Up in the Air (2009)

Ραντεβού στον Αέρα
Up in the Air, Poster

Σκηνοθεσία: Jason Reitman
Σενάριο: Jason Reitman, Sheldon Turner, Walter Kirn (νουβέλα)
Παίζουν: George Clooney, Vera Farmiga, Anna Kendrick κ.ά.


Δες/Κρύψε το trailer

Ο κόσμος είναι γεμάτος από δειλούς εργοδότες που δεν τολμούν ν’ απολύουν τους υφισταμένους τους. Γι’ αυτό υπάρχει ο Ryan Bingham.Up in the Air, PhotographΜερικές ταινίες δεν είναι απλά αριστουργηματικές. Γεννιούνται για να μείνουν κλασικές. Η κριτική του Up in the Air (2009) θα μπορούσε να τελειώνει εδώ. Το κείμενο συνεχίζεται μονάχα για τους πιο «περίεργους» και αναποφάσιστους θεατές που μπορεί να βρίσκονται ακόμη... στον αέρα.

«This land was made for you and me» τραγουδά στα opening credits η Sharon Jones, ενώ ο φακός ξεδιπλώνει τοπία από διάφορες πολιτείες της Αμερικής. Τα πλάνα είναι εναέρια. Κάποτε θα τα βλέπαμε ή θα τα αντιμετωπίζαμε ως οπτιμιστικά. Σε τούτη την ταινία, όμως, παίρνουν διαστάσεις αιμοβόρου σαρκασμού. Αντιπροσωπεύουν τον ήρωά μας, ο οποίος αισθάνεται σαν στο σπίτι του μονάχα όταν πετάει. Εκεί, ψηλά στον ουρανό, χαμένος ανάμεσα στα σύννεφα, το απρόσωπο της κάθε αεροσυνοδού και το ουτοπικό όνειρο των δέκα εκατομμυρίων μιλίων στον αέρα. Πιο πολλών κι από την απόσταση που διένυσε ένας αστροναύτης για να φτάσει στο φεγγάρι! Ο Ryan Bingham δεν ξέρει από τι είναι φτιαγμένη η γη που βρίσκεται κάτω από τα πόδια του. Δεν ξέρει γιατί πρέπει να σχολάει τον κάθε υπάλληλο που δεν έφταιξε σε κανέναν ή δεν έκανε ποτέ λάθος, μόνο και μόνο επειδή μια ολόκληρη οικονομία καταρρέει. Δε νοιώθει τίποτα. Δεν έχει σπίτι, δεν έχει οικογένεια, ούτε κάποιον να τον περιμένει στις αφίξεις. Σε μια πιο ρεαλιστική, δική μας πραγματικότητα, ο Ryan Bingham έχει ένα θλιβερό διαμέρισμα στην Όμαχα, δύο αδελφές στο Μιλγουόκι, με τις οποίες αποφεύγει να επικοινωνήσει ακόμη και μέσω τηλεφώνου, χιλιάδες ανθρώπους που τον τριγυρίζουν σε κάθε terminal, αλλά κανέναν δικό του για να τον περιμένει στις αφίξεις... Το motto του για μια πρότυπη ζωή έχει τη μορφή ενός backpack, που για να μη σε βαραίνει πρέπει να μην περιλαμβάνει σχέσεις με άλλους ανθρώπους. Έτσι αποφεύγεις τη δέσμευση, τον πόνο, τους συμβιβασμούς, τα μυστικά, την οργή, την αποτυχία. Το ταξίδι του Ryan Bingham σ’ αυτή τη ζωή δε μπορεί να έχει περιττά βάρη. Μια αποσκευή χειρός του αρκεί για να κινείται πιο άνετα. «The slower we move, the faster we die», λέει, παρατηρώντας την ουρά στον έλεγχο του αεροδρομίου. Παραγνωρίζοντας τους κινδύνους που εγκυμονούν σε κάθε στάση...

Για να πάρει μπρος το σενάριο του Jason Reitman, χρειάζονται μερικά εμπόδια... εδάφους. Μια γυναίκα «σαν εσένα, αλλά με μουνί», μια συνάδελφος που θα... του κόψει τα φτερά, απολύοντας τον κοσμάκη μέσω διαδικτύου, ο επερχόμενος γάμος της αδερφής του, στον οποίο πρέπει να παραστεί. Και, σ’ έναν ευρύτερο κύκλο, η προσγείωση του πάλαι ποτέ αμερικανικού ονείρου. Σαν σκηνοθέτης, ο Reitman δείχνει να τα κουμαντάρει όλα αυτά λες κι έχει βάλει τον αυτόματο πιλότο. Σταδιακά, όμως, συνειδητοποιείς την επιδέξια τέχνη του σε όλα τα επίπεδα. Χωρίς φιγούρες και υπερβολές στο στυλιζάρισμα της εικόνας, με ολοκληρωμένη άποψη στη σκιαγράφηση χαρακτήρων, τις αλά ντοκουμέντο ενθέσεις πραγματικά απολυμένων κοινών θνητών ανάμεσα στο καστ, το ξεγλίστρημα από τις αναταράξεις γνώριμων κλισέ στην ιστορία. Τα πάντα ενορχηστρωμένα με τη φινέτσα του κλασικού Χόλιγουντ, την τέχνη του ψυχαγωγείν, σε ένα αρμονικό πάντρεμα με τη... σφαλιάρα της πραγματικότητας. Το Ραντεβού στον Αέρα έχει τ’ αρχίδια να πετυχαίνει κάτι σπάνιο, αν όχι μοναδικό: γραπώνει το timing των καταστάσεων εκεί έξω, το μετατρέπει σε κινηματογραφικό συστατικό και, με μια αγγιχτική φυσικότητα στις ερμηνείες, σε παρασύρει μέσα σ’ ένα τραγικό κοινωνικό σχόλιο, με το άλλοθι, ή την επικάλυψη αν προτιμάς, του... εκ του ασφαλούς είδους της ρομαντικής κωμωδίας!

Αν έβαζα μονάχα μια ταινία στις αποσκευές μου για φέτος, δε νομίζω πως θα έβρισκα κάτι τελειότερο από το Ραντεβού στον Αέρα.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ
ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX CLASS
Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3228821.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40. Σάβ., Κυρ. & 15.40

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 2
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.40/ 22.50. Σάβ., Κυρ. & 16.20

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΔΙΑΝΑ
Περικλέους 14, Μαρούσι (ΗΣΑΠ Μαρούσι), 210-8028587.
Πεμ. - Τετ.: 18.40
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 3 Class
Δροσίνη 16 (απέναντι στο Βάρσο), Κηφισιά, 210-6231601, 2106231933.
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 20.00/ 22.30. Κυρ. & 15.30

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.45/ 23.00

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΔΗΜ. ΚΙΝ. ΣΙΝΕΑΚ
Πλ. Δημαρχείου, Πειραιάς, 210-4225653.
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 20.00/ 22.30

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Τρ., Τετ. 17.10/ 19.30/ 21.50/ 00.10. Σάβ., Κυρ. 19.30/ 21.50/ 00.10. Δευτ. 17.50/ 22.45/ 01.15

VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.15/ 23.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 16.45/ 19.00/ 21.15/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 12.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 14
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30/ 00.45

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 1
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

ΓΛΥΦΑΔΑ -ΒΑΡΚΙΖΑ - ΣΑΡΩΝΙΔΑ
ΒΑΡΚΙΖΑ 2
Θάσου 22, Βάρκιζα, 2108973926.
Πεμ. - Τετ.: 18.35/ 20.40/ 22.40

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 1
Λ. Πεντέλης 98, Χαλάνδρι, 2106841010.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.45/ 23.00
ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Μεσογείων 232 & Βεντούρη (4η στάση Χολαργού), Χολαργός (ΜΕΤΡΟ Χολαργός), 210-6525122.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.30/ 22.50

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.10. Παρ., Σάβ. & 00.20

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.15/ 21.30/ 23.45

ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ
Ελ. Βενιζέλου 152, Πλ. Δαβάκη, Καλλιθέα, 210-9592611, 2109536742.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 20.50/ 23.00

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000Τηλ. Κρατ. 2106786000..
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.00/ 00.10. Σάβ., Κυρ. & 17.40
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000Τηλ. Κρατ. 2106786000..
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 21.00/ 23.10. Σάβ., Κυρ. & 12.20/ 14.30/ 16.40

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.10/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 15.30. Κυρ. & 13.10
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. 16.40/ 19.00/ 21.20/ 23.40. Σάβ., Κυρ. 19.00/ 21.20/ 23.40

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.20/ 23.40. Σάβ., Κυρ. & 14.20/ 16.40. Κυρ. & 12.00
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.10/ 22.30

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA ING
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.30/ 23.45. Πέμ., Παρ. & Κυρ.-Τετ. & 16.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30/ 00.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 17.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 18.50/ 21.00/ 23.10. Κυρ. & 12.20/ 14.30

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.20/ 19.40/ 22.00/ 00.20. Σάβ., Κυρ. & 12.50/ 15.00. Δευτ.-Τετ. & 15.00

ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΠΤΙ-ΠΑΛΑΙ
Βασ. Γεωργίου Β' και Ριζάρη (ΜΕΤΡΟ Ευαγγελισμός), 210-7291800, 2107243707.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.40. Σάβ., Κυρ. & 16.20


Also on Movies for the Masses: Up in the Air (2009): Trailer.. miles away

27 Responses so far.

  1. yiannis z. said

    καλό, αλλά όχι και 5 άστρα!! και με τίποτα δεν συγκρίνεται σκηνοθετικά,με το HURT LOCKER ...

  2. morel said

    YESSS!

  3. cheaptalk said

    Το υστερόγραφο του cinemad για τη κριτική λέει:

    Τι κρίμα που ο τίτλος Ψηλά στον Ουρανό είχε καπαρωθεί από την Disney για το Up...

  4. cheaptalk said

    Η δικιά μου υποσημείωση λέει ότι το Up in the Air ήταν από τις καλύτερες δημιουργίες της περσινής χρονιάς αλλά τα 5 αστεράκια είναι λιγάκι too much. Το βασικό μειονέκτημα της ταινίας, όπως έχουν επισημάνει όλοι πλέον (και γι' αυτό έχει υποχωρήσει στα οσκαρικά προγνωστικά) είναι ότι έχει πρόβλημα ρυθμού και ποιότητας όταν δεν είναι.. ψηλά στον ουρανό, όταν δεν είναι στο στοιχείο της, στα αεροδρόμια και στα γραφεία. Τέτοια προβλήματα ανισότητας είχε ο Reitman και στο Juno (2007), και κανείς δεν αμφιβάλλει ότι.. το 'χει, ότι μπορεί να κάνει και μια τέλεια ταινία, όμως προφανώς δε την έχει κάνει ακόμα, και αναρωτιέμαι τι βαθμολογία θα του βάλουμε όταν τη κάνει πια :p

  5. anastasia said

    Αν εξαιρέσουμε το τέλος της, που είναι κάπως εναλλακτικό για ρομαντική κωμωδία (που δείχνει η ταινία ότι είναι μέχρι λίγο πριν το τέλος), είναι πολύ μέτρια έως κακή. Κατά τη γνώμη μου οι μόνες σκηνές που έχουν ένα ενδιαφέρον είναι οι απολύσεις των υπαλλήλων, παρόλο που μοιάζουν εξωπραγματικές. (Δεν φαντάζομαι υπάλληλο που τον απολύει ένας άγνωστος και δεν αναζητά τον προϊστάμενό του να συζητήσει γι' αυτό, όπως επίσης δεν φαντάζομαι ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι που απολύονται και είναι αξιοπρεπείς αντί να κλαίγονται όπως κάνουν όλοι στην ταινία) Με τίποτα 5 αστεράκια!!!

  6. yiannis z. said

    ..θα συμφωνήσω με την anastasia..με τίποτα δεν αξίζει 5 άστρα, εκτός αν είναι 5 από δέκα..δεν μπορεί καν να συγκριθεί με το VISITOR,που αν θυμάμαι το είχατε δώσει 2 άστρα!!! έλεος!..enough..

  7. cheaptalk said

    Αναστασία, σε μεγάλες εταιρείες δε ξέρεις όλο το HR, και βέβαια αν δε σου πει κανένας ρητά ότι δεν είναι ακριβώς από την εταιρεία δεν ζητάς και πιστοποιητικό όταν σου κλείνει meeting μέσα στην εταιρεία. Τέτοιες ακριβώς φίρμες που να αναλαμβάνουν αποκλειστικά απολύσεις δε νομίζω να υπάρχουν (τουλάχιστο μεγάλες), αλλά εταιρείες στις οποίες κάνεις outsource όλο το HR (και τις απολύσεις βέβαια) υπάρχουν πάρα πολλές. Και να κάνουν αυτές outsource με τη σειρά τους τις απολύσεις σε κάποια φάση δεν είναι απίθανο.

  8. Anonymous said

    ΣΕ 30-40 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙ!!!ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ!!!

  9. cheaptalk said

    Όποιος δε θυμάται τη βαθμολογία που είχαμε βάλει στον Visitor μπορεί να κάνει μια αναζήτηση στο σχετικό κουτάκι (πάνω δεξιά), αν και δε καταλαβαίνω τι σχέση έχει. Όποιος νομίζει ότι αυτά τα πράγματα δε γίνονται, δεν έχει απαραίτητα και δίκιο όπως εξήγησα, και υπάρχει και το google για όποιον αμφιβάλλει (ότι στον πλανήτη γη γίνονται και πράγματα που μπορεί να αγνοεί).

  10. Anonymous said

    ΚΑΙ....ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΥΘΗΣΑ ΚΑΜΙΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.ΜΗΠΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ????(Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΩΝΥΜΟΣ Η ΜΑΛΛΟΝ....ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟ ΣΠΑΡΤΗ!!!)

  11. cheaptalk said

    Επιπλέον, όσοι απολύονται στη ταινία είναι οι περισσότεροι πραγματικοί απολυμένοι. Και δε κλαίγονται όλοι, έχω αρχίσει να αμφιβάλλω αν μιλάμε όλοι για την ίδια ταινία πλέον. Και όπως και να 'χει δε ξέρω κανένα να πετάει από τη χαρά του όταν τον απολύουν, εκτός αν το είχε επιδιώξει. Και αν το είχε επιδιώξει δε θα τον φώναζε κανείς να του ανακοινώσει τίποτα.

  12. cheaptalk said

    Όπως ακριβώς λέει και ο Κώστας, καλό είναι προτού σχολιάσει κάποιος παρακάτω να τσεκάρει.. για ποια ταινία μιλάμε. Και καλό είναι επίσης να έχει και μια ξώφαλτση εμπειρία από το τι σημαίνει εταιρεία και τι σημαίνει απόλυση.

  13. cheaptalk said

    Για να μην αφήνω και πράγματα αξεκαθάριστα αν και λίγο πολύ τα έχουμε πει αρκετές φορές, προσωπικά στο Air κάνα 4άρι θα 'βαζα άνετα, για 4μισο θα το σκεφτόμουνα, 5 εξήγησα ήδη για ποιο λόγο δε θα του 'δινα. Και αν έπρεπε να το βάλω σε ζυγαριά με το Hurt Locker σίγουρα θα βάρυνε περισσότερο. Το Locker είναι αυτό που είναι, πολύ καλή ταινία του 2008 που έγινε μύθος το 2009 όσο βγαίναν σαβούρες και υπερίσχυε στη σύγκριση. Δεν ήταν τυχαίο ούτε άδικο που έμεινε πρόπερσι δεύτερο στη Βενετία πίσω από τον Παλαιστή, νομίζω.

  14. cinemad said

    Αφού υπάρχει το πατρινό καρναβάλι, γιατί ταλαιπωρούνται μερικοί θεατές;

  15. yiannis z. said

    ..ταπεινά συγνώμη για τα άστρα τού VISITOR..όσο γιά τον ΠΑΛΑΙΣΤΗ, συγκλονιστικό & εξίσου σημαντικώτατο φίλμ..αλλά και η Βενετία δεν είναι το απόλυτο κριτήριο!...keep up the excellent work...

  16. JeanLuc said

    Συμφωνω 100% με την κριτικη του... Κρασακοπουλου στην Athens Voice http://www.athensvoice.gr/culture/movie/%CF%81%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%B2%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%AD%CF%81%CE%B1

  17. Cowboy...girl said

    Καλή η ταινία αλλά σίγουρα όχι για 5 αστέρια, ούτε για 4. Ο Clooney είναι εντυπωσιακός αλλά η ερμηνεία του δεν είναι για όσκαρ (ίσως θα πρέπει να σταματήσει να κουνάει το κεφάλι του για να το πάρει). Διαφωνώ με τη συμπρωταγωνίστρια (Farmiga) η οποία είναι υπερπλαστική και εξωπραγματική σε ορισμένες σκηνές.
    Αυτά που περιγράφει η ταινία συμβαίνουν όντως, τα έχω δει να συμβαίνουν εγώ και πολλοί άλλοι που δουλεύουν σε πολυεθνικές.
    Η ταινία είναι πραγματικά πολύ καλή και περιγράφει μία πλευρά της επαγγελματικής ζωής που πολλές φορές οι ταινίες παραβλέπουν, οι ταινίες όμως θέλουν χρόνο για να φανούν.

  18. cheaptalk said

    Μην υπερεκτιμάμε τι θα πει Όσκαρ. Ο Clooney είναι υποδειγματικός για τις απαιτήσεις και πάει και παραπέρα σώζοντας αρκετές σκηνές (στο τέλος) που δεν είναι ακριβώς καλοστημένες. Είναι από τις καλύτερες ερμηνείες της χρονιάς και την υποψηφιότητα την άξιζε πολύ περισσότερο και από την αντίστοιχη στον Michael Clayton (που ήταν μισή παπάρα και όπου έχανε το ρόλο από τους δεύτερους) και από τον Colin Firth (Όσκαρ κουράγιου να παίζει σε Twilight γερομόδιστρων) και τον Morgan Freeman (που παίζει τον Freeman καθιστό) και από τον Jeremy Renner (που απλά πήρε το slot "Hurt Locker").

    Και η Farmiga δε παίζεται παρόλο που έχει λίγο περίεργο για κάποιους χαρακτήρα, που δε δικαιολογεί ακριβώς αυτό το "yourself with a vagina" και συμπεριφέρεται και.. γυναικεία, και έχει και τα μυστικά της. Αλλά από τη δικιά μου εμπειρία οι γυναίκες έχουν μεγάλο στόμα και οι περισσότερες έτσι ακριβώς απόκοσμα λειτουργούν σε τέτοιες συνθήκες, ο υπόλοιπος κόσμος δεν υπάρχει γι' αυτές ειδικά αν δεν είναι παρών και σε μια σχέση πάντα ζητάνε τα περισσότερα, συνειδητά ή ασυνείδητα. Και δε ξέρω αν καταλαβαίνει κανένας τι λέω αλλά προσπαθώ παράλληλα να αποφύγω και τα spoilers.

    Και anywayz, butt double χρησιμοποίησε στη συγκεκριμένη σκηνή η Farmiga, δε καταλαβαίνω γιατί πέσατε όλες να τη φάτε :p

  19. cheaptalk said

    Τελικά νομίζω ότι από κάτι γκομεντί από τη μια, από κάτι Κλαίειτονς από την άλλη, ο περισσότερος κόσμος έχει ξεχάσει πως είναι ο πραγματικός κόσμος. Άμα κουβαλούσε κάνα μαστίγιο με εφτά ουρές στο backpack ο Κλούνι για να πλακώνει τη Φαρμίγκα χωρίς έλεος όσο ταυτόχρονα.. συμπαραστέκονταν από πίσω και στη Κέντρικ, και μετά τις άφηνε έξω από τη πόρτα για να βάλει δυο ξανθές αεροσυνοδούς, τότε θα είχαν μουσκέψει όλες οι γκόμενες. Και άμα με το μαστίγιο κοπάναγε και τους απολυμένους, τσιμπώντας και κάνα σνακ από τις σάρκες που πετάγονταν, θα είχε γράψει αντικαπιταλιστικό διθύραμβο και ο Δανίκας :p

  20. Anonymous said

    "Colin Firth (Όσκαρ κουράγιου να παίζει σε Twilight γερομόδιστρων) "
    ???
    καταπληκτική παρατήρηση, θερμά συγχαρητήρια για το humour σας...

  21. Anonymous said

    ΚΑΛΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΘΕΑΤΗΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΟΤΙ ΙΣΩΣ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ Clooney ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΜ???ΚΥΝΙΚΟΣ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΑ ΜΙΛΙΑ(ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ)ΑΠΟΚΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΙΜΗ ΣΤΕΓΗ ΣΥΝΕΧΩΣ UP IN THE AIR ΚΑΙ..ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΦΙΛΜ-ΚΩΣΤΑΣ ΣΠΑΡΤΗ-

  22. cheaptalk said

    Συγγνώμη αλλά το A Single Man βλέπεται μόνο επειδή κάνει συγκινητική προσπάθεια ο Firth. Κατά τα άλλα η ταινία ούτε με τηλεοπτική διαφήμιση της Gucci δε συγκρίνεται.

  23. cinemad said

    Εισπράξεις τετραημέρου. Μια σπάνια νίκη του καλού γούστου και του ποιοτικού σινεμά! Το "Ραντεβού στον Αέρα" έκοψε 42.500 εισιτήρια σε 43 αίθουσες, σε όλη την Ελλάδα. Οι "Επικίνδυνες Μαγειρικές"... έκλαψαν 23.300 εισιτήρια σε 75 αίθουσες.

  24. cheaptalk said

    Σε μια σπάνια νίκη του καλού γούστου σύμφωνα με τον cinemad ή σε μια ακόμα επιβεβαίωση ότι οι Έλληνες αγαπάνε τη λάμψη των όσκαρ και των σταρ σύμφωνα με τον μποξόφη, το Up in the Air (2009) βρέθηκε στη κορυφή των ταμείων του αθηναϊκού σαββατοκύριακου με 34 χιλιάδες εισιτήρια (42μισι χιλιάδες πανελλαδικά). Σε μια σπάνια νίκη της Τσικνοπέμπτης σύμφωνα με τον cinemad ή σε μια αναμενόμενη επιβεβαίωση ότι οι άντρες δεν είναι.. γκόμενες σύμφωνα με τον cheaplog, οι Επικίνδυνες Μαγειρικές (2010) κατάφεραν να κόψουν σχεδόν 2 χιλιάδες εισιτήρια παραπάνω από.. τη 4η βδομάδα του I Love Karditsa (2010) και 12μισι συνολικά πιάνοντας μόλις τη 4η θέση στη λίστα, με τη 3η να ανήκει στη δεύτερη βδομάδα των Κεφτέδων (15 χιλ.) και τη 2η στην αμέτρητη βδομάδα του Avatar (18 χιλ.). Κάτι πολλές δεκάδες χιλιάδες πέρασαν και περνάνε ακόμα από τις Μάζες ψάχνοντας με το ένα χέρι τη Μαρία Κορινθίου αλλά το Deep End (2008) άνοιξε σε τρεις (3) αίθουσες.. πανελλαδικά, κάτι ακόμα περισσότερες χιλιάδες χούφτες πέρασαν και περνάνε για τη Megan Fox αλλά το Jennifer's Body (2009) πάτωσε στην Αμερική παρότι αρκετοί εδώ νόμιζαν ότι θα σκίσει, κάτι.. φεμινιστικές θεωρίες ότι οι άντρες σκέφτονται με το κάτω κεφάλι μπορείς πια οριστικά να τις μετατρέψεις σε ότι οι γυναίκες σκέφτονται και με τα δυο ημισφαίρια του.. κώλου τους και δε πήγαν να δουν τη γυναίκα του παιδιού του κυρίου Σάκη γιατί έπαιζε και ταινία με τον κύριο George.

  25. cheaptalk said

    Στην Αμερική το σαββατοκύριακο ανήκε στο Super Bowl XLIV που έσπασε κυριολεκτικά κάθε ρεκόρ θεαματικότητας ξεπερνώντας αλαφρά ακόμα και το ιστορικό των 106 εκατομμυρίων του τελευταίου επεισοδίου του M*A*S*H. Έτσι, αφού και τα περισσότερα στούντιο προτίμησαν ξανά να μην ακουμπήσουν τα πανάκριβα σποτάκια του, μετά από διάλειμμα καναδυό χρόνων, το κινηματογραφικό ενδιαφέρον ήταν περιορισμένο και γυναικείο, και το "ρομαντικό" (διάβαζε πατατοειδές) Dear John (2010) μάζεψε $30,5 εκατομμύρια αφήνοντας το Avatar (2009) για πρώτη φορά στη δεύτερη θέση ($22,9M). Το From Paris With Love (2010) μάζεψε $8,2 εκατομμύρια από όσους δε βλέπαν αμερικάνικο ποδόσφαιρο, το Edge of Darkness (2010).. βυθίστηκε στο σκοτάδι με πτώση 60% και $29M σύνολο στη δεύτερη βδομάδα του, ενώ μόνες ψιλοκερδισμένες παραγωγές ήταν οι χρισμένες οσκαρικές, πιο αξιοσημείωτα το Crazy Heart (2009) που τριπλασίασε σχεδόν τις αίθουσες (819) και τα έσοδά του ($3,5M) και το Up in the Air που έφτασε τα $76,6 μύρια, ποσό απίστευτο αν σκεφτείς ότι βρέθηκε μέχρι τώρα στη πρώτη πεντάδα των εισπράξεων καμίας απολύτως βδομάδας.

  26. 108asteri said

    Το μονο προβλημα που θεωρω οτι εχει αυτη η ταινία είναι ό,τι δε θα καταφερει να αγγίξει όλους τους θεατές της. Αυτό και τίποτε άλλο.

    Εξαιρετική προσεγγιση αυτού του τοσο σοβαρού ζητήματος που κακά τα ψέματα ειδικά στην εποχή μας είναι μάστιγα.
    Και δε θα μπορουσε να ειναι πιο ιδανική η ψυχοσύνθεση του βασικού ηρωα.

    Ειμαι μονο 18 αλλά συνειδητοποίησα σε τι κοσμο θα προσπαθήσω να χτισω μονη μου τη ζωη μου στο μέλλον. Σηκώνει άπειρο προβληματισμό οχι μονο πάνω στο θέμα της ανεργίας αλλά και στο πώς οι σημερινοί ανθρωποι γινονται ψυχροί και θέτουν στόχους που δεν μπορουν να βοηθήσουν τη ζωή τους προς το καλύτερο.

    Τα αξίζει τα 5 αστερακια κατα την ταπεινη μου γνωμη και σιγουρα αξίζει να βραβευτει απ την ακαδημια.

  27. Anonymous said

    Πραγματικά απορώ μερικοί τι κάνουν σε αυτό το blog.. Ο ένας λέει ότι ο George Glooney κουνάει το κεφάλι του (ούτε που το είχα προσέξει και σκεφτεί ποτέ), και άλλος μας παραπέμπει στην κριτική του Κρασσακόπουλου ο οποίος υποστηρίζει ότι "η κριτική στην corporate culture είναι χλιαρή και διαφανής, τα «μηνύματα» μάλλον απλοϊκά".

    Με συγχωρείται αλλά αν θέλατε κριτική στην corporate culture ας διαβάσετε το κομμουνιστικό μανιφέστο ή έστω ας πηγαίνατε να δείτε το Capitalism a Love Story του Moore, και όχι μία ρομαντική κωμωδία.

    Αν και το Up in the Air δεν είναι μία απλή ρομαντική κωμωδία. Σκοπός του όμως δεν είναι να ασκήσει κριτική στην corporate culture, αλλά να κάνει αυτούς που την υπηρετούν, να κοιταχτούν στον καθρέπτη.

    Στην Αμερική της έσχατης ελεύθερης αγοράς και των «καρχαριών», τα πράγματα έχουν πάρει έναν δρόμο ανεξέλεγκτο, όπου η ανθρωπιά, οι ανθρώπινες σχέσεις, ακόμη και η ανθρώπινη ζωή έχουν περάσει πλέον σε δεύτερη, για να μην πω τρίτη μοίρα.

    Ο παραλληλισμός των μιλίων που έχει διανύσει ο ήρωας της ταινίας, με τα μίλια που έχει διανύσει ένας αστροναύτης για το φεγγάρι δεν είναι τυχαίος. Η απόσταση είναι η ίδια. Όμως το τελικό επίτευγμα στην μία και στην άλλη περίπτωση, ποιο είναι;

    Η ιστορία παρ' όλα αυτά δεν εστιάζει στην δυστυχία που προκαλεί ο ήρωας στους απολυόμενους. Δεχόμαστε ότι αυτό δεν τον αφορά. Εστιάζει όμως στην δυστυχία που έχει φέρει στον εαυτό του, όντας τίποτα άλλο παρά απλά ένα άψυχο πιόνι του συστήματος.

    Το Up in the Air σαφώς και αξίζει τα 5/5, πρόκειται για μία αριστουργηματική ταινία που αγγίζει την ψυχή.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.