The Expendables 2 (2012): Trailer ομαδικής επαναφοράς

The Expendables 2 - Trailer '2'
Δες/Κρύψε το trailer '1'

Αρκετά βιαστικότεροι απ’ το marketing plan της πρώτης τους εμφάνισης, οι επίλεκτοι συνταξιούχοι του Sylvester Stallone και η νέα γενιά συναδέλφων τους, αποκάλυψαν το δεύτερό τους προωθητικό μέσα στο μήνα των Κανών, για να σου θυμίσουν θαρρείς ότι υπάρχουν και πιο σοβαρά πράγματα από καλλιτεχνικές αναζητήσεις, όπως για παράδειγμα, οι αναζητήσεις νέων τρόπων να διαλύσεις την οθόνη. Κι ενώ, παράλληλα, συνεχίζονται τα γυρίσματα στις αχανείς όσο και πάμφθηνες εκτάσεις της Βουλγαρίας, εκτάσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για πιο μπαρόκ πίστες αστικού τοπίου, όσο και για τις ζούγκλες που πάνε να πνίξουν με κισσούς και σφαίρες τα κομάντα, που στη δεύτερή τους επανένωση καλούνται να εντοπίσουν χαμένο φορτίο μερικών τόνων πλουτωνίου, και να εξοντώσουν όσους προσπαθούν να το απαλλοτριώσουν.

Αυτοί οι όσοι, έχουν για ηγέτη τους το νέο όνομα από τα 80s που προστίθεται στο καστ, και έτερο δείγμα των απεριόριστων ικανοτήτων της κοσμητικής ιατρικής και των νέων μεθόδων κρυογενετικής, τον Jean Claude Van Damme. Ο Van Damme, είδε την πρώτη ταινία να τετραπλασιάζει σχεδόν το budget των $80 εκατομμυρίων της όταν έκλεισε τη διαδρομή της στα διεθνή ταμεία, και αρπάζει τη δεύτερη ευκαιρία του να γίνει κομμάτι της αναβιωτικής της έκστασης, σε έναν ρόλο σαφώς ανώτερο απ’ αυτόν για τον οποίον τον προόριζε ο Stallone στην πρώτη ταινία, αν και τελείως κόντρα στο τότε προφίλ του. Ενσαρκώνοντας τώρα των αρχινονό των τρομοκρατών με την ανατολικοευρωπαϊκή προφορά, θα έχει την ευκαιρία να του σπάσει τα μούτρα ο Stallone σε ολόδικιά τους, κλιμακτική σκηνή «για τα χρονικά», που απλώνεται σχετικά απλόχερα και στο trailer. Δεύτερη ηχηρή προσθήκη στο καστ, ο Chuck Norris στο ρόλο του ανθρώπου που περπατάει και το σύμπαν καταρρέει από μόνο του για να γλιτώσει την οργή του, δείχνει πιο αληθινός απ’ τα κινούμενα ψηφιακά εφέ που έχουν καταντήσει να μοιάζουν οι Schwarzenegger και Willis, οι οποίοι φαίνεται επίσης να έχουν πιο διευρυμένη συμμετοχή στην ταινία, δείγμα και του διευρυμένου κύρους από τη μια, και του διευρυμένου προϋπολογισμού από την άλλη. Ο τελευταίος εκτιμάται βόρεια των $100 εκατομμυρίων πια, και επέτρεψε στον Stallone να σηκώσει από πάνω του το βάρος της σκηνοθεσίας, και να το αναθέσει στον Simon West του The Mechanic (2011) για να παίξει με ψηφιακά αεροπλάνα που διαλύονται σε πλαστικές σπηλιές. Γενικότερα η δράση δεν έχει κανένα λόγο να απομακρυνθεί από τις σώμα-με-σώμα καταβολές της, κι εκεί δείχνει να κρατιέται, όσο μπορείς να διακρίνεις από ένα πρασινοκόρδελο trailer μιας ταινίας που ξεκίνησε μαλακώνοντας τις βρισιές της για να περάσει ως PG-13 και να μην χαλάσει την οικογενειακότητα της εικόνας του Chuck Norris, κι ύστερα επέστρεψε στο σκληρό δείκτη του ακατάλληλου R, για να επαναφέρει τη φήμη του τίτλου της, μετά την κατακραυγή που την έπνιξε στα δίκτυα.



2 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Άλλαξα τα φώτα στο θέμα, για να φαίνεται λίγο αξιόλογο της προσοχής κάποιου. Και το τρέιλερ παίζει επίσης, και σε κανονικό ύψος. Βέβαια το πηγιαίο (από ακατανόμαστο site) δεν ήτανε και κορυφαίας ποιότητας, οπότε ανάλογα θολό είναι και το βίντεο εδώ. Όσους υποφέρανε για κάτι ώρες το θέμα που ανέβασε ο verbal, τους ευχαριστούμε για την υπομονή :p

  2. cheaptalk said

    Άμα αφήσει κανένας στην άκρη το πώς προήλθε ο όρος, το τι λέγεται θεατρικό τρέιλερ είναι γενικά ξεκάθαρο στην αμερικάνικη βιομηχανία. Έχει διάρκεια 2μισι λεπτά και παρουσιάζει θεματικά το έργο (την πλοκή με άλλα λόγια της ταινίας). Και βγαίνει κάπου δυο μήνες νωρίτερα από την έξοδο της ταινίας στις αίθουσες, όταν ξεκινάει να φουλάρει η προώθηση. Πράγματα που δεν είναι αυθαίρετα, είναι εξαιρετικά μελετημένα, σε μια βιομηχανία πολλών δισεκατομμυρίων.

    Από κει και πέρα, και τα τελευταία χρόνια ειδικά, ο καθένας στο δίχτυο βαφτίζει τρέιλερ ότι να 'ναι (όπως γενικότερα παραφουσκώνει μέχρι αηδίας και τους τίτλους που βάζει για κράχτες σε θέματα μηδενικής αξίας). Και οι προωθήσεις κοιτάνε να συντηρούν θόρυβο για περισσότερο καιρό, ταΐζοντας το κοινό με βιντεάκια (που αρκετές φορές δεν εμφανίζονται και καθόλου στις αίθουσες). Έτσι, άμα αντιμετωπίζεις σοβαρά τις προωθήσεις και τις αριθμήσεις, καταλήγεις να φαίνεσαι υπερκαθυστερημένος, να βγάζεις θέμα για το τρέιλερ μιας παραγωγής, την ώρα που ο άλλος διαλαλεί πως έχει, σε αποκλειστική αντιγραφή από το YouTube, το τρέιλερ #63.

    Επιπλέον, με τα νερά αυτής της τάσης πάει αναγκαστικά και το μάρκετινγκ της κάθε ταινίας, με μπόνους την έξτρα αξία που αποκτάνε τα πρώτα κλιπάκια. Ακόμα και teaser που λέγονται "ανακοινωτικά", σαν αυτό το πρώτο των Expendables 2, τα βαφτίζουνε τρέιλερ όλοι μια χαρά συνωμοτικά. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες πια. Οι παραγωγές έχουνε μόνο το πρόβλημα ότι το σοβαρό τους, το θεατρικό τρέιλερ μπορεί να μη το δει κανένας άμα είναι το "τρέιλερ #187". Αλλά βρήκανε λύση, το λένε "τελικό", και χαίρονται πάλι όλοι. Και μετά μπορεί να βγάλουνε κι άλλα "τελικά", άμα δε πάει καλά η απήχηση, βέβαια.

    Οι Μάσες δε συμμετέχουνε σε αυτή τη παράνοια φυσικά, αλλά δε μπορούμε να κρατάμε και ξεχωριστή αρίθμηση από όλο τον πλανήτη πια. Γι' αυτό τα περισσότερα τρέιλερ, ειδικά άμα είναι χαμένος κάθε μπούσουλας, έχουνε αρίθμηση σε εισαγωγικά, ακολουθώντας ή την αρίθμηση της παραγωγής ή την αρίθμηση του διχτύου (που είναι πάντα μεγαλομεγαλύτερη φυσικά). Ενημερωτικά, αν απορεί κανένας.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.