Inception (2010): Κινηματογραφικότατο trailer


Από τα ξημερώματα της Τρίτης, το Yahoo! Movies παρουσιάζει το μεγάλο trailer του Inception (2010) που από τη Παρασκευή, όταν άρχισε να παίζει στην Αμερική σαν επιλογή με τα prints του Iron Man 2 (2010) και στο δίχτυο μέσα στον εικονικό κόσμο του σχετικού παιχνιδιού της Warner, έχει γίνει μέρος της καθημερινής κινηματογραφικής ρουτίνας του μισού πλανήτη. Ξυπνάς, ανάβεις τσιγάρο, βλέπεις το trailer, ξαφνιάζεις τη γκόμενα στο ντους, της πετάς τα μάτια, βλέπεις το trailer, πας στη δουλειά, φτιάχνεις καφέ, βλέπεις το trailer. The only movie that matters, φέτος και πολύ πιθανά μέχρι την επόμενη παρουσία του κυρίαρχου του σύμπαντος, το φιλμ του Christopher Nolan δεν αφήνει και πολλές αμφιβολίες πια για το τι σε περιμένει.


Previously on Movies for the Masses: The American (2010): A very private teaser

17 Responses so far.

  1. cheaplog said

    Το θέμα στο trailer είναι καλό, είναι γραμμένο για να βγάζει μια ενότητα με τα θέματα στα teaser, αλλά δεν είναι του Hans Zimmer, ούτε τα προηγούμενα ήταν, εξαιρετικά σπάνια παίζει σε τρέιλερ θέμα από την (ίδια) ταινία και πρέπει να 'χει γραφτεί μερικά εκατομμύρια φορές το γεγονός, κοπανάς το κεφάλι σου στον τοίχο με τη βεβαιότητα με την οποία εξακολουθούν τόσοι στα δίχτυα να δημιουργούν μια εναλλακτική πραγματικότητα.

    Το θέμα στο πρώτο teaser αποδείχτηκε στοκ της Sencit Music (με συνθέτη κάποιον Mike Zarin), και εκεί ανήκε πολύ πιθανά το παρόμοιο του δεύτερου teaser. Στο trailer η μουσική είναι του Zack Hemsey που την έβγαλε στη σελίδα του και στο YouTube, προφανώς σε μια προσπάθεια να γλιτώσει τα 133 απανωτά εγκεφαλικά.

  2. Xristoforos Drosos said

    ναι θυμαμαι και στο terminator salvation trailer και στους 300 η μουσικη δεν ηταν στην ταινια.
    Επιτελους μια αξιολογη ταινια, πρωτα kick ass μετα αυτο? 2 καλες σε 1 χρονο? σπανιο φαινομενο..

  3. cheaplog said

    Και το μεγάλο trailer του Star Trek (2009) ήταν πολύ χαρακτηριστική περίπτωση με υπεργαμάτη και επιπλέον άγνωστη μουσική που "συνδέθηκε" με τη ταινία. Κι εκεί ερρ.. μέχρι και στις Μάσες συνδέθηκε αρχικά το θέμα με τον Michael Giacchino που έγραφε τη μουσική για τη ταινία, αλλά αποδείχτηκε stock.

    Γενικά, σε περίπτωση που δε το ξέρει κανένας, η μουσική για trailer είναι ειδική φάση, δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχουν τόσες εταιρείες που κάνουν μόνο αυτή τη δουλειά. Και είναι πολύ συνηθισμένο να χρησιμοποιούνται κομμάτια από άλλες ταινίες, μιας και έχουν ήδη αποδειχτεί να λειτουργούν με συγκεκριμένο οπτικό υλικό. Το score είναι από τα τελευταία αν όχι το τελευταίο πράγμα που προστίθεται στη ταινία πριν βγει στις αίθουσες, οπότε είναι σε πολλές περιπτώσεις και τεχνικά αδύνατο να συνοδεύει trailer μήνες νωρίτερα, έτσι κι αλλιώς.

  4. Xristoforos Drosos said

    παντως τωρα τελευταια εχω δει μεχρι και σκηνες στα τρειλερ που δεν υπηρχαν στις ταινιες (Meet the Spartans, ο θεος βεβαια να την κανει ταινια) αλλα το τραγικο ειναι που κανουν τα παντα για να ειναι καλο το trailer και δε λογαριαζουν απο σκηνες, spoilers, τιποτα μοναχα να ειναι super γουαου trailer (στο trailer του Until Death , βεβαια σιγα την ταινια και αυτη αλλα μιας που ειδα το trailer, δειχνη ΟΛΗ την ταινια σε περιληψη και το μονο που δε δειχνει ειναι το τι εγινε στην τελικη μαχη, πραγμα που δεν ειναι δυσκολο να μαντεψεις ποιος θα νικησει).

    Γιαυτο παιδες, οταν θελετε να μαθεται τη στυλ εχει μια ταινια (μονο αυτο) βλεπεται το trailer, οταν θελετε να μαθετε αν αξιζει η οχι, βρειτε εναν μαλλια ψαγμενο που να τρεφεται με ταινιες οπως ο cheaplog και διαβαστε τα review του :)

  5. Manos Chaos Jester said

    το μουσικο θεμα του teaser ειναι απο το κομματι "Always A Catch" απο το "Dark Knight Original Score"
    To λεω με σιγουρια γιατι το λιωνω απο το Σεπτεμβρη του 2008

  6. cheaplog said

    Το μουσικό θέμα του teaser #1 είναι του Mike Zarin και της Sencit Music, το ξαναλέω. Για το teaser #2 δε ξέρω, για ίδια δουλειά (με το teaser #1) μοιάζει, και οι δυο δουλειές ψιλοθυμίζουν Always a Catch αλλά δεν είναι.

  7. verbal said

    Για να σου ξαναματαϋπενθυμίσει ότι είναι με διαφορά το πιο γαμάτο πράγμα και ο καλύτερος λόγος να περιμένεις καλοκαιρινή ανάταση στα σινεμά εφέτος, η Warner άπλωσε χθες βράδυ στα δίκτυα (480p | 720p | 1020p) ένα καινούριο, τηλεοπτικό προωθητικό του Inception, τιτλοφορημένο ως character spot και σχεδιασμένο, αν όχι να σου δείξει ότι μπορεί να είναι και λιγότερο μπερδευτικό απ' ό,τι σε έχουν κάνει τα διάφορα teasers και trailers να πιστεύεις μέχρι τώρα, τότε τουλάχιστον να σε συστήσει στους χαρακτήρες γύρω απ' τους οποίους θα προσπαθήσει να τυλιχτεί το μυαλό σου στα μέσα του καλοκαιριού που θα αρχίσει να βγαίνει στις αίθουσες (ή στα τέλη του, που θα φτάσει και στην Ελλάδα).

  8. cheaplog said

    Με $60 εκατομμύρια εισπράξεις, το Inception (2010) κυριάρχησε το σαββατοκύριακο στην Αμερική, πιάνοντας τη κορυφή των υπολογισμών της Warner (που το είχαν ανάμεσα στα 40 και τα 60) αλλά χωρίς να βάλει φωτιά στον κόσμο. Το studio ακολούθησε τη πάγια ταχτική όλων (των studio), έκανε τα junket του για quote whores, έκανε τις προβολές του για fan boys, και έπειτα κάλεσε και τους γεροντότερους κριτικούς να τους δείξει τη ταινία, με τυπικό embargo στις κριτικές μέχρι την εβδομάδα ανοίγματος, στην Αμερική πάντα. Αλλά όσους γράφουν κριτικές μόνο για να μπουν στην αφίσα της ταινίας τους φτύνουν μέχρι και κυριολεκτικά τα δίχτυα εδώ και πολλά χρόνια, σε όσους βγάλανε αριστούργημα τους Watchmen (2009) δε δίνει κανείς σημασία από τότε, και οι γεροντότεροι (που έτσι κι αλλιώς περιμένουν στη γωνία οτιδήποτε πραγματικά νέο για να το μαχαιρώσουν, πολύ περισσότερο στις εποχές των διχτύων) στήσανε ένα mini backlash κατά της ταινίας βγάζοντάς τη αναμάσημα της.. Οδύσσειας του Διαστήματος (1968) και όχι αρκετά.. φροϋδική. Άμα κάτσεις να προσέξεις τις κριτικές στις ντομάτες θα βρεις έξι (6) τουλάχιστο που βάλαν στο Inception 2.5/4 (κάτι παραπάνω από 3 αστεράκια άμα δεν έχεις κομπιουτεράκι πρόχειρο) αλλά τη κατέταξαν στις σάπιες εκ των υστέρων, άμα ψάξεις περισσότερο θα βρεις ακόμα μεγαλύτερη προκατάληψη, άμα ξέρεις τη γενικότερη κατάσταση περίμενες τη συγκεκριμένη προτού σκάσει, άμα είσαι στο PR της Warner είσαι αδικαιολόγητος. Και σαν επιπλέον αποτέλεσμα, όλες αυτές οι συνηθισμένα μεγαλόστομες ανταλλαγές απόψεων αέρος-αέρος, έκαναν επιφυλακτικό τον φίλο μας τον Μέσο Κοινό, που έβγαλε τη ταινία.. προβλέψιμη και βαρετή, για να τη πει και από πάνω σε όσους του λέγαν ότι είναι πολύ ηλίθιος για να τη καταλάβει.

  9. cheaplog said

    Όλη αυτή η αρνητική εικόνα του φιλμ δε ξεπερνάει βέβαια σε ποσοστό το 10%, μέσα και έξω από τα δίχτυα, αλλά φωνάζει φυσικά περισσότερο και πιο επίμονα από τους υπόλοιπους, και κυριότερα δεν υπήρχε κανένας λόγος να εμφανιστεί πίσω από μια παραγωγή που δεν είναι και πολύ υπερβολή να πεις ότι φιλοδοξεί να σώσει τον κινηματογράφο. Όπως και να 'χει, η δημιουργία του Christopher Nolan, πάει πολύ καλά για τέτοιες φιλοδοξίες, θα ανέβει σε λίγες ώρες ή μέρες στο #1 του IMDb, θα περάσει σίγουρα στη χώρα της τις επιδόσεις του Batman Begins (2005) ας πούμε, και στον υπόλοιπο πλανήτη έχει σαφώς περισσότερο appeal (όπως δείχνει και το ότι η Village τη μετακίνησε εδώ στο τέλος του καλοκαιριού, για να μη τη χάσεις όσο μπανιαρίζεσαι). Αντίθετα, ο Sorcerer's Apprentice (2010) που έχει ήδη ανοίξει και στην Ελλάδα, αποδείχτηκε η χειρότερη από τις φιλοδοξίες του Jerry Bruckheimer να τ' αρπάξει από τη τσέπη σου, δε μπορείς βέβαια να πεις ότι σου βάζει χέρι στο πορτοφόλι άκομψα, από την άλλη είναι δυο τουλάχιστο κλάσεις κατώτερος από τον Prince of Persia (2010) και θα 'ταν προτιμότερο (ή τουλάχιστο.. ηρωικότερο) τα λεφτά της παραγωγής του να είχαν πάει στον Πρίγκιπα που τα άξιζε. Τώρα, παρόλο που η Disney δοκίμασε κυριολεκτικά τα πάντα στη προώθηση, ο Μάγος δε μάζεψε ούτε $25M σε 5 μέρες, δύσκολα θα περάσει ακόμα και τα 50 στο σύνολο, τα $150 μύρια που κόστισε, χαμένα πήγαν έτσι κι αλλιώς.

    Στα ανεξάρτητα, Cyrus (2010) και The Kids Are All Right (2010) συνέχισαν τις πολύ καλές ταμειακές πορείες τους με κάνα εκατομμύριο δολάρια το καθένα, και με το δεύτερο να πάει φυσικά ακόμα καλύτερα από το πρώτο.

  10. cheaplog said

    Στη τελική καταμέτρηση το Inception βρέθηκε με $62.8Μ, 2μισι εκατομμύρια παραπάνω από τις προβλέψεις της Warner. Πράγμα που σημαίνει ότι έκοβε από $21 μύρια τρεις μέρες συνέχεια. Ή ότι έκοψε περισσότερα τη Κυριακή απ' ότι τη Παρασκευή, αν βγάλεις τα $3Μ που μάζεψε στις μεταμεσονύχτιες της Πέμπτης. Πράγματα που απλά δε γίνονται πια στις εποχές των όλο και πιο front-loaded μπλοκμπαστεριών, και επιβεβαιώνουν τις προβλέψεις ότι το φιλμ θα κόβει εισιτήρια για αρκετό καιρό.

  11. cheaplog said

    Με πτώση μόνο 30% στις εισπράξεις του, το Inception (2010) κέρδισε άνετα το σαββατοκύριακο στην Αμερική, ξεπερνώντας τα $140 εκατομμύρια σε 10 μέρες, αφού είχε συνεχίσει να κόβει καμιά 10αριά καθημερινά όλη τη βδομάδα. Τέτοια κρατήματα είναι σπάνια για καλοκαιρινή περίοδο τα τελευταία χρόνια, στη πραγματικότητα μόνο το Hangover (2009) είχε καταφέρει κάτι αντίστοιχο, και με αυτό το δείκτη η παραγωγή που έβαλε φέτος η Warner στο πλανητοσυντριπτικό slot της, πάει για $300Μ τελικών εισπράξεων, σε χαριποτερικά επίπεδα και πολύ καλύτερα ακόμα κι από μπλοκμπαστεριές επιπέδου Star Trek (2009).

    Αρκετά πίσω από το Inception άνοιξε το αρνητικό του σχεδόν σε όλα Salt (2010), παραγωγή αναμάσημα κοινοτοπίας για καθυστερημένα γηρατιά, παραγωγή που παρολαυτά έκανε αρπαχτή αρκετά μεγαλύτερη από τις παρόμοιες φετινές, χάρη μάλλον στην υπερεπιθετική υπόγεια καμπάνια της Sony που κατάφερε να δώσει την εντύπωση στους αδαείς πως πήγαινε να κόψει περισσότερα από το Inception συνολικά. Προσωπικά είχα να δω από την εποχή του Paranormal Activity (2007) τόσους μισθοφόρους "χρήστες" να επιμένουν για κάνα μήνα για την "εκπληκτικότητα" της ταινίας, και ακόμα και η Paramount στη πρώτη μεγάλη ύπουλη προώθηση των διαδιχτυακών εποχών τότε, δεν είχε τολμήσει να παρουσιάζει και νούμερα που να στηρίζουν τις απιθανολογίες.

  12. cheaplog said

    Αναλυτικότερα, πριν κάνα μήνα, το Inception τρομοκρατούσε φανερά (από τις κινήσεις τους) τα χολιγουντιανά στούντιο, κάθε ταινίας δράσης είχε πάει άσχημα, και κάθε προώθηση της γερασμένης κοκαλιάρας Αντζελίνας σαν αστέρα της δράσης προκαλούσε άπειρα γέλια στα διαδίχτυα. Εκείνη την εποχή, η Sony έβαλε τον Jeffrey Wells να παρουσιάζει αναφορές "γνωστών" του, που είχαν "δει" και τις δυο ταινίες, και επιβεβαίωναν τις "υποψίες" του ότι το Salt θα πήγαινε πολύ καλύτερα από το Inception (πηγαίνοντας τόσο μακριά στη γελοιότητα ώστε να αναφέρει πως άλλος γνωστός του είχε ακούσει ότι ο άντρας κάποιας γυναίκας είχε κοιμηθεί στη διάρκεια προβολής του Inception). Ο Wells δημοσίευσε στη συνέχεια και νούμερα που δείχνανε ότι το Salt συγκέντρωνε εξίσου το ενδιαφέρον των θεατών, παρόλο που άνοιγε μια βδομάδα αργότερα. Όταν το Inception άνοιξε, και οι μετρήσεις όλων των υπολοίπων (και η κοινή λογική) δείχανε πως θα κέρδιζε άνετα και το δεύτερο σαββατοκύριακο, ο Wells έβγαλε, σα τελειωτικό χτύπημα, και νέα νούμερα που ισχυρίζονταν ότι "αυξήθηκε κατακόρυφα" το ενδιαφέρον για το Salt (αυτό που ήταν ήδη από βδομάδες σε επίπεδα Inception).

  13. cheaplog said

    Όλο αυτό το διάστημα, τα νούμερα και τις "αναλύσεις" του Wells (και ακόμα και συγκεκριμένα σχόλια επισκεπτών) τα επαναλάμβαναν στα φόρα κάτι αμέτρητοι, με θρησκευτική ευλάβεια και ως τα μόνα "επιστημονικά" και "αξιόπιστα". Παράλληλα ο Wells (βαφτισμένος ως guru του box office παρόλο που σταμάτησε πριν καναδυο χρόνια τις συχνές προβλέψεις γιατί βγαίνανε αλλού για αλλού) κάλυπτε το Salt με περισσότερη επιμονή κι από του MTV για το Twilight franchise ("SALT SALT SALT SALT SALT photos of California SALT SALT SALT -For anyone who wanted a quick summary of HE this week", από σχόλιο επισκέπτη). Η επίθεση παραπληροφόρησης είχε αποτελέσματα σε μερίδα των κριτικών, ειδικά σε αυτούς της Νέας Υόρκης που έθαψαν το Inception ως μη αρκετά εγκεφαλικό και βρήκαν ευκαιρία να αποθεώσουν παράλληλα την ανεγκεφαλιά, όπως μπορείς να δεις και μόνος σου στις πρώτες κριτικές του ντοματόμετρου. Όμως δεν πέρασε και πολύ (η παραπληροφόρηση) στο κοινό που πάει σινεμά, σε αντίθεση με το Paranormal Activity που χρειάζονταν μια κάποια αυθυποβολή για να το εκτιμήσεις (ή να το "εκτιμήσεις") το Salt ήταν χολιγουντιανό προϊόν από τη φύση του εύκολο στο μέτρημα, τουλάχιστο για συνειδητοποιημένους καταναλωτές, τους κάτω των 25 που επισκέπτονται και τακτικά τις αίθουσες (το 60% των θεατών του Αλατιού αποδείχτηκε πάνω των 25). Πράγματα και κατεβατά που όπως και να τα διαβάσεις, μια ελπίδα για τον κινηματογράφο τη δείχνουν, εξίσου καθαρά με το ποιοί θα καούν στη κόλαση.

  14. cheaplog said

    Όπως και να 'χει, το Salt υποτίθεται πως ήταν η μεγαλύτερη καλοκαιρινή ταινία της Sony, αλλά δε θα πλησιάσει τις εισπράξεις ούτε του Karate Kid (2010) ούτε των Grown Ups (2010) του studio. Γενικότερα, σε ένα αμερικάνικο καλοκαίρι καθαρά οικογενειακό όπως ξαναματάπαμε, οι τελευταίες τέτοιες (οικογενειακές) ταινίες.. βαστάνε γερά ανεξαρτήτως ποιότητας, και ακόμα και ο Sorcerer's Apprentice (2010) έγραψε πτώση όχι τόσο μεγάλη όσο θα περίμενες από το άνοιγμά του (-45%). Στις ανεξάρτητες διανομές, που αποτέλεσαν τη δεύτερη (μετά το Inception) ελπιδοφόρα ιστορία του καλοκαιριού, το Life During Wartime (2009) του Todd Solondz άνοιξε με $30,750 στις προβολές του στο IFC Center παρουσία του σκηνοθέτη, ενώ το The Kids are All Right (2010) μάζεψε πάνω από $2μισι εκατομμύρια, επεκτείνοντας σε διακόσιες τις ακόμα προφανώς περιορισμένες τοποθεσίες προβολής του.

  15. Costas said

    Εγώ διάβασα ότι το μουσικό θέμα είναι του Hans Zimmer (http://latimesblogs.latimes.com/music_blog/2010/07/hans-zimmer-on-manipulating-edith-piaf-for-inception-its-how-you-get-from-one-dream-level-to-the-nex.html), ο οποίος διασκεύασε Edith Piaf. Όπως να 'χει, το Inception φαίνεται πολύ καλή ταινία. Τρελαίνομαι για sci-fi και αν κρίνω από το story είναι στο στυλ του Matrix, που θεωρώ ότι είναι μέχρι τώρα η καλύτερη ταινία του είδους. Κάτι μου λέει ότι το Inception θα το ξεπεράσει :-) Άντε να δούμε!

  16. cheaplog said

    Το score φυσικά και είναι του Zimmer. Η μουσική στα trailer δεν ήταν δικιά του, αυτό λέγαμε παραπάνω.

  17. cheaplog said

    Κόβοντας γύρω στα $28 εκατομμύρια, το Inception (2010) κέρδισε για μια ακόμα βδομάδα καθαρά το εισπρακτικό αμερικάνικο σαββατοκύριακο, όσο καθαρά πρωταγωνίστησε και στα τιτιβίσματα και στις υπόλοιπες συζητήσεις των διαδιχτύων. Ακόμα και οι πιο κόντρα προβλέψεις υπολογίζουν το φιλμ στα $280M σύνολο, οπότε μπορείς να ποντάρεις, για το γόητρο του πράγματος, ότι θα ξεπεράσει τον τελικό απολογισμό του Eclipse (2010) που αποχαιρετάει αυτή τη βδομάδα το top 10, έχοντας επιδείξει τελικά ψιλοαλαφρούτσικα (+0.05%) καλύτερα πόδια από τα χειρότερα όλων των εποχών του New Moon (2009).

    Στη δεύτερη θέση περιορίστηκε το Dinner for Schmucks (2010), με $23 μύρια και σχετικά κοντά στις ελπίδες της Dreamworks. Σύμφωνα με τη θεία Nikki, το studio άλλαξε (στο μοντάρισμα) λίγο πολύ τα φώτα στη ταινία, για να τη κάνει πιο φιλική στα ακροατήρια, πουλώντας παράλληλα στη προώθηση τους ηλίθιους περισσότερο από την ιστορία, όπως είχες καταλάβει εδώ και καιρό. Κοντά στα $13Μ φαίνεται να μαζεύει το Cats & Dogs 2 (2010), με βάση τις επιδόσεις του πρωτότυπου πίσω στο 2001, οι ελάχιστοι φανατικοί του μποξόφη που ασχολήθηκαν καν με τη ταινία την υπολόγιζαν τουλάχιστο στα διπλά απ' ότι είδα, ξεχνώντας μάλλον το πήξιμο στα lolcats από τότε. Τα μισά από το άνοιγμα του 17 Again (2009) μάζεψε και το Charlie St Cloud (2010), πρέπει προφανώς να τις προσέξει λίγο τις ταινίες του αυτό το παιδί ο Zac Efron, πάει για αρνητικές εισπράξεις και αρνητικό τοματόμετρο με περισσότερη φόρα και από τον Shyamalan.

    Στα ανεξάρτητα, το Get Low (2009) άνοιξε με $90,954 σε 4 αίθουσες, και με ακόμα ενθαρρυντικότερες κριτικές, και τα δυο χάρη στη παρουσία του Robert Duvall και του Bill Murray, τσεκαρισμένα πια.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.