Snakes on a Plane (2006): Trailer για το μαύρο φίδι



Εντάξει, δεν περίμενε κανείς απ’ τον Samuel L. Jackson, μαζί με το αεροπλάνο που γέμισε φίδια εκτελεστής για να εξαλείψει μεταφερόμενο μάρτυρα, να σώσει και το Hollywood. Ο εύγλωττος, λιτός και τολμηρός τίτλος της ταινίας --που για συντομία συρρικνώνεται χαρακτηριστικά σε SoaP-- μαζί με το επιστημονικής φαντασίας concept του, ενδεικτικό της εφευρετικότητας των σεναριογράφων της ταινιούπολης, έκραζαν από μακριά straight to video ποιότητα με ισχυρό cult δυναμικό.

Όμως η δύναμη των nerds με απεριόριστο ελεύθερο χρόνο, γρήγορες συνδέσεις, και λογαριασμούς για αμέτρητα fora στα χέρια τους, μετέτρεψαν το σκουπιδάκι σε 24ων καρατίων δείγμα των δυνατοτήτων του viral marketing. Από τον περασμένο Αύγουστο που ανακοινώθηκε η ταινία, άναψε ένα άνευ προηγουμένου word of mouth που θα ζήλευαν όλες οι mega-budget παραγωγές των μεγάλων studio. Από dedicated blogs και πωρωμένα fan sites μέχρι αυτοσχέδιο merchandise και ασταμάτητη ενημέρωση από τα μεγαλύτερα των κινηματογραφικών εντύπων, ηλεκτρονικών και μη, η New Line βρέθηκε μπροστά σε μια ανέλπιστη καμπάνια που μπορεί να μην έπαιρνε στα σοβαρά την ταινία, αλλά τουλάχιστον ασχολιόταν με την ταινία. Και στη διαφήμιση, αυτό είναι που μετράει. Αποκορύφωμα, ένα teaser που κυκλοφόρησε κατά την διάρκεια των Κανών, που υποτίθεται ότι παίχτηκε πριν από μια από τις προβολές του φεστιβάλ, αλλά παραδόξως, κανείς απ’ τους δημοσιογράφους δεν έτυχε να είναι εκεί για να το δει.

Από ‘κει κι έπειτα όμως το buzz άρχισε να πεθαίνει, και μέχρι την περασμένη βδομάδα που η ταινία βγήκε στις αίθουσες, όλοι είχαν έρθει στα συγκαλά τους, και συνειδητοποίησαν ότι δεν τους ενδιαφέρει να δώσουνε $11 για να ακούσουν τον Jackson να βρυχάται και να φτύνει την ατάκα που είχαν ήδη ακούσει ένα δισεκατομμύριο φορές στο πισί τους. Και το ότι τα nerds συνέχιζαν να εκσπερματώνουν για το SoaP, δε σημαίνει ότι θα αφήναν τη βολή της οθόνης τους, για να συρθούν σε αίθουσες όπου πιθανότατα θα έπρεπε να ανεχτούν ανθρώπους γύρω τους. Έτσι, το σαπούνι των $30 εκατομμυρίων, ίσα που έβγαλε τα μισά έξοδα στο πρώτο του τριήμερο, και αν και προετοιμάζεται για μακρά και προσοδοφόρα ζωή στο home cinema, θέτει εν αμφιβόλλω τα πιθανά sequels, με δυναμικούς τίτλους όπως Snakes on a Spaceship, on a Bus, on a Date, on a Plate ή on a Burger. Που είναι κρίμα, πραγματικά.

Αντίθετα, η Asylum που όταν ξέσπασε ο σάλος έσπευσε να κατοχυρώσει domains όπως snakesonaship.com, snakesonatrain.com κ.ο.κ., κυκλοφόρησε τη δική της εκδοχή, το Snakes on a Train, κατευθείαν σε DVD, και πολύ πιθανό είναι, να έβγαλε σε δισκάκια, τα εισιτήρια που έχασε το on a Plane.

Δες/Κρύψε το trailer του Snakes on a Train


Previously on Movies for the Masses: Infamous (2006): A Capote trailer

5 Responses so far.

  1. cheaplog said

    Μπορεί να μη πήγαν να δουν τη ταινία, αλλά οι.. διαδυκτιάζοντες δε βαρέθηκαν να πάνε να τη βαθμολογήσουν στο IMDb.

    Έχει μέσο όρο αυτή τη στιγμή 8.3/10 σε 9.059 ψήφους. Και αν αποφασίσει το site να τη θεωρήσει ικανή να μπει στο τοπ 250 (που τυπικά απαιτεί 1300 ψήφους από "regular voters"), θα πάει κάπου πεντηκοστή με εβδομηκοστή πέμπτη. Καλύτερη ταινία. Όλων των εποχών.

  2. Chamendra Wimalasena said

    Love your blog! Just awesome!

  3. cinemad said

    Δε θα γίνει η ρημάδα η προβολή; Τρελή γαλαρία, here we come!!!

    (Σημειωτέον ότι στο «Cellular» είχα γαμηθεί στα γέλια... Εγγύηση ο Έλις!)

  4. cheaplog said

    Αυτό ακριβώς καταλογίζουν και κάποιοι (ανάμεσα στα πολλά βέβαια κατόπιν εορτής). Ότι δηλαδή το μεγάλο άνοιγμα (σε πολλές αίθουσες εννοώ) της ταινίας, δε βοήθησε να δημιουργηθεί κλίμα παρέας και πλάκας.

    Πάντως για κινηματογραφικό θα δείξει αλλά στο πάνθεον των δικτυακών memes μπήκε σίγουρα. Και σε κάποια φάση ξεφεύγει και κρυώνει το αστείο αλλά μετά γίνεται κλασσικό. Εκτός από ότι έχει σχέση με φίδια, ποιος θα ξεχάσει ας πούμε τα "TOO SOON!" κάθε φορά που έβγαινε και κάνα τρέιλερ, πόστερ κτλ.

    Τα τουσούν, btw, που ακούγονταν όταν έσκασε μύτη το United 93 έχουν γίνει πια αυτόνομο αστείο. Τελευταία ακούστηκαν όταν βγήκε το γιαπωνέζικο τρέιλερ για τις ταινίες του Clint Eastwood για.. την Iwo Jima.

  5. verbal said

    Η δεύτερη φάση του promotion της ταινίας μπήκε προφανώς σε λειτουργία, που φέρνει τους Διαμαντήδες της ταινίας, απ' την οθόνη, στις αγκαλιές του κοινού.

    Σύμφωνα με δημοσίευμα, δύο κροταλίες αναστάτωσαν αίθουσα της Αριζόνας όπου προβαλόταν η ταινία, όταν ξεκίνησαν να βολτάρουν στους διαδρόμους της. Οι αρχές πιστεύουν (για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο) ότι τους κροταλίες έβαλαν λαθραία στην αίθουσα περισσότερα του ενός ατόμου, και παραδόξως δεν ασχολήθηκε κανείς να πάρει δηλώσεις απ' τους παριστάμενους, ούτε αναφέρεται σε ποια προβολή της ημέρας, έγινε το συμβάν. Υποθέτω πως, ή ο δημοσιογράφος βαριόταν, ή η φαντασία του είναι φτωχή.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.