Οι ελληνικές επιτυχίες της χρονιάς



Το φθινόπωρο, σε όλη τη διάρκεια της παρουσίασης του χειμερινού προγράμματος της Προοπτικής, ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος προσπαθεί μάταια να κάνει να γελάσουν τις γιαγιάδες που έχουν έρθει στην Αθηνών Αρένα για το φαί. Μόνο στις πρώτες σειρές έχει καμιά ανταπόκριση όταν δοκιμάζει τα γνωστά ανέκδοτα του χώρου. Το 5 Λεπτά Ακόμα (2006) του Γιάννη Ξανθόπουλου στο οποίο πρωταγωνιστεί όμως, δεν έχει σχέση με τα γνωστά ανέκδοτα του χώρου. Έχει μια έξυπνη ιδέα που περιγράφεται με απλά λόγια και απ' την οποία ξεκινάνε όλα σε πολιτισμικά υπανάπτυκτες χώρες όπως η Αμερική. Και προωθείται σα.. ταινία, και όχι σαν "ελληνική ταινία", σε ένα κοινό που είναι πια συνηθισμένο να επιλέγει από κατάλογο τι θα δει μαζί με το ποπκόρν του. Και κάνει τρακόσες (300) χιλιάδες εισιτήρια σε λιγότερο από ένα μήνα. Στη Γαλλία, που κοντεύει να επαναπροσδιορίσει τη γαλλικούρα (βλ. φιλμ που δε καταλαβαίνεις τον ποιητή μέχρι να σε πάρει ο ύπνος) σε αμερικανιά (βλ. φιλμ που δε σκοτώνει την ώρα που σκοτώνεις) γαλλικής παραγωγής με αποτέλεσμα τα ταμεία των κινηματογράφων της να αισθάνονται εθνικά υπερήφανα, στον Ξανθόπουλο θα ρίχναν ίσως μια ψηλή γαλλική μύτη αλλά θα τον επιχορηγούσαν να συνεχίσει. Στη Θεσσαλονίκη που οργάνωσε μπλοκμπαστερική συζήτηση με γνωστές ιρανές, άκουσε έκπληκτος, όχι κανέναν άλλον αλλά, τον Περάκη να προσπαθεί να του θεωρητικοποιήσει την επιτυχία.

Τον Μάιο ο Γιάννης Οικονομίδης πάει στη Semaine Internationale de la Critique (i.e. εβδομάδα κριτικών με πρώτες-δεύτερες ταινίες σκηνοθετών) των Κανών με τη ψυχή στο στόμα από πρωτάρικη ψιλο-αγοραφοβία και τη Ψυχή στο Στόμα (2006) που οι γλώσσες στο μάγουλο λένε ότι επιλέχτηκε για τη.. ποιητική γαλλική της μετάφραση. Το Νοέμβρη πάει και στη Θεσσαλονίκη, μπαρουτοκαπνισμένος από διεθνείς αντιδράσεις και χωρίς να μασάει από πέρσι (που 'χει δείξει μια work-in-progress κόπια) στις εγχώριες, με high definition αντί του βίντεο του καλτ κύρους στο ντιβιντί Σπιρτόκουτου (2003) του, να δείξει την ιστορία ενός συνη8ισμένου ανθρώπου που συνηθισμένα "τον γαμάνε απ' όλες τις τρύπες" (όπως λέει στον verbal). Οι κριτικοί τον τιμάνε με το βραβείο τους, το φεστιβάλ τιμάει την ερμηνεία του πρωταγωνιστή του, Ερίκου Λίτση, βραβεύοντας τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, οι απέξω του τη πέφτουν στη παράλληλη προβολή στο Αριστοτέλειο γιατί δείχνει τη ταινία του και.. στο φεστιβάλ, και οι φαν ανεβάζουν blog και προφίλ στο MySpace για να βοηθήσουν. Η χρονιά κλείνει και διανομή δε φαίνεται στο βάθος του τούνελου.

Το Σεπτέμβριο το Movies for the Masses ήδη πρωτοπορεί αισθητικά και θεματικά τόσο ώστε να 'χει καθημερινά άπειρους επισκέπτες που δε μιλάνε ελληνικά και αν είναι τυχεροί βρίσκουν κανα κουμπάκι να περιοριστούν στην αυτόματη μετάφραση, και είναι καταξιωμένο σε όλο το δίκτυο (πλην ελληνικού φυσικά) χάρη σε κάποιες online πρωτιές. Στις 21 του μήνα βγάζει αποκλειστικά το πρόμο του 300, της πιο ιντερνετικά (διάβαζε geeky) αναμενόμενης ταινίας του 2007. Στη στιγμή πλακώνουν εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες που εκσπερματώνουν στα πληκτρολόγιά τους με το θέαμα, κάποιες χιλιάδες τα σκουπίζουν μετά για να το αναφέρουν (τα backlinks στο θέμα είναι μόνο ενδεικτικά), το Ain't It Cool προσπαθεί ξεδιάντροπα επίμονα να το πασάρει για δικό του, ο πρόεδρος της Warner παθαίνει αποπληξία και η Village μας ζητάει να κατεβάσουμε το βίντεο και να της επιστρέψουμε το ντιβιντί για να του το στείλει να το κάνει προσωπικά κομματάκια, να το κάψει και να σκορπίσει τις στάχτες του στο διάστημα, ο Πρωιμάκης που στο εντωμεταξύ έχει γίνει ο πιο μεταφρασμένος έλληνας κριτικός (και όχι μόνο) κρύβει σε ελβετικές θυρίδες ότι άλλο προωθητικό υλικό έχουμε για να μη το βγάλω στον αέρα, και ο dalaiklama μου λέει μερικά εικοστετράωρα αργότερα ότι είδε σε ένα αμερικάνικο φόρουμ να μας έχουν βάλει λινκ. Οι υπόλοιποι μας λένε "Έλληνες θεούς". Στην Ελλάδα, ο μόνος που αναφέρεται το κάνει βδομάδες μετά για να μας πει μαλάκες.

Καλή Χρονιά.


Previously on Movies for the Masses: European Film Awards: Οι νικητές

Οι κώλοι και οι κώλοι της χρονιάς



Από total film προσέγγιση (όπως λέει και ο Δημήτρης Πολιτάκης στη LiFO) και όχι μόνο, κώλος της χρονιάς ήταν ο καινούριος της Jessica Biel. Αποκαλύφτηκε, μετά από εξαντλητικά workouts, τον Αύγουστο στη πρεμιέρα του The Illusionist (2006) και τον καλύψαμε φυσικά. Αφού χαριεντίστηκε πολύ πολύ τρυφερά με τις φίλες της και έπαιξε και στο ψιλοάθλιο Home of the Brave (2006), με θέμα τη ζωή κάποιων στρατιωτών που γυρνάνε από το Ιράκ, ο κώλος της Τζέσικας ξεκουράζεται χοροπηδηχτούλικα αυτές τις μέρες στις παραλίες της Χαβάης. Και καλύτερα γιατί από τα πολλά βαράκια η κάτοχός του έχει αρχίσει να φέρνει ανησυχητικά σε πρωτοπαλαιστή. Ευτυχώς τέτοια δεν απασχολούν τη κάτοχο του πιο αφράτα λαχταριστού κωλαρακίου (και όχι μόνο) της μεγάλης οθόνης. H Scarlett Johansson, που μας απασχόλησε περισσότερο από κάθε άλλη φέτος απασχολείται μόνο με το να βρει κάνα σκηνοθέτη πρόθυμο για γυμνές σκηνές. Και μαζί με τον απροκάλυπτο κώλο (και όχι μόνο) της Lindsay Lohan, που αποφάσισε να συμμορφωθεί και απασχολήθηκε μόνο με το να κυκλοφορούν κάθε μέρα φωτογραφίες της παντού στον πλανήτη φέτος, κλείνουν τη τριάδα των αγαπημένων ιερειών της έβδομης τέχνης των Μαζών για το 2006. Ειδική μνεία στη σέξι Keira Knightley που μας άφησε άφωνους τη βραδιά απονομής των Oscar.

Κώλος της χρονιάς, από κάθε προσέγγιση, ήταν και φέτος η Tara Reid. Πάτος κάθε αστείου και μονίμως μεθυσμένη, έβγαλε τον ξακουστά κακάσχημο πάτο της (και όχι μόνο) άπειρες φορές στη φόρα, τρομοκρατώντας μέχρι και μικρά παιδιά, έκοψε τα ψεύτικα βυζιά της (που της είχαν αφήσει και αηδιαστικές ουλές άμα θυμάσαι) και έριξε και μια λιπο-αναρρόφηση με την ευκαιρία, έβγαλε μια μαλακία τρόμου (σίγουρα αφού πρωταγωνιστεί), το Incubus (2005), σε direct-download-πριν-πάει-straight-to-dvd στο AOL Red και το κατέβασαν όσοι βλέπουν και τα βίντεο στο Moviefone (και πόσοι το αγόρασαν όσο ξέρεις ξέρω), και κλείνει τη χρονιά, ακάθεκτη, στη Νήσο του Αγίου Βαρθολομαίου. Σχεδόν τη λυπάσαι, όσο και τον Mel Gibson που τη πάτησε με τα μεθύσια του και τον Tom Cruise που τη πάτησε με τη γενική του συμπεριφορά. Πάντως ο πρώτος ψιλο-επανήλθε ήδη με το Apocalypto (2006) του, και ο άλλος και δεν έφυγε ποτέ και φτιάχνει δικιά του εταιρεία. Ειδική μνεία, επειδή δυστυχώς ιερουργεί αλλού και είναι και στην αντίθετη πλευρά από αυτή που εξετάζουμε, στο ομιλητκό μουνί της Britney Spears που από κει που το ψάχναμε με μανία βαρεθήκαμε να μας το δείχνει.



Οι σημαντικότερες αμερικάνικες στιγμές της χρονιάς

Σε δικτυακή αποκλειστικότητα το Variety ανακοίνωσε τα κορυφαία γεγονότα της χρονιάς για το Αμερικάνικο Κινηματογραφικό Ινστιτούτο. Και μπορεί οι αμερικάνοι ινστιτούτοι να 'χουν πάρει φόρα από τότε που άρχισαν τις περίφημες κακόχρονες εκατόχρονες λίστες τους, με σκοπό να αριθμήσουν τιμητικά οποιονδήποτε είχε περιφερειακή σχέση με εικόνες που προβάλλονται πολύ γρήγορα η μια μετά την άλλη. Αλλά τουλάχιστο έχουν ένα βάρος περισσότερο από όσους εξασκούνται στην απαρίθμηση κάθε τέλος χρονιάς, για να σου δώσουν διαφορετική όποτε τους ρωτήσεις (αυτόν τον cheaplog που γράφει στο Movies for the Masses εννοώ). Και από χρυσοσφαιρικές βραβεύσεις ολιγάριθμων ομάδων διαβόητα τόσο ανεπηρρέαστων όσο κάτι αθάνατες ολυμπιακές επιτροπές.

Φέτος λοιπόν οι συγκεκριμένοι ινστιτούτοι είναι οι αξιολογότεροι γιατί επιβεβαίωσαν τη πρόβλεψή μου, από το πρώτο τους τρέιλερ ακόμα, ότι οι δίδυμες ταινίες του Clint Eastwood, Οι Σημαίες των Προγόνων μας και τα Γράμματα από την Ιβοζίμα, είναι "από τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές εμπειρίες του νέου αιώνα", ανακυρήσσοντας παράλληλα τον γερο-καβαλάρη "εθνικό θησαυρό". Τα Γράμματα ήταν και στις κορυφαίες ταινίες της χρονιάς για το AFI, σε ένα κατάλογο που ανακοινώθηκε πριν δυο βδομάδες και είχε μέσα ακόμα Babel, Borat, The Devil Wears Prada, Dreamgirls, Half Nelson, Happy Feet, Inside Man, Little Miss Sunshine και United 93.

Στα καθαρά κινηματογραφικά, οι του AFI μνημόνευσαν και το θάνατο του Robert Altman, και στα περίπου τον "λόγο των ντοκιμαντέρ προς το κόσμο" με κύριους εκφραστές τα πανεξαιρετικά και καταβραβευμένα An Inconvenient Truth και Iraq in Fragments, το ντοκιμαντέρ του Spike Lee στο HBO για τον Κατρίνα στη Νέα Ορλεάνη When the Levees Broke, και τα Baghdad ER (παραγωγής του ίδιου καναλιού) και Combat Hospital (του CNN). Κοσμογυριστικά ήταν ακόμα και η "γιουτιουμπίαση της οθόνης", η "μετακόμιση των τηλεοπτικών ειδήσεων στο δίκτυο", και ο (όχι και τόσο) ξαφνικός θάνατος του VHS, στα τριάντα του, από μοναξιά. Τέλος, άσχετα για τους μη ενδιαφερόμενους και εντελώς εμπρεπώς στον πάτο της λίστας, αναφέρονται τα σχετικά με το πόσο ντροπή έχουν τα αμερικάνικα κανάλια και πόσο χρειάζονται αντίστοιχους κανόνες.


Previously on Movies for the Masses: Οι 50 πιο άχρηστοι του Hollywood

Behind the Mask:The Rise of Leslie Vernon (2006): Trailer


Ποιος είναι ο Leslie Vernon, τι μάσκα φοράει και σε τι μας ενδιαφέρει η άνοδος του; Αν έπρεπε να μαντέψω από τον τίτλο και μόνο θα έλεγα ότι το φιλμ είναι biopic ενός πολιτικού ή κάποιου τηλεοπτικού celebrity, με θέμα το πώς έφτασε ψηλά ("The Rise") και το πώς με κάποιο σκάνδαλο ξανάπεσε στα χαμηλά. Ή, ακόμα καλύτερα, η βιογραφία ενός ηθοποιού που υποδύθηκε τον Zorrο.

Όπως αποδεικνύεται θα έκανα λάθος. Πρόκειται για μια σλασεριά με υποσχέσεις πρωτοτυπίας που της ταιριάζουν επίθετα τύπου "spectacular", "brilliant", "masterpiece", και παρόμοια που θα ξεθαφτούν και την επόμενη εβδομάδα για κάποιο φιλμ που υπόσχεται ένα σύντομο καρέ από τα μπούτια της Sarah Michelle Gellar. Εδώ πάντως έχουμε ψευτοντοκιμαντέρ τρόμου: Ένας φιλόδοξος υποψήφιος ψυχοπαθής δολοφόνος (το υποψήφιος αναφέρεται φυσικά στο δολοφόνος, όχι στο ψυχοπαθής), επιτρέπει σε ένα τηλεοπτικό πλήρωμα να τον ακολουθήσει καθώς ετοιμάζεται να σπείρει τον τρόμο σε μια νωχελική αμερικάνικη πόλη. Έτσι, εκτός από τα νεαρά κορίτσια που πέφτουν θύματα στο δρεπάνι του Leslie Vernon, θα έχουμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε και την προσωπική ζωή του, την στρατηγική του ("I have no idea, how much cardio I have to do"), την αρχιτεκτονική του άντρου του και, ποιος ξέρει, ποια είναι η σωστή αναλογία σε υδατάνθρακες και πρωτείνες που πρέπει να προτιμάς αν σκοπεύεις να σφάζεις κόσμο για μια ολόκληρη ημέρα. Το όλο εγχείρημα, που μοιάζει σαν αποκριάτικο σκετς, βγάζει λίγη προχειρότητα. Οι ψευτοσυνεντεύξεις και οι διάλογοι που έχουν σκοπό να χλευάσουν το Horror είδος στην γενικότητά του (όπως για παράδειγμα τις αιώνιες καταδιώξεις κοριτσιών από αργοκίνητους φονιάδες) θα καταφέρουν να είναι κάτι παραπάνω από εξυπνακίστικες; Η handheld κάμερα είναι καλή ιδέα, δίνοντας στις σκηνές την υφή ενός ερασιτεχνικού 8mm φιλμ αλλά από τη στιγμή που οι σκηνές των φόνων είναι γυρισμένες με γυαλιστερή φωτογραφία και κάθε άλλη φροντίδα, μήπως χάνει το νόημα; Θα δώσουμε σίγουρα μια ευκαιρία στο φιλμ, αφού μοιάζει πολύ πιο ενδιαφέρον από μια παρωδία τύπου Scary Movie (2000) αλλά είναι στα αλήθεια τόσο πρωτότυπο ή απλά κανείς από τους φαν δεν έχει δει το Man Bites Dog (1992);


Den Brysomme Mannen (2006)

Ένας Διαφορετικός Άνθρωπος / The Bothersome Man
(3/5)

Σκηνοθεσία: Jens Lien
Σενάριο: Per Schreiner
Παίζουν: Trond Fausa Aurvåg, Petronella Barker


Δες/Κρύψε το trailer

Ένας άντρας καταφθάνει σε μια πόλη όπου όλα φαίνονται να λειτουργούν τέλεια. Τα λεφτά εκεί δεν είναι δυσεύρετα, ούτε οι γυναίκες, ούτε οι δουλειές και ο θάνατος είναι κάτι σχεδόν ξεχασμένο.
Ο Jens Lien μαζεύει κομμάτια από τη σύγχρονη ζωή στις ψυχρές χώρες της Ευρώπης και φτιάχνει ένα παζλ για την αποξένωση, τη ρουτίνα, τη μηχανική ζωή. Σ’ εκείνη την πόλη όπου όλα πάνε ρολόι, δυστυχώς κάτι λείπει. Λείπει η ανθρωπιά και η αγάπη, το πάθος και ο πόνος, η καταστροφή και η ένταση. Όλα είναι μουντά, άχρωμα, άοσμα, πανομοιότυπα και βαρετά. Και ξενίζουν τον πρωταγωνιστή όσο και οι άνθρωποι με τις γκρίζες στολές που κυκλοφορούν και φροντίζουν να επαναφέρουν την τάξη. Γι' αυτό προσπαθεί να ανακαλύψει την πραγματική ζωή πίσω από μια χαραμάδα.

Η ταινία έκανε εντύπωση σε πλείστα φεστιβάλ, όπως στην εβδομάδα κριτικών των Κανών (βραβείο ACID) και στις Νύχτες Πρεμιέρας (βραβείο σκηνοθεσίας), για τη σαρκαστική ματιά της, τις καθαρές γεωμετρικές εικόνες της και φυσικά τους πρωταγωνιστές της. Ο Trond Fausa Aurvåg δίνει μια πολύ καλή ερμηνεία, βρίσκοντας το ύφος του ανθρώπου που δεν επαναπαύεται και ψάχνει αδιάκοπα κάτι αληθινό στο απόκοσμο περιβάλλον του. Είτε το βρίσκει είτε όχι, τουλάχιστον δίνει την ευκαιρία σε όλους να αναρωτηθούν αν η τακτοποιημένη ζωή τους αξίζει τον κόπο. Το προσεγμένο soundtrack και οι κατά στιγμές εφιαλτικές εικόνες, φωτογραφημένες όμως με ειρωνική αποστασιοποίηση, χαρίζουν ακόμη περισσότερη δύναμη στο σύνολο.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής

Λ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ - ΠΛ. ΑΜΕΡΙΚΗΣ - ΑΧΑΡΝΩΝ
ΤΡΙΑΝΟΝ FIMCENTER
Κοδριγκτώνος 21 (Πατησίων 101) (ΜΕΤΡΟ Βικτώρια), 2108215469, 2108222702.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00 (εκτός Κυρ.)

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ PRINCE FIMCENTER
Λ. Συγγρού 106, Φιξ (ΜΕΤΡΟ Συγγρού-Φιξ), 2109215305.
Πεμ. - Τετ.: 18.25/ 20.25/ 22.25


Copying Beethoven (2006)

Αντιγράφοντας τον Μπετόβεν
(2/5)

Σκηνοθεσία: Agnieszka Holland
Σενάριο: Stephen J. Rivele, Christopher Wilkinson
Παίζουν: Diane Kruger, Ed Harris


Δες/Κρύψε το trailer

Η Anna Holtz, γραμματέας του Μπετόβεν κατά τη διάρκεια της σύνθεσης της 9ης του, λειτουργεί ως μυθοπλαστικός αφηγηματικός μηχανισμός μέσω του οποίου μπαίνουμε στον τελευταίο χρόνο της ζωής του μεγάλου δημιουργού, που ήδη τότε είχε χάσει το μεγαλύτερο μέρος της ακοής του.
Και είχε ζήσει και το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, οπότε η ταινία λειτουργεί και ως memoire των τελευταίων ημερών του, προσφέροντας μερικές ματιές στην γενικότερη κοσμοθεωρία του, όπως είχε αποκρυσταλλωθεί μέχρι τότε. Η απομυθοποίηση του μεγάλου τέρατος της κλασσικής μουσικής, μέσω της απεικόνισης των αλλόκοτων συνηθειών και του αποξενωτικού του τρόπου ζωής, περπατά χέρι-χέρι με την αγιοποίησή του μέσω διασκεδαστικών τσιτάτων, σε ένα φιλμ με θολό στόχο, μερικές όμορφες εικόνες, και μια απροσδόκητα δυνατή σκηνή --κυρίως λόγω της Ενάτης που τη συνοδεύει. Η φεμινιστική έξαρση των δημιουργών να εισάγουν γυναικείο φανταστικό χαρακτήρα σε ρόλο copyist σε μια εποχή που κάτι τέτοιο ήταν προφανώς αδιανόητο, καλύπτεται μόνο απ’ το θηριώδες της συμβατικότητας στη δραματοποίηση, που κόβει και ράβει ό,τι και όπου χρειάζεται, για να χωρέσουν οι τελευταίες μέρες του Μπετόβεν σε φασόν κοστουμάκι καταραμένης ιδιοφυΐας παύλα success story. Η Diane Kruger πάντως, όπως και ο πολύ πιο έμπειρος Ed Harris, κλέβουν τη λάμψη απ' τους χαρακτήρες τους, με την ερμηνευτική οικονομία που επιδεικνύουν απέναντι σε ένα σενάριο που τους προκαλεί ασταμάτητα να περάσουν τη γραμμή του overacting και να κατασκηνώσουν στο γκροτέσκο.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ
ΙΝΤΕΑΛ
Πανεπιστημίου 46 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 2103826720.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30 (εκτός Κυρ.)

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΔΑΝΑΟΣ 2
Λ. Κηφισίας 109 (ΜΕΤΡΟ Πανόρμου), 2106922655.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30 (εκτός Κυρ.)

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ODEON CINEΦΙΛΟΙ MΑΡΟΥΣΙ 2
Κηφισίας 215, 2106128993. Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00 (εκτός Δευτ.)/ 20.20/ 22.45 (εκτός Κυρ.)

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΝΝΑ ΝΤΟΡ
Πλ. Εσπερίδων, Γλυφάδα, 2108946617.
Πεμ. - Τετ.: 18.40 (εκτός Δευτ.)/ 20.50/ 23.00 (εκτός Κυρ.)

Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (2007): Teaser


Για να βγάλει κάνα δολλάριο παραπάνω, σε μια χριστουγεννιάτικη περίοδο χωρίς απολύτως κανένα μπλοκμπάστερ στις αμερικάνικες αίθουσες, η Fox έβγαλε το teaser για τη συνέχεια των Fantastic Four (2005) μόνο σε φιλμ τη Παρασκευή. Και ανέβασε επίσημη σελίδα για τη ταινία που σου 'λεγε άμα θες να το δεις να πας σε καμιά προβολή του Night at the Museum (2006). Το αποτέλεσμα ήταν να γεμίσουν τα γιουτιούμπια με εντελώς εκτός εστίασης και θεοσκότεινες ερασιτεχνικές κόπιες του βίντεο.

Πριν λίγες ώρες κυκλοφόρησε και η HD έκδοση στο apple.com. Και σε αυτή φαίνεται ξεκάθαρα να συνεχίζεται η τάση των μισοτελειωμένων γραφικών στα trailer, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι κομματάκι πιο γελοία επειδή δουλειά σε ασημένια εφέ γίνεται εδώ και είκοσι χρόνια, από τότε που ξεκίνησε η προσπάθεια παραγωγής ταινίας με ήρωα τον Silver Surfer, και χρησιμοποιήθηκε ήδη στους Terminators (άσχετα αν είναι όλη για πέταμα πια). Και να πηγαίνει η τάση που ξεκίνησε με το teaser του Spider-Man 2 (2004) και την ολόκληρη σκηνή της αρχής του, ένα βήμα πιο πέρα, με όλο το θέαμα να αποτελείται από μια (αποσπασματική ίσως) σεκάνς, και μόνο. Το πόσο λειτουργεί θα αποτιμηθεί στα ταμεία μαζί με την υπόλοιπη προώθηση, σίγουρα πάντως είναι μια ανάσα στον παλουκισμό με ατάκες και εικόνες που υποβάλλουν οι υπόλοιπες προωθήσεις. Και σίγουρα ο Galactus θα είναι στη ταινία (όπως και ο Doom) αφού το έχει επιβεβαιώσει καθησυχαστικά ο πρόεδρος της Fox, και σίγουρα δε θα τον παίζει ο Orson Welles αφού πέθανε πριν είκοσι χρόνια, αλλά κάποιος άλλος ικανός να τρώει πλανήτες για πρωινό. Τέλος σίγουρα έχει προσεχτεί πάρα πολύ η μεταφορά όλων των εικονικών πια στησιμάτων, από τον Jack Kirby, του χαρακτήρα που σερφάρει στ' άστρα και σίγουρα ήταν πιο ρεαλιστικές απ' όσο μπορούσε να φανταστεί και ο πιο φανατικός του βασιλιά σκιτσογράφου.


Previously on Movies for the Masses: Transformers (2007): Εκρηκτικό teaser
Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.