Megamind (2010): Comic-Con extended trailer

Megamind - Comic-Con Extended Trailer

To πιο totally awesome panel στη φετινή Comicon φαίνεται να ήταν μέχρι τώρα αυτό του Megamind (2010), και όχι μόνο γιατί οι σχετικές λεξούλες είναι πιπίλα στη προώθηση της Dreamworks, όπως μπορείς να συμπεράνεις από το 4λεπτο trailer που προβλήθηκε τη Πέμπτη στο San Diego Convention Center και εμφανίστηκε online μια μέρα μετά. Αυτή η αίσθηση ότι όλη η ταινία αποτελείται από κύρια γενικά πλάνα, με κάμερα που κάνει γύρους και παίζει με το βάθος εστίασης αποκλειστικά για S3D προβολές, όλο αυτό το στήσιμο που φωνάζει δες με σε μεγάλη οθόνη με σκούρα ματογυάλια, παραμένει βέβαια χωρίς πολύ αμφισβήτηση, όμως δε μπορείς να έχεις και πολλές αμφιβολίες πια ότι έπεσε μεγάλη μελέτη σε κλασικά υπερηρωϊκά κόμικ και καρτούν, και το όλο στιλ είναι ακριβώς στο κεφάλι, όπως φαίνεται καθαρότερα στην εισαγωγή που σε υποδέχεται στην επίσημη σελίδα της παραγωγής. Στο Hall H, o Will Ferrell υποδέχτηκε τους geeks με στολή εργασίας, βαμμένος μπλε και με μια μεγάλη γυαλιστερή μπάλα για καπέλο, ενώ ο Brad Pitt εμφανίστηκε σε χαρτόνι να τον πηγαινοφέρνει το υπόλοιπο καστ (παρόλο που η γυναίκα του ήταν εκεί, μπας και καταφέρει να πείσει κανέναν καθυστερημένο να πάει να δει το Salt (2010)), πράγματα που δείχνουν επιπλέον ότι η Dreamworks έχει απόλυτη αίσθηση του τι πουλάει και σε ποιον, παρόλο που η πιο mainstream προώθησή της σμπρώχνει τα ονόματα στη μαρκίζα και ειδικότερα ένα που δε βγάζει το πρώτο τόξο στην αφήγηση. Στις σχετικές δηλώσεις του Tom McGrath, επισημοποιήθηκε και η δημιουργική πρόθεση του παιχνιδιού με τις συμβάσεις, που δεν ήταν και τόσο φανερή στα trailer που προηγήθηκαν αλλά σκάει με εκρηκτική φόρα στο καινούριο, σα το σκελετό του Metro Man, και δικαιολογεί κάπως τη με το αζημίωτο ψιλοεξαπάτηση των υποψήφιων θεατών. Μετά το πρώτο βασικό twist που τώρα πια πάει το 'μαθες αφού ήσουνα περίεργος, ακολουθεί και δεύτερο, αλλά άμα το ξεφούρνιζε ο Jonah Hill θα του πέρναγε βέλος από το κεφάλι ο Jeffrey Katzenberg, λέει.


Previously on Movies for the Masses: TRON: Legacy (2010): Comic-Con trailer

2 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Όλες οι δηλώσεις είναι βέβαια από το ίδιο πάνελ που κάλυψαν τα μισά δίχτυα, οπότε μια φορά έβαλα σχετικό link τεκμηρίωσης, στο io9. Ο MacGrath είπε ότι και η δημοσιογραφίνα της Tina Fey έχει χαρακτήρα σχεδιασμένο να ψιλοανατρέπει τη Lois Lane. Το δεύτερο βασικό φίδισμα στην αφήγηση δεν είναι ότι ο Jonah Hill γίνεται κατασκευασμένος υπερήρωας, όπως φαίνεται στο τέλος του trailer -- άμα επιμένεις να το μάθεις, είναι φανερότερο στο κείμενο για τα προηγούμενα trailer.

    Γενικότερα για το τι αποκαλύπτει και τι σμπρώχνει η Dreamworks, μπορεί ο καθένας να έχει διαφορετική άποψη, ανάλογα και με τη.. κακοδιαθεσία του. Σίγουρα η πλοκή πάει παραπέρα στις ανατροπές απ' οτιδήποτε έχει καταφέρει κανένας μέχρι τώρα να βρει για αντιγραφή, σίγουρα οι Incredibles (2004) δεν.. ανακάλυψαν τους υπερήρωες, σίγουρα αυτού του είδους το χιούμορ είναι επίκαιρο μιας και οι κομικομεταφορές έχουν παρασοβαρέψει, σίγουρα αυτό το "the superhero movie will never be the same" (στην αφίσα) έχει μια βάση.

    Κακίες μπορείς να πεις και για το σχεδιασμό των χαρακτήρων και της Metro City. Για τους χαρακτήρες τα έγραψα και πιο πάνω, σε 2D φαίνονται ακόμα καλύτεροι. Τα κτίρια-χαρτοκιβώτια είναι προφανής αναφορά στα κόμικ των πρώτων δεκαετιών του είδους, η Dreamworks Animation είναι τεχνικά τόσο εξελιγμένη όσο και η Pixar (άντε στην ίδια κλάση τουλάχιστο), και φαίνεται εκεί που θέλει να το δείξει, πιστεύω.

  2. cheaptalk said

    Μέσα στην ελληνική εκλογική περίοδο, το Megamind (2010) άνοιξε με επιτυχία τη γιορτινή κινηματογραφική σεζόν στην Αμερική, καταφέρνοντας να μαζέψει $46 εκατομμύρια, παρόλο που οι προβλέψεις των τελευταίων ημερών το πήγαιναν για αρκετά χαμηλότερα. Η Dreamworks Animation κατάφερε και κάποια ρεκόρ, παραγωγής αφού έβγαλε τρίτο κινούμενο σε ένα χρόνο μετά το How to Train your Dragon (2010) και το Shrek Forever After (2010), και διανομής αφού έκλεισε 2634 θέατρα για την ευρύτερη μέχρι τώρα τρισδιάστατη προβολή. Σαν υποκατάστατο μέχρι το Hangover Part II (2011), το Due Date (2010) της Warner λειτούργησε κι αυτό μάλλον παραπάνω από ικανοποιητικά στα ταμεία, και μάζεψε $32.7M πετυχαίνοντας και να ισορροπήσει τα φύλα στη προσέλευση (με 53% υπερίσχυσαν οι άντρες). Ακριβώς αντίθετα, το For Colored Girls (2010) κινήθηκε κοντά στον πάτο της μπαζοπαραγωγής του Tyler Perry (που έλπιζε στα σοβαρά και για.. Oscar αυτή τη φορά) στηριγμένο κατά 82% από γυναίκες φυσικά. Το υπόλοιπο μποξοφικό πινακάκι σημαδεύει η διαφορά ανάμεσα σε υπερβολικά front-loaded ταινίες για τη πιτσιρικαρία, και σε σχετικά ταμειακά σταθερές αξίες για τα γηρατιά, με ενδεικτικότερο το Social Network (2010) που αποχαιρέτησε το top 10 με $85 μύρια χάρη στη στήριξη του παπουδοκοινού.

    Στα ανεξάρτητα, οι 127 Hours (2010) τίγκαραν τα μόλις 4 θέατρα που φιλοξένησαν τη πρώτη τους εμφάνιση, μαζεύοντας $265,925 και επιβεβαιώνοντας την οσκαρική δυναμική τους. Μεγαλύτερο και αριθμητικά άνοιγμα από τις υπόλοιπες παραγωγές σε περιορισμένη διανομή, έκανε το Fair Game (2010) του Doug Liman, το οποίο η Summit το έσμπρωξε σχετικά επιθετικά σε 46 οθόνες όπως επισημαίνει και το indieWire, μαζεύοντας κάπου $650 με $700 χιλιάρικα.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.