Duress (2009)

Στα Άκρα
Duress, Greek Poster

Σκηνοθεσία: Jordan Barker
Σενάριο: Jim Kehoe
Παίζουν: Martin Donovan, Sakis Rouvas


Δες/Κρύψε το trailer

Έλληνας τραγουδιστής δημοφιλής στα κοριτσάκια πλακώνει Αμερικάνο πατέρα κορούλας εκεί που τρώει το ντόνατ του με την ησυχία του. Και τον κάνει φυσικά δούλα του όσο καθαρίζει και όποιον άλλο Αμερικάνο τον στραβοκοιτάξει.Duress, Greek PhotographΤο Duress (2009) είναι από αυτές τις αμερικάνικες παραγωγές με προϋπολογισμό μεγάλο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά πολύ μικρό για οποιαδήποτε φιλοδοξία διανομής στη χώρα τους. Έτσι είναι και από αυτές τις παραγωγές που κοιτάνε να μη πολυπροσέξεις ότι γυρίστηκαν στο σπίτι του παραγωγού και στον πρώτο υπόνομο δεξιά ή ότι κάνουν τη μέρα νύχτα με όποιο φίλτρο βρουν έτοιμο για ψηφιακή φωτογραφία, όσο κοιτάνε να παραπροσέξεις ότι υπάρχουν στο ράφι του βιντεοκλάμπ, γεμίζοντας κάπως το οπισθόφυλλο, στο καστ με οικεία ονόματα βήτα διαλογής σα τον Martin Donovan έστω κι αν τους τρώει τα μισά λεφτά, και στη περιγραφή με οικεία τρομάρα από αυτές που μεταμορφώνουν τον Michael Haneke σε λυκάνθρωπο έτοιμο να κατασπαράξει τους σεναριογράφους. Τρομάρα από αυτές που απειλούν τον μέσο αμόρφωτο ότι μπορεί να του συμβούν κι αυτουνού, και του υπόσχονται ότι μπορεί να του συμβούν κι αυτουνού γιατί δε κατούρησε στο πηγάδι και αξίζει κάτι συναρπαστικό στη ζωή του. Τρομάρα από αυτές που η βία της μένει κυρίως εκτός οθόνης, όχι γιατί σέβεται το στομάχι σου αλλά γιατί είναι οικονομικά, τεχνικά και δημιουργικά ανίκανη να παρουσιαστεί. Έτσι, στη περισσότερη από την ευτυχώς μικρή διάρκεια ντύνεται (η τρομάρα) ψυχολογικό θρίλερ, με τον Donovan να έχει το απελπισμένο βλέμμα ανθρώπου που ψάχνει αυτόν που θα τον πληρώσει για να φύγει, και τον Sakis Rouvas να έχει την απελπισμένη εκφορά ελληνάρα που νομίζει ότι μπορεί να παριστάνει τον αμερικάνο στα αμερικανάκια. Στο τέλος έρχεται και η υποχρεωτική ανατροπή, του είδους που υποθέτει ότι κοιμόσουν τη μισή ώρα, και του είδους που το γυρνάει σε Addams Family για να μείνει ευτυχισμένος ο μπαμπάς να ροχαλίζει στον καναπέ και να πάει αγκαλιασμένη η υπόλοιπη οικογένεια για ύπνο.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00
ΑΝΟΙΞΗ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) 2+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Αγωνιστών Στρατοπέδου 49, Χαϊδάρι, 210-5813470, 210-5813450.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.15/ 23.15/ 01.15

VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45/ 00.45. Δευτ. 20.45/ 22.45/ 00.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 13
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.45/ 17.45/ 19.45/ 21.45/ 23.45/ 01.30. Σάβ., Κυρ. & 11.45/ 13.45

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
CINERAMA
Αγ. Κυριακής 30, Π. Φάληρο, 210-9403593, 2109403595.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30

ΖΩΓΡΑΦΟΥ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
ΑΛΕΚΑ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) (ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΣ)
3ης Ορ. Ταξιαρχίας, Ζωγράφου, 210-7773608.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 20.45/ 22.30

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 21.20/ 23.00

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 20.20/ 22.10/ 00.00

ΤΑΥΡΟΣ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΜΟΣΧΑΤΟ
ΕΤΟΥΑΛ
Ελ. Βενιζέλου 152, Πλ. Δαβάκη, Καλλιθέα, 210-9592611, 2109536742.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.00/ 22.45

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000,.
Σαβ. - Κυρ.: 18.40
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000,.
Πεμ. - Τετ.: 22.20/ 00.20. Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. & 20.20

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 8 COSMOTE
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.15/ 22.15/ 00.15. Δευτ. 18.00/ 22.15/ 00.15

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Σαβ. - Κυρ.: 16.50
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 22.20/ 00.20. Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. & 20.20

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 3 CINEMA ING
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.20/ 22.10/ 00.00

24 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Το "τους σεναριογράφους" στο κείμενο (εκεί που κατασπαράζει ο Haneke) δεν είναι ακριβώς ασυνταξία, παραδρομή ή οτιδήποτε. Στο IMDb σεναριογραφικά credits έχουν και κάτι τύποι με επώνυμο Oseni, μάλλον Νιγηριανοί, που μπορείς να υποθέσεις και ότι προσλήφθηκαν για να phish-oποιήσουν τις ατάκες του Ρουβά ώστε να προφέρονται πιο εύκολα. Για λόγους συντομίας δε τους έβαλα στα αντίστοιχα credits εδώ, αλλά από την άλλη δε μπορούσα να παραλείψω και εντελώς ότι τα έχουν.

  2. cheaptalk said

    Όσο για τις κριτικές της ταινίας στον ελληνικό τύπο, το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι άλλη ταινία είδα εγώ στη δημοσιογραφική και άλλη οι υπόλοιποι στη μεγαλειώδη πρεμιέρα της στη Θεσσαλονίκη. Η ερμηνεία Ρουβά είναι καλή για ερμηνεία Ρουβά (άντε και για ερμηνεία Παπακαλιάτη, τι να πω) και ο ρόλος του είναι κάπως συμπαθητικός στο κακό σενάριο μόνο και μόνο γιατί ο πρωταγωνιστικός (του Donovan) είναι εκνευριστικά πανάθλια γραμμένος. Αλλά ακόμα και από τα δευτερόλεπτα του τρέιλερ φαίνεται για τι επίπεδο μιλάμε.

    Και εντάξει η ταινία δεν είναι πανάθλια βιντεοκασετοπαραγωγή, είναι κακή προς μέτρια βιντεοκασετοπαραγωγή. Στο Βιντεοκασέτες φορ δι Μάσιζ θα έπαιρνε 2 αστεράκια ας πούμε. Αλλά μέχρι εκεί, μη τρελαθούμε.

  3. Anonymous said

    Η ταινία λογικά θα είναι μια αμερικάνικη μάπα, του στυλ μαστοράκη. Αλλά : ο Martin Donovan δεν είναι ηθοποιός β' διαλογής. Έχει πρωταγωνιστήσει με φοβερή επιτυχία στις καλύτερες ταινίες του Hal Hartley και επίσης είναι σοβαρότατος ηθοποιός θεάτρου στο Broadway.

  4. cheaptalk said

    Ο Hartley έχει μείνει στα 90s και από τα credits στο IMDb ακόμα, άσε άμα ξεκινήσεις συγκρίσεις με τους υπόλοιπους της γενιάς του, σα τον Van Sant ας πούμε. Και έτσι κι αλλιώς, αντίστοιχη (με τον Donovan) indie δόξα στα 90s είχε και η Parker Posey ας πούμε αλλά δε νομίζω να τη λέει κανένας σήμερα A-list, αν την έλεγε ποτέ.

    Γενικά όσο και να τεντώσεις την A-list και να μαζέψεις τη B, o Donovan είναι πολύ κοντά στον ορισμό του "βήτα διαλογής". Οι περισσότεροι πια τον αναγνωρίζουν σα φάτσα, τα απλά περάσματα από τηλεοπτικά επεισόδια είναι συχνότατα, και οι πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε βιντεοπαραγωγές του ενός εκατομμυρίου έχουν ήδη αρχίσει. Δε λέω ότι είναι κακός ηθοποιός, αλλά τέτοιου είδους λίστες δε βασίζονται σε δυνατότητες.

  5. Anonymous said

    ο Hartley δεν έχει μείνει στα 90s.Έχει μεταναστεύσει Ευρώπη(γιατι ούτως η άλλως εδώ ανήκε καλλιτεχνικά, δεν ήταν χολυγουντιανάκι όπως ο Βαν Σάντ..) και κάνει πολύ πράγματα, με αποκορύφωση μια σύγχρονη όπερα με βίντεο απο πίσω, ένα κινηματογραφικό-θεατρικό αριστούργημα, το La Comedia, που είχε τρομερή απήχηση σε Βερολίνο, Παρίσι και Άμστερνταμ.

    Απλώς αυτά τα τεντώματα των λιστών, οι "διαλογές" ηθοποιών και το ενδιαφέρον για το ύψος παραγωγής μιας ταινίας, ρίχνουν πολύ το επίπεδο...

    Μια ταινία είναι αυτό που είναι, και ένας ηθοποιός είναι αυτό που είναι.
    Το να παίξει ο Ντόνοβαν στην καινούρια του Σπίλμπεργκ δεν του δίνει points.Το να παίξει καλά του δίνει.

  6. cheaptalk said

    To "αριστούργημα" για την Commedia υποθέτω είναι προσωπική σου γνώμη, και όπως και να 'χει ο Hartley καλές ταινίες έκανε κινηματογραφικά αριστουργήματα δεν έκανε, και το να γυρνάνε την Ευρώπη και να ανεβάζουν όπερες ή ότι βρουν το 'χουν κάνει κι άλλοι, σα τον Greenaway ας πούμε, όταν δεν είχαν τιποτάλλο πια να πουν κινηματογραφικά. Είναι απλά τα πράγματα πραγματικά, από το NCAA δε ξεκινάει κανείς να έρθει στην Ευρώπη γιατί εκφράζεται καλύτερα όταν παίζει μπάσκετ με τους κανόνες της FIBA.

    Και γενικότερα, ο κινηματογράφος είναι βιομηχανία και ακριβή τέχνη, οι λίστες είναι μέρος της βιομηχανίας, σε πρώτη διαλογή δε μπαίνει κανένας ηθοποιός επειδή έπαιζε πριν δέκα χρόνια σε ταινίες ανερχόμενου σκηνοθέτη που δεν ανήλθε ποτέ. Και ο προϋπολογισμός μετράει σαφέστατα σε παραγωγές με μόνη φιλοδοξία να βρεθούν στα ράφια του βιντεοκλάμπ, είναι το άλφα και το ωμέγα τους, όταν μια παραγωγή τη λες φτηνή είναι συνήθως γιατί είναι.. φτηνή.

  7. Anonymous said

    καλά ο Hartley δεν ασχόληθηκε με το θέατρο επειδή δεν είχε τι άλλο να κάνει.Πάντα ήταν "θεατρικός" και γι αυτό το μεγάλο του ατού είναι η διαλεκτική.Γι αυτό επίσης χρησιμοποιόυσε θεατρικούς ηθοποιούς, όπως ο Ντόνοβαν και Τόμας Τζέι Ράιαν.

    αλλά καταλαβαίνω οτι δεν έχει νόημα η συζήτηση...

    στο "ο κινηματογράφος είναι βιομηχανία" τελειώνουν όλα.

    Άλλο να δέχεσαι οτι έχει καταντήσει βιομηχανία και άλλο το "είναι βιομηχανία".(Θα τρίζουν τα κοκκαλάκια του Μπαζέν)

  8. cheaptalk said

    Σίγουρα ο κινηματογράφος δεν είναι θρησκεία. Κι αν ήταν θρησκεία, ο Bazin δεν έγραψε το μόνο ευαγγέλιό της. Και προτού καν γεννηθεί αυτός την είχαν.. εμπορευματοποιήσει (τη θρησκεία) οι Εβραίοι και έπρεπε να ενσωματώσει και τις παλιές διαθήκες, οπότε δεν απέρριψε εντελώς το Hollywood.

    Θα πρέπει επίσης να διευκρινίσω, σε περίπτωση που το διαβάσει κανένας και το διαιωνίσει, ότι το θέατρο δεν εξισώνεται φυσικά με τη διαλεκτική λογική. Ο Hartley έχει μπρεχτικές επιρροές, αλλά τη τελευταία φορά που τσέκαρα ούτε ο Brecht εξισώνονταν με το θέατρο. Και να εξισώνονταν οι επιρροές δεν εξισώνονται με δημιουργική εμπειρία. Και να εξισώνονταν κι αυτές πάλι η εμπειρία δε εξισώνεται με πάθος και προτίμηση. Ο Trier δηλώνει μπρεχτικός αλλά μέχρι Dogville σημείου, όχι μέχρι σημείου να βγάζει αγγελίες ότι δέχεται παραγγελίες για παραστάσεις ανά την υφήλιο. Και ο Hartley έχει κάτι δηλώσεις στη σελίδα του, για κάθε ενδιαφερόμενο, ότι παραμένει "American filmmaker making films about Americans" όπου και να είναι και ότι και να κάνει (όσο δεν έχει άλλη δουλειά ή πολλή έμπνευση ή οτιδήποτε άλλο θες να πεις).

    Παρεμπιπτόντως, ο Hartley γράφει και το score για τις ταινίες του, και έχει χρησιμοποιήσει και τη PJ Harvey και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τη Parker Posey ας πούμε, οπότε ίσως να υπάρχουν περισσότερες αφορμές να πει κανείς ότι πάντα ήθελε να γίνει ροκ σταρ. Αλλά αυτό θα είχε τόση βάση όση και αν λέγονταν για τον Carpenter, τον Eastwood, τον Rodriguez, τον Lynch και αμέτρητους άλλους που γράφουν ή γράψαν σε κάποια φάση (κυρίως naif) μουσική για τις παραγωγές τους.

    Η εντύπωσή μου είναι ότι αυτή η συζήτηση ξεκίνησε και συνεχίστηκε λόγω της επιμονής σου να μας πείσεις ότι ο Donovan δεν είναι ηθοποιός β' διαλογής πια, κατ' επέκταση ότι ο Hartley συνεχίζει να κάνει σπουδαία πράματα κι ακόμα σπουδαιότερα εφόσον ήρθε στην Ευρώπη, κατ' επέκταση ότι αυτά γεννήθηκε για να κάνει, και κατ' επέκταση ότι είμαστε άσχετοι και χαμηλού επιπέδου. Και εντάξει εγώ είμαι ο προκατειλημμένος αλλά δε πείστηκα.

  9. Anonymous said

    Για να μη διαιωνιστεί κι αυτο..
    άλλο ο όρος "διαλεκτική" κι άλλο "διαλεκτική λογική"..

  10. Anonymous said

    Όσο για τα υπόλοιπα..
    Ναι ο κινηματογράφος δεν είναι θρησκεία, είναι όμως τέχνη.
    Και ο μπαζέν χρησιμοποιήθηκε για συγκεκριμένο λογοπαιγνιακό σκοπο που μάλλον δεν κατάλαβες.

    Εγώ δεν εξίσωσα τίποτα. Είναι πολύ παιδιάστικο να επιχειρηματολογείς με αυτόν τον τρόπο..Εγώ είπα απλά οτι πάντα πήγαινε στον Χάρτλευ το θέατρο.(Έτσι κι αλλιώς έκανε απο παλιά).Ακόμα και ένας αδαής το καταλαβαίνει αν έχει δει πολλές ταινίες του και όχι δυο τρεις..

    Επίσης αυτός που προσπάθησε να πείσει κάποιον αναφερόμενος και σε πολλά άλλα ήσουν εσύ που απάντησες στο απλο πρώτο σχόλιο μου για τον Ντόνοβαν με 9 γραμμές σχόλιο. Εγώ απλά είπα μια γνώμη.

    Τέλος, η ουσιαστική κριτική για τον κινηματογράφο σεν έχει να κάνει ούτε με προυπολογισμούς, ούτε με IMDB credits, ούτε με φράσεις κομμένες απο μια συνέντευξη.

    Πάντως και μόνο οτι έκατσες να ψάξεις το site του Χάρτλευ για να μου την πεις...λέει πολλά..

  11. Anonymous said

    Σε παρακαλώ βάλε έναν μόνιμο τίτλο κάπου στο μπλογκ, ότι ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ Η ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ,ή στο φινάλε κλείσε τα σχόλια ή φίλτραρέ τα πριν τα δημοσιεύσεις.
    θα διευκόλυνες και τους ανυποψίαστους περαστικούς που θεωρούν πως μπορούν να γράψουν κάτι ελεύθερα αλλά και εσένα.
    Η κριτική σου χρειαζόταν μια διευκρίνιση.
    Η εμπορική υποβάθμιση ενός ηθοποιού δεν τον καθιστά β΄διαλογής. Β΄και γ΄διαλογής εμπορικά ηθοποιοί, όπως ο Donovan, μπορεί να είναι επαρκέστατοι υποκριτικά.
    Δεν θα σε μείωνε σε τίποτα να δεχτείς από την αρχή την παρέμβαση του προηγούμενου αναγνώστη σου.
    Για την συζήτηση που ακολούθησε ευθύνεσαι αποκλειστικά εσύ.

  12. cheaptalk said

    Το "διαλεκτικός" είναι επίθετο, η "διαλεκτική" υπονοεί μέθοδο και λογική, απλά Ελληνικά είναι. Για τον Basin είπα ότι ο κινηματογράφος ήταν βιομηχανία πριν καν γεννηθεί. Τον Hartley νομίζω τον εξαντλήσαμε, χωρίς να αποδειχτεί ότι ήρθε στην Ευρώπη για να κάνει θεατρικά αριστουργήματα. Το είδος της κριτικής που μπουρδουκλώνει ότι επίθετα και ονόματα έχει ακουστά με ύφος χιλίων καρδιναλίων για να εντυπωσιάζει τον κάθε άσχετο, το ξέρουμε πολύ καλά. Δε νομίζω ότι αποδείχτηκε και τίποτα διαφορετικό παραπάνω.

    Και btw, η συνέντευξη του Hartley είναι πρώτο αποτέλεσμα στο google άμα ψάξεις να βρεις πόσο αριστουργηματική είναι αυτή η "Comedia".

  13. Anonymous said

    Quote: "Το είδος της κριτικής που μπουρδουκλώνει ότι επίθετα και ονόματα έχει ακουστά με ύφος χιλίων καρδιναλίων για να εντυπωσιάζει τον κάθε άσχετο, το ξέρουμε πολύ καλά....."
    Φυσικά και το ξέρεις και μάλιστα αυτο το είδος υπηρετείς με συνέπεια.

  14. cheaptalk said

    Εξαιρετικά θαρραλέο σχόλιο από.. ανώνυμο. Και.. τεκμηριωμένο όσο και όλα τα υπόλοιπα παραπάνω.

  15. Anonymous said

    Σου στέλνω ένα λινκ με την έννοια της διαλεκτικής: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE

    Η διαλεκτική : ουσιαστικό

    Κάτι τελείως διαφορετικό απο τη διαλεκτική λογική που είπες οτι εξίσωσα με το θέατρο..

    Τα σχόλιο με το Quote και το "ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ" δεν ήταν δικά μου αλλα συμφωνώ απόλυτα.

    Όσο για την ανωνυμία, είναι μέσα στα πλαίσια του blogging και πρέπει να τη σέβεσαι. Άσε που είναι επιχείρημα δημοτικού.. Δεν έχει καμία σημασία αφου η συζήτηση το μόνο "κακό" που έχει είναι οτι διακατέχεται απο ειρωνεία..

  16. cheaptalk said

    Σου στέλνω κι εγώ ένα link μιας που είναι σημαντικό και το ξέχασα μέσα στις υπόλοιπες ανασκευές επιδεικτικών ανακριβειών: http://www.ibdb.com

    Καταλαβαίνω ότι.. ρίχνω το επίπεδο αναφέροντας το IBDB και ότι ο "σοβαρότατος ηθοποιός θεάτρου στο Broadway" έχει παίξει σε ακριβώς μηδέν παραγωγές στο Broadway, αλλά OK το ξεκαθαρίσαμε ήδη ότι αυτό υπηρετώ με συνέπεια.

    Για τη διαλεκτική, ευχαριστώ για το μάθημα, θα προτιμούσα να το εξηγήσεις με δικά σου λόγια για να το καταλάβω καλύτερα, το φτωχό μου μυαλουδάκι και τα λίγα γράμματα που ξέρω μου λένε ότι και το κινητό ουσιαστικοποιήθηκε αλλά τηλέφωνο υπονοεί. Και το "λογική" στο διαλεκτική μπορεί και να το πρόσθεσα γιατί ξέρω από που ξεκίνησε και τι μπαγκάζια και αντιδάνεια φορτώθηκε στο δρόμο.

    Και μπορεί να υπάρχει μια λογική στο ότι είμαι μαλάκας που δε σβήνω τα σχόλια αλλά κάθομαι και εξηγώ τα προφανή και διορθώνω τα ανακριβή και συμπληρώνω τα ημι-ακριβή. Αλλά δε συμφωνώ με αυτή τη λογική, πιστεύω να μου αναγνωρίζει κανένας το δικαίωμα, και όποιος δε το κάνει οφείλει τουλάχιστο να γνωρίζει ότι είναι επισκέπτης.

  17. Anonymous said

    Για πες μου, ξέρεις τίποτα άλλο για το Broadway εκτός απο το IBDB ; Γιατί εγώ έχω περάσει 12,5 χρόνια βλέποντας παραστάσεις εκει, αλλά εδώ δεν κάνουμε επίδειξη(μαλλον). Και το οτι ο Martin Donovan φαίνεται σε μηδεν παραγωγές και ο Τόμας Τζει σε μία είναι άλλη συζήτηση στην οποία δεν θέλω να μπώ και δεν είναι επι της ουσίας.

    Όσο για τις ανακρίβειες, εσύ είπες οφθαλμοφανέστατες, μιλώντας για το κινηματογραφικό τέλος του χάρτλευ στα 90s, ενώ απο το 2000 ως το 2006 έκανε 6 ταινίες.

    Το μάθημα για τη διαλεκτική σίγουρα χρειαζόταν.
    Επίσης παραθέτω τη στρέβλωση στα λεγόμενά μου:

    είπα: "Πάντα ήταν "θεατρικός" και γι αυτό το μεγάλο του ατού είναι η διαλεκτική."
    έγραψες: "Θα πρέπει επίσης να διευκρινίσω, σε περίπτωση που το διαβάσει κανένας και το διαιωνίσει, ότι το θέατρο δεν εξισώνεται φυσικά με τη διαλεκτική λογική."

    Αλλά τι να συνεχίσω..αφού και άλλος αναγνώστης σου απάντησε και πολύ πιο σκληρά μάλιστα.

    Η ουσία , και αυτό είναι αυτονόητο, είναι πως όλο αυτό ξεκίνησε απο σένα. Εγώ έκανα ένα απλό σχόλιο.

    Επίσης για να φανεί και η απόλυτη "λογικότητα" του σχολίου μου περι Martin Donovan, μπορώ να σου στείλω λίνκς απο άλλες ελληνικές κριτικές του "στα ακρα" που σημειώνουν ακριβώς το ότι ο Ντόνοβαν ήταν στα "πάνω" του επι Χάρτλευ.Δηλαδή αυτό που είπα και γω.

    Όσο για τον ίδιο τον Χάρτλευ, γιατι μαλλον δεν ξέρεις τίποτα,εκτός απο το βραβείο του στο φεστιβάλ των καννών, υπάρχει απίστευτη πληθώρα επαινετικών κριτικών και μάλιστα ελληνικών σε περιοδικά όπως ο καθρέφτης, που δεν υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή για να κάνεις search..γιατι μόνο έτσι ξέρεις να δουλεύεις απ οτι φαίνεται..

  18. cheaptalk said

    Όποιος έχει περάσει 12μισι χρόνια βλέποντας παραστάσεις εκεί, ξέρει και τι είναι Broadway και τι Off Broadway. Τουλάχιστο.

    Για το θεατρικός και το διαλεκτικός και όλα τα υπόλοιπα, διευκρίνισα ότι προσπαθείς να πεις ότι είναι μπρεχτικός με δικά σου λόγια, και όντως είναι. Διευκρίνισα επίσης ότι ούτε αυτό είναι απόδειξη ότι o Hartley πάντα κατά βάθος ήθελε να έρθει στην Ευρώπη για να βρει τον τόπο του και να κάνει αριστουργήματα.

    Για τον Donovan είπα ότι είναι "οικείο όνομα βήτα διαλογής", και όχι μόνο είναι δεδομένο για όσους ασχολούνται με τη βιομηχανία αλλά και αυταπόδεικτο από τη συμμετοχή του σε τέτοια παραγωγή. Σε ένα περιορισμένο κείμενο δε κάθεσαι να γράφεις το βιογραφικό των πρωταγωνιστών και το βιογραφικό όσων τους χρησιμοποίησαν πριν 10-20 χρόνια, υπάρχει και το IMDb, και αν μας διάβαζες θα ήξερες ότι πολλές φορές δεν αναφερόμαστε καν στους πρωταγωνιστές πέρα από τα credits (και εκεί μπορεί να κάνουμε κάνα αστείο με τη σύνθεση του καστ αντί να τους αναφέρουμε). Το ότι παρολαυτά ήρθε κάποιος να με "διορθώσει" εξαρχής σήμαινε ότι δεν έκανε καμία προσπάθεια να καταλάβει το προφανέστατο αλλά ίσα ίσα έψαχνε, απελπισμένα, να μου τη πει γιατί.. δε ξέρω ποιος είναι ο Donovan και ποιος ο Hartley. Το πόσο με διόρθωσε και με τι είδους επιχειρήματα και τεκμηρίωση, μπορεί να το κρίνει ο καθένας.

    Για τους Έλληνες κριτικούς, νομίζω ότι είναι εξίσου προφανέστατο για ποιο λόγο θυμήθηκαν τον Donovan τη προηγούμενη εβδομάδα, αλλά όχι τη προπροηγούμενη που πρωταγωνιστούσε στο Haunting in Connecticut.

    Το ξαναείπα ότι το καταλαβαίνω ότι το δίκτυο είναι κατάρα για όσους συνήθισαν να βγάζουν όποιον θέλουν "σοβαρότατο ηθοποιό θεάτρου στο Broadway" και τόσα άλλα. Αλλά ένα κλικ στο προφίλ μου σε κάθε σελίδα δείχνει ότι είμαι 40 χρονών, αρχείο των όσων γράφω εδώ πέντε χρόνια υπάρχει επίσης σε κάθε σελίδα (κομπλέ με ανοιχτά σχόλια και για άλλες.. διορθώσεις) και ένα καταραμένο search φέρνει και τα υπόλοιπα που γράφω, επώνυμα, 10 χρόνια.

    Το μάθημα για τη διαλεκτική ακόμα το περιμένω.

  19. cheaptalk said

    Και anywayz για να κλείνουμε, έχεις απόλυτο δίκιο, διορθώνομαι, ο Donovan δεν είναι οικείο όνομα βήτα διαλογής αλλά στο απώγειο της καριέρας του πρωτοκλασάτος πρωταγωνιστής του Hal Hartley, σκηνοθέτη θριαμβεύοντα παράλληλα με αριστουργήματα ανά την Ευρώπη όπως είχε καταδικαστεί από τη μοίρα του, που εγκατέλειψε (ο Donovan) για λίγο το Broadway όπου θριαμβεύει και θριάμβευε πάντα, για να εμφανιστεί σε μια παραγωγή που θα ήταν χαμηλού επιπέδου να τη πεις χαμηλού επιπέδου.

    Είναι εντάξει η δήλωση φρονημάτων μου ή να προσθέσω και κάτι άλλο από τα υπόλοιπα στα οποία διορθώθηκα?

  20. Anonymous said

    Όταν έκανα το σχόλιό μου δεν έψαχνα για αντιπαράθεση,περαστικός ήμουν. Αυτό φάνηκε και απ την αντίδραση άλλων.. Επίσης εσύ δεν έσπευσες να "διορθώσεις" τις Broadway ανακριβειες του σχολίου.Αλλά έσπευσες να αντιπαρατεθείς και αφού την επόμενη μέρα έκανες τα search σου ήρθες να μου την πείς.Αυτό φαίνεται απο χιλόμετρα.
    Οπότε όλοι καταλαβαίνουμε, τουλάχιστον για το θέμα της συμπεριφοράς προς έναν αναγνώστη.

    Λοιπόν συνέχισε μετά απο αυτά τα 10 χρόνια, με τη...βιομηχανία..που ασχολείσαι και βάζε 3άρια σε μπαρούφες.
    Για να κλείνουμε όντως..
    Άντε γειαααα..

  21. cheaptalk said

    Όπως είπα, το ξέρουμε αυτό το είδος του "περαστικού" και τις προθέσεις του, παρολαυτά η δικιά μου πρόθεση ήταν να εξηγήσω το "β' διαλογής" για κανέναν που μπορεί να εντυπωσιάζεται από μπαρούφες. Το ότι έχασα το λογαριασμό από τις απανωτές μπαρούφες είναι γεγονός όπως και το ότι έχω κι άλλα πράγματα να κάνω. Οπότε, σίγουρα πάντα μαθαίνεις πολλά από τις παρατηρήσεις από όλες τις περσόνες ανώνυμου έμπειρου και ειδικού στο internet αλλά.. στο καλό και να μας γράφεις.

  22. Anonymous said

    Τελικα το τι μαλακιες μπορει να ακοθσει κανεις στο ιντερνετ ειναι απιστευτο. πρωτον ο αμερικανονικος κινηματογραφος δεν εχει καμια σχεση με ποιασηποτε αλλης χωρας. Δευτερον ο Νοτονοβαν σε σχεση με αλλες ταινιες που κυκλοφορουν επαιξε μια χαρα. Το βλεμμα του πολυ πειστικο ο ρολος του πολυ καλος. Οσο για το ΣΑκη ασχετε ασχετε ασχετε ασχετε ασχετε ασχετε που δεν ξερεις που πανε τα 4 για να μην πω κατι παραπανω. τη τελευταια ταινια του ;υντιν ταραντινο την ειδεσ, τι προφορα εχει η μια απο αυτες? η πενελοπε κρουζ τι προφορα εχει? η πιο σεξυ φψνη του πλανητη σον κονερυ τι προφορα εχει? ο αρνολδ τι προφορα εχει? ο σταλονε τι προφορα εχει? να συνεχισω πανασχετε? η μαλλον απλως σαν ελληναρας που εισαι ηθελες να πεις τη κακια σου. εσυ που καθεσαι στο καναπε σου και γραφεις μαλακιες καλυτερα να βλεπεις ταινιες να αποκτησεις και λιγη πειρα πριν γραφεις τις μπαρουφες σου. ο Σακης για πρωτη ταινια ηολλυςοοδ ηταν εκπληκτικος το βθδγετ της ταινιας αρκτα μικρο. αλλα να σου θυμισω το castaway μαλλον, η μηπως last call, και ποσες αλλες ποθ ειναι 2 men role movies και εχουν σπασει ταμια. Αλλα τωρα τι καθομαι και λεω τοσα ξερεις τοσα λες.

  23. Anonymous said

    kai kati teleytaio ti skata exei na kanei to broadway kai to thatro me to cinema? einai san na milame 5x5 me kanonika agvna podosfairoy xriste moy ma ti malakia 8a akousoume edw

  24. cheaptalk said

    Το μόνο που μπορώ να πω, αφού προφανώς.. αποστομώθηκα, είναι ότι χαίρομαι που μετά από τόσο καιρό βρέθηκε ο πρώτος πραγματικός φαν της ταινίας και του πρωταγωνιστή. Αναρωτιέμαι αν ο δεύτερος έχει δίκτυο.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.