Written by
verbal
in
Reviews
Stella (2008)
Με Λένε Στέλλα

Σκηνοθεσία: Sylvie Verheyde
Σενάριο: Sylvie Verheyde
Παίζουν: Léora Barbara, Karole Rocher, Guillaume Depardieu
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΕΛΛΗ FILMCENTER
Ακαδημίας 64 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3632789.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΔΑΝΑΟΣ 1
Λ. Κηφισίας 109 (ΜΕΤΡΟ Πανόρμου), 2106922655.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.30/ 22.45

Σκηνοθεσία: Sylvie Verheyde
Σενάριο: Sylvie Verheyde
Παίζουν: Léora Barbara, Karole Rocher, Guillaume Depardieu
Δες/Κρύψε το trailer
Μια (σχολική) χρονιά απ' τη ζωή της 11χρονης Στέλλας.
Με δροσερά νουβελ-βαγκ-ικη αίσθηση του ρυθμού και της ατμόσφαιρας, η Sylvie Verheyde κατεβάζει την κάμερα στο ύψος του εντεκάχρονου alter ego της και ξεδιπλώνει με οξύ κι ευαίσθητο βλέμμα, απ’ τη γωνία που τις θυμάται, τις αναμνήσεις της απ’ τη δύσκολη παιδική της ηλικία, δανείζοντας στην ηρωίδα της, το σώμα κοριτσιού που μπαίνει στο Γαλλικό γυμνάσιο, με νου 30χρονης γυναίκας που’χει μεγαλώσει στα μπαρ και τα ξενύχτια και ξέρει να φυλάγεται και ψυχή μικρού παραμελημένου παιδιού που ψάχνει να βρει να ξεσπάσει την καταπιεσμένη οργή που κληρονομεί απ’ τις διαμάχες των γονιών του, την ίδια ώρα που αρχίζει να ψιλιάζεται ότι δεν της μένει και πολύς καιρός που θα μπορεί να περνάει τις μέρες της περιμένοντας απλά να περάσουν οι μέρες της. Ήσυχο, μελαγχολικό, χαρούμενο και ρομαντικό σα το μικρό κοριτσάκι που το σηκώνει στις πλάτες του, το αυτοβιογραφικό φιλμ που η Verheyde περίμενε να πάει ο γιος της στο γυμνάσιο για να βρει χρόνο να το γυρίσει, μολονότι ιδιαίτερο στην ιδιαιτερότητα της αφετηρίας του, πάσχει απ’ το σύνηθες των αυτοβιογραφικών αφηγημάτων, που είναι η πεποίθηση των δημιουργών τους ότι η αλήθεια της ιστορίας τους, φτάνει από μόνη της να παίξει το ρόλο δραματουργίας και δραματικότητας ικανής να σε κρατήσει μαζί της για πολύ πέρα απ’ το «μια φορά κι έναν καιρό» τους.
Με δροσερά νουβελ-βαγκ-ικη αίσθηση του ρυθμού και της ατμόσφαιρας, η Sylvie Verheyde κατεβάζει την κάμερα στο ύψος του εντεκάχρονου alter ego της και ξεδιπλώνει με οξύ κι ευαίσθητο βλέμμα, απ’ τη γωνία που τις θυμάται, τις αναμνήσεις της απ’ τη δύσκολη παιδική της ηλικία, δανείζοντας στην ηρωίδα της, το σώμα κοριτσιού που μπαίνει στο Γαλλικό γυμνάσιο, με νου 30χρονης γυναίκας που’χει μεγαλώσει στα μπαρ και τα ξενύχτια και ξέρει να φυλάγεται και ψυχή μικρού παραμελημένου παιδιού που ψάχνει να βρει να ξεσπάσει την καταπιεσμένη οργή που κληρονομεί απ’ τις διαμάχες των γονιών του, την ίδια ώρα που αρχίζει να ψιλιάζεται ότι δεν της μένει και πολύς καιρός που θα μπορεί να περνάει τις μέρες της περιμένοντας απλά να περάσουν οι μέρες της. Ήσυχο, μελαγχολικό, χαρούμενο και ρομαντικό σα το μικρό κοριτσάκι που το σηκώνει στις πλάτες του, το αυτοβιογραφικό φιλμ που η Verheyde περίμενε να πάει ο γιος της στο γυμνάσιο για να βρει χρόνο να το γυρίσει, μολονότι ιδιαίτερο στην ιδιαιτερότητα της αφετηρίας του, πάσχει απ’ το σύνηθες των αυτοβιογραφικών αφηγημάτων, που είναι η πεποίθηση των δημιουργών τους ότι η αλήθεια της ιστορίας τους, φτάνει από μόνη της να παίξει το ρόλο δραματουργίας και δραματικότητας ικανής να σε κρατήσει μαζί της για πολύ πέρα απ’ το «μια φορά κι έναν καιρό» τους.Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΕΛΛΗ FILMCENTER
Ακαδημίας 64 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3632789.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΔΑΝΑΟΣ 1
Λ. Κηφισίας 109 (ΜΕΤΡΟ Πανόρμου), 2106922655.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.30/ 22.45
Written by
cheaptalk
in
Reviews
Knowing (2009)
Σκοτεινός Κώδικας

Σκηνοθεσία: Alex Proyas
Σενάριο: Ryne Douglas Pearson, Alex Proyas, κ.ά.
Παίζουν: Nicolas Cage, Chandler Canterbury, Νούμερα
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ODEON ΟΠΕΡΑ 1
Ακαδημίας 57, Αθήνα, 2103622683..
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.50/ 22.30
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.15/ 23.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 17.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 17.15/ 20.00/ 22.30/ 01.15. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΓΛΥΦΑΔΑ 2
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 2109650318 Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.20/ 23.40
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 21.45. Παρ., Σάβ. & 00.10
ΔΑΦΝΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 245, Δάφνη (ΜΕΤΡΟ Δάφνης), 210-9711511, 2109750936..
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.15/ 22.50
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.50/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 13.20/ 15.50
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 19.20/ 21.50/ 00.20. Σάβ., Κυρ. & 11.50/ 14.20
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.15/ 23.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 17.00/ 19.30/ 22.00/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.00. Σάβ., Κυρ. & 17.00. Παρ., Σάβ. & 00.30
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.50/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 13.20/ 15.50
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 21.50/ 00.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.30/ 22.00/ 00.30. Πέμ., Παρ. & Δευτ. - Τετ. & 14.30

Σκηνοθεσία: Alex Proyas
Σενάριο: Ryne Douglas Pearson, Alex Proyas, κ.ά.
Παίζουν: Nicolas Cage, Chandler Canterbury, Νούμερα
Δες/Κρύψε το trailer
Πενήντα χρόνια πριν, στη Μασαχουσέτη, κοριτσάκι σημειώνει πολλούς αριθμούς σε ένα χαρτί και το βάζει σε time capsule. Τώρα που ανοίγει, αγοράκι αναρωτιέται τι μπορεί να σημαίνει το 11 ανάμεσα στο 9 και το 01.
Η αποκρυπτογράφηση του Σκοτεινού Κώδικα (2009) γίνεται πολύ εύκολα από τα credits του: ταινία της Summit με την υπογραφή του Alex Proyas και πρωταγωνιστή τον Nicolas Cage. Για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία μπορείς να κρατήσεις μόνο το "Cage" για κλειδί, αφού ο πρωταγωνιστής με το μαλλί πουλί φαίνεται να έχει βάλει στόχο να μαζέψει τη σύνταξή του σα Will Smith των φτωχών, σε μια βιομηχανία όπου, τουλάχιστο στην Αμερική, το σταριλίκι γενικά είναι τόσο παλιό όσο η ατμομηχανή.
Η αποκρυπτογράφηση του κώδικα του τίτλου γίνεται ακόμα ευκολότερα, από οποιοδήποτε παιδί έχει δει υδρόγειο, παρόλο που στη ταινία παίρνει σε δυο επιστήμονες, από αυτούς που περιμένεις να σε ειδοποιήσουν όταν κάτι δε πάει καλά με το σύμπαν, μέρες και μέρες μέχρι να σκάσει (η αποκρυπτογράφηση) στο κεφάλι τους σαν αεροπλάνο. Οπότε καταλαβαίνεις, με τέτοια λαμπρά μυαλά να τη προστατεύουν, πόσο καλά την έχει η Γη στη συνέχεια. Και μπορείς να φανταστείς ότι ο πρωταγωνιστής θα περιφέρεται σαν πυρίμαχος ασθενής με αλτσχάιμερ σε ένα κόσμο όπου τα εφέ προσπαθούν να μοιάσουν σε μεγάλου studio, με τον σκηνοθέτη να τραβάει πιο άσκοπα από κάθε άλλη φορά το όραμά του να γίνει ο Hitchcock του sci-fi και τα αφεντικά του να του προσθέτουν και κανά μισάωρο οικογενειακών σκηνών από πάνω (αντί να του λένε να κόψει κάτι από τον καρχαρία μη σκοτώσουν όλο το σχολικό λεωφορείο). Τελικά βέβαια, η αβάσταχτη βλακεία του γραμμένου από επιτροπή σεναρίου καταφέρνει να σε υπνωτίσει, και ο Proyas στήνει αρκετά καλά και εκπληκτικά στυγνά τα σετ του, ώστε να νομίζεις ότι κάτι είδες βγαίνοντας παραζαλισμένος από την αίθουσα.
Η αποκρυπτογράφηση του Σκοτεινού Κώδικα (2009) γίνεται πολύ εύκολα από τα credits του: ταινία της Summit με την υπογραφή του Alex Proyas και πρωταγωνιστή τον Nicolas Cage. Για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία μπορείς να κρατήσεις μόνο το "Cage" για κλειδί, αφού ο πρωταγωνιστής με το μαλλί πουλί φαίνεται να έχει βάλει στόχο να μαζέψει τη σύνταξή του σα Will Smith των φτωχών, σε μια βιομηχανία όπου, τουλάχιστο στην Αμερική, το σταριλίκι γενικά είναι τόσο παλιό όσο η ατμομηχανή.Η αποκρυπτογράφηση του κώδικα του τίτλου γίνεται ακόμα ευκολότερα, από οποιοδήποτε παιδί έχει δει υδρόγειο, παρόλο που στη ταινία παίρνει σε δυο επιστήμονες, από αυτούς που περιμένεις να σε ειδοποιήσουν όταν κάτι δε πάει καλά με το σύμπαν, μέρες και μέρες μέχρι να σκάσει (η αποκρυπτογράφηση) στο κεφάλι τους σαν αεροπλάνο. Οπότε καταλαβαίνεις, με τέτοια λαμπρά μυαλά να τη προστατεύουν, πόσο καλά την έχει η Γη στη συνέχεια. Και μπορείς να φανταστείς ότι ο πρωταγωνιστής θα περιφέρεται σαν πυρίμαχος ασθενής με αλτσχάιμερ σε ένα κόσμο όπου τα εφέ προσπαθούν να μοιάσουν σε μεγάλου studio, με τον σκηνοθέτη να τραβάει πιο άσκοπα από κάθε άλλη φορά το όραμά του να γίνει ο Hitchcock του sci-fi και τα αφεντικά του να του προσθέτουν και κανά μισάωρο οικογενειακών σκηνών από πάνω (αντί να του λένε να κόψει κάτι από τον καρχαρία μη σκοτώσουν όλο το σχολικό λεωφορείο). Τελικά βέβαια, η αβάσταχτη βλακεία του γραμμένου από επιτροπή σεναρίου καταφέρνει να σε υπνωτίσει, και ο Proyas στήνει αρκετά καλά και εκπληκτικά στυγνά τα σετ του, ώστε να νομίζεις ότι κάτι είδες βγαίνοντας παραζαλισμένος από την αίθουσα.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ODEON ΟΠΕΡΑ 1
Ακαδημίας 57, Αθήνα, 2103622683..
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.50/ 22.30
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.15/ 23.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.30. Σάβ., Κυρ. & 17.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 17.15/ 20.00/ 22.30/ 01.15. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΓΛΥΦΑΔΑ 2
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 2109650318 Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.20/ 23.40
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 21.45. Παρ., Σάβ. & 00.10
ΔΑΦΝΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 245, Δάφνη (ΜΕΤΡΟ Δάφνης), 210-9711511, 2109750936..
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.15/ 22.50
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.50/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 13.20/ 15.50
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 19.20/ 21.50/ 00.20. Σάβ., Κυρ. & 11.50/ 14.20
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.15/ 23.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 17.00/ 19.30/ 22.00/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.00. Σάβ., Κυρ. & 17.00. Παρ., Σάβ. & 00.30
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.50/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 13.20/ 15.50
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 21.50/ 00.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.30/ 22.00/ 00.30. Πέμ., Παρ. & Δευτ. - Τετ. & 14.30
Written by
verbal
in
Reviews
Το Σύνδρομο της Χιονάτης (2008)
The Snow-white Syndrome

Σκηνοθεσία: Άγγελος Σπάρταλης
Σενάριο: Άγγελος Σπάρταλης
Παίζουν: Άγγελος Σπάρταλης, Ulli Rot, Μάνος Βακούσης
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ PRINCE FILMCENTER
Λ. Συγγρού 106, Φιξ (ΜΕΤΡΟ Συγγρού-Φιξ), 210-9215305.
Πεμ.: 22.30. Παρ.-Κυρ. & 00.30

Σκηνοθεσία: Άγγελος Σπάρταλης
Σενάριο: Άγγελος Σπάρταλης
Παίζουν: Άγγελος Σπάρταλης, Ulli Rot, Μάνος Βακούσης
Δες/Κρύψε το trailer
Την ώρα που ο πραγματικός αρχηγός της 17Ν είναι ακόμα ελεύθερος ανάμεσά μας η τελευταία ελεύθερη εκτελέστρια της οργάνωσης, ερωτεύεται τύπο,το μεγάλο μυστικό του οποίου, δεν είναι ότι είναι μυστικός αστυνομικός.
Τρελοκρητικός με περίεργο ψυχολογικό κράμα ρομαντισμού σφυριλατημένου με χαστούκια ρεαλισμού και ζαχαρωμένου με σχεδόν παιδική ελπίδα, ο Άγγελος Σπάρταλης είχε κερδίσει την προσοχή και τη συμπάθειά μας στο προπερασμένο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με Το Μήλο Μέσα στο Κεφάλι σου (2007), ένα εκστατικό μίγμα εικαστικής αισθητικής και αφαιρετικής αφηγηματικότητας, που τιμήθηκε με ειδική μνεία απ’ την κριτική επιτροπή του τμήματος Digital Wave. Το Μήλο ήταν η δεύτερη ταινία του και πιστός στην δηλωμένη εσωτερική ανάγκη του να κάνει μια ταινία το χρόνο, ανέβηκε και τον περασμένο Νοέμβρη στη Θεσσαλονίκη, με το Σύνδρομο της Χιονάτης, που τον οδήγησε στο κανονικό πρώτο βραβείο του Digital Wave και το βραβείο κοινού του ίδιου τμήματος. Αδίκως.
Αδίκως, όχι γιατί η ταινία του δεν ήταν η καλύτερη του συγκεκριμένου διαγωνιστικού, αλλά γιατί δεν ήταν καλύτερη απ’ την περσινή του. Ψιλά γράμματα, θα μου πεις, αλλά ο Σπάρταλης αφήνει το πολιτικό του πάθος να του υπαγορεύσει ένα σενάριο που δεν καταφέρνει να αναδείξει ούτε αφηγηματικά με τρόπο που να μην σου ανοίγει τρύπα στο κεφάλι, ούτε αισθητικά με τρόπο που να καλύπτει τις απαιτήσεις σου για μια μίνιμουμ βάση στην εικονογραφία, εξυπηρετική της διαχείρισης της πλοκής αντί για εντυπωσιοθηρική αφ εαυτής. Το πάθος του δημιουργού κι η δικαιωματική κουζουλάδα του, αυτή τη φορά δεν αρκούν για να καλύψουν τις αδυναμίες του, τόσο τις οικονομικές, όσο και τις χρονικές και το αποτέλεσμα καταλήγει να αδικεί και τον ίδιο και τους θιασώτες του, με τη φτήνια και τη βιασύνη του να φαίνονται τόσο, που δεν απέχουν πολύ απ’ το να γίνουν αντιαισθητικές κι ενδεικτικές ενός δημιουργού που σου σερβίρει μισοψημένο έργο, απλά και μόνο για να σου αποδείξει ότι οι αφετηρίες του είναι διαφορετικές. Τώρα πάλι, αν αυτό από μόνο του αρκεί για να σε ψήσει, βάλει καναδυό αστεράκια παραπάνω και πήγαινε να γνωριστείς μ’ έναν σκηνοθέτη που αξίζει να τον αποδεχτείς, για να νιώσει κι αυτός ασφάλεια να σκύψει περισσότερο σ’ αυτό που κι ο ίδιος ξέρει ότι τον γεμίζει με χαρά δημιουργική και να ’χει κάτι πιο ολοκληρωμένο και ξεψαχνισμένο την άλλη φορά που θα σε δει.
Αδίκως, όχι γιατί η ταινία του δεν ήταν η καλύτερη του συγκεκριμένου διαγωνιστικού, αλλά γιατί δεν ήταν καλύτερη απ’ την περσινή του. Ψιλά γράμματα, θα μου πεις, αλλά ο Σπάρταλης αφήνει το πολιτικό του πάθος να του υπαγορεύσει ένα σενάριο που δεν καταφέρνει να αναδείξει ούτε αφηγηματικά με τρόπο που να μην σου ανοίγει τρύπα στο κεφάλι, ούτε αισθητικά με τρόπο που να καλύπτει τις απαιτήσεις σου για μια μίνιμουμ βάση στην εικονογραφία, εξυπηρετική της διαχείρισης της πλοκής αντί για εντυπωσιοθηρική αφ εαυτής. Το πάθος του δημιουργού κι η δικαιωματική κουζουλάδα του, αυτή τη φορά δεν αρκούν για να καλύψουν τις αδυναμίες του, τόσο τις οικονομικές, όσο και τις χρονικές και το αποτέλεσμα καταλήγει να αδικεί και τον ίδιο και τους θιασώτες του, με τη φτήνια και τη βιασύνη του να φαίνονται τόσο, που δεν απέχουν πολύ απ’ το να γίνουν αντιαισθητικές κι ενδεικτικές ενός δημιουργού που σου σερβίρει μισοψημένο έργο, απλά και μόνο για να σου αποδείξει ότι οι αφετηρίες του είναι διαφορετικές. Τώρα πάλι, αν αυτό από μόνο του αρκεί για να σε ψήσει, βάλει καναδυό αστεράκια παραπάνω και πήγαινε να γνωριστείς μ’ έναν σκηνοθέτη που αξίζει να τον αποδεχτείς, για να νιώσει κι αυτός ασφάλεια να σκύψει περισσότερο σ’ αυτό που κι ο ίδιος ξέρει ότι τον γεμίζει με χαρά δημιουργική και να ’χει κάτι πιο ολοκληρωμένο και ξεψαχνισμένο την άλλη φορά που θα σε δει.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ PRINCE FILMCENTER
Λ. Συγγρού 106, Φιξ (ΜΕΤΡΟ Συγγρού-Φιξ), 210-9215305.
Πεμ.: 22.30. Παρ.-Κυρ. & 00.30
Written by
cheaptalk
in
Features
The Dirty Garage (The most independent movie ever made)
Τώρα που o guru του SXSW και του mumblecore φαίνεται να έκανε και κάτι παραπάνω από αέρα κοπανιστό, σύμφωνα με καμία άλλη αλλά τη Manohla Dargis και όχι μόνο, είναι προφανώς OK να παρωδείς το είδος (εντός ή εκτός εισαγωγικών). Ή μπορεί το πιο hip από τα φεστιβάλ και οι τριγύρω του, να ακολουθούν τη τάση που θέλει χαλάρωμα και αυτοπαρωδία σε βαθμό να μη ξέρεις ποιος είναι real και ποιος fake στο Twitter, και οι ακόμα πιο hip να φτιάχνουν οι ίδιοι και τη ψεύτικη περσόνα τους. Τάση που λειτουργεί και σαν ένας κάποιος έλεγχος ζημιών όσο περισσότερο γνωστός γίνεσαι, και σα fake.. διαφήμιση όσο περισσότερο φιλοδοξείς να γίνεις.
Όπως φαίνεται, το κίνημα, που έχει εδώ και κάνα χρόνο ημισοβαρό σχετικό λήμμα στη Wikipedia και σνομπάρεται από τις Μάζες από πολύ νωρίτερα, βρίσκεται κάπου στο σταυροδρόμι (φιλοδοξίας, κακής φήμης, και σκέτο φήμης άμα θες), και όπως και να 'χει, το ψευτοτρέιλερ που ανέβασε αποκλειστικά το FunnyOrDie.com σίγουρα κατέχει και τη τέχνη και τη τεχνική του (κινήματος/είδους), και έχει και στενή σύνδεση, μέσω των συντελεστών του, με τον Alexander the Last (2009) του Joe Swanberg που ακόμα δεν έχει δημοσιοποιήσει, αν δε κάνω λάθος, τις εντυπώσεις του από την πολυδημοσιοποιημένη και ας πούμε καινή ταυτόχρονη πρεμιέρα του σε φεστιβάλ και pay-per-view. Ή αλλιώς, το μόνο σίγουρο είναι ότι το βίντεο έχει γέλιο, πιο μελετημένο από οτιδήποτε παραπλήσιο έχει βγει στα φεστιβάλ ή στις αίθουσες, αν και με τα σοβαρά μπορεί και να διασκεδάζεις πιο πολύ.
Όπως φαίνεται, το κίνημα, που έχει εδώ και κάνα χρόνο ημισοβαρό σχετικό λήμμα στη Wikipedia και σνομπάρεται από τις Μάζες από πολύ νωρίτερα, βρίσκεται κάπου στο σταυροδρόμι (φιλοδοξίας, κακής φήμης, και σκέτο φήμης άμα θες), και όπως και να 'χει, το ψευτοτρέιλερ που ανέβασε αποκλειστικά το FunnyOrDie.com σίγουρα κατέχει και τη τέχνη και τη τεχνική του (κινήματος/είδους), και έχει και στενή σύνδεση, μέσω των συντελεστών του, με τον Alexander the Last (2009) του Joe Swanberg που ακόμα δεν έχει δημοσιοποιήσει, αν δε κάνω λάθος, τις εντυπώσεις του από την πολυδημοσιοποιημένη και ας πούμε καινή ταυτόχρονη πρεμιέρα του σε φεστιβάλ και pay-per-view. Ή αλλιώς, το μόνο σίγουρο είναι ότι το βίντεο έχει γέλιο, πιο μελετημένο από οτιδήποτε παραπλήσιο έχει βγει στα φεστιβάλ ή στις αίθουσες, αν και με τα σοβαρά μπορεί και να διασκεδάζεις πιο πολύ.
Previously on Movies for the Masses: Sita Sings the Blues (Live)
Written by
verbal
in
Interviews
Fugitive Pieces (2007): Jeremy Podeswa interview
Δες/Κρύψε τη συν/ξη για την TV
Μια δεκαετία πίσω, ο Jeremy Podeswa έβαζε το όνομά του στο χάρτη του παγκόσμιου ανεξάρτητου και άκρως ενδιαφέροντος καλιτεχνικού κινηματογράφου, με μια σπαρακτική σπονδυλωτή προσέγγιση των αισθήσεων και της αλληλεπίδρασής τους με τον ανθρώπινο ψυχισμό, χαρακτηριστικά τιτλοφορημένη The Five Senses (1999). Ο cinemad, που έχει προλογίσει σε διάφορες περιστάσεις την ταινία έκτοτε, μπορεί να σου εξηγήσει γιατί το κοινό (θα έπρεπε να) περίμενε πώς και πώς την επόμενη δουλειά του Καναδού που μάζεψε το Genie σκηνοθεσίας και το βραβείο καλύτερης καναδέζικης ταινίας στο φεστιβάλ του Τορόντο εκείνη τη χρονιά, κι αφού έκανε ένα δωδεκάμηνο διάλειμμα, πήγε στο Μεξικό για ένα μήνα κι έκατσε σ' αυτόν τον ένα μήνα κι έβγαλε σενάριο από ένα φαινομενικά unfilmable πολυβραβευμένο ποιητικό μυθιστόρημα, που είχε ξυπνήσει αναμνήσεις της εβραϊκής καταγωγής του. Τα επόμενα πέντε χρόνια περίπου κι ενώ έψαχνε τα λεφτά για να το περάσει στην παραγωγή, διόρθωνε, βελτίωνε, έσφιγγε, κούρδιζε και γυάλιζε το σενάριο μιας απ' τις πιο συναισθηματικές και συναισθηματικά ειλικρινείς, καθάριες κι έντιμες ταινίες που γυρίστηκαν πρόπερσι. Το αποτέλεσμα, είχε προβληθεί για μια χούφτα από 'μας τον Οκτώβρη του 2007, για μια σειρά από συνεντεύξεις που ακολούθησαν για την ταινία, που θα έβγαινε στις ελληνικές αίθουσες κάπου εκεί κοντά. Έκτοτε, η ταινία μπήκε στα ράφια, κάποια στιγμή ο Podeswa την ξανάβαλε στη μονταζιέρα, μάλλον η αρχική εκδοχή προβλήθηκε και στο περασμένο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, ενώ το καινούριο cut, που αλλάζει το τελείωμα για να το κάνει happy, βγαίνει από αύριο βγαίνει στις ντόπιες αίθουσες.
Ωστόσο, στα εφτά χρόνια που πέρασαν απ' την πρώτη και τη δεύτερη ταινία του, ο Podeswa, έβαζε το λιθαράκι του σ' αυτό που κι ο ίδιος αναγνωρίζει ως αμερικάνικη τηλεοπτική επανάσταση χάρη στην επέλαση της καλωδιακής, βάζοντας τη σκηνοθετική του υπογραφή σε επεισόδια μερικών απ' τις πιο βαρβάτες σειρές που έχουν διασχίσει τον Ατλαντικό, χάρη και στην πειρατική δημοκρατία του δικτύου. Όπως καταλαβαίνεις, τον έβαλα να μου πει δυο λόγια και γι' αυτό, στο βιντεάκι που κρύβεται κάτω απ' τη φάτσα κάρτα συνέντευξη κι αφού θα ξέρεις από downloading για να σ' ενδιαφέρει να να πατήσεις το δείξε/κρύψε, φαντάζομαι δε θα σου λείψουν κι οι υπότιτλοι.
Ωστόσο, στα εφτά χρόνια που πέρασαν απ' την πρώτη και τη δεύτερη ταινία του, ο Podeswa, έβαζε το λιθαράκι του σ' αυτό που κι ο ίδιος αναγνωρίζει ως αμερικάνικη τηλεοπτική επανάσταση χάρη στην επέλαση της καλωδιακής, βάζοντας τη σκηνοθετική του υπογραφή σε επεισόδια μερικών απ' τις πιο βαρβάτες σειρές που έχουν διασχίσει τον Ατλαντικό, χάρη και στην πειρατική δημοκρατία του δικτύου. Όπως καταλαβαίνεις, τον έβαλα να μου πει δυο λόγια και γι' αυτό, στο βιντεάκι που κρύβεται κάτω απ' τη φάτσα κάρτα συνέντευξη κι αφού θα ξέρεις από downloading για να σ' ενδιαφέρει να να πατήσεις το δείξε/κρύψε, φαντάζομαι δε θα σου λείψουν κι οι υπότιτλοι.
Previously on Movies for the Masses: Αθανασία (2008): Συνέντευξη Πάνου Καρκανεβάτου
Written by
cheaptalk
in
Trailers
Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (2009): Trailer
Μέχρι να κυκλοφορήσει και το επίσημο αμερικάνικο οσονούπω, ορίστε και μια πολύ καλύτερη εκδοχή του διεθνούς trailer του Ice Age 3 (2009), σα δωράκι για σήμερα. Πολύ καλύτερη από τη γιουτιουμπιασμένη βδομάδας που θα 'χεις δει να κυκλοφορούν κάποιοι για νέο, αν ασχολείσαι.


Previously on Movies for the Masses: Year One (2009): Αρχαίο trailer
Written by
cheaptalk
in
Trailers
Year One (2009): Αρχαίο trailer
Δες/Κρύψε το Super Bowl spot
Τελευταία από τις μπλοκμπαστερικές κωμωδίες του καλοκαιριού που όλες φέτος έχουν ακόμα μεγαλύτερες ελπίδες λόγω.. ύφεσης, το Year One (2009) απέκτησε κι αυτό trailer στα τέλη της προηγούμενης βδομάδας, στο Yahoo! Movies.
Σε παραγωγή Judd Apatow και σκηνοθεσία Harold Ramis, η ταινία βάζει όπως βλέπεις τον Jack Black και τον Michael Cera να παίζουν τους ρόλους που παίζουν και σε κάθε άλλη (ταινία), με φόντο αυτή τη τη φορά κάτι σε Ένα Προφήτη μα τι Προφήτη (1979) όπως ισχυρίζεται ο Black από αρχαιοτάτων χρόνων ή σε Τρελή Ιστορία του Κόσμου (1981) όπως βλέπουν οι περισσότεροι. Σχεδόν τόσο αρχαία είναι και η ίδια η ταινία, που είχε αρχίσει δοκιμαστικές προβολές πολύ νωρίτερα και από τον.. μυθικό έκτο Harry Potter, και μάλλον έξυπνα εφόσον τα ακροατήρια ψιλογιουχάισαν τον τρόπο που τελείωνε και οδηγήθηκε σε επαναληπτικά γυρίσματα. Σχεδόν τόσο αρχαίος κινδυνεύει να γίνει και ο Cera, τον οποίο αγνόησε επιδεικτικά το αφιέρωμα στους "νέους θρύλους της κωμωδίας" του Vanity Fair παρόλο που πρωταγωνιστούσε στους θρύλους της κωμωδίας του 2007 (Superbad, Juno) και προφανώς επειδή πρωταγωνιστεί σε 4-5 "θρύλους" του 2009 (χωρίς να κάνει τον κόπο να μάθει και κάνα καινούριο ρόλο). Προς την ίδια αρχαιότητα καλπάζει πλέον και οποιαδήποτε αξιοπιστία στο δίκτυο, και ειδικά στον επιρρεπή στα κουτσομπολιά χώρο (της κινηματογραφικής βιομηχανίας), και το κυριολεκτικά καθημερινό φαινόμενο να διαδίδουν όλοι παπαριές για ειδήσεις, επαναλήφτηκε στις αρχές του μήνα και για το συγκεκριμένο φιλμ, όταν κάποιος πρόσθεσε ένα και ένα στα credits του IMDb (οι Lee Eisenberg και Gene Stupnitsky του Office US, γράψανε το Έτος Ένα και ετοιμάζονται για το αναμενόμενο σε κάποια φάση Ghostbusters III) και έβγαλε jackpot ότι ο Apatow θα κάνει την παραγωγή σε.. άσχετη παραγωγή (και βέβαια ακόμα και η επίσημη διάψευση κυκλοφόρησε αλλαντάλλων).
Το τρέιλερ προσθέτει αρκετές σκηνές στο TV Spot για το Super Bowl και στο χαρακτηριστικό κλιπάκι που είχε βγει την ίδια εποχή για να προωθήσει το Crackle της Sony. Αλλά ουσιαστικά δε προσθέτει τίποτα στη γενική χαλαρή εντύπωση (όχι βέβαια και αρνητική), πέρα από το να ξανατονίζει (με πιο ολοκληρωμένες σκηνές) την εκπληκτική ικανότητα του Black να βγάζει σκηνές χωρίς να χρειάζεται cut, εκεί που οι περισσότεροι χρειάζονται και τον μονταζιέρη για να ολοκληρώσει το κωμικό εφέ. Τα έτερα φετινά μεγάλα γέλια είναι δυόμισι, Land of the Lost, Night at the Museum 2 και Funny People, εκτός άμα αρχίσεις να προσθέτεις και τα αθέλητα.

Σε παραγωγή Judd Apatow και σκηνοθεσία Harold Ramis, η ταινία βάζει όπως βλέπεις τον Jack Black και τον Michael Cera να παίζουν τους ρόλους που παίζουν και σε κάθε άλλη (ταινία), με φόντο αυτή τη τη φορά κάτι σε Ένα Προφήτη μα τι Προφήτη (1979) όπως ισχυρίζεται ο Black από αρχαιοτάτων χρόνων ή σε Τρελή Ιστορία του Κόσμου (1981) όπως βλέπουν οι περισσότεροι. Σχεδόν τόσο αρχαία είναι και η ίδια η ταινία, που είχε αρχίσει δοκιμαστικές προβολές πολύ νωρίτερα και από τον.. μυθικό έκτο Harry Potter, και μάλλον έξυπνα εφόσον τα ακροατήρια ψιλογιουχάισαν τον τρόπο που τελείωνε και οδηγήθηκε σε επαναληπτικά γυρίσματα. Σχεδόν τόσο αρχαίος κινδυνεύει να γίνει και ο Cera, τον οποίο αγνόησε επιδεικτικά το αφιέρωμα στους "νέους θρύλους της κωμωδίας" του Vanity Fair παρόλο που πρωταγωνιστούσε στους θρύλους της κωμωδίας του 2007 (Superbad, Juno) και προφανώς επειδή πρωταγωνιστεί σε 4-5 "θρύλους" του 2009 (χωρίς να κάνει τον κόπο να μάθει και κάνα καινούριο ρόλο). Προς την ίδια αρχαιότητα καλπάζει πλέον και οποιαδήποτε αξιοπιστία στο δίκτυο, και ειδικά στον επιρρεπή στα κουτσομπολιά χώρο (της κινηματογραφικής βιομηχανίας), και το κυριολεκτικά καθημερινό φαινόμενο να διαδίδουν όλοι παπαριές για ειδήσεις, επαναλήφτηκε στις αρχές του μήνα και για το συγκεκριμένο φιλμ, όταν κάποιος πρόσθεσε ένα και ένα στα credits του IMDb (οι Lee Eisenberg και Gene Stupnitsky του Office US, γράψανε το Έτος Ένα και ετοιμάζονται για το αναμενόμενο σε κάποια φάση Ghostbusters III) και έβγαλε jackpot ότι ο Apatow θα κάνει την παραγωγή σε.. άσχετη παραγωγή (και βέβαια ακόμα και η επίσημη διάψευση κυκλοφόρησε αλλαντάλλων).
Το τρέιλερ προσθέτει αρκετές σκηνές στο TV Spot για το Super Bowl και στο χαρακτηριστικό κλιπάκι που είχε βγει την ίδια εποχή για να προωθήσει το Crackle της Sony. Αλλά ουσιαστικά δε προσθέτει τίποτα στη γενική χαλαρή εντύπωση (όχι βέβαια και αρνητική), πέρα από το να ξανατονίζει (με πιο ολοκληρωμένες σκηνές) την εκπληκτική ικανότητα του Black να βγάζει σκηνές χωρίς να χρειάζεται cut, εκεί που οι περισσότεροι χρειάζονται και τον μονταζιέρη για να ολοκληρώσει το κωμικό εφέ. Τα έτερα φετινά μεγάλα γέλια είναι δυόμισι, Land of the Lost, Night at the Museum 2 και Funny People, εκτός άμα αρχίσεις να προσθέτεις και τα αθέλητα.

Previously on Movies for the Masses: Grace (2009): SFF-rated closing trailer
2.5/5
2/5