Paranormal Activity (2007)

Μεταφυσική Δραστηριότητα
Paranormal Activity, Poster

Σκηνοθεσία: Oren Peli
Σενάριο: Oren Peli
Παίζουν: Katie Featherston, Micah Sloat, Ροζ Παντούφλες, Πατημασιές


Δες/Κρύψε το trailer

Ζευγάρι παρενοχλείται από κακοδιάθετο πνεύμα και επιχειρεί να βιντεοσκοπήσει τις νυχτερινές δραστηριότητές του, πατώντας REC σε κάμερα που τοποθετεί στην κρεβατοκάμαρα.Paranormal Activity, Photograph"Don’t see it alone", λέει το tag line της Μεταφυσικής Δραστηριότητας (2007). Και θα συμφωνήσω. Γιατί χωρίς μεγαλόφωνα σχόλια "γαλαρίας" και κανιβαλισμό με παρέα, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να πάθεις ότι συμβαίνει στο ζευγάρι των πρωταγωνιστών, στο μεγαλύτερο μέρος του φιλμ: να κοιμηθείς! Δίχως ίχνος καλλιτεχνικής αξίας, με μέσα που κάνουν το οποιοδήποτε home video που μπορείς να βρεις στο YouTube να μοιάζει με την πτυχιακή του ------ (συμπλήρωσε το κενό με τον genious σκηνοθέτη της αρεσκείας σου) και τον τρόμο (λέμε τώρα...) να πηγάζει από πόρτες και φωτιστικά που κουνιούνται, το πέρασμα μιας σκιάς ή ένα σεντόνι που αψηφά τους νόμους της βαρύτητας, ο Oren Peli δημιούργησε τη μεγαλύτερη απάτη της δεκαετίας, κοπιάροντας βήμα - βήμα (και ξεδιάντροπα, προφανώς) το Blair Witch Project (1999), ενώ το ίδιο, δοκιμασμένο marketing campaign έκανε τους Αμερικανούς να ουρλιάζουν στα ταμεία και τις αίθουσες, οδηγώντας το φιλμ σε δυσθεώρητα ύψη εισπρακτικής επιτυχίας. Ακόμη πιο... τρομακτικό, δε, είναι το budget της ταινίας. Γιατί 11 χιλιάδες δολάρια; Τι κόστισε τόσο; Η ενοικίαση της κάμερας; Οι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού κομπάρσοι; Η καθαρίστρια που ήρθε μετά το πέρας των γυρισμάτων να κάνει τα πατώματα;

Το final cut επιμελήθηκε για λογαριασμό της Paramount ο Steven Spielberg, τσιτώνοντας τα sound effects και αλλοιώνοντας το αρχικό φινάλε προς όφελος ενός in your face "μπου", που (ξανά) κατακλέβει --ή σχεδόν διακωμωδεί-- εκείνο της μάγισσας του Μπλερ και σ' αφήνει με το στόμα ανοιχτό για το θράσος και τη διάθεση αισχροκέρδειας αυτών των ανθρώπων. Περιέργως, μεγάλη μερίδα της αμερικανικής κριτικής έπεσε με τα μούτρα σε αμπελοφιλοσοφίες περί της δύναμης υποβολής του φόβου από αυτό που δεν βλέπεις, το άγνωστο, το σκοτάδι και... αν ρωτάς κι εμένα, την παντελή απουσία του σεξ από την κρεβατοκάμαρα του ζευγαριού(!). Προβλέπω να γίνομαι Pazuzu με το sequel.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΑΒΟΡΑ
Ιπποκράτους 180 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 210-6462253, 2106423271.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 23.00
CINE CITY 2
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 20.45

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.20/ 23.20/ 01.20

VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.00/ 00.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.00/ 16.00/ 18.00/ 20.00/ 22.00/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 14
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 21.30/ 23.30/ 01.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45/ 00.45

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 20.40/ 22.40

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.10/ 21.10/ 23.00. Παρ., Σάβ. & 00.50

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 21.10/ 23.00. Παρ., Σάβ. & 00.50

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000,.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.00/ 22.00/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 13.45/ 16.00

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.00/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 15.50. Κυρ. & 12.10/ 14.00

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.00/ 22.00/ 00.00

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45 (εκτός Σαβ., Κυρ.)/ 20.45/ 23.00/ 01.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.45 (εκτός Σαβ., Κυρ.)/ 20.00/ 22.00/ 00.00

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τρ.: 18.10/ 20.00/ 22.00/ 00.00
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Τετ.: 18.10/ 20.00/ 22.00/ 00.00

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 22.20/ 00.20


8 Responses so far.

  1. verbal said

    Το μεγαλύτερο απ' τα πεσμένα ανοίγματα της εβδομάδας, πέτυχε το Paranormal Activity, που σε 28 αίθουσες έκοψε 24 χιλ. εισιτήρια (18 χιλ σε 19 αίθουσες στην Αθήνα), που είναι βέβαια και το καλύτερο απ' τα καταγεγραμμένα ανοίγματα αμιγώς τρομαχτικών ταινιών, ελαφρά πάνω απ' τα 20 χιλ του Orphan και πολύ πάνω απ' το Friday the 13th που είχε ανοίξει με 11 χιλ εισιτήρια σε 19 αίθουσες. Κατόρθωμα κι αυτό για το Paranormal Activity, δεδομένου του μηδαμινού του budget και του μηδαμηνότερου concept του, αλλά όχι τόσο δυναμικό ξεκίνημα αν το συγκρίνεις με τα πολυδιαφημισμένα κατορθώματα της ταινίας στην Αμερική. Πιο κάτω, άκλαφτο πήγε το Surrogates που χρειάστηκε 43 ολόκληρες αίθουσες για να κόψει μόλις 16.5 χιλ εισιτήρια (8.6 σε 16 στην Αθήνα), αλλά γι' αυτό μπορείς να κατηγορήσεις την κόπια του DVD που κυκλοφορούσε στα πειρατάδικα εδώ και βδομάδες, και χωρίς οι αίθουσες να έχουν εναλλακτικό φινάλε να παίξουν. Αντίστοιχα, το Couples Retreat μάζεψε μόλις 14.7 χιλιάδες σε 26 αίθουσες, ενώ κερδισμένο φαίνεται να βγήκε μόνο το Tetro που γέμισε τη μια του αίθουσα με 900 θεατές στο περιορισμένο άνοιγμά του.

    Στις περιορισμένες του αίθουσες κι ο Kυνόδοντας, εξακολουθεί να κάνει καλές δουλειές, ανεβάζοντας το σύνολό του στα 17.2 χιλ εισιτήρια (+5.2 χιλ), και τον αριθμό των αιθουσών τους στις τρεις, με το Μακεδονικόν της Θεσσαλονίκης να μετράει 862 εισιτήρια στο πρώτο τετραήμερο που άνοιξε την ταινία στην επαρχία. Η δε Ψυχή Βαθιά, που έφτασε τις 148.5 χιλ εισιτήρια (+39 χιλ) εξελίσσεται σε μια απ' τις εμπορικότερες ταινίες της χρονιάς για τη Village Films, έχοντας ήδη σκαρφαλώσει στο #8 της σχετικής λίστας και βέβαια στο #5 των εμπορικότερων ελληνικών ταινιών για φέτος, κάτω απ'τα Bank Bang (382 χιλ), Σούλα Έλα Ξανά (213.7 χιλ), Πεθαίνω για Σένα (190.6 χιλ) και Αυστηρώς Κατάλληλο (183.8 χιλ). Παρεμπιπτόντως, είναι από τις ελάχιστες ταινίες στο ελληνικό box office, που έχει σημειώσει στο δεύτερο τετραήμερό της, άνοδο εισπράξεων σε σχέση με το πρώτο.

    Τα 40 χιλ που έκοψε η Ψυχή Βαθιά απ' την περασμένη Δευτέρα, ήταν τα περισσότερα που έκοψε ταινία αυτή τη βδομάδα, με τη δεύτερη δημοφιλέστερη επιλογή να είναι το This is It, που πρόσθεσε άλλα 27 χιλ εισιτήρια στο άνοιγμά της για να φτάσει το σύνολο εντεκαημέρου στα 85 χιλ. Το Law Abiding Citizen ανέβηκε στα 50.5 χιλ (+24 χιλ), το Das Weisse Band έφτασε τις 22.9 χιλ (+14,5 χιλ) ενώ ο Sunshine Barry έχει δείξει τα ντίσκο χορευτικά του σε 7.7 χιλ (+3.5 χιλ) σε μια βδομάδα που μάζεψε 209 χιλ εισιτήρια (115 χιλ στην Αθήνα), νούμερο κατά 80 χιλ χαμηλότερο απ' το αντίστοιχο της προηγούμενης βδομάδας. Στα αξιέπαινα, η εκρηκτική προσέλευση στην Έλλη για τις προβολές της Εβδομάδας Ελληνικού Κινηματογράφου - Fog Films, που εκτιμάται ότι έφτασαν τις 4.5 χιλ θεατές (3 χιλ κομμένα εισιτήρια).

  2. Anonymous said

    Πρώτη φορά διαβάζω στις Μάζες κριτική με την οποία διαφωνώ ριζικά και γι' αυτό είπα να σχολιάσω. Δεν λέω ότι η ταινία αξίζει το 3.5 στα 4 που τη φιλοδώρησαν οι Berardinelli και Ebert. Δεν παύει όμως να είναι μια αξιόλογη προσπάθεια, που αν μη τι άλλο ξεχωρίζει από εκατοντάδες ανεξάρτητες ταινίες ανέμπνευστων και ατάλαντων δημιουργών. Έχει "ψυχή" και πετυχαίνει να προκαλέσει έντονα συναισθήματα στον θεατή, καθιστώντας τον πραγματικό μέτοχο στο προσωπικό δράμα των πρωταγωνιστών. Προσωπικά τη θεωρώ (και όχι μόνον εγώ, όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς από μια απλή αναζήτηση, αλλά και πάρα πολλοί άνθρωποι του χώρου, όπως ο Σπίλμπεργκ και σεναριογράφοι) μια από τις πιο τρομαχτικές ταινίες όλων των εποχών (και έχω δει πολλές, ως φαν του είδους). Προφανώς ο κριτικός των Μαζών είδε ΑΛΛΗ ταινία από αυτή που είδα εγώ και εκατομμύρια θεατές. Η ταινία καλλιτεχνικά σίγουρα δεν είναι άρτια και οποισδήποτε καλοπροαίρετος κριτικός θα είχε πολλά να τής προσάψει. Το να πει όμως ότι πρόκειται για τη "μεγαλύτερη απάτη της δεκαετίας" είναι σίγουρα ένα εμπαθές σχόλιο, αν συνδυαστεί με το γενικότερο ειρωνικό ύφος της κριτικής.

    Επειδή ειπώθηκε στην κριτική ότι η ταινία "κοπιάρει βήμα - βήμα και ξεδιάντροπα" το Blair Witch Project: πιστεύετε κύριοι ότι υπάρχει παρθενογένεση στην τέχνη; Δεν νομίζω. Δεν μπορεί η έμπνευση που αντλείται από την πρωτοτυπία της αρχικής σύλληψης και καταλήγει σε ένα παρεμφερές concept, το οποίο περιέχει όμως καινούργια στοιχεία και αναμφισβήτητη δημιουργικότητα και "φρεσκάδα", να βαφτίζεται κοπιάρισμα!

    Εν ολίγοις, συμφωνώντας με εκατοντάδες κριτικούς, πιστεύω ότι η ταινία είναι μια από τις καλύτερες της χρονιάς, οι υποψιασμένοι σινεφίλ επιβάλλεται να τη δουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και οι Μάζες να είναι κακοπροαίρετες μόνο όταν πρέπει..

  3. cheaptalk said

    Σίγουρα 5 αστεράκια αξίζει η προώθηση της ταινίας, αν και για τα γούστα μου πάλι ένα αστεράκι θα της έβαζα, μιας και διακρίνω πολύ εύκολα και δεν ανέχομαι στο ελάχιστο τα fake σαν άνθρωπος. Έγραψα αρκετά (και πολύ συγκρατημένα) και στο τρέιλερ "κοινού", ακόμα πιο εύγλωττα είναι τα "σχόλια" που εμφανίστηκαν από κάτω (από το τρέιλερ), περισσότερο δε μπορώ να το εξηγήσω γιατί είμαι ακόμα αρκετά εκνευρισμένος, ίσως.. σε κάνα χρόνο να μπορέσω να κάνω μια ψύχραιμη ανάλυση του marketing της παραγωγής.

    Το τι γράφουν οι υπόλοιποι κριτικοί που θάβουν ανεξαιρέτως κάθε ταινία του τρομοχώρου δε με ενδιαφέρει στο ελάχιστο (κάποιος που δυο δισεκατομμύρια Κινέζοι του φαίνονται όλοι πανομοιότυποι, φυσιολογικά θα ξεχωρίσει κανέναν Κινέζο in drag). Και στο χώρο, τα περισσότερα και δυστυχή που γράφτηκαν τα αποδίδω στην ενορχηστρωμένη μαζική παραίσθηση που μια χαρά αποδείχτηκε και με τους Watchmen (2009) ότι μπορεί να δημιουργηθεί.

    Από τον cinemad ζήτησα προσωπικά να μη το κουράσει άλλο το θέμα στη κριτική, αφού η ταινία δεν αντέχει σε καμία. Από τα βασικότατα στο στήσιμο φαίνεται ότι μπορεί να τρομάξει μόνο όσους έχουν πειστεί απόλυτα ότι θα κατατρομάξουν (εκεί μετράει ακριβώς η προώθηση): θα τοποθετήσουμε εδώ ακούνητο το τρίποδο της κάμερας και θα έρθει το τέρας στις 3 (και θα ξανάρθει στις 3, και θα ξανάρθει στις 3, μέχρι αηδίας), θα τη στήσουμε πάνω στο quija και φυσικά θα το κουνάει, θα σκονίσουμε το πάτωμα και θα έρθει να παίξει άμεσα σα παιδί στη παραλία, και το κυριότερο θα έχουμε δέκα φορές περισσότερες αποδείξεις απ' όσες μάζεψε η ανθρωπότητα στην ιστορία της βιντεοκάμερας αλλά θα τις κρατάμε σα να είναι δαιμονισμένο sex tape. Εξίσου ερασιτεχνικότατα είναι και η "σκηνοθεσία" (ο Peli στο χώρο των βιντεογκέιμ δούλευε και φαίνεται) και οι ερμηνείες, αλλά έτσι κι αλλιώς με τέτοιο "σενάριο" κάθε επαγγελματίας θα προτιμούσε να αυτομαστιγώνεται παρά να συμμετέχει, όπως αποδείχτηκε από την εγκατάλειψη των σχεδίων για remake (αν βέβαια γίνονταν ποτέ τέτοια σχέδια και δεν ήταν απλά μέρος του γενικότερου τζέρτζελου παραπλάνησης).

    Για μικρού μήκους καλή ήταν η ιδέα, για no-budget αξιοπερίεργο σε εξειδικευμένα φεστιβάλ ΟΚ, σε τίποτα που να γίνεται επιτυχία στα torrents μπαίνει το πολύ το όριο, η διαφορά ας πούμε από το REC (2007) είναι διαστημική (και βάλε) και αυτό αντικατοπτρίζει η βαθμολογία.

  4. cinemad said

    Δεν θα κάνω καμία ιδιαίτερη δήλωση. Αν το «ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ βλέποντας αυτή την ταινία» μεταφράζεται σε «εμπάθεια», ας χαϊδέψει τον παραδίπλα «κριτικό κινηματογράφου» ο κάθε αναγνώστης.

    Ο Σπίλμπεργκ είναι το άλλοθι της «ποιότητας»; Έχω βάλει ΚΑΚΟ στη «Λίστα του Σίντλερ» ΚΑΙ στον «Στρατιώτη Ράιαν». Και δεν μετανοώ.

    Γενικά, στη ζωή υπάρχει και το ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.

  5. ds said

    Βρήκα την ταινία αρκετά καλή για το είδος της μόνο. Για να μην πολυλογώ δεν έχω δει άλλη ταινία που να με έχει τρομάξει έτσι μετά το τέλος της (για νύχτες δεν μπορούσα να κοιμηθώ).

    Βέβαια αν την προσεγγίσουμε ως τέχνη, η ταινία παραμένει μία μετριότητα του χόλιγουντ για τις μάζες.

  6. Unknown said

    Τώρα βέβαια δεν κατάλαβα εάν αυτό που θα γράψω θα γίνει αποδεκτό ...αλλά μπορεί και να γίνει οπότε...
    Το σίγουρο είναι ότι δεν μεξέρουν οι μάζες και ποτέ μα ποτέ δεν έχω γράψει την γνώμη μου για κάποια ταινία, άλλα μόλις είδα αυτήν την ταινία άρχισα να ψάχνς για το τι λέει ο κόσμος και πως την έχουν κριτικάρει (η πρώτη φορά στα χρονικά) και αυτό γιατί την θεωρώ πάρα πολύ καλή και απίστευτα αληθινή... είναι όντως βασισμένη σε πραγματικά γεγόνοτα με αρκετή σάλτσα βέβαια αλλά πραγματικά γεγονότα , ανεξήγητα, παραφυσικά ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε τα, απόλυτα τρομαχτική μόνο στην ιδέα και στην αίσθηση που σου δημιουργεί ότι κάτι από όλα αυτά είναι αλήθειά μπορεί και να έχεις ζήσει κάτι παρόμοιο κάποτε όταν είχες πιο πολύ χρόνο για να σκεφτείς και να ψάξεις... δεν λέω ότι εμένα μου έχει συμβεί... αλλά δεν έχει συμβεί ούτε και σε εσένα ;;;
    Τέλος πάντων η ταινία είναι καταπληκτική και χιλιάδες φορές καλύτερη από το blair που εκεί πραγματικά κοιμήθηκα. Δείτε την και μην προσπαθείτε να κρίνετε καθώς την βλέπετε απλά ζήστε την και κρίνετε μετά.

  7. cheaptalk said

    Σεβαστό ότι σου άρεσε η ταινία, αλλά είναι βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα όσο και ο Άι Βασίλης (περισσότερα στη Wikipedia). Καταλαβαίνω ότι αν πιστεύεις φαίνεται μαγική, και η προώθηση έκανε πολύ μεγάλη υπόγεια καμπάνια να πείσει κόσμο, όμως τις υπόλοιπες τρομοταινίες δε τις κρίνουμε με βάση τη πίστη του κοινού στα ζόμπι, τα βαμπίρ και τους λυκάνθρωπους, και δε βλέπω γιατί να κάνουμε εξαίρεση. Ή αλλιώς, ξαναλέω ότι η προώθηση παίρνει πέντε αστεράκια στην εξαπάτηση, η ταινία παίρνει ένα, άντε κάτι παραπάνω στο DVD.

  8. Anonymous said

    δε μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η ταινία θεωρείται φθηνή και χαμηλής καλλιτεχνικής αξίας την ώρα που εκατοντάδες ταινίες τρόμου γεμάτες με αίμα, διεστραμμένα βασανιστήρια και γελοίους διαλόγους να θεωρούνται αριστουργήματα....
    Εγώ προσωπικά θεώρησα κακή και φθηνή την προώθηση της ταινίας. Αυτό που είδα ήταν πολύ πολύ ανώτερο των προσδοκιών μου.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.