Midnight in Paris (2011)

Μεσάνυχτα στο Παρίσι
Midnight in Paris, Poster

Σκηνοθεσία: Woody Allen
Σενάριο: Woody Allen
Παίζουν: Owen Wilson, Μέρα Παρίση, Νύχτα Παρίση


Δες/Κρύψε το trailer

Αγχωμένος χολιγουντιανός σεναριογράφος, πάει διακοπές στο Παρίσι με την πλούσια υπεργκόμενα αρραβωνιαστικιά του. Αυτός ανακαλύπτει μια γωνιά όπου μετά τα μεσάνυχτα τα περαστικά αμάξια έχουν προορισμό το παρελθόν, αυτή ανακαλύπτει γκομενιάρη καθηγητή με προορισμό να τη ξεναγεί πρωί μεσημέρι βράδυ. Midnight in Paris, PhotographΣε κάποια φάση στο Midnight in Paris (2011), ο Woody Allen βάζει τη Marion Cotillard να έχει πάρει (εκεί πιο χαμηλά) τον Modigliani, τον Hemingway και τον Picasso, και να ψάχνει τον επόμενο. Ο Allen βάζει και το επί της οθόνης alter ego του, τον Owen Wilson, να είναι αυτός που θα πάρει σειρά την Cotillard, όσο της αμολάει κάτι ατάκες του στιλ "πας τις αρτ γκρούπις στο επόμενο επίπεδο". Η ίδια η ταινία, σε αρτ γκρούπις απευθύνεται, και να πάρει σειρά στο πήδημά τους φιλοδοξεί, αλλά το όποιο δηλητήριό της έχει στερέψει, άντε το πολύ μουμιοποιηθεί, εδώ και δεκαετίες για τον δημιουργό της. Το Παρίσι, κομπλέ με καρτποσταλική εισαγωγή και ξενάγηση, είναι από αυτές τις ταινίες που σε χαϊδεύουνε επιβραβευτικά στο κεφάλι, ή ανάμεσα στα μπούτια, γιατί έχεις ακουστά τον Cole Porter και τον F. Scott Fitzgerald, σου κλείνουνε συγκαταβατικά το μάτι, ή σου χουφτώνουνε πατρικά τον κώλο, στο πώς ούτε ο Luis Buñuel δεν καταλάβαινε τον Εξολοθρευτή Άγγελο (1962), για να σε οδηγήσουνε σιγά σιγά στην αποπλάνηση, στο συμπέρασμα ότι εσύ που φαντασιώνεσαι να ζεις με όλους τους μεγάλους της τέχνης που έμαθες στο σχολείο, είσαι και ισάξιός τους στο παρόν, αρκεί να το συνειδητοποιήσεις. Ο Allen δε παραλείπει φυσικά να ταΐσει την ονοματολαγνεία σου και από την άλλη πλευρά του καστ, αυτό το κάνει με συνέπεια κάθε χρόνο άλλωστε, τους γυμνασιακά τετριμμένους ρόλους με ονοματεπώνυμο τους υποδύονται ηθοποιοί με ονοματεπώνυμο, από Kathy Bates (Gertrude Stein) μέχρι Adrien Brody (Salvador Dalí), ενώ για τους σχολιαροπαιδικά τετριμμένους, καθηγητές και ξεναγούς, θα πρέπει να ξεπέσεις σε κάναν Michael Sheen και σε καμιά Carla Bruni. Παρότι κάπου 50 χρόνια πιο καθυστερημένο από το Πορφυρό Ρόδο του Καΐρου (1985), το Παρίσι χρησιμοποιεί κάπως παρόμοιο ευφυολογηματικό μηχανισμό με κάπως παρόμοια ξεγνοιασιά στο αποτέλεσμα, κατά κύριο λόγο υπεύθυνος γι' αυτό φαίνεται ο Wilson που αποφεύγει να κολλήσει τις νευρώσεις του Allen και του ρόλου του, περιφέρεται σε τόπους και χρόνους με αυτή την αθώα ως καθυστερημένη ψυχραιμία του, και έτσι σε κουβαλάει μαζί περισσότερο σα παλιοπαρέα, παρά σα θεατή. Και αν έχεις πάρα πολύ καλή θέληση, και αρκετό αλτσχάιμερ για να ξεχνάς τόσο όλη τη πρόσφατη ιστορία του σκηνοθέτη όσο και όλες τις σκηνές που εξελίσσονται σε χρόνο σύγχρονο, μπορείς να δεις τις περιπέτειες του χαρακτήρα του Wilson, σα περιπέτειες στη φαντασία του χαρακτήρα που έχει πλάσει ο Wilson, σαν αξιαγάπητα αφελείς.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX CLASS
Πέμ.-Τετ.: 17.45/ 20.00/ 22.15, Κυρ. & 15.45

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 21.30, Πέμ.-Κυρ. & 23.30

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00
ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.30/ 22.40

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 3 Class
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30, Κυρ. & 16.00

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.10/ 22.20/ 00.30

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA ING
Πέμ.-Τετ.: 13.15/ 15.15/ 17.15/ 19.15/ 21.30/ 23.30, Σάβ., Κυρ. & 11.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Πέμ.-Τετ.: 18.15/ 20.30/ 22.45/ 01.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Πέμ.-Τετ.: 20.30/ 22.45, Σάβ., Κυρ. & 18.15

ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 20.40/ 22.40

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.00/ 22.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. 19.00/ 21.00/ 23.00, Σάβ., Κυρ. 21.00/ 23.00

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.00/ 21.00/ 23.00, Σάβ., Κυρ. & 13.00/ 15.00

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 19.40/ 21.45/ 00.00

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 19.30/ 21.30/ 23.30, Σάβ., Κυρ. 19.30/ 21.30/ 23.30

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Κυρ., Τρ., Τετ.: 19.40/ 22.00/ 00.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Δευτ.: 19.40/ 22.00/ 00.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Τετ.: 15.10/ 17.20

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τρ.: 20.10/ 22.10/ 00.10, Πέμ., Παρ., Δευτ., Τρ. & 18.10
ΑΙΘΟΥΣΑ 3 CINEMA ING
Σάβ., Κυρ.: 14.00/ 16.00/ 18.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Τετ.: 18.00/ 20.00/ 22.10/ 00.20
ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέμ.-Τετ.: 21.10/ 23.10
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.10/ 23.20

Ν. ΚΟΣΜΟΣ - ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΑΤΤΑΛΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Δευτ. & Τετ. 18.00/ 20.10/ 22.20/ 00.30
VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τρ.: 18.00/ 21.10/ 22.20/ 00.30

VILLAGE SHOPPING AND MORE
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.00/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 13
Πέμ.-Τετ.: 15.00/ 17.00/ 19.00/ 21.00/ 23.00/ 01.00, Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 13.00

ΧΑΪΔΑΡΙ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΦΟΙΒΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 20.40/ 22.40

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 20.40/ 22.40

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΔΗΜ. ΚΙΝ. ΣΙΝΕΑΚ
Πέμ.-Τετ.: 18.10/ 20.15/ 22.20


Also on Movies for the Masses: Midnight in Paris (2011): Trailer d' ouverture

2 Responses so far.

  1. Ευγενία said

    δεν..δεν...δεν....
    αλλιώς το περίμενα! Βαρέθηκα κάπου στα μισά, ενώ ως ρομαντικό ον θα έπρεπε να με έχει συνεπάρει, αλλά δεν.
    Να σου πω ,καλύτερα να μην υπήρχε ενας από τους 2 "κόσμους" στην ταινία, δεν έδεσε το γλυκό.

  2. verbal said

    Αφού έκανε πανελλήνιο ρεκόρ ανοίγματος για τον σκηνοθέτη της με 57,2 χιλ εισιτήρια σε 45 αίθουσες το προηγούμενο ΠεΠαΣαΚυ, το Midnight in Paris κράτησε τον Woody Allen στην κορυφή των ταμείων για δεύτερο τετραήμερο, μαζεύοντας άλλους 41,4 χιλ θεατές σε 43 οθόνες, επίδοση που δείχνει συσπείρωση ικανή να κρατήσει τιγκαρισμένες τις αίθουσες τουλάχιστον μέχρι η ταινία να κλείσει μήνα και να φτάσει το σύνολο απ' τα 123,6 χιλ που βρίσκεται σήμερα, κοντά στα 200 χιλ μέχρι την τέταρτη βδομάδα του. Από κάτω του πάντως, επίσης με ικανοποιητικότατη συσπείρωση, ο George Clooney με το The Ides of March μάζεψε 34,4 χιλ εισιτήρια από 36 οθόνες, και με το ποδαρικό του έφερε την Audio Visual στις κορυφές των ταμειών μετά από μακρά περίοδο απουσίας.

    Όσο ενθαρρυντικές είναι οι δυο παραπάνω επιδόσεις για το μέσο γούστο εκεί έξω, άλλο τόσο ανησυχητικό είναι το γεγονός πως, κάτω απ' τα εφηβίζοντα μπλοκμπαστεροειδή The Three Musketeers (15,4 χιλ σε 62 οθόνες), Lion King 3D (12 χιλ σε 44 οθόνες) και The Smurfs (11,9 χιλ σε 85 οθόνες), την έκτη θέση στη λίστα του τετραημέρου έπιασε το νέο πόνημα του Όμηρου Ευστρατιάδη, Πόντιοι: New Generation, μαζεύοντας 11,6 χιλ εγκεφάλους έτοιμους για διάλυση, κι αν δε σου φτάνει μόνο αυτό, σημείωσε ότι στην επικράτεια βρέθηκαν 40 ολόκληρες αίθουσες, πρόθυμες να τους φιλοξενήσουν. Στους υπόλοιπους νέους τίτλους της εβδομάδας, το παρακαθυστερημένο Don't Be Afraid of the Dark έσκιαξε μόλις 8,9 χιλ τσιριάρηδες σε 23 οθόνες (αφήνοντας το δρόμο ανοιχτό για το αυριανό Paranormal Activity 3), το Amador με 1,1 χιλ σε 5 οθόνες δεν βρήκε την arthouse ανταπόκριση που έψαχνε, το Restless με 800 εισιτήρια σε 5 οθόνες, δείχνει ότι ο Gus van Sant δεν έχει πια το παλιό του γκελ, ενώ η απουσία στοιχείων για το Room in Rome στη λίστα της εταιρείας, σε ψιλλιάζει ότι η μοναδική αίθουσα που το φιλοξένησε, ψάχνει για καινούριο τίτλο.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.