαρακτήρα του, που κρύβει το ζουμί της ταινίας στην ελικοειδή διαδρομή του προς την άβυσσο. Γύρω του, τρεις γυναίκες (Beate Bille, Pernilla August, Charlotte Fich) συμβολίζουν τις σειρήνες, τις τύψεις και τις χαμένες ελπίδες που τον καταδιώκουν και τον βασανίζουν, δημιουργώντας ένα ερμηνευτικό σύνολο που ανυψώνει μια ήδη έντονη κινηματογραφική εμπειρία.
Κρίμα μόνο που κάνει μια κοιλίτσα προς τη μέση, βαραίνοντας τον ρυθμό, και ακόμη πιο κρίμα που οι διανομείς δεν βγάζουν (για την ώρα τουλάχιστον) και τις άλλες δύο ταινίες στις αίθουσες –ιδίως τη δεύτερη, που είναι ακόμη καλύτερη συνολικά απ’ αυτήν εδώ.
Στο τρίτο κομμάτι μιας τριλογίας που καταπιάνεται με τα τρία κοινωνικά στρώματα, όπως τα βλέπει στη χώρα του, ο Per Fly προσεγγίζει την μεσαία τάξη. Ένας καθηγητής πολιτικών επιστημών με αριστερό παρελθόν, έχει κρυφό ερωτικό δεσμό με πρώην μαθήτριά, η οποία εκτελώντας τις διαταγές των ριζοσπαστικών πεποιθήσεών της, καταλήγει ένοχη για ανθρωποκτονία. Ο καθηγητής διαλύει την οικογένειά του και βάζει στην άκρη το κοινωνικό του status, για να προστατεύσει την ερωμένη του και να την πείσει να μην ομολογήσει το έγκλημά της. Η ερωμένη του αθωώνεται λόγω έλλειψης στοιχείων, όμως ο δεσμός τους μετεξελίσσεται σε μια καταδικασμένη σχέση εξάρτησης, ενώ γύρω τους ο κοινωνικός ιστός σαπίζει.Το πυκνογραμμένο σενάριο του Fly, ξεπερνά τα όρια του δράματος, μπαίνοντας στην περιοχή της σκληροπυρηνικής τραγωδίας, καθώς οι ήρωές του χάνονται σε μια σκοτεινή θάλασσα ψέματος, τύψεων, συγκαλύψεων, αυτοτιμωρίας, απόγνωσης και παραίτησης. Μια μαύρη τρύπα που δημιουργούν εν μέρει οι ίδιοι με τις επιλογές τους, και εν μέρει το κοινωνικό και πολιτικό κατεστημένο που δεν μπορεί να δεχτεί την αντιδραστική τους στάση.
Ο Jesper Christensen στον κεντρικό ρόλο, παραδίδει μια συγκλονιστική ερμηνεία, από τις καλύτερες της χρονιάς, δίνοντας ψυχή και σώμα στον ρασκολνικοβικό χαρακτήρα του, που κρύβει το ζουμί της ταινίας στην ελικοειδή διαδρομή του προς την άβυσσο. Γύρω του, τρεις γυναίκες (Beate Bille, Pernilla August, Charlotte Fich) συμβολίζουν τις σειρήνες, τις τύψεις και τις χαμένες ελπίδες που τον καταδιώκουν και τον βασανίζουν, δημιουργώντας ένα ερμηνευτικό σύνολο που ανυψώνει μια ήδη έντονη κινηματογραφική εμπειρία.Κρίμα μόνο που κάνει μια κοιλίτσα προς τη μέση, βαραίνοντας τον ρυθμό, και ακόμη πιο κρίμα που οι διανομείς δεν βγάζουν (για την ώρα τουλάχιστον) και τις άλλες δύο ταινίες στις αίθουσες –ιδίως τη δεύτερη, που είναι ακόμη καλύτερη συνολικά απ’ αυτήν εδώ.
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
- Δαναος Ericsson 1 (Dolby Digital)
Λεωφορος Κηφισιας, Πανορμου, Ερυθρός Σταυρός - Tηλ. 21 0 6922655
18:40 - 20:50 - 23:00
- Ελλη (Dolby Surround)
Ακαδημιας 64 - Tηλ. 21 0 3632789
18:00 - 20:15 - 22:30
Written by
verbal
in
no category
Ice Age: The Meltdown (2006)
Η Εποχή των Παγετώνων 2: Η Απόψυξη
(2/5)Σκηνοθεσία: Carlos Sandanha
Σενάριο: Peter Gaulke, Gerry Swallow
Ακούγονται: Ray Romano, John Leguizamo, Denis Leary, Queen Latifah
Δείτε/Κρύφτε το trailer v
Όταν ακούς ταινία να περηφανεύεται ότι θα έχει το πέμπτο widest release ever, 3 φορές στις 5, η εταιρεία μάλλον πάει να μαζέψει όσο περισσότερο χαρτί μπορεί το πρώτο τριήμερο προβολής, για να προλάβει το κακό word of mouth. Τις άλλες 2 φορές στις 5, ή έχει στα χέρια της το Shrek 2, ή το Spider-Man 2.
Στην Απόψυξη του Ice Age, τα τρία προϊστορικά ζώα που είχαμε γνωρίσει στην πρώτη ταινία πριν από τέσσερα χρόνια –ένα μαμούθ, ένας βραδύπους και μια τίγρη-, βρίσκονται αντιμέτωποι με το τρομερό λιώσιμο των πάγων της Εποχής των Παγετώνων. Ως φυσικοί ηγέτες της παρέας τους από διάφορα άλλα προϊστορικά ζώα, πρέπει να οδηγήσουν τους φίλους τους, από τη μια άκρη της κοιλάδας όπου βρίσκονται, στην άλλη, για να γλιτώσουν την επερχόμενη παλίρροια. Στη διαδρομή, συναντούν κι άλλα προϊστορικά ζώα, ανάμεσά τους, το τελευταίο ίσως μαμούθ επί γης, το οποίο τυγχάνει να είναι και θηλυκό. Επίσης σ’ αυτό το επεισόδιο, ο Diego (η τίγρη), πρέπει να ξεπεράσει και την (έμφυτη) φοβία του για το νερό. Λογικό.
Το sequel των περιπετειών των 3D animated ηρώων, άνοιξε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Αμερική, απέναντι στον ανύπαρκτο ανταγωνισμό του Βασικού Ενστίκτου 2, και μάζεψε 75 εκατομμύρια δολάρια (και κάτι ψιλά), ξεπερνώντας κατά 30 μύρια τις αντίστοιχες εισπράξεις του πρώτου μέρους. Οι εισπράξεις, δυστυχώς, είναι το μόνο σημείο στο οποίο αυτό το sequel, υπερτερεί του πρωτοτύπου.
Το Ice Age 2, αν και ξεκινά με τις αγαθότερες των προθέσεων, σύντομα μετατρέπεται σε ένα οδοιπορικό στις όχθες τις ανίας. Και ενώ κάνει και αρκετές βουτίτσες στην υπνηλία κάθε τόσο, τα set pieces εναλλάσσονται με τρόπο που κάνει την ταινία να μοιάζει σα να βλέπεις το video game όπως θα το έπαιζε κάποιος που θα το έπαιζε καλύτερα από ‘σένα. Δηλαδή, κάποιος που δε θα έχανε στις ομολογουμένως δύσκολες πίστες.
Τα μόνα ευχάριστα διαλείμματα, παρέχει ο Scrat, ο βελανιδομανής σκίουρος, με τα μπόλικα κι ευπρόσδεκτα gags του. Κι εγώ δεν μπορώ να μη ρωτήσω: γιατί δεν έκαναν απλώς 4-5 μικρού μήκους με τον σκίουρο, να τσιμπήσουν και κάνα Όσκαρ, και να περάσουν τους υπόλοιπους ήρωες κατευθείαν στο video game; Και αυτοί θα γλιτώναν τα 80 εκατομμύρια της παραγωγής, και εμείς θα ήμασταν πιο ευχαριστημένοι.
Όταν ακούς ταινία να περηφανεύεται ότι θα έχει το πέμπτο widest release ever, 3 φορές στις 5, η εταιρεία μάλλον πάει να μαζέψει όσο περισσότερο χαρτί μπορεί το πρώτο τριήμερο προβολής, για να προλάβει το κακό word of mouth. Τις άλλες 2 φορές στις 5, ή έχει στα χέρια της το Shrek 2, ή το Spider-Man 2.
Στην Απόψυξη του Ice Age, τα τρία προϊστορικά ζώα που είχαμε γνωρίσει στην πρώτη ταινία πριν από τέσσερα χρόνια –ένα μαμούθ, ένας βραδύπους και μια τίγρη-, βρίσκονται αντιμέτωποι με το τρομερό λιώσιμο των πάγων της Εποχής των Παγετώνων. Ως φυσικοί ηγέτες της παρέας τους από διάφορα άλλα προϊστορικά ζώα, πρέπει να οδηγήσουν τους φίλους τους, από τη μια άκρη της κοιλάδας όπου βρίσκονται, στην άλλη, για να γλιτώσουν την επερχόμενη παλίρροια. Στη διαδρομή, συναντούν κι άλλα προϊστορικά ζώα, ανάμεσά τους, το τελευταίο ίσως μαμούθ επί γης, το οποίο τυγχάνει να είναι και θηλυκό. Επίσης σ’ αυτό το επεισόδιο, ο Diego (η τίγρη), πρέπει να ξεπεράσει και την (έμφυτη) φοβία του για το νερό. Λογικό.Το sequel των περιπετειών των 3D animated ηρώων, άνοιξε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Αμερική, απέναντι στον ανύπαρκτο ανταγωνισμό του Βασικού Ενστίκτου 2, και μάζεψε 75 εκατομμύρια δολάρια (και κάτι ψιλά), ξεπερνώντας κατά 30 μύρια τις αντίστοιχες εισπράξεις του πρώτου μέρους. Οι εισπράξεις, δυστυχώς, είναι το μόνο σημείο στο οποίο αυτό το sequel, υπερτερεί του πρωτοτύπου.
Το Ice Age 2, αν και ξεκινά με τις αγαθότερες των προθέσεων, σύντομα μετατρέπεται σε ένα οδοιπορικό στις όχθες τις ανίας. Και ενώ κάνει και αρκετές βουτίτσες στην υπνηλία κάθε τόσο, τα set pieces εναλλάσσονται με τρόπο που κάνει την ταινία να μοιάζει σα να βλέπεις το video game όπως θα το έπαιζε κάποιος που θα το έπαιζε καλύτερα από ‘σένα. Δηλαδή, κάποιος που δε θα έχανε στις ομολογουμένως δύσκολες πίστες.Τα μόνα ευχάριστα διαλείμματα, παρέχει ο Scrat, ο βελανιδομανής σκίουρος, με τα μπόλικα κι ευπρόσδεκτα gags του. Κι εγώ δεν μπορώ να μη ρωτήσω: γιατί δεν έκαναν απλώς 4-5 μικρού μήκους με τον σκίουρο, να τσιμπήσουν και κάνα Όσκαρ, και να περάσουν τους υπόλοιπους ήρωες κατευθείαν στο video game; Και αυτοί θα γλιτώναν τα 80 εκατομμύρια της παραγωγής, και εμείς θα ήμασταν πιο ευχαριστημένοι.
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
- Cine City 1 (Dolby Digital - DTS)
Κωνσταντινουπολεως 82, Πλ.Μπουρναζιου - Περιστέρι - Tηλ. 21 0 5756243
18:30 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 16:30 μεταγλ.
- Cine City 2 (Dolby Digital - DTS)
Κωνσταντινουπολεως 82, Πλ.Μπουρναζιου - Περιστέρι - Tηλ. 21 0 5756243
17:30 μεταγλ.
- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 10 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
16:00 - 18:00 - 20:00 - 22:00 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 12:00 - 14:00 μεταγλ.
- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 11 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
16:30 - 18:30 - 20:30 - 22:30 - Σαββατοκύριακο και 14:30 - Δευτ. 16:30 - 18:30 - 22:30
- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 5 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
15:30 - 17:30 - 19:30 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 11:30 - 13:30 μεταγλ.
- Odeon StarCity 1 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
16:30 - 18:30 - 20:30 - 22:30 - Σαββατοκύριακο και 12:30 - 14:30
- Odeon StarCity 10 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
15:30 - 17:30 - 19:30 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 11:30 - 13:30 μεταγλ.
- Odeon StarCity 3 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
16:00 - 18:00 - 20:00 - 22:00 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 14:00 μεταγλ.
- Odeon ZΙΝΑ (Dolby Digital)
Λεωφόρος Αλεξάνδρας 74 - Tηλ. 21 0 6422714
18:30 - 20:30
- Odeon Μαρουσι 1 (Dolby Surround)
Λεωφορος Κηφισιας 215 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6128993
18:10 - 20:10
- Odeon Μαρουσι 2 (Dolby Surround)
Λεωφορος Κηφισιας 215 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6128993
18:20 μεταγλ.
- Odeon Οπερα 1 (Dolby Digital)
Ακαδημιας 57 - Tηλ. 21 0 3622683
16:00 - 18:10 μεταγλ.
- Ster Cinemas 1 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210.2371000
17:00 - 19:00 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 11:00 - 13:00 - 15:00 μεταγλ.
- Ster Cinemas 1 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
17:10 - 19:10 - 21:20 με υποτ. - Σαββατοκύριακο και 11:10 - 13:10 - 15:10 με υποτ.
- Ster Cinemas 10 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
18:30 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 12:30 - 14:30 - 16:30 μεταγλ.
- Ster Cinemas 2 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
17:00 - 19:00 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 11:00 - 13:00 - 15:00 μεταγλ.
- Ster Cinemas 3 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
16:30 - 18:30 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 12:30 - 14:30 μεταγλ.
- Ster Cinemas 4 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
17:30 - 19:30 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 11:30 - 13:30 - 15:30 μεταγλ.
- Ster Cinemas 5 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
16:50 - 18:50 - 20:50 με υποτ. - Σαββατοκύριακο και 12:50 - 14:50 με υποτ.
- Ster Cinemas 5 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
17:00 - 19:00 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 11:00 - 13:00 - 15:00 μεταγλ.
- Village 15 Cinemas @ The Mall 12 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
15:00 - 17:15 - 19:45 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 12:45 μεταγλ. - 22:00 - 00:15 με υποτ.
- Village 15 Cinemas @ The Mall 14 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Αλιμος - Tηλ. 21 0 6104100
Κυριακή 15:00 μεταγλ. - 19:45 - 22:00 με υποτ. - Σαββατοκύριακο και 17:30
- Village 15 Cinemas @ The Mall 4 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
Πεμ, Παρ. και Δευτ. έως Τετ. 14:00 - 16:00 - 18:15 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 11:30 - 13:45 - 16:00 - 18:15 μεταγλ.
- Village 15 Cinemas @ The Mall 5 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
Σαββατοκύριακο 11:30 - 13:45
- Village 15 Cinemas @ The Mall 7 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
16:00 - 18:30 - 21:00 με υποτ. - Σαββατοκύριακο και 11:00 - 13:00 με υποτ.
- Village Center 1 (Dolby Digital - DTS)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
14:00 - 16:00 - 18:00 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 12:00 μεταγλ.
- Village Center 10 (Dolby Digital - DTS)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
15:30 - 17:30 - 19:30 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 11:30 - 13:30 μεταγλ. - 21:30 - 23:30 με υποτ.
- Village Center 6 (Dolby Surround)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
Σαββατοκύριακο 12:30 - 14:30 - 16:30 μεταγλ.
- Village Center 8 (Dolby Digital - THX)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
14:30 - 16:30 - 18:30 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 12:30 μεταγλ.
- Village Center 9 (Dolby Digital - THX)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
15:00 - 17:00 - 19:00 - Σαββατοκύριακο και 11:00 - 13:00 με υποτ.
- Village Cinemas Pagrati 2 (DTS)
Υμηττου 110 και Χρεμωνιδου - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7572440
14:00 - 16:00 - 18:00 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 12:00 μεταγλ.
- Village Cinemas Pagrati 3 (DTS)
Υμηττου 110 και Χρεμωνιδου - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7572440
19:00 μεταγλ.
- Village Cinemas Pagrati 4 (DTS)
Υμηττου 110 και Χρεμωνιδου - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7572440
15:00 - 17:00 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 13:00 μεταγλ. - 19:00 - 21:00 με υποτ.
- Village Cinemas Pagrati 5 (DTS)
Υμηττου 110 και Χρεμωνιδου - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7572440
Σαββατοκύριακο 15:00 - 17:00 μεταγλ.
- Village Entertainment Park 1 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
Κυρ. 14:00 μεταγλ. - Πεμ. και Δευτ. έως Τετ. 20:45 - 23:00 με υποτ. - Παρ. 21:00 - 23:15 - Σαβ. 18:45 - 21:00 - 23:15 - Κυρ. 16:15 - 18:30 - 20:45 - 23:00
- Village Entertainment Park 10 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
15:45 - 17:45 - 19:45 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 11:45 - 13:45 μεταγλ. - Τετ. 15:45 - 17:45 - Πεμ. έως Τρ. 21:45 - 23:45 - Τετ. 22:30
- Village Entertainment Park 11 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
15:15 - 17:15 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 11:15 - 13:15 μεταγλ.
- Village Entertainment Park 19 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
14:00 - 16:00 - 18:00 - 20:00 με υποτ. - Σαββατοκύριακο και 12:00 με υποτ.
- Village Entertainment Park 20 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
14:45 - 16:45 - 18:45 - Σαββατοκύριακο και 12:45
- Village Entertainment Park 9 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
Πεμ., Παρ. και Δευτ. έως Τετ. 14:15 - 16:30 μεταγλ. - Σαβ. 12:15 - 14:15 - 16:30 μεταγλ. - Κυριακή 12:00 - 14:00 - 16:00 μεταγλ. - 18:45 - 20:45 - 23:00 - 01:00 με υποτ. - Παρ και Σαβ. 18:45 - 21:00 - 23:15 - 01:15
- Αλεξανδρα Nescafe (Dolby Surround)
Πατησιων 77, Πεδίον Αρεως - Tηλ. 21 0 8219298
17:10 - 19:00 μεταγλ.
- Αννα Ντορ
Πλατεία Γλυφάδας - Γλυφάδα - Tηλ. 21 0 8946617
19:20 - 21:10 με υποτ. - Σαββατοκύριακο και 17:30 με υποτ.
- Ατλαντις 1
Λεωφόρος Βουλιαγμένης 245, Πλατεία Καλογήρων - Δάφνη - Tηλ. 21 0 9711511
17:00 - 18:50 μεταγλ. - 20:45 - 22:40 με υποτ.
- Ατλαντις 2
Λεωφόρος Βουλιαγμένης 245, Πλατεία Καλογήρων - Tηλ. 21 0 9711511
17:10 με υποτ.
- Βαρκιζα 1
Χιου 13, Βαρκιζα - Βάρκιζα - Tηλ. 21 0 8973926
19:00 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 17:00 μεταγλ.
- Βαρκιζα 2
Χιου 13, Βαρκιζα - Βάρκιζα - Tηλ. 21 0 8973926
18:00 μεταγλ.
- Γαλαξιας 1 (Dolby Surround)
Μεσογείων 6 - Αμπελόκηποι - Tηλ. 21 0 7773319
16:40 - 18:30 μεταγλ. - 20:30 - 22:30 με υποτ.
- Γλυφαδα 1 (DTS)
Ζεππου 14 και Ξενοφωντος - Γλυφάδα - Tηλ. 21 0 9650318
17:30 - 19:15 μεταγλ.
- Καλυψω (Dolby Surround)
Δημοτικου Σταδιου - Καλυψους - Καλλιθέα - Tηλ. 21 0 9510950
17:30 - 19:15 μεταγλ.
- Τρια Αστερια 1 (Dolby Digital)
Λεωφορος Ηρακλειου 386, Νέο Ηρακλειο - Ηράκλειο - Tηλ. 21 0 2826873
17:15
- Τρια Αστερια 2 (Dolby Digital)
Λεωφορος Ηρακλειου 386, Νέο Ηρακλειο - Ηράκλειο - Tηλ. 21 0 2826873
18:45 - Κυρ. και 11:30
- Φαληρο 1 (Dolby Digital)
Ζησιμοπουλου, Αγιας Τριαδος, Παλιο Φαληρο - Tηλ. 21 0 9823657
18:30 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 16:30 μεταγλ.
- Φαληρο 2 (Dolby Digital)
Ζησιμοπουλου, Αγιας Τριαδος, Παλιο Φαληρο - Tηλ. 21 0 9823657
17:30 μεταγλ.
Written by
verbal
in
no category
Les Chevaliers du Ciel (2005)
Οι Μαχητές του Ουρανού

(1/5)
Σκηνοθεσία: Gerard Pires
Σενάριο: Gilles Malencon (εμπνευσμένο –ελαφρώς- απ’ τα κόμικς των Jean-Michelle Charlier και Albert Uderzo)
Παίζουν: Benoit Magimel, Clovis Cornillac, Geraldine Pailhas
Δείτε/Κρύφτε το trailer v
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 12 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6786000
18:10 - 20:20 - 22:40
- Odeon StarCity 8 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
19:10 - 21:20 - 23:30 - Πεμ. έως Κυρ. και 17:00
- Ster Cinemas 2 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
20:40 - 23:00
- Ster Cinemas 3 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
20:30 - 22:40
- Village 15 Cinemas @ The Mall 1 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
20:45 - 23:00 - 01:15
- Village Center 6 (Dolby Surround)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
14:00 - 16:15 - 18:30 - 20:45 - 23:00 - Σαββατοκύριακο 18:30 - 20:45 - 23:00
- Village Entertainment Park 3 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
14:45 - 17:00 - 19:30 - 21:45 - Σαββατοκύριακο και 12:00
- Νανα Cinemax 6
Λεωφ. Βουλιαγμένης 179 - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 9703158, 970686
20:10 - 22:10 - 00:10

(1/5)Σκηνοθεσία: Gerard Pires
Σενάριο: Gilles Malencon (εμπνευσμένο –ελαφρώς- απ’ τα κόμικς των Jean-Michelle Charlier και Albert Uderzo)
Παίζουν: Benoit Magimel, Clovis Cornillac, Geraldine Pailhas
Δείτε/Κρύφτε το trailer v
Όσοι έχουν δει το (original) Taxi, το πιο γνωστό (διεθνώς) μεγάλο χιτ του Γάλλου μπλοκμαστερά που υπογράφει και τους Μαχητές του Ουρανού, Μπορούν να σταματήσουν να διαβάζουν. Ή μάλλον, αν τους άρεσε το Taxi, το ίδιο (και χειρότερα) θα απολαύσουν και τους Μαχητές. Τώρα, μπορούν να σταματήσουν.
Δύο πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας της Γαλλίας, βρίσκονται μπλεγμένοι σε μια περίπλοκη απάτη που έχουν στήσει τρομοκράτες, με στόχο δύο Μιράζ 2000, τα οποία θέλουν να χρησιμοποιήσουν σε ένα τρομοκρατικό χτύπημα κατά του Παρισιού. Όμως οι δυο πιλότοι, είναι πολύ έξυπνοι και ικανοί, για να αφήσουν το σατανικό σχέδιο να ολοκληρωθεί με επιτυχία. Το ίδιο και η πράκτορας της γαλλικής μυστικής υπηρεσίας, που σπεύδει να τους βοηθήσει.
Το νέο πόνημα του Gerard Pires, που απ’ ό,τι λέει ο δημιουργός του, είναι γυρισμένο με πολύ περιορισμένη τη χρήση των ψηφιακών εφέ, θα ήθελε πολύ να είναι ένα μοντέρνο, ευρωπαϊκό Top Gun. Αλλά τελικά, στο μόνο που του μοιάζει, είναι η πολύ περιορισμένη χρήση των ψηφιακών εφέ. Για άλλους λόγους βέβαια.
Οι Μαχητές, αρχικά προέκυψαν πρακτικά κατά παραγγελίαν της Πολεμικής Αεροπορίας της Γαλλίας, η οποία ήθελε να δείξει πόσο γαμάτοι είναι οι άντρες (και οι γυναίκες) της, και πόσο ιδρώνουν πολεμώντας την τρομοκρατία, μια μάστιγα που έχει εξαπλώσει την φρικαλέα σκιά της πάνω απ’ όλη την υφήλιο. Τελικά όμως, κατέληξε να είναι μια κακόγουστη φάρσα κατά του θεατή, που προσεγγίζει το θέμα της με παροιμιώδη αφέλεια, και το περιγράφει με κιτς στερεότυπα, που μόνο ο «μοντέρνος» γαλλικός κινηματογράφος αντέχει να χρησιμοποιεί ακόμη.
Κύριος υπεύθυνος γι’ αυτό το φιάσκο, είναι ο μοντέρ της ταινίας, ο οποίος, ή υπάγεται σε κάποια top secret πτέρυγα του στρατού και γι’ αυτό δεν βρίσκεται πουθενά το όνομά του, ή δεν υπήρξε ποτέ. Εγώ, ποντάρω στο δεύτερο. Στην πρώτη περίπτωση πάντως, με τη βοήθειά του, το κλισέ σκηνοθετικό βλέμμα του Pires, μετατρέπεται σε ένα κολάζ που αψηφά κάθε έννοια χρονικής συνέχειας, και λειτουργεί σαν εγκεφαλικό μίξερ, ως ξαδερφάκι του mise-en-scene απ’ την κόλαση.
Το μόνο θετικό της ταινίας, η ενδιαφέρουσα φυσιογνωμία του Benoit Magimel, γνωστού απ’ τις μέχρι σήμερα art-house επιλογές του, ο οποίος μετά και τα Πορφυρά Ποτάμια 2, μας προέκυψε ζεν πρεμιέ με μουστάκι και χολιγουντιανό δυναμικό. Α, καλά είναι και κάνα δυο γκομενάκια που εμφανίζονται που και που.
Δύο πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας της Γαλλίας, βρίσκονται μπλεγμένοι σε μια περίπλοκη απάτη που έχουν στήσει τρομοκράτες, με στόχο δύο Μιράζ 2000, τα οποία θέλουν να χρησιμοποιήσουν σε ένα τρομοκρατικό χτύπημα κατά του Παρισιού. Όμως οι δυο πιλότοι, είναι πολύ έξυπνοι και ικανοί, για να αφήσουν το σατανικό σχέδιο να ολοκληρωθεί με επιτυχία. Το ίδιο και η πράκτορας της γαλλικής μυστικής υπηρεσίας, που σπεύδει να τους βοηθήσει.Το νέο πόνημα του Gerard Pires, που απ’ ό,τι λέει ο δημιουργός του, είναι γυρισμένο με πολύ περιορισμένη τη χρήση των ψηφιακών εφέ, θα ήθελε πολύ να είναι ένα μοντέρνο, ευρωπαϊκό Top Gun. Αλλά τελικά, στο μόνο που του μοιάζει, είναι η πολύ περιορισμένη χρήση των ψηφιακών εφέ. Για άλλους λόγους βέβαια.
Οι Μαχητές, αρχικά προέκυψαν πρακτικά κατά παραγγελίαν της Πολεμικής Αεροπορίας της Γαλλίας, η οποία ήθελε να δείξει πόσο γαμάτοι είναι οι άντρες (και οι γυναίκες) της, και πόσο ιδρώνουν πολεμώντας την τρομοκρατία, μια μάστιγα που έχει εξαπλώσει την φρικαλέα σκιά της πάνω απ’ όλη την υφήλιο. Τελικά όμως, κατέληξε να είναι μια κακόγουστη φάρσα κατά του θεατή, που προσεγγίζει το θέμα της με παροιμιώδη αφέλεια, και το περιγράφει με κιτς στερεότυπα, που μόνο ο «μοντέρνος» γαλλικός κινηματογράφος αντέχει να χρησιμοποιεί ακόμη.
Κύριος υπεύθυνος γι’ αυτό το φιάσκο, είναι ο μοντέρ της ταινίας, ο οποίος, ή υπάγεται σε κάποια top secret πτέρυγα του στρατού και γι’ αυτό δεν βρίσκεται πουθενά το όνομά του, ή δεν υπήρξε ποτέ. Εγώ, ποντάρω στο δεύτερο. Στην πρώτη περίπτωση πάντως, με τη βοήθειά του, το κλισέ σκηνοθετικό βλέμμα του Pires, μετατρέπεται σε ένα κολάζ που αψηφά κάθε έννοια χρονικής συνέχειας, και λειτουργεί σαν εγκεφαλικό μίξερ, ως ξαδερφάκι του mise-en-scene απ’ την κόλαση.Το μόνο θετικό της ταινίας, η ενδιαφέρουσα φυσιογνωμία του Benoit Magimel, γνωστού απ’ τις μέχρι σήμερα art-house επιλογές του, ο οποίος μετά και τα Πορφυρά Ποτάμια 2, μας προέκυψε ζεν πρεμιέ με μουστάκι και χολιγουντιανό δυναμικό. Α, καλά είναι και κάνα δυο γκομενάκια που εμφανίζονται που και που.
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 12 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6786000
18:10 - 20:20 - 22:40
- Odeon StarCity 8 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
19:10 - 21:20 - 23:30 - Πεμ. έως Κυρ. και 17:00
- Ster Cinemas 2 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
20:40 - 23:00
- Ster Cinemas 3 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
20:30 - 22:40
- Village 15 Cinemas @ The Mall 1 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
20:45 - 23:00 - 01:15
- Village Center 6 (Dolby Surround)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
14:00 - 16:15 - 18:30 - 20:45 - 23:00 - Σαββατοκύριακο 18:30 - 20:45 - 23:00
- Village Entertainment Park 3 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
14:45 - 17:00 - 19:30 - 21:45 - Σαββατοκύριακο και 12:00
- Νανα Cinemax 6
Λεωφ. Βουλιαγμένης 179 - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 9703158, 970686
20:10 - 22:10 - 00:10
Written by
cheaptalk
in
no category
Enron: The Smartest Guys in the Room (2005)
Ένρον: Καρχαρίες στο Δωμάτιο
(4/5)Σκηνοθεσία: Alex Gibney
Σενάριο: Bethany McLean & Peter Elkind (βιβλίο), Alex Gibney
Παίζουν: Ken Lay, Jeff Skilling
Δείτε/Κρύφτε το trailer v
Υπό τη προεδρία του Ken Lay (παπαδοπαιδιού και αγαπημένου "Kenny Boy" της αγίας οικογένειας Bush) και τη καθοδήγηση του Jeff Skilling (macho-nerd απόφοιτου του Harvard και θιασώτη της απεριόριστης απληστίας) η Enron έγινε η 7η μεγαλύτερη αμερικάνικη εταιρία (και πιο καινοτομική στο κόσμο κατά το Fortune) στα τέλη των 90s. Για να καταλήξει, απότομα, στη μεγαλύτερη (τότε) χρεωκοπία στα χρονικά, το Δεκέμβριο του 2001...

Το ντοκιμοντέρ ήταν υποψήφιο για όσκαρ φέτος, και θα το 'παιρνε αν δεν έπεφτε πάνω σε κάτι περίεργους κυρίους που είχαν προετοιμάσει το σμόκιν τους για τη βραδιά της απονομής πολλούς.. αιώνες πριν. Οι δε "πρωταγωνιστές" του άξιζαν ασυζητητί αυτό του Α' ανδρικού, και ο Skilling εμφανίζεται εκτάκτως ζωντανά σήμερα σε μια παράσταση που αναμένεται να σαρώσει όλα τα βραβεία υποκριτικής. Και τα χνάρια του τελευταίου ακολουθεί και ο παραγωγός της ταινίας (μέσω HDNet) Mark Cuban.

Και στα χνάρια αντίστοιχα του Fahrenheit 9/11 (2004), ο Gibney έκανε μια ταινία που θα μπορούσες να τη χαρακτηρίσεις αριστερής σκοπιάς αλλά είναι, όπως παρατηρεί ο Roger Ebert, μια ιστορία εγκλήματος. Μια ιστορία απίστευτης ανηθικότητας, και συνωμοσίας σιωπής και εκμετάλλευσης όλων ανεξαιρέτως των εμπλεκόμενων μηχανισμών του "ελεύθερου" εμπορίου. Που αφού αισχροκέρδησαν πουλώντας αέρα κοπανιστό (όπως τα μελλοντικά κέρδη από την εμποριοποίηση του.. bandwidth που σου περισσεύει το βράδυ) και στέρεψαν το ρεύμα και τα λεφτά της Καλιφόρνιας, έφαγαν και όλες τις συντάξεις των εργαζομένων (τους) απλά για να 'χουν περιθώρια μερικών μηνών να ξεπουλήσουν και να φύγουν.
Έξοχα τεκμηριωμένη (με βάση το αντίστοιχο βιβλίο), απλή, περιγραφική, και επίμονη στα βασικά σημεία ώστε να καταλάβει και ο πιο ανυποψίαστος, η ταινία είναι ικανή να κάνει και τον Μητσοτάκη αριστερίζοντα στα βαθιά γεράματα.

Το ντοκιμοντέρ ήταν υποψήφιο για όσκαρ φέτος, και θα το 'παιρνε αν δεν έπεφτε πάνω σε κάτι περίεργους κυρίους που είχαν προετοιμάσει το σμόκιν τους για τη βραδιά της απονομής πολλούς.. αιώνες πριν. Οι δε "πρωταγωνιστές" του άξιζαν ασυζητητί αυτό του Α' ανδρικού, και ο Skilling εμφανίζεται εκτάκτως ζωντανά σήμερα σε μια παράσταση που αναμένεται να σαρώσει όλα τα βραβεία υποκριτικής. Και τα χνάρια του τελευταίου ακολουθεί και ο παραγωγός της ταινίας (μέσω HDNet) Mark Cuban.

Και στα χνάρια αντίστοιχα του Fahrenheit 9/11 (2004), ο Gibney έκανε μια ταινία που θα μπορούσες να τη χαρακτηρίσεις αριστερής σκοπιάς αλλά είναι, όπως παρατηρεί ο Roger Ebert, μια ιστορία εγκλήματος. Μια ιστορία απίστευτης ανηθικότητας, και συνωμοσίας σιωπής και εκμετάλλευσης όλων ανεξαιρέτως των εμπλεκόμενων μηχανισμών του "ελεύθερου" εμπορίου. Που αφού αισχροκέρδησαν πουλώντας αέρα κοπανιστό (όπως τα μελλοντικά κέρδη από την εμποριοποίηση του.. bandwidth που σου περισσεύει το βράδυ) και στέρεψαν το ρεύμα και τα λεφτά της Καλιφόρνιας, έφαγαν και όλες τις συντάξεις των εργαζομένων (τους) απλά για να 'χουν περιθώρια μερικών μηνών να ξεπουλήσουν και να φύγουν.
Έξοχα τεκμηριωμένη (με βάση το αντίστοιχο βιβλίο), απλή, περιγραφική, και επίμονη στα βασικά σημεία ώστε να καταλάβει και ο πιο ανυποψίαστος, η ταινία είναι ικανή να κάνει και τον Μητσοτάκη αριστερίζοντα στα βαθιά γεράματα.
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
- Odeon Μαρουσι 3 (Dolby Surround)
Λεωφορος Κηφισιας 215 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6128993
17:30 - 19:50 - 22:30
- Odeon Οπερα 1 (Dolby Digital)
Ακαδημιας 57 - Tηλ. 21 0 3622683
20:15 - 22:40
Written by
cheaptalk
in
no category
Failure to Launch (2006)
Τριαντάρης από Σπίτι

(1.5/5)
Σκηνοθεσία: Tom Dey
Σενάριο: Tom J. Astle, Matt Ember
Παίζουν: Matthew McConaughey, Sarah Jessica Parker
Δείτε/Κρύφτε το trailer v
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
- Cine City 2 (Dolby Digital - DTS)
Κωνσταντινουπολεως 82, Πλ.Μπουρναζιου - Περιστέρι - Tηλ. 21 0 5756243
19:20 - 21:10 - 23:00
- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 8 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
16:40 - 19:00 - 21:00 - 23:10 - Σαββατοκύριακο και 12:10 - 14:20 - Δευτ. 16:40 - 23:10
- Odeon StarCity 5 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
16:40 - 18:50 - 21:10 - 23:20 - Σαββατοκύριακο και 14:20
- Ster Cinemas 6 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Αχαρνών 373-375, Aγιος Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
17:20 - 19:20 - 21:45 - 23:50 - Σαββατοκύριακο και 14:40
- Ster Cinemas 6 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
18:00 - 20:10 - 22:20 - Παρ. έως Κυρ. και 00:20 - Σαββατοκύριακο και 15:50
- Village 15 Cinemas @ The Mall 9 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
14:30 - 16:45 - 19:00 - 21:15 - 23:45 - Σαββατοκύριακο και 12:15
- Village Center 2 (Dolby Surround)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
15:45 - 18:00 - 20:15 - 22:30 - 01:00 - Σαββατοκύριακο και 11:15 - 13:30
- Village Cinemas Pagrati 1 (DTS)
Υμηττου 110 και Χρεμωνιδου - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7572440
15:15 - 17:30 - 19:45 - 22:00 - 00:30 - Σαββατοκύριακο και 13:00
- Village Entertainment Park 12 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
14:30 - 16:45 - 19:00 - 21:15 - 23:30 - Σαββατοκύριακο και 12:00
- Village Entertainment Park 2 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
20:00 - 22:30 - Σαβ. και 17:30 - Κυρ. και 15:00
- Village Entertainment Park 8 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
15:00 - 17:30 - 20:00 - 22:30 - 01:00 - Σαββατοκύριακο και 12:30
- Αελλω Cinemax 2 (Dolby Digital - DTS)
Πατησίων 140 - Tηλ. 21 0 8215327-8214675
15:45 - 17:45 - 19:45 - 21:45 - 23:45 - Σαββατοκύριακο εκτός 15:45
- Αθηναιον Cinepolis 4 (Dolby Digital)
Ζησιλαου 7 και Ιωαννου Μεταξα - Γλυφάδα - Tηλ. 21 0 8983238
18:50 - 20:50 - 22:50
- Μαργαριτα 3 (Dolby Surround)
Αραπάκη 83 & Φιλαρέτου 90, Καλλιθέα - Καλλιθέα - Tηλ. 21 0 9568370
18:30 - 20:30 - 22:30
- Νανα Cinemax 3
Λεωφορος Βουλιαγμενης 179 - Αιγάλεω - Tηλ. 21 0 9703158
17:00 - 19:00 - 21:00 - 23:00 - Κυρ. και 13:00 - 15:00

(1.5/5)Σκηνοθεσία: Tom Dey
Σενάριο: Tom J. Astle, Matt Ember
Παίζουν: Matthew McConaughey, Sarah Jessica Parker
Δείτε/Κρύφτε το trailer v
Ο ελληνικός τίτλος της ταινίας είναι 30άρης από σπίτι. Για να μη τρομάξει το αντρικό κοινό υποθέτω, αφού κανονικά θα 'πρεπε να είναι 30άρης στο σπίτι. Των γονιών του.

Να και κάτι στο οποίο ο νεοέλληνας είναι χρόοονια μπροστά από τον αμερικανό. Η Generation Yo-Yo (μετά τη X και τη Y) είναι η γενιά που προτιμάει περισσότερο να μένει με τους γονείς της αφού κλείσει τα δεκαοχτώ(!), στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Ε και όχι τίποτα ανησυχητικό δηλαδή, σε ποσοστό 2,2% στους άντρες και 15,2% στις γυναίκες περισσότερο απ' ότι στα 70s. Ε και βέβαια όσοι μένουν και μετά τα 30 είναι τόσο σπάνιοι, ακόμα, όσο και οι 40χρονοι Παρθένοι (2005). Στην Αμερική πάντα, γιατί στην Ελλάδα είναι τόσο σπάνιοι όσο οι πιτσιρίκες (και όχι μόνο) φαν του Ρουβά και του Νίνο.

Έτσι κι αλλιώς πάντως, το υποψήφιο κοινό της ταινίας, και δη το αντρικό καλύτερα να τρομάξει. Γιατί έχει φάση μόνο στα 5-10 πρώτα λεπτά, κι απο κει και πέρα δε βλέπεται, παρά το φιλότιμα γρήγορο ρυθμό του σκηνοθέτη. Και ο ήρωάς της έχει τόση σχέση με τυπικό 35άρη που μένει με τους δικούς του, όση και ο Matthew McConaughey στη προσωπική του ζωή. Χμμμ... τώρα που το σκέφτομαι... γράψε λάθος...
Άμα ακόμα μένεις με τους δικούς σου να πας να τη δεις. Για να φαντασιώνεσαι ότι είσαι ο Μακόναχι, οδηγάς Πόρσε και πουλάς καράβια (μια δυο ώρες τη βδομάδα) για να ζήσεις. Τις υπόλοιπες ώρες κάνεις extreme sports με τους κολλητούς σου και τα βράδια ψαρεύεις γκόμενες. Και όταν τις βαρεθείς τις πας σπίτι σου (για να δουν που μένεις) για να τις ξεφορτωθείς.
Το άσχημο είναι ότι θα πρέπει να αντέξεις να βλέπεις και την, κάπως, Σάρα Τζέσικα παράλληλα. Που βέβαια άμα είσαι (ή πας να τη δεις με) γυναίκα, κι αυτό στα θετικά προσμετράται.

Να και κάτι στο οποίο ο νεοέλληνας είναι χρόοονια μπροστά από τον αμερικανό. Η Generation Yo-Yo (μετά τη X και τη Y) είναι η γενιά που προτιμάει περισσότερο να μένει με τους γονείς της αφού κλείσει τα δεκαοχτώ(!), στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Ε και όχι τίποτα ανησυχητικό δηλαδή, σε ποσοστό 2,2% στους άντρες και 15,2% στις γυναίκες περισσότερο απ' ότι στα 70s. Ε και βέβαια όσοι μένουν και μετά τα 30 είναι τόσο σπάνιοι, ακόμα, όσο και οι 40χρονοι Παρθένοι (2005). Στην Αμερική πάντα, γιατί στην Ελλάδα είναι τόσο σπάνιοι όσο οι πιτσιρίκες (και όχι μόνο) φαν του Ρουβά και του Νίνο.

Έτσι κι αλλιώς πάντως, το υποψήφιο κοινό της ταινίας, και δη το αντρικό καλύτερα να τρομάξει. Γιατί έχει φάση μόνο στα 5-10 πρώτα λεπτά, κι απο κει και πέρα δε βλέπεται, παρά το φιλότιμα γρήγορο ρυθμό του σκηνοθέτη. Και ο ήρωάς της έχει τόση σχέση με τυπικό 35άρη που μένει με τους δικούς του, όση και ο Matthew McConaughey στη προσωπική του ζωή. Χμμμ... τώρα που το σκέφτομαι... γράψε λάθος...
Άμα ακόμα μένεις με τους δικούς σου να πας να τη δεις. Για να φαντασιώνεσαι ότι είσαι ο Μακόναχι, οδηγάς Πόρσε και πουλάς καράβια (μια δυο ώρες τη βδομάδα) για να ζήσεις. Τις υπόλοιπες ώρες κάνεις extreme sports με τους κολλητούς σου και τα βράδια ψαρεύεις γκόμενες. Και όταν τις βαρεθείς τις πας σπίτι σου (για να δουν που μένεις) για να τις ξεφορτωθείς.
Το άσχημο είναι ότι θα πρέπει να αντέξεις να βλέπεις και την, κάπως, Σάρα Τζέσικα παράλληλα. Που βέβαια άμα είσαι (ή πας να τη δεις με) γυναίκα, κι αυτό στα θετικά προσμετράται.
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
- Cine City 2 (Dolby Digital - DTS)
Κωνσταντινουπολεως 82, Πλ.Μπουρναζιου - Περιστέρι - Tηλ. 21 0 5756243
19:20 - 21:10 - 23:00
- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 8 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
16:40 - 19:00 - 21:00 - 23:10 - Σαββατοκύριακο και 12:10 - 14:20 - Δευτ. 16:40 - 23:10
- Odeon StarCity 5 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
16:40 - 18:50 - 21:10 - 23:20 - Σαββατοκύριακο και 14:20
- Ster Cinemas 6 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Αχαρνών 373-375, Aγιος Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
17:20 - 19:20 - 21:45 - 23:50 - Σαββατοκύριακο και 14:40
- Ster Cinemas 6 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
18:00 - 20:10 - 22:20 - Παρ. έως Κυρ. και 00:20 - Σαββατοκύριακο και 15:50
- Village 15 Cinemas @ The Mall 9 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
14:30 - 16:45 - 19:00 - 21:15 - 23:45 - Σαββατοκύριακο και 12:15
- Village Center 2 (Dolby Surround)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
15:45 - 18:00 - 20:15 - 22:30 - 01:00 - Σαββατοκύριακο και 11:15 - 13:30
- Village Cinemas Pagrati 1 (DTS)
Υμηττου 110 και Χρεμωνιδου - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7572440
15:15 - 17:30 - 19:45 - 22:00 - 00:30 - Σαββατοκύριακο και 13:00
- Village Entertainment Park 12 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
14:30 - 16:45 - 19:00 - 21:15 - 23:30 - Σαββατοκύριακο και 12:00
- Village Entertainment Park 2 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
20:00 - 22:30 - Σαβ. και 17:30 - Κυρ. και 15:00
- Village Entertainment Park 8 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
15:00 - 17:30 - 20:00 - 22:30 - 01:00 - Σαββατοκύριακο και 12:30
- Αελλω Cinemax 2 (Dolby Digital - DTS)
Πατησίων 140 - Tηλ. 21 0 8215327-8214675
15:45 - 17:45 - 19:45 - 21:45 - 23:45 - Σαββατοκύριακο εκτός 15:45
- Αθηναιον Cinepolis 4 (Dolby Digital)
Ζησιλαου 7 και Ιωαννου Μεταξα - Γλυφάδα - Tηλ. 21 0 8983238
18:50 - 20:50 - 22:50
- Μαργαριτα 3 (Dolby Surround)
Αραπάκη 83 & Φιλαρέτου 90, Καλλιθέα - Καλλιθέα - Tηλ. 21 0 9568370
18:30 - 20:30 - 22:30
- Νανα Cinemax 3
Λεωφορος Βουλιαγμενης 179 - Αιγάλεω - Tηλ. 21 0 9703158
17:00 - 19:00 - 21:00 - 23:00 - Κυρ. και 13:00 - 15:00
Written by
cheaptalk
in
no category
Η Jessica Simpson ναυαγοσώστρια

Η Jessica Simpson είναι η νέα Pamela Anderson. Τουλάχιστο όσο αφορά το Baywatch (2006?), αφού συμφώνησε να πρωταγωνιστήσει στη κινηματογραφική μεταφορά της σειράς. Σύμφωνα με τη χτεσινή Sun.
Η Τζέσικα, 4η πιο σέξι στο κόσμο πρόσφατα, δεν είχε και ποτέ πρόβλημα να παίζει τη ξανθιά είτε στη ζωή της, είτε στο τραγούδι (όπου και ξεκίνησε, κι αυτή, ως νυμφίδιο), είτε στη μικρή οθόνη (με τους ριάλιτι Newlyweds του MTV), είτε στη μεγάλη (κάνοντας πέρσι τη Ντέζι στους Ντιούκς (2005)). Αλλά αφού έχασε (δια διαζυγίου), παίζοντας τη χαζή νοικοκυρά, τον Nick Lachey και τη μισή της περιουσία, τελευταία το 'χει γυρίσει στο πολύ πιο άνετο. Και ανακάλυψε πόσο της αρέσουν τα φυσικά της χαρίσματα και ειδικά τα στήθια της. Και πόσο αρέσουν και στον υπόλοιπο κόσμο. Όπως έλεγε πάντα ο πατέρας της.
Έτσι, αφού πρόβαρε ήδη τα ροζ μπικίνι, έγινε και η ομόφωνη επιλογή των παραγωγών της ταινίας, σύμφωνα πάντα με τη σοβαρή εφημερίδα. Που προσθέτει και εντός εισαγωγικών, από τη πηγή της, το αποκλειστικό ότι η Τζέσικα "έχει όλα τα προσόντα να κάνει το ρόλο δικό της".
Η Τζέσικα, 4η πιο σέξι στο κόσμο πρόσφατα, δεν είχε και ποτέ πρόβλημα να παίζει τη ξανθιά είτε στη ζωή της, είτε στο τραγούδι (όπου και ξεκίνησε, κι αυτή, ως νυμφίδιο), είτε στη μικρή οθόνη (με τους ριάλιτι Newlyweds του MTV), είτε στη μεγάλη (κάνοντας πέρσι τη Ντέζι στους Ντιούκς (2005)). Αλλά αφού έχασε (δια διαζυγίου), παίζοντας τη χαζή νοικοκυρά, τον Nick Lachey και τη μισή της περιουσία, τελευταία το 'χει γυρίσει στο πολύ πιο άνετο. Και ανακάλυψε πόσο της αρέσουν τα φυσικά της χαρίσματα και ειδικά τα στήθια της. Και πόσο αρέσουν και στον υπόλοιπο κόσμο. Όπως έλεγε πάντα ο πατέρας της.
Έτσι, αφού πρόβαρε ήδη τα ροζ μπικίνι, έγινε και η ομόφωνη επιλογή των παραγωγών της ταινίας, σύμφωνα πάντα με τη σοβαρή εφημερίδα. Που προσθέτει και εντός εισαγωγικών, από τη πηγή της, το αποκλειστικό ότι η Τζέσικα "έχει όλα τα προσόντα να κάνει το ρόλο δικό της".
Previously on Movies for the Masses: Scarlett Johansson: Η πιο σέξι γυναίκα του πλανήτη