Trailer mashups: Πέρασμα στο mainstream



Τα fake trailers που σαρώνουν στο δίκτυο τους τελευταίους μήνες, έγιναν και επίσημα "αποδεκτά" από τη κινηματογραφική κοινότητα. Το TBS, που γιορτάζει το Πάσχα (των καθολικών) προβάλλοντας τη μια τριλογία που ηγεμόνευσε όλων, αποφάσισε να προωθήσει το γεγονός με έξι (6) τέτοια σποτάκια.

Πιο χαρακτηριστικό πρόσφατο παράδειγμα της δημιουργικής έκφρασης που συγχωνεύει τα (μουσικά) mashups και τους Photoshop διαγωνισμούς είναι το Titanic Two The Surface, το οποίο είναι μάλλον και το πιο πολυσύνθετο και καλοδουλεμένο mashup που έχουμε δει να κυκλοφορεί, από την εποχή που πρωτοεμφανίστηκε το trailer του The Shinning σε εκδοχή οικογενειακής dramedy. Και δικαίως έχει κάνει πολλούς να μιλούν για τα mashups σαν να είναι η επόμενη μορφή video art.

Φυσικά, τα μεγάλα στούντιο δεν έχουν ενθουσιαστεί καθόλου με την προοπτική να βλέπουν τις ταινίες που με τόσο κόπο προωθούν, να γελοιοποιούνται, απλά γιατί μερικοί computer geeks είναι πολύ καλοί στο Photoshop και το Final Cut Pro. Έτσι, προπαθούν να βγάλουν τον μεγάλο μπαμπούλα απ' την ντουλάπα, και επικαλούνται ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων, τα οποία καταχρώνται οι μοντέρ του διαδικτύου. Τα δικαστήρια --όπως συνήθως συμβαίνει με θέματα που προκύπτουν από τις νέες δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογική ανάπτυξη-- δεν έχουν ακόμη αποφασίσει για τη νομιμότητα ή μη των οπτικών αυτών remix, και την τελευταία φορά που κοίταξα, ο e-lawyer έλεγε κάτι ακαταλαβίστικα, οπότε δεν είμαι σίγουρος αν έχει θίξει το θέμα.

Ο Jason Schultz πάντως, του Electronic Frontier Foundation, δίνει πράσινο φως στα mashups, ως μη κερδοσκοπικές ασκήσεις ύφους, οι οποίες δεν αποτελούν κίνδυνο για τα πνευματικά έργα που κομματιάζονται.

Περισσότερα στο YouTube και το IFILM.

Nacho Libre: Internet Exclusive Trailer



Nacho Libre ή όπως θα γίνει γνωστό μετά την προβολή του, Πάτσο Libre. Θα γίνουμε φτηνοί αλλά το trailer του νέου φιλμ του Jared Hess τραβάει την προσοχή του κοινού για την ασυγκράτητη ποσότητα λίπους (πάτσο) που ο Jack Blac αφήνει ελεύθερη (Libre) για κωμικούς σκοπούς ή απλά γιατί είναι δύσκολο να ρουφάει την κοιλιά του για 90 λεπτά. Δεν υπερβάλω, τόση πλαδαρότητα Onscreen είχαμε να δούμε από την εποχή του The Blob (1958) .

H υπόθεση είναι λίγο-πολύ γνωστή (ίσως λιγότερο από όσο θέλω να νομίζω): Ένας ιερέας (Jack Black) γίνεται μασκοφόρος wrestler και συμμετέχει σε αγώνες προκειμένου να σώσει ένα ορφανοτροφείο. Η πλάκα είναι ότι το φιλμ προβλέπεται τόσο off beat και αμφιλεγόμενου γούστου που πιθανότατα θα είναι πραγματικά αστείο,αλλά «χαμηλόφωνα», όπως ακριβώς και το Napoleon Dynamite. Λίγο ο χαρακτήρας του Black που μοιάζει με την Gay Version του Zorro που παράτησε την ξιφασκία με τα burritos, λίγο η σοβαροφάνεια της εντελώς φευγάτης πλοκής («..and I used my strength to rip my blouse»), λίγο η ψευτο-Rocky αθλητική προετοιμασία του παπα-παλαιστή που βλέπουμε στο trailer.. τι διάλο, πόσο πιο γελοίος δηλαδή είναι ο Black από τους «ήρωες» του Wrestling που φοράνε κολάν, ανταλλάσσουν χαστούκια («πλαφ!») φέρνοντας ζειμπεκιές και έχουν ονόματα όπως ο Νεκροθάφτης, Τριπλό-X και Ρέη Μυστήριος; Απορώ πως κανείς δεν είχε σκεφτεί αυτό το φιλμ νωρίτερα (όποιος αναφέρει το Ready to Rumble μπορεί να μην ξαναπατήσει στο Μούβις φορ Δε Μάσες)

    ΣΥΝ
  • H σκηνοθεσία είναι του Jared Hess
  • Φαντάστηκα τον Χριστόδουλο να δέρνεται με τον Σουγκλάκο για να σώσει κανα μοναστήρι.
  • Οι όμορφες λατίνες καλόγριες (Ana de la Reguera) είναι φετίχ μας.
  • Ο Jack Black κάνει και πάλι αυτό που ξέρει: κωμωδία

    ΠΛΗΝ
  • H σκηνοθεσία είναι του Jared Hess…

Δείτε/Κρύφτε το επίσημο trailer


Previously on Movies for the Masses: Clerks 2: The Passion of the Clerks, Internet Trailer

Revoloution (2006): Πόσο θες να κάνει το εισιτήριό σου?

Για πρώτη φορά στη κινηματογραφική ιστορία (σύμφωνα με το δελτίο τύπου), οι θεατές έχουν την ευκαιρία να αποφασίσουν τη τιμή του εισιτηρίου τους, και μάλιστα αφού δουν τη ταινία.

Οι δημιουργοί του Revoloution (2006) αποφάσισαν να δώσουν όλες τις εισπράξεις του σε μη κερδοσκοπικές φιλανθρωπικές οργανώσεις. Και σύμφωνα με τους εκπροσώπους τους, το κοινό θα παραλαμβάνει ένα κουπόνι μετά την προβολή που θα επιτρέπει τη "δωρεά της αξίας της ταινίας". Όλο τον Απρίλιο, μήνα ενημέρωσης για τη παιδική κακοποίηση, η ομάδα της ταινίας θα διανείμει 80 χιλιάδες κουπόνια ελεύθερης εισόδου στο Λος Άντζελες και τη Νέα Υόρκη.

Σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής του έργου είναι ο Bret Carr. Παπούς του ήταν ο Victor Posner, μεγαλοεπιχειρηματίας και πρωτοπόρος των επιθετικών εξαγορών στα 60s, που πέθανε το 2002 αφήνοντας όλη του τη περιουσία (πάνω από $200 εκατομμύρια) στη.. πρώην γκόμενά του. Ο ίδιος μεγάλωσε, όπως λέει, "υπερβολικά πλούσιος αλλά συντριμμένος από εγκατάλειψη και κατάθλιψη - συνέπειες του να μεγαλώνεις σε ένα σπίτι αλκοολικών". Και έχοντας βρει ένα τρόπο να το ξεπεράσει μεθοδικά, ήθελε να.. προσφέρει.

Και ο τρόπος που βρήκε ήταν να κάνει μια ταινία (το tv spot της οποίας παίζει με κλικ δίπλα), βασισμένη στη ζωή του, με θέμα "ένα βίαιο, ομοφοβικό, καβγατζή τραυλό που μεταμορφώνεται σε ανθρωπιστή και υπερασπιστή των παιδιών σε κίνδυνο". Και τη γύριζε πεντέξι χρόνια χρηματοδοτώντας τη πουλώντας ζωγραφιές σε.. κόκους ρυζιού. Πριν αρχίσει να την υποβάλλει σε διάφορα φεστιβάλ, αρχικά σαν 2 Birds with 1 Stallone (2002) και αργότερα σαν The Gospel of Lou (2003) που ήταν και υποψήφιο για το βραβείο του Slamdance της ίδιας χρονιάς.

Διάσημος έγινε το 2004, με το δίλεπτο spoof The Passion of the Heist, που χτύπησε εκατομμύρια δικτυακές θεάσεις. Και εκμεταλλεύτηκε την όλη βαβούρα για να προωθήσει τη ταινία της ζωής του. Με ευτυχή κατάληξη να ανοίξει τελικά σε μια αίθουσα στο LA στις 28 του μήνα, και σε άλλη μια στη Νέα Υόρκη στις 12 Μαίου.

Σημειώστε ότι στο σενάριο έχει αναμιχθεί ο Quinn K. Redeker από τους σεναριογράφους του Ελαφοκυνηγού (1978), ένα πέρασμα κάνει, με την ίδια τραγιάσκα, ο Paulie του Rocky (1976) Burt Young, ενώ τo θέμα της έχει γράψει ο Bill Conti (που είχε κάνει το ίδιο και για τον Stallone, φυσικά).

Περισσότερα στο revolutionmovie.com.


Η Jennifer Love Hewitt με μίνι



Αποφασίσαμε να σας παρουσιάσουμε, όσο είναι φρέσκια, και τη Jennifer Love Hewitt, χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο. Εκτός από το ότι μας αρέσουν ιδιαιτέρως ιδιαίτερα οι γυναίκες (και οι πιτσιρίκες βεβαίως) που φοράνε αεράτες (και κολλητές βεβαίως) κοντές φουστίτσες.

Η.. μικρή JLo για κάποια χρόνια, στις αρχές της δεκαετίας, πάσαρε μια σέξι εικόνα. Και ακόμα έχω τη φωτογράφιση που 'κανε, όπως όλες όσες επιδιώκουν σχετικές αλλαγές, για το FHM το 2002 (το βρετανικό του Δεκεμβρίου έχω, αλλά πρώτα βγήκε τον Ιούνιο στο αμερικάνικο). Και τη κοιτάω να δω που τα 'κρυβε ολαυτά τα φυσικά (όπως ισχυρίζεται) ταλέντα της.

Όμως γενικά το προφίλ της είναι πιο οικογενειακό (άλλωστε σαν ορφανό έγινε γνωστή στη TV, στο Party of Five). Και εκεί το ξαναγύρισε με τον Garfield (2004) και το Ghost Whisperer φέτος. Που σταμάτησα να το βλέπω κάπου στο 10o επεισόδιο και δε προσφέρεται και για spoilers, anywayz. Και με "θέμα" αυτό, φωτογραφήθηκε και για το Emmy που κυκλοφορεί, όπως βλέπετε δίπλα.

Και όλη αυτή την εικόνα πήγε να της τη χαλάσει ο Wilmer Valderrama, με τα γνωστά παραμύθια που 'λεγε στο (νέο) show του Howard Stern. Οπότε βγήκε κι αυτή, πλάθοντας φιλανθρωπικά κουλουράκια, και τον διέψευσε. Άρα μη περιμένετε καμιά φωτογράφιση για το Playboy σύντομα.


Annapolis (2006)

Σχολή Nαυτικών Δοκίμων Annapolis
(1/5)


Σκηνοθεσία: Justin Lin
Σενάριο: Dave Collard
Παίζουν: James Franco, Jordana Brewster, Tyrese Gibson

Δείτε/Κρύφτε το trailer v


Υπάρχουν κάποιες ταινίες, τον οποίων ο μόνος λόγος ύπαρξης, είναι να έχουν δουλειά να κάνουν οι νεαροί πρωταγωνιστές τους, για να βγαίνουν οι φάτσες τους στις αφίσες και να τους συνηθίζει ο κόσμος. Αυτές, είναι οι λεγόμενες ταινίες-οχήματα, και μια απ’ αυτές είναι το Annapolis.

Ο νεαρός που μεταφέρει, είναι ο James Franco, στο ρόλο επαναστάτη νεαρού, που είναι στο μεταίχμιο του να ξεκινήσει μια ζωή η οποία θα καταλήξει στην αποτυχία. Μόνη σωτήρια λέμβος, η κατάταξή του στο αμερικάνικο πολεμικό ναυτικό, μέσω της θρυλικής σχολής Annapolis, διαβόητη για το αυστηρό της πρόγραμμα. Ο νεαρός καταφέρνει να μπει, εκεί γνωρίζει τη σημασία της συντροφικότητας, και έρχεται αντιμέτωπος με σκληρό μαύρο αξιωματικό με ξινισμένη φάτσα, με τον οποίο σύντομα λύνει τις διαφορές του στο ρινγκ, αφού είναι και καλός στις γροθιές.

Ο Franco, ο οποίος σ’ αυτό το κακέκτυπο του Ιπτάμενος και Τζέντλεμαν (1982) προφανώς είδε την ευκαιρία να βγει από τη σκιά του άσπονδου εχθρού-αδερφικού φίλου του, Spider Man (2002, 2004), κάνει φιλότιμες προσπάθειες να κρατήσει το Annapolis σε αξιοπρεπή επίπεδα. Έχει όμως απέναντί του έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο: τον σαδισμό του Justin Lin.

Ο Lin, που φέτος παρουσιάζει και το τρίτο μέρος του saga του Fast and Furious (και βρίσκεται πίσω κι απ’ την αμερικάνικη εκδοχή του Oldboy… χμ…), φαίνεται πως εδώ κάνει πείραμα να δει πόσα κλισέ χωράνε σε μια και μόνο ταινία. Και η απάντηση που του προκύπτει, είναι: πολλά. Πάρα πολλά. Περισσότερα απ’ όσα μπορεί να αντέξει ανθρώπινος εγκέφαλος σε μια δόση.

Το Annapolis, στην προσπάθειά του να παρουσιάσει τη ζωή ενός απείθαρχου πλην αποφασισμένου νεοσύλλεκτου σε απαιτητική στρατιωτική σχολή, περνά από τη μια χιλλιοειδωμένη σκηνή στην άλλη, αναποφάσιστο αν τελικά το θέμα του είναι ο στρατός, ή το μποξ, και ανίκανο να γίνει ένας ομαλός συνδυασμός και των δύο. Η διεκπαιρεωτική σκηνοθεσία ενός σεναρίου που βρωμάει επαναλήψεις, δεν βοηθιέται από ένα cast που είναι μάλλον αδιάφορο, αφού ούτε η Jordana Brewster έχει κανένα φοβερό σεξαπίλ, ούτε ο Franco έχει κανένα ιδιαίτερο fan base ακόμη. Κι αν συνεχίσει με τέτοιες επιλογές, πολύ αμφιβάλλω αν θα θέλει κανείς ποτέ να τον θυμάται ως κάτι άλλο απ’ τον καλό κακό του Spider Man (2002, 2004).


Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το DVDclub και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής

- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 4 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
18:10 - 20:40 - 22:50 - Πεμ. έως Κυρ. και 15:50

- Odeon StarCity 3 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
18:00 - 20:10 - 22:30 - Πεμ. έως Κυρ. και 15:50

- Ster Cinemas 4 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
19:50 - 22:00 - 00:10

- Ster Cinemas 8 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Αχαρνών 373-375, Aγιος Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
17:20 - 19:30 - 21:40 - 00:10 - Σαβ. έως Τετ. και 14:40

- Village 15 Cinemas @ The Mall 1 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
15:30 - 20:00 - 22:15 - Σαβ. έως Τετ. και 11:00 - 13:15

- Village Center 4 (Dolby Surround)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
20:15 - 22:45 - 01:00

- Village Entertainment Park 3 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
15:00 - 17:15 - 19:45 - 22:00 - Σαβ. έως Τετ. και 12:45

The Squid and the Whale (2005)

Δεσμοί Διαζυγίου
(2/5)


Σκηνοθεσία: Noah Baumbach
Σενάριο: Noah Baumbach
Παίζουν: Jeff Daniels, Laura Linney, Jesse Eisenberg, Owen Kline

Δείτε/Κρύφτε το trailer v


Δε χρειάζεται να ξέρεις και πολλά περισσότερα για τη ταινία πέρα από ότι τη γράφει και τη σκηνοθετεί ο σεναριογράφος των Υδάτινων Ιστοριών (The Life Aquatic with Steve Zissou (2004)) και είναι και αυτοβιογραφική, της εφηβικής του ηλικίας, από πάνω. Για τέτοια.. διαταραγμένη φάση μιλάμε δηλαδή.


Τώρα ξέρουμε λοιπόν ποιος είναι ο κύριος υπεύθυνος για τη κουφαμάρα του δεύτερου.. μεγάλου παιδιού του Wes Anderson, δημιουργού των εξαιρετικών Royal Tenenbaums (2001). Και μπορούμε να υποθέσουμε ότι με τη φούρια και των δυο πονημάτων, ο Noah Baumbach κατάφερε και σάρωσε τις υποψηφιότητες και τα βραβεία των αμερικάνικων φεστιβάλ και συντεχνιών.


Από τα οποία, όμως, απουσιάζει, και δικαιολογημένα, η σκηνοθεσία. Ε και το ισχυρό ατού, το υποψήφιο για όσκαρ σενάριο, καταφέρνει να δημιουργήσει μόνο αντιπαθείς χαρακτήρες μιας οικογένειας που μοιάζει να διαλύεται.. φυσιολογικά στα τέσσερα άκρα ενός ψυχιατρικού χάρτη. Και η αντιπάθεια μεγαλώνει λόγω της προσωποποίησης όλων των ηρώων από αχώνευτους πρωταγωνιστές, με προεξάρχουσα τη Laura Linney.

Έτσι το μόνο που μένει είναι η μαύρη χαρά να τους βλέπεις όλους να.. ζουν τη ζωή τους, χωρίς προφανή λόγο. Και η εμφάνιση της Anna Paquin, που ξεχωρίζει σα τη μύγα στο γάλα, σε ένα ακόμα καβλιάρικο ρόλο (όχι βέβαια επιπέδου Rogue ή Polexia Aphrodisia).


Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το DVDclub και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής

- Odeon Αβάνα (Dolby Surround)
Λεωφορος Κηφισιας 234, Κολλεγιο - Χαλάνδρι - Tηλ. 21 0 6715905
20:40 - 22:40

- Odeon Μαρουσι 3 (Dolby Surround)
Λεωφορος Κηφισιας 215 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6128993
19:00 - 21:00 - 22:50

- Odeon Οπερα 1 (Dolby Digital)
Ακαδημιας 57 - Tηλ. 21 0 3622683
18:00 - 20:00 - 22:20

- Αλεξανδρα Nescafe (Dolby Surround)
Πατησιων 77, Πεδίον Αρεως - Tηλ. 21 0 8219298
21:00 - 23:00

Nanny McPhee (2005)

Η Μαγική Νταντά
(2.5/5)


Σκηνοθεσία: Kirk Jones
Σενάριο: Emma Thompson, Christianna Brand (βιβλία)
Παίζουν: Emma Thompson, Colin Firth, Kelly Macdonald

Δείτε/Κρύφτε το trailer v


Βασισμένη χαλαρά σε μια σειρά παιδικών βιβλίων των 60s με ηρωίδα τη Νταντά Ματίλντα σύμφωνα με τα επίσημα credits, και εμφανώς σε μια σειρά άλλων παιδικών (και όχι μόνο) μύθων, όπως η Μαίρη Πόπινς (1964) και η Μελωδία της Ευτυχίας (1965), η Μαγική Νταντά (2005) αποτελεί μια πετυχημένη προσπάθεια μεταφοράς του "πνεύματος" του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν στον 21ο αιώνα.


Η ταινία άνοιξε στη Βρετανία το φθινόπωρο με μεγάλη επιτυχία και τα πήγε πολύ καλά (μη αναμενόμενα ίσως, μετά τον Όλιβερ Τουίστ (2005) που πέρασε και δεν ακούμπησε) και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Όπου άνοιξε τον Ιανουάριο και παίζεται ακόμα, κοντεύοντας τα $50 εκατομμύρια σε εισπράξεις. Και είναι ελαφρώς ειρωνικό να ανοίγει εδώ, σήμερα, μαζί με τον Κωδικό Προστασίας (2005). Αφού η μεν αποτελεί παράδειγμα ενός κύκλου που (ξαν)άρχισε με τον Χάρι Πότερ και τη Φιλοσοφική Λίθο (2001) και έχει.. κατακτήσει τον κόσμο, με τον Χάρι και τη Νάρνια (2005) να φιγουράρουν στη κορυφή του παγκόσμιου μποξόφις. Και ο δε, φαίνεται να κλείνει σε βαθιά γεράματα (κυριολεκτικά) τον αντίστοιχο κύκλο του Πολύ Σκληρού για να Πεθάνει (1988) - αν και ο Μπρους Γουίλις δε ξεφτιλίζεται τόσο ακόμα.

Και είναι ξαφνικά(?) πιο ασφαλές να ακολουθείς τα ανήλικα παρά τους κοιλαράδες αν δε βρίσκεις το δρόμο σου στις σκοτεινές αίθουσες.


Όχι βέβαια ότι μπορείς να είσαι και 100% ήσυχος. Να βρεθείς τώρα με ήρωα αντί τον αστυνόμο Μακλέιν κάτι μπασμένα που τα τρομάζει π.χ. η Τίλντα Σουίντον είναι λίγο δύσκολο. Βάλε τώρα ότι η Έμα Τόμπσον (που τα τρομάζει σε αυτή τη περίπτωση), δε μπορούσε να αντισταθεί στο πειρασμό να βάλει και λίγη.. Λογική και Ευαιθησία (για την οποία πήρε και όσκαρ σεναρίου το '96), και ο σκηνοθέτης ήθελε να κουβαλήσει μέχρι και την Άντζελα Λάνσμπουρι, για να πιάσει και τις γιαγιάδες που θα πήγαιναν αλλιώς στον Χάρισον Φορντ. Ε και απο κει που χαίρεσαι να βλέπεις μωράκια στη χύτρα ταχύτητας, βρίσκεσαι σε.. άλλο παραμύθι.


Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το DVDclub και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής

- Cine City 4 (Dolby Digital - DTS)
Κωνσταντινουπολεως 82, Πλ.Μπουρναζιου - Περιστέρι - Tηλ. 21 0 5756243
17:00 - 19:00 μεταγλ.

- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 2 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
16:40 - 19:00 - 21:20 - Σαββατοκύριακο και 11:40 - 14:00

- ODEON Kosmopolis Μαρούσι 7 (Dolby Digital)
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς - Μαρούσι - Κόμβος Αττικής Οδού - Tηλ. 21 0 6786000
15:00 - 17:10 - 19:20 - Σαββατοκύριακο και 12:20

- Odeon StarCity 4 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
16:50 - 19:00 - Σαββατοκύριακο και 12:30 - 14:40

- Odeon StarCity 8 (Dolby Digital)
Λεωφ. Συγγρού 111 κ Λεοντίου - Νέος Κόσμος - Tηλ. 801 11 60000
15:40 - 17:50 - 20:00 - Σαββατοκύριακο και 13:00

- Ster Cinemas 1 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210.2371000
16:10 - 18:10 μεταγλ. - Σαβ. έως Τετ. και 14:10 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 11:30 μεταγλ.

- Ster Cinemas 10 (Aγιος Ελευθέριος) (Dolby Digital)
Λ. Αχαρνών 375, Αγ. Ελευθέριος - Tηλ. 210 2371000
17:10 - 19:10 μεταγλ. - Σαβ. έως Τετ. και 13:10 - 15:10 μεταγλ. - 21:10 - 23:15 με υποτ.

- Ster Cinemas 5 (Ίλιον) (Dolby Digital)
Εμπορικό κέντρο "Escape" - Λεωφ. Δημοκρατίας 67α, - Tηλ. 210 2371000
16:20 - 18:20 μεταγλ. - Σαβ. έως Τετ. και 14:20 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 12:00 μεταγλ. - 20:20 - 22:20 με υποτ.

- Village 15 Cinemas @ The Mall 11 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
Πεμ. και Παρ. 15:15 - 17:15 - Σαβ. και Δευτ. έως Τετ και 11:15 - 13:15 - Κυρ. 11:00 - 13:00 - 15:00 - 17:15 μεταγλ.

- Village 15 Cinemas @ The Mall 13 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Πατήσια - Tηλ. 21 0 6104100
Κυρ. 15:00 μεταγλ.

- Village 15 Cinemas @ The Mall 3 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
14:15 - 16:15 - 18:15 μεταγλ. - Σαβ. έως Τετ. και 12:15 μεταγλ.

- Village 15 Cinemas @ The Mall 4 (Dolby Digital)
Ανδρέα Παπανδρέου 35 - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6104100
Πεμ. και Παρ. 15:45 - 17:45 - 19:45 με υποτ. - Σαββατοκύριακο και Τρ., Τετ. και 11:45 - 13:45 με υποτ. - Δευτ. 11:45 - 13:45 - 15:45 - 19:45 με υποτ.

- Village Center 2 (Dolby Surround)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
15:45 - 17:45 μεταγλ. - Σαβ. και 13:45 μεταγλ. - Κυρ. έως Τετ. και 11:45

- Village Center 5 (Dolby Surround)
Φραγκοκλησιας Γρανικου - Μαρούσι - Tηλ. 21 0 6156300
14:30 - 16:30 - 18:30 - 20:30 με υποτ. - Σαβ. έως Τετ. και 12:30 με υποτ.

- Village Cinemas Pagrati 2 (DTS)
Υμηττου 110 και Χρεμωνιδου - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 7572440
14:15 - 16:0 - 18:45 μεταγλ. - Σαβ. έως Τετ. και 12:00 μεταγλ.

- Village Entertainment Park 15 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
14:00 - 16:15 - 18:30 μεταγλ. - Σαβ. έως Τετ. και 11:45 μεταγλ.

- Village Entertainment Park 18 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
15:30 - 17:45 - 20:00 - Σαβ. έως Τετ. και 11:00 - 13:15

- Village Entertainment Park 5 (Dolby Digital - DTS)
Θηβων 228 και Πετρου Ραλλη - Ρέντη - Tηλ. 21 0 4278600
14:45 - 17:00 μεταγλ. - Σαβ. έως Τετ. και 12:30 μεταγλ.

- Αελλω Cinemax 2 (Dolby Digital - DTS)
Πατησίων 140 - Tηλ. 21 0 8215327-8214675
17:00 - 19:00 με υποτ. - Σαββατοκύριακο και 12:30 - 15:00 με υποτ.

- Αελλω Cinemax 4 (Dolby Digital - DTS)
Πατησίων 140 - Tηλ. 21 0 8215327-8214675
16:10 μεταγλ. - Σαββατοκύριακο και 12:30 - 14:50 - 16:50 - 18:50 μεταγλ.

- Αθηναιον Cinepolis 2 (Dolby Digital)
Ζησιλαου 7 και Ιωαννου Μεταξα - Γλυφάδα - Tηλ. 21 0 8983238
16:30 - 18:30 μεταγλ.

- Αιγλη 2 (DTS)
Λεωφορος Πεντελης 98 - Χαλάνδρι - Tηλ. 21 0 6841010
18:40 μεταγλ. - Σαβ. έως Τετ. και 17:15 μεταγλ.

- Αστερια (DTS)
Κηφισιας 336 - Νέα Ερυθραία - Tηλ. 21 0 6208521
16:40 - 18:30 μεταγλ.

- Αστρον - Appletiser (Dolby Digital)
Τερμα Αμπελοκηπων - Αμπελόκηποι - Tηλ. 21 0 6922614
16:30 - 18:30 μεταγλ.

- Αττικον - Cinemax Class (Dolby Digital)
Σταδιου 19 - Tηλ. 21 0 3228821
18:20 με υποτ.

- Βαρκιζα 2
Χιου 13, Βαρκιζα - Βάρκιζα - Tηλ. 21 0 8973926
17:00 - 18:50 με υποτ.

- Μαργαριτα 2 (Dolby Surround)
Αραπάκη 83 & Φιλαρέτου 90, Καλλιθέα - Καλλιθέα - Tηλ. 21 0 9568370
17:00 - 19:00

- Νανα Cinemax 5
Λ. Βουλιαγμένης 179 - Γαλάτσι - Tηλ. 21 0 9703158, 970686
17:30 με υποτ. - Κυρ. και 13:30 - 15:30 με υποτ.

- Νανα Cinemax 6
Λεωφ. Βουλιαγμένης 179 - Παγκράτι - Tηλ. 21 0 9703158, 970686
18:30 με υποτ. - Σαββατοκύριακο και 16:30 - Κυρ. και 12:30 - 14:30 μεταγλ. - 20:30 με υποτ.

- Σπόρτιγκ 1 (Dolby Digital)
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη - Νέα Σμύρνη - Tηλ. 210 9333820
18:30 - 20:30 μεταγλ.
Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.