Mamma Mia! (2008)

Mamma Mia, Poster

Σκηνοθεσία: Phyllida Lloyd
Σενάριο: Catherine Johnson (απ' το musical)
Παίζουν: Meryl Streep, Pierce Brosnan, Colin Firth κ.ά.


Δες/Κρύψε το trailer

Μελλόνυμφη κόρη χίπισσας, καλεί στο γάμο στο νησί τους τρεις εν δυνάμει πατεράδες της, προς μεγάλη φρίκη της μάνας μίας της.Mamma Mia, PhotographΧαριτωμένο και άκρως διασκεδαστικό πανηγύρι ελαχιστοποιημένης κινηματογραφικότητας, με άβολη σκηνοθεσία περιορισμένης χορογραφικής και άλλης δημιουργικότητας, σε κουραστικά κλειστό οπτικό πεδίο (λογικό, για να παντρεύονται το μισό στουντιακό πλαστικό υλικό, και το on location φωτοφοβικό άλλο μισό), που αδικεί το θελκτικό ελληνικό τοπίο περιορίζοντάς το σε ακίνητο μπαγκράου για παραθυρωμένα singing heads, αλλά και τα μεγέθη των ερμηνευτών, που μένουν μάλιστα στα αρσενικά, ερμηνευτικά ανεκμετάλλευτα, για να αναδειχθεί η φτωχού εκφραστικά συναισθηματικού εύρους μιουζικαλοποιΐα, σε θηλυκά ματάκια που βλέπουν τα αγόρια λούτρινα παιχνιδάκια, με σχοινάκι που τραβάς για να σου λένε τραγουδάκια. Προσπαθεί αναμενόμενα να κρατήσει απόσταση ασφάλειας απ' την κληρονομική κιτσερέλα της καταγωγής του, ανατρέχοντας σ' αυτήν σποραδικά για μερικά σοκαριστικά νοσταλγικά ενσταντανέ μονάχα και κάνα δυο χορευτικά που θυμίζουν κακόγουστα κλιπάκια, κι αφήνει να φανεί πραγματικός πρωταγωνιστής-σωτήρας και ουσιαστικός μοχλός που κρατάει την ταινία όρθια, η εpopοιΐα των Abba αποκλειστικά, που και νοσταλγία να μην μπορεί να σου προκαλέσει (γιατί δεν έχεις την απαραίτητη ηλικία), μια ανατριχίλα θα τη νιώσεις μόλις ακούσεις όλα αυτά τα τραγούδια που είναι σίγουρο ότι έχεις πετύχει κάπου κάπως κάποτε, και σου πέφτουν τώρα μαζεμένα, οπότε θα το εκτιμήσεις ως τέτοιο (ανατριχιαστικό συμπίλημα). Εκτός κι αν είσαι βέβαια fan αρκετά αφοσιωμένος, ώστε να ξεχάσεις ότι στο σερβίρουν για ταινία (του καλοκαιριού, λέει, και μάλιστα event, αφού έχει και τις δικές του σαλάτες στα Goody's) κι όχι για ζεσταμένο θεατρικό του Badmington (ή DJ set του Φραγκούλη), οπότε κάνε click στα σχόλια κι άρχισε να βρίζεις πριν καν πας να το δεις.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΠΟΛΛΩΝ CINEMAX CLASS
Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3236811.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.20
ΙΝΤΕΑΛ
Πανεπιστημίου 46 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3826720.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.25/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 16.30
ΔΕΞΑΜΕΝΗ
Πλατεία Δεξαμενής, Κολωνάκι, 210-3623942, 210-3602363.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΑΙΓΛΗ TELLAS
Κήπος Ζαππείου, 210-3369369.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 1
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00
ΑΝΕΣΙΣ (Θερινός)
Λ. Κηφισίας 14, Αμπελόκηποι, 210-3833527.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 2
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.20

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΜΕΛΙΣΣΙΑ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ
Παπαδιαμάντη 12, Κηφισιά, 210-8019687.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.00

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΑΛΣΟΣ (Ν. Φιλαδέλφεια))
Δεκελείας 154, Ν.Φιλαδέλφεια, 210-2583133, 210-2532003.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.10
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 2
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.00
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 20.30/ 23.00
CINE CITY 2
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 21.45. Σάβ., Κυρ. & 19.15
ΑΝΟΙΞΗ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) 2+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Αγωνιστών Στρατοπέδου 49, Χαϊδάρι, 210-5813470, 210-5813450.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.00/ 22.30

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΔΗΜ. ΚΙΝ. ΣΙΝΕΑΚ
Πλ. Δημαρχείου, Πειραιάς, 210-4225653.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.10/ 22.20

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3 COSMOTE
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 22.15
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 20.00/ 22.15/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 15.30
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.15/ 23.30

VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.15/ 23.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.15/ 21.30/ 23.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: 22.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 20.00/ 22.15/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 15.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.15/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 16.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.30/ 22.45/ 01.00. Σάβ., Κυρ. & 16.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 14
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 19.45/ 22.00/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 15.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 22.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 19
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: 21.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.30/ 21.45/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 15.00
VILLAGE COOL (ΘΕΡΙΝΟΣ)
Θηβών 228 & Παρνασσού (μέσα στον κήπο του Park), 210-4278600.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.15

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΦΙΛΙΠ
Ελ. Βενιζέλου 40, Ν. Σμύρνη,, 210-9332766.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.10
ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ EMPORIKI BANK
Πάρκο Φλοίσβου Π. Φαλήρου (πλησίον Μαρίνας), 210-9821256.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.15

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 1
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 2
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 19.40/ 22.00
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.50/ 23.10

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ODEON ΑΒΑΝΑ
Κηφισίας 234 & Λυκούργου 3, 210-6715905.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΑΜΙΚΟ
Επιδαύρου & Ανδρούτσου 20, Χαλάνδρι, 210-6815532, 2106826372.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Ηρ. Πολυτεχνείου 27, Κάτω Χαλάνδρι (5η στάση Χολαργού), 210-6777708, 709.
Πεμ. - Τετ.: 21.45

ΘΗΣΕΙΟ - ΠΛΑΚΑ
CINE PARIS EMPORIKI BANK
Κυδαθηναίων 22, Πλάκα, 210-3222071, 210-3248057.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.10

ΓΑΛΑΤΣΙ
ΑΤΤΙΚΟΝ ΑΛΣΟΣ SUZUKI
Στο Αττικόν Άλσος (Περιφερειακός Πολυγώνου-Γαλατσίου), 210-6997755, 210-6997788.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.10
ΣΙΝΕ ΓΑΛΑΤΣΙ
Άλσος Βεΐκου, 210-2138119.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00

ΨΥΧΙΚΟ - ΦΙΛΟΘΕΗ
CINE ΨΥΧΙΚΟ CLASSIQUE
Κηφισίας 290 & Παρίτση 2, Ψυχικό, 210-6777330, 331.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΦΙΛΟΘΕΗ
Πλ. Δροσοπούλου, Φιλοθέη, 210-6833398.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.10

ΠΑΛΛΗΝΗ - ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ
ΣΙΝΕ ΠΑΛΛΗΝΗ
Ελ. Βενιζέλου 3 & Λεωφ. Μαραθώνος, 210-6666815, 210-6666284.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.10

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 22.00. Σάβ., Κυρ. & 16.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.40/ 23.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 21.20/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 16.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.40. Σάβ., Κυρ. & 17.20
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 (ΘΕΡΙΝΟΣ)
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.20

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 19.40/ 22.20. Σάβ., Κυρ. & 16.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.40
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 23.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 21.30. Παρ., Σάβ. & 00.20
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 20.40/ 23.20
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 22.00. Σάβ., Κυρ. & 17.00

ΔΑΦΝΗ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Κύπρου 68 & Δωδεκανήσου, Αργυρούπολη, 210-9922098.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.10

ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ
VILLAGE COOL ΤΥΜΒΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παραλία Μαραθώνα, 6977500030.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00

ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΜΟΣΧΑΤΟ
ΕΤΟΥΑΛ
Ελ. Βενιζέλου 152, Πλ. Δαβάκη, Καλλιθέα, 210-9592611, 2109536742.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 20.50/ 23.00

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.40/ 22.00/ 00.20. Σάβ., Κυρ. & 17.20
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 21.00/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 16.20

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 20.15/ 22.45
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.00/ 23.30
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.45/ 22.15

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.10/ 22.30
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.20/ 23.40
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (Θερινός)
Πατησίων 140210-8259975, 210-8215327.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00

ΙΛΙΟΝ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΣΤΕΡΙ (πρώην Ίλιον)
Φιλοκτήτου 86 & Νέστορος (Εμπορικό κέντρο Ιλίου), Ίλιον, 210-2639030.
Πεμ. - Τετ.: 21.15/ 23.30

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.45/ 22.15/ 00.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Κυρ.: 22.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA EUROPA
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15. Σάβ., Κυρ. & 15.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.15/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 16.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 20.15/ 22.45/ 01.15. Σάβ., Κυρ. & 15.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 21.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 20.15/ 22.45. Πέμ., Κυρ. & 17.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.45. Πέμ., Σάβ. & 00.15

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 21.00/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 16.20
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.40/ 22.00/ 00.20. Σάβ., Κυρ. & 17.20
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40

ΚΑΛΑΜΟΣ - ΧΑΛΚΟΥΤΣΙ - ΩΡΩΠΟΣ
ΑΘΗΝΑΙΑ
Χαλκούτσι, 22950/71515.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.10
ΩΡΩΠΟΣ
Πινδάρου 5, Σκάλα Ωρωπού, 22950/38979.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.10

ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
ΑΛΕΞ
Λ. Πόρτο Ράφτη 235, Π. Ράφτη, 22990/76034.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.15
VILLAGE COOL MARIEL
Λ. Μαρκοπούλου 39, Πόρτο Ράφτη, 22990/71335.
Πεμ. - Τετ.: 21.10/ 23.15

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.00/ 22.10. Σάβ., Κυρ. & 15.40
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.30/ 22.50
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.20/ 21.40/ 00.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 21.00/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 16.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/. 21.40
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.10/ 22.50

ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΒΥΡΩΝΑΣ - ΥΜΗΤΤΟΣ
ΑΜΥΝΤΑΣ
Κων/πόλεως 16, Υμηττός, 210-7626418.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΑΡΚΑΔΙΑ
Καραολή Δημητρίου 36 & Φορμίωνος 222, Πάρκο Ν. Ελβετίας, Βύρωνας, 210-7661166, 210-7661226.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.10
ΛΑΟΥΡΑ
Φορμίωνος & Νικηφορίδη 24, Νέο Παγκράτι, 210-7662060.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00

ΠΑΠΑΓΟΥ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ EMPORIKI BANK
Αγ. Ιωάννου 2, Αγ. Παρασκευή, 210-6010561, 210-6006153.
Πεμ. - Τετ.: 21.10/ 23.10
ΑΡΤΕΜΙΣ (ΔΗΜ. ΚΙΝ./ΦΟΣ)
Νευροκοπίου 2- 4 (παραπλεύρως Κέντρου Νεότητας), Παπάγου, 210-6561153.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00

ΑΡΤΕΜΙΣ - ΡΑΦΗΝΑ - Ν. ΜΑΚΡΗ
ΣΙΣΣΥ CANDIA STROM
Λ. Μαραθώνος 36, Ν. Μάκρη, 22940-91811, 6944984207.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.15

ΒΑΡΚΙΖΑ - ΣΑΡΩΝΙΔΑ
ΒΑΡΚΙΖΑ (ΘΕΡΙΝΟΣ)
Θάσου 22, Βάρκιζα, 2108973926.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΤΡΙΑΝΟΝ CINEMAX
Κεφαλληνίας 4, Σαρωνίδα, 22910-54931.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΒΑΡΚΙΖΑ 1
Θάσου 22, Βάρκιζα, 2108973926.
Πεμ. - Τετ.: 19.00

ΔΡΟΣΙΑ - ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΑΛΙΚΗ
Πλατεία Δροσιάς, 210-6229645, 2102234226.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.00
ΚΑΣΤΑΛΙΑ
Χρ. Σμύρνης 1, Αγ. Στέφανος, 210-8144384.
Πεμ. - Τετ.: 21.45


Also on Movies for the Masses: Mamma Mia! (2008): Μάναμου teaser

11 Responses so far.

  1. cheaplog said

    Ο Ευρωπαίος Reporter Ray Bennett έτρεξε πρώτος να αποθεώσει τη Μάμα, τα βρετανικά media τήρησαν σιγή βάζοντας κάτι περιφερειακούς να λένε (σε μορφή σχολίων) ότι θα γίνονταν gay για τη Meryl Streep, οπότε (με καναδυό εξαιρέσεις, Screen Daily και Evening Standard) οι ελληνικές είναι οι πρώτες κριτικές από τις οποίες μπορείς να βγάλεις ένα συμπέρασμα. Και το συμπέρασμα είναι το αναμενόμενο, ίδιο με το μιούζικαλ, αφού ίδια αρπαχτή σχεδίασε η παραγωγή, κρατώντας τις ίδιες υπεύθυνες (από το μιούζικαλ) εκατομμυριούχες: όλοι λένε ότι είναι μια μαλακία και μισή, κάποιοι λένε επιπλέον ότι αρέσει στο κοινό, οπότε αξίζει πεντεδέκα αστεράκια.

    Με το κοινό συμπαρατάχθηκαν ο cinemad, o Δανίκας και ο Τιμογιαννάκης. Για τη κριτική πρόταξαν τα στήθη τους ο Αντωνάκος, ο Κουτσογιαννόπουλος και ο Κρασσακόπουλος. Οι υπόλοιποι κουνήσαν λίγο το πόδι τους, στο ίδιο στιλ με το 2άρι του verbal (που έβγαλε το μέσο όρο ανάμεσα σε μένα και τον cinemad), με βάση διάφορα αβάσιμα.

    Σπαστική για μένα κοινή διαπίστωση είναι η "βοήθεια" στον τουρισμό που δείχνει νοοτροπία μεταπολεμικής εποχής στη καλύτερη, αφού το όλο σκηνικό, από τα θέατρα ακόμα, βοηθάει την Ελλάδα όσο βοηθάει και τα τραγούδια των ABBA: τα καταξιωμένα παίρνει, για να καταξιώσει την ανυπαρξία του. Το ίδιο προσβλητική για το οτιδήποτε, μου φαίνεται και η (θετική) σύγκριση της ταινίας με οτιδήποτε, από ελληνικές ταινίες (τουλάχιστο ήταν αθώες, αυθεντικές, και αυθεντικά αθώες σε ότι αντέγραφαν) μέχρι πάρτι (ξέρω και καλύτερους DJ από ένα τρίο ματσο-λεσβιών). Αν το πας σε διασκέδαση, το χειρότερο καλοκαιρινό πάρτι στη χειρότερη ταράτσα της Αθήνας είναι προτιμότερο, αν το πας σε οτιδήποτε άλλο, η σύγκριση βγαίνει.. ακόμα χειρότερη.

  2. e-Lawyer said

    Το μιούζικαλ δεν αποτελεί ένα υβριδικό είδος μυθοπλασίας και μουσικής, αλλά ένα είδος παραστατικής τέχνης, στο οποίο το τραγούδι και ο χορός χρησιμοποιούνται ως το σημείο απογείωσης του λόγου. Όταν ο χαρακτήρας δεν μπορεί πια να εκφραστεί με τα λόγια, όταν η πρόζα δεν του αρκεί, όταν έχει πια σκάσει από το πεζό κείμενο, μεταβαίνει στο μέλος και την όρχηση.

    Το να πεις μια ιστορία με τραγούδια δεν καθιστά την ίδια την ιστορία "μιούζικαλ", όπως το να πεις μια ιστορία με εικόνες δεν καθιστά το έργο σου "κινηματογράφο", όπως έλεγε και ο Βασίλης Ραφαηλίδης. Ο κινηματογράφος δεν είναι φωτορομάντζο ή κόμικ, έχει πολύ πιο σύνθετες παραμέτρους, όπως το μοντάζ, η χρήση του ήχου, το off space, το ντεκουπάζ, ο ρυθμός.

    Το "στοίχημα" σε ένα μιούζικαλ είναι να υπάρχει και η παράμετρος της επιτυχημένης μετάβασης από την πρόζα στο τραγούδι. Η "σύμβαση" εδώ είναι να πειστεί ο θεατής ότι αυτά που βλέπει δεν θα μπορούσαν να εκφραστούν καλύτερα με λίγο περισσότερη πρόζα ή με λίγο περισσότερο τραγούδι. Σαν να μην μπορούσε ο ηθοποιός να πει ή να κάνει τίποτε άλλο! Γι' αυτό το μιούζικαλ απαιτεί ένα κοινό, αλλά και έναν κριτικό, έτοιμους να το προσεγγίζουν με τα ειδικά εργαλεία ανάγνωσης του.

    Από κει και πέρα, η κριτική όφειλε να προσεγγίσει το συγκεκριμένο μιούζικαλ, λαμβάνοντας υπόψη της και μια ακόνη παράμετρο: το έργο αποτελεί μεταφορά ενός θεατρικού μιούζικαλ στον κινηματογράφο. Και πάλι λοιπόν, δεν θα μπορούσε να είναι κινηματογραφημένο θεάτρο, αυτό δεν θα ήταν κινηματογράφος.

    Δεν διάβασα καμία απολύτως κριτική ή άποψη θεατή που να λαμβάνει υπόψη αυτές τις παραμέτρους, όσον αφορά το Μάμα μία.

    Στο επίπεδο του στοιχήματος της πειστικής μετάβασης από τον πεζό λόγο στο τραγούδι, προσωπικά ικανοποιούμαι 100%. Δεν βρίσκω κανένα σάουντρακ καταλληλότερο για τη συγκεκριμένη ιστορία - ανεξάρτητα από την "ποιότητα" της ίδιας της υπόθεσης. Θα αναφερθώ μόνο ενδεικτικά στις σκηνές μετάβασης από πρόζα στα τραγούδια: τσικιτίτα, mamma mia, winner takes it all και take a chance on me: τα καλύτερα ρακόρ που έχω δει σε μιούζικαλ τα τελευταία χρόνια. Προσεγγίζει το Anyone says i love you του Woody Allen σε αυτο το θέμα - το οποίο θεωρώ την αποκορύφωση της επιτυχημένης μετάβασης.

    Διάβασα πολλά αρνητικά για τις χορογραφίες που είναι περιορισμένες. Προφανώς οι κριτικοί αυτοί ήθελαν να δουν κινηματογραφημένο θέατρο. Λυπάμαι, στο σινεμα οι κανόνες είναι άλλοι: προέχει η κίνηση της κάμερας, η οποία στα συγκεκριμένα χορευτικά τοποθετήθηκε ακόμα και σε σημεία μέσα στη θάλασσα ενώ υπήρξαν λήψεις και από ελικόπτερο. Θυμίζω ότι στο Sweeny Todd δεν υπήρχε καθόλου χορός.Το να σου δείξω 30 χορευτές να κάνουν στην παραλία το ίδιο πράγμα που θα έκαναν στην θεατρική σκηνή είναι ο ορισμός του κιτς όπως τον έχει δώσει ο Έκο: η απομίμηση του πολυτελούς με φτηνά υλικά.

    Έτυχε να έχω δει πρόσφατα την παράσταση στο θέατρο και μπορώ να πω ότι η ταινία δεν ήταν η κινηματογράφηση της παράστασης, αλλά αξιοποίησε όλο το "συντακτικό" του κινηματογράφου: γρήγοροι ρυθμοί, καλό ντεκουπάζ, υπέροχη φωτογραφία και πετυχημένο "ξεγέλασμα" στις σκηνές που είναι γυρισμένες σε στούντιο και δεν το καταλαβαίνει κανείς. Τεχνικά και εικαστικά άρτιος, καλός αμερικάνικος κινηματογράφος. Όχι, ο Δαλιανίδης (ή ο Ρέππας-κλπ) ούτε τα μέσα είχε για τέτοια παραγωγή, αλλά ούτε και την παιδεία, προϊστορία και εμπειρία που υπάρχει πίσω από το Μάμα Μία. Οι κριτικοί που κατέληξαν σε αυτά τα συμπεράσματα μάλλον επηρεάστηκαν από τα πολλά τσεμπέρια της "χορωδίας".

    Για τις ερμηνείες των ηθοποιών έχουν ήδη γραφτεί αρκετά πράγματα, αφού οι κριτικοί έχουν δει κι άλλες ταινίες τους (ευτυχώς σε αυτό το θέμα είναι ενημερωμένοι) και τοποθετήθηκαν. Το να κατηγορείς όμως ένα μιούζικαλ ΕΠΕΙΔΗ είναι μιούζικαλ κι επειδή τηρεί τις συγκεκριμένες συντεταγμένες του είδους είναι μια σοβαρή αδυναμία ανικανότητας θεμελίωσης της κρίσης.

    Επειδή όμως η ταινία κλείνει και το μάτι ως ένα μικρό "πάρτυ", θα πω ότι συμμετείχα σε αυτό το κάλεσμα όπως και αρκετοί άλλοι θεατές και, όχι Βαγγέλη, ΔΕΝ ήταν χειρότερο από το "χειρότερο πάρτυ σε ταράτσα". Ένας τέτοιος αφορισμός παύει να είναι πια εμπαθής αντίθεση και καταντάει παραπληροφόρηση. Ο κόσμος μετέχει σε αυτό το πάρτυ εδώ και δέκα χρόνια και μάλλον περνάει καλά για να το στηρίζει. Κάποιος λόγος θα υπάρχει και είναι περίεργο που δεν τον έχουν εντοπίσει ακόμη οι κριτικοί, οι οποίοι είναι οι κατεξοχίν αρμόδιοι να αναλύουν τους λόγους για τους οποίους ένα έργο μπορεί να είναι αρεστό ή μη στο κοινό.

  3. cheaplog said

    Άσε τα δικηγορίστικα ρε e-Lawyer. Πάλι έγραψες ένα κατεβατό που δε λέει τίποτα (για να μη πω τίποτα χειρότερο) και καταλήγει σε διαστρέβλωση, που ξεφυτρώνει από το πουθενά (i.e. δεν είναι το συμπέρασμα, αλλά άσχετο με όλα τα υπόλοιπα) :p

    Από πότε δουλειά των κριτικών είναι να αναλύουν γιατί ένα έργο αρέσει στο κοινό?

    Πολύ συνοπτικά, ξαναλέω, ότι παρόμοιες κριτικές πήρε και το μιούζικαλ, αν και σχετικά πιο θετικές, εφόσον στη σκηνή οι υπεύθυνες είχαν και κάποια εμπειρία. Επιπλέον, αυτό που δε κατάλαβες, και λένε οι μιουζικαλάνθρωποι και όχι οι κριτικοί, είναι ότι πολλά από τα στοιχεία που το κάναν να λειτουργεί εκεί (στη σκηνή) χάθηκαν στο πανί. Ή με άλλα λόγια η μεταφορά είναι λειτουργικά χειρότερη, όχι γιατί κανένας ήθελε να δει "κινηματογραφημένο θέατρο" αλλά γιατί αυτό βλέπει. Και το βλέπει ως πολύ συνειδητή (και προφανώς αρπαχτική) επιλογή της παραγωγής, να κρατήσει τις ίδιες υπεύθυνες. Υπεύθυνες που σε κινηματογραφική παιδεία, εμπειρία, και δε συμμαζεύεται, δε φτάνουν και οι τρεις μαζί ούτε τα δυο @@ του Δαλιανίδη.

    Δε διαφωνώ καθόλου, και το έγραψε και ο τελευταίος που έκρινε το μιούζικαλ και το έργο, ότι το κοινό διασκεδάζει. Στην καρέκλα του. Όπως διασκεδάζει και με το Ρετιρέ. Και ίσως θα ήταν αντιπροσωπευτικότερο να βάλουμε το Ρετιρέ σε time capsule, για τους απογόνους μας και όποιον άλλο το πετύχει μετά από χιλιάδες χρόνια, ΟΚ.

  4. cheaplog said

    Για την ιστορία, μετά τον καταιγισμό πεντάστερων κριτικών σε News of the World, Sun, Mirror και λοιπά τελευταία οχυρά σοβαρότητας στο Ηνωμένο Βασίλειο, σειρά πήραν από τη Παρασκευή και οι παρακατιανοί:

    "The film, eventually, succeeds in its aim of turning the viewer into the equivalent of a benignly uncritical drunk at a big family wedding - but that, I'm afraid, is no thanks to the rather wooden screenplay and the uninspired direction." - Jenny McCartney, Daily Telegraph

    "Only in the last third does Mamma Mia! degenerate into the best available version of itself - a so-bad-it's-good, never-mind-the-singing campathon, with Julie Walters pratfalling off a dinghy and starting in with a Take a Chance on Me solo that would clear the average bingo hall." - Tim Robey, Daily Telegraph (που γράφει και ότι θετικότερο μπορείς να πεις για το φιλμ)

    "Mamma Mia! promises pure frothy fun - but, even with plenty of sun, sea, sex, hunky men and Abba hits, Phyllida Lloyd’s film has all the fizz of flat champagne." - Cosmo Landesman, Sunday Times

    "I've been cheated by films since I don't know whe-e-n,
    Ta-da-da-da-da; ta-da-da-da-da.
    This one's got one good point: it must come to an end.
    Ta-da-da-da-da; ta-da-da-da-da.
    Look at me now! Will I ever learn?
    I don't know who ... thought Pierce Brosnan should sing in it.
    How on earth could it not... be... shit?
    One more smirk, and then I knew it would bomb,
    One more scene and I'd a great need to vom',
    Oh-woah..." - Peter Bradshaw, Guardian

    Στην Αμερική, όπου οι ABBA δεν ποτέ και τεράστιοι, τα πράγματα προβλέπονται ακόμα.. καλύτερα (από άποψη γέλιου στα reviews).

  5. cheaplog said

    Και τα τελευταία από τον ασόβαρο βρετανικό τύπο:

    "But the songs are all so well loved that it should do business as a singalong pantomime. No one in the cinema need worry about how over the top or out of tune they're being, because most of the people on screen perform as if they're not actually in the film, but joining in with the DVD at home after an evening on the ouzo." - Nicholas Barber, Independent on Sunday

    "in the cold light of day, it looked like absolute cack." - Robert Hanks, Independent

  6. Aristos said

    σοβαρός βρετανικός τύπος: Mamma Mia ...is now a movie and an exercise in terrifying, overpowering, sun-drenched glee. Its enthusiasm is awesome. Its noise level is prodigious. Its singing is variable, with Meryl Streep bang in tune at one end and Pierce Brosnan clutching at notes at the other like a man trying to catch flies on a windy day. ...Expect an Oscar nomination. Expect Streep to be indignant if she doesn’t win it. Nigel Andrews in the Financial Times. Τέσσερα αστέρια (στα πέντε)
    Οτι και να λένε διάφοροι μπλαζέδες, είναι από τα πιό ζωηρά μιούζικαλ που έχουν βγει στην οθόνη

  7. e-Lawyer said

    "Δικηγορίστικο κατεβατό που δεν λέει τιποτα" το κείμενο μου, το οποίο υπενθυμίζει μερικές παραμέτρους που συγκροτεί ένα μιούζικαλ, ενώ "κριτική" το συμπέρασμά σου ότι το χειρότερο πάρτι σε ταράτσα είναι προτιμότερο από το να δεις την ταινία. Εσύ είσαι εκείνος που αξιολογείς την ταινία (μιλώντας ως dj και όχι ως κριτικός) και την κατηγορείς ότι το κοινό την βλέπει από... τις καρέκλες του. Δηλαδή από που έπρεπε να την δει, από θαλάσσια ποδήλατα; Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα και μετά με κατηγορείς ότι δεν λέω τίποτα με επίκληση στην αόριστη "αυθεντία" των μιουζικαλάδων.
    Δεν σου άρεσε, δικαίωμά σου, αλλά εξήγησέ μας το γιατί με κινηματογραφικούς όρους και όχι με όρους συναυλίας.
    Αν θέλανε να κάνουν αρπαχτή νομίζω δεν θα έρχονταν τα set στην άλλη άκρη της γης για να τη γυρίσουν και θα γινόταν μια χαρά δουλειά σε στουντιο όπως έκανε πάντα ο Δαλιανίδης στα μιούζικάλ του.
    Οι κριτικές που παραθέτεις έχουν κι άλλη ανάγνωση: ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να πετύχεις κινηματογραφικά το μπαζ της σαμπάνιας για την οποία "κατηγορείται" η ταινία;
    Ο Δαλιάνίδης που τόσο θαυμάζεις για την "αθωότητά" του δεν ήταν καθόλου αθώος όταν μεσούσης της δικτατορίας καλλιεργούσε μια κατάσταση "περνάμε όλοι πολύ καλά με μπουζούκι". Φτάνει πια αυτή η εξιδανίκευση της μιζέριας που καθόλου "αθώα" δεν ήταν αλλά στην καλύτερη περίπτωση αφελής. Το Μάμμα μία μαζί με τη "σαμπάνια" μιλάει για την γυναικεία χειραφέτηση, αυτοσαρκάζεται ασυστόλως και λέει σωστά μια ιστορία με ρυθμό, κινηματογραφικότητα (που σημαίνει προτιμώ να το δω σε μεγάλη οθόνη με κόσμο και όχι στην οθόνη του υπολογιστή μου και θέλω να το δω ΚΑΙ στο σινεμά εκτός από το θέατρο) συναίσθημα και ψυχή. Καμία σχέση με αρπαχτή. Τέλος, δες τα βιογραφικά όλων των συντελεστών, τις σπουδές τους και το μπαγκράου τους και μετά έλα να μου ξαναπείς για το ρετιρέ και την Έλντα Πανοπούλου. Αλλά για κάποιο λόγο τα κείμενα που έχετε γράψει στις masses εστιάζουν στο ότι οι δημιουργοί είναι λεσβίες, λες και παίζει πια τόσο σημαντικό -αρνητικό "φυσικά"- ρόλο και στο ότι στο marketing της ταινία συμμετέχουν τα Goody's με τις σαλάτες τους! Έλεος!

  8. cheaplog said

    Όλη η κριτική του Nigel Andrews είναι online, χωρίς αστεράκια φυσικά. Και δε χρειάζεται να τη δεις ή να τον ξέρεις για να καταλάβεις ότι κάνει σοβαρή πλάκα, το "clutching at notes [..] like a man trying to catch flies on a windy day" της παράθεσης είναι ήδη αρκετό, αν ξέρεις Αγγλικά. Το συμπέρασμά του, που δε χρειάζεται ανάλυση επίσης, λέει "that her [Meryl Streep's] showmanship can take control of an entire song-and-dance spectacle – even distracting us from director Phyllida Lloyd's hiccupy alternation of location shots and soundstage "exteriors" (where the artificial bougainvillea, flowering lipstick-red, crawls around like something out of Quatermass) – is a little frightening."

    Όσο για βραβεία, Όσκαρ κουράγιου (να συμμετέχεις αποφασισμένη σε τέτοιες παραγωγές) δεν υπάρχει απ' όσο ξέρω. Καμιά μεθυσμένη υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα (κωμωδιακού μιούζικαλ) μπορεί να κάτσει.

  9. cheaplog said

    (Στον e-Lawyer δεν απαντάω. Του αφήνω την ικανοποίηση να με.. εκθέτει, και την ίδια σε όσους διαβάζουν αυτά που γράφει και νομίζουν ότι βρήκαν τον πρωταθλητή τους.)

  10. e-Lawyer said

    Δεν ξέρω αγγλικά.

    α, επίσης: ΕΞΩ ΟΙ ΣΤΡΕΗΤ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ

  11. cheaplog said

    Υπάρχουν και μιούζικαλ για στρέιτ. Π.χ. Hairspray :p

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.