No Country for Old Men (2007)

Καμία Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους
No Country for Old Men, Poster

Σκηνοθεσία: Joel & Ethan Coen,
Σενάριο: Joel & Ethan Coen, Cormac McCarthy (νουβέλα)
Παίζουν: Tommy Lee Jones, Javier Bardem, Josh Brolin


Δες/Κρύψε το trailer

Καθημερινός cowboy σκουντουφλάει σε σκηνικό αγοραπωλησίας ναρκωτικών που κατέληξε πολύ, πολύ άσχημα. Και αποφασίζει να περιθάλψει τα αδέσποτα εκατομμύρια δολάρια.No Country for Old Men, PhotographΟι Coen βρίσκουν έμπνευση, μετά από μια περίοδο που αρκετοί τους κατηγόρησαν για υπερβολική εμμονή σε σουρεαλιστική κωμωδία χαρακτήρων στο έργο τους, για πρώτη φορά μετά τον Όμηρο στο O Brother, Where Art Thou? (2000), διασκευάζοντας το βιβλικό ζοφερό ομώνυμο πεζογράφημα του βραβευμένου με Pulitzer πέρσι Cormac McCarthy. Και το κάνουν δικό τους αφομοιώνοντας το πυκνογραμμένο απνευστί αντιφανταχτερό στιλ του συγγραφέα, επιστρέφοντας όπως φαίνονταν από τα trailer στις αιματηρά απλές ρίζες του δικού τους Blood Simple (1984), χρησιμοποιώντας την πεκινπαϊκή κυνική ασταμάτητη βία σα το καλύτερο υποκατάστατο των χειρουργικά αφαιρεμένων συνηθισμένων κωμικών μορφωμάτων τους, αναμιγνύοντας πιο ιδανικά από ποτέ τρελά εφευρετική τέχνη και popular entertainment.

Η ιστορία είναι τοποθετημένη χρονικά στο 1980, με όλα τα έντονα χαρακτηριστικά συγκεκριμένης περιόδου να έχουν σβηστεί προσεκτικά για να λειτουργεί σα διαχρονικό σχόλιο για τη δηλητηρίαση της αμερικάνικης Δύσης από το αίμα που το βλέπεις να ποτίζει τη γη. Αίμα που ακολουθούν, εξίσου συμβολικά, οι τρεις ήρωες της παραβολής, ο πρώην ηλεκτροσυγκολλητής του Josh Brolin που νομίζει ότι μπορεί να τα βγάλει πέρα, ο γεροσερίφης του Tommy Lee Jones που ξέρει καλύτερα, και η δύναμη του απόλυτου κακού του Javier Bardem σε ένα ρόλο ιστορικό ήδη από τη μαλλούρα σύμβολο της παράνοιας του χαρακτήρα στον παλαβιάρικο κόσμο των Coen. Αν είχαν (που είχαν ειδικά ο σερίφης-πρωταγωνιστής) παρελθόν στο βιβλίο, και οι άλλοι δυο απλοποιούνται στη ταινία στις κινητήριες δυνάμεις τους, κατά το συνήθειο των αδερφών, κάνοντας τη σύγκρουση ακόμα σφοδρότερη όσο και συνεχώς αναπάντεχη από τις εξωστρακίσεις. Η σύγκρουση κλείνει το ίδιο αναπάντεχα, διαβόητα πια, σε μοιραία σπόντα, σεβόμενη το αντιδοξαστικό πεσιμιστικό τέλος της νουβέλας, αφήνοντας τον Jones να θρηνεί την ήττα του σε μια μάχη που διάλεξε να μη μπει ποτέ, σε ένα κόσμο που δε καταλαβαίνει πια, σε μια σκηνή μονολόγου με εσκεμμένα περισσότερο διάλογο απ' όλου του φιλμ μαζί.

Εξαιρετικά φειδωλή είναι η σκηνοθεσία συνολικά, βάζοντας τον Roger Deakins να φωτογραφεί μαεστρικά άγονη αδιάφορη γη (με κάνα ψόφιο ζώο να θυμίζει την έκταση του φαινομένου και την έλλειψη ουρανού να εντείνει το κλίμα), με κανά μισάωρο το πολύ σχεδόν μουσικού φυσικού θορύβου για soundtrack (που φυσιολογικότατα τσίμπησε οσκαρικές υποψηφιότητες στις ηχητικές κατηγορίες). Χωρίς να χάνει βλεφάρισμα στην ανηλέητη ένταση, στην υπόγεια απειρότητα της λεπτομέρειας, στη μνημειώδη διάνοια που μουσκεύει το σκονισμένο σκηνικό. Τελικά, πιο τρομαχτική στιγμή του φιλμ είναι αυτή που διαπιστώνεις τον απόλυτο έλεγχο της τέχνης τους από τους σημαντικότερους σύγχρονους δημιουργούς. Εμπειρία ζωής αν δε κάνει το μυαλό σου να λιώσει.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΙΝΤΕΑΛ
Πανεπιστημίου 46 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3826720.
Πεμ. - Τετ.: 17.20/ 19.50/ 22.20

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 1
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00

Λ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ
ΤΡΙΑΝΟΝ FIMCENTER
Κοδριγκτώνος 21 (Πατησίων 101) (ΜΕΤΡΟ Βικτώρια), 210-8215469, 2108222702.
Πεμ. - Τετ.: (εκτός Τρίτης) 18.30/ 20.45/ 23.10
ΟΣΚΑΡ
Αχαρνών 330 (ΗΣΑΠ Κάτω Πατήσια), 210-2234130, 2102234226.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 20.50/ 23.10

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΑΣΤΕΡΙΑ
Κηφισίας 336 (Φ. Ερυθραίας), 210-6208521.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.10/ 22.30
ΔΙΑΝΑ
Περικλέους 14, Μαρούσι (ΗΣΑΠ Μαρούσι), 210-8028587.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.30. Σάβ. & 23.45

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 22.50

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.30

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΖΕΑ
Χ. Τρικούπη 39, Πασαλιμάνι, 210-4521388.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.30/ 22.00/ 00.30

VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 17.30/ 20.00/ 22.30/ 01.00. Σάβ.-Δευτ. & 12.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 10 COSMOTE
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.15/ 23.45

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 1
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 1
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Παρ. - Σαβ.: 00.20
ΒΑΡΚΙΖΑ 1
Θάσου 22, Βάρκιζα, 2108973926.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.40/ 22.40

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 1
Λ. Πεντέλης 98, Χαλάνδρι, 2106841010.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 22.50
ΑΙΓΛΗ 2
Λ. Πεντέλης 98, Χαλάνδρι, 2106841010.
Σαβ. - Κυρ.: 17.00
ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Μεσογείων 232 & Βεντούρη (4η στάση Χολαργού), Χολαργός, 210-6525122.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 17.00

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.00/ 23.30

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 21.20. Παρ., Σάβ. & 00.10
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. Κρατήσεων 2102371000.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.40

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 18.20/ 20.50/ 23.20. Σάβ.-Δευτ. & 13.30

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15. Σάβ., Κυρ. & 15.45. Κυρ. & 13.15
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 22.00. Παρ.-Κυρ. & 00.30

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 20.00
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 16.15/ 18.45/ 21.15/ 23.45. Κυρ. & 13.45

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA EUROPA
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.00/ 00.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 13.00/ 15.30/ 18.00/ 20.45/ 23.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.30. Σάβ.-Δευτ. & 18.00

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 18.20/ 20.50/ 23.20. Σάβ.-Δευτ. & 13.30

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.00/ 16.30/ 19.00/ 21.30/ 00.00. Σάβ.-Δευτ. & 11.30

ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΠΤΙ-ΠΑΛΑΙ FILMCENTER
Βασ. Γεωργίου Β' και Ριζάρη (ΜΕΤΡΟ Ευαγγελισμός), 210-7291800, 2107243707.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.40


12 Responses so far.

  1. cheaplog said

    Σήμερα ανοίγει σε ΑΣΤΥ και ΠΛΑΖΑ 1 και ο Χρυσός Λέων της Βενετίας του 2006, Sanxia Haoren / Still Life / Ακίνητες Ζωές. Καλή ευκαιρία να φύγει η απορία του για όλους, ακόμα και για όσους είχαν ταξιδέψει στο φεστιβάλ τότε (αφού κανένας δε τον πρόκαμε στη μεταμεσονύχτια ξαφνική προβολή του). Ή πιθανά μόνο γι' αυτούς, αφού εμένα τουλάχιστο με πήρε ο ύπνος και μόνο στη προοπτική να κάτσω να τον δω. Με αποτέλεσμα να μη προλάβω να γράψω και για τον Tripper, ίδιας εσοδείας αλλά εντελώς διαφορετικής ευδοκιμίας, που αν δε σε τσεκούρωσε στη πρεμιέρα, θα σε περιμένει στα Village Ρέντη και Mall, τουλάχιστο μέχρι το βράδυ που θα αναμετρηθούμε, μαχαίρα με αλυσοπρίονο.

  2. Alkisti said

    Πάντως το τέλος μου φάνηκε απότομο και δεν κατάλαβα τον μονόλογο του Jones. Δεν κατάλαβα τι ήθελαν να πουν οι 2 ποιητές....(και δεν είμαι ξανθια δλδ!)

  3. cheaplog said

    Γενικά στο τέλος αναφέρθηκα ήδη στο κείμενο, χοντροκομμένα εφόσον δε γίνεται αλλιώς για μια ταινία που σηκώνει (όπως και καθεμιά των Coen) ανάλυση πολύ περισσότερη απ' την υπέρογκη που έχει ήδη μαζέψει τόσους μήνες. Και υπάρχουν και άπειρες συζητήσεις στο δίκτυο, οι περισσότερες σοβαρές και επιπλέον δείγμα του πόσο σημαντικό είναι τελικά αυτό το φιλμ.

  4. Alkisti said

    οκ. πειστηκα οτι ειδα την ταινία της χρονιας :)
    Εξαλλου πηρε και το οσκαρ ο bardem που το ειχα μεγαλο καημό τοσο καιρο!

  5. cheaplog said

    Ικανοποιητικές, και πολύ πιθανά οι ικανοποιητικότερες στο δίκτυο, εξηγήσεις για τις περισσότερες αξεκαθάριστες στιγμές των Μελλοθάνατων υπάρχουν στο σχετικό FAQ του IMDb. Αν και καλύτερα να διαβάσεις το βιβλίο και να δεις τη ταινία καμιά δεκαριά φορές ακόμα, για να αποφασίσεις μόνη σου.

    BTW, για τον ελληνικό τίτλο, τα εύσημα (ή το ντου :p) στον vague tourist.

  6. cheaplog said

    Σκρατς το IMDb, τουλάχιστο για το μονόλογο, όπου φαίνεται να έχει ανεβάσει άλλος τη μαλακία του. Να μια εκδοχή πιο σοβαρή και ολοκληρωμένη από το Yahoo Answers, χωρίς φυσικά να είναι η μόνη, και φυσικά απλοποιημένη, για όσους βαριούνται να ψάχνουν και να μασάνε:

    In a sentence, Ed Tom (Jones) has already decided on retirement (life) rather than bringing the killer (Bardem) to justice. He knows he found the killer. The Sheriff retires because he realizes that the country he covers (south Texas) is No Country for Old Men. So in the end, he sits at the table and tells his wife about a dream: he heads into snowy, dangerous mountains (his life as a sheriff), and a man goes on ahead of him to await him (the killer still awaits). And then he woke up to the fact that in real life he was acting out this dream. So in the end, rather than live the nightmarish, lethal continuation of the dream, he wakes up to choosing the safer life of retirement. He has taken the lesson from his forcibly retired colleague in the wheelchair: a life of disability isn't worth it.

    Actually, the Coen brothers left a big clue when Sheriff Ed Tom goes to the hotel room (behind the crime scene yellow tape) where the assassin, Chigurh, waits. Chigurh has shot the lock cylinder out, indicating to Ed that it's Chigurh's doing, and BOTH of them watch the other's movement in the reflection in the shiny lock tube. Ed Tom draws his pistol and enters for a search, and realizes the killer is still within, given the locked window in the far room.

    "Momma, take this badge offa me, ... I feel I'm knockin on heaven's door." -- Bob Dylan, and it's beautifully captured on Jones' old, wincing face when he sits on the bed. So rather than shoot it out, he trusts the killer not to kill him, and he walks out, without pushing it to the point where the killer's other victims utter, "You don't have to do that."

    So rather than risk his life, he lets go of capturing his quarry and retires.

    Recall that the Sheriff is narrating the past at the beginning of the movie, a clue that he's still alive after the action of the rest of the movie.

    Telling his wife of the dream is the final act of letting go of his job, and the movie screen goes black.

  7. Vangelis said

    Σε ακριβή μετάφραση,πάντως,ο τίτλος σημαίνει κάτι τελείως διαφορετικό."Τhis is no country for old men" , δηλαδή "αυτή δεν είναι χώρα για γέρους","αυτή η χώρα δεν κάνει για γέρους".Kάνω λάθος;

    Υ.Γ.Απλώς το επισημαίνω,αυτό δε σημαίνει ότι μια κυριολεκτική μετάφραση θα ήταν καλύτερη από την τωρινή.

  8. cheaplog said

    Παρόλο που η απόδοση των "old men" σα "μελλοθάνατους" είναι εξαιρετικά προχωρημένη, ο όλος τίτλος βγάζει κάτι σε μαρκίζα παλιών καλών εποχών, που προφανώς ήταν και ο στόχος (i.e. ένας πιασάρικος τίτλος) αλλά θα κόλλαγε καλύτερα με τα αρθριτικά του Indiana Jones :p

    Για μένα κάτι μέτριο στο ίδιο πνεύμα θα 'ταν "Καμιά πατρίδα δε κλαίει τους γέρους" και κατ' επέκταση "Η γη των άκλαυτων γέρων", "Γέρων γη αφιλόξενη", "Καμιά σπιθαμή στους κωλόγερους", "Το Τέξας βάφτηκε κόκκινο", κτλ.

  9. Anonymous said

    Ειδα την ταινια με πολυ ανοιχτο μυαλο και με αρκετη εμπειρια στους Κοεν..για μια ακομη φορα απογοητευτηκα κι επιβεβαιωθηκα για την κενοδοξια των Αμερικανων..Πιστευω οτι,αν εξαιρεσεις τον Μπαρντεμ,τα οσκαρ τα εκλεψε απο αλλες ταινιες που τα αξιζαν..

  10. Anonymous said

    ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΥΣΟΥΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ; ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ... ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΛΛΗ ΤΑΙΝΙΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ. ΕΝΤΑΞΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΜΠΑΡΝΤΕΜ ΤΟ ΟΣΚΑΡ ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΟΕΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ; ΤΙ ΝΑ ΠΩ... Η ΕΞΙΛΕΩΣΗ ΗΤΑΝ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΗ...

  11. cheaplog said

    Αναπόφευκτα κάθε αναγνώριση δημιουργεί αντιδράσεις, ανάλογες με το μέγεθός της. Και μετά τα Όσκαρ, κάθε χρόνο τέτοια εποχή, χύνεται άπειρη χολή, φυσικά. Ακόμα και για μια από τις πιο καθολικά αναγνωρισμένες στην ώρα τους παραγωγές ποτέ, τουλάχιστο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

    Στη σχετική σελίδα του IMDb φαίνεται πεντακάθαρα, ακόμα και για όποιον δε παρακολούθησε τη ροή των βραβεύσεων, ότι το No Country for Old Men ήταν όχι μόνο αναμφισβήτητη αλλά και σχεδόν ομόφωνη απόφαση κριτικών και συντεχνιών. Ενώ και στα ταμεία έγραψε τα διπλά και από κάθε άλλη ταινία των Coen και από κάθε άλλη φετινή οσκαρική με εξαίρεση τη Juno. Ολόκληρη η αμερικάνικη βιομηχανία λοιπόν αναγνώρισε, καθοριστικά, μια "δύσκολη" ταινία, και άρα δε βλέπω πως μπορεί οποιαδήποτε λογική αμφισβήτησή της να περιλαμβάνει τις λέξεις Όσκαρ ή/και Αμερική πια. Από κει και πέρα το 2007 είχε αρκετές μεγάλες ταινίες και η "καλύτερη" είναι και θέμα γούστου βέβαια.

  12. Katastrofeas.tou.Diastimatos said

    paidia sorry alla i tainia eixe xalia telos... nomizo oti exo kairo na eyxaristitho koen kai eno sta prota 2/3 eixa porotheei, to telos mou xalase oli tin diathesi... katalabaino oti akolouthei pista to biblio, alla nomizo edo xreiazontan mia parembasi.. to mono aima mou erxetai sto myalo , os ena ergo paromio kai me eyxaristo telos ... einai pantos aporias axio pos o kathenas mas eyxaristietai mia tainia... mexri kai to "telos" to country itan apo tis tainies pou tha agoraza se dvd... meta to telos isos na min tin xanado pote... lol...

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.