The Amazing Spider-Man (2012): Ένα trailer για το καλοκαίρι

The Amazing Spider-Man - Theatrical Trailer

Σαν πιο αναγνωρίσιμος κόμικ ήρωας σε μεγάλη οθόνη, ο Άνθρωπος Αράχνη έχει υπευθυνότητα μεγαλύτερη κι από τη δύναμή του αυτό το καλοκαίρι, έρποντας ανάμεσα στους ουρανοξύστες των Εκδικητών και του Σκοτεινού Ιππότη. Αλλά το τελευταίο που θα περίμενες από αυτόν θα ήταν να τα παρατήσει βέβαια. Και έτσι, ανάμεσα στα προκαθορισμένα εισπρακτικά ρεκόρ της υπερομάδας της Disney το σαββατοκύριακο, και τη διαδιχτυακή κυριαρχία του σταυροφόρου της Warner από τη Τρίτη, το τρέιλερ του θαλασσοκόκκινου ήρωα της Sony διεκδικεί από τα ξημερώματα στο ιντερνέτ πρωτεία στη δημοσιότητα, εθιμοτυπικά αν όχι τιποτάλλο. Με το τιποτάλλο να είναι και το θέμα, η Sony μπορεί να βασίζεται στο υπερστάτους της τριλογίας του Sam Raimi για να διεκδικεί κάτι τέτοια slots (και για ημερομηνία εξόδου την 4η Ιουλίου), αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως φράγκα στη θέση της υπερηφάνειας της δεν έχωσε στη παραγωγή του Amazing Spider-Man (2012).

Πράγμα που το ξεκαθαρίζει τώρα πέρα από κάθε αμφιβολία το τρέιλερ, οι σκηνές της αρχής και του τέλους του, σε γιοφύρια και ταράτσες, είναι απελπιστικά ψηφιακές, βγαλμένες από κάνα μικρομεσαίο κακέκτυπο δουλειάς του Zack Snyder, και σε βαθμό να εξανεμίζουν κάθε δυνατότητα ή πρόθεση να βελτιωθούν μέχρι το καλοκαίρι. Τα εφέ για το γυαλιστερό κουστούμι του Spidey είναι αξιολογότερα, από τα τίζερ της παραγωγής ο στόχος είναι να διαφοροποιηθεί αυτή τόσο ώστε να αξίζει το αντίτιμο στα μάτια του μέσου θεατή, το αποτέλεσμα μάλλον δικαιώνει την επιμονή του στούντιο να εξοργίσει τους πιο φανατικούς (και να ξανασχεδιάσει τη στολή), φαίνεται τόσο φρέσκο όσο και πριν δέκα χρόνια, και προετοιμασμένο για τη θολούρα του S3D επιπλέον. Το τρέιλερ τοποθετεί τη ταινία και κάπως κυριολεκτικά, σε θέματα τόνου, ανάμεσα στους Avengers (2012) και το Dark Knight Returns (2012), η σκηνή στο πάρκινγκ (με τον αραχνούλη να κάνει πως κλαίει στην αρχή) παίζει σε Millar-ικούς ρυθμούς, φέρνει κάτι από Kick-Ass (2010) στις μάζες, ενώ μπορείς να ψάξεις και τον νέο Norman Osborn πίσω από την ατάκα "did you tell the boy about his father", o Marc Webb σου αφήνει ελπίδες. Τα νέα από το μέτωπο του σεναρίου δεν είναι ούτε αυτά ελπιδοφόρα πάντως, το στούντιο ανακοίνωσε πως τη συνέχεια θα την αναλάβουνε οι μπλοκμπαστερικές μηχανές που ακούνε στα ονόματα Alex Kurtzman και Roberto Orci, δίνοντας μάλλον τελειωτικό χτύπημα στις --πολυσυζητημένες-- αποκλίσεις από τον "κανόνα", από την ιστορία του ήρωα όπως τη "ξέρουν" όλοι. Κατά τα άλλα, μιας και η ανταπόκριση του κοινού ακόμα βρίσκεται κάπου στο Βόρειο Πόλο, η παραγωγή δοκιμάζει να ξαναματαπαρουσιάσει τις ίδιες σκηνές αλλιώτικα, ως και χρονικά αναποδογυρισμένες άμα προσέξεις, σε σχέση με το δεύτερο τίζερ (που άλλαζε τα φώτα στις σκηνές του πρώτου). H Sony αποκάλυψε καινούριο footage σε ότι έδειξε στους αιθουσάρχες στη CinemaCon τη προηγούμενη εβδομάδα, εκεί φαίνεται να δόθηκε μια έμφαση στο εφηβικό angst που είναι το ζητούμενο για να τρελένει τις πιτσιρίκες και να τρίβονται με εισιτήρια εκεί χαμηλά, την ίδια ίσως θα ήταν σοφότερο να έχει δώσει και το τρέιλερ, αν κρίνεις από το ότι τα διαδίχτυα υποδέχτηκαν τις εκτεταμένες ματιές στη Σαύρα σαν διαφήμιση παιχνιδιών του Killer Croc.



5 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Ο προϋπολογισμός της παραγωγής επίσημα είναι άγνωστος. Πέρσι είχανε κυκλοφορήσει κάτι φήμες που λέγανε για πάνω από $220 εκατομμύρια, επειδή όλοι είχανε αρχίσει να πιστεύουν πως ήτανε γύρω στα 20. Αλλά δε ξέρω ποιός βλέπει αυτό το τρέιλερ (με ψηφιακά όλα τα σκηνικά που θα κόστιζαν να έχουν πραγματικές τοποθεσίες) και δεν υπολογίζει τα εκατομμύρια για γύρω στα 120. Αν κόστισε 220 ο Spider-Man, τότε η επιστροφή του Dark Knight (με παραπάνω από μια ώρα.. αεροπλανικό IMAX) κόστισε κάνα δις.

    Ο προϋπολογισμός έχει σημασία βέβαια, σε σχέση με τη γενικότερη εικόνα της ταινίας, και τη προώθησή της. Αλλιώς θα αντιμετώπιζε κανείς ας πούμε μια παραγωγή χαμηλότερου προϋπολογισμού και πιο σοβαρών φιλοδοξιών (όπως το Kick-Ass), και αλλιώς στέκεται η πιο έμπειρη πελατεία των μπλοκμπαστεριών απέναντι σε ένα ριμπούτ που φαίνεται να απευθύνεται στα θύματα που πληρώνουν για Twilights και Hunger Games.

  2. cheaptalk said

    Για να μη πλακώνομαι με γνωστούς και φίλους χωρίς λόγο: Όποιος στέκεται επικριτικά απέναντι στη ταινία μέχρι τώρα, δεν είναι απαραίτητα ούτε πυροβολημένος φαν, ούτε hater. Όλοι ξέρουμε ότι η ταινία βγήκε γιατί η Sony από τη μια δε διακινδύνευε να επενδύσει σε τέταρτη ταινία του Raimi, και από την άλλη δεν ήθελε να χάσει τα δικαιώματα του χαρακτήρα (που θα επέστρεφαν στη Marvel). Και τώρα ξέρουμε επιπλέον ότι το τελικό αποτέλεσμα απευθύνεται σε ανθρώπους με λίγες απαιτήσεις. Καλό το καστ, καλός ο σκηνοθέτης, πάντα έχει φάση να βλέπεις τον Spider-Man να κρέμεται από ουρανοξύστες, αλλά η ταινία δε φαίνεται να δικαιολογεί την ύπαρξή της, ούτε πολύ περισσότερο να δικαιολογεί το στάτους πολυ-αναμενόμενης υπερμπλοκμπαστεριάς που προσπαθεί να της δώσει το στούντιο.

    Πέρσι 4η Ιουλίου βγήκαν οι τρίτοι Transformers. Πρόπερσι το τρίτο Twilight. Ε πολύ προς Transformers δε φαίνεται να φέρνει ο νέος πρώτος Spider-Man.

  3. Anonymous said

    υπερβολικα σκληρη κριτικη θα ελεγα... με συμπερασματα βγαλμενα απο 2 λεπτα της ταινιας...αν σκεφτει κανεις οτι η διαρκεια της ειναι γυρω στα 120.. τον ιουλιο θα ξερουμε περισσοτερα.. ας μη βιαζομαστε λοιπον

  4. cheaptalk said

    Όπως έγραψα και παραπάνω, υπάρχει κοινό με απαιτήσεις και άλλο που δε τις έχει. Η διαφορά, ας πούμε, από τα 1100 κυβικά στα 2000 είναι υπαρκτή πάντως, δε χρειάζεται να οδηγάς 2 χρόνια ένα αυτοκίνητο για να τη καταλάβεις στις διαφημίσεις.

  5. cheaptalk said

    [iframe width="570" height="320" src="http://www.youtube.com/embed/16AwVWvjQhY?rel=0&autohide=1&showinfo=0&theme=light" frameborder="0" allowfullscreen/>

    Μπας και ζεστάνει κάπως το υποψήφιο κοινό της, η Sony κυκλοφόρησε, πρώτα τηλεοπτικά, και ένα "super preview" για τη ταινία, με διάρκεια 4 λεπτά. Από τα οποία λεπτά, το ενάμισο είναι μια ολοκληρωμένη σκηνή δράσης, και τα υπόλοιπα είναι τα γνωστά 2μισι του τρέιλερ. Πόσο σούπερ είναι η νέα σκηνή, μπορεί να το κρίνει ο κάθε ενδιαφερόμενος μόνος του πια. Η παραγωγή πάντως είναι ακόμα, στη θεωρία, η τρίτη μεγαλύτερη του καλοκαιριού, στοχεύει σε 250-300 εκατομμύρια δολάρια εισπράξεων στην Αμερική.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.