Transformers: Dark of the Moon (2011)

Transformers 3
Transformers: Dark of the Moon, Poster

Σκηνοθεσία: Michael Bay
Σενάριο: Ehren Kruger
Παίζουν: Giant Fucking Robots, 3D


Δες/Κρύψε το trailer

Οι Autobots σπεύδουν να ανασύρουν χαμένο τους ηγέτη από το διαστημόπλοιο που είχε στην πραγματικότητα πυροδοτήσει τον αγώνα δρόμου των ψυχροπολεμικών γήινων για το φεγγάρι και τη σκοτεινή του πλευρά, εν αγνοία τους όμως, κάνουν ακριβώς αυτό που ήθελαν οι Decepticons.Transformers: Dark of the Moon, PhotographΗ πρώτη ταινία ήταν μια αποκάλυψη για το τσαγανό του Michael Bay και την ικανότητά του να μετατρέψει ένα θολό όραμα μιας ξεφτισμένες παιδικής σειράς εμπνευσμένης από κατά βάση διαμελισμένα παιδικά παιχνίδια, σε ένα απ’ τα εντονότερα κι επικερδέστερα κινηματογραφικά και παρακινηματογραφικά franchise της εποχής μας. Το follow-up ήταν μια κάποια απογοήτευση, με το σενάριο να γίνεται patchwork ατυχών εμπνεύσεων κι άδικων υποχωρήσεων, που έκλεβαν έδαφος κάτω απ’ τα μεταλλικά πόδια των εξωπραγματικά στιβαρών και πολύ απλά ανεπανάληπτων ψηφιακών εφέ που σου γέμιζαν την οθόνη με ανελέητη δράση. Στην τρίτη του ταινία όμως, ο Bay όχι μονάχα επαναλαμβάνει τον άθλο της πρώτης του προσπάθειας, κάνοντας να αξίζει τον κόπο όλο το κακό κάρμα που είχε μαζέψει με την ασυγκράτητη κινηματογραφική του γλώσσα μέχρι τότε, αλλά κάνει να αξίζει τον πόνο όλο αυτό το κουραστικό, πρόχειρο, κακοεκτελεσμένο και τελικά αχρείαστο τρισδιάστατο που σου 'χει τριφτεί στη μούρη τα τελευταία χρόνια, φτιάχνοντας το καλύτερο 3D που έχει πεταχτεί από οθόνη μέχρι σήμερα. Πράγμα που κυρίως το πετυχαίνει, επειδή δεν σου το πετάει απ’ την οθόνη.

Με καθαρότητα βλέμματος και κότσια πειραματισμού μεγαλύτερα απ’ τους James Cameron του κόσμου, που σού πουλάνε μπλε εξωγήινους ως καθρεφτάκια με αντανακλάσεις να αποπροσανατολίσουν τους ιθαγενείς απ’ τα προβλήματα της αληθοφάνειάς τους, ο Bay πιάνει τις 3D κάμερές του με τη σοβαρότητα του επαγγελματία που ξέρει ότι η τεχνολογία έρχεται να τού ανοίξει ορίζοντας μονάχα άμα ο ίδιος της δείξει τον τρόπο να χρησιμοποιηθεί σωστά. Και όπως ξανάκανε στις δυο προηγούμενες ταινίες, ανοίγει δρόμους τεχνολογικά, φουλάροντας το βάθος πεδίου του με ρεαλισμό (εικόνας, φυσικά, όχι περιστάσεων) και μετρώντας προσεκτικά το χρόνο που χρειάζεσαι να χορτάσεις το πρώτο σου πανάρισμα πριν περάσεις στο δεύτερο, κατεβάζει τους ρυθμούς των συγκρούσεων των μετάλλων του. Και ραφινάρει την τεχνογνωσία της δεύτερης ταινίας για να καταλήξει με αποστομωτικές χορογραφίες δράσεις που συναγωνίζονται τον σαγονοκρέμασμά σου όταν τις έβλεπες για πρώτη φορά, εμπλουτισμένες με τον ενθουσιασμό του να τις βλέπεις με καινούρια μάτια.

Τα μάτια είναι που είχε στο μυαλό του ο Bay όταν τσίταρε και τη φωτεινότητα στις κόπιες του για να μη σε ζαλίζουν τα σκοτάδια απ’ τα γυαλιά, κι έγραφε τις διαβόητες πια επιστολές του στους ανά τις ΗΠΑ προβολατζήδες να μη λυπηθούν τις λάμπες στις μηχανές τους. Γιατί αν κάτι έχει αποδείξει ο Bay στην θορυβώδη καριέρα του, είναι πως ξέρει τη γλώσσα της εικόνας, ή, έστω, τη διάλεκτο που είχε διαλέξει να μιλάει: αυστηρά μετρημένα σε διάρκεια και σύνθεση κάδρα, εναλλάσσονται σε ρυθμό μετρονόμου σε κόκα, όσο από πίσω η ηχητική μπάντα βαράει κόκκινα έξαρσης που υπογραμμίζει με φωσφοριζέ διακριτικότητα τα δραματικά ανεβοκατεβάσματα που παρεμβάλλονται στις τρισδιάστατες βουτιές του στο κενό, έτσι για να θυμάσαι ότι πίσω απ’ τις σπίθες του εκρηκτικού του υπερθεάματος, υπάρχει κι ένας κάποιος ανθρώπινος πυρήνας. Που προσχηματικότερος κι απ’ τις δυο προηγούμενες ταινίες, μπορείς να πεις ότι συνοψίζεται ιδανικότερα στο ερμηνευτικό εύρος της Rosie Huntington-Whiteley: μικρότερο κι από χαλασμένης τοστιέρας. Οι καλοσχηματισμένες της καμπύλες μπορεί να αντανακλούν υπέροχα τις σκιές που χρειάζονται οι κορσέδες της Victoria’s Secret για να αναδειχθούν τα σκοτάδια των υποσχέσεών τους, και κάπως έτσι άλλωστε τη μεταχειρίζεται κι ο Bay στα porno chic διαλείμματα του, όμως το ψυχρό και άψυχο παρουσιαστικό της τονίζει μονάχα την αντίθεση και την έλλειψη της αχνιστής σαρκικής αναστάτωσης που σου προκαλεί η Megan Fox μ’ ένα βλέμμα της μόνο. Και κάπου εκεί μπορεί να οφείλεται κι η μονότονη υστερική παρουσία του Shia LaBeouf, ή στο ότι ο άνθρωπος έχει βαρεθεί απλώς να μιλάει σε αόρατες διώροφες παρουσία όταν παίζει τις σκηνές του. Αλλά περισσότερο από ποτέ η ανθρώπινη παρουσία απουσιάζει απ’ την ταινία του Bay, που αφήνει τα all-American κομάντα του να γεμίσουν τα κενά της οθόνης ανάμεσα στους γιγάντιους μεταλλικούς του ήρωες, τους οποίους όμως ήρθες στην αίθουσα να δεις έτσι κι αλλιώς, εκτός κι αν κάποιος σου πούλησε εισιτήριο για Bergman, οπότε μάλλον την πάτησες, για τρίτη φορά.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΣΤΟΡ HOLLYWOOD 3D
Τρ., Τετ.: 19.30/ 22.20

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τετ., Τρ.: 20.10/ 23.00

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τρ., Τετ.: 23.10
ΑΙΘΟΥΣΑ 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τετ.: 17.50/ 21.00/ 00.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 11 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τρ., Τετ.: 19.00/ 22.15

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Τετ.: 18.15/ 21.15/ 00.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Τρ., Τετ.: 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Τρ., Τετ.: 22.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Τετ.: 19.15/ 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Τετ.: 19.15/ 22.30

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τετ.: 19.45/ 22.45

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τρ., Τετ.: 20.30/ 23.15

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Τετ.: 22.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Τετ.: 18.10/ 21.10

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4 (DOLBY SRD)
Τρ., Τετ.: 21.10
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DOLBY SRD)
Τρ., Τετ.: 19.30/ 22.30
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Τρ., Τετ.: 20.00/ 23.00

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τρ., Τετ.: 21.15/ 00.20
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Τετ.: 12.10/ 15.20/ 18.30/ 21.40/ 00.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Τετ.: 21.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Τρ., Τετ.: 19.50/ 23.00

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Τετ.: 18.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Τρ.: 21.30/ 00.30 Τετ. 21.30 / 00.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Τρ., Τετ.: 19.15/ 22.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Τετ.: 20.15/ 23.15

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τρ., Τετ.: 19.00/ 22.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DTS)
Τετ.: 17.50/ 21.00/ 00.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τρ., Τετ.: 23.10

VILLAGE SHOPPING AND MORE
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Τετ.: 19.00/ 22.00/ 01.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Τρ., Τετ.: 21.15/ 00.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Τρ.: 22.45, Τετ. 20.00/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 14
Τετ.: 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Τετ.: 20.30/ 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 19
Τετ.: 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Τετ.: 19.30/ 22.30
VILLAGE RENTI SUMMER (DOLBY DIG.)Θερινός
Τετ.: 21.30

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τρ., Τετ.: 22.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Τετ.: 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Τρ., Τετ.: 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Τετ.: 18.10/ 21.10
ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Τετ.: 19.10

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Τρ., Τετ.: 20.10/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Τετ.: 21.30

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Τετ.: 21.00

ΣΑΡΩΝΙΔΑ
ΑΙΓΛΗΘερινός
Τετ.: 20.50/ 23.15

ΖΟΥΜΠΕΡΙ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ
COOL ΤΥΜΒΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 3Θερινός
Τετ.: 21.00/ 23.00


11 Responses so far.

  1. Thanasis said

    Didn't expect this. Cheaplog stars also please.

  2. Anonymous said

    Άμα ούτε καν αυτή η ταινία δεν μπορεί να ανατρέψει το backlash για το 3D στην Αμερική που μεγαλώνει με κάθε νέο blockbuster (Πειρατές, Kung Fu Panda, Cars2) μπορούμε να πούμε ότι είναι επιτέλους νεκρό και ο υπόλοιπος πλανήτης θα ακολουθήσει κλασσικά με 1-2 χρόνια καθυστέρηση;

    Απ την ταινία περιμένω να είναι όσο ωραία ήταν η πρώτη και πολύ καλύτερη από το φεστιβάλ βαρεμάρας που ήταν η 2η. Και πιστεύω ότι θα είναι ακόμα και χωρίς Megan.

    giorgos

  3. cheaplog said

    Εγώ στη πρώτη ταινία θα είχα βάλει 4μισο :p Από κει και πέρα λέω συχνά από τη Δευτέρα πως ο Bay είναι οι Guns n'Roses και το Transformers 3 είναι το Use Your Illusion I, II και.. ΙΙΙ μαζί, και στη τιμή του ενός. Είναι τεράστια ταινία, είναι από τις πολύ σπάνιες πια που δε πληρώνεις να δεις το τρέιλερ σε πιο εκτεταμένη μορφή, αντίθετα σου φαίνεται κυριολεκτικά πως θα μπορούσαν να τη κόψουν σε 3-4 κομμάτια (Transformers 3: Part I, Transformers 3: Part II, κτλ.) όπως είναι η μόδα τα τελευταία χρόνια.

    Όπως και σε κάθε.. τριπλό άλμπουμ, υπάρχουν και κομμάτια που τα πηδάς μετά από κάποια ακούσματα, για παράδειγμα υπάρχουν κάποιες σκηνές που είμαι σχεδόν σίγουρος ότι σε 2D τα ρομπότ δεν έχουν "υπόσταση" γιατί δεν αλληλεπιδράνε καθόλου με το σκηνικό, έχουν "βάρος" λόγω τριών διαστάσεων. Αλλά σα σύνολο τόση.. γαμωτεράστια δράση και καταστροφή δε ξέρω πότε θα ξαναεμφανιστεί σε οθόνη, σίγουρα όσο κοντά και να κάθεσαι κάνει τις μεσαίου μεγέθους οθόνες να μοιάζουνε μικρές, και έχει και τόση ευκρίνεια/ λεπτομέρεια η εικόνα που αναπόφευκτα ότι ταινία και να δεις μετά σου μοιάζει θολή.

  4. cheaplog said

    Ε και ΟΚ, η ταινία είναι ροκ για αρένες, δεν είναι μουσική δωματίου για κουαρτέτο εγχόρδων, κι αυτό το ξανάγραψα, το λέει και ο verbal στη κριτική, όποιος θέλει μπορεί να κάνει τέτοιες συγκρίσεις και να γελάει, για μένα, και για τη.. λογική πιστεύω, γελοίες είναι οι συγκρίσεις.

  5. Anonymous said

    Καλησπερα κυριοι...
    Λοιπον,αν βαθμολογησετε το Animal Kingdom θα του βαλετε τουλαχιστον εξι(6) αστερακια αλλιως
    1)Θα τα σπασω ολα,παντου
    2)Θα τα σπασω ολα,παντου και
    3)Αν και δε μου αρεσουν οι απειλες(?,θα τα σπασω,ολα παντου
    4)You will be terrible critics and you WILL go down....One way or another
    5)You will have done a bad thing sweeties(wtf?)...Won't you??????
    Υπογραφη - Bullpit12

  6. Δημήτρης said

    Συμφωνώ σχεδόν πάντα με τις βαθμολογίες σας, αλλά ρε παιδιά ήμαρτον όχι 4/5 σε αυτό το πράγμα, έκλαιγα τα λεφτά μου πραγματικά. Διάλογοι γραμμένοι από 14χρονο, μισή ώρα κοντινά στην κοπελιά (οκ το καταλάβαμε έχει ωραία πόδια) και μερικοί τύποι (συμπεριλαμβανομένης της ανωτέρω κοπελιάς με τακούνια παρακαλώ) να γλυτώνουν μέσα από τους δίδυμους πύργους φάση. Τουλάχιστον να αφαιρούσαν όλους τους ηθοποιούς και να μας έδειχναν μόνο το ξύλο μεταξύ ρομπότ να γουστάρουμε. Τα δε decepticon γιατί διάολο μάτωναν; (στα σκυλιά decepticon έτρεχε και σαλάκι)

  7. cheaplog said

    Οι Transformers φαίνεται από.. τον τίτλο πως ακολουθούν καρτουνικές συμβάσεις, που είναι και πιο ξεκάθαρες στο 3, γιατί τα οχηματορομπότ είναι αντίστοιχα πιο ξεκάθαρα οι πρωταγωνιστές. Δε μπορώ να καταλάβω τι νόημα έχει να πεις ας πούμε για παράδειγμα γελοίο που η γκόμενα αλλάζει τα μυαλά του πάγια αρχικακού γαμωρομπότ στο τέλος. Άμα εκφέρει πειστικά για τη στιγμή τις ατάκες, μες στα θεόστενα τζιν και πάνω στα καραψηλοτάκουνα μπορείς να κρίνεις. Και άμα το σκηνικό καταστροφής με το ψηφιακό γαμωρομπότ στο πλάνο έχει καμιά κινηματογραφική αξία. Ε ολαυτά τα έχει η ταινία, και στις συμβάσεις της μένει απόλυτα πιστή (αντί να τις γράφει στο ποδάρι στο δρόμο, όπως στο 2 ας πούμε), και καλή συνωμοσιοθεωρία έχει στο κέντρο, κάποια πράγματα δε λειτουργούν, εξήγησα ήδη παραπάνω τη λογική με την οποία εγώ δε στέκομαι σε αυτά.

  8. dimitra said

    Συνήθως συμφωνώ μαζι σας στις κριτικές σας, αλλα εδω διαφωνώ κάθετα. Μου αρεσε πολύ λιγότερο ακόμα κι απ'το 2.

    H ταινία καταφερε να σου δώσει την εντυπωση οτι της λειπει και η ανθρώπινη παρουσια, και η παρουσία των transformers(!). Δε σε εκανε να ενδιαφερθεις για ΚΑΝΕΝΑΝ απο τους ηρωές της (τα μονα δευτερόλεπτα που ενδιαφερθηκα για λίγο ηταν: "ε δεν πιστευω να σκοτωθεί ο bumblebee?.....α οκ τη γλυτωσε"). O (κουρασμένος) πρωταγωνιστης δε θα πεθάνει, η εκνευριστική γκομενα (κλασεις χειρότερη απ'τη Μegan Fox κατα την ταπεινη γυναικεία μου άποψη) ουτε αυτη θα παθει τιποτα-αλλά και να πάθει χεστηκαμε-. Οι "black gang" ειναι πολυ cool για να πεθάνει, ο νεοφερμενος autobot....ελαχιστες πληροφορίες γι'αυτον and i couldn't care less.....καταλαβαινετε που το πάω.

    Επειτα εννοειται οτι οταν πας να δεις transformers γουστάρεις και περιμένεις τις σκηνές special effects και δράσης, αλλά το παρακαναν! Λογω ελλειψης πραγματικής πλοκής γεμισαν ολη την ωρα με μπαμ-μπουμ. Εντυπωσιακα και καλοδεχουμενα δε λέω, αλλά κουρασαν λογω της διάρκειάς τους!
    Κι επειτα, ακομα και τιποτα απ'αυτά να μη σας ενόχλησε......4 στα 5??!

  9. cheaplog said

    Δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να λέτε ότι μας διαβάζετε όσοι μας τη πέφτετε, δεν είναι απαραίτητο :p

    Με άλλα λόγια το Transformers 2 (που δεν είχε καν σενάριο) πήρε 3μισι αστεράκια από τις Μάζες. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ήταν και στο top 10 της χρονιάς σύμφωνα με τις βαθμολογίες των μαζο-αναγνωστών (τότε με το παλιό σύστημα, και όταν ενδιαφέρονταν και κανένας να φηφίσει). Δε ξέρω ποιος πραγματικά περίμενε να πάρει λιγότερα το 3, που είναι μια κλάση τουλάχιστο ανώτερο και 3-4 φορές εντυπωσιακότερο.

  10. verbal said

    Με το ένατο καλύτερο άνοιγμα της χρονιάς έκανε ποδαρικό το Transformers: Dark of the Moon, που ξεκίνησαν από την περασμένη Τρίτη να μαζεύουν τα 70,6 χιλ εισιτήριά τους, με 49,2 χιλ απ' αυτά, να μαζεύονται σε ένα ΠεΠαΣακύ που μπορεί να μην ήταν όσο δυναμικό θα πρόσταζε το άπλωμα στις 114 αίθουσες που καπάρωσαν, αλλά ήταν αρκετό για να φέρει στη UIP άλλη μια ταινία στη δεκάδα των εμπορικότερων ξεκινημάτων της χρονιάς.

    Σημειωτέον δε ότι ετούτο ήταν το δεύτερο ευρύτερο άνοιγμα της χρονιάς για την εταιρεία, μετά τις 116 αίθουσες που έπιασε το Kung Fu Panda 2 για να φέρει τα σαφώς ισχνότερα αποτελέσματα των 27 χιλ εισιτηρίων (απέναντι στο The Hangover Part 2 των 115 αιθουσών και των 77 χιλ εισιτηρίων εκείνο το τετραήμερο), ενώ σε ακόμη επιθετικότερα ανοίγματα είχαν προηγηθεί το Cars 2 (162 αίθουσες, μόλις 39 χιλ εισιτήρια), και οι Πειρατές της Καραϊβικής (120 θέσεις, άνοιγμα της χρονιάς με 153,5 χιλ), την ώρα που το Fast Five της UIP είχε χρειαστεί μόνο 80 οθόνες για τα 93,4 χιλ του, και ο Thor πάλι της ίδιας εταιρείας, είχε μαζέψει 55,6 χιλ από 69 οθόνες.

    Κι ενώ οι Transformers βοήθησαν να ανέβουν κατά 16% τα ταμεία το τετραημέρου σε σχέση με το προηγούμενο (που είχε δει το Cars 2 στην κορυφή με μόλις 39 χιλ), ο δεύτερος μεγάλος παίχτης του ΠεΠαΣαΚυ ήταν αναμενόμενα ο Tom Hanks, που καβάλα στη βέσπα του Larry Crowne κατάφερε να φτάσει την νερόβραστη δραμεντί του ιδίου και της Nia Vardallos στη δεύτερη θέση με 23 χιλ εισιτήρια από 40 αίθουσες, κρατώντας στην τρίτη θέση το Cars 2, που με 50% πτώση σε σχέση με το άνοιγμά του, ίσα που μάζεψε 20 χιλ από 99 ολόκληρες οθόνες. Σε σημαντική απόσταση, το The Hangover Part 2 διατήρησε για άλλη μια βδομάδα την υπεροχή του επί του Kung Fu Panda 2 με 3,8 χιλ εισιτήρια από 23 οθόνες, έναντι των 3,2 χιλ από 37, ενώ λίγο πιο κάτω, το συντρηπτικά υπερεκτιμημένο Super 8 έπεσε πιο κάτω κι απ' το εντελώς τηλεοπτικό Beastly με 2,7 χιλ εισιτήρια από 22 τοποθεσίες έναντι 3 χιλ από 29. Αν και δεν χώρεσε στην δεκάδα των ανοιγμάτων, τα πρωτεία της συσπείρωσης κέρδισε με διαφορά η επανέκδοση της εβδομάδας, αφού το Sunset Boulevard φαίνεται να τίγκαρε τη μοναδική αίθουσα που το πρόβαλλε, συγκεντρώνοντας 1,3 χιλ θεατές στο πρώτο του τετραήμερο.

  11. Ευγενία said

    Καλή, αλλά όχι για 4 αστεράκια. Καταπληκτικά γραφικά, ειδικά στις αργές σκηνές φαίνεται η λεπτομερής δουλειά που έχει γίνει, αλλά στην αρχή που δείχνουν τον κένεντι, τόσο χάλια επεξεργασία πρώτη φορά βλέπω.
    Αυτό που με "χάλασε" ήταν το πολύ ρομάντζο, που δεν συνάδει με το ύφος της ταινίας.Όλα γίνηκαν για να σώσει την κοπέλα;; ήμαρτον με τα τόσα κλισέ που είδα, που ούτε σε ρομαντική νουβέλα δεν βλέπω.
    Να μου πεις αμα δεν είχαν την "γλάστρα" και τον "νευρασθενικο" ήρωα τι θα γινόταν; δεν θα είχα αρνητική κριτική :Ρ

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.