Despicable Me (2010): Trailer υπερκακούργου υπερμπαμπά

Δες/Κρύψε το trailer

Νέο animation studio on the block η Illumination, ξεκινάει μπλοκμπαστερικά αρχές Ιούλη με το Despicable Me (2010) σε συνεργασία με τη Universal, χολιγουντιανό studio που δεν έχει ακριβώς και ιστορία στο χώρο αλλά έχει σαφώς ανάγκη από επιτυχίες, μετά από ένα κακό 2009 που δε φαίνεται να καλυτέρεψε και ακριβώς φέτος, ούτε καν με τον Robin Hood (2010). Η παραγωγή θυμίζει με featurette, από προχτές στο σχετικό κανάλι του YouTube, πως φιλοδοξεί να μαζέψει τα οικογενειακά μποξοφικά σκήπτρα όταν τα αφήσει ο τέταρτος Shrek που άνοιξε με πάνω από $70 εκατομμύρια το σαββατοκύριακο.

Η Illumination δε κάνει βέβαια τυχαία τόσο μεγάλο άνοιγμα, την έστησε ο Chris Meledandri, πρόεδρος στη σχετική στέγη της Fox μέχρι τις αρχές του 2007, και κουβάλησε μαζί του και αρκετό χάρισμα, με πρώτους όλους τους Γάλλους που δούλεψαν σε Horton Hears a Who! (2008) και Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (2009) έχοντας πάρει προαγωγή μέχρι σκηνοθέτες τώρα, και τελευταίο.. τον Tim Burton που ετοιμάζει Addams Family σε stop motion εκδοχή. Ο Meledandri έχει μάτι για κοφτερό ταλέντο όπως καταλαβαίνεις από τις συμμετοχές στο καστ και μόνο, και έχει και κοφτερότερο timing στην αναφορά συνεργατών του και των προηγούμενων project τους στη διάρκεια της προώθησης, παρολαυτά το πρώτο προϊόν του είναι μάλλον αναμενόμενα κάποια χρόνια πίσω όπως βλέπεις. Για παράδειγμα, ούτε οι ψευτοφωτισμοί ούτε η εξυπνάδα στα textures ούτε η συνέπεια στην αισθητική δε φτάνουν ούτε αυτά του Planet 51 (2009) που έψαξε παρόμοια στας Ευρώπας για πηγή ταλέντου. Παραπέρα, αυτό το στιλ του κακού σκοτώθηκε από την υπερβολική χρήση στα 60s (σε κόμικ, καρτούν και.. James Bond) και ανασκολοπίστηκε και το πτώμα του από τις παρωδίες τουλάχιστο από την εποχή του Austin Powers (1997), ενώ η ιδέα του απρόθυμου νταντέματος έχει μέχρι και σταρ με ειδίκευση και ντοκτορά (Dwayne Johnson) και την έχουν πάρει παρτούζα και όλοι οι υπόλοιποι. Σε αντίθεση στη τυπική συνταγή, ο Meledandri έχει να τονίσει το μη τονισμό της φωνής του Steve Carell στον κύριο ρόλο (έχει υιοθετήσει κάτι σε σκωτσέζικη προφορά), το θέμα (και το score) του Pharrell Williams για μια νότα από Disney, και το S3D που εξελίσσεται γρήγορα σε γιατρειά κάθε προβληματικής παραγωγής και αιθουσάρχη με πονεμένη τσέπη αλλά στο Despicable Me, αν πιστέψεις τον κύριο διευθυντή, o τρίτος διαστασιακός χώρος ήταν από την αρχή στη παλέτα των εξαρτημάτων των σχεδιαστών του. Αν πιστέψεις τις αναφορές από τις αποσπασματικές και τις δοκιμαστικές προβολές από την άλλη, δε θα χάσεις και πολλά αν αρκεστείς στο trailer.


Previously on Movies for the Masses: Route Irish (2010): Sélection officielle extraits

3 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Ερρρ.. κανονικά ο τίτλος θα ήταν "Featurette υπερκακούργου υπερμπαμπά", σύμφωνα και με τη πρόσφατη και μάλλον τελική αφίσα του φιλμ. Αλλά.. δε χώραγε, και υπερκακούργος σκέτος είναι και ο Megamind (2010), και υπάρχει και το trailer στο θέμα, οπότε δεν είναι και τόσο μεγάλη η εξαπάτηση πιστεύω :p

  2. cheaptalk said

    Μετά το Karate Kid (2010) και τον Last Airbender (2010), κατάφερε να εισπράξει τα διπλά από τις αισιοδοξότερες προβλέψεις και το Despicable Me (2010), στην Αμερική, το σαββατοκύριακο που πέρασε. Με πάνω από $60 εκατομμύρια, το κινούμενο της Universal θα κάνει μάλλον και το μεγαλύτερο ντεμπούτο του είδους, εκτός Pixar φυσικά, ξεπερνώντας τα κάπου τόσα του Kung Fu Panda (2008). Το ντεμπούτο γίνεται εντυπωσιακότερο αν σκεφτείς ότι λιγότερα από τα μισά δολάρια ήρθαν από S3D, μιας και τις περισσότερες σχετικές οθόνες εξακολουθούν να τις καταλαμβάνουν ο Αεροκουταλιανός που έπεσε κάπου 60% αλλά πέρασε τα $100Μ και το Toy Story 3 (2010) που πέρασε τα $340M στο σύνολο, την Αλίκη (2010) στα εμπορικότερα της χρονιάς, και το Finding Nemo (2003) στα εμπορικότερα κινούμενα των εποχών. Και συνεχίζει πια καθαρά για να περάσει τα $400 μύρια, παρά τον ανταγωνισμό, σε ένα καλοκαίρι όπου ακόμα καθαρότερα πια φαίνεται να σκίζει, και μετά να ξεσκίζει, οτιδήποτε απευθύνεται σε οικογένειες. Έτσι τη πτώση γύρω στο 50% των εισπράξεων του Eclipse (2010) μάλλον επιτυχία μπορείς να τη πεις, σε σχέση με τα.. ιστορικά ρεκόρ του New Moon (2009) ως η πιο front-loaded μπλοκμπαστεριά ποτέ, παρόλο που σε αυτό το σημείο είναι ολοφάνερο ότι δε κερδίζει ούτε ένα θεατή (και απλά το ξαναβλέπουν περισσότερο, ως καλύτερο, οι.. γνωστές πελάτισσες). Στη σκιά της γενικότερης χαρουμενιάς, οι Predators (2010) μάζεψαν καμιά $25αριά εκατομμύρια, και κάπως σα το Despicable Me, πανηγυρίζουν εφόσον ήταν αντίστοιχα φτωχή παραγωγή. Αντίθετα με Μένα τον Κακουργιάρη, οι Predators μπορούν (ή θα μπορούσαν σε άλλες εποχές του μποξόφη) να αισιοδοξούν και για σταθερή συνέχεια, αφού σε αντίθεση με τη Universal η Fox δεν έβγαλε σε κομμάτια όλη τη ταινία δυο φορές στο δίχτυο.

    Στα ανεξάρτητα, το The Kids Are All Right (2010) προσγειώθηκε στα ταμεία με τη φόρα που είχε φύγει από το Sundance το Γενάρη (φόρα.. πεντέξι προβλεπόμενων χρυσών αγαλματιδίων, άμα το ξέχασες), και έκανε το μεγαλύτερο μέσο όρο της χρονιάς με $72 χιλιάδες σε καθεμιά από τις 7 τοποθεσίες που το φιλοξένησαν. Παίζοντας σε 110 σημεία, το Κορίτσι που Έπαιζε με τη Φωτιά (2009) μάζεψε κάνα μύριο, χάρη στη φόρα του ανωτεροτατώτερου Κοριτσιού με το Τατουάζ (2009), το remake του οποίου είναι και το πιο hot property στη Χολιγουντλανδία αυτή τη περίοδο. Μέχρι και το Twilight TV πήρε χαμπάρι ότι το sequel είναι "chopped-down Swedish TV movie, and it looks it", οι κριτικοί που το φέραν στο 64% στις ντομάτες μάλλον ρίξαν τη μιάμιση ώρα καλού υπνάκου που προσφέρει η ταινία.

  3. cheaptalk said

    Η εβδομάδα αποδείχτηκε.. του αλατιού, τα τελικά νούμερα είναι αρκετά χαμηλότερα στις περισσότερες παραγωγές. Η Summit φυσικά και είχε βάλει δυο εκατομμύρια παραπάνω στο Eclipse, αλλά η Universal έβαλε τέσσερα, υπερεκτιμώντας ίσως το πόσοι θα πήγαιναν να.. ξαναδούν το Despicable Me (ή αλλιώς, μάλλον κυκλοφόρησε γρήγορα πως ότι αξίζει στη ταινία έχει ήδη, και λογικά, εμφανιστεί στα αμέτρητα διαθέσιμα trailer και κλιπάκια).

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.