Sicko (2007): Trailer για περαστικά


Πρεμιέρα στο Moviefone και με μερικά κλιπάκια στο cineblog του MTV, έκανε και το trailer του Sicko (2007), λίγο μετά την πρεμιέρα της ίδιας της ταινίας στις Κάνες, έξω απ' το διαγωνιστικό. Στο νέο μανιφέστο του, ο Michael Moore βρίσκει τη χρυσή κότα που γεννά τη χρυσή ντροπή, στις αμερικάνικες ασφαλιστικές εταιρίες και την αντίστοιχη πολιτική Bush, και προσπαθεί να αποδείξει ότι το μοναδικό φάρμακο στη χώρα του ελεύθερου καπιταλισμού, είναι το γέλιο απέναντι σε ένα σύστημα που προτιμά να βλέπει τους πελάτες του να ψοφάνε, παρά να τους πληρώνει τις ασπιρίνες.

Για να φτάσει ως τη σάλα του Théâtre Lumière βέβαια, ο Moore χρειάστηκε να φυγαδεύσει την κόπια της ταινίας απ' τα αμερικάνικα τελωνεία (ίσως κρύβοντάς τη μέσα στο καπέλο του), που προσπάθησαν κατ' εντολή των κυβερνητικών μηχανισμών να την κατασχέσουν, ως παράνομο προϊόν που προέκυψε απο παραβίαση του εμπάργκο στην Κούβα, μια απ' τις χώρες που επισκέφθηκε ο Moore για να συγκρίνει συστήματα υγείας. Αλλά το χειροκρότημα μετά την προβολή, έκανε όλη την φάση, εκτός από καλή διαφήμιση, και μια καλή ιστορία πολέμου που άξιζε τον κόπο. Αν δεν είχε ζητήσει να μείνει εκτός του διαγωνιστικού, δεν αποκλείεται να διεκδικούσε στα ίσα το δεύτερο Χρυσό του Φοίνικα, για την ώρα όμως η μεγαλύτερη επιβράβευσή του, είναι η στροφή που λέει ότι είδε σε αρκετούς απ' τους μέχρι τότε πολέμιους, υπέρ του, που του έδωσαν και θάρρος να αρχίσει να μιλάει για συνεισφορές στον κινηματογράφο και άλλα καλλιτεχνικά.


Previously on Movies for the Masses: Persepolis (2007): Διαμαρτυρημένο teaser

4 Responses so far.

  1. cheaplog said

    Περαστικά δυστυχώς δε μπορεί κανείς πια να ευχηθεί στην Αμαλία Καλυβινού που έχασε τη μάχη για την υγεία της και με το ελληνικό σύστημα υγείας, το πρωί. Η κηδεία της θα γίνει αύριο στις 12μισι στο Νεκροταφείο της Αναστάσεως του Πειραιά. Οι Μάζες της εύχονται καλό ταξίδι.

  2. verbal said

    Απ' τα τέλη της προηγούμενης βδομάδας, έσκασε στα γιουτούμπια (σε κομματάκια) και στο Google video (ολόκληρο) το Sicko (2007) του Michael Moore, κατά το σύνηθες. Το ασυνήθιστο στην συγκεριμένη περίπτωση, είναι site περιοδικού όπως το ΣΙΝΕΜΑ, να χαρακτηρίζει κινηματογραφόφιλους, όσους ενισχύουν με το click τους, αυτού τους είδους την τακτική. Ο υπέροχος κόσμος της αρθρογραφίας, γεμάτος ανακατανομές κι εκπλήξεις.

  3. cheaplog said

    Χμμμ, πέρα από τη μαύρη διαφήμιση στο cinemag από τον verbal :p, πολλοί λένε ότι το ίδιο συμβαίνει και με τη διαρροή αφού τα κινηματογραφόφιλα δεκαπεντάχρονα που κατεβάζουν τις κόπιες του Αρρωστιάρη δε θα είχαν και κανένα ενδιαφέρον να πάνε και στην αίθουσα να τον δουν. Το πολύ πολύ να βγάζαν εισιτήριο για ξεκάρφωμα, για να μπουν και να χωθούν σε καμιά R-rated προβολή. Η πειρατεία ποτέ δεν έβλαψε τον Moore, είχε κάνει και κάτι συμπαθητικές δηλώσεις παλιότερα που τις επανέλαβε, συμπληρώνοντας βέβαια ότι είναι ύποπτη η όλη φάση.

    Και για να πω κι εγώ την κακία μου, το άρθρο (του cinemag.gr) φαίνεται ότι είναι από αυτά που απλά αντιγράφουν μια είδηση χωρίς να πολυκαταλαβαίνουν και τι μεταφράζουν, εκτός των άλλων και από το ότι μιλάει για "νομικές εταιρίες που ειδικεύονται στην ηλεκτρονική πειρατεία" ενώ είναι πασίγνωστο (στα "14χρονα tech freaks") ότι κάθε άλλο παρά νομικές είναι αυτές.

  4. cheaplog said

    Όπως αναμένονταν, το screener που κυκλοφορούσε στα διαδίχτυα δεν ήταν και ότι χειρότερο για την προώθηση του φιλμ, και μετά τα sold out σε οποιαδήποτε μέρα και ώρα της πρεμιεροπροβολής του για μια βδομάδα σε μια νεοϋορκέζικη αίθουσα και $70000 εισπράξεις, ο Μπουχτισμένος Ασθενής έκανε το δεύτερο καλύτερο άνοιγμα ντοκιμαντέρ το σαββατοκύριακο στη γη της αρρωστημένης υγείας. Ο Πρες Ριλίζ μίλησε με τον Harvey Weinstein και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του:

    SiCKO, Michael Moore's highly acclaimed and entertaining expose of the American health care system, captivated audiences across the country earning $4.5 million on just 441 screens, for the second highest opening weekend of all time for a documentary, next to Moore's previous film Fahrenheit 9/11. The weekend grosses more than doubled the projected box office revenues projected by NRG. The announcement was made today by Harvey Weinstein, co-chairman of The Weinstein Company.
    [..]
    93% of moviegoers said they would strongly recommend SiCKO after seeing the film this weekend. To meet the tremendous demand for SiCKO, The Weinstein Company plans to add the film to 200 additional screens on Tuesday and will continue to roll-out the documentary to theaters across the country in the weeks ahead.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.