Key Art Awards 2007: Οι αφίσες της χρονιάς

Μπορεί στα Όσκαρ να μην κατάφερε όλα αυτά που περίμενε, αλλά στα φετινά Key Art Awards του Hollywood Reporter, η Μικρή Ηλιαχτίδα (2006) γέμισε διακρίσεις το κατακίτρινο λεωφορείο που την είχε φτάσει ως εκεί, επιβεβαιώνοντας με το βραβείο Best of Show του έντυπου κομματιού, την πιο δυναμική και επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια της σαιζόν.

Little Miss Sunshine, Poster
Αναμενόμενα, η Άβολη Αλήθεια (2006) του Al Gore έπιασε εξίσου ανεβασμένες επιδόσεις, κερδίζοντας και τα τρία βραβεία (αφίσα, trailer, και τηλεοπτικό spot) της καινούριας κατηγορίας για ντοκιμαντέρ, ενώ το αγαπημένο μας στα trailer, Little Children (2006), ισοψήφισε με το Thank You for Smoking (2005) για το Best of Show του οπτικοακουστικού διαφημιστικού κομματιού (τουτέστιν trailer και τηλεσποτάκια). Στις μεμονωμένες κατηγορίες η σαδιστική έμπνευση της New Wave Creative για το teaser poster του Crank (2006) δεν πέρασε απαρατήρητη και μαζί με την ύπουλη κοκκινοσκουφίτσα του Hard Candy (2005), και το γαμηστερά εύγλωττο αμερικάνικο poster του Τhe Descent (2005), έφτιαξαν ένα πολύ ωραίο φοβοσυνολάκι στις κατηγορίες teaser, drama και horror αντίστοιχα, με την πλειοψηφία του απέναντι στο retro του V for Vendetta (2006) που κέρδισε το βραβείο αφίσας για action/adventure να δείχνει ότι του χρόνου οι διαφημιστές θα τα βρουν σκούρα αν συνεχίσουν παρόμοια εικαστική διαδρομή, και έρθουν απέναντι στις εξαιρετικές δουλειές του Hostel: Part II (2007), που με τόσο μίσος κατήγγειλαν οι δημοσιογράφοι τις προηγούμενες βδομάδες.

Crank, Teaser PosterHard Candy, PosterThe Descent, US PosterAn Inconvenient Truth, PosterV for Vendetta, Poster

Δες/Κρύψε όλους τους νικητές



Action/Adventure Posters
"V For Vendetta" -- Concept Arts & Warner Bros.

Animation Posters
"Ice Age The Meltdown" -- Faction Creative & 20th Century Fox

Comedy Posters
"Little Miss Sunshine" -- BLT & Associates, Inc. & Fox Searchlight

Documentary Posters
"An Inconvenient Truth" -- The Ant Farm & Paramount Vantage

Drama Posters
"Hard Candy" -- Art Machine & Lionsgate

Horror Posters
"The Descent" -- Art Machine & Lionsgate

Teaser Posters
"Crank" -- New Wave Creative & Lionsgate

International Posters
"Paris Je T'aime" -- The Refinery & Celsius Films

Festival/Market Posters
"Los Angeles International Short Film Festival" -- Crew Creative

Theatrical Standees
"Over the Hedge" -- JJ&A & Dreamworks SKG

Special Recognition Print
"The Prestige" -- Crew Creative & Warner Bros. International

Outdoor Advertising
"Borat: Cultural Learnings of America For Make Benefit The Glorious Nation of Kazakhstan" -- New Wave Creative & Fox International

Co-Branded-Print
"Cars: State Farm - New York Times Insert" -- Pixar Animation Studios & Buena Vista Pictures Marketing

Best Copy (Print & A/V)
"Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby"-- Ignition Creative & Sony Pictures

DVD Packaging - Print
"Grease: Leather and Satin Jackets, Rockin Rydell Special Edition" -- Multi Packaging Solutions & Paramount Home Entertainment

Special Recognition - Home Entertainment
"Walk The Line: The Black Edition" -- Shoolery Design & 20th Century Fox Home Entertainment

Consumer A/V - Home Entertainment
"Reds" -- The Cimarron Group & Paramount Home Video

Action/Adventure Trailers
"Casino Royale" -- Create Advertising Group & Sony Pictures

Comedy Trailers
"Thank you for Smoking" -- Craig Murray Productions & Fox Searchlight Pictures

Documentary Trailers
"An Inconvenient Truth" -- The Ant Farm & Paramount Vantage

Drama Trailers
"Little Children" -- Mark Woollen & Associates & New Line Cinema

Horror Trailers
"The Hills Have Eyes" -- Trailer Park & Fox Searchlight Pictures

Action/Adventure TV Spots
"X-Men : The Last Stand" -- Trailer Park & 20th Century Fox

Comedy TV Spots
"Scary Movie 4" -- inSync Advertising & Dimension Films

Documentary TV Spots
"An Inconvenient Truth: Percussion Revised" -- Paramount Vantage & Paramount Vantage

Drama TV Spots
"Little Children" -- Mark Woollen & Associates & New Line Cinema

Horror TV Spots
"When a Stranger Calls" -- inSync Advertising & Screen Gems

Animation A/V (Trailers & TV Spots)
"Cars" -- Trailer Park & Walt Disney Pictures

Special Recognition - A/V
"United 93" -- Aspect Ratio & Universal Pictures

International Trailers & TV Spots
"Casino Royale" -- Create Advertising Group & Sony Pictures International

Motion Graphics
"The Da Vinci Code" -- Intralink & Sony Pictures

Co-Branded Audio Visual
"Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest: Office Attack - Master Foods" -- McCann-Erickson & Buena Vista Pictures Marketing

Best Website Design
"Miami Vice" -- Project C & Universal Pictures

Special Recognition - Internet
"Snakes On A Plane" -- Varitalk & New Line Cinema



2 Responses so far.

  1. verbal said

    Στα highlights των φετινών Key Art Awards, και η ειδική τιμητική βράβευση στον Robert Rodriguez, που με τις δουλειές του, λέει, εμπνέει το δημιουργικό της διαφήμισης, να κυνηγάει νέα επίπεδα δημιουργικότητας. Που έχει πλάκα, γιατί εντάξει, πέρσι το Sin City (2005) του είχε σαρώσει στη διοργάνωση, αλλά φέτος το Grindhouse (2006) πήγε άπατο, κάτι που δεν ξέρω πώς μπορεί να κάνει όσους το πουλούσαν, να νιώθουν ιδιαίτερα δημιουργικοί...

  2. cheaplog said

    Όπως περίπου και πέρσι, στο θέμα των υποψηφιοτήτων για τα Key Art Awards, να βάλω μια υποσημείωση με τους νικητές των όγδοων Golden Trailer Awards που βραβεύτηκαν στις 31 Μαΐου. Φέτος βρέθηκε κάποιος να ξέρει τα βραβεία πριν περάσουν καναδυο βδομάδες και αποφασίσουν να τα βγάλουν οι διοργανωτές στη σελίδα τους. Αλλά δε βρέθηκαν και πολλοί να τα διαδώσουν αφού από τη μια για να πεις κάτι για μια ξερή λίστα πρέπει να ξέρεις και κάτι πέρα από αυτή και από την άλλη τόσο οι κριτές όσο και οι επιλογές τους δεν είναι και για πολλές συστάσεις.

    Σαν καλύτερο στην κατηγορία Δράσης και στη Γενική ψηφίστηκε φυσικά ένα κάποιο θρυλικό πια τρέιλερ που είδες πρώτα σε κάποια Ελληνική σελίδα. Αλλά στις υπόλοιπες κατηγορίες ξεχωρίζουν κυρίως κουφαμάρες όπως το Χρυσό Δέρας (παραπλανητικής διαφήμισης) στο Fur (2006) ενώ στη λίστα τιμάται σα καλύτερου Animation αυτό των Simpsons (2007) που οι δημιουργοί του παραδέχονται ότι δε περιέχει και πολλά από την ταινία. Ή του καλύτερου για Δραματική ταινία στο υποτονικό του The Departed (2006), και για μπλοκμπάστερ του φετινού καλοκαιριού στο Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007) που έχει φάει τη σκόνη τουλάχιστο 3-4 πολύ καλύτερων. (Όλα τα βραβεία, one more time.)

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.