Νύχτες Πρεμιέρας 2009: Τα βραβεία


Με την πρώτη τελετή λήξης που έτυχε να έχει παρόντες όλους τους νικητές (έστω κι αν ο ένας είχε πεταχτεί για τσιγάρο στην απονομή του), έκλεισε χθες το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας, εκτοξεύοντας ως το φεγγάρι το Moon του Duncan Jones που κέρδισε τη Χρυσή Αθηνά καλύτερης ταινίας, κι από πίσω του να ακολουθούν τα Flickan του Fredrik Edfeldt με βραβεία κοινού και σκηνοθεσίας, In the Loop με βραβείο σεναρίου, και Until the Light Takes Us με βραβείο καλύτερης ταινίας στο μουσικό διαγωνιστικό.

Το βράδι του Σαββάτου, το Φεστιβάλ απένειμε και τα Βραβεία Πρωτοεμφανιζόμενων για ελληνικές ταινίες, στους Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και Παναγιώτη Καραμίτσο εξ ημισίας, για τη σκηνοθεσία των ταινιών Bank Bang (2008) και Τρυφερότητα (2008) αντίστοιχα, στον Θανάση Τσαλταμπάση για την ερμηνεία του στο Αϊ-Φορ: Λούφα και Απαλλαγή (2008) και στη Ράμι Σούκουλη για την ερμηνεία της στην Τρυφερότητα (2008). Στα άτυπα βραβεία των Μαζών βέβαια, η Στρέλλα πήρε αυτό της συγκλονιστικότερης προβολής, με το Αττικόν να σείεται απ’ το πάθος του κοινού, που μπορεί να μην είχε την ευκαιρία να του δώσει βραβείο, αλλά ελπίζουμε ότι θα θυμηθεί να του δώσει εισιτήρια όταν το βρει στις αίθουσες.

Παράλληλα πάντως, οι Νύχτες Πρεμιέρας, στη 15η επέτειό τους, έδειξαν και το πλήρες μέγεθος του ολότελα αντιδημοσιογραφικού τους προσώπου, και δεν αναφέρομαι βέβαια στις μαύρες λίστες της οργής (που δεν υπάρχει πρόθεση να αναφερθούν άλλο εδώ), αλλά στο γεγονός ότι το ευχάριστο της εκρηκτικής φετινής προσέλευσης του κοινού, με την τεράστια ζήτηση, τα ρεκόρ πωλήσεων, την αύξηση κατά πάνω από 10% σε σχέση με πέρσι και τα δεκάδες sold out, κλείδωσε έξω τον Τύπο, τουλάχιστον απ’ τις προβολές που θα τον ενδιέφεραν, με τον όχι και τόσο πρακτικό περιορισμό της διοργάνωσης, να προμηθεύονται εισιτήρια μόνο για μια μέρα μπροστά --ρώτα, για παράδειγμα, τους δημοσιογράφους της LiFO, με τις διαπιστεύσεις που κράτησαν κυριολεκτικά αχρησιμοποίητες.

Και δεν υπάρχει τίποτε στραβό με το να επιλέγεις να είσαι φεστιβάλ κοινού κι ούτε με το να μην είσαι φεστιβάλ δημοσιογράφων, τουλάχιστον όχι όταν το κύριο βάρος του προγραμματισμού σου, κρατάνε ταινίες με δημοσιογραφικό ενδιαφέρον που έχει ήδη ψοφήσει απ’ τα ταξίδια τους σε άλλα φεστιβάλ μεγαλύτερα νωρίτερα, κι ούτε υπάρχει πρόβλημα να κάνεις, ας πούμε, την υποχώρηση, τις ανακαλύψεις και τις προτάσεις σου ως προγραμματιστής, να τις αφήνεις στο κοινό να τις αναζητήσει, να τις συζητήσει και να τις βγάλει έξω απ’ την αίθουσα, αντί να το αναθέσεις στους ανθρώπους των οποίων οι δουλειά είναι ακριβώς αυτή.

Όταν όμως ευελπιστείς να γίνεις φάρος κι αφετηρία μιας ντόπιας κινηματογραφίας, της οποίας το προηγούμενο μοντέλο γνωριμίας του με την παγκόσμια κινηματογραφική κοινότητα (που, ας μην ξεχνάμε, αποτελείται, εκτός από δημοσιογράφους, και από sales agents, παραγωγούς, διανομείς και άλλους παρατρεχάμενους της διεθνούς κινηματογραφικής βιομηχανίας), τότε το να είσαι φεστιβάλ κοινού, είναι ή πολυτέλεια, ή παράνοια. Και τ’ αποτελέσματα του να μην το συνειδητοποιείς, μπορούν να είναι πιο ολέθρια απ’ τις άβολες καταστάσεις που δημιουργήθηκαν στην προβολή του Κυνόδοντα, βέβαια.

Το αν και πώς θα προσπαθήσουν να παντρέψουν και να ισορροπήσουν το industry- και το public-oriented προφίλ τους, είναι κάτι που θα πρέπει να σκεφτούν πάρα πολύ σοβαρά οι Νύχτες, αν θελήσουν να παίξουν καταλυτικό ρόλο στις εξελίξεις στο δονούμενο ντόπιο κινηματογραφικό στερέωμα, εξελίξεις που έχουν κάθε λόγο να θέλουν να στρέψουν προς όφελός τους. Με άλλα λόγια, φέτος που το φεστιβάλ της Αθήνας γιόρτασε τα 15 του, το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης θα γιορτάσει τα 50 του. Κι η διαφορά της ηλικίας, φάνηκε με το παραπάνω.


Previously on Movies for the Masses: Toronto 2009: Wrap-up

23 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Και επίσης έχω να καταγγείλω ότι τα ποτά στο πάρτι χτες τέλειωσαν γρήγορα και το μπαρ δεν άνοιγε, και γενικά ήταν προετοιμασμένοι όλοι να μας διώξουν νωρίς για να μη ξανακάνουμε τα περσινά :p

  2. verbal said

    Αν είχες περάσει και πέρσι τέτοια εποχή εδώ, οι διαφορές που θα εντόπισες στο φετινό βίντεο οφείλονται άλφα στο ότι το δυσαναπλήρωτο κενό του ξενιτεμένου Stamos O Dimitropoulos, που κάνει διεθνή καριέρα, προσπαθήσαμε να καλύψουμε εγώ κι ο Yannis Dirax και βήτα στο ότι η κάλυψη δεν προχώρησε πέρα απ' την τελευταία προβολή της Τετάρτης, 23 του μήνα, για τους γνωστούς λόγους.

  3. yorgos said

    δεν διαφωνώ ότι το θέμα με τα εισιτήρια των δημοσιογράφων είναι πρόβλημα, αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι και στη θεσσαλονίκη με την δημοσιογραφική ταυτότητα πάλι βγάζεις εισιτήρια μόνο για την ίδια μερα και την επόμενη.

    στο μόναχο που πήγα φέτος μπορούσες να βγάλεις επίσης μόνο για την ίδια μέρα και την επόμενη και μάλιστα όχι για την προβολή των 8 -αυτό το πληρωνες κανονικά.
    από την άλλη τόσο στη θεσσαλονίκη όσο και στο μόναχο οι πρωινές δημοσιογραφικές προβολές είναι πάντα γεμάτες αλλά στην αθήνα όσες φορές βρέθηκα οι αναγνωρίσιμες φάτσες δημοσιογράφων ήταν ελάχιστες. το moon για παράδειγμα ή το cbgb για να αναφέρω δυο sold out, είχαν (αν δεν κάνω λάθος) δημοσιογραφική προβολή όπου οι δυσαρεστημένοι συνάδελφοι θα μπορούσαν να έχουν πάει.

    τέλος και σόρι για το μέγεθος του σχολίου επειδή κοίταζα πριν λίγες μέρες το φεστιβάλ του λονδίνου είδα ότι για αρκετές προβολές τα εισιτήρια ήταν ήδη ξεπουλημένα πριν καν ανοίξει η προπώληση στο κοινό μια που αγοράζουν πρώτα τα μέλη του bfi , μετά όσοι είναι στο mailing list και μετά εγώ κι εσύ.

    αυτά για μια καλύτερη προοπτική της κατάστασης, χωρίς τα παραπάνω να σημαίνουν ότι δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που χρειάζονται βελτίωση στο φεστιβάλ της αθήνας.

  4. verbal said

    Η αναφορά μου βέβαια δεν είναι μόνο για τους δημοσιογράφους, αλλά για τους ανθρώπους μιας βιομηχανίας την οποία θα θέλει να προσεγγίσει λόγου χάρη μια ταινία σαν την Τρυφερότητα, αν υποθέσει κανείς ότι η ελληνικές ταινίες θ' αρχίσουν να κοιτάνε προς την Αθήνα, ως εναλλακτική της Θεσσαλονίκης.

    Απ' την άλλη, για το Μόναχο δεν ξέρω, αλλά στη Θεσσαλονίκη απ' όσο θυμάμαι υπάρχει για τις προβολές ένα μερίδιο εισιτηρίων που (μέχρι κάποια ώρα) φυλάσσεται για τους διαπιστευμένους --και σ' αυτό θα μου έκανε εντύπωση αν έκανα λάθος, γιατί αποκλείεται να το σκέφτηκα μόνος μου.

  5. yorgos said

    "στη Θεσσαλονίκη απ' όσο θυμάμαι υπάρχει για τις προβολές ένα μερίδιο εισιτηρίων που (μέχρι κάποια ώρα) φυλάσσεται για τους διαπιστευμένους"

    ομολογώ ότι δεν το έχω τσεκάρει, ακούγεται λογική σαν σκέψη. να μια ιδέα που θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στις νύχτες

  6. cheaptalk said

    Η Ri λέει στο facebook ότι τον Σέκερη τον λένε Νίκο και.. έχει δίκιο.

  7. cheaptalk said

    Για το θέμα με τους δημοσιογράφους και λοιπούς της βιομηχανίας, ίσως η λύση είναι να προσεχτεί περισσότερο το θέμα με τις δημοσιογραφικές το πρωί. Φέτος, για παράδειγμα, δε βγάλαμε ούτε ένα review για τις ταινίες στο μουσικό πρόγραμμα (όπως κάναμε πέρσι με συνεργασία του Από τις 4 στις 5) γιατί άλλες δεν είχαν δημοσιογραφική, άλλες ήταν μαζεμένες τη Κυριακή, κτλ.

  8. verbal said

    Γαμώτο, ναι, κι είχα κάνει mental note να το αλλάξω πριν κάνω export. Το όνομα του Σέκερη εννοώ, όχι το πρόγραμμα των δημοσιογραφικών :P

  9. Anonymous said

    Αν σε πείσω να αντικαταστήσεις το περιεχόμενο του mental note σου με καινούριο, μπορούμε να περιμένουμε και δυο λόγια για το Moon κάπου σύντομα τώρα που η μεγάλη φούρια πέρασε; Κοινοί θνητοί εμείς, κολλημένοι απ΄ τον Ιούνιο που βγήκε το trailer και δεν έχουμε διαβάσει ούτε μία καινούρια λέξη για το θέμα από τότε περί ελληνικής διανομής, release date, κλπ., καταλαβαίνεις...

    Θενξ ιν αντβάνς,
    Prokodile

  10. verbal said

    Ευκολάκι, η ταινία βγαίνει στις αίθουσες μαζί με τον Κυνόδοντα και την Ψυχή Βαθιά, στις 22 Οκτώβρη.

  11. Anonymous said

    Θέλω να διαμαρτυρηθώ κι ελπίζω ότι τη διαμαρτυρία μου δεν θα την φάει το σκοτάδι σαν κάτι άλλες που μείναν 5 λεπτά και μετά εξαφανίστηκαν (ξέρεις τι θέλω να πω ε;) επειδή δεν είμαι επώνυμος.
    είναι απαράδεκτο όμως εσείς οι επωνυμοι και οι δημοσιογράφοι να ζητάτε ειδική μεταχείρηση από το φεστιβάλ εις βάρος των ανθρώπων που πληρώνουν εισιτήριο. Δηλαδή ποιά ειναι η διαφορά μας; Γιατι εμείς να στηνόμαστε στις ουρές κι εσείς να περνάτε άνετοι; Κι αυτό το "μερίδιο των κρατημένων θέσεων" που ζητάτε μου φαίνεται αισχρό και ανήθικο. Εγώ στήθηκα στην ουρά και αγόρασα κάρτα 75 ευρώ. Εσείς γιατί τα ζητάτε όλα τζάμπα; Δηλαδή στις Κάννες και το Μόναχο πάτε τζάμπα; Αεροπλάνα, ξενοδοχεία, είναι όλα τζάμπα; Και στην Αθήνα πρέπει να πληρώσουμε εμείς τη νύφη;
    Το ίδιο ισχύει και για τον M.Hulot. Επειδή δηλαδή το LIFO είναι τζάμπα πρέπει κι αυτός να μπαίνει τζάμπα παντού;
    Τζάμπα και τα ποτά που πίνετε στα πάρτυ όλη νύχτα (ενώ εμείς άντε να προλάβουμε μια πρόσκληση για ένα ποτό) και πάλι γκρινιάζετε ότι τελείωσαν νωρίς και δεν πίνατε τζάμπα μέχρι το πρωί.
    Και μη μου πείτε ότι πρέπει να προλάβετε να γράφετε γις τις ταινίες, διότι από όλο το φεστιβάλ γράψατε μόνο για δυο ταινίες..

    ευχαριστώ για την φιλοξενία
    κι ελπίζω να μην με φάει το σκοτάδι

    Γιώργος Π.(εκείνος που σας έπιασε την κουβέντα στο πάρτυ του Κακού)

  12. cheaptalk said

    Δε ξέρω αν το 'χει προσέξει κανένας αλλά οι Μάζες δε βγάζουν λεφτά. Και προσωπικά έχω παρατήσει και τη δουλειά μου εδώ και μήνες γιατί δεν άντεχα να κάνω δυο δουλειές εκ των οποίων η μια 24/7 τόσα χρόνια. Και κάθε χρόνο στις Νύχτες ακριβή κάρτα έβγαζα, μέχρι φέτος που πήγα κι έβγαλα πάσο κι έμεινε με μια τρύπα. Και δε ξέρω πως σχημάτισες την εντύπωση ότι με το πάσο πίνεις και απεριόριστα ποτά όλο το βράδυ, αλλά κι εμείς πληρώνουμε σαν όλους τους άλλους εκτός και αν τα ποτά είναι τζάμπα για όλους όπως στο πάρτι κλεισίματος, που ήταν και ανοιχτό για όλους επίσης.

    Από κει και πέρα, και όλη σου η εντύπωση είναι φυσικά τόσο μακριά από τη πραγματικότητα (και ακόμα περισσότερο) όσο και για το πάρτι, και δεν έχω καμία όρεξη να γράφω κατεβατά για να εξηγώ τα εξηγημένα σε ανθρώπους που το μόνο που τους νοιάζει είναι να γκρινιάζουν επειδή νομίζουν ότι γίνεται καμιά γιορτή κρασιού και δεν είναι καλεσμένοι. Γράφτηκαν συγκεκριμένα πράγματα παραπάνω, δεν υποχρεώνουμε κανένα να μας διαβάζει, όποιος μας διαβάζει τόσα χρόνια έχει καταλάβει και ποιοι είμαστε (και ξέρει π.χ. ότι σχόλια που περιέχουν ασχετοσύνες και βρισιές σβήνουμε), προσωπική σχέση και με τον καθένα ούτε μπορούμε ούτε θέλουμε να έχουμε.

    Πριν μια δεκαετία και βάλε, έφαγα μήνες και μήνες με ένα emulatorάκι για τον Spectrum. Ήταν υπερπετυχημένο, εκατομμύρια το κατέβαζαν, δημοσιογράφοι με ψάχναν, είχα καταλήξει και πάλι να πληρώνω και από τη τσέπη μου (και btw θα το ξαναπληρώσω και πάλι γιατί υπάρχει ακόμα κόσμος που ανησυχεί τι θα γίνει τώρα που το Yahoo! σκοτώνει το Geocities), και δεν έβρισκα και πουθενά να ανεβάζω καινούριες εκδόσεις γιατί τα πάντα έπεφταν από το φόρτο. Το mailbox μου είχε πήξει, το 99% των e-mail δεν έκανε καν το κόπο να δει τι επιλογές είχε στο μενού, η μεγάλη πλειοψηφία ήταν από αχάριστη μέχρι απεριόριστα απαιτητική. Παρολαυτά έκανα φίλους απο όλο το κόσμο και ακόμα τους έχω ή τους ξαναβρίσκω, και στις Μάζες το ίδιο έγινε, απλά προσπάθησα από την αρχή να περιορίσω τον υπόλοιπο θόρυβο, και η ίδια πρακτική θα συνεχιστεί και ας με λέει και όποιος θέλει μαλάκα, δε θα σκάσω κιόλας.

  13. Anonymous said

    ιστοριες για αγριους και για μια μονο ταινια : τον κυνοδοντα.
    δεν ημουν εκει γιατι δεν δεχτηκα να υποστω αλλαγη του προγραμματος (καπου στο μπλογκ των νυχτων θα δεις οτι αναφερεται οτι αλλαξε η ημερομηνια επειδη ο σκηνοθετης ειναι φανατικος της εθνικης) ουτε ναπληρωσω αφου ειχα καρτα των εικοσιπεντε.
    αυτα γινανε μονο στον κυνοδοντα και σε καμια αλλη πρωτη προβολη που και καλα ειναι για στελεχη δημοσιογραφους κτλ. αρα κολπα της εταιριας παραγωγης.
    αυτο που παρατηρησα ειναι οτι καμια σολντ αουτ προβολη εκτος απο την στρελλα δεν ηταν αυτο που λεμε σολντ αουτ (παω στο φεστιβαλ απτην αρχη). και ο σονο και η ακαδημια πλατωνος και και και αλλες απο νωρις σολτ αουτ ειχαν τουλαχιστον καμια πενηνταρια θεσεις αδεις αρα αυτο το παραμυθι οτι δεν δωσανε προσκλησεις σε διαφορους αλλου.
    δεν ξερω τι παιχνιδια παιζονατι φετος με τους ανθρωπους του χωρου αλλα εχουμε υποστει ΠΟΛΥ χειροτερες χρονιες σαυτο το φεστιβαλ και κανεις δεν ειπε τιποτα
    ισως τωρα πρεπει να γεμιζουν τα μπλογκ...

  14. dark tyler said

    Ανώνυμε, το πρόβλημα με τις άδειες θέσεις σε sold-out παραστάσεις έχει σαφέστατα περιοριστεί τα τελευταία δύο χρόνια, ακριβώς επειδή έχουν κοπεί οι προσκλήσεις και τα μηδενικά (πλην τελευταίας και προηγούμενης μέρας), αλλά δεν είναι δυνατόν να εξαλειφθεί πλήρως. Όταν ο κινηματογράφος εκδώσει όλα του τα διαθέσιμα εισιτήρια για μια προβολή, εμείς δε μπορούμε μετά να ελέγξουμε αν θα έρθουν όλοι αυτοί, ούτε να τους πάρουμε στο κυνήγι για να απολαύσουν αυτό για το οποίο έχουν πληρώσει. Ειδικά για ταινίες που γίνονται sold-out τρεις και τέσσερις μέρες νωρίτερα (όπως το Love Exposure που ανέφερες), άρα κανείς διαπιστευμένος και προσκεκλημένος δε θα μπορούσε να έχει βγάλει τσαμπέ εισιτήριο.

    Τώρα, από εκεί και μετά, επειδή ούτε εμείς θέλουμε να υπάρχουν άδεια καθίσματα, και δεν έχει και νόημα κιόλας, όλο και κάτι προσπαθούσαμε (και καταφέρναμε) στην πόρτα μιας εκ των αιθουσών τουλάχιστον, αν κάποιος ήταν εκεί τη σωστή στιγμή. Αλλά αυστηρά και σύμφωνα με τον κανόνα, δε μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Τα εισιτήρια έχουν εκδοθεί όλα, και οι κινηματογράφοι δεν επιτρέπουν τα διπλοπαρκαρίσματα.

  15. cheaptalk said

    Για το θέμα με τον Κυνόδοντα έχουμε ήδη γράψει σε βαθμό να υποστούμε και διάφορες αισχρότητες από συγκεκριμένους, ξαναματαλέω για περίπου εκατοστή φορά ότι "εμείς βγάλαμε νωρίς εισιτήρια, ήμασταν νωρίς απέξω, μπήκαμε σχετικά νωρίς μέσα, και βρήκαμε θέσεις φυσικά", και δε το συζητάω άλλο.

    Από κει και πέρα το φεστιβάλ συνεχίζουμε να το στηρίζουμε, και να το στηρίζουμε και στις επεκτάσεις του, το θέμα με τις δημοσιογραφικές είναι υπαρκτό και αυτό συζητάμε. Και εξαρχής, μπορεί κάποιος να πει, ας πούμε, ότι οι κοινές δημοσιογραφικές γίνονται για να βλέπουν οι δημοσιογράφοι τις ταινίες της εβδομάδας και να βγάζουν τις κριτικές τη Πέμπτη για να ενημερώνεται και κανένας με περισσότερες λεπτομέρειες για το τι παίζουν οι κινηματογράφοι. Μπορεί βέβαια και να πει ότι οι δημοσιογραφικές γίνονται για να βλέπουν κάποιοι τις ταινίες τζάμπα, και να τρώνε και να πίνουν και να χορεύουν επίσης τζάμπα. Η δεύτερη άποψη δε πρόκειται να συζητηθεί εδώ, ας τη συζητήσει όποιος θέλει όπου αλλού θέλει.

  16. cheaptalk said

    Και για να επανέλθουμε στο θέμα, ξαναλέω ότι πιστεύω ότι χρειάζεται πολλή δουλειά στο θέμα των δημοσιογραφικών. Και κάθε φεστιβάλ τη κάνει, και φέτος διάβαζα και συγχαρητήρια ακόμα για τη προσοχή που έδειξε η διοργάνωση στο Τορόντο.

    Στις Νύχτες οι δημοσιογραφικές μπήκαν σα δεύτερη σκέψη και φέτος έγιναν δευτερότερη, ενώ εμάς ας πούμε πέρσι μας είχαν βοηθήσει και αρκετά (και ακόμα και το ότι ήταν ανοιχτές και στο κοινό γιατί δε γυρνάμε όλοι με πάσα, ούτε τα.. πασάρουμε κιόλας). Πρέπει να υπάρχει προσοχή στις ταινίες με ενδιαφέρον για κάλυψη, να συζητηθεί το ενδιαφέρον, να δούμε και τι γίνεται και με τις υπόλοιπες που τρέχουν παράλληλα, τυχαίος προγραμματισμός λίγο πολύ τυχαίων επιλογών δε βοηθάει και πολλούς, εκτός από πιτσιρίκους που τη κοπανάνε από το σχολείο ίσως :p

  17. StartlePixie said

    Πάντως και εμένα θα μου άρεσε πολύ να λέγατε μερικά πράγματα για τις ταινίες του φεστιβάλ, γιατί κάποιες δεν έχουν διανομή και ακόμα και όσες έχουν, τις έχετε ήδη δει, τις έχουμε ήδη δει (να είναι καλά το φεστιβάλ)και θέλουμε και τη δική σας γνώμη!

  18. cheaptalk said

    Στο Cinematical διάβαζα νομίζω πρόσφατα, ένα κείμενο που έλεγε ότι στα φεστιβάλ ή βλέπεις όσες ταινίες μπορείς και δε γράφεις τίποτα ή γράφεις ότι πιάνεις και χάνεις τουλάχιστο τα μισά. Και ότι γράφουμε σα θέμα εδώ έχει συνήθως αρκετή δουλειά από πίσω, και γίνεται και δουλειά που δε βγαίνει άμεσα (π.χ. συνεντεύξεις), και anywayz θα γράφαμε και μερικά παραπάνω αν μας βοήθαγαν και από το φεστιβάλ όπως είπα (και καταλήγει να τα ακούει μόνο ο tyler και θα νομίσει κι αυτός ότι τον βάλαμε στόχο με τα πολλά στο τέλος :p)

    Τα πιο ανεπίσημα θα πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε κάποια στιγμή διαφορετικά. Σκέφτομαι να φτιάξω fan page στο facebook αλλά και αυτό δουλειά θέλει, και θα είναι και ακόμα μια υποχρέωση και τα 'χουμε παίξει ήδη, και φοβάμαι ότι κι εκεί τελικά θα μας λένε διάφορα διάφοροι και θα συγχίζομαι περισσότερο :p

  19. verbal said

    Δεν ξέρω ρε παιδιά, εμένα το να πληρώσω εισιτήριο για να καλύψω ένα φεστιβάλ, μου φαίνεται σα να ζητάω νοίκι απ' την καθαρίστρια, επειδή... χρησιμοποίησε τη σφουγγαρίστρα μου για να μου σφουγγαρίσει. Τώρα, αν είναι αισχρό κι ανήθικο να λέω πως καλό είναι να της έχεις και κάνα κουβά για τα μαυρόνερα, ε τότε τι να πω, υπάρχουν πολλές οπτικές υποθέτω.

    Τώρα κι εμάς θα μας άρεσε πολύ να είχαμε πει πράγματα για ταινίες του φεστιβάλ, αλλά μιας και κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ είχαμε περισσότερη βοήθεια για να μην πούμε, παρά για να πούμε, κι επειδή δυο άνθρωποι είμαστε και δεν έχουμε στ' αλήθεια χρόνο για να λέμε πολλά, για άλλα πράγματα πέρα απ' αυτά για τα οποία πρέπει να λέμε σε κάθε δεδομένη χρονική στιγμή, υποθέτω θα πρέπει να περιμένουμε να έρθει κι εκείνων των ταινιών η χρονική στιγμή.

    Αλλά, πάλι, μπορείτε ν' αρχίσετε εσείς να λέτε και μπορεί να μας παρασύρετε κι εμάς να σιγοντάρουμε, βέβαια.

  20. verbal said

    γραφαμε την ίδια ώρα τα ίδια πράματα με τον cheaplog, προφανώς

  21. cheaptalk said

    Μέχρι να στείλει ο tyler κάτι βιντεάκια από το πάρτι που έχει υποσχεθεί, κρατάμε αυτό για επίλογο, (για να το κάνω κι εξυπνάδα και να φύγουν τα δυσάρεστα από τα featured):

    http://www.facebook.com/photo.php?pid=2423967&id=587964856

  22. s_dany said
    This comment has been removed by the author.
  23. s_dany said

    Sorry που σπάω τον επίλογο αλλά επειδή με τον tyler μάλλον δε γίνεται προκοπή :-P, ανέβασα εγω μερικά βιντεάκια από το party της λήξης http://aueb-film-club.blogspot.com/2009/09/aiff-2009-279.html

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.