The Cabin in the Woods (2012): Genre-bender trailer

The Cabin in the Woods - Trailer

Ένα μάτσο κολεγιόπαιδα καβαλάνε το βανάκι ψάχνοντας καλύβα δίπλα σ’ εκείνη τη λίμνη που βρίσκεται σ’ εκείνο το δάσος που κρύβεται στη μέση του πουθενά, κι όταν τη βρίσκουν, μυστήρια πράγματα αρχίζουν να συμβαίνουν και τα μέλη της παρέας με τις άγριες διαθέσεις, αρχίζουν αγρίως να πεθαίνουν. Τίποτα καινούριο, θα νόμιζες, αλλά και μόνο το όνομα του Joss Whedon στο σενάριο και την παραγωγή, σε προδιαθέτουν να κρατήσεις μια πισινή. Χωρίς να χρειάζεται να έρθει το tagline να σε διαβεβαιώσει ότι νομίζεις μονάχα πως ξέρεις την ιστορία, πριν αρχίσει να αποκαλύπτεται το twist της, στο φρέσκο trailer της ταλαιπωρημένης παραγωγής. Ταλαιπωρημένη --όπως οφείλει να είναι και κάθε δουλειά του Joss Whedon, προφανώς-- γιατί περιμένει την ώρα της να βγει στις αίθουσες απ’ τα τέλη του 2009, που τέλειωσε τα γυρίσματά της υπό τη στέγη της MGM, ή τουλάχιστον το Φλεβάρη του ’10, που ήταν η αρχική της ημερομηνία εξόδου, αλλά έφαγε την πρώτη καθυστέρηση για κάνα χρόνο, όταν το στούντιο την έβαλε στη σειρά για τη φάμπρικα της αναδρομικής τρισδιαστατοποίησης, που ήταν στα ντουζένια της την εποχή εκείνη. Μάλλον για καλό δικό της και δικό σου, η ταινία δεν έφτασε ποτέ ως εκείνο το στάδιο, μιας και τα οικονομικά βάρη της MGM έβαλαν το project σε επ’ αόριστον αναμονή, μέχρι που το Νοέμβρη του ’10 η εταιρεία βάρεσε κανόνι και το Μάρτη του ’11 το καινούριο διοικητικό άρχισε να ψάχνει όπως-όπως αγοραστή για την καλύβα του Whedon (όπως και για το remake του Red Dawn, απ’ τον διευθυντή κασκαντερικών των The Bourne Ultimatum (2007) και Crank (2006), μεταξύ άλλων).

Χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση, ο τίτλος κατέληξε ταιριαστά για διανομή στη Lionsgate, που τον έβαλε στο πρόγραμμα για τον Απρίλη του ’12, και προφανώς το εννοούσε, αφού το πρώτο προωθητικό έκανε μόλις χθες την εμφάνισή του (σε μορφή αφίσας που προφανώς σου θυμίζει κάτι απ' το θρυλικό Cube (1969)), και σήμερα άρχισε να κάνει τις γύρες του το πρώτο trailer της ταινίας. Trailer που, όπως σου έλεγε κι η αφίσα, παίζει με την προδιάθεσή σου για το τι περιμένεις να βρεις μέσα σε ξύλινους τοίχους κάτω από παχιές φυλλωσιές, ξεκινώντας από τη διαδρομή ως εκεί ακόμα, το στήσιμο των κλισέ που κορόιδευε η αρχική σειρά από αφίσες. Κι ύστερα αρχίζει να αναβοσβήνει τα φώτα και να κουνάει τη γη σε φάση αποκάλυψης αλά Evil Dead (1981), πριν σου το γυρίσει τελείως σε φάση The Truman Show (1998) με sci-fi τεχνολογίες και Hostel (2005) προδιαθέσεις, σε κάτι αποφασισμένο να παντρέψει είδη και να ανατρέψει μαντεψιές, κάτι που περιμένεις όχι μονάχα απ’ τον Whedon βέβαια, αλλά και απ’ τον Drew Goddard. Παλιός συνεργάτης του Whedon σε Buffy the Vampire Slayer και Angel, που πέρασε στη μεγάλη του JJ Abrams σχολή για να γράψει για το Alias και να ξεκινήσει απ' τα σενάρια του LOST φτάνοντας θέσεις παραγωγής, πριν ακονίσει την πένα του για τη μεγάλη οθόνη στο σεναριογραφικό team του Cloverfield (2008), ο Goddard επιστρέφει στον Whedon για να δοκιμάσει και τη σκηνοθεσία, έχοντας ήδη συνυπογράψει και το σενάριο της Καλύβας. Σενάριο που χαιρετίσθηκε βέβαια με αλλαλαγμούς ενθουσιασμού απ’ τις λεγεώνες του Whedon όταν κυκλοφόρησε στο δίκτυο, αλλά αυτό δεν είναι δα και έκπληξη για κανέναν, ή τουλάχιστον όχι τόσο μεγάλη όσο οι εκπλήξεις που ελπίζεις να σου κρατάει κρυμμένες απ' το trailer, αυτό που θα δεις να ξεδιπλώνεται στην οθόνη.



No Responses so far.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.