Κυνηγώντας το Μωυσή (2009): Digital Wave trailer


Η ταινία επικεντρώνεται στον Μωυσή, έναν φτωχό ανάπηρο οικογενειάρχη που ζει στις παραγκουπόλεις του Ναϊρόμπι και προσπαθεί να ζήσει την οικογένεια του, πουλώντας φρούτα στην αγορά. Ο Τρίγγερ είναι ένας μέθυσος, πρώην μισθοφόρος, που πάντα βγάζει εις πέρας την αποστολή του, αφού πρώτα πληρωθεί αναλόγως. Και ο Τζίτου είναι ο μοχθηρός αρχηγός της μαφίας που πληρώνει τον Τρίγγερ να σκοτώσει τον Μωυσή...

Το Κυνηγώντας τον Μωυσή είναι μέρος μιας σειράς ταινιών χαμηλού προϋπολογισμού που γύρισε η Jitu films στην προσπάθεια της να δημιουργήσει μια Κενυάτικη κινηματογραφική βιομηχανία. Θέλαμε να γυρίσουμε και να παρουσιάσουμε στους ντόπιους θεατές διαφορετικά είδη ταινιών. Αυτή η ταινία ήταν μια προσπάθεια να κάνουμε ένα Κενυάτικο σπαγκέτι γουέστερν. Τα γυρίσματα έγιναν στις γνωστές παραγκουπόλεις της Κιμπέρα και σε μια περιοχή κοντά στην λίμνη Μπαγκάντι όπου ανήκει κυρίως στην φυλή των Μασάι. Η ταινία γυρίστηκε ψηφιακά σε 4 μέρες με πολύ λίγα χρήματα αλλά παρ' όλους τους περιορισμούς και τα προβλήματα καταφέραμε να απολαύσουμε τα γυρίσματα.

Στα τρία χρόνια παραμονής μου στην Κένυα έκανα παραγωγή σε 24 ταινίες μεγάλους μήκους από τις οποίες σκηνοθέτησα τις εννέα, συμπεριλαμβανομένων διασκευών του Aki Kaurismaki (Juha (1999)), του Κώστα Τσάκωνα (Για μια Χούφτα Τούβλα (1987)) αλλά και μιας ταινίας τρόμου Otto, the bloodbath η οποία απαγορεύτηκε στην Κένυα από την κρατική επιτροπή λογοκρισίας ως «..υπερβολικά φρικιαστική ακόμα και για ενήλικες»! Η εν λόγω ταινία κέρδισε το βραβείο καλύτερης ταινίας Ανατολικής Αφρικής στο φετινό φεστιβάλ της Ρουάντα. Στην παρούσα φάση η Jitu Films είναι σε αναζήτηση χορηγών ώστε να μπορέσει να συνεχίσει την μαζική παραγωγή και διανομή των ταινιών τους σε DVD, τα οποία παρεμπιπτόντως κατασκευάζονται σε εργοστάσιο στην Κομοτηνή!

Το Digital Wave είναι από τη μια ένα καλό βήμα προβολής νέων ταινιών που προέρχονται από την ψηφιακή τεχνολογία, αλλά από την άλλη ο διαχωρισμός σε ψηφιακές και μη ψηφιακές ταινίες, με βρίσκει αντίθετο. Διότι, ο διαχωρισμός γίνετε βάση της τελικής κόπιας προβολής που έχεις και όχι βάση του μέσου που γυρίστηκε η ταινία. Δηλαδή, αν έχεις τα λεφτά να κάνεις τράνσφερ σε φιλμ, η ταινία σου θεωρείτε από το φεστιβάλ ως μη ψηφιακή άσχετα αν την έχεις γυρίσει με το κινητό σου τηλέφωνο! Ενώ αντίθετα μπορεί να γυρίσεις μια ταινία σε φιλμ αλλά να μην έχεις τα λεφτά να κάνεις την κόπια προβολής σε φιλμ, αλλά σε DVD, οπότε η ταινία σου βαφτίζεται ψηφιακή --ακόμα μια Ελληνική πρωτοτυπία!


Previously on Movies for the Masses: Crazy Heart (2009): Ρυθμικό trailer

Ειδική προβολή απόψε στις 20.30 στην Τόνια Μαρκετάκη, στο Digital Wave 04,
παρουσία του σκηνοθέτη, Αλέξανδρου Κωνσταντάρα, που υπογράφει και το κείμενο
.

4 Responses so far.

  1. Anonymous said

    Χμμμ, το τρέιλερ, είναι το σωστό;

  2. verbal said

    Είναι τώρα ;)

  3. cheaplog said

    έλεος ρε, το θέμα στο είχα κάνει draft για να μη βγει γιατί δεν είχε το τρέιλερ και θέμα για τρέιλερ που δεν έχει το τρέιλερ δεν είναι θέμα, και πάλι το 'βγαλες? τι άλλη τσαπατσουλιά μένει να μοστράρουμε πια? κάνα δελτίο καιρού για κριτική?

  4. Anonymous said

    Ηρεμήστε ρε, γαμώ την τελειομανία σας, τόσα χρόνια ούτε ένα αληθινό παράπονο για το mftm, και ο παλαβοcheaplog τα παίρνει στο κρανίο που έλειπε ένα βίντεο. Cool ρε, δεν έγινε και τίποτα.

    You 've kept it REAL for so long, there is no way you can start fucking things up now.

    Respect. Πάω να δω τον Γκάνις τώρα και ελπίζω να μη μου βγει κανάς Αγγελόπουλος :P

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.