Crazy, Stupid, Love. (2011)

Crazy, Stupid, Love, Poster

Σκηνοθεσία: Glenn Ficarra, John Requa
Σενάριο: Dan Fogelman
Παίζουν: Steve Carell, Ryan Gosling, Julianne Moore, Emma Stone


Δες/Κρύψε το trailer

Ζευγάρι χωρίζει όταν ο άντρας κάνει σχέση με άλλη, επειδή η γυναίκα του έχει πάψει να ενδιαφέρεται για τη σχέση τους και τον εαυτό της, σε αξιολύπητο βαθμό. Αυτή όμως, θα καταφέρει να βρει ξανά τον αυτοσεβασμό και τη προσωπικότητά της, και μετά θα ζητήσει συγγνώμη για το φταίξιμό της και θα κάνει τα πάντα για να τον ξανακερδίσει πίσω, αυτόν που ήτανε πάντα ο άντρας των ονείρων της. Crazy, Stupid, Love, PhotographΣτη πρώτη σκηνή του Crazy, Stupid, Love. (2011) η Emily έχει ήδη ενημερώσει τον εμβρόντητο Cal, τον 25 χρόνια άντρα της, πως τον απατάει με άλλον. Η ταινία είναι φυσικά τυπική τρελή πανηλίθια χολιγουντιανή γκομεντί οπότε κάπου εκεί.. τελειώνει. Εννοείται πως ο κερατάς φέρει όλη την ευθύνη (για το κέρατο που έφαγε), και θα πρέπει να ζητήσει συγγνώμη (για το κέρατο που έφαγε), να επανορθώσει (για το κέρατο που έφαγε), και να κάνει τα πάντα για να ξανακερδίσει πίσω την Emily (που τον κεράτωσε και σκοπεύει να το συνεχίσει). Στη πραγματικότητα, ως σύγχρονη, η ιστορία δεν ασχολείται καν με τα ευκόλως εννοούμενα, αν σε ενδιαφέρει ας πούμε να κατανοήσεις τα λάθη που έκανε ο Cal, δες καμιά παλιότερη, μόνο κάποιους διάσπαρτους υπαινιγμούς στις απολογίες του θα βρεις σε όλη τη διάρκεια. Σε όλη τη διάρκεια αυτονόητο είναι και το ότι η Emily είναι η γυναίκα της ζωής και βάλε του Cal, αν απορείς πώς ξεχωρίζει τόσο ώστε να αξίζει αυτή τα πάντα και περισσότερα, τότε όχι μόνο σε λάθος ταινία μπήκες αλλά πας φυρί φυρί και για κέρατο από τη διπλανή που σε τράβηξε μέχρι την αίθουσα.

Με αυτή την.. ελευθερία που του δίνουνε οι συμβάσεις του είδους, ο Dan Fogelman, υπεύθυνος για τις ιστορίες αρκετών κυριολεκτικών παραμυθιών της Disney και της Pixar, παραγεμίζει την αφήγησή του με αμέτρητα οξύμωρα, του στιλ πίτα ολόκληρη και σκύλος χορτάτος, για να χορτάσει με τη σειρά του μέχρι σκασμού και βάλε το κοινό του, το οποίο απαιτεί αποφυγή πραγματικότητας μετά ταυτόχρονης υγρής φαντασιωσάρας. Για παράδειγμα, στον κόσμο του τρελά πανηλίθιου έρωτα, οι γυναίκες που εν γνώσει τους τρώνε το παραμύθι της μιας βραδιάς, αυτές που θέλουν έτσι ένα τυπικό ονειρεμένο φλερτάρισμα προτού περάσουνε στη κρεβατοκάμαρα με τον τύπο με τους photoshop-ιασμένους κοιλιακούς, αυτές αγάπη μου είναι όλες ηλίθιες, έξυπνη είναι αυτή που θα το καταλάβει ότι ο τύπος (με τους photoshop-ιασμένους κοιλιακούς) πηδάει κάθε βράδυ και άλλη, και αυτός (ο τύπος με τους photoshop-ιασμένους κοιλιακούς) θα θαμπωθεί από την εξυπνάδα της, θα καταλάβει και αυτός το λάθος των τρόπων του (σε βαθμό να κάθεται να τρώει σφαλιάρες από τον πεθερό), και θα θέλει να γίνει δικός της για πάντα (ο τύπος με τους photoshop-ιασμένους κοιλιακούς). Με άλλα λόγια, πληρώνεις στην είσοδο του κινηματογράφου, για να φας το παραμύθι ότι είσαι ωραία και έξυπνη και.. δε το τρως το παραμύθι εσύ, παρόλο που οι εποχές άλλαξαν και οι άλλες το χωνέψανε. Ότι οι εποχές άλλαξαν, ότι "ο πόλεμος των φύλων τέλειωσε και οι άντρες κέρδισαν" είναι και η βασική παραδοχή που.. αρνείται η παραγωγή, είναι φυσικά θέμα επιβίωσης και γι' αυτή (την παραγωγή) που χάνει τις καλές πελάτισσες, και κοιτάει να περιχαρακώσει όσες της απομείνανε. Προφανώς γι' αυτό το λόγο η θεματολογία είναι κυρίως μεσήλικη, υπάρχει μια μπερδευτική και αλλοπρόσαλλη ροή παράλληλων ιστοριών με πρωταγωνιστές νέους και έφηβους, αλλά η εστίαση μένει σταθερά στον Cal και την μετάνοιά του.

Η παραγωγή είχε και προϋπολογισμό $50 εκατομμύρια, τα οποία ξόδεψε σε.. ένα όλο κι όλο μπαρ - σκηνικό, σα να υπήρχε στη πραγματικότητα και να ήτανε αποκλειστικός χορηγός. Ή διαφορετικά, όλα τα πολλά μύρια, πήγανε στις αμοιβές των πολλών αστεριών στο καστ, και εκεί τουλάχιστο ότι πληρώνεις παίρνεις γενικά. Ειδικά ο Ryan Gosling είναι στις πρώτες σκηνές πρότυπο για κάθε άντρα που σέβεται τα παπάκια του, άσχετα αν στη συνέχεια ντρέπεται σε κάθε σκηνή, εκ μέρους του αυτοσεβασμού και της καριέρας του, αλλά και εκ μέρους κάθε αρσενικού υποθέτεις. Από την άλλη, εκπροσωπώντας χαρακτηριστικότερα το embarrassment των συμμετεχόντων από όσα βλαμμένα έχουνε να υποκριθούν, μαχαιριά στη καρδιά είναι όλη η παρουσία της Emma Stone, αυτής που λέγαμε ότι πρέπει να πουλήσει την παραμύθα ότι δε το τρώει το παραμύθι, να εκπροσωπήσει το κοινό στην πλατεία. Στη σκηνοθεσία, Glenn Ficarra και John Requa, εξαργυρώνουνε κι αυτοί τις επιταγές του I Love You Phillip Morris (2009), προσθέτοντας στη γενικότερη αίσθησή σου ότι μόνο ομοφυλόφιλοι θα μπορούσανε να βράσουνε τέτοια σούπα σύγχρονης εξωπραγματικότητας στις ετεροφυλόφιλες σχέσεις.



Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.30/ 23.00
ΕΛΛΗΝΙΣ CINEMAXΘερινός
Πέμ.-Τετ.: 20.50/ 23.00

ΧΑΛΑΝΔΡΙ
ΑΙΓΛΗ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.45
ΑΜΙΚΟΘερινός
Πέμ.-Τετ.: 20.50/ 23.00

ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΠΑΠΑΓΟΥ
ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ SUZUKIΘερινός
Πέμ.-Τετ.: 21.10/ 23.10

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.15/ 20.30/ 22.45
ΧΛΟΗΘερινός
Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 23.00

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.50/ 23.10, Σάβ., Κυρ. & 13.10/ 15.30

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Πέμ.-Τετ.: 14.15/ 16.45/ 19.15/ 22.00/ 00.30, Σάβ., Κυρ. & 11.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Πέμ.-Τετ.: 19.15/ 22.00, Σάβ., Κυρ. & 16.45

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.20
ΑΙΘΟΥΣΑ 3Θερινός
Πέμ.-Τετ.: 20.15/ 22.30

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 17.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 21.50
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (DOLBY DIG.)Θερινός
Πέμ.-Τετ.: 20.40/ 23.00

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00, Σάβ., Κυρ. & 15.00

ΚΑΙΣΑΡΑΙΝΗ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΒΥΡΩΝΑΣ - ΥΜΗΤΤΟΣ
ΑΡΚΑΔΙΑΘερινός
Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 23.10

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 22.00/ 00.30

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τρ.: 18.30/ 21.00/ 23.30, Τετ. 18.30/ 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 19.45/ 22.15

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 21.20/ 23.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 16.20/ 18.45, Τετ. & 21.20/ 23.45

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 21.10/ 23.50, Πέμ., Παρ., Δευτ.-Τετ. & 18.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Σάβ., Κυρ.: 13.00/ 15.40/ 18.20
ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέμ.-Τετ.: 22.30, Παρ., Σάβ. & 01.10
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.40, Σάβ., Κυρ. & 17.20
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Πέμ.-Τετ.: 21.20/ 00.00

Ν. ΚΟΣΜΟΣ - ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣΘερινός
Πέμ.-Τετ.: 22.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DTS)
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.50/ 23.10

VILLAGE SHOPPING AND MORE
ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέμ.-Τετ.: 14.45/ 17.15/ 19.45/ 22.15/ 00.45, Σάβ., Κυρ. & 12.15
VILLAGE RENTI SUMMER (DOLBY DIG.)Θερινός
Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 23.30

ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΧΑΪΔΑΡΙ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΦΟΙΒΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 20.40/ 22.40

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 Θερινός
Πέμ.-Τετ.: 21.10/ 23.30

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 22.00

ΣΑΡΩΝΙΔΑ - ΛΑΓΟΝΗΣΙ
ΚΟΡΑΛΙ CINEMAXΘερινός
Πέμ.-Τετ.: 20.50/ 23.00

8 Responses so far.

  1. cheaplog said

    Η σύνοψη ισχύει φυσικά από την ανάποδη, ο άντρας τρώει το κέρατο και φταίει φυσικά και από πάνω. Τέτοια γκομεντί, όπως αυτή στη σύνοψη, δεν υπάρχει περίπτωση να γυριστεί φυσικά, και αυτό έχει στόχο να επισημάνει και η αναποδιά φυσικά.

    Γενικότερα η ταινία είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη, σερβίρει όλες τις τρελές πανηλιθιότητες, όλα τα συμβιβασμένα ασυμβίβαστα, όσο υποκρίνεται σχετικά επιτυχημένα επαφή με τη πραγματικότητα. Και δυστυχώς, πέρα από τη κεντρική τρελή πανηλιθιότητα που τη σερβίρει ως αυτονόητη, το σενάριο καταπιάνεται με τόσες πολλές άλλες, που σε ένα περιορισμένο κείμενο μόνο να αρχίσεις να τις ξύνεις μπορείς. Και το δυστυχώς το λέω, γιατί όλες αυτές οι παπάρες είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες το ξαναλέω.

  2. cheaplog said

    Αυτή η τάση, να προσποιείται η γκομεντί επαφή με τη πραγματικότητα για κάνα δεκάλεπτο στην αρχή, και να μην έχει αντιπαθητικούς χαρακτήρες σε στιλ κακών του παραμυθιού, είναι τάση για αρκετά χρόνια ή αρκετές δεκαετίες, ανάλογα με το που εντοπίζεις την αρχή της. Υπάρχει δηλαδή μια πολύ σταδιακή μετατόπιση από το παραμύθι, στην άρνηση της πραγματικότητας, στη διαστρέβλωση της πραγματικότητας ενάντια σε κάθε συμπαντικό νόμο, ώστε να ταιριάζει με τις επιθυμίες της πελάτισσας κάτω από/μπροστά στην οθόνη.

    Σε αυτή τη τάση είναι χαρακτηριστικότερο δείγμα το Crazy Stupid Love αν και χαρακτηριστικά ύπουλο επίσης. Πιο ξεκάθαρα, κάτι ταινίες στιλ Friends with Benefits, πιάνουνε μια τυπική και μόνη παραμύθα, τη γελοιοποιούν σε meta- βαθμό (σε βαθμό να αναφέρονται και σε άλλες ταινίες του είδους για παράδειγμα), και.. τη σερβίρουν ξαναζεσταμένη. Τουλάχιστο αυτό συμβαδίζει κάπως με τα δεδομένα της εποχής, σα τη γυναίκα που πολύ συνειδητά πάει στο άντρο του κοιλιακού και.. συμμετέχει στην αποπλάνησή της, θέλει να αισθανθεί λιγάκι μοναδική πριν πέσει κι αυτή στο κρεβάτι, αν και ξέρει φυσικά ότι ο κοιλιακός το ίδιο παραμύθι πουλάει κάθε βράδυ, κατανοητό. Ακατανόητο, είναι να βγάζεις αυτή τη γυναίκα ηλίθια, και να ζητάς την παραμύθα ότι εσύ είσαι η γυναίκα των ονείρων του κοιλιακού, που δε ξέρει καν ότι σε ονειρεύονταν εξαπανέκαθεν, θα το διαπιστώσει τώρα από τον τρόπο που κοροϊδεύεις κι αυτόν μαζί με τις άλλες που ρίχνει κάθε βράδυ. Και ακόμα μακρύτερα πάει μόνο η συγκεκριμένη παπάρα, αλλά ποιος κάθεται να συγχίζεται.

  3. Anonymous said

    Νομίζω πως τόσο αρνητικά σχόλια...είναι πολύς λόγος για το τίποτα. Το Crazy Stupid Love είναι μια ευχάριστη ταινία, με χιούμορ, έξυπνες ατάκες και ένα προσεγμένο καστ, με την οποία ΄περνάς ευχάριστα στο σινεμά. Δεν καταλαβαίνω γιατί σε κάθε ταινία πρέπει να ψάχνουμε την βαθιά κουλτούρα και "ψαγμενιά". Προβληματιζόμαστε γενικά γα πολλά, οποτε μια στο τόσο ταινίες που θα τις δεις ευχάριστα και ξέγνοιαστα χρειάζονται. Εγώ θα έβαζα ένα 3μισι.

  4. Ευγενία said

    διασκεδαστική! θα συμφωνήσω με τον ανώνυμο , αν και όπως "κουλτουριάζουμε" με μια πιο "σοβαρή" ταινία, δεν είναι κακό να γίνεται και με αυτήν....

  5. Anonymous said

    cheesy ligaki to telos, alla ok to Crazy Stupid Love se genikes grammes nomizw pvw katafere na to apofygei to "cheesyness"

  6. Anonymous said

    Ναι, αλλά διασκεδαστική αυτή, ξέγνοιαστη η άλλη έχουμε φτάσει σιγά σιγά να σχολιάζουμε τον καλό ήχο και την κρυστάλλινη εικόνα ως δελεαστικά σημεία σε μια ταινία...
    Δεν είπαμε να θες τρεις ώρες φροντηστήριο για να καταλάβεις μια ταινία, αλλά όχι και η μόνη εγκεφαλική δραστηριότητα να αφιερώνεται στην κίνηση καλάθι ποπκορν-στόμα...

  7. Jay said

    Ευτυχώς υπάρχει και κάποιος που το έκραξε το ταινιάκι, γιατί αυτή η θετική αποδοχή από τους περισσότερους κριτικούς είχε αρχίσει να γίνεται ανησυχητική.
    Ένα κακόγουστο αστείο ήταν το Crazy, Stupid, Love, μεγάλο κρίμα!

  8. Theodora said

    Δεν ήταν θετική αποδοχή, ήταν διαφήμιση, επιβεβαιώνοντας το γνωστό κράτα μικρό καλάθι. Πρέπει κάποτε να το πάρουμε απόφαση οτι οι χειρότερες ταινίες είναι αυτές που διαφημίζονται περισσότερο, και να μην μπερδευόμαστε νομίζοντας το αντίθετο. Δύσκολο βέβαια αφού η διαφήμιση γι'αυτό δουλεύει.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.