Written by
verbal
in
no category
A Bittersweet Life (2005)
Γλυκόπικρη Ζωή
(3.5/5)
Σκηνοθεσία: Ji-woon Kim
Σενάριο: Ji-woon Kim
Παίζουν: Byung-hun Lee, Kim Young-Chul, Min-ah Sin
Δείτε/Κρύφτε το trailer v

Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
- Village 15 Cinemas @ The Mall 5 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
Πεμ. και Παρ. 16:00 - 18:45 - 21:30 - Σαββατοκύριακο, Τετ. 13:15 - 16:00 - 18:45 - 21:30 - Δευτ. 12:45 - 15:30 - 18:15 - Τρ. 12:45 - 15:30 - 18:15 - 21:00
- Ιντεαλ (Dolby Digital)
Πανεπιστημιου 46 - Tηλ. 21 0 3826720
19:50 - 22:20
- Νιρβάνα (Dolby Digital)
Λ. Αλεξάνδρας 192 - Tηλ. 2106469398, 21064452
18:15 - 20:40 - 23:00
- Πτι Παλαι (Dolby Surround)
Βασιλεως Γεωργιου Β, Ριζαρη 4 - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7291800
18:00 - 20:20 - 22:40


Σκηνοθεσία: Ji-woon Kim
Σενάριο: Ji-woon Kim
Παίζουν: Byung-hun Lee, Kim Young-Chul, Min-ah Sin
Δείτε/Κρύφτε το trailer v

Οι Νύχτες Πρεμιέρας, πάντα είχαν ευαίσθητο ραντάρ στα νέα ταλέντα της Ανατολής, και προτού η Ελλάδα αρχίσει να παραμιλά για τον Chan Wook Park, και το Oldboy του, οι Νύχτες μας είχαν συστήσει σε έναν άλλον συμπατριώτη του, με εξωπραγματική ικανότητα στο πανέμορφο στυλιζάρισμα των ταινιών του, και τον ανατρεπτικό συνδυασμό των κινηματογραφικών genre. Τον Kim Ji-Woon, αρκετοί των πρωτογνωρίσαμε από το Tale of Two Sisters, που παντρεύει το μεταφυσικό θρίλερ με το οικογενειακό-ψυχολογικό δράμα, σε ένα αριστουργηματικό mind fuck. Και όσοι δεν το έχετε δει ακόμα, τώρα είναι η ώρα.
Φέτος, ο Κορεάτης επιστρέφει με τη Γλυκόπικρη Ζωή, την ιστορία ενός ψυχρού υπολοχαγού της κορεάτικης Μαφίας, που έρχεται σε άμεση σύγκρουση με την ίδια τη σέκτα του, όταν δείχνει στοιχεία μαλθακότητας αντιμέτωπος με την αποστολή να εκτελέσει την ερωμένη του αφεντικού του, και τον κρυφό εραστή της.
Στην ταινία που εύστοχα έχει χαρακτηριστεί ως βουδιστικό film noir, ο Kim απλώνει την παλέτα του από τα ψυχρά, ονειρικά χρώματα του David Lynch, μέχρι τα κλασσικά μαύρα και κιαροσκούρα του film noir, τυλίγοντας τη δική του ιστορία εκδίκησης με έναν μανδύα αψεγάδιαστης τεχνικής. Με εξαίρεση ένα-δυο κωμικά διαλείμματα που κρατούν λίγο περισσότερο απ’ όσο θα έπρεπε, η μονταζιέρα δίνει στην ταινία υποδειγματικό ρυθμό, μοιράζοντας το χρόνο ανάμεσα στις σκηνές καταιγιστικής δράσης, τις καλύτερες χορογραφίες μάχης σώμα με σώμα που έχουμε δει εδώ και χρόνια, το χορταστικό gore, και τις υποβλητικές σκηνές που απαιτούν περισσότερο χρόνο για να στρώσουν το σωστό συναισθηματικό υπόβαθρο.
Ο Byung-hun Lee, κλασσικός πρωταγωνιστής ρομάντζων στη χώρα του, αφήνει στόματα ανοιχτά με τον τρόπο που συνδυάζει αποχαυνωτική φωτογένεια, εξαιρετική επίδοση στη δράση, και αυτό το ύφος του ανθρώπου που αποτελεί ζωντανή εφαρμογή της ανατολίτικης (φιλο)σοφίας ολόκληρης. Δυστυχώς όμως, πίσω από το άριστο στυλιζάρισμα και τις πλούσιες, καλοδουλεμένες αναφορές στην παράδοση του γκανγκστερικού film noir, κρύβεται ένα σενάριο που ανίκανο να φτάσει την υπέρβαση στην οποία μας κακόμαθε το Oldboy, και οι σεναριακές ομοιότητες (σε βαθμό ενοχλητικό) ανάμεσα στις δύο ταινίες, κάνουν την Γλυκόπικρη Ζωή να μην αντέχει στη σύγκριση, και να αφήνει –φυσικά- μια γεύση γλυκόπικρη.
Φέτος, ο Κορεάτης επιστρέφει με τη Γλυκόπικρη Ζωή, την ιστορία ενός ψυχρού υπολοχαγού της κορεάτικης Μαφίας, που έρχεται σε άμεση σύγκρουση με την ίδια τη σέκτα του, όταν δείχνει στοιχεία μαλθακότητας αντιμέτωπος με την αποστολή να εκτελέσει την ερωμένη του αφεντικού του, και τον κρυφό εραστή της.

Ο Byung-hun Lee, κλασσικός πρωταγωνιστής ρομάντζων στη χώρα του, αφήνει στόματα ανοιχτά με τον τρόπο που συνδυάζει αποχαυνωτική φωτογένεια, εξαιρετική επίδοση στη δράση, και αυτό το ύφος του ανθρώπου που αποτελεί ζωντανή εφαρμογή της ανατολίτικης (φιλο)σοφίας ολόκληρης. Δυστυχώς όμως, πίσω από το άριστο στυλιζάρισμα και τις πλούσιες, καλοδουλεμένες αναφορές στην παράδοση του γκανγκστερικού film noir, κρύβεται ένα σενάριο που ανίκανο να φτάσει την υπέρβαση στην οποία μας κακόμαθε το Oldboy, και οι σεναριακές ομοιότητες (σε βαθμό ενοχλητικό) ανάμεσα στις δύο ταινίες, κάνουν την Γλυκόπικρη Ζωή να μην αντέχει στη σύγκριση, και να αφήνει –φυσικά- μια γεύση γλυκόπικρη.
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το DVDclub και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής
- Village 15 Cinemas @ The Mall 5 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
Πεμ. και Παρ. 16:00 - 18:45 - 21:30 - Σαββατοκύριακο, Τετ. 13:15 - 16:00 - 18:45 - 21:30 - Δευτ. 12:45 - 15:30 - 18:15 - Τρ. 12:45 - 15:30 - 18:15 - 21:00
- Ιντεαλ (Dolby Digital)
Πανεπιστημιου 46 - Tηλ. 21 0 3826720
19:50 - 22:20
- Νιρβάνα (Dolby Digital)
Λ. Αλεξάνδρας 192 - Tηλ. 2106469398, 21064452
18:15 - 20:40 - 23:00
- Πτι Παλαι (Dolby Surround)
Βασιλεως Γεωργιου Β, Ριζαρη 4 - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7291800
18:00 - 20:20 - 22:40
Written by
cheaptalk
in
no category
Firewall (2006)
Κωδικός Προστασίας
(1/5)
Σκηνοθεσία: Richard Loncraine
Σενάριο: Joe Forte
Παίζουν: Harrison Ford, Paul Bettany, Virginia Madsen
Δείτε/Κρύφτε το trailer v
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 6 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
16:50 - 19:40 - 21:50 - 00:10 - Σαββατοκύριακο και 14:00
- Odeon StarCity 5 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
16:00 - 18:40 - 20:50 - 23:10
- Ster Cinemas 3 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
20:35 - 22:40
- Ster Cinemas 4 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
18:30 - 20:40 - 22:45
- Village 15 Cinemas @ The Mall 11 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
19:45 - 22:15 - 00:45
- Village 15 Cinemas @ The Mall 13 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Πατήσια - Tηλ. 21 0 6104100
19:45 - 22:15 - Σαββατοκύριακο και 17:15
- Village 15 Cinemas @ The Mall 7 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
21:30 - 00:15
- Village Center 1 (Dolby Digital - DTS)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
20:00 - 22:15 - 00:30
- Village Center 9 (Dolby Digital - THX)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
21:00 - 23:15
- Village Cinemas Pagrati 4 (DTS)
Υμηττου 110 και Χρεμωνιδου - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7572440
20:15 - 22:30 - 00:45
- Village Entertainment Park 10 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
19:30 - 21:45 - 00:00
- Village Entertainment Park 11 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
21:00 - 23:30
- Village Entertainment Park 2 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
20:15 - 22:45 - Σαββατοκύριακο και 17:45
- Village Entertainment Park 8 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
20:15 - 22:45 - 01:15
- Αελλω Cinemax 3 (Dolby Digital - DTS)
Πατησίων 140 - Tηλ. 21 0 8215327-8214675
15:30 - 17:40 - 19:50 - 22:00 - 00:10 - Σαββατοκύριακο και 12:30
- Αθηναιον Cinepolis 1 (Dolby Digital - DTS)
Ζησιλαου 7 και Ιωαννου Μεταξα - Γλυφάδα - Tηλ. 21 0 8983238
17:00 - 18:50 - 21:00 - 23:10
- Αθηναιον Nescafe 1 (DTS)
Τερμα Αμπελοκηπων - Αμπελόκηποι - Tηλ. 21 0 7782122
18:40 - 20:50 - 23:00 - Σαβ. έως Τετ. και 16:40
- Ατταλος (Dolby Surround)
Κοτιαιου και Βενιζελου - Νέα Σμύρνη - Tηλ. 21 0 9331280
19:00 - 21:00 - 23:00
- Αττικον - Cinemax Class (Dolby Digital)
Σταδιου 19 - Tηλ. 21 0 3228821
20:20 - 22:30
- Κηφισια Cinemax 1 (Dolby Digital - DTS)
Λεωφορος Κηφισιας 245, Ζηρινειο - Κηφισιά - Tηλ. 21 0 6233567
18:40 - 20:50 - 23:00
- Μαργαριτα 1 (DTS)
Αραπάκη 83 & Φιλαρέτου 90, Καλλιθέα - Καλλιθέα - Tηλ. 21 0 9568370
18:30 - 20:40 - 22:50
- Νανα Cinemax 4
Βουλιαγμένης 179 - Ηράκλειο - Tηλ. 21 0 9703158, 97068
18:45 - 21:00 - 23:15 - Σαββατοκύριακο και 16:30 - Κυρ. και 12:00 - 14:15
- Σινε Χολαργος
Μεσογείων 232 & Βεντούρη, Χολαργός - Tηλ. 21 0 6525122
21:00 - 23:00
- Τρια Αστερια 1 (Dolby Digital)
Λεωφορος Ηρακλειου 386, Νέο Ηρακλειο - Ηράκλειο - Tηλ. 21 0 2826873
20:30 - 23:00
- Τρια Αστερια 2 (Dolby Digital)
Λεωφορος Ηρακλειου 386, Νέο Ηρακλειο - Ηράκλειο - Tηλ. 21 0 2826873
18:30
- Φαληρο 1 (Dolby Digital)
Ζησιμοπουλου, Αγιας Τριαδος, Παλιο Φαληρο - Tηλ. 21 0 9823657
20:40 - 22:50
- Φοιβος
Εθνκης Αντιστασεως 1 - Περιστέρι - Tηλ. 21 0 5711105
18:30 - 20:40 - 22:50


Σκηνοθεσία: Richard Loncraine
Σενάριο: Joe Forte
Παίζουν: Harrison Ford, Paul Bettany, Virginia Madsen
Δείτε/Κρύφτε το trailer v
Είσαι ο Jack Bauer δυναμικός πράκτορας της CTU.. χμμμ.. my bad.. είσαι ο Jack Stanfield γεροπαραλυμένος τραπεζίτης. Αδίστακτοι κακοποιοί κρατάνε την οικογένειά σου. Σε έχουν ζώσει με μικρόφωνα, κάμερες, κτλ. και επιπλέον παρακολουθούν κάθε σου κίνηση από κοντά. Θέλουν τη βοήθειά σου για να μεταφέρουν $100 εκατομμύρια στο λογαριασμό τους και να εξαφανιστούν σε τροπικά νησιά...

Προσπαθείς να στείλεις mail σε όποιον ξέρεις και δε ξέρεις, μπουκώνεις τα μικρόφωνα, φοράς τη κάμερα στη γραμματέα σου και γενικά.. ακολουθείς κατά γράμμα τις οδηγίες τους. Σε έχουν πάρει εκατό φορές χαμπάρι και επιμένεις. Τι περιμένεις να συμβεί?
α) Να βιάσουν τη γυναίκα σου
β) Να βιάσουν τη γυναίκα σου και τη μεγάλη σου κόρη και το μικρό σου γιό
γ) Να σκοτώσουν ένα δικό τους για να.. μάθεις άλλη φορά

Αν έχεις περισσότερα γάμα, είσαι φαν των εισαγόμενων βιντεοκασετών με υπερήλικες και υπέρβαρους να κάνουν τους καρατίστες, και των ελληνικών με ζωγραφιστές φωτιές στις σκηνές δράσης, ε τότε περίμενε θα βγει κι αυτή σε κασέτα οσονούπω. Από την άλλη, αν έχεις συνηθίσει να βλέπεις ταινίες που.. βλέπονται, τότε το Firewall (2006) είναι πολιτισμικό σοκ παρόμοιο με το να έχεις σπουδάσει καναδυό χρόνια και να πας φαντάρος - ανακαλύπτεις ότι το μέσο επίπεδο δεν είναι εκεί που το εκτιμούσες, γιατί το χαμηλό είναι.. άπατο.
Κρίμα μόνο για τη Mary Lynn Rajskub που ενώ είχε μια καριέρα μικρών αλλά ιδιότροπων ρόλων, εδώ τυποποιείται παίζοντας τη Chloe (του 24) σε.. slow motion.

Προσπαθείς να στείλεις mail σε όποιον ξέρεις και δε ξέρεις, μπουκώνεις τα μικρόφωνα, φοράς τη κάμερα στη γραμματέα σου και γενικά.. ακολουθείς κατά γράμμα τις οδηγίες τους. Σε έχουν πάρει εκατό φορές χαμπάρι και επιμένεις. Τι περιμένεις να συμβεί?
α) Να βιάσουν τη γυναίκα σου
β) Να βιάσουν τη γυναίκα σου και τη μεγάλη σου κόρη και το μικρό σου γιό
γ) Να σκοτώσουν ένα δικό τους για να.. μάθεις άλλη φορά

Αν έχεις περισσότερα γάμα, είσαι φαν των εισαγόμενων βιντεοκασετών με υπερήλικες και υπέρβαρους να κάνουν τους καρατίστες, και των ελληνικών με ζωγραφιστές φωτιές στις σκηνές δράσης, ε τότε περίμενε θα βγει κι αυτή σε κασέτα οσονούπω. Από την άλλη, αν έχεις συνηθίσει να βλέπεις ταινίες που.. βλέπονται, τότε το Firewall (2006) είναι πολιτισμικό σοκ παρόμοιο με το να έχεις σπουδάσει καναδυό χρόνια και να πας φαντάρος - ανακαλύπτεις ότι το μέσο επίπεδο δεν είναι εκεί που το εκτιμούσες, γιατί το χαμηλό είναι.. άπατο.
Κρίμα μόνο για τη Mary Lynn Rajskub που ενώ είχε μια καριέρα μικρών αλλά ιδιότροπων ρόλων, εδώ τυποποιείται παίζοντας τη Chloe (του 24) σε.. slow motion.
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το DVDclub και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής
- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 6 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
16:50 - 19:40 - 21:50 - 00:10 - Σαββατοκύριακο και 14:00
- Odeon StarCity 5 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
16:00 - 18:40 - 20:50 - 23:10
- Ster Cinemas 3 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
20:35 - 22:40
- Ster Cinemas 4 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
18:30 - 20:40 - 22:45
- Village 15 Cinemas @ The Mall 11 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
19:45 - 22:15 - 00:45
- Village 15 Cinemas @ The Mall 13 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Πατήσια - Tηλ. 21 0 6104100
19:45 - 22:15 - Σαββατοκύριακο και 17:15
- Village 15 Cinemas @ The Mall 7 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
21:30 - 00:15
- Village Center 1 (Dolby Digital - DTS)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
20:00 - 22:15 - 00:30
- Village Center 9 (Dolby Digital - THX)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
21:00 - 23:15
- Village Cinemas Pagrati 4 (DTS)
Υμηττου 110 και Χρεμωνιδου - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7572440
20:15 - 22:30 - 00:45
- Village Entertainment Park 10 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
19:30 - 21:45 - 00:00
- Village Entertainment Park 11 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
21:00 - 23:30
- Village Entertainment Park 2 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
20:15 - 22:45 - Σαββατοκύριακο και 17:45
- Village Entertainment Park 8 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
20:15 - 22:45 - 01:15
- Αελλω Cinemax 3 (Dolby Digital - DTS)
Πατησίων 140 - Tηλ. 21 0 8215327-8214675
15:30 - 17:40 - 19:50 - 22:00 - 00:10 - Σαββατοκύριακο και 12:30
- Αθηναιον Cinepolis 1 (Dolby Digital - DTS)
Ζησιλαου 7 και Ιωαννου Μεταξα - Γλυφάδα - Tηλ. 21 0 8983238
17:00 - 18:50 - 21:00 - 23:10
- Αθηναιον Nescafe 1 (DTS)
Τερμα Αμπελοκηπων - Αμπελόκηποι - Tηλ. 21 0 7782122
18:40 - 20:50 - 23:00 - Σαβ. έως Τετ. και 16:40
- Ατταλος (Dolby Surround)
Κοτιαιου και Βενιζελου - Νέα Σμύρνη - Tηλ. 21 0 9331280
19:00 - 21:00 - 23:00
- Αττικον - Cinemax Class (Dolby Digital)
Σταδιου 19 - Tηλ. 21 0 3228821
20:20 - 22:30
- Κηφισια Cinemax 1 (Dolby Digital - DTS)
Λεωφορος Κηφισιας 245, Ζηρινειο - Κηφισιά - Tηλ. 21 0 6233567
18:40 - 20:50 - 23:00
- Μαργαριτα 1 (DTS)
Αραπάκη 83 & Φιλαρέτου 90, Καλλιθέα - Καλλιθέα - Tηλ. 21 0 9568370
18:30 - 20:40 - 22:50
- Νανα Cinemax 4
Βουλιαγμένης 179 - Ηράκλειο - Tηλ. 21 0 9703158, 97068
18:45 - 21:00 - 23:15 - Σαββατοκύριακο και 16:30 - Κυρ. και 12:00 - 14:15
- Σινε Χολαργος
Μεσογείων 232 & Βεντούρη, Χολαργός - Tηλ. 21 0 6525122
21:00 - 23:00
- Τρια Αστερια 1 (Dolby Digital)
Λεωφορος Ηρακλειου 386, Νέο Ηρακλειο - Ηράκλειο - Tηλ. 21 0 2826873
20:30 - 23:00
- Τρια Αστερια 2 (Dolby Digital)
Λεωφορος Ηρακλειου 386, Νέο Ηρακλειο - Ηράκλειο - Tηλ. 21 0 2826873
18:30
- Φαληρο 1 (Dolby Digital)
Ζησιμοπουλου, Αγιας Τριαδος, Παλιο Φαληρο - Tηλ. 21 0 9823657
20:40 - 22:50
- Φοιβος
Εθνκης Αντιστασεως 1 - Περιστέρι - Tηλ. 21 0 5711105
18:30 - 20:40 - 22:50
Written by
verbal
in
no category
She's the Man (2006)
Διαφορά Στήθους

(1.5/5)
Σκηνοθεσία: Andy Fickman
Σενάριο: Ewan Leslie, Karen McCullah Lutz, Kirsten Smith (βασισμένο -ανάλαφρα- στη 12η Νύχτα του Shakespeare)
Παίζουν: Amanda Bynes, Channing Tatum, Laura Ramsey
Δείτε/Κρύφτε το trailer v
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 1 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
17:40 - 19:50 - 22:10 - Σαββατοκύριακο και 12:40 - 14:50
- Odeon StarCity 9 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
17:10 - 19:40 - 22:00 - Σαββατοκύριακο και 12:40 - 15:00 - 00:20 εκτός Σαβ.
- Ster Cinemas 3 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
20:10 - 22:15 - 00:20
- Ster Cinemas 6 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
19:30 - 21:45 - 00:00
- Village 15 Cinemas @ The Mall 8 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
14:00 - 16:5 - 18:30 - 20:45 - 23:00 - Σαβ. έως Τετ. και 11:30
- Village Center 8 (Dolby Digital - THX)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
15:00 - 17:15 - 19:0 - 21:45 - 00:00 - Σαββατοκύριακο εκτός 15:00 - Δευτ. έως Τετ. και 12:45
- Village Cinemas Pagrati 3 (DTS)
Υμηττου 110 και Χρεμωνιδου - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7572440
19:45 - 22:00 - 00:15
- Village Entertainment Park 1 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
19:30 - 22:00 - Σαβ. και 17:00 - Κυρ. και 14:45
- Village Entertainment Park 6 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
16:15 - 18:45 - 21:15 - Σαβ. έως Τετ. και 11:30 - 13:45
- Village Entertainment Park 9 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
14:45 - 17:00 - 19:30 - 22:00 - 00:30 - Σαβ. έως Τετ. και 12:30
- Γλυφαδα 2 (DTS)
Ζεππου και Ξεονοφωντος - Γλυφάδα - Tηλ. 21 0 9650318
18:10 - 20:20 - 22:30


Σκηνοθεσία: Andy Fickman
Σενάριο: Ewan Leslie, Karen McCullah Lutz, Kirsten Smith (βασισμένο -ανάλαφρα- στη 12η Νύχτα του Shakespeare)
Παίζουν: Amanda Bynes, Channing Tatum, Laura Ramsey
Δείτε/Κρύφτε το trailer v

Μια χαρά έχω αποφύγει τόσα χρόνια το Bend it Like Beckham (2002) και μια χαρά θα είχα αποφύγει και το She’s the Man, αν δεν είχε λυσσάξει ο cheaplog να… ενημερωθεί. Βέβαια, για να μην τον παραπλανήσω κιόλας, το She’s the Man, έχει τόση σχέση με το Bend it Like Beckham, όση και με την Δωδεκάτη Νύχτα του Shakespeare. Πράγμα που σημαίνει ότι το She’s the Man υποτίθεται πως είναι μια μεταφορά της 12ης Νύχτας στη σύγχρονη λυκειακή Αμερική, με το κορίτσι που προκαλεί όλα τα μπερδέματα, να το κάνει κατά βάση γιατί θέλει να δείξει πως παίζει καλύτερη μπάλα απ’ τα αγόρια του σχολείου της.
Οπότε το κορίτσι ντύνεται αγόρι, και παίρνει τη θέση του (δίδυμου μάλλον) αδερφού της σε άλλο Λύκειο, με σκοπό να μπει στην αντίπαλη ποδοσφαιρική ομάδα. Όμως, ως αγόρι, το κορίτσι έχει τις κατακτήσεις του, κλέβοντας την καρδιά της κοπέλας που έχει κλέψει την καρδιά του αγοριού που θα κλέψει την καρδιά τη δικιά της. Μπερδευτήκατε; Διαβάστε το άλλη μια, βγάζει νόημα. Αλήθεια.

Οπότε το κορίτσι ντύνεται αγόρι, και παίρνει τη θέση του (δίδυμου μάλλον) αδερφού της σε άλλο Λύκειο, με σκοπό να μπει στην αντίπαλη ποδοσφαιρική ομάδα. Όμως, ως αγόρι, το κορίτσι έχει τις κατακτήσεις του, κλέβοντας την καρδιά της κοπέλας που έχει κλέψει την καρδιά του αγοριού που θα κλέψει την καρδιά τη δικιά της. Μπερδευτήκατε; Διαβάστε το άλλη μια, βγάζει νόημα. Αλήθεια.

Όλα πάνε μέλι γάλα, με τα συνήθη μπλεξίματα να συμβαίνουν με τον συνήθη τρόπο και τις συνήθεις ατάκες να ακούγονται σε συνήθεις καταστάσεις, ώσπου, πενήντα λεπτά μετά την έναρξη της ταινίας, κοιτάς το ρολόι σου και συνειδητοποιείς ότι έχουν περάσει μόλις δέκα λεπτά από την έναρξη της ταινίας. Επίσης συνειδητοποιείς, ότι δεν είσαι πια 12 χρονών, και δεν μπορείς να βλέπεις πια ταινίες σαν το She’s the Man.
Εκτός κι αν είσαι 12 χρονών, οπότε τα χαχανητά σου δε θα σου έχουν αφήσει χρόνο να κοιτάξεις το ρολόι, κι έτσι δε θα φτάσεις ποτέ στα παραπάνω συμπεράσματα. Εκτός κι αν επιχειρήσεις να ξαναδείς την ταινία καμιά δεκαετία αργότερα, οπότε θα αναπολήσεις την εποχή που έβρισκες τις χαζοχαρουμενιές της Amanda Bynes χαριτωμένες, και θα απορήσεις για το νοητικό σου επίπεδο στα 12. Αλλά μετά θα συνειδητοποιήσεις ότι τότε που χαζογελούσες με αυτήν την ανάλατη σαχλοκομεντί, ήσουν μόλις 12, οπότε ήταν απόλυτα φυσιολογικό. Άλλωστε, μεταξύ μας, και η 12η Νύχτα, δεν έχει και πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις.
Εκτός κι αν είσαι 12 χρονών, οπότε τα χαχανητά σου δε θα σου έχουν αφήσει χρόνο να κοιτάξεις το ρολόι, κι έτσι δε θα φτάσεις ποτέ στα παραπάνω συμπεράσματα. Εκτός κι αν επιχειρήσεις να ξαναδείς την ταινία καμιά δεκαετία αργότερα, οπότε θα αναπολήσεις την εποχή που έβρισκες τις χαζοχαρουμενιές της Amanda Bynes χαριτωμένες, και θα απορήσεις για το νοητικό σου επίπεδο στα 12. Αλλά μετά θα συνειδητοποιήσεις ότι τότε που χαζογελούσες με αυτήν την ανάλατη σαχλοκομεντί, ήσουν μόλις 12, οπότε ήταν απόλυτα φυσιολογικό. Άλλωστε, μεταξύ μας, και η 12η Νύχτα, δεν έχει και πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις.
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το DVDclub και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής
- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 1 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
17:40 - 19:50 - 22:10 - Σαββατοκύριακο και 12:40 - 14:50
- Odeon StarCity 9 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
17:10 - 19:40 - 22:00 - Σαββατοκύριακο και 12:40 - 15:00 - 00:20 εκτός Σαβ.
- Ster Cinemas 3 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
20:10 - 22:15 - 00:20
- Ster Cinemas 6 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
19:30 - 21:45 - 00:00
- Village 15 Cinemas @ The Mall 8 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
14:00 - 16:5 - 18:30 - 20:45 - 23:00 - Σαβ. έως Τετ. και 11:30
- Village Center 8 (Dolby Digital - THX)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
15:00 - 17:15 - 19:0 - 21:45 - 00:00 - Σαββατοκύριακο εκτός 15:00 - Δευτ. έως Τετ. και 12:45
- Village Cinemas Pagrati 3 (DTS)
Υμηττου 110 και Χρεμωνιδου - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7572440
19:45 - 22:00 - 00:15
- Village Entertainment Park 1 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
19:30 - 22:00 - Σαβ. και 17:00 - Κυρ. και 14:45
- Village Entertainment Park 6 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
16:15 - 18:45 - 21:15 - Σαβ. έως Τετ. και 11:30 - 13:45
- Village Entertainment Park 9 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
14:45 - 17:00 - 19:30 - 22:00 - 00:30 - Σαβ. έως Τετ. και 12:30
- Γλυφαδα 2 (DTS)
Ζεππου και Ξεονοφωντος - Γλυφάδα - Tηλ. 21 0 9650318
18:10 - 20:20 - 22:30
Written by
cheaptalk
in
no category
Undercurrent: Το περιοδικό των κριτικών

Η FIPRESCI, η διεθνής ένωση κριτικών κινηματογράφου, δημιούργησε ένα online περιοδικό, το Undercurrent. Όπως θα περίμενες βέβαια, με βαριά επώνυμα (στα) άρθρα και διεξοδικές αναλύσεις της δουλειάς καλλιτεχνίζοντων δημιουργών. Μεταξύ των οποίων και τις σκέψεις του καθηγητή κριτικής Gabe Klinger για το Les Amants réguliers (2005) που βγαίνει αυτή τη βδομάδα στις ελληνικές αίθουσες (και.. ερμμμ.. δε το καλύψαμε χτες, οπότε είναι και ότι καλύτερο μπορούμε να προτείνουμε γι' αυτό).
Η μεγάλη συζήτηση γίνεται βέβαια, αυτή την εποχή, για τους κριτικούς και όχι για το αντικείμενό τους (τις κινηματογραφικές ταινίες). Όπως πήραν χαμπάρι μέχρι και τα διεθνή πρακτορεία ειδήσεων, τα χολιγουντιανά στούντιο φαίνεται να μην έχουν πια καμία όρεξη να κάνουν δημοσιογραφικές προβολές για να προωθήσουν το προϊόν τους. Ενώ τα προηγούμενα χρόνια ήταν μετρημένες στα δάχτυλα, συνολικά, οι διανομές που τολμούσαν να σνομπάρουν τα οξυδερκή σχόλια, πέρσι στο πρώτο τετράμηνο το έπραξαν δύο (2) και φέτος ήδη έντεκα (11), με δύο μόνο τη βδομάδα που πέρασε.
Και το χειρότερο είναι ότι κανείς δεν έδινε σημασία. Όχι μόνο το ευρύ κοινό που θεωρεί, και καλά κάνει, τους κριτικούς μια κλίκα που δεν έχει τίποτα να του πει εκτός από το να το πήξει στα spoilers (βλ. plot reviews) ή τη τετριμμένη πια κινηματογραφική θεωρία και πράξη ("does it have three acts?" που λέει και ο Adrian Martin). Αλλά και οι ίδιοι οι.. ενδιαφερόμενοι που, όπως χαρακτηριστικά ο Roger Ebert (κατά το AP), βαρέθηκαν να σχολιάζουν αρνητικά την τάση, και συμβιβάστηκαν με την πλατιά άποψη ότι το κοινό των συγκεκριμένων ταινιών δεν νοιάζεται για τη δική τους (άποψη).
Με τη γενίκευση του φαινομένου, όμως, ακόμα και σε ταινίες που "αρέσουν" κλιμακώθηκαν και οι αντιδράσεις. Και τη τελευταία βδομάδα είναι πια τόσες οι γνώμες που διατυπώθηκαν, που θέλω άλλο blog για να τις χωρέσω όλες. Και γι αυτό στέκομαι μόνο στο editorial του Undercurrent:
Ε και από την άλλη βέβαια, υπάρχει και το Movies for the Masses.
Η μεγάλη συζήτηση γίνεται βέβαια, αυτή την εποχή, για τους κριτικούς και όχι για το αντικείμενό τους (τις κινηματογραφικές ταινίες). Όπως πήραν χαμπάρι μέχρι και τα διεθνή πρακτορεία ειδήσεων, τα χολιγουντιανά στούντιο φαίνεται να μην έχουν πια καμία όρεξη να κάνουν δημοσιογραφικές προβολές για να προωθήσουν το προϊόν τους. Ενώ τα προηγούμενα χρόνια ήταν μετρημένες στα δάχτυλα, συνολικά, οι διανομές που τολμούσαν να σνομπάρουν τα οξυδερκή σχόλια, πέρσι στο πρώτο τετράμηνο το έπραξαν δύο (2) και φέτος ήδη έντεκα (11), με δύο μόνο τη βδομάδα που πέρασε.
Και το χειρότερο είναι ότι κανείς δεν έδινε σημασία. Όχι μόνο το ευρύ κοινό που θεωρεί, και καλά κάνει, τους κριτικούς μια κλίκα που δεν έχει τίποτα να του πει εκτός από το να το πήξει στα spoilers (βλ. plot reviews) ή τη τετριμμένη πια κινηματογραφική θεωρία και πράξη ("does it have three acts?" που λέει και ο Adrian Martin). Αλλά και οι ίδιοι οι.. ενδιαφερόμενοι που, όπως χαρακτηριστικά ο Roger Ebert (κατά το AP), βαρέθηκαν να σχολιάζουν αρνητικά την τάση, και συμβιβάστηκαν με την πλατιά άποψη ότι το κοινό των συγκεκριμένων ταινιών δεν νοιάζεται για τη δική τους (άποψη).
Με τη γενίκευση του φαινομένου, όμως, ακόμα και σε ταινίες που "αρέσουν" κλιμακώθηκαν και οι αντιδράσεις. Και τη τελευταία βδομάδα είναι πια τόσες οι γνώμες που διατυπώθηκαν, που θέλω άλλο blog για να τις χωρέσω όλες. Και γι αυτό στέκομαι μόνο στο editorial του Undercurrent:
Και φυσικά επειδή τα χίλια κριτικά άνθη καλό είναι να' χουν και καμιά γλάστρα πρόχειρη (βλ. να απευθύνονται και σε κανέναν), το περιοδικό παραθέτει την ενδιαφέρουσα συζήτηση, σε ανύποπτο χρόνο (στα πλαίσια του Brisbane International Film Festival 2005), για τη δουλειά ενός κριτικού. Όπου και δυστυχώς, με εξαίρεση κάπως και πάλι τον Adrian Martin, το consensus είναι το ίδιο: ο αυτοπεριορισμός των χιλίων (θεσπι-δ-ών) και τρακοσίων (σινεφίλ) σε κινηματογραφικά στενά, και η αντίσταση μέχρις ενός στους βαρβάρους μέσω της "επιμόρφωσης" του κοινού.Film criticism, at least in English, seems often in the position of apologizing for its own existence, pretending to be something else, or wishing it were something else. Undercurrent wants to be a place where film criticism can dispense with alibis. Read on, write back, and let a thousand critical flowers bloom.
Ε και από την άλλη βέβαια, υπάρχει και το Movies for the Masses.
Previously on Movies for the Masses: Storytelling (2001) & Γυναικείες Φαντασιώσεις - Fiction?
Written by
verbal
in
no category
Asterix and the Vikings: Φιλανθρωπική Προβολή

H Odeon Cineplex και η Rosebud, εταιρίες του ομίλου Odeon και η Ελληνική Εταιρία Προστασίας και Αποκατάστασης Ανάπηρων Παιδιών - ΕΛΕΠΑΠ - Βήματα Ζωής για το Παιδί με Αναπηρία, συνεργάζονται για πρώτη φορά, διοργανώνοντας ειδικές προβολές της ταινίας 'Ο Αστερίξ και οι Βίκινγκς.'
Την Κυριακή 16 Απριλίου θα πραγματοποιηθούν ταυτόχρονα προβολές του “Αστερίξ και οι Βίκινγκς” σε έξι μεγάλες ελληνικές πόλεις, όπου υπάρχουν κινηματoγράφοι της αλυσίδας Odeon. Τα έσοδα από τις συγκεκριμένες προβολές θα διατεθούν για την ενίσχυση του έργου της ΕΛΕΠΑΠ, για την αποκατάσταση (…)των παιδιών με κυρίως κινητικές αναπηρίες.
Οι κινηματογράφοι που θα φιλοξενήσουν αυτές τις προβολές είναι:
- Odeon Kosmopolis – Αθήνα ώρα 12.00
- Odeon Staricity – Αθήνα ώρα 12.00
- Odeon Πλατεία – Θεσ/νίκη ώρα 12.00
- Odeon Kosmopolis – Κομοτηνή ώρα 16.00
- Odeon Cosmos – Ξάνθη ώρα 16.00
- Odeon Paralimnio – Ιωάννινα ώρα 12.00
- Odeon Cineville – Τρίπολη ώρα 16.00
Written by
dalaiklama
in
no category
Clerks 2: The Passion of the Clerks, Internet Trailer
Επιτέλους (;) κυκλοφόρησε και το νέο, πολυαναμενόμενο (;;) trailer για το Clerks 2, τo επόμενο δημιούργημα του εγκεφάλου (;;;) του Kevin Smith. Οκέι, για να μην υπερβάλλουμε, ο καλός Kevin είναι υπεύθυνος για μερικούς από τους εξυπνότερους διαλόγους που έχουμε ακούσει ποτέ αλλά όταν ο μόνος τρόπος για να ξεφύγει από το τρομερό σαβουρο-σερί του είναι να αναστήσει το Clerks…
The Passion of the Clerks, με τους ίδιους losers του Clerks που επιστρέφουν για το χαρτζιλίκι τους. Δεν περιμένουμε από τους Brian o Halloran και Jeff Anderson να γίνουν ηθοποιοί και από ότι φαίνεται από το trailer ο ερασιτεχνισμός τους καλά κρατεί (και μάλλον θα ωφελήσει το φιλμ). Ο Smith ξεσκονίζει τους Jay και Silent Bob -με τον αντιπαθέστατο πρέζονα Jason Mewes με το γνωστό βλέμμα του ανθρώπου που έχει στο αίμα του περισσότερες ουσίες από ότι τα βιομηχανικά απόβλητα της Bayer-, το σκατολογικό χιούμορ του και το κόλλημά του με το Star Wars (πλέον η βεντέτα είναι ενάντια στο LOTR) ενώ απορούμε αν το σαρκαστικό, αυτοειρωνικό ύφος του Dante μπορεί να τραβήξει μια ολόκληρη ταινία. Αυτό μάλλον σκέφτηκε και ο Smith που πρόσθεσε στο καστ και την Rosario Dawson, μια ηθοποιό που μετά το Alexander πρέπει να πολεμήσει για να μπορέσει να αποδείξει ότι έχει να προσφέρει πολλά παραπάνω από ένα απλό ζευγάρι θεσπέσιους μαστούς.
Αν και η σκηνή όπου οι εν λόγω μαστοί ταλαντεύονται θρασύτατα και ανέμελα μέσα στο μπλουζάκι της Rosario μάλλον δείχνει ότι o πόλεμος είναι ήδη χαμένος.
The Passion of the Clerks, με τους ίδιους losers του Clerks που επιστρέφουν για το χαρτζιλίκι τους. Δεν περιμένουμε από τους Brian o Halloran και Jeff Anderson να γίνουν ηθοποιοί και από ότι φαίνεται από το trailer ο ερασιτεχνισμός τους καλά κρατεί (και μάλλον θα ωφελήσει το φιλμ). Ο Smith ξεσκονίζει τους Jay και Silent Bob -με τον αντιπαθέστατο πρέζονα Jason Mewes με το γνωστό βλέμμα του ανθρώπου που έχει στο αίμα του περισσότερες ουσίες από ότι τα βιομηχανικά απόβλητα της Bayer-, το σκατολογικό χιούμορ του και το κόλλημά του με το Star Wars (πλέον η βεντέτα είναι ενάντια στο LOTR) ενώ απορούμε αν το σαρκαστικό, αυτοειρωνικό ύφος του Dante μπορεί να τραβήξει μια ολόκληρη ταινία. Αυτό μάλλον σκέφτηκε και ο Smith που πρόσθεσε στο καστ και την Rosario Dawson, μια ηθοποιό που μετά το Alexander πρέπει να πολεμήσει για να μπορέσει να αποδείξει ότι έχει να προσφέρει πολλά παραπάνω από ένα απλό ζευγάρι θεσπέσιους μαστούς.
Αν και η σκηνή όπου οι εν λόγω μαστοί ταλαντεύονται θρασύτατα και ανέμελα μέσα στο μπλουζάκι της Rosario μάλλον δείχνει ότι o πόλεμος είναι ήδη χαμένος.
- ΣΥΝ
- Rosario Dawson and her Amazing Bouncing Breasts.
- Jason Lee
- «My shitty acting is ruining saga»
- ΠΛΗΝ
- Η υπόσχεση « Return of the counter culture». Εκτός και αν γυρίσαμε στα 90’s οπότε να θυμηθώ να μην είμαι τόσο εκλεκτικός στις γυναίκες και να αλλάξω μερικές λεπτομέρειες στο μηχανογραφικό.
- Οι αθυρόστομοι μεσήλικες («Fucking fries») δεν βγάζουν γέλιο.
- Οι πρωταγωνιστές του φιλμ μεγάλωσαν - το να είναι τελειωμένοι είναι περισσότερο θλιβερό από ότι διασκεδαστικό.
Δες/Κρύψε το redband trailer
Written by
cheaptalk
in
no category
Η Eva Longoria δε προλαβαίνει να βγάζει τα ρούχα της



H Eva Longoria είναι το πρόσωπο του μήνα ανά τον πλανήτη. Μετά το βρετανικό GQ, το "ορατό από το διάστημα" επετειακό αφιέρωμα του Maxim και τα (αμερικανο)λατινοαμερικάνικα ALMA Awards, το Allure και το Shape την επέλεξαν κι αυτά για το "πρόσωπό" τους αυτό το μήνα, στην Αμερική. Ε και έχει ακόμα πολλές μέρες ο Απρίλης.
Η Εύα τείνει να αντικαταστήσει (προς μεγάλη μου λύπη αφού δε συγκρίνεται σε.. μέγεθος επίμαχων προσόντων), σχεδόν απ' το πουθενά, τη Jennifer Lopez στο (λατινογενούς χροιάς) ενδιαφέρον του αντρικού πληθυσμού. Και χρωστάει βέβαια την επιτυχία της, εκτός από τα φυσικά της χαρίσματα, και στο ρόλο της Gabrielle Solis στις Νοικοκυρές σε Απόγνωση. Και μπορεί στη σειρά να είναι πλέον πιστή σύζυγος και να θέλει να κάνει (και δε μπορεί και ψάχνει να υιοθετήσει) παιδιά, αλλά το στερεότυπό της είναι πια της γυναίκας που δε κάνει χωρίς (τουλάχιστο) το δονητή της.
Όπως βέβαια αναμενόταν η, έτερη μεγάλη (και σύντομα η μεγαλύτερη τηλεοπτική) σταρ νοικοκυρά (που, για να πήξω στα spoilers όσους είναι ακόμα πίσω, στη σειρά παντρεύεται τυπικά τον πρώην της και κυνηγάει ένα νεαρούλη χειρούργο) Teri Hatcher, δε θα το άφηνε έτσι. Και παραμένοντας, περιέργως, ψηλότερα ακόμα στις προτιμήσεις των πουρέιτζερ και των γκέι, και μετά τη καληνύχτα του Clooney και τα σχετικά, εθεάθη σε ψεύτικες περιπτύξεις με τον (ξεφωνημένο) Seacrest και σε ψεύτικα εξώφυλλα του.. ουγγρικού Shape.
Κι άμα τα διαβάσετε και πουθενά αλλού, να μας το πείτε να το ξέρουμε. Ε?

Όπως βέβαια αναμενόταν η, έτερη μεγάλη (και σύντομα η μεγαλύτερη τηλεοπτική) σταρ νοικοκυρά (που, για να πήξω στα spoilers όσους είναι ακόμα πίσω, στη σειρά παντρεύεται τυπικά τον πρώην της και κυνηγάει ένα νεαρούλη χειρούργο) Teri Hatcher, δε θα το άφηνε έτσι. Και παραμένοντας, περιέργως, ψηλότερα ακόμα στις προτιμήσεις των πουρέιτζερ και των γκέι, και μετά τη καληνύχτα του Clooney και τα σχετικά, εθεάθη σε ψεύτικες περιπτύξεις με τον (ξεφωνημένο) Seacrest και σε ψεύτικα εξώφυλλα του.. ουγγρικού Shape.
Κι άμα τα διαβάσετε και πουθενά αλλού, να μας το πείτε να το ξέρουμε. Ε?
Previously on Movies for the Masses: Η Paris Hilton καλόγρια