The Town (2010): Περήφανο trailer

The Town - Trailer

Σχετικά καθυστερημένα αφού το φιλμ ανοίγει αρχές Σεπτέμβρη, αλλά στα σίγουρα, ξεκινώντας μπροστά από το Inception (2010), το trailer του Town (2010), της δεύτερης σκηνοθετικής δουλειάς του Ben Affleck, παίζει από αυτή τη βδομάδα παντού, με τις ευλογίες της Warner που, ασυνήθιστα για τις μεγάλες του Hollywood, δείχνει σε αυτό (το trailer) σημάδια περηφάνιας για τις ταινίες που προωθεί, θυμίζοντας ότι είναι το studio το οποίο σου έφερε και το Departed (2006).

Η περηφάνια της Warner έχει βέβαια να κάνει περισσότερο με συγκεκριμένη μπλοκμπαστεριά που σου κάνει με τη σειρά της τον εγκέφαλο σκηνή εγκλήματος, φιλοδοξώντας να σώσει τον κινηματογράφο στη πορεία, αλλά και ο Affleck έχει κάτι για να παίζει με μεγάλα γράμματα στα trailer, το Gone Baby Gone (2007), ένα φιλμ που ατύχησε να βγει τη τελευταία μεγάλη χρονιά του κινηματογράφου και έμεινε χωρίς βραβειακή αναγνώριση, αλλά θα το 'βλεπες άνετα στις οσκαρικές λίστες των επόμενών του ετών. Στην ίδια συνταγή με το Baby, ο Affleck διασκευάζει αστυνομική νουβέλα τοποθετημένη στη γειτονιά του, αυτή τη φορά τον Prince of Thieves κάποιου κυρίου Chuck Hogan, με πιο συγκεκριμένη από τη Βοστόνη γειτονιά, τη Charlestown στα βόρεια της πόλης. Η νουβέλα του Hogan μάζεψε εύσημα από τον Stephen King, συγκρίσεις με το Mystic River του Dennis Lehane, και ξεκινάει αναφέροντας πως η Charlestown, ή χαϊδευτικά.. Town, είναι εργατική συνοικία με τους περισσότερους ληστές τραπεζών και χρηματαποστολών ανά τετραγωνικό μίλι στο κόσμο. Όμως, όπως γράφουν οι κριτικές της στο Amazon και τόνιζε και ο Affleck πριν ξεκινήσει γυρίσματα, η ιστορία δεν είναι τυπική ξέφρενων εγκλημάτων και κυνηγητών (όπως τη προωθούσε ο εκδότης της και συνεχίζει να κάνει και το στούντιό της), παρακολουθεί πώς πραγματικά περνάνε τη ζωή τους αυτοί οι τύποι, και ειδικά ο αρχηγός τους που σκέφτεται να τα παρατήσει και μπλέκει σε αλά Heat (1995) σύγκρουση με αστυνομικό μέσω του κοινού τους.. ενδιαφέροντος για την υπερκαβλιάρα Rebecca Hall.

Ο πρίγκιπας των κλεφτών είναι βέβαια ο ίδιος ο Affleck που ξαναγύρισε σε πρωταγωνιστικούς ρόλους με το State of Play (2009) κουβαλώντας και όλη αυτή την αμφισβήτηση από την οποία ήταν εντελώς αντίθετα απαλλαγμένος ο αδερφός του στο Baby Gone. Δεύτερος στα credits είναι θεωρητικά ο Jon Hamm, τη παράσταση κλέβει όπως βλέπεις και μόνος σου ο Jeremy Renner που οι αναφορές από τα screenings τον έχουν σίγουρο στην οσκαρική πεντάδα και φέτος. Τη παράσταση στα κουτσομπολιά έχει ήδη κλέψει φυσικά η Blake Lively, που φανερά έχει και τις πιο τσοντόβιες σκηνές και σίγουρα ήταν αρκετά καλή στο audition για να της δώσει ο Affleck το ρόλο της πρώην του, παρόλο που φαίνεται καμιά εικοσαριά χρόνια μικρότερή του και χρειάζονταν να προσαρμόσει ανάλογα το σενάριο. Καί το μπούτι γκόσιπ γκιρλ σκίζει απ' ότι φαίνεται στο πανί, μιας και από κει πήρε και το ρόλο της Carol Ferris στο Green Lantern (2011), καί αυτό το αδιανόητα υπερσίγουρο στιλάκι του Affleck δε χρειάζεται πολύ για να το ξαναδιακρίνεις, καί το σενάριο (τουλάχιστο στην εκδοχή με τις διορθώσεις του Chuck Hogan που παρέλαβε ο σκηνοθέτης) είναι αξιόλογο παρόλο που δε δικαιολογεί αρκετά όλη τη ρομαντζαρία, παρολαυτά η ταινία πέρασε από αρκετούς κύκλων προβολών και γυρισμάτων, χωρίς καν να είναι σίγουρο ακόμα ότι έχει ολοκληρωθεί, και άρα θα πρέπει να περιμένεις και τις επίσημες προβολές για να μετρήσεις το πόσο κομμένα είναι τα οσκαρικά της μούσκουλα.


Previously on Movies for the Masses: The Social Network (2010): Thefacebook trailer

4 Responses so far.

  1. cheaplog said

    Εδώ και πολλά χρόνια (αν και ο verbal θα χρειαστεί ακόμα μερικά για να το καταλάβει), στις Μάζες δε βάζουμε link σε, ούτε αναφέρουμε σελίδες που σταμπάρουν τα τρέιλερ σα να είναι πνευματική τους γελάδα. Η επίσημη σελίδα του φιλμ είναι στο thetownmovie.com. Το link στο draft του σεναρίου είναι για δέκα κατεβάσματα και θα λήξει έτσι κι αλλιώς μετά από σύντομο χρόνο, ως συνήθως (αν και δε το αναφέρω πάντα).

  2. cheaplog said

    Η Πόλη του Affleck έκανε πρεμιέρα στη Βενετία αλλά εκτός διαγωνιστικού, πιθανά σαν ένδειξη του τι ταινιάρες είχε φέτος το φεστιβάλ τη πολυτέλεια να αφήνει απέξω. Η χαρακτηριστικότερη ατάκα που διάβασα είναι πως αν τη ταινία την υπέγραφε ο Eastwood θα προσκύναγαν όλοι, αλλά δε βρίσκω πια το link. Η ταινία πάντως έχει φυσικά μεγάλο ενδιαφέρον και στην Αμερική, και το σχετικό review roundup του slashfilm το αποδεικνύει υποθέτω.

  3. cheaplog said

    Κoντεύοντας τα $24 εκατομμύρια, το Town (2010) πέρασε τον Ben Affleck σε κατηγορία Scorsese στα αμερικάνικα ταμεία, ξεπερνώντας με το καλημέρα τα 20 που είχε μαζέψει συνολικά το Gone Baby Gone (2007) και φτάνοντας αρκετά κοντά στα 27 των Departed (2006). Σε αντίθεση με τη Warner που ξέρει να χειρίζεται ταινίες με κύρος γιατί βγάζει και απο καμία, το marketing της Sony δε κατάφερε να διαχειριστεί τις φεστιβαλικού επιπέδου κριτικές του Easy A (2010) και η ταινία έμεινε να απευθύνεται σε ανήλικα κοριτσάκια, σπάζοντας και το σερί του στούντιο με ανοίγματα πάνω από τις προσδοκίες. Με πάνω από $18M πάντως, η ταινία έκανε την Emma Stone 2-3 φορές μεγαλύτερο ταμειακό αστέρι από τη Megan Fox ας πούμε, και με Α- CinemaScore έχει ακόμα.. χρόνια μπροστά της.

    Χωρίς φιλοδοξίες και χωρίς να πατώσουν, με $12M και $9Μ αντίστοιχα, άνοιξαν το Devil (2010) απ' τη κούτρα του M. Night Shyamalan και το Alpha and Omega (2010) απ' τη γραμμή ντιβιντοπαραγωγής καλύτερων animation studio, όσο το Inception (2010) συμπλήρωνε δέκα βδομάδες στο τοπ 10 έχοντας κουνήσει μαντήλι σε δεκάδες τέτοιες παραγωγές στο ενδιάμεσο. Στα ανεξάρτητα, έχοντας buzz από Toronto και Sundance αντίστοιχα, Never Let Me Go (2010) και Catfish (2010) κάνανε πολύ δυνατά ανοίγματα, μέσου όρου $20-30 χιλιάδων, με τη ταινία του Mark Romanek να έχει μαζέψει πλέον και φεστιβαλική φόρα που να δικαιολογεί οσκαρική καμπάνια.

  4. cheaplog said

    Κάνοντας μίνι απολογισμό, το φιλμ δε πήρε μόνο θετικές κριτικές στη Βενετία (πιο χαρακτηριστικά ο Xan Brooks στον Guardian το έθαψε), αλλά το ότι έπαιξε εκεί, εκτός διαγωνιστικού σε ένα πολύ δυνατό πρόγραμμα, έδειξε την εμπιστοσύνη που του είχε και η Warner και ο Marco Müller. Το Τορόντο αποδείχτηκε γενικά ακόμα πιο φιλικό έδαφος, στα ταμεία άνοιξε πολύ καλά όπως βλέπεις παραπάνω, και η λογική συνέχεια είναι.. τα Όσκαρ, και εκεί το φιλμ μαζεύει ενθουσιασμένα χειροκροτήματα στα screenings όπως αναφέρει ο Pete Hammond.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.