Written by
verbal
in
no category
Oscar.Winners.06 - Passive.Aggressive
Δεν ξέρω αν το νιώσατε κι εσείς, αλλά χτες κατάλαβα γιατί τα χρήματα δεν πρέπει να μπλέκονται με την τέχνη: δεν περίμενα ποτέ να χαρώ τόσο πολύ, που το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, πήγε στην ταινία που -κατά την ταπεινή μου- το άξιζε λιγότερο απ’ τις πέντε υποψήφιες.
Η είσοδος των Όσκαρ στα κουπόνια του Πάμε Στοίχημα, έκανε τη χτεσινή βραδιά απείρως πιο ενδιαφέρουσα, συναρπαστική και αποδοτική, όσο η νύχτα προχωρούσε και έπιανα το ένα δελτίο μετά το άλλο. Όχι πως η εκδήλωση δεν είχε κι από μόνη της μερικές εκπλήξεις.
Η πρώτη, ήταν και το highlight του κόκκινου χαλιού, με το οποίο ξεκίνησε η βραδιά. Ήταν η μοναδική φορά, που –σχεδόν ντρέπομαι που το λέω- βρήκα την Keira Knightley εκθαμβωτική. Στην μακριά της τουαλέτα σε χρώμα σοκολά –το οποίο, όπως μας ενημέρωσε ο Ορέστης, θα φορεθεί πολύ φέτος στα gala—με το μαλλάκι της να της γλυκαίνει το πρόσωπο κι αυτό το ελαφρύ μαυρισματάκι να την ντύνει με μια αύρα εξωτικού, η Keira Knightley ήταν η ωραιότερη παρουσία στις αφίξεις των stars. Μέχρι που άνοιξε το στόμα της. Δεν έχω προσέξει να συμβαίνει συχνά, αλλά πρέπει να είναι απ’ τις λίγες κοπέλες που γίνεται πέντε φορές πιο άσχημη όταν γελά. Ίσως η Χριστίνα Ιακωβίδου, η-οδοντίατρος-που -πηγαίνει-στα-Όσκαρ, να έχει μερικές συμβουλές να της δώσει.
Μέσα στην αίθουσα τώρα, το show ξεκίνησε με ένα υπέροχο CG μοντάζ των μεγαλύτερων στιγμών και μορφών της ιστορίας του Hollywood, με την κάμερα να πλανάρει προς το λιμάνι μιας φανταστικής πόλης, περνώντας ξυστά από τον Τιτανικό, κάνοντας μια απότομη στροφή στο Empire State Building, συναντώντας στους δρόμους τον Spider Man, τον Καουμπόη του Μεσονυχτίου, τον Bogey, τον Newman, την Dorothy και τους φίλους της να ψάχνουν τον Μάγο του Οζ, τον King Kong και τους τυρανόσαυρους, μέχρι να φτάσει στο Kodak Theatre, where it all goes down. Δείτε το εδώ.
Το καθιερωμένο μοντάζ εισαγωγής του παρουσιαστή ήταν right on the money, με όλους τους οικοδεσπότες των περασμένων ετών (όσοι ζουν τουλάχιστον) να αρνούνται να συμμετάσχουν στη φετινή τελετή (highlight ο Steve Martin), και το πλάνο να καταλήγει στον Jon Stewart που ξυπνά δίπλα στην Hale Berry.
-I just had the weirdest dream…
-And what makes you think you’re awake now?
Άψογο. Δείτε το. Ο Jon Stewart στο λόγο του, προσπάθησε να χτυπήσει μερικές παρακινδυνευμένες κωμικές νότες, οι περισσότερες εκ των οποίων απέσπασαν συγκαταβατικά χειροκροτήματα ("tonight we celebrate excellence in film, with me, the fourth male lead from Death to Smootchie"), και άλλες να αποδεικνύονται πολύ νεοϋορκέζικες για να πετύχουν γρήγορη αντίδραση από το κοινό ("this is the first time many of you have ever voted for a winner" –βλέπε τα anti-Bush συναισθήματα των επιφανών του Hollywood).
Το πρώτο του πετυχημένο αστείο, «”Good Night and Good Luck,” η ατάκα με την οποία ο κος Clooney τελειώνει όλα του τα ραντεβού,» κέρδισε περισσότερο γέλιο χάρη στην αντίδραση του ίδιου του Clooney, ενώ το χιούμορ του για τον Spielberg («πρώτα η Λίστα του Σίντλερ, μετά το Μόναχο, ανυπομονώ να δω τι άλλο θα πάθουν οι Εβραίοι μετά… τριλογία!») και εκείνο για την Bjork («δοκίμαζε την τουαλέτα της όταν την πυροβόλησε ο Dick Chaney») ήταν απ’ τα καλύτερα του.
Κατά τα άλλα, ο χρόνος του στη σκηνή ήταν αρκετά μειωμένος απ’ αυτόν των προηγούμενων οικοδεσποτών, αφήνοντας την παράσταση στους παρουσιαστές των εκάστοτε βραβείων, τα διάφορα μοντάζ (με κορυφαίο αυτό που υπεδείκνυε τα gay υπονοούμενα στα κλασικά western -μπορείτε να το δειτε προς το τέλος του παραπάνω embeded, αλλά και εδώ μόνο του), και τους ίδιους τους βραβευθέντες.
Πρώτο βραβείο, αυτό του β’ ανδρικού, που πήγε στον George Clooney για την ερμηνεία του στο Syriana, απ’ τα γκανιάν της διοργάνωσης, και συνοδεύτηκε από τον καλύτερο ευχαριστήριο λόγο της βραδιάς. Ο Martini George, καρδιοκατακτητής των φετινών Όσκαρ, εισήλθε στην ομάδα των βραβευθέντων θυμίζοντας την καλή πλευρά της Ακαδημίας. «Ξέρω ότι είμαστε λίγο εκτός πραγματικότητας εδώ στο Hollywood, έχουμε μια καθυστέρηση δυο ετών συνήθως, αλλά πιστεύω ότι είναι καλό. Είμαστε αυτοί που μιλήσαμε για το AIDS όταν όλοι οι άλλοι το ψιθύριζαν, και μιλήσαμε για τα πολιτικά δικαιώματα όταν το θέμα δεν ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές. Και ξέρετε, τονίζουμε διάφορα θέματα. Αυτή η Ακαδημία, αυτή η ομάδα ανθρώπων εδώ πέρα, έδωσε στην Hatty McDaniel ένα Όσκαρ το 1939, όταν οι μαύροι ήταν ακόμη αναγκασμένοι να κάθονται στις πίσω σειρές στις αίθουσες. Είμαι περήφανος να είμαι μέλος αυτής της Ακαδημίας, περήφανος να είμαι μέλος αυτής της κοινότητας, και περήφανος να είμαι εκτός πραγματικότητας. Και σας ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό εδώ».
Για την πιο trashy στιγμή της βραδιάς, συναγωνίστηκαν από τη μια μεριά η Dolly Parton όταν ερμήνευσε το υποψήφιο για Όσκαρ τραγούδι Travellin’ Thru θυμίζοντας τη σκηνή του χορού των σκελετών απ’ το Corpse Bride, αλλά με αερόσακους, και απ’ την άλλη ο Ben Stiller, όταν παρουσίασε το Όσκαρ Ειδικών Εφέ, ντυμένος με μια πράσινη στολή μέχρι το λαιμό, η οποία θα βοηθούσε τους τεχνικούς να δημιουργήσουν το εφέ του ιπτάμενου κεφαλιού, αν γύριζαν τη σκηνή σε πράσινη οθόνη. Αλλά δε γύριζαν τη σκηνή σε πράσινη οθόνη.
Σε περίπτωση που αναρωτιέστε, το Όσκαρ για τα εφέ πήγε στο King Kong, το οποίο πήρε επίσης και το ηχητικό μοντάζ και το μιξάζ (ναι, είναι δυο διαφορετικές κατηγορίες, το είπαμε), αφήνοντας στο υποτιθέμενο αντίπαλο δέος, τα Χρονικά της Νάρνια, μόνο το Όσκαρ Μακιγιάζ (Jon Stewart: Cinderella Man… φανταστείτε το μακιγιάζ που χρειάζεται για να κάνουν τον Russell Crowe να μοιάζει σα να έμπλεξε σε καυγά! Εξαιρετική δουλειά.) Ούτε στα υπόλοιπα «τεχνικά» βραβεία δεν υπήρξαν εκπλήξεις, με τη φωτογραφία, τα κοστούμια και την καλλιτεχνική διεύθυνση (στην οποία έχουν συγχωνευτεί τα σκηνικά) να πηγαίνουν στις Αναμνήσεις μιας Γκέισας.
Τα υπόλοιπα βραβεία ερμηνειών πήγαν στα φαβορί Philip Seymour Hoffman (α’ ανδρικός, Capote), Reese Witherspoon (α’ γυναικείος, Walk the Line) και Rachel Weisz (β’ γυναικείος, The Constant Gardener), χωρίς καμία απολύτως έκπληξη. Πέρα, φυσικά, απο το γεγονός ότι ο Hoffman δεν κράτησε τον όρκο που είχε δώσει στους παιδικούς του φίλους, όταν, στο σχολείο ακόμη, είχαν κάνει μια συμφωνία, αν ποτέ κανείς τους κερδίσει Όσκαρ, ο ευχαριστήριος λόγος του θα αποτελείται αποκλειστικά απο γαυγίσματα. Έτσι, έμεινε στα Crash και Brokeback Mountain να μοιραστούν τα έξι σημαντικά βραβεία. Το gay western του Ang Lee πήρε τρία αγαλματάκια, ένα για το διασκευασμένο σενάριο, ένα για τη μουσική του Gustavo Santaolalla και ένα για τον Ταϊβανό σκηνοθέτη, ενώ το αντιρατσιστικό σπονδυλωτό του Haggis, κέρδισε το πρωτότυπο σενάριο, το Όσκαρ Μοντάζ (το οποίο 9 φορές στις 10 καθορίζει τον νικητή της Καλύτερης Ταινίας), και φυσικά, το Όσκαρ για την Καλύτερη Ταινία της Χρονιάς.
Δεν ξέρω αν μπορώ να χαρακτηρίσω έκπληξη το παραπάνω μοίρασμα, και ιδίως τη βράβευση του Crash ως Καλύτερη Ταινία. Με τα vibes που έρχονταν την τελευταία μιάμιση βδομάδα από Hollywood μεριά, μάλλον περισσότερη έκπληξη θα μου προκαλούσε αν τελικά σάρωνε το Brokeback. Όπως έλεγα και προχτές, η επιλογή του Crash ως ταινία της χρονιάς, ταιριάζει περισσότερο με το προφίλ της Ακαδημίας, και τις χρυσές τομές της ανάμεσα στην κοινωνική δήλωση και την ουδέτερη στάση, με την φετινή χρονιά να μοιάζει περισσότερο με χρονιά συγκρατημένης επίθεσης. Ούτε ευχαριστημένος μπορώ να δηλώσω με το πώς κατανεμήθηκαν τα βραβεία, αλλά αυτό πάνε χρόνια που έχω να το νιώσω. Απλώς, με ένα κέρδος στο στοίχημα, που συναγωνίζεται το μισό μου μισθό, μπορώ να πω ότι η χτεσινή ήταν μια καλή βραδιά. Άντε, και του χρόνου.
Η είσοδος των Όσκαρ στα κουπόνια του Πάμε Στοίχημα, έκανε τη χτεσινή βραδιά απείρως πιο ενδιαφέρουσα, συναρπαστική και αποδοτική, όσο η νύχτα προχωρούσε και έπιανα το ένα δελτίο μετά το άλλο. Όχι πως η εκδήλωση δεν είχε κι από μόνη της μερικές εκπλήξεις.

Μέσα στην αίθουσα τώρα, το show ξεκίνησε με ένα υπέροχο CG μοντάζ των μεγαλύτερων στιγμών και μορφών της ιστορίας του Hollywood, με την κάμερα να πλανάρει προς το λιμάνι μιας φανταστικής πόλης, περνώντας ξυστά από τον Τιτανικό, κάνοντας μια απότομη στροφή στο Empire State Building, συναντώντας στους δρόμους τον Spider Man, τον Καουμπόη του Μεσονυχτίου, τον Bogey, τον Newman, την Dorothy και τους φίλους της να ψάχνουν τον Μάγο του Οζ, τον King Kong και τους τυρανόσαυρους, μέχρι να φτάσει στο Kodak Theatre, where it all goes down. Δείτε το εδώ.
Το καθιερωμένο μοντάζ εισαγωγής του παρουσιαστή ήταν right on the money, με όλους τους οικοδεσπότες των περασμένων ετών (όσοι ζουν τουλάχιστον) να αρνούνται να συμμετάσχουν στη φετινή τελετή (highlight ο Steve Martin), και το πλάνο να καταλήγει στον Jon Stewart που ξυπνά δίπλα στην Hale Berry.
-I just had the weirdest dream…
-And what makes you think you’re awake now?
Άψογο. Δείτε το. Ο Jon Stewart στο λόγο του, προσπάθησε να χτυπήσει μερικές παρακινδυνευμένες κωμικές νότες, οι περισσότερες εκ των οποίων απέσπασαν συγκαταβατικά χειροκροτήματα ("tonight we celebrate excellence in film, with me, the fourth male lead from Death to Smootchie"), και άλλες να αποδεικνύονται πολύ νεοϋορκέζικες για να πετύχουν γρήγορη αντίδραση από το κοινό ("this is the first time many of you have ever voted for a winner" –βλέπε τα anti-Bush συναισθήματα των επιφανών του Hollywood).
Το πρώτο του πετυχημένο αστείο, «”Good Night and Good Luck,” η ατάκα με την οποία ο κος Clooney τελειώνει όλα του τα ραντεβού,» κέρδισε περισσότερο γέλιο χάρη στην αντίδραση του ίδιου του Clooney, ενώ το χιούμορ του για τον Spielberg («πρώτα η Λίστα του Σίντλερ, μετά το Μόναχο, ανυπομονώ να δω τι άλλο θα πάθουν οι Εβραίοι μετά… τριλογία!») και εκείνο για την Bjork («δοκίμαζε την τουαλέτα της όταν την πυροβόλησε ο Dick Chaney») ήταν απ’ τα καλύτερα του.
Κατά τα άλλα, ο χρόνος του στη σκηνή ήταν αρκετά μειωμένος απ’ αυτόν των προηγούμενων οικοδεσποτών, αφήνοντας την παράσταση στους παρουσιαστές των εκάστοτε βραβείων, τα διάφορα μοντάζ (με κορυφαίο αυτό που υπεδείκνυε τα gay υπονοούμενα στα κλασικά western -μπορείτε να το δειτε προς το τέλος του παραπάνω embeded, αλλά και εδώ μόνο του), και τους ίδιους τους βραβευθέντες.


Σε περίπτωση που αναρωτιέστε, το Όσκαρ για τα εφέ πήγε στο King Kong, το οποίο πήρε επίσης και το ηχητικό μοντάζ και το μιξάζ (ναι, είναι δυο διαφορετικές κατηγορίες, το είπαμε), αφήνοντας στο υποτιθέμενο αντίπαλο δέος, τα Χρονικά της Νάρνια, μόνο το Όσκαρ Μακιγιάζ (Jon Stewart: Cinderella Man… φανταστείτε το μακιγιάζ που χρειάζεται για να κάνουν τον Russell Crowe να μοιάζει σα να έμπλεξε σε καυγά! Εξαιρετική δουλειά.) Ούτε στα υπόλοιπα «τεχνικά» βραβεία δεν υπήρξαν εκπλήξεις, με τη φωτογραφία, τα κοστούμια και την καλλιτεχνική διεύθυνση (στην οποία έχουν συγχωνευτεί τα σκηνικά) να πηγαίνουν στις Αναμνήσεις μιας Γκέισας.


*Την πλήρη λίστα των νικητών,
μπορείτε να δείτε εδώ.
***Αν δεν παίζει το embedded βιντεάκι, μπορείτε να το δείτε εδώ.
μπορείτε να δείτε εδώ.
***Αν δεν παίζει το embedded βιντεάκι, μπορείτε να το δείτε εδώ.
Written by
cheaptalk
in
no category
Razzie.Winners.06 - Hysterical
Τα υπόλοιπα βραβεία:
Χειρότερο remake: Son of the Mask (2005)
Χειρότερος α' αντρικός: Rob Schneider - Deuce Bigalow European Gigolo (2005)
Χειρότερος β' αντρικός: Hayden Christensen - Star Wars:Episode III - Revenge of the Sith (2005)
Χειρότερο ζευγάρι: Will Ferrell και Nicole Kidman - Bewitched (2005)
Πιο βαρετός στόχος των ταμπλόιντ: Tom Cruise, Katie Holmes και τα σχετικά τους στον καναπέ της Oprah, τον Πύργο του Άιφελ και το "μωρό τους" (το "μωρό του Τομ" ακριβέστερα).
Προσωπικά, θεωρώ τις υστερικές στιγμές της Jenny (και ειδικά αυτή που χτυπιέται ξώβυζη με τον εμετό ενός σιχαμερού ανθρωπάκου στο στήθος της), το παλούκι που πέρασε από το μυαλό της Paris, και το go-go boy πέρασμα του Σόμερ κορυφαίες στιγμές της 7ης τέχνης. Και είδα χειρότερες ταινίες το 2005, η αλήθεια είναι.
Written by
cheaptalk
in
no category
Torso (2007): The Story Behind

Στις 23 Σεπτεμβρίου του 1935, σε μια υποβαθμισμένη περιοχή του Cleveland το Kingsbury Run (εν μέσω οικονομικής ύφεσης, λήξης ποτοαπαγόρευσης και ανόδου του φασισμού στην Ευρώπη) βρέθηκαν δυο πτώματα αγνώστων ανδρών, σε απόσταση δέκα μέτρων. Οι εκτιμήσεις έλεγαν ότι ο ένας είχε σκοτωθεί 7-10 ημέρες νωρίτερα (αργότερα το διάστημα έγινε 3-4 βδομάδες) και ο άλλος 2-3. Από τα πτώματα είχαν αφαιρεθεί προσεκτικά τα περισσότερα τμήματα των άκρων. Όπως και τα κεφάλια. Και τα γεννητικά όργανα του ενός. Όλα δε βρέθηκαν ποτέ.

Στις 26 Ιανουαρίου του 1936 το τεμαχισμένο πτώμα μιας γυναίκας αυτή τη φορά ανακαλύπτεται στη κάτω πόλη. Και ανασύρει μαζί του μνήμες της "Κυρίας της Λίμνης", ένα γυναικείο πτώμα του οποίου ο θώρακας (torso) και μόνο, είχε βρεθεί ενάμισι χρόνο πριν, το Σεπτέμβριο του 1934. Τα media έχουν πια το χαρακτήρα τους, τον "Torso Killer". Και ο Ness τον εφιάλτη του, που θα τον κυνηγάει για την υπόλοιπη ζωή του και θα καταστρέψει τη καριέρα του.


Το 2001 οι αδερφοί Hughes βγάζουν στις κινηματογραφικές οθόνες το From Hell (2001) χωρίς τη συνεργασία του Moore (ως συνήθως). Το 2004 ο Bendis έχει πάρει ήδη άλλα 4 βραβεία Eisner (και τα δυο καλύτερου συγγραφέα στη σειρά), η Charlize Theron συμφωνεί να παίξει τη Jinx στη μεταφορά του κόμικ και η Sony συζητάει τη παραγωγή ενός ακόμη κόμικ του, του Powers. Τέλη του 2005 ξεκινάει η παραγωγή της Black Dahlia (2006), της χιλιοειπωμένης δηλαδή ιστορίας της σταρλετίτσας Elizabeth Short που, προσέξτε, βρέθηκε τεμαχισμένη το 1947 με τρόπο τουλάχιστο εμπνευσμένο από τους φόνους του Cleveland. Και ο Todd McFarlane αποφασίζει να βάλει μπροστά το Torso (2007) με τον Ehren Kruger στο σενάριο και τον David Fincher στη σκηνοθεσία.
Αν σας φαίνεται συνταγή επιτυχίας, θυμηθείτε ότι την ιστορία τη διαβάσατε όλη, πρώτοι, εδώ.
Και όχι στην αποκριάτικη Espresso, εντάξει?
Written by
verbal
in
no category
OscarPredictions06
*Bulleting*
!το παιχνίδι κλείνει αύριο, 5/3!
αγνοείστε τα περί αντιθέτου
thanx στον mario για την ενημέρωση
!το παιχνίδι κλείνει αύριο, 5/3!
αγνοείστε τα περί αντιθέτου
thanx στον mario για την ενημέρωση
Είχα σκοπό να κάτσω να γράψω τις προβλέψεις το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, που ήταν ακόμη ανοιχτό το κουπόνι του Πάμε Στοίχημα, όμως δυσλειτουργίες της μαγικής μου σφαίρας με ανάγκασαν να κάνω έκτακτο ταξίδι στη Βενετία για να την επιδιορθώσω κι έτσι ούτε κι εγώ πρόλαβα να ακουμπήσω τα ευρά μου στον ΟΠΑΠ. Τουλάχιστον είδα τον Casanova -ή κάποιον που του έμοιαζε- από κοντά, και ανακάλυψα τη μαγεία των tramezzini.
Ωστόσο, δεν είμαι σίγουρος ότι ακόμη και μετά το upgrade στο λογισμικό η σφαίρα λειτουργεί κανονικά, γιατί οι προβλέψεις που μου βγάζει φέτος είναι κομμάτι παρακινδυνευμένες, αλλά τουλάχιστον έχουν καλές αποδόσεις. Οπότε να πω εξαρχής ότι προβλέπω μεγάλη απόκλιση των προβλέψεων απ' τα τελικά αποτελέσματα, αλλά όπως και να ’χει, here goes.

Καλύτερη Ταινία

Καλύτερη Σκηνοθεσία

Α’ Ανδρικός

Β’ Ανδρικός

Α’ Γυναικείος

Β’ Γυναικείος

Σε άλλες ενδιαφέρουσες κατηγορίες, το μοντάζ θα πάει χωρίς αμφιβολία στο Crash, το οποίο μάλλον θα κερδίσει και το σενάριο, λόγω ατολμίας της Ακαδημίας να βραβεύσει το πολύ πιο απαιτητικό Syriana. Στα οπτικά εφέ Kong is King, ενώ το Sound Editing από τον Πόλεμο των Κόσμων. Ο John Williams δυστυχώς θα δει τις ψήφους του να μοιράζονται ανάμεσα στα δυο εξαιρετικά φετινά του soundtrack (Munich και Memoirs of a Geisha), αφήνοντας άνοιγμα στον Gustavo Santaolalla να χαρεί μαζί με τους υπόλοιπους συντελεστές του Brokeback Mountain, το οποίο προφανώς θα σηκώσει και το Όσκαρ Φωτογραφίας, παρά τα παράπονα του vkap για καύτρες και σκοτάδια. Τέλος, μάλλον για καλό δικό του αλλά και της Ακαδημίας, ο Tim Burton δεν θα πάρει το πρώτο του Όσκαρ στην πρώτη του υποψηφιότητα, με την κατηγορία Animated Film να δοκιμάζει αγγλική προφορά για το Wallace and Grommit. Α, και για το ντοκιμαντέρ, έχω υπόψιν μου κάτι κύριους με tuxedos που περπατάνε κάπως περίεργα.
*Η τελετή απονομής των φετινών Όσκαρ, θα μεταδοθεί ζωντανά απ’ τα κανάλια του Filmnet (1 και 2), ξημερώματα Καθαράς Δευτέρας, σε σχολιασμό Χρήστου Μήτση και Ορέστη Ανδρεαδάκη. Καgli προβοgli, και καλή τύχη.
Written by
verbal
in
no category
Μεταμεσονύχτια Προβολή του Κακού
Written by
verbal
in
no category
Το μεσαίο δάχτυλο της Lindsay Lohan

Καταλαβαίνετε το σοκ μου όταν πρωτοείδα την παραπάνω φωτό, και φαντάζομαι μοιράζεστε την έκπληξή μου βλέποντας την άσεμνη χειρονομία να προέρχεται απο την πρωταγωνίστρια αγαπημένων σύγχρονων κλασικών ταινιών της βιντεοθήκης της Disney, όπως τα The Parent Trap, Freaky Friday, και Herbie Fully Loaded.
Όμως ησυχάστε, η Lindsay Lohan έχει απλώς πέσει σε υπερκόπωση, που της προκάλεσε μια -ομολογουμένως παρεξηγήσιμη- αγκύλωση. Αλλιώς δεν εξηγείται η ίδια στάση σε όλες τις άλλες φωτογραφίες, εδώ, εδώ κι εδώ.
Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, οι φιλενάδες της, έσπευσαν να τη βοηθήσουν με μια ειδική συσκευή που επιτρέπει την απελευθέρωση των αρωμάτων θρεπαυτικών βοτάνων και την απευθείας εισπνοή τους.
Όμως ησυχάστε, η Lindsay Lohan έχει απλώς πέσει σε υπερκόπωση, που της προκάλεσε μια -ομολογουμένως παρεξηγήσιμη- αγκύλωση. Αλλιώς δεν εξηγείται η ίδια στάση σε όλες τις άλλες φωτογραφίες, εδώ, εδώ κι εδώ.
Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, οι φιλενάδες της, έσπευσαν να τη βοηθήσουν με μια ειδική συσκευή που επιτρέπει την απελευθέρωση των αρωμάτων θρεπαυτικών βοτάνων και την απευθείας εισπνοή τους.
Written by
verbal
in
no category
New Superman Returns Pic
Ο γοητευτικός κύριος με τη χωρίστρα-γελαδογλείψιμό, είναι ο νεαρός Jimmy Olsen, ο μικρός του γραφείου.

Κι επειδή στα ξένα sites πάντα ψάχνουν ένα άχρηστο trivia για να συνοδεύσουν τις φωτογραφίες, η φωτογραφική μηχανή που κρατά ο Olseon, τον οποίο υποδύεται ο Sam Huntington, αποκαλύπτεται στον παρακάτω διάλογο
-εχεις την ιδια μηχανη με τον καινουριο τζιμυ ολσεν? http://www.superherohype.com/images/jimmyolsenexclusive.jpg
-akribws. prepei na einai h D200 auth
-exei balei kai to xeri tou mprosta sto logo
-ki omws einai h D2
http://www.nikonusa.com/large.php?productNr=25219
-h einai h D2H, h' h D2X
-μα ειναι πιο μακρουλη εκεινη που κραταει ρε
-e allo fako exei re
-sthn photo ths nikon exei ton standard 24-80mm
-φυσικα..
-ekeinos mporei na exei kana filtro gia focus panw. h' megalutero fako
-epishs uparxei kai h pi8anothta na mhn exei kan fako ths nikkor panw
-alla allhs etairias
-ektos autou o fakos pou blepeis sthn photo ths nikon einai "kleistos" giati den kanei zoom
-enw o dikos tou einai clearly "anoixtos"
-clearly
-fainetai to keno anamesa ston fako kai sto gkri roler tou focus
-οκ, ας μην το αναλυσουμε αλλο...