Religulous (2008)

Πίστευε... και Γέλα
Religulous, Poster

Σκηνοθεσία: Larry Charles
Σενάριο: Bill Maher
Παίζουν: Bill Maher


Δες/Κρύψε το trailer

Αν κάτι σιχαίνεται παραπάνω από τις προφητείες ο πρώην οικοδεσπότης του Politically Incorrect, είναι τις αυτοεκπληρούμενες.Bill Maher interviewing Jesus Christ, ReligulousΜε έμφαση στο γέλιο και στον εαυτό του όπως θα περίμενες, ο Bill Maher περιδιαβαίνει τον πλανήτη επιχειρώντας να φέρει θρησκευόμενους κάθε είδους αντιμέτωπους με τη παράνοιά τους, πράγμα όχι ιδιαίτερα δύσκολο εξ' ορισμού, και ακόμα πιο απλουστευμένο από την επιλογή κυρίως ανθρώπων που είτε την αγνοούν πλήρως (ως καλοί παρανοϊκοί) είτε την έχουν αποδεχτεί στον ίδιο βαθμό (ως means to an end). Ακόμα κι έτσι, ο αστείος ρεπόρτερ δε μπήκε στο κόπο να πακετάρει για το ταξίδι τίποτα παραπάνω από τη πρακτική (i.e. όχι θεωρητική) σχέση του με Καθολικισμό (από τον πατέρα του) και Ιουδαϊσμό (από τη μάνα) συν τα χρόνια εμπειρίας στη γελοιοποίησή τους με σκετσάκια μπροστά σε φιλικό κοινό, οπότε τα βρίσκει σκούρα μπροστά σε σχεδόν οποιαδήποτε παράλογη λογική. Κατά πάσα πιθανότητα μετά από επιμονή του σκηνοθέτη, που μάλλον έδωσε ως αντιστάθμισμα το δικαίωμα στη παραγωγή (διάβαζε.. τον Maher) να καρναβαλίσει (με κείμενα και ζωγραφιές) κάποιες άλλες, αυτές οι σκηνές αδιάκοπου από αντίλογο παραλογισμού παρέμειναν στη ταινία και είναι και οι πιο συναρπαστικές της, πραγματικά ντοκιμενταρίστικη ματιά σε χαλασμένο εγκέφαλο. Ο Larry Charles, που για κάποιο λόγο πήρε στη Universal μέχρι τη προηγούμενη βδομάδα και το τρέιλέρ του για να αποκαλύψει ότι σκηνοθετεί και τον Brüno (2009) που διαγράφεται πιο άπαιχτος ever, καταφέρνει έτσι εδώ κάτι ελαφρά παραπάνω από μισό Borat (2006): και έκθεση των προκαταλήψεων από τη μια μεριά και μια κάποια της ηλιθιότητας του ήρωά του από την άλλη.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ PRINCE FILMCENTER
Λ. Συγγρού 106, Φιξ (ΜΕΤΡΟ Συγγρού-Φιξ), 210-9215305.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.30/ 22.40

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 6 VILLAGE CINEMA EUROPA
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.00/ 00.30

Confessions of a Shopaholic (2009)

Ψωνίζω άρα Υπάρχω
Confessions of a Shopaholic, Poster

Σκηνοθεσία: P.J. Hogan
Σενάριο: Tracey Jackson, Tim Firth, Kayla Alpert
Παίζουν: Isla Fisher, Βιτρίνες


Δες/Κρύψε το trailer

Πολυκαταστήματα. Σα να ερωτεύεσαι, μόνο καλύτερα.Confessions of a Shopaholic, PhotographΑτελείωτες, υπερφιλόδοξες, κακομονταρισμένες, τσιγγούνικες, εκτός τόπου και χρόνου, ξοδεύοντας τη περισσότερη ώρα τους προσκυνώντας τις ετικέτες που υποτίθεται αποτάσσονται και με ανάλογη (εκτός κόσμου, κτλ.) ένδυση - κέρασμα της Patricia Field (Sex and the City (2008), The Devil Wears Prada (2006)) και των μαυροδιαφημιστών, οι Εξομολογήσεις μιας Ψωνισμένης (2009) όπως θα ήταν ο καταλληλότερος ελληνικός τίτλος τους είναι παρολαυτά και ότι καλύτερο θα μπορούσες να περιμένεις σε ταινία για τις υπόλοιπες (ψωνισμένες). Χρησιμοποιώντας κατά πάσα πιθανότητα όλες τις καλές στιγμές μιας ατελείωτης σειράς βρετανικών γυναικοβιβλίων, ο σκηνοθέτης του Γάμου του Καλύτερού μου Φίλου (1997) κάνει πάρτι με την πρωταγωνίστριά του να αντέχει λατρευτά χαμογελαστά ότι της πετάει (ακόμα και πόρτα στα μούτρα) και χαρακτήρες που να έχουν ιστορία πάνω από μια λέξη (ακόμα και ο δανειοεισπράκτορας διαθέτει χιούμορ), σερβίρει στο κοινό του βγαζομάτικο (κυριολεκτικά) screwball σα να ήταν σουλατσάρισμα της Carrie Bradshaw με designer πλατφορμάρες, και επαναλαμβάνει ξανά και ξανά (και ξανά) το μάντρα της απεξάρτησης σε όσες ευκαιρίες του δίνει η παραγωγή. Μπορεί στο τέλος να έχεις γεράσει περισσότερο κι απ' όσο φαίνεται να έπαθε η Isla Fisher στη διάρκεια των γυρισμάτων (ή της απολύσαν τον μακιγιέρ για οικονομία) και η γκόμενά σου να μην έχει καταλάβει τίποτα (και ούτε πρόκειται ποτέ φυσικά) αλλά δε θα χρειαστεί να κρύβεσαι στην έξοδο μη σε δει κάνας γνωστός, τόσο όσο συνήθως.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.45/ 22.00/ 00.15

VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.15/ 18.30/ 20.45/ 23.00/ 01.15. Σάβ.-Τετ. & 11.30/ 13.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 13
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 17.00/ 19.15/ 21.30/ 23.45. Σάβ.-Τετ. & 12.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.15/ 00.30

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 21.00/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 12.20/ 14.30/ 16.40. Από Δευτ. & 16.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ. 19.50/ 22.00. Παρ.-Τετ. 19.50/ 22.00/ 00.20

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.40/ 21.45/ 23.50
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.40/ 22.45. Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 14.10/ 16.20. Δευτ.-Τετ. & 16.20

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 VODAFONE
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 19.50/ 22.10/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 12.50/ 15.10

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40. Σάβ., Κυρ. & 15.45

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 20.00/ 22.20. Σάβ., Κυρ. & 12.45/ 15.20

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 15.30/ 17.45/ 20.00/ 22.30/ 01.00. Σάβ.-Τετ. & 12.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 14.00/ 16.30/ 19.00/ 21.30/ 00.00. Σάβ.-Τετ. & 11.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30. Παρ., Σάβ. & 00.00. Σάβ., Κυρ. & 16.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 19.50/ 22.10/ 00.40

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.40/ 22.20/ 01.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.20/ 16.40/ 19.00/ 21.20/ 23.40. Σάβ.-Τετ. & 12.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.40

Séraphine (2008)

Το Χάρισμα της Σεραφίν
Serpahine, Poster

Σκηνοθεσία: Martin Provost
Σενάριο: Marc Abdelnour, Martin Provost
Παίζουν: Yolande Moreau, Πρασινάδες, Κουβάδες, Ulrich Tukur


Δες/Κρύψε το trailer

Παραμυθένια αγιογραφία της Séraphine Louis (1864–1942), βοσκού, υπηρέτριας και naïf ζωγράφου.Seraphine, PhotographΌταν σύσσωμος ο γαλλικός τύπος χαρακτηρίζει ένα φιλμ "λιγάκι ακαδημαϊκό", καταλαβαίνεις ότι ο τελευταίος θεατής που έβλεπε γαλλικούρες δεν έχει ακόμη πεθάνει καταπίνοντας τη γλώσσα του από το ροχαλητό. Και όταν το φιλμ επιβραβεύεται από την ακαδημία των César σε βαθμό που να μπαίνει στα δέκα καλύτερα των τελευταίων σαράντα χρόνων, μια υποψία τη σχηματίζεις ότι οι Γάλλοι κάναν φέτος επίδειξη πραγματικής αρτηριοσκλήρυνσης στους.. μαθητευόμενους ομολόγους τους των Oscar.

Καταειρωνικότατα διαπραγματευόμενη μοντέρνα ρεύματα και αντιλήψεις στη τέχνη, στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, η Séraphine (2008) αποτελεί το υγρό όνειρο κάθε απλής (στον εγκέφαλο) δημιουργού που θα πιστεύει πλέον ακόμα πιο ακράδαντα ότι είναι παραγνωρισμένη καλλιτεχνάρα. Αφού, με την ίδια, ιδανική για το ακροατήριό του, απλότητα (στον εγκέφαλο), ο Martin Provost ακολουθεί θρησκευτικά τη γραμμή του θείου χαρίσματος, χωρίς ποτέ να το εξετάζει (η απλή απλά δημιουργεί και το πολύ επιδεικνύει τα απλά εμπνευσμένα σε απλούστερους, τη συνοδεία μελοδραματικής υπόκρουσης), ούτε φυσικά να το αμφισβητεί (αντίθετα φροντίζει να παρουσιάζει ως αδαείς μπουρζουάδες όσους το κάνουν). Και από πάνω, το θείο χάρισμα, βγαίνει και κατατρεγμένο (ειδικά άμα έτσι λίγο ήθελε να ράψει κάνα πανάκριβο νυφικό για καμιά άμωμο σύλληψη) από τις πράξεις των ανθρώπων, που συνωμοτούν για να το πνίξουν με.. παγκόσμιους πολέμους και εξίσου παγκόσμιες οικονομικές καταρρεύσεις, μιας και ο Provost επεκτείνει την αγιογράφηση και στο πρόσωπο του on and off προστάτη της ηρωίδας, Wilhelm Uhde, για να μην αποτελέσει το κενό αέρος που θα σπάσει τη φούσκα του. Η αφήγηση πάει τα ζώα μου αργά φυσικά (μπορείς να κοιτάς καμιά ώρα την αφίσα, και μετά να τη ξανακοιτάς καμιά ώρα, για προετοιμασία), πασπαλισμένη με φιδίσματα που επιτείνουν την απλή απόλαυση (ο μαικήνας ανακαλύπτει την καλλιτέχνιδα όχι ανάμεσα στα πόδια του να σφουγγαρίζει, αλλά μέσω των εργοδοτών της για να τους ταπεινώσει σχετικά), μέσα σε σκηνικά που παραμένουν κυρίως του 18ου αιώνα εποχές μεσοπολέμου και σκηνοθεσία το ίδιο vintage με οποιαδήποτε μεταφορά έργου του Hugo πριν δεκαετίες.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX CLASS
Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3228821.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 3 Class
Δροσίνη 16 (απέναντι στο Βάρσο), Κηφισιά, 210-6231601, 2106231933.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30


Also on Movies for the Masses: César 2009: Μέρα νεκρής φύσης

Issiz Adam (2008)

Για Πάντα Μόνος / Alone
Issiz Adam, Poster

Σκηνοθεσία: Çagan Irmak
Σενάριο: Çagan Irmak
Παίζουν: Melis Birkan, Cemal Hunal


Δες/Κρύψε το trailer

Ορκισμένος εργένης, κόβεται για τα μάτα ζουμπουρλούδικης σχεδιάστριας.Issiz Adam, PhotographΤηλεοπτικού επιπέδου κινηματογράφηση μιας καρτποσταλικά εκμοντερνισμένης Κωνσταντινούπολης που ιλουστράρεται με δυτική αισθητική κι ήθη και έθιμα ευρωπαϊκά αναπτυγμένα, το δράμα του Irmak πούλησε στους Τούρκους μια γυαλισμένη εικόνα ελευθερίας και συγκρατημένης ελευθεριότητας σε καταστάσεις και χαρακτήρες, που δεν θα πρέπει να περιμένεις να βρεις, αν πας ένα μέτρο πιο πέρα μες στη χώρα, απ’ τα σύνορα της πόλης του Βοσπόρου. Οι Τούρκοι ανταπέδωσαν κόβοντας ένα φορτηγό εισιτήρια, για δυο πρωταγωνιστές χαρακτηριστικά μη Τούρκους, σε εμφάνιση και συμπεριφορά, έτσι ανοιχτόχρωμα όμορφοι και ειδυλλιακά απελευθερωμένοι που είναι, τόσο για να δουν την συμβατικά τυποποιημένη, ανιαρά φορμουλαϊκή ερωτική ιστορία τους, όσο και για να αδειάσουν με τους κουβάδες το κλάμα μετά, σ’ ένα φινάλε που κάνει την προηγούμενη μιάμιση ώρα να μοιάζει με το προσεκτικό στήσιμο μιας παγίδας, με σκοπό να σου ξεσκίσει την καρδιά και να κάνει κορδέλες όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που θαύμαζες, ή κατέκρινες στους δύο ήρωες, για να δεις το λάθος των τρόπων τους και να συμμορφωθείς στην παράδοση του να μη ζητάς πολλά, ή να επανεκτιμήσεις το φόβο σου να δοκιμάζεις όποια φρούτα μπορεί να πιάσει το χέρι σου.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3 COSMOTE
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.30/ 01.00

VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 10 COSMOTE
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.45/ 18.15/ 21.00/ 23.30. Σάβ.-Τετ. & 13.15

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΑΤΤΑΛΟΣ
Κοτιαίου και Ελ. Βενιζέλου, Ν. Σμύρνη, 210-9331280, 2109319779.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.45/ 23.00

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 2
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.20/ 23.40. Σάβ.-Τετ. & 16.45

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.20/ 23.50. Σάβ., Κυρ. & 13.50/ 16.30

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00/ 01.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.20/ 23.50

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 3 CINEMA EUROPA
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.20/ 23.40

J'ai Toujours Rêvé d'Etre un Gangster (2007)

Αχ και να Γινόμουν Γκάνγκστερ! / I Always Wanted to Be a Gangster
J ai Toujours Reve d Etre un Gangster, Poster

Σκηνοθεσία: Samuel Benchetrit
Σενάριο: Samuel Benchetrit
Παίζουν: Μπέμπες, Αγαθοί, Ηλικιωμένοι


Δες/Κρύψε το trailer

Ποικιλόχρωμος θίασος χαρακτήρων προσπαθεί να επιβεβαιώσει τη καλή του σχέση με το έγκλημα, γύρω από παλιό diner στη μέση πρώην δάσους.J ai Toujours Reve d Etre un Gangster, PhotographΣε καμία περίπτωση φρέσκια, ούτε στην ιδέα αντιγραφής πρωτοτύπων ούτε στην υλοποίηση που ενισχύει την αίσθηση ερασιτεχνισμού με την αισθητική ασυνέπειά της, η δεύτερη ταινία του Samuel Benchetrit, μετά το Janis et John (2003) που είχε καταφέρει να φτάσει μέχρι και τις ελληνικές αίθουσες, έχει παρολαυτά κάτι για όλους, από φιλμ νουάρ, σλάπστικ, και βωβό μέχρι Kaurismäki, Jarmusch και Tarantino, για να έχει και θέση σε φεστιβάλ όπου πας κάπου και για να σε δούνε, κι άμα παίζει ταινία με αφίσα την Anna Mouglalis να βυζαίνει το μωρό της σε στιλ ανάμεσα σε πόστερ καταζητούμενου, αναμνηστικής φωτογραφίας αρχιληστή του προηγούμενου αιώνα, και διαφήμισης φτηνού καμπαρέ, ακόμα καλύτερα. Η αφίσα φυσικά έχει σχέση με τη ταινία όσο και ο δανεισμένος από την εισαγωγική ατάκα των Goodfellas (1990) τίτλος της (διάβαζε ελάχιστη), και η πρωταγωνίστριά της (αφίσας) εμφανίζεται διάσπαρτα στην οθόνη, έχοντας δημιουργήσει και ολόκληρο θέμα επειδή (OMG!) οι σκηνές της είναι για πρώτη φορά ελαφρά κωμικές, ενώ δε θα εμφανιστεί καθόλου στην αίθουσα, έχοντας μείνει στην επιβεβαίωση των σχετικών κρατήσεων. Αλλά ο σκηνοθέτης, που συνηθίζει να κάνει παιδιά με κάθε πρωταγωνίστρια στις αφίσες του, έχει φροντίσει να γεμίσει τις υπόλοιπες σκηνές με αρκετά ονόματα της Γαλλίας, βάζοντας μέχρι και τον Alain Bashung και τον Arno να επαναλάβουν στο ξέμπαρκο τη σκηνή του Tom Waits με τον Iggy Pop στο Coffee and Cigarettes (2003) --ισχυριζόμενος ότι δε την έχει δει όπως πιθανά και όλη τη βελγική παραγωγή (π.χ. Aaltra (2004)) που εντελώς τυχαία είναι στο ίδιο στιλ--, και περιμένει να ταιριάξουν (οι καλεσμένοι) με το σενάριό του, όπως και τα αρκετά widescreen πλάνα του με academy ratio (1,37:1). Και το μόνο σίγουρο τελικά, σε όλο αυτό τον αχταρμά, είναι πως θα σου κάνει κλικ, με ποσοστό επιτυχίας χαμηλότερο του τυχαίου (<50%), κάτι εντελώς προσωπικό, και όπως λέει η ψυχολογία, δε θα το αποδώσεις στη τύχη.


Απόψε στις 20:45 στο ΑΠΟΛΛΩΝ Cinemax Class με την Anna Mouglalis ωσεί παρούσα

Μακρόνησος (2008): Ηλίας Γιαννακάκης, Εύη Καραμπάτσου


Μιας δεκαετίας στην έρευνα και την εκτέλεση και μιας ζωής στην τριβή με το θέμα, είναι αποτέλεσμα το ντοκιμαντέρ Μακρόνησος (2008) του Ηλία Γιαννακάκη και της Εύης Καραμπάτσου, προφανώς για τη Μακρόνησο, ένα θέμα ταμπού της ελληνικής ιστοριογραφίας και της κοινωνίας γενικότερα, που χωρίς να δείξει ποτέ ιδιαίτερη όρεξη να αναγνωρίσει το νησί ως ελληνικό Guantanamo του Εμφυλίου, έχει φτάσει πια στο σημείο να προτιμά να το ξεχάσει σαν μια απ’ αυτές της μαύρες σελίδες της Ιστορίας της, που έχει βαρεθεί να της κολλάνε στη μούρη ξανά και ξανά. Το ντοκιμαντέρ, έρχεται αύριο στη μία αθηναϊκή αίθουσα στις δύο αθηναϊκές αίθουσες που του εξασφάλισε το ΕΚΚ, φέροντας τη δάφνη του Βραβείου Κοινού του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2008, αλλά και το για πρώτη φορά στα χρονικά του θέματος και της έρευνας γι’ αυτό, καταγεγραμμένο ντοκουμέντο, της μαρτυρίας από Γενικό Διοικητή του στρατοπέδου της Μακρονήσου.


Previously on Movies for the Masses: Lady Jane (2008): Robert Guédiguian interview

La Belle Personne (2008)

Ένας Ωραίος Άνθρωπος
La Belle Personne, Poster

Σκηνοθεσία: Christophe Honoré
Σενάριο: Christophe Honoré, Gilles Taurand (απ’ το La Princesse de Clèves)
Παίζουν: Louis Garrel, Léa Seydoux, Grégoire Leprince-Ringuet κ.ά.


Δες/Κρύψε το trailer

Πληγές και έρωτες σε λύκειο του Παρισιού.La Belle Personne, PhotographΒασισμένο πολύ χαλαρά στο πρώτο chick-lit σύγγραμα στην ιστορία της λογοτεχνίας, αλλά σεβάσμια στο πνεύμα του απ’ ότι λένε, το νέο πόνημα του Honoré στον καταδικασμένο έρωτα, μπορεί να είναι και το πιο ακραίο βήμα που θα μπορέσει να κάνει ο Γάλλος στην επιστημονική φαντασία των ονειρόξεών του, αν θελήσει να μείνει σε μια κάποια επαφή με τους θεατές του, αντί να βασιστεί αποκλειστικά στους φανατικούς κολλητούς του, αρκετοί απ’ τους οποίους φαίνεται να είναι κι οι ίδιοι οι μόνιμοι ηθοποιοί του, όπως ο Garrel κι ο Leprice-Ringuet που τον ακολουθούν αδιαμαρτύρητα σ’ αυτό το δείγμα της δραματουργικής τσαπατσουλιάς για την οποία είναι ικανός κι αυτή τη φορά δεν μπορεί να καλύψει με τον αέρα της παριζιάνικης joie de vivre που φυσάει στις ταινίες του.

Σ' αυτήν την καθόλου τηλεοπτική παραγωγή για το τηλεοπτικό κανάλι Arte, σκεπασμένοι μ’ ένα πέπλο ασπρίλας στη φωτογραφία του για να καλύψει με νεανική αθωότητα τις προθέσεις με τις οποίες πληγώνουν θανάσιμα ο ένας τον άλλο, τα αγορίτσια του Honoré έχουν κοινωνική ζωή που μοιάζει βγαλμένη απ’ τα πιο αγριεμένα επεισόδια του Beverly Hills και περιφέρονται σ’ ένα τοπίο που φέρνει σε πορτρέτα βουκολικών σκηνών, με χαρακτηριστική λάγνη χαλαρότητα και σιγοβράσματα ερωτικών πόθων, αρκετά μπουρμπουλιθρισμένων για να σε κρατήσουν ως τα μισά της ταινίας (αν δεν σ’ έχει πονέσει το σκαλπ απ’ τη μανία με την οποία ο Honoré τραβάει την ιστορία του απ’ τα μαλλιά). Όταν ανοίγει το καπάκι όμως, το βραστό είναι ακόμα νερουλό, και γίνεται πλάνο το πλάνο όλο και πιο κραυγαλέο ότι ο άνθρωπος δεν ξέρει από πού να πάει και πώς να σε πάρει μαζί του, για να φτάσετε σ’ ένα φινάλε αρχαιοελληνικά τραγικό και σπαραξικάρδιο ώστε να σου μείνει, πράγμα που δεν δείχνει και πολύ σίγουρος κι ο ίδιος ότι γίνεται, έτσι που σ’ έχει ξαποστείλει μέχρι τότε, με στροφές και διαδρόμους τηλεοπτικής σαπουνόπερας φτηνής απογευματινής ζώνης. Οπότε το μαζεύει όπως-όπως, ξαποστέλνοντας την ηρωίδα του στο ηλιοβασίλεμα κι εσένα για τα χάπια σου κι ένα ταξί να φύγεις, που λένε.


Απόψε στις 22:45 στο ΑΤΤΙΚΟΝ Cinemax Class, με το soutien του mftm.gr
Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.