Ένα μπουκέτο φρέσκα μπούτια στο Vanity Fair

Fresh Faces, Vanity Fair Hollywood Issue 2008
"Όλα ξεκίνησαν το 1995 με 10 ξελογιάστρες ομορφιές σε ένα τρισέλιδο σπαστό εξώφυλλο" του Vanity Fair, όπως θυμίζει το περιοδικό παραθέτοντας σε διχτυακή αποκλειστικότητα (φυσικά) τα εξώφυλλα της Annie Leibovitz για το "γιγαντιαίο" ετήσιο χολιγουντιανό του τεύχος. Από τότε και μέχρι το 2000 η ναυαρχίδα της Condé Nast κανονιοβολούσε μέλλουσες αστέρες (κυρίως) και μέλλοντες αστέρους με επιτυχία κοντά στα 8/10 της πρώτης ομοβροντίας, συμπεριλαμβάνοντας και την αναγκαία odd-one-out (όπως η πρώτη φαγώσιμη αλλά κοινή Patricia Arquette) και τη μαυρομπουτού και μαυρομοίρα της μέσα πτυχής (όπως η αναμενόμενα ακαταξίωτη στη συνέχεια Angela Bassett). Το 2001, η φωτογράφιση της καταξίωσης πρώην φιλόδοξων, με τη συλλεκτική συμμετοχή και κινηματογραφικών απολιθωμάτων, σήμανε και την απαλλαγή από το άγχος της ανακάλυψης ενός κάρου φρέσκων φατσών ανά έτος και του (οφθαλμοφανούς πια τώρα που είσαι εκπαιδευμένος) φωτοσοπιάσματός τους να αγκαλιάζονται. Από τότε τα εξώφυλλα όλων των περιοδικών χάνουν έτσι κι αλλιώς τη σημασία τους και οδεύουν προς μουσειακό είδος, αλλά ακόμα κι αν είχαν μπροστά τους μέλλον λαμπρότερο από μπραντζελινάκια και τομκατάκια, πάλι με σιγουριά θα 'λεγες ότι η αναλαμπή του προπέρσινου, με τη Keira Knightley γυμνή και τη μεγαλειώδη κωλάρα της Scarlett Johansson να απλώνεται απροκάλυπτα (με ξεχωριστό credit), δεν υπήρχε περίπτωση να συγκριθεί με κανένα, εκτός αυτού που θα προέκυπτε αν η Rachel McAdams δεν είχε αντικατασταθεί τη τελευταία στιγμή από τον Tom Ford που το επιμελήθηκε.

Ford's Foundation, Vanity Fair Hollywood Issue 2006
Φέτος προφανώς το περιοδικό επιδιώκει ολική επαναφορά, με το ροζ παρανυφίστικο στιλ του John Galliano να προσπαθεί να κρύψει ότι ρισκάρει λιγότερο, με δυο στις δέκα "φρέσκες φάτσες" να είναι τριανταπεντάρες και όλες πλην της Ellen Page μεγαλύτερες ακόμα και από όσο είναι τώρα οι πιτσιρίκες που πλακώνονταν για μια θέση στο, εξω-χολιγουντιανό, σχετικό τεύχος του 2003. Η παράταιρη είναι αυτή τη φορά, όπως σκέφτεσαι, η Jessica Biel που, όσο και να εκτιμάς το ταλέντο και τη σκληρή δουλειά της, η ερμηνεία την οποία μπορείς να φανταστείς πιο εύκολα να δίνει από το λαιμό και πάνω (hint: σκέψου την πρώην εξωφυλλού Chloe Sevigny) θα της φέρει ανάλογα δύσκολα σοβαρές επιβραβεύσεις. Και το σκέφτεσαι παρόλο που η πρωταγωνίστρια της Juno (2007) ψάχνει ακόμα κι εδώ αντισυμβατικότητα με τη καμπουριαστή στάση της. Κατά τα άλλα η Emily Blunt φαίνεται να κρύβει περισσότερα προσόντα από όσα υποψιαζόσουνα, στην κορυφή της τετράδας του βασικού κομματιού του τρίπτυχου. Ενώ η λατινόμαυρη Zoë Saldana της εσωτερικής (φυσικά) και ξεχωριστά (πάγια) φωτογραφημένης εξάδας πολύ πιθανό να μην είναι εκεί μόνο για να φοράει μαγιό, αφού είναι η Uhura του καλοκαιρινού Star Trek (2008) και πρώτο(?) όνομα του υπεραναμενόμενου Avatar (2009). Και τελικά το σημαντικότερο του περιπτερικού εξωφύλλου είναι και πάλι το ονοματάκι Scarlett που δεν είναι καθόλου τυχαία το μεγαλύτερο που εμφανίζεται (έστω και.. με γράμματα), έχοντας κάνει τρεις συνεχόμενες αχαρακτήριστα (in retrospective) καβλιάρικες ολόσωμες εμφανίσεις από το 2004 ως το 2006. Και το άλλο, το Keira, δεύτερο στη σεξαπιλιά της πενταετίας (και βάλε), μαζί με αυτό του Hitchcock, διαλεγμένες σκηνές από το έργο του οποίου αναδημιουργήθηκαν για τις μέσα σελίδες με απαράμιλλο ύφος (κρίνοντας από τον Seth Rogen σε ρόλο φίνα ταχύτατου Cary Grant).


Previously on Movies for the Masses: Η Ludivine Sagnier γυμνή στο Playboy

5 Responses so far.

  1. antigonos said

    Επειδή όμως το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν: τα παστέλ χρώματα, η μονότονη ομοιομορφία, η απόκοσμα ήρεμη έκφραση των προσώπων (ή απλώς τα ανέκφραστα πρόσωπα), ε, βάλε και τη σεμνοτυφία, των κοριτσακίων κάνουν αυτή τη φωτογράφιση by far από τις πιο άψυχες(=κρυόκωλες) που έχω δει. Δεν αξίζει ούτε δεύτερη ματιά, πόσω μάλλον εκτενή ανάλυση.

  2. ShoppingTherapy said

    πολύ angel like η φωτογράφιση και ξαφνικά βλέπεις την America Ferrera με Dior. ewww

  3. Alkisti said

    Ούτε το περσινο μου άρεσε. Άσε που δεν τις ξέρω και όλες απο τα δεξια εκτος απο την Αμ. Φερερα.
    Το εξώφυλλο με τον Τομ Φορντ ηταν πολυ καλο.

  4. cheaplog said

    Η λίστα των ονομάτων που εμφανίζονται είναι στον τίτλο της φωτογραφίας (που βγαίνει αν αφήσεις το ποντίκι πάνω) και φυσικά στη λεζάντα της στο Vanity Fair, αλλά την παραθέτω ακόμα μια φορά για πληρότητα. Από αριστερά προς τα δεξιά: Emily Blunt, Amy Adams, Jessica Biel, Anne Hathaway, Alice Braga, Ellen Page, Zoë Saldana, Elizabeth Banks, Ginnifer Goodwin, και America Ferrera.

    Όλες προφανώς θεωρούνται αρκετά άγνωστες για να είναι φρέσκες φάτσες, όλες εκτός από τη Ferrera έχουν εμφανιστεί σε ταινίες που κόψαν πάνω από $100 μύρια, όλες έχουν και το ποιοτικό τους άλλοθι. Παράταιρη μοιάζει η Biel αφού εκτός του ότι είναι στόχος των κουτσομπολίστικων έχει και καλό ατζέντη που το φροντίζει (να είναι στόχος, αφού δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται) και καταφέρνει παράλληλα να τη βάζει και σε κάτι τέτοια, αν και το ποιοτικό δε της βγαίνει μέχρι τώρα (παρά τις προσπάθειες). Για τις δυο τελευταίες το τι έχουν κάνει είναι εύκολο να το βρεις, αλλά το περιοδικό ποντάρει στα επερχόμενα. Εκεί η 34χρονη Banks (IMDb) έχει πρωταγωνιστικούς ρόλους φέτος τόσο σε (αναμενόμενες επιπλέον) μεγαλοεντιμερφιές (Starship Dave) όσο και σε (προκλητικές τουλάχιστο) κεβινσμιθιές (Zack and Miri Make a Porno). Ενώ η 30άρα Goodwin (IMDb) έχει τον κύριο ρόλο στο βαρυφορτωμένο με συμμετοχές και βασισμένο σε οπραμπουκλαμπικό βιβλίο He's Just Not That Into You που είναι και παραγωγή της Drew Barrymore, ενώ παίζει και στο Birds of America που πέρασε χωρίς να ακουστεί από το Sundance αλλά θα βγει μάλλον στις αίθουσες και, το κυριότερο, έχει πληρωθεί και από τη Hilary Swank (και άρα η Ginnifer τα έχει τα κονέ της με κάποιες κυρίες).

  5. Stratos Bacalis said

    Μ'αρέσει και το φετεινό εξώφυλλο - συλλέγω όλα τα τεύχη του V.F. και αυτό δε θα αποτελέσει εξαίρεση. Το ψυχρό και άψυχο είναι μάλλον ηθελημένο - είχαν πολύ καιρό να κάνουν κάτι τέτοιο, αν και το περσινό εξώφυλλο της αμερικάνικης Vogue Μαϊου με τις 10 μοντέλες είναι by far ανώτερο. Good but not excellent. Το καλύτερο κινηματογραφικό τους εξώφυλλο νομίζω είναι του 2001. Η πείρα και το ταλέντο που είναι μαζεμένα εκεί δεν ξεπερνιούνται εύκολα, όσα ταλαντούχα 2οχρονα και να μαζέψουν. Από κοντα και ο Απρίλιος του 1998.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.