Written by
cheaptalk
in
no category
Spirit Awards 2007: Μέρα λιακάδας


Η πραγματικά σημαντικότερη, αν και όχι τόσο μαζικής απήχησης, ανεξάρτητη παραγωγή της περσινής χρονιάς, ο Half Nelson, περιορίστηκε στους πρώτους ρόλους, με τον Ryan Gosling να ευχαριστεί τον Forest Whitaker (υποψήφιο για το American Gun στα Spirits) για τα λεφτά που θα του φέρει από τα στοιχήματα με τη νίκη του στα Όσκαρ, και τη Shareeka Epps να ευχαριστεί για την ευκαιρία να περάσει θαυμάσια στα γυρίσματα. Η πραγματικά πιο μαζικής απήχησης, αν και όχι τόσο σημαντική, διεθνής παραγωγή της περσινής χρονιάς, οι Ζωές των Άλλων, ήταν sold out(!) ακόμα και χτες (τρεις μήνες μετά το ανοιγμά τους) στο Άστυ και τσίμπησαν και το σχετικό Spirit με τον Florian Henckel von Donnersmarck να εξηγεί ότι όταν έριξε τις απαιτήσεις του στα $2 μύρια βρήκε και πρόθυμους χρηματοδότες. Η πραγματικά πιο αξιόλογη, αν και όχι τόσο όσο η δικιά μας estelle, νέα σκηνοθέτρια, η Julia Loktev, πήρε τα $50.000 του βραβείου Someone to Watch και ευχαρίστησε τις Μάζες για τη μοναδική τιμή να της κάνουν συνέντευξη δυο φορές.
Δες/Κρύψε όλα τα βραβεία
Best Feature Little Miss Sunshine | Fox Searchlight Pictures Producers: Marc Turtletaub, David T. Friendly, Peter Saraf, Albert Berger & Ron Yerxa | |
Best Director Jonathon Dayton & Valerie Faris | Fox Searchlight Pictures Little Miss Sunshine | |
Best Screenplay Jason Reitman | Fox Searchlight Pictures Thank You For Smoking | |
Best First Feature Sweet Land | No Distributor Director: Ali Selim Producers: Alan Cumming, James Bigham, Ali Selim | |
Best First Screenplay Michael Arndt | Fox Searchlight Pictures Little Miss Sunshine | |
John Cassavetes Award (For the Best Feature made for under $500,000) Quinceañera | Sony Pictures Classics Writer/Directors: Richard Glatzer & Wash Westmoreland Producer: Anne Clements | |
Best Supporting Female Frances McDormand | Sony Pictures Classics Friends with Money | |
Best Supporting Male Alan Arkin | Fox Searchlight Pictures Little Miss Sunshine | |
Best Female Lead Shareeka Epps | THINKFilm Half Nelson | |
Best Male Lead Ryan Gosling | THINKFilm Half Nelson | |
Best Cinematography Guillermo Navarro | Picturehouse Pan’s Labyrinth | |
Best Foreign Film The Lives of Others | Sony Pictures Classics Director: Florian Henckel von Donnersmarck | |
Best Documentary The Road to Guantanamo | Roadside Attractions Directors: Michael Winterbottom and Mat Whitecross |
Previously on Movies for the Masses: César 2007: Μέρα εραστών
Written by
cheaptalk
in
no category
César 2007: Μέρα εραστών
Μέσα σε ανυψωμένα.. πνεύματα, στο Théâtre du Chatelet στο Παρίσι, απονεμήθηκαν χτες βράδυ τα βραβεία της γαλλικής κινηματογραφικής ακαδημίας για τη χρονιά που πέρασε. Και πιο ανυψωτική φυσικά ήταν η θρυλική Lady Chatterley, με γενιές και γενιές ανυψώσεων στο ενεργητικό της. Ανυψωμένη από την ανακαίνιση στο Θέατρο για Όλους, την εξαιρετική και μόνη ουσιαστική προσπάθεια για το ελληνικό Θέατρο στην εποχή της πληροφορίας, και με το οποίο δεν έχει καμία απολύτως σχέση όπως μας λέει, η estelle ακόνισε τη γαλλομάθειά της και έχει τα περισσότερα:
Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά πέντε βραβεία πήρε η (ατέλειωτη) ταινία της Pascale Ferran Lady Chatterley, μεταφορά της --σκανδαλώδους για την εποχή της-- νουβέλας του D. H. Laurence για μια αριστοκράτισσα που τα φτιάχνει με έναν παρακατιανό. Η Marina Hands στο ρόλο καταπιεσμένης αριστοκράτισσας Constance επελέγη ως η καλύτερη ηθοποιός της χρονιάς, όπως και η ταινία, που μετά τα ισχνά 200.000 εισιτήρια από το Νοέμβριο που βγήκε στις αίθουσες στη Γαλλία, επανέρχεται τώρα δριμύτερη για δεύτερο γύρο.
Από την άλλη, η βράβευση με César του Guillaume Canet ως του καλύτερου σκηνοθέτη δημιουργεί ευχάριστο προηγούμενο: πρώτη φορά ένας τριαντατριάχρονος βάζει χέρι στον Καίσαρα σκηνοθεσίας και τα γυαλιά στους μεγαλύτερούς του. Η ταινία του Ne Le Dis à Personne βραβεύτηκε επίσης για τον πρωταγωνιστή της François Cluzet και συγκέντρωσε συνολικά τέσσερα βραβεία. Οι ελπίδες τώρα των γάλλων με καταγωγή από τις πονεμένες αποικίες και του Jamel Debbouze μαζί τους καταρρακώθηκαν, αφού το Indigènes του Rachid Bouchareb, παρότι έχει προταθεί για Όσκαρ ξενόγλωσσης, δεν κατάφερε να κερδίσει κάτι παραπάνω από César καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου, ενώ διεκδικούσε εννιά (9) συνολικά.
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία για φέτος κρίθηκε το Little Miss Sunshine (καλά μου το 'λεγαν οι φίλοι μου στη Γαλλία, ότι είχαν ενθουσιαστεί τα πλήθη). Αναμένουμε στο ακουστικό μας, για τα υπόλοιπα εξ Αμερικής και Kodak Theatre αποτελέσματα.
Δες/Κρύψε όλα τα βραβεία (στα Αγγλικά από το Variety)
FILM
"Lady Chatterley," Gilles Sandoz
DIRECTOR
Guillaume Canet, "Tell No One"
ACTOR
Francois Cluzet, "Tell No One"
ACTRESS
Marina Hands, "Lady Chatterley"
ORIGINAL SCREENPLAY
Olivier Lorelle and Rachid Bouchareb, "Days of Glory"
ADAPTATION
Pascale Ferran, Rover Bohbot and Pierre Tridivic, "Lady Chatterley"
CINEMATOGRAPHY
Julien Hirsch, "Lady Chatterley"
SUPPORTING ACTOR
Kad Merad, "Don't Worry I'm Fine"
SUPPORTING ACTRESS
Valerie Lemercier, "Avenue Montaigne"
FEMALE NEWCOMER
Melanie Laurent, "Don't Worry, I'm Fine"
MALE NEWCOMER
Malik Zidi, "Poison Friends"
FOREIGN FILM
"Little Miss Sunshine," Jonathan Dayton and Valerie Faris
FIRST FILM
"You Are So Handsome," Isabelle Mergault
DOCUMENTARY FILM
"Being Jacques Chirac," Karl Zero, Michel Royer
SOUND
Francois Musy and Gabriel Hafner, "The Singer"
ORIGINAL SCORE
Mathieu Chedid, "Tell No One"
SET DESIGN
Maamar Ech Cheikh, "OSS 117: Cairo, Nest of Spies"
COSTUMES
Marie Claude Altot, "Lady Chatterley"
EDITING
Hervede Luze, "Tell No One "
SHORT FILM
"Fais de beaux reves," Marilyne Canto
Previously on Movies for the Masses: Oscars 2007: Πώς να κάνεις τον έξυπνο απόψε
Written by
verbal
in
no category
Oscars 2007: Πώς να κάνεις τον έξυπνο απόψε
Όπως θα 'χεις καταλάβει πια απ' αυτά που λέμε τόσον καιρό, τα φετινά Όσκαρ, τουλάχιστον σε κατηγορίες που μετράνε, είναι απ' τα πιο δυσπρόβλεπτα εδώ και χρόνια. Και για την πιο ζόρικη απ' αυτές, την Καλύτερης Ταινίας, φτάνει να δεις τις διαφορές στα προ και μετά υποψηφιοτήτων polls του MftM για να καταλάβεις ότι ενώ το Departed είναι ο αδιαφιλονίκητος νικητής "στην καρδιά μας" καρδιά μου, η ισορροπία ανάμεσα στα δυο φαβορί "outsider" --όπου και θα καταλήξει το Όσκαρ, και το βάζω υποθήκη αυτό-- έχει ισχυρή τάση να ανατραπεί. Κι αν θέλεις να σου διαλέξω και ένα, το πρωί τα κατακάθια της καραμέλας στον latte μου ήταν τόσο μπερδεμένα, που είμαι αναγκασμένος απ' τους οιωνούς να φωνάξω Babel. Βέβαια αν τον συνόδευα και με ένα απ'τα κεκάκια του Little Miss Sunshine, θα 'χα εντελώς διαφορετική άποψη.
Η αλήθεια είναι πως, μέχρι τώρα η μόνη βράβευση που έχει να περηφανεύεται το Babel, είναι στην ένωση των μοντέρ, αλλά αυτοί πάντα είχαν μια αδυναμία στα παράλληλα storylines. Καλά, υπάρχει και εκείνη η Χρυσή Σφαίρα, αλλά τα 'χουμε πει γι' αυτήν. Όπως έχουμε επίσης πει, για το βαρβάτο βραβείο της Little Miss Sunshine από την Ένωση Ηθοποιών. Η οποία μπορεί να βοηθήσει να στηθεί ίσως η μόνη σημαντική ανατροπή της βραδιάς, που θα στείλει τον Eddie Murphy αδιάβαστο απ' την κατηγορία β' Ανδρικού, όχι μόνο γιατί ο Alan Arkin είναι πιο αγαπητός, πιο υπερήλικας, και με πιο αβανταδόρικο ρόλο, αλλά και γιατί ο Murphy είναι στριμμένος όσον αφορά στο publicity. Εκεί που εντοπίστηκε το πρόβλημα και με τον Peter O' Toole δηλαδή, ο οποίος αν δεν ήταν καταπονημένος κι έβρισκε κουράγιο και χρόνο να κάνει καμιά ντουζίνα συνεντεύξεις παραπάνω στην Αμερική, θα έκανε σοβαρές τις ελπίδες του να κλέψει τον κεραυνό του βαριοστολισμένου φέτος Whitaker.
Α, μιας και φέτος ο ΟΠΑΠ δεν ένιωθε γενναιόδωρος και δεν πρόσφερε στους μη ποδοσφαιρόκαβλους ευκαιρία να τζογάρουν (προφανώς γιατί μπήκε μέσα πέρσι με τις αστείες αποδόσεις), δεν έχω να χάσω τίποτα ρίχνοντας και τα ατού του Letters from Iwo Jima. Σύμφωνα με "πληροφορίες", ήταν η τελευταία ταινία που είδαν οι περισσότεροι απ' τους ψηφοφόρους και σχεδόν πάνω στην ώρα που οι καλπασμοί των άλλων φαβορί άρχιζαν να γίνονται ενοχλητικοί. Επίσης, λέει, ακόμα κι απ' αυτούς που δεν τα είδαν, μάζεψε, λέει, ψήφους αντίδρασης προς τις άλλες τέσσερις που δεν τους άρεσαν. Λέει. Ε και βέβαια θα 'ναι η μόνη ταινία που σε καμιά πενταετία θα εξακολουθεί να σημαίνει κάτι, και επιπλέον, είναι η ταινία που θα με χαλάσει περισσότερο να κερδίσει. Κι αυτό το τελευταίο, είναι πάντα σημαντική ένδειξη. Στην Καλύτερης Ταινίας βέβαια, γιατί στην Σκηνοθεσίας ο μόνος τρόπος να το χάσει Scorsese θα ήταν την απονομή να κάνουν οι Stallone, Redford, Costner και Eastwood και να το δώσουν πραξικοπηματικά στον Greengrass. Όχι, τι λέω, αυτός θα το άξιζε. Γράψε Iñárritu. Και γράψε κι ότι η απονομή θα μεταδοθεί live απόψε γύρω στις 3 τα ξημερώματα απ' το Filmnet, και θα 'σαι η ψυχή του πάρτι, έτσι ενημερωμένος που θα πας μετά απ' αυτά.

Α, μιας και φέτος ο ΟΠΑΠ δεν ένιωθε γενναιόδωρος και δεν πρόσφερε στους μη ποδοσφαιρόκαβλους ευκαιρία να τζογάρουν (προφανώς γιατί μπήκε μέσα πέρσι με τις αστείες αποδόσεις), δεν έχω να χάσω τίποτα ρίχνοντας και τα ατού του Letters from Iwo Jima. Σύμφωνα με "πληροφορίες", ήταν η τελευταία ταινία που είδαν οι περισσότεροι απ' τους ψηφοφόρους και σχεδόν πάνω στην ώρα που οι καλπασμοί των άλλων φαβορί άρχιζαν να γίνονται ενοχλητικοί. Επίσης, λέει, ακόμα κι απ' αυτούς που δεν τα είδαν, μάζεψε, λέει, ψήφους αντίδρασης προς τις άλλες τέσσερις που δεν τους άρεσαν. Λέει. Ε και βέβαια θα 'ναι η μόνη ταινία που σε καμιά πενταετία θα εξακολουθεί να σημαίνει κάτι, και επιπλέον, είναι η ταινία που θα με χαλάσει περισσότερο να κερδίσει. Κι αυτό το τελευταίο, είναι πάντα σημαντική ένδειξη. Στην Καλύτερης Ταινίας βέβαια, γιατί στην Σκηνοθεσίας ο μόνος τρόπος να το χάσει Scorsese θα ήταν την απονομή να κάνουν οι Stallone, Redford, Costner και Eastwood και να το δώσουν πραξικοπηματικά στον Greengrass. Όχι, τι λέω, αυτός θα το άξιζε. Γράψε Iñárritu. Και γράψε κι ότι η απονομή θα μεταδοθεί live απόψε γύρω στις 3 τα ξημερώματα απ' το Filmnet, και θα 'σαι η ψυχή του πάρτι, έτσι ενημερωμένος που θα πας μετά απ' αυτά.
Previously on Movies for the Masses: Ψηφιακά κινηματογραφικά σημειωματάρια
Written by
verbal
in
no category
Η Ψυχή στο Στόμα (2006)
Χάρισμα απ' τις Μάζες, διπλές προσκλήσεις για τις προβολές της Ψυχής στον Μικρόκοσμο. Αφού τσεκάρεις τις ώρες, κάνε κλικ και κλείσε θέση.


Σκηνοθεσία: Γιάννης Οικονομίδης
Σενάριο: Γιάννης Οικονομίδης, Λένια Σπυροπούλου, Ερρίκος Λίτσης
Παίζουν: Ερρίκος Λίτσης, Βαγγέλης Μουρίκης, Μαρία Ναυπλιώτου, κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer
Ένας κακομοίρης ζει το σύμπαν ως σε σαδιστική συνωμοσία που τον έχει βάλει στο μάτι, και δέχεται τη μια κακοποίηση πίσω απ' την άλλη, μέχρι που η οργή που χτίζεται σιγά-σιγά μέσα του, να βρει στόχο να εκτονωθεί. Ή μέχρι να φλιπάρει.
Η πραγματικότητα όμως είναι ότι το σύμπαν δεν έχει μόνο αυτόν στο μάτι, αλλά ανεξαιρέτως όλους όσους ζουν στο καρκινικό αστικό τοπίο του Οικονομίδη, που στην δεύτερη ταινία του λες κι άνοιξε το συρταράκι απ' το Σπιρτόκουτο (2002), κι όλη η οργή βγήκε έξω και πλημμύρισε τη Γη. Άνθρωποι πνιγμένοι σε μια μίζερη καθημερινότητα, που τους σφίγγει να τους κλέψει το οξυγόνο απ' τα πνευμόνια, χτυπιούνται μεταξύ τους σα σκυλιά, συνθέτοντας μια ομάδα ηρωικών αντιηρώων που ζέχνει μισανθρωπισμό. Μέσα σ' αυτό το πεσιμιστικό τοπίο, ο θεατής ψάχνει απελπισμένα να βρει μια ηλιαχτίδα ανθρωπιάς και συμπόνιας, στους φίλους του πρωταγωνιστή του, στην οικογένεια, στους συγγενείς, αλλά ο Οικονομίδης του την έχει στημένη: ακόμη κι εκεί που κάτι αχνοφέγγει, δεν υπάρχει τίποτα. Πουθενά. Εκτός από μια διεστραμμένη άποψη προστατευτισμού απ' την εργοδοσία. Που κι αυτή, να φυλάξει το γρανάζι της όσο μπορεί θέλει, αποχαυνώνοντάς το κι άλλο στη διαδικασία.
Η δομή της ταινίας του Οικονομίδη είναι τρομακτικά τολμηρή και θαρραλέα για τα ελληνικά πράγματα, δεδομένων των υψηλών της φιλοδοξιών τουλάχιστον. Και δεν πέτυχε και λίγα. Είναι εύκολο να σου προκύψουν ενδοιασμοί στον τρόπο που ο Κύπριος σκηνοθέτης χρησιμοποιεί το χρόνο και το ρυθμό της ταινίας να απλώσει τον κόσμο του στην οθόνη, και να τον κατηγορήσεις για επαναληπτικότητα που καμουφλάρει κενότητα, όμως δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι η ταινία θα ήταν το ίδιο αποτελεσματική αν ήταν πιο λεπτοκομμένη. Αυτό που ίσως κουράσει άλλωστε, είναι μάλλον η μονοτονία της μελωδίας της εφευρετικής χριστοπαναγίας που ντύνει "μουσικά" την ταινία, η έλλειψη κρεσέντο περισσότερο, παρά οι στίχοι της. Αλλά έτσι ασφυκτικά μονότονη δεν είναι κι η ίδια η μιζέρια ανθρώπων που όχι μόνο δεν γνώρισαν ποτέ για να 'χουν να θυμούνται τι πάει να πει ευτυχία, αλλά δείχνουν σα να μην άκουσαν καν τη λέξη ποτέ; Τους βλέπεις με τη δυστυχία να τη φοράν για ρούχο μέρα μπαίνει μέρα βγαίνει, και λες, αυτοί οι άνθρωποι, είναι δυνατόν να υπήρξαν ποτέ χαρούμενοι; Είναι δυνατόν να μην υπήρξαν; Ξέρω γω; Εκεί είναι που πρέπει να ξεπεράσεις τη δυσπιστία, το suspension of disbelief που λένε και για τις χολιγουντιανές, για να μπορέσεις να πατήσεις το επίπεδο ρεαλισμού της ταινίας. Που σε αντίθεση με ότι έχεις συνηθίσει, δε βρίσκεται πιο πάνω, αλλά αρκετούς ορόφους πιο κάτω απ' τη δική σου πραγματικότητα. Ελπίζω.

Η δομή της ταινίας του Οικονομίδη είναι τρομακτικά τολμηρή και θαρραλέα για τα ελληνικά πράγματα, δεδομένων των υψηλών της φιλοδοξιών τουλάχιστον. Και δεν πέτυχε και λίγα. Είναι εύκολο να σου προκύψουν ενδοιασμοί στον τρόπο που ο Κύπριος σκηνοθέτης χρησιμοποιεί το χρόνο και το ρυθμό της ταινίας να απλώσει τον κόσμο του στην οθόνη, και να τον κατηγορήσεις για επαναληπτικότητα που καμουφλάρει κενότητα, όμως δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι η ταινία θα ήταν το ίδιο αποτελεσματική αν ήταν πιο λεπτοκομμένη. Αυτό που ίσως κουράσει άλλωστε, είναι μάλλον η μονοτονία της μελωδίας της εφευρετικής χριστοπαναγίας που ντύνει "μουσικά" την ταινία, η έλλειψη κρεσέντο περισσότερο, παρά οι στίχοι της. Αλλά έτσι ασφυκτικά μονότονη δεν είναι κι η ίδια η μιζέρια ανθρώπων που όχι μόνο δεν γνώρισαν ποτέ για να 'χουν να θυμούνται τι πάει να πει ευτυχία, αλλά δείχνουν σα να μην άκουσαν καν τη λέξη ποτέ; Τους βλέπεις με τη δυστυχία να τη φοράν για ρούχο μέρα μπαίνει μέρα βγαίνει, και λες, αυτοί οι άνθρωποι, είναι δυνατόν να υπήρξαν ποτέ χαρούμενοι; Είναι δυνατόν να μην υπήρξαν; Ξέρω γω; Εκεί είναι που πρέπει να ξεπεράσεις τη δυσπιστία, το suspension of disbelief που λένε και για τις χολιγουντιανές, για να μπορέσεις να πατήσεις το επίπεδο ρεαλισμού της ταινίας. Που σε αντίθεση με ότι έχεις συνηθίσει, δε βρίσκεται πιο πάνω, αλλά αρκετούς ορόφους πιο κάτω απ' τη δική σου πραγματικότητα. Ελπίζω.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ PRINCE FIMCENTER
Λ. Συγγρού 106, Φιξ (ΜΕΤΡΟ Συγγρού-Φιξ), 2109215305.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.20/ 22.20/ 00.15
Also on Movies for the Masses: Συνέντευξη Γ. Οικονομίδη, Οι ελληνικές επιτυχίες της χρονιάς
Written by
cheaptalk
in
no category
Rocky Balboa (2006)


Σκηνοθεσία: Sylvester Stallone
Σενάριο: Sylvester Stallone, Sylvester Stallone (ναι δις)
Παίζουν: Sylvester Stallone
Δες/Κρύψε το trailer
Σε μια επιστροφή στις ρίζες ή καρμπόν (ακόμα και σε μουσική και σκηνικά) της πρώτης ταινίας της σειράς, ο έκτος Rocky είναι και πάλι ξοφλημένος που μπλέκει σε έναν αγώνα για να στραπατσάρει τη φάτσα του και να σιάξει την αξιοπρέπειά του.
Στην Ελλάδα φτάνει στο τέλος μιας διαδρομής που ξεκίνησε, στην ανακοίνωση των προθέσεων, σαν αφορμή σε κάθε κριτικό για κρέμασμα της φωτογραφίας του πρωταγωνιστή στο στόχο με τα βελάκια και καθημερινή εντατική προπόνηση στη ρίψη τους, με γκρι φόρμα σκούφο και λοιπά αξεσουάρ, και με το χαρακτηριστικό σήκωμα των χεριών στο τέλος που τον έχουν πετύχει όλα στη μύτη. Αλλά στη πορεία έγινε τουλάχιστο αποδεχτή, όχι μόνο στα χαρτιά αλλά και στις αίθουσες όπου πρωτοβγήκε το Δεκέμβρη. Κάνοντας έτσι τον Stallone από περίγελο και των δυο (φτυαράδων και θεατών) ξανά, μετά από τριάντα χρόνια, ένα μικρό ήρωα με μεγάλη κεφάλα. Και όχι άδικα αφού αναπαράγει όλα τα κλισέ, με βοϊδινή πίστη σε old-fashioned αρχές, πεισματική αγάπη σε αυτό που κάνει και αξιοσέβαστη (στις περισσότερες σκηνές έστω) αξιοπρέπεια. Δηλαδή τη πρώτη ώρα, πριν τη ψιλοτηλεοπτικά φωτογραφημένη και ρεαλιστική μπουνοκορύφωση, ο Ρόκης λέει και λέει ατελείωτα, διάφορα που του κατεβαίνουν ως καινά για να στηρίξει αυτά που ξέρει ότι είναι πια παλαιά. Και σίγουρα δεν έχουν ξαναειπωθεί γιατί κανείς εκτός απ' τον σκηνοθέτη-σεναριογράφο-πρωταγωνιστή δεν είχε τη χαρακτηριστική έλλειψη ευφυίας για να τα σκεφτεί, αλλά ούτε την αφοπλιστική αφέλεια να τα ξεστομίσει. Με παιδική αθωότητα στα μάτια. Αν έλειπαν και ατάκες του στιλ "ξέρω πόσο λιγομίλητος είσαι", και περίσσευαν συγκλονιστικά συγκρατημένες σαν "το μόνο που 'θελα από αυτή ήταν να μ' εμπιστευτεί, το έκανε" θα μιλάγαμε για ένα μικρό θρίαμβο.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ
ODEON ΟΠΕΡΑ 1
Ακαδημίας 57, 2103622683. Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Δευτ.: 17.30
ODEON ΟΠΕΡΑ 2
Ακαδημίας 57, 2103622683. Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: (εκτός Δευτ.) 18.00/ 20.20/ 22.40
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ 1
Μεσογείων 6 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107773319.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ODEON CINEΦΙΛΟΙ MΑΡΟΥΣΙ 1
Κηφισίας 215, 2106128993. Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.30/ 22.45
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 21.00/ 23.10
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.00
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.10/ 19.20/ 21.30/ 23.40. Σάβ., Κυρ. & 12.30/ 15.00
VILLAGE CENTRE ΜΑΡΟΥΣΙ
VILLAGE CENTRE ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Φραγκοκκλησιάς & Γρανικού, Μαρούσι, 2108108080.
Παρ. - Κυρ.: 22.15
VILLAGE CENTRE ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Φραγκοκκλησιάς & Γρανικού, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.30/ 17.45/ 20.00/ 22.15/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 13.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Aνδρέα Παπανδρέου (Παράπλευρου Αττικής Οδού), Μαρούσι, Θέση Ψαλίδι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 15.45/ 18.15/ 21.00/ 23.45. Σάβ., Κυρ. & 13.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (Παράπλευρου Αττικής Οδού), Μαρούσι, Θέση Ψαλίδι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 17.00/ 19.30/ 22.00/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 12.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (Παράπλευρου Αττικής Οδού), Μαρούσι, Θέση Ψαλίδι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.00. Σάβ., Κυρ. & 17.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.20/ 21.30/ 23.45. Σάβ., Κυρ. & 12.40/ 14.50
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.20/ 22.30
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 17.00/ 19.15/ 21.30/ 23.45. Σάβ., Κυρ. & 12.30
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.30/ 21.45/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 15.00. Κυρ. & 12.45
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.15/ 18.00/ 20.45/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 12.45
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.10/ 19.20/ 21.30/ 23.40. Σάβ., Κυρ. & 15.00
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.00
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 21.00. Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 14.10
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, 'Αγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.30. Kυρ. & 18.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, 'Αγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.45/ 19.15/ 21.45/ 00.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, 'Αγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.15/ 17.45/ 20.15/ 22.45/ 01.15. Σάβ., Κυρ. & 12.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, 'Αγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.00/ 23.30. Πέμ., Παρ. & 13.30/ 16.00. Σάβ., Κυρ. & 11.00
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 2105756243.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.45/ 23.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 19.45/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 12.50/ 15.15
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 2
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 20.50/ 22.50. Σάβ., Κυρ. & 16.50
Also on Movies for the Masses: Rocky Balboa (2006): Brain-damage comeback trailer
Written by
verbal
in
no category
The Pursuit of Happyness (2006)
Το Κυνήγι της Ευτυχίας

(2.5/5)
Σκηνοθεσία: Gabriele Muccino
Σενάριο: Steve Conrad
Παίζουν: Will Smith, Jaden Smith, Thandie Newton
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΝΙΡΒΑΝΑ Cinemax
Λ. Αλεξάνδρας 192 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2106469398, 2106445221.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 2
Λ. Πεντέλης 98, Χαλάνδρι, 2106841010.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 13.00/ 15.40
VILLAGE CENTRE ΜΑΡΟΥΣΙ
VILLAGE CENTRE ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 6 COSMOTE
Φραγκοκκλησιάς & Γρανικού, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30/ 01.00
VILLAGE CENTRE ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Φραγκοκκλησιάς & Γρανικού, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 19.00/ 21.30/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 11.15/ 13.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (Παράπλευρου Αττικής Οδού), Μαρούσι, Θέση Ψαλίδι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 17.15/ 19.45/ 22.15/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 12.00
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 20.15/ 22.45
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 15.30/ 17.50/ 20.10/ 22.30. Κυρ. & 12.40
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 22.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 18.20/ 20.40/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 11.20/ 13.40
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 2 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.15/ 00.00
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.20/ 23.40
ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 1
Κρέμου 141, Καλλιθέα, 2109560306.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.30/ 22.15/ 00.45
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 1
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.40
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 15.40
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, 'Αγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.45. Κυρ. & 17.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, 'Αγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 17.15/ 20.00/ 22.45/ 01.15. Σάβ., Κυρ. & 11.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, 'Αγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.30/ 00.15
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ
CINE CITY 2
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 2105756243.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 16.20/ 18.40/ 21.10/ 23.30


Σκηνοθεσία: Gabriele Muccino
Σενάριο: Steve Conrad
Παίζουν: Will Smith, Jaden Smith, Thandie Newton
Δες/Κρύψε το trailer
Η μετάλλαξη ενός έγχρωμου της Αμερικής των 80s από τύπο που προσπαθεί με χίλια ζόρια να ζήσει την οικογένειά του, σε τύπο με ένα όνειρο και μια τουαλέτα του μετρό για σπίτι, σε τύπο με περισσότερα λεφτά απ' όσα μπορεί να μετρήσει, κι όλα αυτά κυνηγώντας την ευτυχία και σέρνοντας το γιο του στο κατόπι.
Πώς γίνεται και οι ταινίες που βασίζονται σε αληθινές ιστορίες, μοιάζουν πιο ψεύτικες κι απ' τις ολότελα μυθοπλασμένες, μπορεί να αναρωτηθείς. Κι η απάντηση είναι απλή, η αλήθεια της ιστορίας χάνεται, όταν ομορφαίνεις και γλυκαίνεις κι αλατίζεις, την ασχήμια της αληθινής ζωής. Ο Chris Gardner, στην αληθινή ιστορία του οποίου βασίζεται η ταινία, μπορεί να ήταν γαμώ τα παιδιά όταν ήταν άφραγκος, αλλά απ' ό,τι έχω καταλάβει, στις μέρες μας μάλλον δεν είναι και το πιο fun τυπάκι που μπορείς να πετύχεις. Και βάζω στοίχημα πως, οι μέρες που περνούσε στα άσυλα και στις τουαλέτες του ηλεκτρικού, δεν είχαν καμία σχέση με τις ζαχαρένιες στιγμές ξασπρισμένες με λίγο δάκρυ που ζει ο Smith κι ο γιος του στην ταινία. Κι όταν έχεις δίωρη ταινία με έναν άνθρωπο που παλεύει να βγει απ' τα σκατά, και ούτε την πάλη δείχνεις, ούτε τα σκατά μυρίζουν, κάτι δεν πάει καλά. Ο Muccino ωστόσο, αν και έχει στα χέρια του έναν όχι ιδιαίτερα βαθύ χαρακτήρα και με περιορισμένο συναισθηματικό φάσμα κι ένα σενάριο με ψόφια δραματουργική διαδρομή, καταφέρνει τουλάχιστον μια χαρά να κρατηθεί έξω απ' τις δελεαστικές σε τέτοιες περιπτώσεις λάσπες του τηλεοπτικού μελοδράματος, αλλά δεν έχει και ιδιαίτερο υλικό να καταπολεμήσει την ανία. Πάντως μετά απ' όλα αυτά τα πηγαινέλα που περνάει ο γιός του Gardner, δε θα μου κάνει εντύπωση αν σε μερικά χρόνια δούμε ταινία βασισμένη στη δική του ζωή. Και μάλιστα με πρωταγωνιστή τον γιο του Smith.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΝΙΡΒΑΝΑ Cinemax
Λ. Αλεξάνδρας 192 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2106469398, 2106445221.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 2
Λ. Πεντέλης 98, Χαλάνδρι, 2106841010.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 13.00/ 15.40
VILLAGE CENTRE ΜΑΡΟΥΣΙ
VILLAGE CENTRE ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 6 COSMOTE
Φραγκοκκλησιάς & Γρανικού, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30/ 01.00
VILLAGE CENTRE ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Φραγκοκκλησιάς & Γρανικού, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 19.00/ 21.30/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 11.15/ 13.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (Παράπλευρου Αττικής Οδού), Μαρούσι, Θέση Ψαλίδι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 17.15/ 19.45/ 22.15/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 12.00
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 20.15/ 22.45
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 15.30/ 17.50/ 20.10/ 22.30. Κυρ. & 12.40
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 22.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 18.20/ 20.40/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 11.20/ 13.40
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 2 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.15/ 00.00
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.20/ 23.40
ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 1
Κρέμου 141, Καλλιθέα, 2109560306.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.30/ 22.15/ 00.45
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 1
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.40
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 15.40
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, 'Αγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.45. Κυρ. & 17.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, 'Αγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 17.15/ 20.00/ 22.45/ 01.15. Σάβ., Κυρ. & 11.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, 'Αγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.30/ 00.15
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ
CINE CITY 2
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 2105756243.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 16.20/ 18.40/ 21.10/ 23.30
Written by
cheaptalk
in
no category
Water (2005)


Σκηνοθεσία: Deepa Mehta
Σενάριο: Deepa Mehta
Παίζουν: Lisa Ray, John Abraham και η μικρή Sarala Sketo
Δες/Κρύψε το trailer
Σύμφωνα με τους θρησκευτικούς νόμους των Μαζών, μια γυναίκα όταν πεθάνει ο άντρας της οφείλει να τον ακολουθήσει στη πυρά. Σύμφωνα με τους θρησκευτικούς νόμους των Ινδουιστών που είναι πιο διαλλακτικοί, μπορεί επιπλέον να παντρευτεί τον μικρότερο αδερφό του (εφόσον υπάρχει και το επιτρέπει η οικογένεια) ή να κλειστεί σε έναν οίκο ανέχειας μαζί με άλλες γκαντέμισσες.
Το Νερό (2005) κλείνει την τριλογία της Deepa Mehta που περιλαμβάνει και τη Φωτιά (1996) και τη Γη (1998) λέει, και τι έγινε ο αέρας μη ρωτάς εμένα. Αυτό που ξέρω είναι ότι με το προσχηματικό Bollywood/Hollywood (2002) που παίχτηκε κι εδώ, έδειξε να αποτελεί μέρος της καναδέζικης συμμοριτεχνίας που κάνει ταινίες για να μπαίνουν μέσα μέχρι τον πάτο και να τρώει τις επιχορηγήσεις. Βάλε τώρα ότι μυρίζει και φεμινίστρια από αυτές που για να απωθούν τα σκυλιά ελκύουν τους άντρες χρησιμοποιούν τις φυσικές τους οσμές, και φτάνει και καθυστερημένη στην Ελλάδα, και καταλαβαίνεις ότι έτσι λίγο (όσο γεννάνε οι κουνέλες) μια μικρή προκατάληψη την έχω.
Καθυστερημένη ήταν βέβαια γενικά η παραγωγή. Ξεκίνησε το 2000 στην Ινδία και είχε ανασταλεί μετά από επεισόδια και επιθέσεις φονταμενταλιστών που ισχυρίζονταν ότι αποτελεί.. οργανωμένο σχέδιο των Χριστιανών. Για να συνεχιστεί τελικά στη Σρι Λάνκα με καινούριο καστ και μεγάλη μυστικότητα. Και να καταλήξει τελικά με παλιές ιδέες και μεγάλες υπερβολές στο ότι δεν υπήρχε κανένα.. οργανωμένο σχέδιο καταπίεσης, αλλά δεν είχαν τι να τις κάνουν και που να τις βάλουν τις ανεπρόκοπες (και ξεφορτωμένες από τους μακαρίτες) οι φτωχοκοινωνίες της Ινδίας. Δε μιλάμε δηλαδή για καμιά παιδική πορνεία, αν και ακόμα και σε αυτή καταφεύγει η δημιουργός, στη σταυροφορία της να προκαλέσει και να προκαλέσει ενδιαφέρον σα δεύτερη σκέψη. Παρολαυτά η ταινία βλέπεται όχι σα ρεαλιστική απεικόνιση των σχέσεων σε μικροκοινωνίες γυναικών (πιο ρεαλιστικά είναι τα sexploitation σε γυναικείες φυλακές του '70) αλλά, πέρα από τις προθέσεις της, σαν υπόδειγμα για το πως θα ήταν ένα μπολιγουντιανό μελόδραμα εποχής με χολιγουντιανές φιλοδοξίες.

Καθυστερημένη ήταν βέβαια γενικά η παραγωγή. Ξεκίνησε το 2000 στην Ινδία και είχε ανασταλεί μετά από επεισόδια και επιθέσεις φονταμενταλιστών που ισχυρίζονταν ότι αποτελεί.. οργανωμένο σχέδιο των Χριστιανών. Για να συνεχιστεί τελικά στη Σρι Λάνκα με καινούριο καστ και μεγάλη μυστικότητα. Και να καταλήξει τελικά με παλιές ιδέες και μεγάλες υπερβολές στο ότι δεν υπήρχε κανένα.. οργανωμένο σχέδιο καταπίεσης, αλλά δεν είχαν τι να τις κάνουν και που να τις βάλουν τις ανεπρόκοπες (και ξεφορτωμένες από τους μακαρίτες) οι φτωχοκοινωνίες της Ινδίας. Δε μιλάμε δηλαδή για καμιά παιδική πορνεία, αν και ακόμα και σε αυτή καταφεύγει η δημιουργός, στη σταυροφορία της να προκαλέσει και να προκαλέσει ενδιαφέρον σα δεύτερη σκέψη. Παρολαυτά η ταινία βλέπεται όχι σα ρεαλιστική απεικόνιση των σχέσεων σε μικροκοινωνίες γυναικών (πιο ρεαλιστικά είναι τα sexploitation σε γυναικείες φυλακές του '70) αλλά, πέρα από τις προθέσεις της, σαν υπόδειγμα για το πως θα ήταν ένα μπολιγουντιανό μελόδραμα εποχής με χολιγουντιανές φιλοδοξίες.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ
ΕΛΛΗ
Ακαδημίας 64 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 2103632789.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.30/ 22.30
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΔΑΝΑΟΣ 1
Λ. Κηφισίας 109 (ΜΕΤΡΟ Πανόρμου), 2106922655.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00