Harry Potter VI (2009): Tom Felton & Evanna Lynch interview


Αν δεν ήσουν ένας απ' τις τρεις χιλιάδες λαού που πολιόρκησαν τα Village Cinemas την περασμένη Τρίτη στο The Mall φρικάροντας σεκιουριτάδες και διοργανωτές με την παθιασμένη μανία με την οποία πηδούσατε τα σιδερένια κιγκληδώματα, αφού είχατε μπλοκάρει τις κυλιόμενες με τα ποδοβολητά σας, μπορεί η σκηνή του αλαφιασμένου πλήθους να σου φαινόταν σα βγαλμένη από ταινία ζόμπι, βλέποντάς την από απέναντι. Οι μαζεμένοι εκεί όμως δεν ήταν ακριβώς νεκροζώντανοι, αλλά μάλλον μαγεμένοι απ' τη δυνατότητα να ακουμπήσουν δυο απ' τους δευτεραγωνιστές της καινούριας εμφάνισης του Harry Potter στις αίθουσες, ευελπιστώντας να κλέψουν λίγη απ' τη μαγεία τους.

Σκοτεινό του ενός, φωτεινό της άλλης, τα ραβδάκια του Tom Felton και της Evanna Lynch, που ήρθαν στην Αθήνα για να γιορτάσουν το άνοιγμα τουHarry Potter and the Half Blood Prince, καλωσορίστηκαν από υστερικό ενθουσιασμό σε μια απ' τις πιο παθιασμένες πρεμιέρες που έχουν δει ποτέ, ή τουλάχιστον έτσι λένε, κι αν δεν τους πιστεύεις, φαντάζομαι θα ξέρουν ξόρκια να σε κάνουν να πεισθείς. Το επόμενο πρωινό, η Village Films τους είχε στημένους, φρεσκαρισμένους κι αγουροξυπνημένους, σε μια απ' τις πριβέ αίθουσες της --ανησυχητικά ομοιάζουσας στο Hogwarts-- Μεγάλης Βρετανίας, να απαντήσουν σ' ερωτήσεις, σε μια απ' τις όχι και τόσο συχνές φορές που φιλοξενείται τέτοιο junket στην Ελλάδα. Κάπου μέσα στην κουβέντα για το πώς είναι να συμμετέχεις σ' ένα τέτοιο project, πόσο σε σκλαβώνει και πόσο σ' απελευθερώνει, πώς το διαχειρίζεσαι όσο το ζεις και τι θα κάνεις όταν τελειώσει, μπορεί να προσέξεις μερικά προβληματάκια στον ήχο και μερικά παιχνιδάκια στο φως, αλλά ο εξοπλισμός ήταν μισθωμένος κι αποκλειστικός, οπότε για τα τεχνικά μη ρίξεις το φταίξιμο σ' εμένα, πες πως ήταν δουλειά του σκοτεινού μάγου χωρίς όνομα κι ασ' το να περάσει, μην βρεθείς και με καμιά κατάρα στο φινάλε.


Previously on Movies for the Masses: Home (2008): Ursula Meier interview

Five Minutes of Heaven (2009)

Πέντε Λεπτά πριν τον Παράδεισο
Five Minutes of Heaven, Poster

Σκηνοθεσία: Oliver Hirschbiegel
Σενάριο: Guy Hibbert
Παίζουν: Liam Neeson, James Nesbitt


Δες/Κρύψε το trailer

Το 1975 στη Βόρειο Ιρλανδία, ο προτεστάντης Alistair Little εκτέλεσε μπροστά στα μάτια του, τον αδερφό του καθολικού Joe Griffin. Τριάντα χρόνια αργότερα πρόκειται να ξανασυναντηθούν σε τηλεοπτική εκπομπή.Five Minutes of Heaven, PhotographΜια από τις 3720 παρόμοιες, όπως τις μετράνε οι εισαγωγικοί τίτλοι, η ιστορία του '75 είναι πραγματική, παρόλο που οι δυο άντρες δε συναντήθηκαν ποτέ στη συνέχεια. Έτσι, το σενάριο υπόθεσης, έχει να αντιμετωπίσει το εμπόδιο της έγκρισης κάθε λέξης του από τους ενδιαφερόμενους, επιπλέον του τηλεοπτικού προϋπολογισμού και των χρονικών περιορισμών που επιβάλλει η παραγωγή για λογαριασμό του BBC (που τη πρόβαλλε στις 5 Απριλίου). Και φυσιολογικά η ταινία, μετά από ένα εικοσάλεπτο.. παγκοσμίου επιπέδου (και βάλε) που σε εισάγει στην εποχή των συγκρούσεων και αναπαριστά τα ιστορικά γεγονότα, υποχωρεί στη συνέχεια συνεχώς σε ποιότητα και προχωράει σε αρκετούς από τους συμβιβασμούς εκπομπών στιλ Facing the Truth, τους οποίους κατά τα άλλα ψιλοχλευάζει. Σαφώς το θέμα είναι εξαιρετικότατα δύσκολο, σαφώς τα τραύματα είναι τόσο βαθιά που μερικές φορές δε θεραπεύονται, όμως η λύση που προτείνει έμπρακτα ο κύριος Guy Hibbert στην υποστατή άρνηση Little και Griffin να τρέχουν στα κανάλια (άρνηση από την οποία εμπνεύστηκε), δε καταφέρνει να μοιάσει και τόσο λιγότερο ενορχηστρωμένη ούτε και τόσο περισσότερο απελευθερωτική. Επιπλέον, και μάλλον εγκληματικά, όχι μόνο αφήνει να πάει ουσιαστικά χαμένο το βίωμα από τον Little της διαστρέβλωσης της πραγματικότητας στην οποία οδηγεί η ένταξη σε κλειστές ομάδες όπως η UVF, αλλά το στρέφει να πυροβολήσει.. τους μουσουλμάνους. Όταν είναι δεδομένο ότι αυτή ακριβώς την, με τη γέννησή τους, ένταξη των κατοίκων σε ευρύτερες αντίπαλες χριστιανικές ομάδες, την εκμεταλλεύτηκε, τη συντήρησε, και την έσμπρωξε στο έπακρο η βρετανική κατοχική δύναμη στην Ιρλανδία.

Με όλες τις αντιρρήσεις σου και τις αδυναμίες τους, τα Πέντε Λεπτά πριν τον Παράδεισο (2009) παραμένουν αξιοπρόσεκτα, και όχι μόνο σαν ένα κάποιο βελάκι προς κατεύθυνση διαφορετική από τηλεοπτικές παπάρες. Ο James Nesbitt, κάτι σαν εθνικός θησαυρός για τη περιοχή πια και πρωταγωνιστής σε μια από τις σημαντικότερες ταινίες της δεκαετίας στο Bloody Sunday (2002), στήνει ένα ρόλο που ξεπερνάει όλες τις.. κληρονομικές αντιξοότητες (τον ανύπαρκτο χρόνο στο πόσο τελικά δεμένη ήταν η οικογένειά του, πόσο πυροβολημένη η μάνα του, πόσο αβοήθητη η ενηλικίωσή του), σε κρατάει κρεμασμένο να παρατηρείς τις αντιδράσεις του, και μπορεί να τσιμπήσει και τίποτα υποψηφιότητες παρόλο που το συνολικό επίπεδο της ταινίας δε μπορεί ακριβώς να τις στηρίξει. Ο Liam Neeson βγάζει, μάλλον μετά από παρότρυνση, λιγάκι παραπάνω από επαγγελματικά την όλη συντριβή του ρόλου του, και δε βοηθιέται να δείξει και καμιά άλλη πλευρά, ενώ η σκηνοθεσία του Oliver Hirschbiegel δίνει, συνηθισμένα πια, δείγματα ιδιοφυίας που μπορεί ενίοτε να πνίγεται και σε κουταλιές νερού.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
CINE DEXAMENI EMPORIKI BANK 2008
Πλατεία Δεξαμενής, Κολωνάκι, 210-3623942, 210-3602363.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00

ΨΥΧΙΚΟ - ΦΙΛΟΘΕΗ
CINE ΨΥΧΙΚΟ EMPORIKI BANK
Κηφισίας 290 & Παρίτση 2, Ψυχικό, 210-6777330, 331.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00

Flashback στα καλύτερα φιλμ της σεζόν 2008-2009

Μια ερωτευμένη βαμπιρούλα στη Στοκχόλμη του '82, ένας 19χρονος φαντάρος στη Σάμπρα και Σατίλα του '82 και πάλι, κι ένας μουσάτος λιώμα στο Λας Βέγκας του σήμερα, είναι για τις μάζες τα πρόσωπα της σεζόν των ελληνικών αιθουσών που έκλεισε το Δεκαπενταύγουστο.

Τώρα, αν έχεις ασχοληθεί ποτέ με οτιδήποτε, ξέρεις ότι οι λίστες είναι για όσους δεν ασχολούνται, και γι' αυτό είναι φυσικά.. εξαιρετικά δημοφιλείς. Στις Μάσες, από τη μια το να πούμε σε όσους μας διαβάζουν (για παράδειγμα) ποιές ήταν οι κορυφαίες ταινίες της χρονιάς, το βλέπουμε λιγάκι προσβολή αφού.. μας διαβάζουν και τις ξέρουν καλύτερα. Και από την άλλη είμαστε λιγάκι και φαν της τεχνολογίας που απλουστεύει τα πράγματα από την εποχή που να βάζεις τρέιλερ σε θέμα ήταν αξιοπερίεργο, οπότε τις πιο πολύ και πιο μαζικά εκτιμημένες ταινίες των τελευταίων 365 ημερών τις βλέπεις μαγικά κάθε μέρα σε οποιαδήποτε κριτική. Ε, και άμα δε μας εξέφραζαν σχεδόν απόλυτα όσες εμφανίζονται σε αυτή τη λίστα, τότε θα είχαμε περιοριστεί εδώ και καιρό στη κανονική μας δουλειά, το σφάξιμο μπακαλιάρων. Οπότε πες ότι αυτή τη φορά βρέθηκε περισσότερος χρόνος για το σχετικό επετειακό αποθανάτισμα πριν πιάσει δουλειά ο χαρτοφάγος της ιστορίας, κι εγώ γράφω τη λεζάντα που δε διαβάζει κανένας απλά για να φαίνεται οπτικά καλύτερο το θέμα, και πάμε να τραγουδήσουμε όλοι μαζί:



Låt den Rätte Komma In (2008)
Låt den Rätte Komma In, Photograph
...όχι απλά σφραγίζει ή "αναθεωρεί" ένα ολόκληρο φιλμικό είδος αλλά και τοποθετείται ήδη ανάμεσα στην εκλεκτή λίστα των σημαντικότερων όλων των εποχών, τρόμου ή μη...


Waltz with Bashir (2008)
Waltz with Bashir, Photograph
...σα πραγματικά επιβλητικό κινηματογραφικό επίτευγμα, είναι μια κατηγορία μόνο του, πέρα από τη σπάνια του κινούμενου ντοκιμαντέρ που φέρνει στις αίθουσες...


The Hangover (2009)
The Hangover, Wallpaper
.. ξεπερνάει όπου να 'ναι στην Αμερική τον Μπάτσο του Μπέβερλι Χιλς (1984) στη κορυφή των μεγαλύτερων ακατάλληλων κωμωδιών ever...



Slumdog Millionaire (2008)
... ένα παγκόσμιο ποπ διαμαντάκι, που όσο και να το σιχάθηκες στην επανάληψη, είναι σίγουρο ότι θα σε χορεύει όπου σε πετύχει την υπόλοιπη ζωή σου...


The Wrestler (2008)
...κάτι σαν Rocky (1976) που θα 'κανε ο Kazan αν είχε γεννηθεί με δυο αρχίδια, κάτι σαν το Οργισμένο Είδωλο (1980) του κατς, κάτι ταπεινό και περήφανο σαν άλμα πίστης προς τον ουρανό...


Transformers: Revenge of the Fallen (2009)
...εκείνο το εκρηκτικό πανηγύρι δράσης που εξιλεωνόταν για όλα του τα ελαττώματα με τις υπερθεαματικές αρετές που σου πρόσφερε απλόχερα την ίδια στιγμή; Φαντάσου το αυτό, σε μεγαλύτερο...


Gran Torino (2008)
...πατάει γκάζι και χάνεται, αφήνοντας στη σκόνη του ένα ρέκβιεμ για την εικόνα του Αμερικανού ήρωα στις προηγούμενες γενιές κι έναν μεγάλο άνθρωπο για τις επόμενες...


Mesrine: L'Instinct de Mort (2008)
...δε σκοπεύει να ηρωποιήσει τον γκάνγκστερ των γκάνγκστερ παρόλο που είναι τόσο γκανγκστερικό όσο και τα πιο ανώτερα δείγματα του είδους, από οποιαδήποτε χώρα...


Crank: High Voltage (2009)
... ξερνάει την απόλυτη ταινία των 00s, φωτογραφημένη για να αποτελειώσει την ήδη αποσυντονισμένη ικανότητά σου να διακρίνεις ανάμεσα σε FPS, TPS και πραγματικότητα...


Tropic Thunder (2008)
... χωρίς να έχει πολλά όρια ούτε στη βουτιά στο χοντρό γέλιο, σιγουρεύει ότι θα παραμείνει κλασική σε κοινό πολύ μεγαλύτερο από αυτό των όσων πιάσανε όλα τα inside jokes και τα ανακυκλώνουν ήδη σε κάθε ευκαιρία...



Bubbling under, με χαμηλότερη βαθμολογία ή μικρότερο κοινό αλλά παρολαυτά άξια μνείας είναι τα Tropa de Elite (2007), Gomorra (2008), Body of Lies (2008), The Visitor (2007), Mesrine: L'Ennemi Public N°1 (2008), Star Trek (2009), The Last House on the Left (2009) και Taken (2008). Με επιπλέον σύσταση (εκτός από το άτυπο τοπ-20+ των Μαζών) και μια θέση στο τοπ-10 του cinemad, έρχονται από το παρελθόν και τα WALL•E (2008), The Wackness (2008) και Milk (2008). Τέλος, κλείνοντας τον κύκλο και ξαναπηγαίνοντας προς τη κορυφή, εκεί κάπου στις θέσεις με τις φωτογραφίες βάλε και μια ταινία για την οποία οι θέσεις σε λίστες είναι μάλλον κοινοτοπία, όπως λέει και ο cinemad που υπογράφει και το ύστατο quote, κατ' εξαίρεση όχι από τη κριτική του αλλά από τη κορυφή της λίστας του.



Synecdoche, New York (2008)
Synecdoche, New York, Photograph
Η ζωή, η τέχνη και το αναπόφευκτο. Η μεγάλη τριπλή ήττα. Φαντάσου τώρα πως το τέλος είναι ακόμη πιο μίζερο. Και πως κάποιος μας το υπαγορεύει. Μας το’ χει έτοιμο. Μπορείς ν’ αντέξεις τόση αλήθεια στο σινεμά; Εγώ, τι να πω... I’m just a little person.


Harry Potter and the Half-Blood Prince (2009)

Ο Χάρι Πότερ και ο Ημίαιμος Πρίγκιψ
Harry Potter and the Half-Blood Prince, Poster

Σκηνοθεσία: David Yates
Σενάριο: Steve Kloves
Παίζουν: Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson, κ.ά.


Δες/Κρύψε το trailer

Αυτή τη χρονιά στο Χόγκουαρτς, από τη μια ο Επιλεγμένος μικρός μάγος κάνει τον ντεντέκτιβ για να εξηγήσει το μυστήριο της αθανασίας του Βόλντεμορτ, και από την άλλη ένας επιλεγμένος ξανθός μάγος κάνει τον πορτιέρη για να μπάσει το τέλος της παντοδυναμίας του Ντάμπλντορ.Harry Potter and the Half-Blood Prince, PhotographΜε τόση μαζεμένη αποδεδειγμένη εμπειρία στη παραγωγή και τόσες μαζεμένες σαφέστατες ενδείξεις εδώ και ενάμισο χρόνο, δεν υπήρχε καμιά αμφιβολία ότι ο Χάρης Κεραμοπλάστης ο Έκτος θα ήταν ο πιο αισθητικά συνεπής, ψηφιακά προσεγμένος, αφηγηματικά ισορροπημένος, ερμηνευτικά δουλεμένος, ρομαντικά φορτισμένος και σεξουαλικά προχωρημένος μέχρι τώρα. Και ο David Yates που ξαράχνιασε τη σειρά στο Τάγμα του Φοίνικα (2007), μαζί με τον Mark Day που είχε περισσότερο χρόνο απ' όσο θα μπορούσε να ονειρευτεί για να τελειοποιήσει στο μικροδευτερόλεπτο το ρυθμό των κοψιμάτων του, οι δυο χαμάληδες που ιδιοφυέστατα είχε προσθέσει η παραγωγή στο πέμπτο βήμα της, πρόσθεσαν μια σκηνοθεσία αντιφανταχτερότατα αντιστριγκλιάρικη, υπηρετώντας θαυμάσια το στοιχειακό υλικό τους, τα παιδιά που μεγάλωσαν και βγάζουν ανθρωπιά και τα βυζιά που μεγάλωσαν και βγάζουν μάτια. Σαν επιπλέον μπόνους, ο αέρας που παραχωρεί ο Yates στους βασικούς χαρακτήρες του, απορροφάει και τους κραδασμούς από αυτό το μοναδικό φυσικά ανεξέλεγκτο κομμάτι της υπερμηχανής που κόβει δισεκατομμύρια από το 2001 μακάρια αποκομμένη της περιστροφής του πλανήτη, αφού όπως κατάλαβες, τα κάποτε χαριτωμένα πιτσιρίκια όχι μόνο δε χωράνε πια στα ρούχα των ρόλων τους αλλά σε ορισμένες φάσεις απειλούν να τα κουρελιάσουν σα χτυπημένα από ακτίνες γάμμα. Στην όλη μεταξένια αίσθηση για το συνολάκι της ταινίας, σημαντικό credit πάει και στα μέτρα που είχε πάρει ο Steve Kloves, με ένα σενάριο που γεμάτο αυτοπεποίθηση στένεψε τις μπούρδες και άφησε μερικούς πόντους, τόσο στο λαιμό για να φανεί μια εκπληκτική μαυρούλα κόσμημα που κάνει αντίθεση με το πράμα στο οποίο κατάληξε μεγαλώνοντας η Bonnie Wright (ο κρυφός έρωτας του Χάρη), όσο και λίγο κάτω από τη μέση για να προστεθεί το κούνημα που ανάβει τα αίματα μέσα από τη περιβόητη, εκτός βιβλίου, σκηνή με δράση στα σπαρτά.

Τι κρίμα λοιπόν που όλη αυτή η πείρα και το ταλέντο καταλήγουν προκαθορισμένα σε κηδεία τόσο στη ταινία όσο και για τη ταινία, μιας που το σύμπαν της J.K. Rowling είναι πια οριστικά so 2007 και έχεις αρχίσει να ξεχνάς τι έγινε στο τέλος του ακόμα κι αν σε ενδιέφερε ποτέ, ενώ η παραγωγή της Warner είναι so 2008 και δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι δεν έχει βγει στις αίθουσες ακόμα κι αν έφαγες τα τελευταία δυο χρόνια να τη περιμένεις.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX CLASS
Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3228821.
Τρ. - Τετ.: 19.30/ 22.30
ΑΙΓΛΗ
Κήπος Ζαππείου, 210-3369369.
Τρ. - Τετ.: 20.15/ 23.00

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 1
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Τρ. - Τετ.: 17.20/ 20.10/ 23.00

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΧΛΟΗ
Κασαβέτη 17, Κηφισιά, 210-8011500.
Τρ. - Τετ.: 21.00
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 1
Λ. Κηφισίας 245, Ζηρίνειο, Κηφισιά (ΗΣΑΠ Κηφισιά), 2106233567, 2106232808.
Τρ. - Τετ.: 19.30/ 22.30

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 2
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Τρ. - Τετ.: 20.00/ 22.45

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Τρ. - Τετ.: 19.30/ 22.30

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΔΗΜ. ΚΙΝ. ΣΙΝΕΑΚ
Πλ. Δημαρχείου, Πειραιάς, 210-4225653.
Τρ. - Τετ.: 19.20/ 22.20
ΣΙΝΕ ΣΕΛΗΝΗ
Αγ. Νικολάου 17 & Πανθέας, Σελήνια Σαλαμίνας, 210-4670011-2.
Τρ. - Τετ.: 21.30

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3 COSMOTE
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 17.15/ 20.15/ 23.15
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 16.15/ 19.15/ 22.15/ 01.15
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: Τρ. 15.15/ 18.15/ 21.20/ 00.15. Τετ. 15.15/ 18.15/ 21.15/ 00.15

VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 19.30/ 22.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 18.30/ 21.30/ 00.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 15.30/ 18.30/ 21.30/ 00.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 16.30/ 19.30/ 22.30/ 01.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 14.30/ 17.30/ 20.30/ 23.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 13
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 15.00/ 18.00/ 21.00/ 00.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 16.00/ 19.00/ 22.00/ 01.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 14.00/ 17.00/ 20.00/ 23.00
VILLAGE COOL (ΘΕΡΙΝΟΣ)
Θηβών 228 & Παρνασσού (μέσα στον κήπο του Park), 210-4278600.
Τρ. - Τετ.: 21.45

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΦΙΛΙΠ
Ελ. Βενιζέλου 40, Ν. Σμύρνη,, 210-9332766.
Τρ. - Τετ.: 21.00

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 2
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Τρ. - Τετ.: 18.00/ 21.00
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Τρ. - Τετ.: 17.00/ 20.00/ 23.00

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΜΙΚΟ
Επιδαύρου & Ανδρούτσου 20, Χαλάνδρι, 210-6815532, 2106826372.
Τρ. - Τετ.: 20.40/ 23.10
ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Μεσογείων 232 & Βεντούρη (4η στάση Χολαργού), Χολαργός, 210-6525122.
Τρ. - Τετ.: 19.30/ 22.30

ΓΑΛΑΤΣΙ
ΑΤΤΙΚΟΝ ΑΛΣΟΣ SUZUKI
Στο Αττικόν Άλσος (Περιφερειακός Πολυγώνου-Γαλατσίου), 210-6997755, 210-6997788.
Τρ. - Τετ.: 20.40

ΓΕΡΑΚΑΣ - ΠΑΛΛΗΝΗ - ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ
ΣΙΝΕ ΠΑΛΛΗΝΗ
Ελ. Βενιζέλου 3 & Λεωφ. Μαραθώνος, 210-6666815, 210-6666284.
Τρ. - Τετ.: 20.40/ 23.10

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ. - Τετ.: 16.00/ 19.00/ 22.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ. - Τετ.: 18.30/ 21.30
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ. - Τετ.: 17.00/ 20.00/ 23.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ. - Τετ.: 16.30/ 19.30/ 22.30
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 (ΘΕΡΙΝΟΣ)
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ. - Τετ.: 21.00/ 00.00

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ. - Τετ.: 18.30/ 21.30/ 00.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ. - Τετ.: 17.30/ 20.30/ 23.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ. - Τετ.: 16.00/ 19.00/ 22.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ.: 21.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ. - Τετ.: 17.00/ 20.00/ 23.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ. - Τετ.: 19.30/ 22.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τρ. - Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00

ΔΑΦΝΗ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Κύπρου 68 & Δωδεκανήσου, Αργυρούπολη, 210-9922098.
Τρ. - Τετ.: 20.30/ 23.10

ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ
VILLAGE COOL ΤΥΜΒΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Παραλία Μαραθώνα, 2294055566. 6977500030.
Τρ. - Τετ.: 20.40/ 23.15

ΤΑΥΡΟΣ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΜΟΣΧΑΤΟ
ΕΤΟΥΑΛ
Ελ. Βενιζέλου 152, Πλ. Δαβάκη, Καλλιθέα, 210-9592611, 2109536742.
Τρ. - Τετ.: 19.30/ 22.30

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Τρ. - Τετ.: 18.10/ 21.10/ 00.10
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Τρ. - Τετ.: 19.10/ 22.10
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Τρ. - Τετ.: 17.10/ 20.10/ 23.10

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Τρ. - Τετ.: 18.15/ 21.15
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Τρ. - Τετ.: 19.45/ 22.45
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Τρ. - Τετ.: 17.30/ 20.30/ 23.30
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Τρ. - Τετ.: 19.00/ 22.00

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Τρ. - Τετ.: 18.00/ 21.00
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Τρ. - Τετ.: 19.30/ 22.30

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 15.15/ 18.30/ 21.45/ 01.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 16.30/ 19.45/ 22.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 14.30/ 17.45/ 21.00/ 00.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 15.45/ 19.00/ 22.15/ 01.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 20.15/ 23.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 19.00/ 22.15

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Τρ. - Τετ.: 17.10/ 20.10/ 23.10
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Τρ. - Τετ.: 18.10/ 21.10/ 00.10
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Τρ. - Τετ.: 19.10/ 22.10

ΚΑΛΑΜΟΣ - ΩΡΩΠΟΣ
ΩΡΩΠΟΣ
Πινδάρου 5, Σκάλα Ωρωπού, 22950/38979.
Τρ. - Τετ.: 21.00/ 23.25

ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
VILLAGE COOL MARIEL
Λ. Μαρκοπούλου 39, Πόρτο Ράφτη, 22990/71335.
Τρ. - Τετ.: 21.15

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 14.00/ 17.00/ 20.00/ 23.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 15.00/ 18.00/ 21.00/ 00.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 15.40/ 18.50/ 22.00/ 01.10
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Τρ. - Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00

ΠΑΓΚΡΑΤΙ- ΒΥΡΩΝΑΣ - ΥΜΗΤΤΟΣ
ΑΡΚΑΔΙΑ
Καραολή Δημητρίου 36 & Φορμίωνος 222, Πάρκο Ν. Ελβετίας, Βύρωνας, 210-7661166, 210-7661226.
Τρ. - Τετ.: 21.10

ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ- ΠΑΠΑΓΟΥ
ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ EMPORIKI BANK
Αγ. Ιωάννου 2, Αγ. Παρασκευή, 210-6010561, 210-6010497.
Τρ. - Τετ.: 20.40

ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ-ΔΡΟΣΙΑ
ΑΛΙΚΗ
Πλατεία Δροσιάς, 210-6229645, 2102234226.
Τρ. - Τετ.: 21.00

ΒΑΡΚΙΖΑ - ΣΑΡΩΝΙΔΑ
ΡΙΑ
Αφροδίτης 8, Βάρκιζα, 210-8970844, 2108971654.
Τρ. - Τετ.: 20.30/ 23.10
ΤΡΙΑΝΟΝ CINEMAX
Κεφαλληνίας 4, Σαρωνίδα, 22910-54931.
Τρ. - Τετ.: 20.20/ 23.00


Inception (2010): Κινηματογραφικό teaser


Προπομπός της επιστροφής του κινηματογράφου με τη νέα δεκαετία, μοιάζει ο πειραχτήρικος του Inception (2010) που ανέβασαν πριν λίγο οι του Yahoo! Movies με την αγάπη τους στον μονοφωνικό ήχο.

Ο μεγαλύτερος δημιουργός και ο μεγαλύτερος σταρ στο τέλος της πρώτης δεκαετίας του 21ου αιώνα, μάλλον με τη μεγαλύτερη παλιά τεχνολογία (65mm) και τον μεγαλύτερο παλιο-προϋπολογισμό του είδους ($200M), φαίνεται λίγο πολύ να επιχειρούν να αναστήσουν το κλασικό ενήλικο χολιγουντιανό θρίλερ που άφησε επιθανάτιους ρόγχους στο Body of Lies (2008) και στο State of Play (2009). Καστ πηγμένο στα αναγνωρίσιμα ονόματα (Marion Cotillard, Ellen Page, Joseph Gordon-Levitt, Michael Caine, Ken Watanabe, και αρκετά ακόμα), γυρίσματα.. στις πέντε ηπείρους (LA, Κάλγκαρι, Λονδίνο, Παρίσι, Τανγκέρη, Τόκιο) και για εφτά μήνες, και θέμα τόσο μυστικό που η Warner να κατεβάζει όσα σχόλια στα φόρα(!) πάνε ελάχιστα πιο μακριά από το "σύγχρονη ταινία επιστημονικής φαντασίας και δράσης τοποθετημένη στην αρχιτεκτονική του νου", όλα έχουν έναν αέρα κλασικής μεγάλης παραγωγής, και προς τα κει δείχνει και το teaser που εμφανίστηκε εξαιρετικά νωρίς στη κινηματογράφησή της, προφανώς για να τονίσει ότι το σινεμά μπορεί να έχει κι άλλη επιλογή εκτός από κακομούτσουνα ξυπόλυτα ψηφιακά στρουμφάκια στο διάστημα.



Capitalism: A Love Story (2009): Trailer συλλήψεων


Μέσα στο χαμό των συζητήσεων για την αναμόρφωση του αμερικάνικου συστήματος υγείας, κάποιοι κατηγορούν το Sicko (2007) για το κάρφωμα απλών ιδεών στο μυαλό απλών ανθρώπων, όμως ελάχιστοι αμφιβάλλουν ότι όχι μόνο είναι πιο επίκαιρο από ποτέ αλλά και δημιούργησε σε μεγάλο βαθμό την επικαιρότητά του (ανοίγοντας μάτια, στα χρόνια ενδιάμεσα). Και, άσχετα με το πόσοι άπειροι και άπειρες δεξιά κι αριστερά κοιτάζονται στον καθρέφτη και νομίζουν ότι το αξίζουν περισσότερο, το status του Michael Moore στον φεστιβαλικό κόσμο έχει φτάσει πια σε σημείο να είναι σχεδόν ταυτόχρονα headliner και στη Βενετία και στο Τορόντο, με το πιο πρόσφατό του ντοκιμαντέρ (τεχνικά) ή "op-ed piece" (για τον ίδιο) ή όπως θες πέστο. Και ο μισός τουλάχιστο πλανήτης περιμένει από το Capitalism: A Love Story (2009) όχι να του εξηγήσει τι έγινε στη Μεγάλη Ύφεση του 21ου αιώνα, αλλά να κάνει συλλήψεις και να προχωρήσει με συνοπτικές διαδικασίες στη πίσσα και τα πούπουλα. Και αυτό ακριβώς σκοπεύει να κάνει το φιλμ, όπως δείχνει πια καθαρά το τρέιλέρ του που κυκλοφόρησε, εμπρεπώς στο CNN και στο κανάλι του Moore στο YouTube, στα τέλη της προηγούμενης βδομάδας.

Και αν κοντοσταθείς να αναλογιστείς πού έχει φτάσει ένας άνθρωπος που δε θα γύριζες να τον κοιτάξεις στο δρόμο, με ένα κινηματογραφικό είδος στο οποίο δε δίνει κανένας σημασία ούτε στις μαζώξεις επίδειξης σινεφιλίας, καταλαβαίνεις γιατί το ασύλληπτο του πράγματος τον έχει καταπλακώσει τόσο που σκοπεύει να ασχοληθεί, προσωρινά ή μόνιμα, με τίποτα πιο εύκολο.


Previously on Movies for the Masses: The Wolfman (2010): Κλασικό trailer

The Wolfman (2010): Κλασικό trailer


Με φωτορεαλιστικούς ανθρώπους, φωτορεαλιστικά δάση, φωτορεαλιστικά γιοφύρια, και Hammer-ορεαλιστική ομίχλη, το trailer του Wolfman (2010) που σηματοδοτεί μάλλον και μια νέα προσπάθεια της Universal να εκμεταλλευτεί τον κατάλογο με τα διάσημα τερατάκια της, έβγαλε δόντια στο Yahoo! Movies τη Πέμπτη, απέναντι σε αυτό του Avatar (2009) που είχε προαναγγελθεί ως η δευτέρα παρουσία του κινηματογράφου.

Ίσως αναπάντεχα, ρεντίκολο των διαδιχτύων δεν κατέληξε η παραγωγή της οποίας το σενάριο είχε ξαναγραφτεί σχεδόν από την αρχή, ο σκηνοθέτης είχε πέρσι αποχωρήσει τρεις βδομάδες πριν αρχίσουν τα γυρίσματα, ο υπεύθυνος για το makeup εξέφρασε αρκετές αμφιβολίες για τα CGI, το μοντάρισμα απαίτησε την άνοιξη εκτεταμένα επαναληπτικά σε δυο ηπείρους, η ημερομηνία εξόδου έχει μαζέψει τη προσοχή των γραφείων στοιχημάτων με τις αναβολές κάθε 2-3 μήνες, και το studio περνάει μια από τις χειρότερες χρονιές του. Ο Wolf Μan (1941) μπαίνει γενικά στις κορυφαίες επιλογές των απανταχού λυκόφιλων (μετά το American Werewolf in London (1981) φυσικά), και όπως βλέπεις (και είχε φανεί και από τα πρώτα screenings) το remake σέβεται απόλυτα την ατμόσφαιρα κλασικού τρόμου που απαιτείται, ενώ έχει και έναν Anthony Hopkins να υπονοεί σε κάθε σκηνή ότι κάτι παραπάνω ξέρει από φεγγάρι αστέρια και μάσημα τρυφερής χωριατοπούλας, και προσθέτει στον πρωταγωνιστικό ρόλο τον Benicio Del Toro που, σα μέγας φαν της πρώτης ταινίας, μπορεί να μοιάζει λίγο εκτός κλίματος στις σκηνές όπου κάνει τον ανυποψίαστο, όμως θα τον πίστευες και χωρίς τριχωτό μεϊκάπ εκεί που απειλεί να τους φάει όλους. Τα ψηφιακά εφέ της μεταμόρφωσης (που όλοι τα περίμεναν με ανησυχίες) είναι αρκετά δουλεμένα για να έχουν στο μοντάζ και μερικά δέκατα του δευτερολέπτου παραπάνω από τα συνηθισμένα, στα πρακτικά (εφέ) ο Rick Baker φανερά έχει βάλει κι αυτός το μεράκι του φαν παρόλο που δεν τον άφησαν να κάνει και το χέρι στο χέρι, ο τετράποδος λυκάνθρωπος που ακούγονταν την εποχή των reshoots μάλλον θα είναι τελικά ο δεύτερος, ο αντίστοιχος σε αυτόν του Béla Lugosi το '41, και έτσι, ακόμα και αν το συνολικό κόστος της δε πλησίαζε πια τα $120 εκατομμύρια, και πάλι λόγος να κρατήσει τη παραγωγή μακριά από τις αίθουσες δε φαίνεται να υπήρχε για τη Universal. Ίσα ίσα.


Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.