Written by
verbal
in
Reviews
3 Στιγμές (2008)
3 Moments

Σκηνοθεσία: Πέτρος Σεβαστίκογλου
Σενάριο: Πέτρος Σεβαστίκογλου, Κώστας Λαμπρούλης
Παίζουν: Ε. Δημητροπούλου, Χρ. Νικολάου, Δ. Λορεντζάκη, Αντ. Κορυστινός
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΕΛΛΗ FILMCENTER
Ακαδημίας 64 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3632789.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30
Σκηνοθεσία: Πέτρος Σεβαστίκογλου
Σενάριο: Πέτρος Σεβαστίκογλου, Κώστας Λαμπρούλης
Παίζουν: Ε. Δημητροπούλου, Χρ. Νικολάου, Δ. Λορεντζάκη, Αντ. Κορυστινός
Δες/Κρύψε το trailer
Τρία ζευγάρια σε τρεις διαφορετικές ηλικίες (ή το ίδιο ζευγάρι σε διαφορετικές ηλικίες), μαζεύονται στο σπίτι κοντά στη λίμνη που φωτίζει κάθε 20 χρόνια ένας κομήτης, φτιάχνοντας έναν διάδρομο για να περπατήσουν οι αληθινά ερωτευμένοι.
Το «μια ιστορία για την ελαφρότητα του έρωτα, που ζυγίζει 300 κιλά το καρέ» εξακολουθεί να είναι η καλύτερη ατάκα που έχω ακούσει/διαβάσει/γράψει/πει/σκεφτεί για τη δεύτερη ταινία του Σεβαστίκογλου, μια αθεράπευτα εσωτερική κι ασήκωτα λυρική σπονδυλωτή ταινία με απαιτήσεις πεπειραμένου συναρμολογητή απ’ τον θεατή που θα βρεθεί απέναντί της αν θελήσει να τη βάλει σε μια σειρά και προσδοκίες αποκωδικοποιητή αυτόματης γραφής αν θελήσει να την απορροφήσει διαισθητικά. Εξαιρουμένων των καλή τη πίστη ρομαντικών ερμηνειών που μπορεί να προσδοκά ο σκηνοθέτης, οι 3 Στιγμές του είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση δυσλειτουργικής μεθόδου έκφρασης (και δημιουργικής ακράτειας ενδεχομένως), που κινδυνεύει να σε ξεκάνει με τη φλου ποετίκ γραφή του, αν δεν σε κρύψει στο κυνικό καβούκι σου, που αφήνει να φανεί μονάχα η αφόρητη απόσταση ανάμεσα στα αρνητικά αρχέτυπα ανδρών και γυναικών που χρησιμοποιεί, απαράλλαχτων παντού εκτός απ’ τις ρυτίδες του δέρματος στο πέρασμα των χρόνων, με τις γυναίκες να ξεκινούν και να παραμένουν εκρηκτικά υστερικές αρχόντισσες της χειραγώγησης και τους άντρες να ευνουχίζονται επανειλημμένα και τακτικά σε κάθε τους προσπάθεια να τις προσεγγίσουν με την αφελή τους ανυστεροβουλία.
Η ταινία αποτέλεσε την μία από τις δύο ελληνικές προτάσεις του διεθνούς τμήματος του περασμένου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια του οποίου ο σκηνοθέτης μάς είχε δώσει μια συνέντευξη την οποία θεωρώ απαραίτητο συνοδευτικό στη θέασή της, αν μη τι άλλο για να εκτιμήσεις το αγαθό των προθέσεων του δημιουργού και να εντοπίσεις τα σημεία της αστοχίας του. Αν, βέβαια, επιλέξεις να πας να τη δεις στις δεύτερες προβολές κάθε μέρας στην Έλλη, ο σκηνοθέτης υπόσχεται στο τέλος να είναι στο φουαγιέ της αίθουσας μαζί με τους συντελεστές του, για να τη συζητήσετε και μεταξύ σας.
Η ταινία αποτέλεσε την μία από τις δύο ελληνικές προτάσεις του διεθνούς τμήματος του περασμένου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια του οποίου ο σκηνοθέτης μάς είχε δώσει μια συνέντευξη την οποία θεωρώ απαραίτητο συνοδευτικό στη θέασή της, αν μη τι άλλο για να εκτιμήσεις το αγαθό των προθέσεων του δημιουργού και να εντοπίσεις τα σημεία της αστοχίας του. Αν, βέβαια, επιλέξεις να πας να τη δεις στις δεύτερες προβολές κάθε μέρας στην Έλλη, ο σκηνοθέτης υπόσχεται στο τέλος να είναι στο φουαγιέ της αίθουσας μαζί με τους συντελεστές του, για να τη συζητήσετε και μεταξύ σας.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΕΛΛΗ FILMCENTER
Ακαδημίας 64 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3632789.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30
Also on Movies for the Masses: Τρεις Στιγμές (2008): Συνέντευξη Πέτρου Σεβαστίκογλου
Written by
cheaptalk
in
Features
100 διπλές προσκλήσεις από τον Τζένγκις Χαν
Δες/Κρύψε το trailerΗ Seven Films σας προσκαλεί στην avant première του ιστορικού δράματος Mongol. Τη Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου στις 11 το βράδυ στο ΑΑΒΟΡΑ, Ιπποκράτους 180.

(Αν το κλικ δε σου δουλεύει στείλε απλά e-mail: moviesforthemasses@gmail.com)
Written by
cheaptalk
in
Trailers
I Sell the Dead (2008): Slamdance awards trailer
15η χρονιά φέτος για την αναρχική σκιά του Sundance, και πρώτη φορά που οποιοδήποτε άξιο λόγου φεστιβάλ μπορούσες να το παρακολουθήσεις και από το σπίτι σου (μέσω του indieroad.net), αποδεικνύοντας ότι η διοργάνωση συνεχίζει να μη πλατειάζει προς μεγαλεία, κόντρα στο ολοένα αυξανόμενο mainstream ενδιαφέρον που συγκεντρώνει. Οι δυο ήδη επικυρωμένες πωλήσεις --λεξούλες που παλιότερα θα συνοδεύονταν από δεκαήμερους πανηγυρισμούς γυμνών μαλλιάδων στα χιόνια του Park City-- και οι 3-4 που ψήνονται, σχηματίζουν από την άλλη μια διαφορετική εικόνα, αυτή που βλέπεις φάτσα κάρτα και στα βραβεία: το A Quiet Little Marriage (2008) στη κορυφή της λίστας (των βραβείων), συνοδεύεται από το βουητό που θα περίμενες από το.. "Utah Premiere" που το συνόδευε στο πρόγραμμα, και μια ένδειξη τη δίνει ότι πολλές παραγωγές βλέπουν σαν ακόμα μια στάση καταξίωσης, στη φεστιβαλική τους γύρα, την κάποτε μάζωξη που περήφανα μοίραζε μπρούτζινα σκυλάκια με το χαϊδευτικό Sparky για βραβεία.
Όπως και να 'χει, στο Slamdance έκανε παγκόσμια πρεμιέρα φέτος το Drool (2009), βασισμένο στο σενάριο που κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό τρία (3) χρόνια πριν και μπήκε σε παραγωγή χάρη στη συνεργασία των διοργανωτών με την Upload Films, αποτελώντας την και no-budget και ένα-βήμα-παραπέρα απάντηση στα screenwriter labs του Sundance. Και φυσικά, παρέλασαν και οι πιο κοφτερές από τις υπόγειες τρομάρες (μιας και οι επισκέπτες του Sundance λιποθυμάνε πια μόλις κοπεί κάνα δαχτυλάκι), οι ήδη διαβόητες Rosencrantz and Guildenstern Are Undead (2008) και Μum & Dad (2008) για παράδειγμα, με μια ξώφαλτση.. φεμινιστική τάση να φαίνεται να τις χαρακτηρίζει συνολικά. Πιο κραυγαλέα στο Zombie Girl: The Movie (2008) και πιο διασκεδαστικά στο Graphic Sexual Horror (2008), τη προσπάθεια δυο λεσβιών να καταγράψουν και να κατανοήσουν την απόλαυση να πνίγεις γυμνή γκόμενα, αλυσοδεμένη, σε κλουβί, και με μια τεράστια μπάλα για φίμωτρο.
Πιάνοντας, απίστευτα, τα όρια σκηνοθέτη πρωτάρη και παραγωγής κάτω από ένα εκατομμύριο δολάρια (και συμμετέχοντας άρα στο διαγωνιστικό), το Slamdance άνοιξε σαν επίσημη πρεμιέρα, και έκλεισε βραβευμένο για τη φωτογραφία με ειδική μνεία στην ερμηνεία του Larry Fessenden, το I Sell the Dead (2008), η σχετικά πιο πρόσφατη από τις δεκάδες ταινίες με τις οποίες έχει συνδέσει το όνομά του ο αποτρελαμένος art-horror δημιουργός. Αυτή τη φορά ο Fessenden περιορίζεται σε ρόλο παραγωγού και πρωταγωνιστή (και ισχυρίζεται πιο βάσιμα ότι το όνομά του δεν είχε κανένα βάρος στην επιλογή του φιλμ), αφήνοντας τον Glenn McQuaid να σκηνοθετεί την αγάπη του για τις ταινίες της Amicus και της Hammer χρησιμοποιώντας όλη τη πείρα του στα εφέ για χοροριές. Όπως λέει και ο ίδιος ο σκηνοθέτης βέβαια, το βασικότερο που χρειάζεται για να αντιγράψεις τη ματιά του Terence Fisher είναι κάνας τόνος ξηρού πάγου, όμως τόσο η εντυπωσιακή προσοχή στη λεπτομέρεια όσο και το εντυπωσιακά geeky cast (με μια κόμικ τελική πινελιά από τον μόνιμο συνεργάτη του Fessenden, Brahm Revel) εγγυώνται στη παραγωγή (που έχει επιπλέον ήδη περάσει από το Sitges και βραβευτεί στο Toronto After Dark) μελλοντικό cult status πολύ πιο cult και από αυτό του περσινού κατόχου του τίτλου, του Jack Brooks: Monster Slayer (2007).

Όπως και να 'χει, στο Slamdance έκανε παγκόσμια πρεμιέρα φέτος το Drool (2009), βασισμένο στο σενάριο που κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό τρία (3) χρόνια πριν και μπήκε σε παραγωγή χάρη στη συνεργασία των διοργανωτών με την Upload Films, αποτελώντας την και no-budget και ένα-βήμα-παραπέρα απάντηση στα screenwriter labs του Sundance. Και φυσικά, παρέλασαν και οι πιο κοφτερές από τις υπόγειες τρομάρες (μιας και οι επισκέπτες του Sundance λιποθυμάνε πια μόλις κοπεί κάνα δαχτυλάκι), οι ήδη διαβόητες Rosencrantz and Guildenstern Are Undead (2008) και Μum & Dad (2008) για παράδειγμα, με μια ξώφαλτση.. φεμινιστική τάση να φαίνεται να τις χαρακτηρίζει συνολικά. Πιο κραυγαλέα στο Zombie Girl: The Movie (2008) και πιο διασκεδαστικά στο Graphic Sexual Horror (2008), τη προσπάθεια δυο λεσβιών να καταγράψουν και να κατανοήσουν την απόλαυση να πνίγεις γυμνή γκόμενα, αλυσοδεμένη, σε κλουβί, και με μια τεράστια μπάλα για φίμωτρο.
Πιάνοντας, απίστευτα, τα όρια σκηνοθέτη πρωτάρη και παραγωγής κάτω από ένα εκατομμύριο δολάρια (και συμμετέχοντας άρα στο διαγωνιστικό), το Slamdance άνοιξε σαν επίσημη πρεμιέρα, και έκλεισε βραβευμένο για τη φωτογραφία με ειδική μνεία στην ερμηνεία του Larry Fessenden, το I Sell the Dead (2008), η σχετικά πιο πρόσφατη από τις δεκάδες ταινίες με τις οποίες έχει συνδέσει το όνομά του ο αποτρελαμένος art-horror δημιουργός. Αυτή τη φορά ο Fessenden περιορίζεται σε ρόλο παραγωγού και πρωταγωνιστή (και ισχυρίζεται πιο βάσιμα ότι το όνομά του δεν είχε κανένα βάρος στην επιλογή του φιλμ), αφήνοντας τον Glenn McQuaid να σκηνοθετεί την αγάπη του για τις ταινίες της Amicus και της Hammer χρησιμοποιώντας όλη τη πείρα του στα εφέ για χοροριές. Όπως λέει και ο ίδιος ο σκηνοθέτης βέβαια, το βασικότερο που χρειάζεται για να αντιγράψεις τη ματιά του Terence Fisher είναι κάνας τόνος ξηρού πάγου, όμως τόσο η εντυπωσιακή προσοχή στη λεπτομέρεια όσο και το εντυπωσιακά geeky cast (με μια κόμικ τελική πινελιά από τον μόνιμο συνεργάτη του Fessenden, Brahm Revel) εγγυώνται στη παραγωγή (που έχει επιπλέον ήδη περάσει από το Sitges και βραβευτεί στο Toronto After Dark) μελλοντικό cult status πολύ πιο cult και από αυτό του περσινού κατόχου του τίτλου, του Jack Brooks: Monster Slayer (2007).

Previously on Movies for the Masses: Bronson (2009): Sundance competitions trailer
Written by
cheaptalk
in
Features
Sundance 2009: Μέρα λελογισμένης ησυχίας

Αιμομιξία, παιδοφιλία, ομοφυλοφιλία, παχυσαρκία, AIDS, παιδική εγκυμοσύνη, κακοποίηση, αναλφαβητισμός, μια τυπική ιστορία ενηλικίωσης στο Harlem, είναι το θέμα του Push: Based on the Novel by Sapphire (2009), της ταινίας που παρέλαβε το μεγαλύτερο βραβείο του φετινού Sundance, τα ξημερώματα, στο Park City.
Σε μια από τις σπάνιες χρονιές (τρίτη συγκεκριμένα) που το κοινό του φεστιβάλ συμφωνεί με την επιτροπή του, μάλλον γιατί φέτος το κοινό δεν αριθμούσε περισσότερους από την επιτροπή (εντάξει υπερβάλλω λιγάκι), το Push πήρε και το βραβείο του πιο δημοφιλούς αμερικάνικου δράματος, ενώ τσίμπησε και ειδική μνεία για τη Mo'Nique σε ένα ρόλο προφανώς λιγότερο ελαφρύ από τους συνηθισμένους της. Ελαφριές, μέχρι να αποκτήσουν κάνα πραγματικό βάρος (μαζί με το φημολογούμενο ενδιαφέρον των Weinsteins) τουλάχιστο, παραμένουν όσες κουβέντες για οσκαρικές πιθανότητες ακούστηκαν, ενώ φυσιολογικά όλες οι υπόλοιπες (κουβέντες) για τη θεματολογία του φιλμ λογοκρίθηκαν από τα περισσότερα media, όπως και η αφιέρωση του σκηνοθέτη και παραγωγού, Lee Daniels, "σε όλα τα gay αγοράκια και κοριτσάκια που βασανίζονται". Το σίγουρο είναι ότι οι περισσότεροι κριτικοί που μπήκαν στον κόπο να δουν τη παραγωγή τη λάτρεψαν ("ρισκάροντας" και την αυτοεκπληρούμενη προφητεία ότι θα μάγευε όσους την έβλεπαν) και ξεχώρισε άνετα από τις υπόλοιπες εγχώριες.
Πιο εύκολα βλέπεις να ξεχωρίζει, χωρίς καν να 'χει ξεκινήσει να παίρνει διαδιχτυακή φωτιά (ακριβέστερα, τώρα ξεκινάει), το βραβευμένο στη κατηγορία του αμερικάνικου ντοκιμαντέρ We Live In Public (2009), με θέμα τα επί μια δεκαετία πολύ δημόσια πειράματα δημόσιας ζωής του Josh Harris --δημόσια ζωή που πάει χεράκι χεράκι με την ιντερνετική αν δε το 'χεις καταλάβει ακόμα, και τρομάζει μόνο όσους έχουν πολλά να κρύψουν. Πολυβραβευμένες, και χωρίς στον ήλιο μοίρα ως συνήθως, φύγαν αρκετές μεξικανοαφγανοχιλιανές παραγωγές, με πιο αξιοπρόσεκτα τα "world dramatic" πολυβραβεία σκηνοθεσίας και σεναρίου στο ιρλανδέζικο Five Minutes of Heaven (2009) του.. Oliver Hirschbiegel (του Πειράματος (2001), της Πτώσης (2004) και ερμμ.. της Εισβολής (2007)). Από τη βρετανική εισβολή, και μάλλον τελικά από όλο το φεστιβάλ, ξεχώρισε περισσότερο το An Education (2009) γραμμένο από τον Nick Hornby (ναι αυτόν τον Nick Hornby), το οποίο παραδόξως βραβεύτηκε για τη.. (world dramatic πάντα) φωτογραφία του, αλλά έκανε μέχρι και τον Todd McCarthy να παραληρεί σύμφωνα με τις φήμες, ήταν το πιο αγαπημένο και με τη βούλα (διάβαζε σχετικό βραβείο) των θεατών, και το μόνο που μπλέχτηκε σε πόλεμο προσφορών με τη παλιά καλή έννοια (απορρίπτοντας bid από τη Fox Searchlight που ισοδυναμεί με θεϊκή παρέμβαση πια στον indie χώρο). Εκτός διαγωνιστικών, επίδειξη δύναμης και πολύ μεγάλων φιλοδοξιών έκανε το μετα-ρομάντζο 500 Days of Summer (2009), με την Zooey Deschanel και τον Joseph Gordon-Levitt που ανέλαβε και την μεγαλύτερη απονομή της βραδιάς.
Γενικά, η 25η διοργάνωση του φεστιβάλ που είκοσι χρόνια πριν έβγαλε το θρυλικό Σεξ, Ψέμματα και Βιντεοταινίες (1989) γεννώντας τον ανεξάρτητο κινηματογράφο, κύλησε προδιαγεγραμμένα ήσυχα, όπως ήθελε ο ιδρυτής του Robert Redford και ο διευθυντής του Geoff Gilmore, έχοντας συναίσθηση ότι μπορεί και να βαδίζουν προς την αφάνεια, και σε μια χρονιά που βρήκε την ανεξάρτητη βιομηχανία συμπιεσμένη τουλάχιστο κατά τα δύο τρίτα. Οι πολιτικοί τόνοι, συμπιεσμένοι κι αυτοί ήδη από πέρσι, δεν είχαν καν αφορμή το 2009, ενώ η ορκωμοσία του Obama και η συνειδητή επιλογή να παρουσιαστούν μόνο αξιόλογες αστεράτες παραγωγές (οι υπόλοιπες θα 'χουν πάντα τις Κάνες, υποθέτεις), περιόρισαν τα κουτσομπολιά κυρίως σε τέταρτης διαλογής celebrities. Αναμενόμενα, και πολλοί δημοσιογράφοι και πολλοί θεατές προτίμησαν επίσης να μη κάνουν το ταξίδι μέχρι τα υψίπεδα της Utah φέτος, αλλά οι αγοραστές ήταν εκεί και βρήκαν πραμάτεια να συνεχίσει το όλο και πιο απαρχαιωμένο επιτόπιο παζάρι για όλο και πιο απαρχαιωμένη διανομή. Στα συν η, εμπνευσμένη από τον Bronson (2009), απόφαση των κριτικών να πλακώνουν στις μπουνιές όποιον συντελεστή ταινίας τους πρήζει.
Όλοι οι νικητές στο δελτίο τύπου "2009 SUNDANCE FILM FESTIVAL ANNOUNCES AWARDS"
Σε μια από τις σπάνιες χρονιές (τρίτη συγκεκριμένα) που το κοινό του φεστιβάλ συμφωνεί με την επιτροπή του, μάλλον γιατί φέτος το κοινό δεν αριθμούσε περισσότερους από την επιτροπή (εντάξει υπερβάλλω λιγάκι), το Push πήρε και το βραβείο του πιο δημοφιλούς αμερικάνικου δράματος, ενώ τσίμπησε και ειδική μνεία για τη Mo'Nique σε ένα ρόλο προφανώς λιγότερο ελαφρύ από τους συνηθισμένους της. Ελαφριές, μέχρι να αποκτήσουν κάνα πραγματικό βάρος (μαζί με το φημολογούμενο ενδιαφέρον των Weinsteins) τουλάχιστο, παραμένουν όσες κουβέντες για οσκαρικές πιθανότητες ακούστηκαν, ενώ φυσιολογικά όλες οι υπόλοιπες (κουβέντες) για τη θεματολογία του φιλμ λογοκρίθηκαν από τα περισσότερα media, όπως και η αφιέρωση του σκηνοθέτη και παραγωγού, Lee Daniels, "σε όλα τα gay αγοράκια και κοριτσάκια που βασανίζονται". Το σίγουρο είναι ότι οι περισσότεροι κριτικοί που μπήκαν στον κόπο να δουν τη παραγωγή τη λάτρεψαν ("ρισκάροντας" και την αυτοεκπληρούμενη προφητεία ότι θα μάγευε όσους την έβλεπαν) και ξεχώρισε άνετα από τις υπόλοιπες εγχώριες.
Πιο εύκολα βλέπεις να ξεχωρίζει, χωρίς καν να 'χει ξεκινήσει να παίρνει διαδιχτυακή φωτιά (ακριβέστερα, τώρα ξεκινάει), το βραβευμένο στη κατηγορία του αμερικάνικου ντοκιμαντέρ We Live In Public (2009), με θέμα τα επί μια δεκαετία πολύ δημόσια πειράματα δημόσιας ζωής του Josh Harris --δημόσια ζωή που πάει χεράκι χεράκι με την ιντερνετική αν δε το 'χεις καταλάβει ακόμα, και τρομάζει μόνο όσους έχουν πολλά να κρύψουν. Πολυβραβευμένες, και χωρίς στον ήλιο μοίρα ως συνήθως, φύγαν αρκετές μεξικανοαφγανοχιλιανές παραγωγές, με πιο αξιοπρόσεκτα τα "world dramatic" πολυβραβεία σκηνοθεσίας και σεναρίου στο ιρλανδέζικο Five Minutes of Heaven (2009) του.. Oliver Hirschbiegel (του Πειράματος (2001), της Πτώσης (2004) και ερμμ.. της Εισβολής (2007)). Από τη βρετανική εισβολή, και μάλλον τελικά από όλο το φεστιβάλ, ξεχώρισε περισσότερο το An Education (2009) γραμμένο από τον Nick Hornby (ναι αυτόν τον Nick Hornby), το οποίο παραδόξως βραβεύτηκε για τη.. (world dramatic πάντα) φωτογραφία του, αλλά έκανε μέχρι και τον Todd McCarthy να παραληρεί σύμφωνα με τις φήμες, ήταν το πιο αγαπημένο και με τη βούλα (διάβαζε σχετικό βραβείο) των θεατών, και το μόνο που μπλέχτηκε σε πόλεμο προσφορών με τη παλιά καλή έννοια (απορρίπτοντας bid από τη Fox Searchlight που ισοδυναμεί με θεϊκή παρέμβαση πια στον indie χώρο). Εκτός διαγωνιστικών, επίδειξη δύναμης και πολύ μεγάλων φιλοδοξιών έκανε το μετα-ρομάντζο 500 Days of Summer (2009), με την Zooey Deschanel και τον Joseph Gordon-Levitt που ανέλαβε και την μεγαλύτερη απονομή της βραδιάς.
Γενικά, η 25η διοργάνωση του φεστιβάλ που είκοσι χρόνια πριν έβγαλε το θρυλικό Σεξ, Ψέμματα και Βιντεοταινίες (1989) γεννώντας τον ανεξάρτητο κινηματογράφο, κύλησε προδιαγεγραμμένα ήσυχα, όπως ήθελε ο ιδρυτής του Robert Redford και ο διευθυντής του Geoff Gilmore, έχοντας συναίσθηση ότι μπορεί και να βαδίζουν προς την αφάνεια, και σε μια χρονιά που βρήκε την ανεξάρτητη βιομηχανία συμπιεσμένη τουλάχιστο κατά τα δύο τρίτα. Οι πολιτικοί τόνοι, συμπιεσμένοι κι αυτοί ήδη από πέρσι, δεν είχαν καν αφορμή το 2009, ενώ η ορκωμοσία του Obama και η συνειδητή επιλογή να παρουσιαστούν μόνο αξιόλογες αστεράτες παραγωγές (οι υπόλοιπες θα 'χουν πάντα τις Κάνες, υποθέτεις), περιόρισαν τα κουτσομπολιά κυρίως σε τέταρτης διαλογής celebrities. Αναμενόμενα, και πολλοί δημοσιογράφοι και πολλοί θεατές προτίμησαν επίσης να μη κάνουν το ταξίδι μέχρι τα υψίπεδα της Utah φέτος, αλλά οι αγοραστές ήταν εκεί και βρήκαν πραμάτεια να συνεχίσει το όλο και πιο απαρχαιωμένο επιτόπιο παζάρι για όλο και πιο απαρχαιωμένη διανομή. Στα συν η, εμπνευσμένη από τον Bronson (2009), απόφαση των κριτικών να πλακώνουν στις μπουνιές όποιον συντελεστή ταινίας τους πρήζει.
Όλοι οι νικητές στο δελτίο τύπου "2009 SUNDANCE FILM FESTIVAL ANNOUNCES AWARDS"
Previously on Movies for the Masses: Oscars® 2009: Οι υποψηφιότητες
Written by
cheaptalk
in
Trailers
Bronson (2009): Sundance competitions trailer
Δες/Κρύψε το teaser
Με τις Κάνες να τη παραχώνουν (και αν) στα περιφερειακά year after year, και την ανεξάρτητη αμερικάνικη να βρίσκεται σε κρίση ήδη πριν απ' την κρίση, η βρετανική παραγωγή έκανε πρωτοφανή απόβαση φέτος στο Sundance, με πιο πολυτραγουδισμένους, από τους δώδεκα συνολικά εκπροσώπους της, τα An Education (2009), Moon (2009), In the Loop (2009) και Bronson (2009). Και με σχεδόν όλους τους να έχουν βρει και κριτική ανταπόκριση και (τουλάχιστο μεγάλο ενδιαφέρον για) διανομή στην αμερικάνικη αγορά, μάλλον έσωσε (μαζί με καναδυό αστεράτα indies που δε πήγαν στο Park City μόνο για φωτογραφίες και κράξιμο ως είθισται) το γόητρο του μεγαλύτερου ανεξάρτητου φεστιβάλ του πλανήτη που ανακοινώνει σε λίγες ώρες τα βραβεία του.
[Του μπι κοντίνιουντ...]

[Του μπι κοντίνιουντ...]

Previously on Movies for the Masses: The Horsemen (2009): Dead on arrival trailer
Written by
verbal
in
Features
Oscars® 2009: Οι υποψηφιότητες
Ανακοινώθηκαν μόλις οι υποψηφιότητες για τα 81α Όσκαρ κι όσο ο cheaplog ακονίζει τα μαχαίρια του ενώ σκίζει αφίσες των Όσκαρ με το άλλο χέρι και με τις πατούσες του ψάχνει διευθύνσεις ακαδημαϊκών, μπορείς, στα σχόλια, να συμμετάσχεις στη λαϊκή οργή για το παραλυτικό σνομπάρισμα του The Dark Knight στις κύριες κατηγορίες, πλην της ερμηνείας του Heath Ledger.Οι βασικές κατηγορίες:
Motion Picture of the Year
"The Curious Case of Benjamin Button"
"Frost/Nixon"
"Milk"
"The Reader"
"Slumdog Millionaire"
Performance by an Actor in a Leading Role
Richard Jenkins ("The Visitor")
Frank Langella ("Frost/Nixon")
Sean Penn ("Milk")
Brad Pitt ("The Curious Case of Benjamin Button")
Mickey Rourke ("The Wrestler")
Performance by an Actress in a Leading Role
Anne Hathaway ("Rachel Getting Married")
Angelina Jolie ("Changeling")
Melissa Leo ("Frozen River")
Meryl Streep ("Doubt")
Kate Winslet ("The Reader")
Performance by an Actor in a Supporting Role
Josh Brolin ("Milk")
Robert Downey Jr. ("Tropic Thunder")
Phillip Seymour Hoffman ("Doubt")
Heath Ledger ("The Dark Knight")
Michael Shannon ("Revolutionary Road")
Performance by an Actress in a Supporting Role
Amy Adams ("Doubt")
Penélope Cruz ("Vicky Cristina Barcelona")
Viola Davis ("Doubt")
Taraji P. Henson ("The Curious Case of Benjamin Button")
Marisa Tomei ("The Wrestler")
Achievement in Directing
Danny Boyle ("Slumdog Millionaire")
Stephen Daldry ("The Reader")
David Fincher ("The Curious Case of Benjamin Button")
Ron Howard ("Frost/Nixon")
Gus Van Sant ("Milk")
Original Screenplay
Courtney Hunt ("Frozen River")
Mike Leigh ("Happy-Go-Lucky")
Martin McMcDonough ("In Bruges")
Dustin Lance Black ("Milk")
Andrew Stanton ("Wall-E")
Adapted Screenplay
Eric Roth ("The Curious Case of Benjamin Button")
John Patrick Shanley ("Doubt")
Peter Morgan ("Frost/Nixon")
David Hare, ("The Reader")
Simon Beaufoy, ("Slumdog Millionaire")
Achievement in film editing
"The Curious Case of Benjamin Button", Kirk Baxter and Angus Wall
"The Dark Knight", Lee Smith
"Frost/Nixon", Mike Hill and Dan Hanley
"Milk", Elliot Graham
"Slumdog Millionaire", Chris Dickens
Achievement in cinematography
"Changeling", Tom Stern
"The Curious Case of Benjamin Button", Claudio Miranda
"The Dark Knight", Wally Pfister
"The Reader", Chris Menges and Roger Deakins
"Slumdog Millionaire", Anthony Dod Mantle
Animated feature film of the year
"Wall-E"
"Bolt"
"Kung Fu Panda"
Foreign language film of the year
"Waltz With Bashir" (Israel)
"Revanche" (Austria)
"The Class" (France)
"Der Baader Meinhof Komplex" (Germany)
"Departures"(Japan)
Written by
cinemad
in
Reviews
The Curious Case of Benjamin Button (2008)
Η Παράξενη Ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον

Σκηνοθεσία: David Fincher
Σενάριο: Eric Roth, Robin Swicord
Παίζουν: Brad Pitt, Cate Blanchett, Taraji P. Henson
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΠΟΛΛΩΝ CINEMAX CLASS
Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3236811.
Πεμ. - Τετ.: 17.00
ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX CLASS
Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3228821.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.20
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 1
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 20.00/ 23.00
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 2
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Σαβ. - Κυρ.: 15.00
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΔΙΑΝΑ
Περικλέους 14, Μαρούσι (ΗΣΑΠ Μαρούσι), 210-8028587.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 19.45/ 22.40
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 2
Λ. Κηφισίας 245, Ζηρίνειο, Κηφισιά (ΗΣΑΠ Κηφισιά), 2106233567, 2106232808.
Πεμ. - Τετ.: 21.15
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 3 Class
Δροσίνη 16 (απέναντι στο Βάρσο), Κηφισιά, 210-6231601, 2106231933.
Πεμ. - Τετ.: 19.10/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 16.00
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.30
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 2
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 17.15
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 22.30
CINE CITY 4
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 17.45
ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΔΗΜ. ΚΙΝ. ΣΙΝΕΑΚ
Πλ. Δημαρχείου, Πειραιάς, 210-4225653.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.20. Σάβ., Κυρ. & 15.50
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 23.15
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 18.15/ 21.30/ 01.00. Σάβ., Κυρ. & 11.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.45. Σάβ., Κυρ. & 16.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.15. Πέμ. - Σάβ. & 00.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 18.00/ 21.15/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 11.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.15/ 19.30/ 22.45. Σάβ., Κυρ. & 13.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 20.15/ 23.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.30/ 18.45/ 22.00/ 01.15. Σάβ., Κυρ. & 12.15
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 1
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.00
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 2
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 17.30
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 1
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 20.00/ 23.00
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Μεσογείων 232 & Βεντούρη (4η στάση Χολαργού), Χολαργός, 210-6525122.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 16.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 21.20. Σάβ., Κυρ. & 11.50/ 15.00. Παρ., Σάβ. & 00.30
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.10/ 22.20
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.10/ 22.20. Σάβ., Κυρ. & 12.50
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 21.20. Σάβ., Κυρ. & 15.00. Παρ., Σάβ & 00.30
ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ
Ελ. Βενιζέλου 152, Πλ. Δαβάκη, Καλλιθέα, 210-9592611, 2109536742.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.15
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: (εκτός Δευτ.) 19.20/ 22.40. Σάβ., Κυρ. & 12.40/ 16.00
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 20.00/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 13.20. Δευτ. μόνο 23.20
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 21.10. Σάβ., Κυρ. & 14.10
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Παρ. - Κυρ.: 21.10
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 22.20
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. 16.30/ 20.00/ 23.30. Σάβ., Κυρ. 12.15/ 20.00/ 23.30
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 21.15. Σάβ., Κυρ. & 14.15
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Σαβ. - Κυρ.: 21.15
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.30/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 12.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.15/ 22.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 15.15/ 18.30/ 21.45/ 01.00. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 14.00/ 17.15/ 20.30/ 00.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 13.15/ 16.30/ 19.45/ 23.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.45/ 23.15. Κυρ. & 16.30
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 20.00/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 13.20
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 22.40. Σάβ., Κυρ. & 16.10
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 21.00/ 00.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 18.30/ 22.00. Σάβ., Κυρ. & 11.30
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.30
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 23.00
Σκηνοθεσία: David Fincher
Σενάριο: Eric Roth, Robin Swicord
Παίζουν: Brad Pitt, Cate Blanchett, Taraji P. Henson
Δες/Κρύψε το trailer
Ένα παιδί γεννιέται σα μικρογραφία ογδοντάχρονου άνδρα, έτοιμου ν’ αποδημήσει. Αρκετές δεκαετίες αργότερα, κλείνει τα μάτια σα νεογέννητο βρέφος. Κάπου στη μέση προλαβαίνει να ερωτευτεί, κιόλας. Μα ο χρόνος δεν ήταν με το μέρος τους...
Μια γυναίκα αναπνέει με δυσκολία πάνω στο νεκροκρέβατο ενός νοσοκομείου, στη Νέα Ορλεάνη, λίγο πριν χτυπήσει ο τυφώνας Κατρίνα. «Μπορώ να κάνω κάτι για σένα, μητέρα; Να κάνω τα πράγματα λίγο ευκολότερα;», ρωτά η κόρη της. Όταν έχει έρθει η ώρα σου, δυστυχώς, όχι. Είναι η σκληρή πραγματικότητα της ζωής. Όλοι θα πεθάνουμε. Τίποτε δε μπορεί ν’ αλλάξει αυτόν τον κανόνα της φύσης. Ούτε καν αυτή εδώ, η μοναδική εξαίρεση ενός ανθρώπου που το βιολογικό του ρολόι πήγαινε ανάποδα! Ο χρόνος είναι μια δίνη. Από τη στιγμή που γεννιέσαι, βουτάς μέσα της. Χωρίς να λογαριάζεις τη φορά της, αφού ξέρεις που θα βρεθείς στο τέλος.
«Είμαι περίεργη. Για το τι ακολουθεί...», λέει η ηλικιωμένη Daisy, δίνοντάς μας ένα πρόχειρο παράδειγμα από τα 1918, με την ιστορία - πρόλογο του κυρίου Gateau, ο οποίος κατασκεύασε ένα ρολόι υπόδειγμα, αλλά μ’ ένα ουσιαστικό ψεγάδι: οι δείκτες του έτρεχαν ανάποδα, σε μια απόπειρα του δημιουργού του να γυρίσει πίσω το χρόνο και να ξαναδεί το παιδί του που σκοτώθηκε στον πόλεμο. Είναι το πρώτο συγκλονιστικό απόσπασμα της δουλειάς που έχει κάνει ο David Fincher στο Benjamin Button. Θ’ ακολουθήσουν πολλά μέσα στα 166 λεπτά που διαρκεί το φιλμ. Διστάζεις. Τώρα σου ακούγεται κουραστικό. Φοβάσαι πως θα κοιτάς το ρολόι σου μέσα στην απόγνωση του χαμένου χρόνου. Πως μπορώ να κάνω τα πράγματα λίγο ευκολότερα; Πηγαίνω πίσω στην πρώτη φορά, θυμάμαι τα δάκρυα να μη σταματάνε στα end credits, τη διάρκεια να χάνει το νόημά της και το μυαλό να καθηλώνεται με σιγουριά. Ναι, τη ζωή του Benjamin Button μπορώ να τη σκέφτομαι... για μια ζωή. Σε καθησύχασα τώρα;
Είναι μια από τις λίγες φορές όπου ένα κινηματογραφικό σενάριο προσεγγίζει θέματα, προβληματισμούς και ερωτήματα τόσο... larger than life. Παραδόξως, παρμένα μέσα από ένα μικρό διήγημα του F. Scott Fitzgerald, από τα 1922. Ο συνδυασμός της ιστορίας μαζί με το όνομα του Fincher μετέτρεπαν το project σε ένα στοίχημα που κάνει τη λέξη «υπερφιλόδοξο» να φαντάζει τόσο λίγη... Οι πρώτες εικόνες και η συμμετοχή του Eric Roth στο σενάριο έφερναν μια προφανή γεύση από Forrest Gump (1994), ενώ το στοιχείο του φανταστικού, δίπλα στη θανατερά προδιαγεγραμμένη μοίρα του θνητού βίου, παρέπεμπε προς Big Fish (2003) μεριά. Το τελικό αποτέλεσμα ακυρώνει σχεδόν τις συγκρίσεις ή την προδιάθεση, καθώς ο Fincher ούτε με το συναίσθημα και την απλοϊκότητα του κυρίου Gump φλερτάρει, αλλά ούτε και διαθέτει το εμμονοληπτικό αισθητικό χάρισμα ενός Tim Burton για ν’ αφηγηθεί τη ζωή του ήρωά του σα παραμύθι. Ο Fincher είναι ο τεχνοκράτης των εικόνων που ήξερες, πάντοτε ικανός να σε αφήσει με το στόμα ανοιχτό για το επίτευγμα και το πόσο κιουμπρικά αφοσιώνεται στα ανομοιόμορφα projects του. Στην ψυχή, όμως, διατηρεί το... πολικό ψύχος.
Μα, θα μου πεις, πριν από λίγο πάλευες να συγκρατήσεις τα δάκρυά σου, πλαστές εντυπώσεις μας πουλάς; Για την ακρίβεια, αυτές μας τις «πουλά» ο Fincher - και το ταλέντο του εκεί είναι αδιαμφισβήτητο. Αυτό που κάνει τους δακρυϊκούς αδένες ν’ ανοίγουν σα κάνουλα και να πλημμυρίζουν το βλέμμα σου δεν οφείλεται στη δύναμη του Fincher ή στις συγκινητικές προσπάθειες του Brad Pitt και της Cate Blanchett να προσαρμόσουν τους ρόλους και την ερωτική τους ιστορία πέρα από τον ορισμό του χρόνου, αγκαζέ με τα ψηφιακά εφέ που τονίζουν τη σουρεαλιστική διαφορά ηλικίας τους. Το συναίσθημα που απλώνεται πάνω από την Παράξενη Ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον μεταδίδεται από τον ίδιο το θεατή, που όσο και να επιχειρήσει να δει το φιλμ με τρόπο μαγικό, παραμυθένιο και... κινηματογραφικό, κάπου συναντά μετωπικά και το ρεαλιστικό, το οποίο υπαγορεύει στην ψυχολογία του το δίχως ελπίδα συμπέρασμα: τίποτε δε ζει αιώνια. Κι αυτό μεταφράζεται σε φόβο. Για εκείνο το ερώτημα, το «τι γίνεται μετά;». Εκεί ο Fincher παραδίδει τα όπλα. Δεν τολμά ν’ αναμετρηθεί με κάτι τόσο μεγαλειώδες στη σύλληψη όσο η ανθρώπινη ύπαρξη του καθενός μας. Στηρίζεται στο δίχτυ προστασίας της γήινης, χαμηλότονης προσέγγισης και κλείνει τα μάτια της βιρτουοζιτέ ή της επιδειξιομανίας του (ως ξεχωριστής αξίας) στο άκουσμα της μαμάς Queenie και της ατάκας ότι όλοι θα «φύγουμε» με τον ίδιο τρόπο. Από τη ζωή. Και, μακάρι, και από την αίθουσα!
Άνισο και αλάνθαστο μαζί, το σύντομο - σε σχέση με τον πραγματικό σου βίο - πέρασμα της ζωής του Benjamin Button από τη μεγάλη οθόνη θα σχηματίσει και θα χαράξει σταυροδρόμια στο προσωπικό, ατομικό και τόσο διαφορετικό εγώ σου. Δεν πρόκειται να είναι κοινά, για κανέναν μας. Ούτε καν για δύο ανθρώπους που ερωτεύτηκαν, αγαπήθηκαν και νόμισαν πως μπορούν να είναι, τόσο ιδανικά, για πάντα μαζί. Στ’ αλήθεια, δε συμβαίνει. Αρκεί ν’ ακούσεις τα τελευταία λόγια αυτού του τόσο ασυνήθιστου ήρωα: «Μερικοί άνθρωποι γεννήθηκαν για να κάθονται δίπλα από ένα ποτάμι. Μερικοί για να τους χτυπούν οι κεραυνοί. Μερικοί έχουν μουσικό αυτί. Μερικοί είναι καλλιτέχνες. Μερικοί κολυμπούν. Μερικοί ξέρουν από κουμπιά. Μερικοί ξέρουν από Shakespeare. Μερικές για να γίνουν μητέρες. Και μερικοί άνθρωποι για να... χορεύουν!». So, let’s keep dancing. Το λέει και το τραγούδι...
«Είμαι περίεργη. Για το τι ακολουθεί...», λέει η ηλικιωμένη Daisy, δίνοντάς μας ένα πρόχειρο παράδειγμα από τα 1918, με την ιστορία - πρόλογο του κυρίου Gateau, ο οποίος κατασκεύασε ένα ρολόι υπόδειγμα, αλλά μ’ ένα ουσιαστικό ψεγάδι: οι δείκτες του έτρεχαν ανάποδα, σε μια απόπειρα του δημιουργού του να γυρίσει πίσω το χρόνο και να ξαναδεί το παιδί του που σκοτώθηκε στον πόλεμο. Είναι το πρώτο συγκλονιστικό απόσπασμα της δουλειάς που έχει κάνει ο David Fincher στο Benjamin Button. Θ’ ακολουθήσουν πολλά μέσα στα 166 λεπτά που διαρκεί το φιλμ. Διστάζεις. Τώρα σου ακούγεται κουραστικό. Φοβάσαι πως θα κοιτάς το ρολόι σου μέσα στην απόγνωση του χαμένου χρόνου. Πως μπορώ να κάνω τα πράγματα λίγο ευκολότερα; Πηγαίνω πίσω στην πρώτη φορά, θυμάμαι τα δάκρυα να μη σταματάνε στα end credits, τη διάρκεια να χάνει το νόημά της και το μυαλό να καθηλώνεται με σιγουριά. Ναι, τη ζωή του Benjamin Button μπορώ να τη σκέφτομαι... για μια ζωή. Σε καθησύχασα τώρα;
Είναι μια από τις λίγες φορές όπου ένα κινηματογραφικό σενάριο προσεγγίζει θέματα, προβληματισμούς και ερωτήματα τόσο... larger than life. Παραδόξως, παρμένα μέσα από ένα μικρό διήγημα του F. Scott Fitzgerald, από τα 1922. Ο συνδυασμός της ιστορίας μαζί με το όνομα του Fincher μετέτρεπαν το project σε ένα στοίχημα που κάνει τη λέξη «υπερφιλόδοξο» να φαντάζει τόσο λίγη... Οι πρώτες εικόνες και η συμμετοχή του Eric Roth στο σενάριο έφερναν μια προφανή γεύση από Forrest Gump (1994), ενώ το στοιχείο του φανταστικού, δίπλα στη θανατερά προδιαγεγραμμένη μοίρα του θνητού βίου, παρέπεμπε προς Big Fish (2003) μεριά. Το τελικό αποτέλεσμα ακυρώνει σχεδόν τις συγκρίσεις ή την προδιάθεση, καθώς ο Fincher ούτε με το συναίσθημα και την απλοϊκότητα του κυρίου Gump φλερτάρει, αλλά ούτε και διαθέτει το εμμονοληπτικό αισθητικό χάρισμα ενός Tim Burton για ν’ αφηγηθεί τη ζωή του ήρωά του σα παραμύθι. Ο Fincher είναι ο τεχνοκράτης των εικόνων που ήξερες, πάντοτε ικανός να σε αφήσει με το στόμα ανοιχτό για το επίτευγμα και το πόσο κιουμπρικά αφοσιώνεται στα ανομοιόμορφα projects του. Στην ψυχή, όμως, διατηρεί το... πολικό ψύχος.
Μα, θα μου πεις, πριν από λίγο πάλευες να συγκρατήσεις τα δάκρυά σου, πλαστές εντυπώσεις μας πουλάς; Για την ακρίβεια, αυτές μας τις «πουλά» ο Fincher - και το ταλέντο του εκεί είναι αδιαμφισβήτητο. Αυτό που κάνει τους δακρυϊκούς αδένες ν’ ανοίγουν σα κάνουλα και να πλημμυρίζουν το βλέμμα σου δεν οφείλεται στη δύναμη του Fincher ή στις συγκινητικές προσπάθειες του Brad Pitt και της Cate Blanchett να προσαρμόσουν τους ρόλους και την ερωτική τους ιστορία πέρα από τον ορισμό του χρόνου, αγκαζέ με τα ψηφιακά εφέ που τονίζουν τη σουρεαλιστική διαφορά ηλικίας τους. Το συναίσθημα που απλώνεται πάνω από την Παράξενη Ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον μεταδίδεται από τον ίδιο το θεατή, που όσο και να επιχειρήσει να δει το φιλμ με τρόπο μαγικό, παραμυθένιο και... κινηματογραφικό, κάπου συναντά μετωπικά και το ρεαλιστικό, το οποίο υπαγορεύει στην ψυχολογία του το δίχως ελπίδα συμπέρασμα: τίποτε δε ζει αιώνια. Κι αυτό μεταφράζεται σε φόβο. Για εκείνο το ερώτημα, το «τι γίνεται μετά;». Εκεί ο Fincher παραδίδει τα όπλα. Δεν τολμά ν’ αναμετρηθεί με κάτι τόσο μεγαλειώδες στη σύλληψη όσο η ανθρώπινη ύπαρξη του καθενός μας. Στηρίζεται στο δίχτυ προστασίας της γήινης, χαμηλότονης προσέγγισης και κλείνει τα μάτια της βιρτουοζιτέ ή της επιδειξιομανίας του (ως ξεχωριστής αξίας) στο άκουσμα της μαμάς Queenie και της ατάκας ότι όλοι θα «φύγουμε» με τον ίδιο τρόπο. Από τη ζωή. Και, μακάρι, και από την αίθουσα!
Άνισο και αλάνθαστο μαζί, το σύντομο - σε σχέση με τον πραγματικό σου βίο - πέρασμα της ζωής του Benjamin Button από τη μεγάλη οθόνη θα σχηματίσει και θα χαράξει σταυροδρόμια στο προσωπικό, ατομικό και τόσο διαφορετικό εγώ σου. Δεν πρόκειται να είναι κοινά, για κανέναν μας. Ούτε καν για δύο ανθρώπους που ερωτεύτηκαν, αγαπήθηκαν και νόμισαν πως μπορούν να είναι, τόσο ιδανικά, για πάντα μαζί. Στ’ αλήθεια, δε συμβαίνει. Αρκεί ν’ ακούσεις τα τελευταία λόγια αυτού του τόσο ασυνήθιστου ήρωα: «Μερικοί άνθρωποι γεννήθηκαν για να κάθονται δίπλα από ένα ποτάμι. Μερικοί για να τους χτυπούν οι κεραυνοί. Μερικοί έχουν μουσικό αυτί. Μερικοί είναι καλλιτέχνες. Μερικοί κολυμπούν. Μερικοί ξέρουν από κουμπιά. Μερικοί ξέρουν από Shakespeare. Μερικές για να γίνουν μητέρες. Και μερικοί άνθρωποι για να... χορεύουν!». So, let’s keep dancing. Το λέει και το τραγούδι...
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΠΟΛΛΩΝ CINEMAX CLASS
Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3236811.
Πεμ. - Τετ.: 17.00
ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX CLASS
Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3228821.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.20
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 1
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 20.00/ 23.00
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 2
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Σαβ. - Κυρ.: 15.00
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΔΙΑΝΑ
Περικλέους 14, Μαρούσι (ΗΣΑΠ Μαρούσι), 210-8028587.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 19.45/ 22.40
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 2
Λ. Κηφισίας 245, Ζηρίνειο, Κηφισιά (ΗΣΑΠ Κηφισιά), 2106233567, 2106232808.
Πεμ. - Τετ.: 21.15
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 3 Class
Δροσίνη 16 (απέναντι στο Βάρσο), Κηφισιά, 210-6231601, 2106231933.
Πεμ. - Τετ.: 19.10/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 16.00
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.30
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 2
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 17.15
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 22.30
CINE CITY 4
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 17.45
ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΔΗΜ. ΚΙΝ. ΣΙΝΕΑΚ
Πλ. Δημαρχείου, Πειραιάς, 210-4225653.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.20. Σάβ., Κυρ. & 15.50
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 23.15
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 18.15/ 21.30/ 01.00. Σάβ., Κυρ. & 11.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.45. Σάβ., Κυρ. & 16.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.15. Πέμ. - Σάβ. & 00.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 18.00/ 21.15/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 11.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.15/ 19.30/ 22.45. Σάβ., Κυρ. & 13.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 20.15/ 23.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.30/ 18.45/ 22.00/ 01.15. Σάβ., Κυρ. & 12.15
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 1
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.00
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 2
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 17.30
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 1
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 20.00/ 23.00
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Μεσογείων 232 & Βεντούρη (4η στάση Χολαργού), Χολαργός, 210-6525122.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 16.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 21.20. Σάβ., Κυρ. & 11.50/ 15.00. Παρ., Σάβ. & 00.30
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.10/ 22.20
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.10/ 22.20. Σάβ., Κυρ. & 12.50
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 21.20. Σάβ., Κυρ. & 15.00. Παρ., Σάβ & 00.30
ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ
Ελ. Βενιζέλου 152, Πλ. Δαβάκη, Καλλιθέα, 210-9592611, 2109536742.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.15
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: (εκτός Δευτ.) 19.20/ 22.40. Σάβ., Κυρ. & 12.40/ 16.00
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 20.00/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 13.20. Δευτ. μόνο 23.20
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 21.10. Σάβ., Κυρ. & 14.10
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Παρ. - Κυρ.: 21.10
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 22.20
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. 16.30/ 20.00/ 23.30. Σάβ., Κυρ. 12.15/ 20.00/ 23.30
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 21.15. Σάβ., Κυρ. & 14.15
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Σαβ. - Κυρ.: 21.15
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.30/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 12.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.15/ 22.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 15.15/ 18.30/ 21.45/ 01.00. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 14.00/ 17.15/ 20.30/ 00.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 13.15/ 16.30/ 19.45/ 23.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.45/ 23.15. Κυρ. & 16.30
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 20.00/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 13.20
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 22.40. Σάβ., Κυρ. & 16.10
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 21.00/ 00.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 18.30/ 22.00. Σάβ., Κυρ. & 11.30
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.30
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 23.00
Also on Movies for the Masses: The Curious Case of Benjamin Button (2008): Trailer
1/5
4/5