Written by
verbal
in
no category
Offside (2006)


Σκηνοθεσία: Jafar Panahi
Σενάριο: Shadmehr Rastin
Παίζουν: Sima Mobarak-Shahi, Shayesteh Irani, Ayda Sadeqi
Το πολιτικό σινεμά, παρουσιάζει και σχολιάζει μια πολιτική πραγματικότητα, εισάγοντάς την σε έναν κινηματογραφικό κόσμο, που την ωθεί στα άκρα μετατρέποντάς την σε ένα δυστοπικό σύμπαν, ή την μετατρέπει σε κωμικό μηχανισμό για να αναδείξει τον παραλογισμό της, ή την χρησιμοποιεί ως αίτιο της τραγωδίας που προκύπτει από το ξεδίπλωμα του δράματος του ήρωα, ή την καταγράφει ενδελεχώς και την αναλύει σε βάθος. Ή τέλος πάντων, οτιδήποτε άλλο, αλλά κάτι. Κάτι την κάνει για να φτιάξει ένα πράμα σαν ταινία, που από κάπου ξεκινάει και προς τα κάπου πηγαίνει. Ο Jaffar Panahi, που επανειλημμένως έχει βρει στραβά και παράδοξα της χώρας του, του Ιράν, και τα ‘χει κινηματογραφήσει, εδώ δεν φτιάχνει ταινία.

Θέμα του Offside, μια ετερόκλητη ομάδα Ιρανών γυναικών, που προσπαθούν να μπουν κρυφά στο γήπεδο που διαγωνίζεται η εθνική τους εντεκάδα για μια θέση στο Μουντιάλ του ’06. Κρυφά, γιατί στο Ιράν, η είσοδος στις γυναίκες σε ποδοσφαιρικά γήπεδα απαγορεύεται, μολονότι επιτρέπεται να βλέπουν τα ματς στην τηλεόραση, ή να μπουν σε γήπεδο βόλεϊ, ή μπάσκετ. Τα κορίτσια συλλαμβάνονται, μεταφέρονται σε μια αυτοσχέδια φυλακούλα, και ενόσω περιμένουν την προσαγωγή τους, ανταλλάσσουν με τους φύλακές τους, τις απόψεις τους για την ορθότητα και την ισχύ των πεποιθήσεων των Ιρανών, σε ελαφρύ και ευδιάθετο κλίμα.
Δεν πα’ να του δώσουν όσες Αρκούδες θέλουν οι Βερολινέζοι, εγώ αρνούμαι να παραδεχτώ ότι το να βλέπω επί μιάμιση ώρα τις ηρωίδες του Panahi να προσπαθούν να αντικρούσουν τον παραλογισμό που έχουν εμποτίσει στους Ιρανούς οι Μουλάδες κι οι Αγιατολάδες και η εξωφρενικά ευνουχιστική θρησκομανία τους, είναι ένα θέαμα που αφορά το παγκόσμιο κοινό, έστω και το πιο σκληροπυρηνικό art-house ακροατήριο. To Offside δεν έχει καμία σεναριακή εξέλιξη, καμία σκηνοθετική πρωτοτυπία, κανέναν ενδιαφέρων χαρακτήρα, κανένα ενδιαφέρον γενικότερα, μετά το πρώτο μισάωρο.
Μαγκιά του Panahi που ανέδειξε ένα θέμα (ή τουλάχιστον μια πτυχή της κατάστασης) που η παγκόσμια κοινότητα μάλλον αγνοούσε, και μαγκιά του που εξακολουθεί να μετριέται με μια πολιτική και θρησκευτική ηγεσία που μόνο κατά τύχη επιτρέπει στις ταινίες του να προβάλλονται στη χώρα του. Και μπράβο του που κατάφερε να τροφοδοτήσει μια σχετική μίνι αναμπουμπούλα. Αλλά εγώ προτιμώ να ξαναδώ το Cache και το Le Couperet, δυο ταινίες αμέτρητα ανώτερης πολιτικής οξύνοιας και τεχνικής επιδεξιότητας, που δεν πήραν και κανένα ιδιαίτερο βραβείο πουθενά.

Θέμα του Offside, μια ετερόκλητη ομάδα Ιρανών γυναικών, που προσπαθούν να μπουν κρυφά στο γήπεδο που διαγωνίζεται η εθνική τους εντεκάδα για μια θέση στο Μουντιάλ του ’06. Κρυφά, γιατί στο Ιράν, η είσοδος στις γυναίκες σε ποδοσφαιρικά γήπεδα απαγορεύεται, μολονότι επιτρέπεται να βλέπουν τα ματς στην τηλεόραση, ή να μπουν σε γήπεδο βόλεϊ, ή μπάσκετ. Τα κορίτσια συλλαμβάνονται, μεταφέρονται σε μια αυτοσχέδια φυλακούλα, και ενόσω περιμένουν την προσαγωγή τους, ανταλλάσσουν με τους φύλακές τους, τις απόψεις τους για την ορθότητα και την ισχύ των πεποιθήσεων των Ιρανών, σε ελαφρύ και ευδιάθετο κλίμα.

Μαγκιά του Panahi που ανέδειξε ένα θέμα (ή τουλάχιστον μια πτυχή της κατάστασης) που η παγκόσμια κοινότητα μάλλον αγνοούσε, και μαγκιά του που εξακολουθεί να μετριέται με μια πολιτική και θρησκευτική ηγεσία που μόνο κατά τύχη επιτρέπει στις ταινίες του να προβάλλονται στη χώρα του. Και μπράβο του που κατάφερε να τροφοδοτήσει μια σχετική μίνι αναμπουμπούλα. Αλλά εγώ προτιμώ να ξαναδώ το Cache και το Le Couperet, δυο ταινίες αμέτρητα ανώτερης πολιτικής οξύνοιας και τεχνικής επιδεξιότητας, που δεν πήραν και κανένα ιδιαίτερο βραβείο πουθενά.
Δείτε/Κρύφτε τις αίθουσες που ανοίγει v
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για τη πρώτη βδομάδα προβολής
ΔΑΝΑΟΣ 1
Λ. Κηφισίας 109 (ΜΕΤΡΟ Πανόρμου), 2106922655.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00
ΕΛΛΗ
Ακαδημίας 64 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 2103632789.
Πεμ. - Τετ.: 20.15/ 22.15
ΣΙΝΕ ΨΥΡΡΗ FAMOUS GROUSE
Σαρρή 40-44, (πίσω από το θέατρο Αποθήκη), 2103247234.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ODEON ΑΒΑΝΑ (Θερινός)
Κηφισίας 234 & Λυκούργου 3, 2106715905.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
Written by
verbal
in
no category
My Name is Bruce (2007): O Campbell δεν είναι ήρωας
Ένας στρατιώτης των καταραμένων λεγεώνων του Shitsite, εμφανίστηκε χτες τα μεσάνυχτα από το ντουλάπι με τις κατσαρόλες, μας έδωσε ένα σημείωμα κι εξαφανίστηκε στο συρτάρι με τα σύρματα.

Το χαρτάκι έγραφε για τον Bruce Campbell, τον θρυλικό πρωταγωνιστή του Evil Dead, μια απ’ τις λίγες ζωντανές cult προσωπικότητες των ημερών μας, και για την νέα του ταινία. Ο μόνος άνθρωπος που κατάφερε να σταματήσει τον Spider-Man (θα θυμάστε τη σκηνή του θεάτρου στο Spider-Man 2), ετοιμάζεται να κάνει την παραγωγή, να σκηνοθετήσει και να πρωταγωνιστήσει στην ιστορία μιας πόλης που πέφτει θύμα μιας αρχαίας κατάρας, και προσλαμβάνει έναν ηθοποιό να βρει τη λύση, ελπίζοντας ότι θα μετρήσει η προϋπηρεσία του σε ανάλογες καταστάσεις σε B movies. Πράγμα που δεν συμβαίνει.
Το My Name is Bruce, που βρίσκεται στο στάδιο του pre-production, αναμένεται να ολοκληρώσει τα γυρίσματα στο τέλος του χρόνου, και να βρεθεί στα ράφια των DVD-clubs το 2007, δίπλα στο Bubba Ho Tep.

Το χαρτάκι έγραφε για τον Bruce Campbell, τον θρυλικό πρωταγωνιστή του Evil Dead, μια απ’ τις λίγες ζωντανές cult προσωπικότητες των ημερών μας, και για την νέα του ταινία. Ο μόνος άνθρωπος που κατάφερε να σταματήσει τον Spider-Man (θα θυμάστε τη σκηνή του θεάτρου στο Spider-Man 2), ετοιμάζεται να κάνει την παραγωγή, να σκηνοθετήσει και να πρωταγωνιστήσει στην ιστορία μιας πόλης που πέφτει θύμα μιας αρχαίας κατάρας, και προσλαμβάνει έναν ηθοποιό να βρει τη λύση, ελπίζοντας ότι θα μετρήσει η προϋπηρεσία του σε ανάλογες καταστάσεις σε B movies. Πράγμα που δεν συμβαίνει.
Το My Name is Bruce, που βρίσκεται στο στάδιο του pre-production, αναμένεται να ολοκληρώσει τα γυρίσματα στο τέλος του χρόνου, και να βρεθεί στα ράφια των DVD-clubs το 2007, δίπλα στο Bubba Ho Tep.
Previously on Movies for the Masses: Baghdad Blog: Η πρώτη κινηματογραφική μεταφορά.. blog
Written by
verbal
in
no category
Spider-Man 3 (2007): Οι πρώτες φωτό
Το περασμένο σαββατοκύριακο ξεκίνησαν τα γυρίσματα του Spider Man 3 στη Νέα Υόρκη, και η πρώτη φάση τους αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος της εβδομάδας. Και δεν πρόλαβαν να περάσουν παρά μερικά 24ωρα, πριν κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες απ' τα γυρίσματα. Οι οποίες δείχνουν τον Tobey Maguire να μιλάει στο κινητό του, και να κρατά για αρκετή ώρα το jacket του ανοιχτό, για να μπορέσουν οι περαστικοί paparazzi να κλέψουν μερικές φωτογραφίες απ' την καινούρια του, μαύρη στολή --τι βολικό.


Η εικόνα του Spider Man στα μαύρα, που είχε πρωτοκυκλοφορήσει πριν μερικούς μήνες σε μορφή concept-art, αφήνει να εννοηθεί ότι το τρίτο μέρος του υπερπετυχημένου franchise του Sam Raimi θα περιστρέφεται γύρω από την ιστορία του Venom. Του καταστροφικού πλάσματος που προκύπτει όταν ένας συμβιωτικός οργανισμός απ' το διάστημα, ενώνεται και αρχίζει να καταλαμβάνει το σώμα του αραχνοήρωα, ή και των γύρω του. Ο Avi Arad ωστόσο, μεγάλο κεφάλι της Marvel και παραγωγός όλων των μεταφορών στην οθόνη απ’ τη Sony, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Empire, αρνήθηκε να αποκαλύψει αν όντως ο Venom θα εμφανιστεί στην τρίτη ταινία. Περιορίστηκε στο να πει ότι αυτό το sequel θα είναι ακόμη πιο έντονο και δυνατό απ’ τις δύο προηγούμενες ταινίες, αφού ο Spider Man πια θα είναι ελεύθερος να ανακαλύψει το εύρος των δυνατοτήτων του. Και θα έχει και πλάτες απ' το μακράν μεγαλύτερο budget ever, αφού η Sony έχει χώσει στο franchise που της έχει αποφέρει πάνω από 1,5 δις δολάρια, τουλάχιστον άλλα 300 εκατομμύρια για το 3ο μέρος του.
Σε άλλα κόμικ-ο-νέα, ο Arad είπε ότι το Fantastic Four 2 βρίσκεται σε εξέλιξη, με το σενάριο να ασχολείται περισσότερο με το κουαρτέτο των ηρώων παρά με κάποιον μεγάλο αντίπαλό τους, άφησε να εννοηθεί ότι ο Silver Surfer ίσως κάνει το πέρασμά του απ’ την πόλη τους, ενώ δεν αποκλείεται ο ήρωας με την τηλεπαθητική σανίδα του surf να αποκτήσει τη δική του ταινία, υπό τις οδηγίες ενός «Βουδιστή σκηνοθέτη.» Άλλοι ήρωες που βρίσκονται στις σκέψεις της Sony για μεταφορές, είναι ο Thor, o Ant Man, τα spin offs των Wolverine και Magneto και sequels για τους Hulk, Punisher και Daredevil. Και φυσικά ο Iron Man, που αυτήν την περίοδο έχει τον Jaun Favreau στην καρέκλα του σκηνοθέτη, και ο Nick Cassavetes παλεύει το σενάριο.


Η εικόνα του Spider Man στα μαύρα, που είχε πρωτοκυκλοφορήσει πριν μερικούς μήνες σε μορφή concept-art, αφήνει να εννοηθεί ότι το τρίτο μέρος του υπερπετυχημένου franchise του Sam Raimi θα περιστρέφεται γύρω από την ιστορία του Venom. Του καταστροφικού πλάσματος που προκύπτει όταν ένας συμβιωτικός οργανισμός απ' το διάστημα, ενώνεται και αρχίζει να καταλαμβάνει το σώμα του αραχνοήρωα, ή και των γύρω του. Ο Avi Arad ωστόσο, μεγάλο κεφάλι της Marvel και παραγωγός όλων των μεταφορών στην οθόνη απ’ τη Sony, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Empire, αρνήθηκε να αποκαλύψει αν όντως ο Venom θα εμφανιστεί στην τρίτη ταινία. Περιορίστηκε στο να πει ότι αυτό το sequel θα είναι ακόμη πιο έντονο και δυνατό απ’ τις δύο προηγούμενες ταινίες, αφού ο Spider Man πια θα είναι ελεύθερος να ανακαλύψει το εύρος των δυνατοτήτων του. Και θα έχει και πλάτες απ' το μακράν μεγαλύτερο budget ever, αφού η Sony έχει χώσει στο franchise που της έχει αποφέρει πάνω από 1,5 δις δολάρια, τουλάχιστον άλλα 300 εκατομμύρια για το 3ο μέρος του.

Written by
cheaptalk
in
no category
Κάνες 2006: Τα βραβεία

Στο The Wind That Shakes the Barley του Ken Loach απονεμήθηκε, μόλις, ο Χρυσός Φοίνικας των φετινών Κανών.
Ο μεγαλύτερος, σε ηλικία, σκηνοθέτης του φετινού φεστιβάλ έκανε μια ταινία για δυο αδέρφια στο χαλασμό του πολέμου για την ανεξαρτησία της Ιρλανδίας, πριν 80 περίπου χρόνια. Και συμπαθήθηκε απ' όλους τους κριτικούς, χωρίς να τον έχει ξεχωρίσει σχεδόν κανείς. Όμως, ο όλος (αντι)πολεμικός και πολιτικός αχός γύρω από τη Croisette φέτος, λειτούργησε τελικά υπέρ του πιο συνεπούς σοσιαλιστή αγωνιστή. Κάτι σα, δίκαιο, βραβείο ζωής, ακόμα πιο δυνατό από τη βράβευσή του πριν δυο χρόνια για το σύνολο του έργου του.
Τα μεγάλα φαβορί για το μεγάλο βραβείο, περιορίστηκαν σε δεύτερους ρόλους (αφού προφανώς η κριτική επιτροπή δε μπορούσε να διαλέξει ομόφωνα ένα από τα δύο για παραπάνω). Τιμές για σενάριο και γυναικείο ρόλο (για όλο το cast!) έλαβε το Volver του Almodóvar. Ενώ για τη σκηνοθεσία του Babel βραβεύτηκε ο Alejandro González Iñárritu.
Ο μεγαλύτερος, σε ηλικία, σκηνοθέτης του φετινού φεστιβάλ έκανε μια ταινία για δυο αδέρφια στο χαλασμό του πολέμου για την ανεξαρτησία της Ιρλανδίας, πριν 80 περίπου χρόνια. Και συμπαθήθηκε απ' όλους τους κριτικούς, χωρίς να τον έχει ξεχωρίσει σχεδόν κανείς. Όμως, ο όλος (αντι)πολεμικός και πολιτικός αχός γύρω από τη Croisette φέτος, λειτούργησε τελικά υπέρ του πιο συνεπούς σοσιαλιστή αγωνιστή. Κάτι σα, δίκαιο, βραβείο ζωής, ακόμα πιο δυνατό από τη βράβευσή του πριν δυο χρόνια για το σύνολο του έργου του.
Τα μεγάλα φαβορί για το μεγάλο βραβείο, περιορίστηκαν σε δεύτερους ρόλους (αφού προφανώς η κριτική επιτροπή δε μπορούσε να διαλέξει ομόφωνα ένα από τα δύο για παραπάνω). Τιμές για σενάριο και γυναικείο ρόλο (για όλο το cast!) έλαβε το Volver του Almodóvar. Ενώ για τη σκηνοθεσία του Babel βραβεύτηκε ο Alejandro González Iñárritu.
Η πλήρης λίστα των βραβείων:
- Palme d'Or: "The Wind That Shakes The Barley", Ken Loach
- Grand Prix (Δεύτερο Βραβείο): "Flanders", Bruno Dumont
- Prix de la Mise en Scene (Σκηνοθεσία): Alejandro Gonzalez Inarritu, "Babel"
- Prix du Scenario (Σενάριο): Pedro Almodovar, "Volver"
- Camera d'Or (Καλύτερη Πρώτη Δημιουργία): "A Fost sau n-a fost?" (12:08 East of Bucharest), Corneliu Porumbolu
- Prix du Jury (Βραβείο Κριτών): "Red Road", Andrea Arnold
- Prix d'Interpretation Feminine (Γυναικεία Ερμηνεία): Ensemble cast, "Volver", Pedro Almodovar(Penelope Cruz, Carmen Maura, Lola Duenas, Blanca Portillo, Yohana Cobo, Chus Lampreave)
- Prix d'Interpretation Masculine (Ανδρική Ερμηνεία): Ensemble cast, "Indigenes", Rachid Bouchareb (Jamel Debbouze, Samy Naceri, Sami Bouajila, Roschdy Zem, Bernard Blancan)
Court-Metrage (Μικρού Μήκους): - Palme d'Or : "Sniffer", Bobby Peers
- Prix du Jury: "Premiera Nieve", Pablo Aguero
- Ειδική Μνεία: "Conte de quartier", Florence Miaihe
Previously on Movies for the Masses: Deutcher Filmpreis 2006: Οι νικητές
Written by
verbal
in
Babes
Η Jennifer Aniston δείχνει μπούτι

Μπορεί να είναι μόνο μια σκηνή, και λιγότερο αποκαλυπτική απ’ όσο θα θέλαμε, αλλά η παραπάνω, είναι με διαφορά η πιο ενδιαφέρουσα στιγμή του trailer της ρομαντικής δραμεντί με πρωταγωνιστές την πρώην κυρία Pitt, Jennifer Aniston, και τον νυν κύριο Aniston, Vince Vaughn. Η Aniston μάλλον το 'χει καταλάβει, και φροντίζει να το δείχνει οσο μπορεί τις τελευταίες μέρες.



Η δημοφιλέστερη πρωταγωνίστρια των Friends, επί σειρά ετών trend-setter των coups, βρίσκεται πια σε βαθιά νερά, με την καριέρα της στη μεγάλη οθόνη να ξεμένει από οξυγόνο. Πέντε ταινίες μετά το πρώτο της πέρασμα στη μεγάλη οθόνη, με το The Good Girl (2002), η Jennifer Aniston ακόμη προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της ως κινηματογραφική πρωταγωνίστρια, με την ανταπόκριση του κοινού να είναι μάλλον χλιαρή, και εκείνη των κριτικών ανελέητη. Οι κακές γλώσσες λένε, ότι το The Break Up, μάλλον είναι η τελευταία της ευκαιρία στον πλανήτη Hollywood, και είτε ισχύει είτε όχι, το σίγουρο είναι πως η Universal κάνει ό,τι μπορεί για να της αγοράσει κι άλλο χρόνο.


Η καμπάνια ξεκίνησε πριν καν ολοκληρωθούν τα γυρίσματα, με την εταιρεία να απαιτεί από τον σκηνοθέτη Peyton Reed (του Down with Love) να προσαρμόσει το φινάλε της ταινίας στις απαιτήσεις του test audience, και συνεχίζεται με επιθετική διαφημιστική εκστρατεία: το Google καλεί τους χρήστες του να ανεβάσουν τα δικά τους βίντεο χωρισμού, η Budweiser προωθεί τη 2η Ιουνίου, ημέρα πρεμιέρας της ταινίας, ως εθνική ημέρα χωρισμού, και η ίδια η Jennifer, προωθεί… τα καλοκαιρινά της φορεματάκια, ως τρόπο να κρατάει τα μπουτάκια της δροσερά κάτω απ’ τους ανελέητους προβολείς των τηλεοπτικών πλατό.
Την ίδια ώρα που η Jennifer παλεύει να εξασφαλίσει το δικαίωμά της στην επαγγελματική χαρά, ο Brad γνωρίζει την πατρότητα, και υποδέχεται στον κόσμο την Shiloh Nouvelle Jolie-Pitt, καρπό του έρωτά του με την Angelina Jolie. Η μικρή με τα μεγάλα χείλη, γεννήθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής, στσι ζούγκλες τση Ναμίμπιας.



Η δημοφιλέστερη πρωταγωνίστρια των Friends, επί σειρά ετών trend-setter των coups, βρίσκεται πια σε βαθιά νερά, με την καριέρα της στη μεγάλη οθόνη να ξεμένει από οξυγόνο. Πέντε ταινίες μετά το πρώτο της πέρασμα στη μεγάλη οθόνη, με το The Good Girl (2002), η Jennifer Aniston ακόμη προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της ως κινηματογραφική πρωταγωνίστρια, με την ανταπόκριση του κοινού να είναι μάλλον χλιαρή, και εκείνη των κριτικών ανελέητη. Οι κακές γλώσσες λένε, ότι το The Break Up, μάλλον είναι η τελευταία της ευκαιρία στον πλανήτη Hollywood, και είτε ισχύει είτε όχι, το σίγουρο είναι πως η Universal κάνει ό,τι μπορεί για να της αγοράσει κι άλλο χρόνο.


Η καμπάνια ξεκίνησε πριν καν ολοκληρωθούν τα γυρίσματα, με την εταιρεία να απαιτεί από τον σκηνοθέτη Peyton Reed (του Down with Love) να προσαρμόσει το φινάλε της ταινίας στις απαιτήσεις του test audience, και συνεχίζεται με επιθετική διαφημιστική εκστρατεία: το Google καλεί τους χρήστες του να ανεβάσουν τα δικά τους βίντεο χωρισμού, η Budweiser προωθεί τη 2η Ιουνίου, ημέρα πρεμιέρας της ταινίας, ως εθνική ημέρα χωρισμού, και η ίδια η Jennifer, προωθεί… τα καλοκαιρινά της φορεματάκια, ως τρόπο να κρατάει τα μπουτάκια της δροσερά κάτω απ’ τους ανελέητους προβολείς των τηλεοπτικών πλατό.

Δες/Κρύψε το trailer του The Break-Up (2006) v
Previously on Movies for the Masses: Βυζιά και κώλοι βουλιάζουν (σ)τις Κάνες
Written by
verbal
in
no category
Act Up Filmfest
(Από το Δελτίο Τύπου)
Δείτε/Κρύφτε το πρόγραμμα προβολών v
ΠΕΜΠΤΗ 01/05
17:00 H AΛΛΗ ΟΨΗ (100')
19:00 BOOKS OF JAMES (17')*
FIGHT BACK FIGHT AIDS (75')
21:00 ZERO PATIENCE (95')
ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΔΕΝ ΚΛΑΙΝΕ (17')
23:00 UITS FAUVES (126')
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 02/05
17:00 PHILADELPHIA (124')
19:00 UN MOMENT (6')
MAJORETTES IN SPACE (6')
TODO SOBRE MI MADRE (107')
21:00 ENDING AIDS (57')*
ΑΝΑΣΑ (20')
ΟΥΡΑΝΟΣ ΜΕ ΑΣΤΕΡΙΑ (20')
23:00 “CEUX QUI M’AIMENT PRENDRONT LE TRAIN” (122')
ΣΑΒΒΑΤΟ 03/05
17:00 IT'S MY LIFE (80')
LOOKING GOOD (47')*
19:00 POSITIVELY NAKED (38’)*
WE ARE DAD (68')*
INVULNERABLE (20')*
21:00 CACHORRO (93')
23:00 SAFE SEX TRILOGY (7')*
GAY SEX IN THE 70s (72')*
ΚΥΡΙΑΚΗ 04/05
17:00 STATE OF DENIAL (90')*
RED RIBBON AROUND MY HOUSE (26')
19:00 CONSTANT GARDENER (122')
21:00 COLOURS (24')*
FICKENDE FISCHE (103')*
23:00 BLUE (75')
ΔΕΥΤΕΡΑ 05/05
17:00 ENDING AIDS (57')*
WE ARE DAD (68')*
19:00 COLOURS (24')*
CACHORRO (93')
21:00 INVULNERABLE (20')*
FICKENDE FISCHE (103')*
23:00 POSITIVELY NAKED (38')*
SAFE SEX TRILOGY (6')*
GAY SEX IN THE 70s (72')*
*Σε πρώτη πανελλαδική προβολή
[...]Η ACT UP ΔΡΑΣΕ HELLAS διοργανώνει για τα 25 χρόνια ζωής με το AIDS το ACT UP FILMFEST από 1 έως 5 Ιουνίου. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα 25 ταινιών, νέων και παλαιότερων, το κοινό θα βιώσει τις συμβολικές μεταλλάξεις του ιού HIV και του AIDS από την αρχή της εμφάνισής του αλλά και θα ενημερωθεί για σύγχρονα θέματα σχετικά με την μετάδοση του ιού[...] Θα ζήσει ανθρώπινες ιστορίες και θα δει μια εικόνα οροθετικών ατόμων που δεν περνά από τα ΜΜΕ, ανθρώπων που ζουν, δημιουργούν, ερωτεύονται και κάνουν όνειρα για το μέλλον.
Θα προβληθούν ταινίες που σημάδεψαν με την δύναμή τους την εποχή τους, σπουδαίων σκηνοθετών όπως Derek Jarman, Pedro Almodόvar, Patrice Chereau, Cyril Collard. Θα προβληθούν οι ελληνικές ταινίες για το AIDS των Τάσου Ψαρρά, Χρήστου Δήμα και Κυριάκου Χατζημιχαηλίδη καθώς και νέες ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους, μυθοπλασίας και τεκμηρίωσης από την Ευρώπη, την Αμερική, την Αφρική. Μεταξύ των βραβευμένων ταινιών που θα προβληθούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα είναι το ENDING AIDS, το τολμηρό, διεισδυτικό GAY SEX IN THE 70s, το POSITIVELY NAKED και το επίκαιρο WE ARE DAD αλλά και οι ταινίες πρόσφατης Ισπανικής παραγωγής CACHORRO, INVULNERABLE, COLOURS, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Θερβάντες.
ΤΟ ACTUP FILMFEST θα πραγματοποιηθεί από την 1η έως την 5η Ιουνίου από τις 17:00 έως τις 01:00 στην Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών (Τοσίτσα 11, Εξάρχεια) που ευχαριστούμε για την φιλοξενία και η είσοδος θα είναι ελεύθερη.
Την τελευταία μέρα, Δευτέρα 5 Ιουνίου και επέτειο των 25 χρόνων, θα διεξαχθεί ημερίδα πάνω σε θέματα που αφορούν τον HIV/AIDS, σε χώρο που θα ανακοινωθεί σύντομα.[...]
Δείτε/Κρύφτε το πρόγραμμα προβολών v
ΠΕΜΠΤΗ 01/05
17:00 H AΛΛΗ ΟΨΗ (100')
19:00 BOOKS OF JAMES (17')*
FIGHT BACK FIGHT AIDS (75')
21:00 ZERO PATIENCE (95')
ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΔΕΝ ΚΛΑΙΝΕ (17')
23:00 UITS FAUVES (126')
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 02/05
17:00 PHILADELPHIA (124')
19:00 UN MOMENT (6')
MAJORETTES IN SPACE (6')
TODO SOBRE MI MADRE (107')
21:00 ENDING AIDS (57')*
ΑΝΑΣΑ (20')
ΟΥΡΑΝΟΣ ΜΕ ΑΣΤΕΡΙΑ (20')
23:00 “CEUX QUI M’AIMENT PRENDRONT LE TRAIN” (122')
ΣΑΒΒΑΤΟ 03/05
17:00 IT'S MY LIFE (80')
LOOKING GOOD (47')*
19:00 POSITIVELY NAKED (38’)*
WE ARE DAD (68')*
INVULNERABLE (20')*
21:00 CACHORRO (93')
23:00 SAFE SEX TRILOGY (7')*
GAY SEX IN THE 70s (72')*
ΚΥΡΙΑΚΗ 04/05
17:00 STATE OF DENIAL (90')*
RED RIBBON AROUND MY HOUSE (26')
19:00 CONSTANT GARDENER (122')
21:00 COLOURS (24')*
FICKENDE FISCHE (103')*
23:00 BLUE (75')
ΔΕΥΤΕΡΑ 05/05
17:00 ENDING AIDS (57')*
WE ARE DAD (68')*
19:00 COLOURS (24')*
CACHORRO (93')
21:00 INVULNERABLE (20')*
FICKENDE FISCHE (103')*
23:00 POSITIVELY NAKED (38')*
SAFE SEX TRILOGY (6')*
GAY SEX IN THE 70s (72')*
*Σε πρώτη πανελλαδική προβολή
Written by
verbal
in
no category
Pan's Labyrinth (2006): Trailer απ' την Κόλαση
Δες/Κρύψε το US trailer
Με το Southland Tales του Richard Kelly εκτός μάχης, και τη Μαρία Αντουανέτα να έχει βουλιάζει σε κινούμενη άμμο αντικρουόμενων κριτικών, ο φετινός Χρυσός Φοίνικας φαίνεται πως θα είναι ευρωπαϊκός, και στην δυάδα των Babel (Alejandro González Iñárritu) και Volver (Pedro Almodóvar) που πρωταγωνιστούν στις προβλέψεις, έρχεται να προστεθεί άλλη μια λατινόφωνη ταινία.
Το Pan's Labirynth, του Guillermo del Toro, που μοιάζει να είναι κάτι σαν υβρίδιο της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων και του Hellraiser, παίζει να είναι και η κορυφαία στιγμή της φιλμογραφίας του 41χρονου Μεξικανού. Ο Del Toro, που πρωτόκατσε πίσω απ' την κάμερα το 1993 για το μεταφυσικό θρίλερ Cronos και από τότε έχει αφιερωθεί στο genre του φανταστικού τρόμου, εμπλουτίζοντάς το σε στυλ και ουσία, με το Pan's Labyrinth επιστρέφει στις ισπανόφωνες παραγωγές μετά από μια πενταετία διακοπών στο Hollywood. Και δεδομένου ότι η μέχρι ώρας πιο εντυπωσιακή δουλειά του, είναι το μεξικάνικο Devil's Backbone (2001), μπορεί κανείς να υποθέσει πως συνεννοείται καλύτερα με τους συντοπίτες του.
Και γι' αυτό κατάφερε να φτιάξει μια απ' τις σπάνιες περιπτώσεις ταινιών φαντασίας που καταφέρνουν να χωθούν στο επίσημο διαγωνιστικό των Κανών. Γεγονός που από μόνο του είναι σπουδαίο, ακόμη κι αν ο Del Toro δεν ακούσει να τον καλεί στη σκηνή ο Kar Wai στην τελετή της Κυριακής. Αρκετά σπουδαίο ώστε ή να τον κάνει να βγάλει πια απ’ το μυαλό του το Hellboy 2 που προσπαθεί τους τελευταίους μήνες να χρηματοδοτήσει, ή τουλάχιστον, να πείσει τη Sony να του ξανανοίξει τη χρηματομηχανή.
Το Pan's Labirynth, του Guillermo del Toro, που μοιάζει να είναι κάτι σαν υβρίδιο της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων και του Hellraiser, παίζει να είναι και η κορυφαία στιγμή της φιλμογραφίας του 41χρονου Μεξικανού. Ο Del Toro, που πρωτόκατσε πίσω απ' την κάμερα το 1993 για το μεταφυσικό θρίλερ Cronos και από τότε έχει αφιερωθεί στο genre του φανταστικού τρόμου, εμπλουτίζοντάς το σε στυλ και ουσία, με το Pan's Labyrinth επιστρέφει στις ισπανόφωνες παραγωγές μετά από μια πενταετία διακοπών στο Hollywood. Και δεδομένου ότι η μέχρι ώρας πιο εντυπωσιακή δουλειά του, είναι το μεξικάνικο Devil's Backbone (2001), μπορεί κανείς να υποθέσει πως συνεννοείται καλύτερα με τους συντοπίτες του.
Και γι' αυτό κατάφερε να φτιάξει μια απ' τις σπάνιες περιπτώσεις ταινιών φαντασίας που καταφέρνουν να χωθούν στο επίσημο διαγωνιστικό των Κανών. Γεγονός που από μόνο του είναι σπουδαίο, ακόμη κι αν ο Del Toro δεν ακούσει να τον καλεί στη σκηνή ο Kar Wai στην τελετή της Κυριακής. Αρκετά σπουδαίο ώστε ή να τον κάνει να βγάλει πια απ’ το μυαλό του το Hellboy 2 που προσπαθεί τους τελευταίους μήνες να χρηματοδοτήσει, ή τουλάχιστον, να πείσει τη Sony να του ξανανοίξει τη χρηματομηχανή.