Οι Χρυσές Σφαίρες σκορπίζουν Ricky Gervais


Η ανοιχτή οσκαρική κούρσα έδωσε κάποιο ενδιαφέρον στην απονομή των 69ων Χρυσών Σφαιρών τα ξημερώματα στο Beverly Hilton, και οι παρευρισκόμενοι αστέροι ήτανε πιο έτοιμοι να κατεβάσουνε καμιά καμιά κανάτα κρασί αντί να εκνευριστούν με τα σχόλια του οικοδεσπότη Ricky Gervais, όμως η τελετή μάλλον σαν υπνομαραθώνιος πέρασε στην ιστορία, και είναι αμφίβολο προς το παρόν αν κατάφερε να βοηθήσει στο ελάχιστο τα ratings του NBC, που η προς τον πάτο τάση τους έγινε στόχος αστείων ακόμα και στη διάρκεια της βραδιάς.

Αν διαβάσεις πίσω από τις γραμμές, το αμερικάνικο δίκτυο ήτανε ο λόγος που ο Gervais επέστρεψε σε ρόλο παρουσιαστή, μετά τη περσινή καθολική αναγνώριση από τα διαδίχτυα για τις.. προσβολές που έφτυνε κατά πάντων, έτσι η HFPA δεν είχε άλλη επιλογή παρά να τον ξαναεπιλέξει και να του περάσει χαλινάρι, περιορίζοντας κατ' αρχή φανερά το χρόνο του στη σκηνή, μπας και υπάρξει και τελετή, με παρόντες προσκεκλημένους, και του χρόνου. Ο Gervais ξεκαθάρισε από την αρχή, αυτό που σόκαρε σαν αποκάλυψη το 2011 τους περισσότερους θεατές, ότι οι Γλόμπες είναι η Kim Kardashian (στη πραγματικότητα η Courtney Stodden) απέναντι στη Kate Middleton των Όσκαρ, ρίχνοντας και μια σπόντα προς τη κατεύθυνση του Kodak Theatre αν το καλοσκεφτείς, προς τη γενικότερη πεποίθηση πως ότι παίζει στη τιβή, με μια ώρα παρέλαση τουαλετών στην είσοδο, επιβραβεύει κάποιου είδους τέχνη. Σε μια χρονιά όμως, που και τα OSCAR® θα εξελιχτούν σε παρέλαση παπάρας, ο Gervais έχασε την ευκαιρία να στιγματίσει τη φάση, αν και είχε τους περισσότερους παρελαύνοντες ακροατήριο: υπονόησε μεν ότι στο The Help (2011) θα ταίριαζε περισσότερο να βγάλουνε όλους τους ρόλους in drag ο Adam Sandler και ο Eddie Murphy, αλλά δε τόλμησε να ακουμπήσει τους υπόλοιπους συμπαθείς αναχρονισμούς, στιλ Hugo (2011) και Midnight in Paris (2011), ούτε αξιολογότερους αλλά παρολαυτά ανοιχτούς σε κριτική στιλ The Artist (2011) και War Horse (2011), ούτε καν προφανείς drag-queen-ιές σα τα Iron Lady (2011) και My Week with Marilyn (2011). Αντί γι' αυτούς, οι στόχοι περιορίστηκαν σε πάμφτηνους, στον Mel Gibson, στον Justin Bieber και στη Madonna που ήτανε τουλάχιστο παρούσα, μέχρι και ανακύκλωση αστείων για τον Τουρίστα (2010) από τη περσινή τελετή είχες, αλλά λίγο ουσιαστικό πρόγκημα της βιομηχανίας.

Τα βραβεία που απονέμουν οι 80-90 ξένοι συντάκτες στο Χόλιγουντ, εξακολουθούν να επηρεάζουνε τα αντίστοιχα που απονέμουν τα 5-6 χιλιάδες πιο αξιοσέβαστα μέλη της αμερικάνικης κινηματογραφικής βιομηχανίας, οι Σφαίρες είναι αυτοεκπληρούμενη προφητεία ένα πράμα, σχηματίζουνε ένα παρουσιαστικό κύρους, ένα φαίνεσθαι, που προσθέτει στην εικόνα κάθε υποψήφιου στην οσκαρική κούρσα, όπως σημειώνει και ο Hollywood Reporter. Με περισσότερο κύρος λοιπόν, με τρόπαια καλύτερης ταινίας και αντρικής ερμηνείας στις κατηγορίες τους, "κωμωδία" και "δράμα", βγήκανε από το Hilton ο Artist και οι Descendants (2011), που είναι και τα μεγαλύτερα οσκαρικά φαβορί μέχρι τώρα, από τα σερί τους στις υποψηφιότητες των συντεχνιών. Τυπικά ο Artist υπερείχε και στις Σφαίρες όπως και στη πραγματικότητα, τον τίμησαν επιπλέον για το (υπό κάποια αμφισβήτηση) score του Ludovic Bource, όμως οι ακαδημαϊκοί προτιμάνε να τα πακετάρουνε τα βραβεία καλύτερης ταινίας και σκηνοθεσίας όπως σημειώνουνε οι οσκαρολόγοι, πράγμα που δε κάνανε οι ξένοι ανταποκριτές, ο Martin Scorsese ανέβηκε στη σκηνή για να πει πως έκανε το Hugo ώστε να μπορεί να βλέπει καμιά ταινία του η κόρη του (και να πάρει βέβαια ένα αγαλματάκι γι' αυτό), και έτσι οι Σφαίρες πρόσθεσαν ένα μηδενικό στον υπνομαραθώνιο και των οσκαρικών προγνωστικών. Παραδοσιακά μεγαλύτερος χορηγός της κρασοκατάνυξης της HFPA, ο Harvey Weinstein έλαμψε και χτες, εκτός από τους του Artist, η Madonna, η Michelle Williams και η Meryl Streep παραλάβανε το κατιτί τους σαν προστατευόμενές του, και η τελευταία τον κατονόμασε και σαν.. Θεό, στον υποκριτικό ως συνήθως (αχ πόσες καλές υποψήφιες υπήρχανε και φέτος που πάλι εγώ κέρδισα, τι συγκίνηση) ευχαριστήριο λόγο της. Σημείωσε ότι η όποια οσκαρολογία αφορά την μακρινή ακόμα απονομή των βραβείων της AMPAS®, η προθεσμία υποβολής προτιμήσεων για τις υποψηφιότητες της οποίας, έληξε στις 13 Ιανουαρίου, τη περασμένη Παρασκευή.
Click για Υποψηφιότητες & Νικητές



4 Responses so far.

  1. cheaplog said

    Όλα τα κλιπάκια από την τελετή υπάρχουνε στη σχετική σελίδα του NBC. Όπως θα δεις στο περσινό θέμα τα κλιπάκια έχουνε περιορισμένο χρόνο ζωής, και σου κάνουνε τη σελίδα σου λίγο παράγκα μετά από κάποιο διάστημα, αλλά το περιεχόμενό τους είναι πνευματική ιδιοκτησία του NBC, την οποία το δίκτυο έχει το δικαίωμα φυσικά να την εκμεταλλεύεται όπως και όσο θέλει.

  2. cheaplog said

    Κάθε χρόνο τέτοια μέρα, εμφανίζονται διάφορες αναλύσεις που ανακατανέμουνε τις πιθανότητες για οσκαρικές υποψηφιότητες με βάση τα γλομποβραβεία. Αλλά αυτά τα βραβεία δεν έχουνε ΚΑΜΙΑ βαρύτητα σε αυτές τις πιθανότητες, αυτό εννοώ στον πάτο στο θέμα. Οι ακαδημαϊκοί έχουνε ήδη διαλέξει τις υποψηφιότητές τους. Και οι ξένοι ανταποκριτές δεν είναι μέλη της βιομηχανίας (όπως είναι και παραείναι οι συντεχνίες ας πούμε), για να πεις ότι οι Σφαίρες είναι κάποιου είδους σφυγμομέτρηση.

    Οι Σφαίρες μπορεί και να έχουνε κάποια σημασία για τους τελικούς νικητές στα Όσκαρ, άμα είναι αρκετά κοντά η κούρσα, και άμα συγκίνησε κανέναν καμιά ομιλία παραλαβής βραβείου. Αλλά τα τελευταία χρόνια πιο χαρακτηριστικά (Avatar vs Hurt Locker, Social Network vs King's Speech) οι Σφαίρες ποντάρουνε στο κουτσό άλογο, ενώ κανένα ουσιαστικό ρόλο δεν είχανε παίξει ούτε οι αυθεντικά συγκινητικές ομιλίες του Mickey Rourke σε όλες τις απονομές του 2009 (η Ακαδημία προτίμησε Sean Penn).

  3. cheaplog said

    Με τη παρουσία του The Help (2011) στη βασική πεντάδα (καλύτερης ταινίας) να χτυπάει κάπως άσχημα, αλλά με αρκετά εκλογικευμένη τη γελοιότητα που φαίνεται μέχρι τώρα ότι θα προτιμήσει η αμερικάνικη ακαδημία, τα BAFTAs ανακοίνωσαν σήμερα τις δικές τους υποψηφιότητες. Σε αυτές τις υποψηφιότητες υπερέχουν συνολικά ο Artist (2011) και το Tinker Tailor Soldier Spy (2011) με 12 και 11 αντίστοιχα, ταινίες που δύσκολα μπορείς να αμφισβητήσεις ότι ήτανε οι πιο ολοκληρωμένες της περσινής χρονιάς. Ενώ η αναγνώριση του Drive (2011) τόσο σε ταινία και σκηνοθεσία, όσο και η πλήρης απουσία του Δέντρου της Ζωής (2011) ακόμα και στη κατηγορία ιστορία του σύμπαντος με δεινόσαυρους μέσα, συμπληρώνουνε επιλογές που τουλάχιστο μπορείς να ξεκινήσεις να τις συζητήσεις σα προτάσεις κουλτούρας από τη βιομηχανία, όπως ήτανε και χοντρικά η τάση τα τελευταία χρόνια.

  4. cheaplog said

    Η ανακοίνωση των οσκαρικών υποψηφιοτήτων live στο YouTube

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.