The Other Guys (2010): Comic-Con extended trailer

The Other Guys - Comic-Con Extended Trailer
Δες/Κρύψε το theatrical trailer

Αυτή τη Παρασκευή ανοίγουν στην Αμερική, φιλοδοξώντας να ρίξουν το Inception (2010) από την εισπρακτική κορυφή, οι Other Guys (2010), η καινούρια συνεργασία Adam McKay και Will Ferrell. Και από τη προηγούμενη παίζει στις σελίδες της Sun ένα εκτεταμένο trailer του φιλμ, κατά πάσα πιθανότητα όπως προβλήθηκε στη Comicon.

Το αν θα παίξουν σε άλλη μεγάλη οθόνη όλες οι σκηνές έτσι ακριβώς, και χωρίς μπιπ στα βρισίδια, είναι ένα ζήτημα βέβαια, ο Ferrell κάποτε δήλωνε ότι δε πρόκειται να συμμετάσχει σε PG-13 παραγωγή αλλά από πέρσι άρχισε τις ανασκευές μετά το πάτωμα του Land of the Lost (2009), και η MPAA έχει ήδη πια σταμπάρει τους Guys ως κατάλληλους για δεκατριάχρονους. Πράγμα που δε πάει και πολύ κόντρα στο όλο πνεύμα του σεναρίου τους, κάποιες ατάκες για πιπέρι στη γλώσσα μπορούν να μείνουν για να τις ακούσεις στο DVD, το υπόλοιπο σενάριο παίζει στη ρουτίνα bad cop bad cop που τελευταία φορά χρησιμοποίησε, και με το ίδιο rating, το Cop Out (2010). Η διαφορά με τη ψιλοπαπάρα του Kevin Smith, είναι ότι οι Τύποι βγάζουν γέλιο, όπως φαίνεται για πρώτη φορά τώρα που οι σκηνές τους έχουν την άνεση να απλωθούν χωρίς το άγχος να πουλήσουν γρήγορα πολλά αστεία μέσα σε εκρήξεις και λοιπές καταστροφές. Και πέρα από το γέλιο, η ιστορία έχει και τις ανατροπές της στο τέλος όπως θα δεις προσεχώς, και έχει περάσει και σε ένα επίπεδο παρακάτω από την εποχή που τιτλοφορούνταν The Back Ups, ακόμα και η καινούρια μαρκίζα παραπέμπει κατευθείαν σε ατάκες (για τους "άλλους" μπάτσους, που δε κάνουν τη δουλειά τους) του Mark Wahlberg στους Departed (2006). Με δεδομένη την ιστορία του υπεύθυνου δίδυμου μπορείς να υποθέσεις ότι ο Ferrell ξαναέβαλε χεράκι στο σενάριο (που επίσημα χρεώνεται στον McKay και στον παραγωγό Chris Henchy), ότι το φιλμ ξανακόστισε μαλλιοκέφαλα (μέχρι και οι Step Brothers (2008) είχαν λογαριασμό γύρω στα $70 εκατομμύρια), και ότι θα τα ξαναβγάλει χωρίς πολλές αντιρρήσεις για την αξία του (όπως ήδη φαίνεται στις κριτικές).


Previously on Movies for the Masses: Catfish (2010): Trailer online ρομάντζου

One Response so far.

  1. cheaplog said

    Οι Other Guys (2010) επιβεβαίωσαν ακριβώς τις προβλέψεις για $35+ εκατομμύρια και βρέθηκαν στη κορυφή του αμερικάνικου μποξόφη το σαββατοκύριακο που πέρασε, συνεχίζοντας και το σερί εμπορικών επιτυχιών της Sony. Ούτε τα λεφτά ούτε βέβαια η προσέλευση των θεατών κάνανε βέβαια κανά ρεκόρ καριέρας για τον Will Ferrell, οι κριτικές όμως που μάζεψε το φιλμ (80% στο ντοματόμετρο) μόνο με αυτές του Elf (2003) μπορούν να συγκριθούν, και άρα μπορείς να πεις με σιγουριά πως ο αστέρας του Land of the Lost (2009) το άφησε οριστικά πίσω του από κάθε άποψη. Το κοινό βέβαια δε φάνηκε να συμφωνεί ακριβώς με τον ενθουσιασμό των reviews, το Cinemascore έδωσε B- και το Σάββατο δεν έδειξε το bump πολύ καλού word of mouth, οπότε οι Guys θα μείνουν λογικά χωρίς άλλους guys στο κοινό την ερχόμενη Παρασκευή που ανοίγουν Scott Pilgrim vs. the World (2010) και Expendables (2010).

    Για πρώτη φορά στη δεύτερη θέση, το Inception (2010) πρόσθεσε παρολαυτά άλλα $18-19M στον απολογισμό του (ποσό που τη τελευταία πενταετία έχουν μαζέψει μόνο 4-5 ταινίες στο 4ο σαββατοκύριακό τους), και θα περάσει σε καναδυό μέρες το μισό δις σε όλο το πλανήτη και μέχρι την άλλη Κυριακή τα $250 μύρια στην Αμερική. Πιο κάτω βρίσκεις ιστορίες μικρότερης η μεγαλύτερης αποτυχίας, με πιο φρέσκια του Step Up 3D (2010) που μάζεψε περίπου τα μισά του ανοίγματος (σε πενθήμερο βέβαια) του Step Up 2 the Streets (2008), και αν μετρήσεις και τις τιμές των S3D αιθουσών συμπεραίνεις πως ούτε ένας στους τρεις πελάτες δεν ενδιαφέρθηκε αυτή τη φορά για το franchise της Disney και της Summit, λογικότατα από την οφθαλμοφανή μπαζοποιότητα του threequel. Τα S3D ματογυάλια βέβαια καρατσεκαρισμένα σου ρίχνουν την ευφυία στο 1/3 (ή όσοι τα φοράνε δεν είναι και τόσο λαμπροί to begin with) οπότε στον υπόλοιπο πλανήτη τα έσοδα ($12.3M σε 11 χώρες) ήδη φαίνονται καλά, και στην Αμερική κάποιος πυρήνας θα μείνει σκληρός να καταθέτει δολάρια για βδομάδες λογικά. Τέτοιο πυρήνα δεν είχαν ούτε το Dinner for Schmucks (2010) ούτε το Charlie St. Cloud (2010) πάντως, που κάναν μεγάλες πτώσεις (ειδικά του δεύτερου είναι στη κατηγορία αβυσσαλέου) και ατενίζουν το μέλλον με απελπισία.

    Στα ανεξάρτητα, οι θεατές θάψαν μετά τους κριτικούς το Twelve (2010) του Joel Schumacher που κατάφερε μόνο $463 ανά αίθουσα όλο το σ/κ, ενώ η Sony Classics είχε διπλά καλά νέα, τόσο στο άνοιγμα ($17 χιλιάδες σε δυο αίθουσες) του Lebanon (2009) όσο και στην επέκταση ($234 χιλιάδες σε 26) του Get Low (2009).

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.