Die Welle (2008): Peter Thorwarth interview


Έχοντας γίνει blockbuster απ' το πρώτο του Σαββατοκύριακο στη Γερμανία, διαλύοντας το άνοιγμα των Ζωών των Άλλων (2006) κι έχοντας κάνει αίσθηση στο περασμένο Sundance, Το Κύμα (2008) του Dennis Gansel, βασισμένο στο βιβλίο που εμπνεύστηκε ο Todd Strasser απ' το διήγημα που είχε γράψει ο ακτιβιστής καθηγητής Ron Jones για τα αληθινά περιστατικά που προκάλεσε ξεκινώντας το Τρίτο Κύμα του, τα οποία ενέπνευσαν και σχετική τηλεταινία στην Αμερική του '80, δεν ήταν έκπληξη που ήταν η πρώτη ταινία που ξεπούλησε και προβλήθηκε με ενθουσιώδη υποδοχή σε τιγκαρισμένη αίθουσα στις περασμένες Νύχτες Πρεμιέρας, ή που γέμισε αναλόγως την πρεμιέρα που σε στείλαμε προχθές, όντας ήδη βραβευμένο στα Γερμανικά Βραβεία με χρυσό βήτα ερμηνείας και χάλκινο καλύτερης ταινίας. Πολύ πριν ανακοινωθεί και η υποψηφιότητά του για αγαπημένο του κοινού στα Ευρωπαϊκά Βραβεία, αλλά λίγο μετά που είχε μείνει έξω απ' τα Όσκαρ για χάρη του Baader Meinhof Komplex (2008), είχαμε μιλήσει με τον συνσεναριογράφο του Κύματος, που είχε κάνει το πέρασμά του απ' τις πολυθρόνες των Νυχτών το Σεπτέμβρη και μας είπε για τη διαδικασία της εμπλοκής του στο project, το πόσο βοήθησε στην εισπρακτική επιτυχία το γεγονός ότι η πρώτη ύλη της ταινίας είναι διδακτέα ύλη στα γερμανικά σχολεία, και τί ακριβώς σκεφτόντουσαν, όταν έγραφαν εκείνο το απαίσιο πρόσθετο τεχνητό φινάλε (για το οποίο ενδεχομένως να μην θέλεις να μάθεις, οπότε απόφυγε το τελευταίο πεντάλεπτο της συνέντευξης).


Η Kate Winslet στήνει κώλο για βραβεία

Kate Winslet, Vanity Fair December 2008, Photo 02
Δες/Κρύψε το trailer του The Reader (2008)

Σταρ του μεγαλύτερου blockbuster στη πρόσφατη κινηματογραφική ιστορία, υποψήφια για πέντε (5) Oscar® μέχρι τα τριάντα της, και λόγος που οι άντρες καταναλώνουν χαρτομάντιλα στις αίθουσες, η Kate Winslet υπενθυμίζει, με την επίσημη έναρξη της περιόδου των βραβείων, ότι πρωταγωνιστεί σε δυο (2) παραγωγές που καλοβλέπουν (πολλά) καλογυαλισμένα αγαλματάκια και φέτος, με τον τρόπο που περίμενες (ανυπόμονα), εκθέτοντας την "ενίοτε ρουμπενική φιγούρα της", πρόστυχα κλασάτα, για τον φακό του Steven Meisel και το αμερικάνικο Vanity Fair Δεκεμβρίου, το οποίο κρεμάστηκε στα περίπτερα σήμερα, αφού είχε προειδοποιήσει τους περιπτεράδες να στοκάρουν τα σχετικά αξεσουάρ από τη προηγούμενη βδομάδα.

Βασισμένα σε ρομαντικές νουβέλες, βουτηγμένα σε ατμόσφαιρα (όχι και τόσο μακρινής) εποχής, τόσο το Revolutionary Road (2008) όσο και το The Reader (2008) μπορούν, εντελώς θεωρητικά μέχρι τώρα, να φέρουν στη Σέξι Καίτη ένα συγκεκριμένο χρυσό παιχνιδάκι για τα παιδιά της, και "you bet your fucking ass" ότι το θέλει. Το πρώτο, φιλμ του Sam Mendes που καταεντυπωσίασε ένα γνωστό της Anne Thompson (που κάτι φήμες λένε ότι το όνομά του ξεκινάει από Peter και τελειώνει σε Bart), προωθείται μήνες τώρα, έχει βαρύτερο προφίλ, και λογικά απασχόλησε και το μεγαλύτερο μέρος του αφιερώματος του περιοδικού. Το δεύτερο, η νέα συνεργασία της δημιουργικής ομάδας πίσω από τις Hours (2002), αποτελεί project που αγάπησαν αρκετά οι Weinsteins για να κουβαλήσουν μαζί τους όταν φύγαν από τη Miramax και να πλακωθούν ανοιχτά με τον Scott Rudin ώστε να το μεταφέρουν βιαστικά μέσα στην οσκαρική κούρσα (και κόντρα τόσο στο Revolutionary Road όσο και το Doubt (2008) του παραγωγού), με ότι αυτό συνεπάγεται. Εκτός από το ότι βασίζεται στη πρώτη γερμανική έκδοση που βρέθηκε στη κορυφή των αμερικάνικων bestseller όμως, ο Reader που έσκασε μύτη με trailer μόλις τη προηγούμενη βδομάδα, έχει το μεγάλο πλεονέκτημα της σφραγίδας "R for some scenes of sexuality and nudity" από την MPAA (διάβαζε περισσότερα χαρτομάντιλα). Ενώ Γερμανός (συν)πρωταγωνιστής τόσο άγνωστος που δεν εμφανίζεται στα credits (του trailer) και τόσο πιτσιρικάς που έπρεπε να περιμένουν να κλείσει τα 18 για να γυρίσουν τις επίμαχες σκηνές, σίγουρα αφήνει περισσότερο αέρα από τον Leonardo Wilhelm DiCaprio στην γκαβλιάρα μαμά, που έτσι κι αλλιώς έχει λάβει από τα studio το ελεύθερο της επιλογής κατηγορίας (πρώτου ή δεύτερου γυναικείου) στις υποψηφιότητες. Και που, ακατάληπτα, θίχτηκε όταν οι βρετανικές φυλλάδες γράψαν ότι μίκρυναν τεχνικά την κωλάρα της στις πιο αποκαλυπτικές φωτογραφίες της μέχρι τώρα.

Kate Winslet, Vanity Fair December 2008, Photo 05


Up (2009): Ταξιδιάρικο teaser

Δες/Κρύψε το πρώτο teaser

Τα καλά του να χτίζεις χωρίς θεμέλια επιδεικνύει η Pixar, στο καινούριο teaser του καινούριου της προσεχώς blockbuster, που κυκλοφόρησε στην Apple το Σαββατοκύριακο, και σε αντίθεση με την καλησπέρα των 43ων δευτερολέπτων του πρώτου teaser, σου λέει και τι δουλειά έχει ένα σπίτι στα σύνεφα κάτω από ένα μάτσο χρωματιστά μπαλόνια, στο Up (2009) της, που υπογράφουν ο υποψήφιος για Όσκαρ Pete Docter του Monsters, Inc. (2001) (και των σεναρίων των Toy Story (1995) και Toy Story 2 (1999)) κι ο Bob Peterson του σεναρίου του Finding Nemo (2003), στο (συν)σκηνοθετικό ντεμπούτο του. Η ιστορία των ταλέντων που κάνουν κύκλο στα σκηνοθετικά τιμόνια της Pixar, είναι τόσο γνωστή όσο κι η ιστορία της ίδιας της εταιρείας, αλλά η απ’ το 2006 μαμά Disney, φροντίζει να σου την θυμίζει όσο περνάει απ’ το χέρι της, κι αφιερώνει τον εν τρίτο του teaser σε legacy pimping mash-up προηγούμενων σουξέ, διατηρώντας πάντως τον κρυπτικό χαρακτήρα που κράτησε και στην προώθηση του WALL•E (2008).

Οπότε, εκτός απ’ αυτά που σου λέει στα υπόλοιπα δυο τρίτα του teaser, για τον Carl Fredricksen που γέρασε με όνειρα για περιπέτειες κι εμπειρίες, κι όταν συνειδητοποίησε ότι τα χρόνια περάσαν, αποφάσισε ν’ αψηφήσει τις κινητικές του δυσκολίες και να γυρίσει την υφήλιο μ’ έναν ευφάνταστο, χρωματιστό τρόπο, πολλά περισσότερα δεν είναι γνωστά, όπως το ποιος είναι αυτός ο «χαμένος κόσμος» που θα μας ταξιδέψει, αν πάει εκεί για να βρει κι άλλους δεινόσαυρους, αν και πού θα προσγειώσει ποτέ το σπίτι του, ποιοι και πώς θα προσπαθήσουν να του τρυπήσουν τα μπαλόνια, κι αν έχει αρουραίους στα κουφώματα. Αλλά, να σου πω την αλήθεια, δεν χρειάζεται κιόλας. Στη φάση που βρισκόμαστε με μύγες σε διαστημικές στολές να περνάνε για διασκέδαση (περισσότερα γι’ αυτό, την Πέμπτη) και την Pixar να ψυχαγωγεί δεκαπέντε επίπεδα πιο πάνω απ’ οποιονδήποτε άλλον, και μια απλή χαρτοπετσέτα που να γράφει «η νέα μας ταινία έρχεται το Μάη, φιλιά» να έβγαζαν για trailer, αρκετό θα ήταν.


Previously on Movies for the Masses: Angels & Demons (2009): Ψηφιακό teaser

50 διπλές προσκλήσεις για Το Κύμα

Die WelleΔες/Κρύψε το trailer


Η Seven Films σας προσκαλεί στην avant première του κοινωνικού δράματος Το Κύμα. Τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου στις 11 το βράδυ στο ΑΑΒΟΡΑ, Ιπποκράτους 180.



(Αν το κλικ δε σου δουλεύει στείλε απλά e-mail: moviesforthemasses@gmail.com)

Quantum of Solace (2008)

Quantum of Solace, Poster

Σκηνοθεσία: Marc Forster
Σενάριο: Paul Haggis, Neal Purvis, Robert Wade
Παίζουν: Daniel Craig, Olga Kurylenko, Mathieu Amalric, Judi Dench κ.ά.


Δες/Κρύψε το trailer

Ψάχνοντας εκδίκηση για το θάνατο της καλής του, ο πιο άγριος πράκτορας της ΜΙ6 πέφτει πάνω σε υπεροργανισμό που ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις.Quantum of Solace, PhotographΟ Marc Forster, εντελώς απροσδόκητη επιλογή για καρέκλα σκηνοθέτη στο μακροβιότερο κινηματογραφικό franchise ever, είναι ένας άνθρωπος με συναισθήματα κι ευαισθησίες κι αμφισβητίσιμες ικανότητες να τα περνάει στην οθόνη χωρίς να ζέχνει συναισθηματισμό και να στάζει μελούρα, στην συγκεκριμένη όμως περίπτωση, ευτυχώς, ή δυστυχώς, δεν προσπαθεί να αποδείξει την αξία του, περιορισμένος απ’ τις βιομηχανικές προδιαγραφές του legacy που αναλαμβάνει, οι οποίες έκαναν ένα σαφέστατο χαλάρωμα στο reboot του Casino Royale (2006) με ξεκάθαρο στόχο για την καινούρια τους κατεύθυνση. Προδιαγραφές που ο Forster υπηρετεί απροσδόκητα καλά, έστω κι αν τις αφήνει στον αυτόματο, στήνοντας μια ασταμάτητη σειρά από εκστατικές σκηνές δράσεις εκατοντάδων πλάνων των τριών (με το ζόρι) δευτερολέπτων, μερικά απ’ τα οποία είναι πραγματικά χάρμα ειδέσθαι και από άποψη πλανοθεσίας, αλλά και γενικότερης αρχιτεκτονικής της χορογραφίας.

Το επόμενο βήμα αυτής της επανεφευρημένης του εξέλιξης όμως, δεν το κάνει σ’ αυτήν την ταινία ο Bond, όσο κι αν ο Paul Haggis προσπαθεί, ψάχνοντας την τρίτη διάσταση στην (ξετρομπαρισμένη) pulp περσόνα του, να τον ζωγραφίσει ως τη λογοτεχνική ενσάρκωση μιας υπαρξιακής μαύρης τρύπας, ενός πράκτορα του χάους που σκορπά την καταστροφή του εξίσου στις δυνάμεις αποσταθεροποίησης της τάξης, αλλά και στις αξίες που ο ίδιος κρατά κοντά στην καρδιά του. Η δομή του σεναρίου του είναι μοιραία ένα ξεφτισμένο replay, όχι μόνο λόγω της κουρασμένης ψυχροπολεμικής έμπνευσής του (μόνο που, όπου Ρωσία, πλέον βάλε Αμερική), αλλά και γιατί όλος αυτός ο πόλεμος ενάντια στην κυβερνητική, διακυβερνητική και ενδοϋπηρεσιακή διαφθορά που ξεκινά να καλλιεργείται από τώρα για τις επόμενες ταινίες, ήταν πολύ πιο συναρπαστικός και πειστικός όταν τον έχανε ο Jason Bourne, παρά όταν τον κερδίζει ο James Bond, που στο κάτω - κάτω δεν φαίνεται να έχει πια κανένα άλλο κίνητρο, πέρα απ’ το να τα βάλει με τον δυνατότερο διαθέσιμο αντίπαλο, ο οποίος θα είναι εκ των πραγμάτων ο κακός.

Όπως και να ’χει, ακόμα κι αν και η ίδια η παραγωγή δεν ένιωθε ικανή να συναγωνιστεί το breakthrough της προηγούμενης ταινίας τόσο γρήγορα και παρήγγειλε απλώς ένα συμπληρωματικό τριπάκι να γεμίσει το χρονοδιάγραμμα (μια ταινία κάθε δυο χρόνια, χοντρικά), το Quantum of Solace, που ολοκληρώθηκε με μπόλικους τραυματισμούς, αρκετούς απ’ τους οποίους υπέστη κι ο Daniel Craig που σημειώνει άλλη μια ερμηνεία για τις κορυφές του χαρακτήρα του, μένει στα χρονικά ως η πιο μικρή σε διάρκεια ταινία του Bond (106 λεπτά) και η πιο μεγάλη σε άνοιγμα στην Αγγλία, σπάζοντας τα ρεκόρ ανοίγματος Παρασκευής και τριημέρου (με £4.9 και £15.4 εκατομύρια, αντίστοιχα), ενώ αναμένεται να σημειωθεί και ως η πιο κερδοφόρα ταινία του franchise, μετά και το άνοιγμά της στην Αμερική, στις 14 Νοέμβρη.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΠΟΛΛΩΝ CINEMAX CLASS
Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3236811.
Σαβ. - Κυρ.: 15.30
ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX CLASS
Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3228821.
Πεμ. - Τετ.: 17.20/ 20.00/ 22.30

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 1
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΔΙΑΝΑ
Περικλέους 14, Μαρούσι (ΗΣΑΠ Μαρούσι), 210-8028587.
Πεμ. - Τετ.: 21.40
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 3 Class
Δροσίνη 16 (απέναντι στο Βάρσο), Κηφισιά, 210-6231601, 2106231933.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.10/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 15.45

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.30/ 22.45

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00
CINE CITY 2
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 21.50
ΑΝΟΙΞΗ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) 2+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Αγωνιστών Στρατοπέδου 49, Χαϊδάρι, 210-5813470, 210-5813450.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΔΗΜ. ΚΙΝ. ΣΙΝΕΑΚ
Πλ. Δημαρχείου, Πειραιάς, 210-4225653.
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 20.00/ 22.30

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 17.30/ 20.00/ 22.30/ 01.00. Σάβ., Κυρ. & 12.30
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.15/ 18.45/ 21.15/ 23.45. Σάβ., Κυρ. & 11.15

VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.15. Παρ., Σάβ. & 00.30. Σάβ., Κυρ. & 17.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.30. Πέμ.-Σάβ. & 23.45. Κυρ. & 17.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 17.00/ 19.15/ 21.30/ 23.45. Σάβ., Κυρ. & 12.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.30/ 17.45/ 20.00/ 22.15/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 13.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 18.15/ 20.30/ 22.45/ 01.00. Σάβ., Κυρ. & 11.30/ 13.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.15. Πέμ.-Σάβ. & 00.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 13
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.15/ 16.30/ 18.45/ 21.00/ 23.15/ 01.30. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 14
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.00. Πέμ.-Κυρ. & 23.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.00. Πέμ.-Κυρ. & 23.15

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 1
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30
CINERAMA
Αγ. Κυριακής 30, Π. Φάληρο, 210-9403593, 2109403595.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 1
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40. Παρ., Σάβ. & 01.00

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 1
Λ. Πεντέλης 98, Χαλάνδρι, 2106841010.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.45/ 23.00

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 15.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.30
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 19.00/ 21.30. Σάβ., Κυρ. & 11.30/ 14.00

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 19.10/ 21.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 19.30/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 13.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 15.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.30/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 14.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 22.00

ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ
Ελ. Βενιζέλου 152, Πλ. Δαβάκη, Καλλιθέα, 210-9592611, 2109536742.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.45/ 23.00

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40. Σάβ., Κυρ. & 13.20/ 15.40
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 21.00/ 23.20
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 22.00
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.20/ 19.40/ 22.00/ 00.20. Σάβ., Κυρ. & 12.40/ 15.00

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.00/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 13.30/ 16.00
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Σαβ. - Κυρ.: 21.00
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.45/ 22.15. Σάβ., Κυρ. & 12.15/ 14.45. Παρ., Σάβ. & 00.30

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.40/ 22.20. Σάβ., Κυρ. & 14.20
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.40. Σάβ., Κυρ. & 15.40. Kυρ. & 13.00

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. 13.45/ 16.15/ 18.45/ 21.15/ 23.45. Σάβ., Κυρ. 11.15/ 13.45/ 16.15/ 18.45/ 21.15/ 00.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Τρ., Τετ. 14.30/ 17.00/ 19.30/ 22.00/ 00.30. Σάβ., Κυρ. 12.00/ 14.30/ 17.00/ 19.30/ 22.15/ 01.00. Δευτ. 15.00/ 17.30/ 22.30/ 01.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA EUROPA
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ. 19.30/ 22.00/ 00.30. Παρ. 16.00/ 19.30/ 22.00/ 00.30. Σάβ. 19.30/ 22.15/ 01.00. Κυρ. 19.30/ 22.15. Δευτ. 20.00/ 22.30/ Τρ., Τετ. 19.30/ 22.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 6 VILLAGE CINEMA EUROPA
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Παρ.: 16.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. 13.30/ 16.00/ 18.30/ 21.00/ 23.45. Σάβ., Κυρ. 12.30/ 15.00/ 17.30/ 20.00/ 22.45/ 01.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 8 COSMOTE
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Τρ., Τετ. 20.00/ 22.30/ 01.00. Σάβ., Κυρ. 18.30/ 21.00/ 23.30. Δευτ. 19.30/ 22.00/ 00.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Τρ., Τετ. 22.30. Σάβ., Κυρ. 13.30/ 16.00/ 18.30. Δευτ. 22.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00. Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. & 01.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. 19.00/ 21.30/ 00.00. Σάβ., Κυρ. 19.00/ 21.45/ 00.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. 19.00/ 21.30/ 00.00. Σάβ. 16.30/ 19.00/ 21.45/ 00.30. Κυρ. 16.30/ 19.00/ 21.45. Δευτ.-Τετ. 19.00/ 21.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ. 17.20/ 19.40/ 22.00/ 00.20. Παρ. 16.00/ 18.20/ 21.00/ 23.20. Σάβ., Κυρ. 11.40/ 14.00/ 16.20/ 18.40/ 21.00/ 23.20. Δευτ.-Τετ. 16.20/ 18.40/ 21.00/ 23.20
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: Παρ.-Τετ. 21.00/ 23.20. Πέμ. 22.00
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ. 18.20/ 21.00/ 23.20. Παρ.-Τετ. 17.20/ 19.40/ 22.00/ 00.20

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.20/ 17.50/ 20.30/ 22.50/ 01.10. Σάβ., Κυρ. & 12.40
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 13.00/ 15.40/ 18.20/ 21.00/ 23.40
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.20/ 17.00/ 19.40/ 22.20/ 01.00. Σάβ., Κυρ. & 11.40
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 13.50/ 16.30/ 19.00/ 21.30/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 11.10
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ. 20.00/ 22.50, Παρ. 19.30/ 22.30. Σάβ., Κυρ. 17.00/ 19.50/ 22.40, Δευτ.-Τετ. 19.50/ 22.40
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ. 20.00/ 22.50, Παρ. 19.30/ 22.30, Σάβ.-Τετ. 18.20/ 21.10/ 00.00


O Ano em Que Meus Pais Saíram de Férias (2006)

Το Καλοκαίρι που Έφυγαν οι Γονείς μου / The Year my Parents Went on Vacation
O Ano em Que Meus Pais Saíram de Férias, Poster

Σκηνοθεσία: Cao Hamburger
Σενάριο: Ad. Falcão, C. Galperin, C. Hamburger, B. Mantovani, An. Muylaert
Παίζουν: Michel Joelsas, Germano Haiut, Daniela Piepszyk κ.ά.


Δες/Κρύψε το trailer

Το καλοκαίρι του 1970, που η Βραζιλία ετοιμάζεται να κερδίσει ένα Μουντιάλ και μια δικτατορία, γονείς που προσπαθούν να φύγουν απ’ τη χώρα και τις πολιτικές αναταραχές της, αφήνουν το γιο τους στον παππού του, ο οποίος μένει στον τόπο πριν τον παραλάβει.O Ano em Que Meus Pais Saíram de Férias, PhotographΟ πιτσιρικάς μένει απροστάτευτος μέχρι να τον υιοθετήσουν οι γείτονες και τα μέλη της συναγωγής του παππού του, κι η τριβή του με τους γείτονες τον βοηθά να χτίσει έναν περίγυρο που ο Γερμανοϊταλικής καταγωγής Βραζιλιάνος σκηνοθέτης με το γευστικό επίθετο, χρησιμοποιεί ως μωσαϊκό για να σχηματίσει μια εντελώς συμβατική ιστορία παράλληλης ενηλικίωσης ενός αγοριού και της κοινωνίας γύρω του, στο νερόβραστο χιλιοπαιγμένο σενάριο της οποίας, νοστιμιά προσθέτουν οι καλές εν γένει ερμηνείες, το κουλέρ λοκάλ της πολωνοεβραϊκής κοινότητας και της σοσιαλιστικής νεολαίας και η ευαίσθητη κι ανάλαφρη διάθεση στη σκηνοθεσία, που σκοντάφτει σε αμήχανες εμπνεύσεις ανά διαστήματα.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΙΝΤΕΑΛ
Πανεπιστημίου 46 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3826720.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.10/ 22.20

Masses v4: Στην εποχή των σκοτεινών ηρώων


Μετά τον Σκοτεινό Ιππότη (2008) που άλλαξε το καλοκαίρι τη κινηματογραφική ιστορία, τα ξημερώματα ένας ακόμη υποσχέθηκε να αλλάξει την ιστορία του πλανήτη, έχοντάς την ήδη γράψει με την εκλογή του στη θέση του Αμερικάνου Προέδρου. Και αυτή η εποχή αλλαγών, βρίσκει τις Μάζες απόλυτα συντονισμένες, με άφρο μαλλί και φαρδύ κώλο, να τραγουδάνε "yes we did" finally upgrade to the new Blogger!

Αυτό ήταν και το ζητούμενο της μικρής εμφανισιακής αλλαγής που προσπάθησα να περάσω και πάλι στα μουλωχτά, όπως πριν πολύ καιρό, όταν οι Μάζες άσπρισαν ξαφνικά, ο verbal, παρόλο που τον προετοίμαζα μήνες και μήνες, έπαθε ένα σοκ μεγαλύτερο από τους ήρωες του Blindness (2008), και κανένας αναγνώστης δε μπορούσε να βρει το κουμπί με τις "εξυπνάδες" για να σχολιάσει. Τότε αυτός ήταν και ο σκοπός, τώρα το design ήταν για μένα δεύτερη σκέψη, μιας και το οικοδόμημα είχε αρχίσει να καταρρέει κάτω από τόνους από χακιές χρόνων, από την εποχή που το να κάνεις embed trailer σε θέμα ήταν παγκόσμια πατέντα. Όλες αυτές οι μαγκιές, προτού γίνουν σκριπτάκια για παιδιά που παίζουν με κουμπιά, κάπως έπρεπε να υλοποιηθούν, και στη συνέχεια, το πέρασμά τους σε εντελώς διαφορετική φιλοσοφία, φαίνονταν και αποδείχτηκε εφιάλτης. Με άλλα λόγια, το μαύρισμα μου φάνηκε απλά καλή ιδέα, και λόγω ιστορικών συγκυριών, και λόγω trend αντίθετου στην (σοβαντιστική) τάση που παραεπικράτησε πια, και λόγω παραδοσιακής σύνδεσης του χώρου με το σκοτάδι. Και το σχετικό μινιμάλ, προέκυψε και από την ανάγκη του reboot, αλλά και από τη πάγια φιλοσοφία ανάδειξης του περιεχομένου, φιλοσοφία που έχω ήδη πάει ΣΤΑ ΟΡΙΑ σε design που είχαν τη πολυτέλεια να ξεκινήσουν από το μηδέν σχετικά αργότερα. Φιλοσοφία που πιπιλάνε εδώ και χρόνια όσοι "δημιουργούν" "περιεχόμενο" στη καλύτερη βάζοντας σε τυχαία σειρά τα Google Trends, αλλά στις Μάζες κάνουμε πράξη με συνέπεια, για να απολαμβάνουμε πια τα στατιστικά χιλιάδων καθημερινών επισκεπτών που φτάνουν ψάχνοντας βυζιά και κώλους (άντε και καμιά Pamela).

Η μικρή εμφανισιακή αλλαγή τελικά πέρασε τόσο στα μουλωχτά όσο και ο Obama από τις κάλπες, και γι' αυτό ανεβάζω και το επεξηγηματικό θέμα (με εικονογράφηση που ετοίμασα για οσκαρικό αφιέρωμα το οποίο δε βγήκε τη προηγούμενη βδομάδα, αν απορείς). Εμφανή μικροπροβληματάκια (και κάποιες μικροπροβληματάρες) υπάρχουν ακόμα στους browsers πλην Firefox 3 (που χρησιμοποιούν οι μισοί αναγνώστες των Μαζών) και Chromium.. Hourly (που χρησιμοποιώ εγώ). Ακόμα και σε IE 6 (που χρησιμοποιείς εσύ που πας να πατήσεις το [Χ] προτού σε δείξω) τα πράγματα είναι σχετικά ικανοποιητικά, πάντως. Έδωσα και μια έμφαση στο feed, που φυσικά είναι πια παρελθόν ότι είναι μέλλον, όμως για τον μέσο Μάσα παραμένει εξωτικό φρούτο. Αν τώρα σου άνοιξε την όρεξη κι εσένα, μη ξεχάσεις επιπλέον να βάλεις τα χρώματά σου σε σωστή χαμηλή φωτιά (στους 6500 Κ), την οθόνη σου σε καμιά ανάλυση της προκοπής (3840x1200 ας πούμε) και μονωτική ταινία πάνω σε αυτό το κουμπί που λέει "Maximize" αν αφήσεις τον κέρσορα πάνω του. Και ευχαριστούμε για τις ευχές, και τα ξαναλέμε ;-)

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.