The Last Exorcism (2010): Cotton trailer


Του το έκανε ο Quentin Tarantino με το δικό του Hostel (2005), τώρα ήρθε η ώρα ο Eli Roth να περάσει κι ο ίδιος στα presented by, συστήνοντας στον χώρο του low-budget τρόμου τον Daniel Stamm, βάζοντάς στον στην καρέκλα του σκηνοθέτη για το The Last Exorcism, μια χοροριά που για λίγο καιρό έκανε τις βόλτες της με τον τίτλο Cotton, απ’ το επώνυμο του ήρωά της. Τον Cotton Marcus, έναν βετεράνο εξορκιστή στα πρόθυρα της συνταξιοδότησης, τον οποίο παρακολουθεί η κάμερα ετούτου του faux ντοκιμαντέρ, σ’ έναν εξορκισμό που μέλει να είναι ο τελευταίος του, για τους ευνόητους λόγους που βλέπεις και στο trailer της ταινίας, που κυκλοφόρησε την Τρίτη στο yahoo.

«Ήθελα για αρκετό καιρό, να κάνω μια ταινία εξορκισμού», μου είχε πει ο Eli Roth σε μια συνέντευξη που του είχα πάρει για το Quietearth.us, λίγο πριν το φεστιβάλ του Βερολίνου, στην αγορά του οποίου, το The Last Excorsism κατάφερε να μπει στη λίστα με τα ευπώλητα, μιας και κόστισε $16 εκατομμύρια στη Lionsgate για να το βάλει στο roster της με ημερομηνία εξόδου στα τέλη του Αυγούστου στην Αμερική, ενώ το γαλλικό StudioCanal που είχε αναλάβει πλήρως την μηδαμινή χρηματοδότηση του φιλμ, πούλησε δικαιώματα για τη μισή Ευρώπη, τον Καναδά, το Μεξικό και τη Βραζιλία. Ζήτηση που επιβεβαίωσε την αίσθηση του Roth ότι «ο κόσμος θέλει μια πρωτότυπη τρομακτική ταινία, και δείχνει πάλι ότι δεν τους ενδιαφέρει πόσο κόστισε, ποιος παίζει μέσα, ή αν έχει γυριστεί σε φιλμ, ψηφιακό, ή βίντεο».

Βέβαια είναι συζητήσιμο το κατά πόσο η συγκεκριμένη ιδέα είναι πρωτότυπη, ή μοιάζει σαν τρελαμένη εκδοχή του Εξορκισμού της Έμιλυ Ρόουζ (2005), αλλά δεν μπορείς στ’ αλήθεια να του καταλογίσεις και πολλά, αφού τουλάχιστον απ’ τον Εξορκιστή (1973) και μετά, δεν πρέπει να έχεις δει ταινία εξορκισμού που να μην μοιάζει στην προηγούμενη. Και για την αίσθηση του home-made που θα την έφερνε πιο κοντά στη φόρμα του Paranormal Activity (2007), ο Roth λέει ότι «η όλη ιδέα ήταν να φτιάξουμε μια ταινία εξορκισμού, που είναι πολύ πιο κοντά στο πρώτο μέρος του District 9, ας πούμε, πολύ περισσότερο σ’ αυτό το στυλ, παρά στο στυλ της home-made ταινίας». Την πραγματοποίηση του συγκεκριμένου στυλ της παραγωγής, που στήθηκε με τη Strike Entertainment (παραγωγούς του remake του Dawn of the Dead (2004)), ανέθεσε ο Roth στον Daniel Stemm, που είχε την πρώτη του γνωριμία με τη βιομηχανία, με την προ τριετίας πρεμιέρα στο SXSW του A Necessary Death (2008) του, μια ντοκιμαντερίστικη πάλι χοροριά, για τις προσπάθειες του συμφοιτητή του στην ολοκλήρωση της διπλωματικής του, που ξεκινούσε απ’ την αγγελία «Σκηνοθέτης Ντοκιμαντέρ ψάχνει αυτοκτονικό άτομο να παρακολουθήσει απ’ τις πρώτες προετοιμασίες μέχρι την τελική σκηνή» και κατέληξε να κερδίζει το βραβείο κοινού καλύτερης ταινίας στο AFI Fest, το μεγαλύτερο φεστιβάλ του Los Angeles, με ένα κοινό που όπως και να το κάνεις, όλο και κάτι παραπάνω θα ξέρει κινηματογραφικά.


Previously on Movies for the Masses: L'Illusionniste (2010): Tatiesque extraits

5 Responses so far.

  1. cheaplog said

    Άλλαξα trailer encoding, εξώφυλλο και αφισέτα στο θέμα. Αυτός ο verbal ούτε καμιά αισθητική έχει, ούτε από λόγια καταλαβαίνει :p

  2. cheaplog said

    o Last Exorcism (2010) και οι Takers (2010) μάζεψαν πάνω από $20 εκατομμύρια το σαββατοκύριακο στην Αμερική, κάπως στη σκιά των Emmys που απονεμήθηκαν τα ξημερώματα, και περισσότερο στη σκιά του κλεισίματος της μπλοκμπαστερικής περιόδου που παθαίνει ένα φυσικό θάνατο κάθε χρόνο τέτοια εποχή, πιο επίσημα με τη Labor Day την ερχόμενη Δευτέρα.

    Η Lionsgate που πέρασε από κύματα το καλοκαίρι, το κλείνει υπερθετικά, έχοντας δυο παραγωγές στις πρώτες τρεις, και έχοντας καταφέρει να χρησιμοποιήσει το όνομα του Eli Roth στη παραγωγή μέχρι εκεί που δεν έχει ανοίξει ταινία του Eli Roth. Βέβαια, η καλή πορεία του Εξορκισμού έχει λίγες μέρες ζωής αφού το κοινό δε ξετρελάθηκε με την εξαπάτηση στη προώθηση (που υπερτόνιζε το horror κομμάτι) και βαθμολόγησε τη ταινία με D στο CinemaScore, όμως οι Expendables (2010) που φτάσανε τα $82M είναι πραγματική ιστορία επιτυχίας, θα περάσουν τα $100 μύρια μόλις για δεύτερη φορά στην ιστορία του στούντιο καγκελόπορτα (μετά το Fahrenheit 9/11 (2004) του Michael Moore), και ο Sylvester Stallone ήδη ψάχνει στο Twitter κακό για to sequel. Το καλοκαίρι ήταν μια συνεχής ιστορία επιτυχίας και για τη Sony όπως θα 'χεις καταλάβει πια, οι Takers φαίνονταν κάπως το αρνητικό των Expendables, με μια μεγάλη λίστα από.. ξεχασμένους πρόωρα στη καλύτερη cult ήρωες, και με πρώτον τον Chris Brown που αποτελεί πια το πιο ξεφτιλισμένο πρότυπο action hero μετά τον Steven Seagal, παρολαυτά το φιλμ διεκδικεί στο photo-finish τη πρώτη εισπρακτική θέση της βδομάδας και φαίνεται (από το bump του Σαββάτου) να βρήκε και κοινό να το πάει και παραπέρα από τον ξαφνικό θάνατο που προέβλεπαν κριτικές και κοινή νοημοσύνη.

  3. cheaplog said

    Ανάμεσα στην ευρεία και τη περιορισμένη διανομή βρίσκεις δυο ιδιότυπες περιπτώσεις, το Avatar (2009) που ξανάνοιξε σε πάνω από 800 μεγαλο-3D αίθουσες χωρίς να εντυπωσιάσει (τεχνικά το re-issue ήταν αποτυχία αλλά η Fox δε θα κλάψει κιόλας, όπως παραδέχτηκε ο Αντίπαλος Στούντιος στη Nikki Finke), και το Centurion (2010) που η Magnolia το πάει, χωρίς εμπορικά παπάκια, σε platform release, ξεκινώντας με πάνω από $40 χιλιάδες σε 12 θέατρα. Στα ανεξάρτητα, η Music Box Films πάει να επαναλάβει την (μεγάλη) επιτυχία της τριλογίας της Lisbeth Salander με τη διλογία του Jacques Mesrine, το Instinct de Mort (2008) άνοιξε επίσημα με $150 χιλιάδες σε 28 οθόνες σύμφωνα με το indieWIRE αλλά σίγουρα έκανε προβολές από τη προηγούμενη βδομάδα, ο Ennemi Public N°1 (2008) θα δώσει στοιχεία την επόμενη βδομάδα μάλλον αλλά φαίνεται να έχει τσιμπήσει κι αυτός ήδη καμιά πενηνταριά χιλιάδες. Κάποιες κριτικές εμφανίστηκαν και για το Teta Asustada (2009), μπορείς να υποθέσεις ότι η αριστουργηματική νικήτρια του Βερολίνου δε πήγε αρκετά καλά για ανακοινώσεις ή ότι θα αρχίσει να εκμεταλλεύεται την οσκαρική της υποψηφιότητα από την επόμενη βδομάδα.

  4. cheaplog said

    Για την ιστορία, στη τελική καταμέτρηση, και όπως έδειχνε η τάση του Σαββάτου, οι Takers πήραν τη πρώτη θέση από τον Εξορκισμό, με $20.5 έναντι $20.4 εκατομμυρίων.

  5. cheaplog said

    Και για να προσθέσω και μια οπτική στην οπτική, ενώ ήταν φανερότατο πως Sony και Lionsgate ανταγωνίζονταν στο φούσκωμα των αριθμών για να πάρουν τη πρώτη θέση στις.. εκτιμήσεις, ελαχιστότατοι ήταν αυτοί που ανέφεραν καν τίποτα σχετικό στα δημοσιεύματά τους. Οι περισσότεροι που αναμασάνε τέτοιου είδους ειδήσεις, δεν έχουν καν ιδέα τι λένε προφανώς, και οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους προτιμάνε να απευθυνθούν στον χαμηλότερο δυνατό κοινό παρανομαστή, σε αυτόν που θέλει εντυπωσιακίστικους τίτλους με ξεκάθαρους νικητές, άσχετα με.. πραγματικότητες και ακρίβειες.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.