Written by
verbal
in
Reviews
Sukiyiaki Western Django (2007)
Σκηνοθεσία: Takashi Miike
Σενάριο: Takashi Miike, Masa Nakamura
Παίζουν: Ito Hideaki, Ando Masanobu, Sato Koichi, Iseya Yusuke
Δες/Κρύψε το trailer
Ανώνυμος πιστολέρο φτάνει σε πόλη, που έχουν κάνει φάντασμα αντιμαχόμενες φατρίες εγκληματιών, περιμένοντας η μία να βρει κρυμμένο χρυσάφι η άλλη, για να της το κλέψει.
Μολονότι άγονο θεματικά, αλλά και αισθητικά σε μεγάλο βαθμό, το εξτρεμιστικό κινηματογραφικό homage του Takashi Miike, που στον άξονα του Υojimbo (1961) παντρεύει τα spaghetti του Leone με τα samurai του Kurosawa, είναι ένα διαβολεμένα απολαυστικό στη σύλληψη και στην εκτέλεση κολάζ μυθολογιών, ένα εικονοκλαστικό και –πλαστικό πανηγύρι δράσης και καουμπόικης περισυλλογής, που δεν φτάνει το εύρος και την κλίμακα ενός The Good the Bad and the Weird (2008) προφανώς, αλλά στέκει στο δικό του παράλληλο σύμπαν, όπου τα αρχέτυπα σπιρουνιών, σπαθιών και συνεπακόλουθου αιματοκυλίσματος, ρουφιούνται από μια σκουληκότρυπα, και βγαίνουν στην άλλη άκρη σαν υβριδικός ύμνος «κουράγιου κι αποφασιστικότητας» σε απογειωτική λούπα.
Για καλό ανακάτεμα, ο Miike ρίχνει μέσα και μια μεζούρα screwball καρτουνίστικης κωμωδίας στα ηχητικά και στους χαρακτήρες, να σου θυμίζει ότι όλο εν τέλει είναι ένα ανέκδοτο, που απαλλαγμένο απ’ τη δηθενιά της υπερπροσπάθειας στο στυλιζάρισμα και παντρεμένο με την μαστόρικη παράνοια στην απόδοση, αποδομεί κι επαναδομεί όχι μόνο τα αρχέγονα είδη που εξυμνεί, αλλά και την ίδια την άπλα για κινηματογραφική εφευρετικότητα και αφηγηματική ελευθερία που προσφέρουν, κρατώντας σε σε μια απόσταση για να το δεις καλύτερα, με το παιχνίδι που σου παίζει με τις προφορές. Και για να μη βγεις παραπονεμένος, σου πετάει και δυο σκηνές να πάρεις μαζί σου στην έξοδο, για την θανάσιμη ποιητική ευστοχία του πιστολιού κάπου στη μέση και την ειρωνεία της σύγκρουσης του ανατολίτικου και του δυτικού μαχητικού πολιτισμού (και του αναπόφευκτου αποτελέσματός της), στο τέλος.
Για καλό ανακάτεμα, ο Miike ρίχνει μέσα και μια μεζούρα screwball καρτουνίστικης κωμωδίας στα ηχητικά και στους χαρακτήρες, να σου θυμίζει ότι όλο εν τέλει είναι ένα ανέκδοτο, που απαλλαγμένο απ’ τη δηθενιά της υπερπροσπάθειας στο στυλιζάρισμα και παντρεμένο με την μαστόρικη παράνοια στην απόδοση, αποδομεί κι επαναδομεί όχι μόνο τα αρχέγονα είδη που εξυμνεί, αλλά και την ίδια την άπλα για κινηματογραφική εφευρετικότητα και αφηγηματική ελευθερία που προσφέρουν, κρατώντας σε σε μια απόσταση για να το δεις καλύτερα, με το παιχνίδι που σου παίζει με τις προφορές. Και για να μη βγεις παραπονεμένος, σου πετάει και δυο σκηνές να πάρεις μαζί σου στην έξοδο, για την θανάσιμη ποιητική ευστοχία του πιστολιού κάπου στη μέση και την ειρωνεία της σύγκρουσης του ανατολίτικου και του δυτικού μαχητικού πολιτισμού (και του αναπόφευκτου αποτελέσματός της), στο τέλος.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.15/ 22.30/ 00.45
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 20.40/ 23.00
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5 Νέο παράθυρο
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 19.00/ 21.20/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 12.30/ 14.40
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 6 VILLAGE CINEMA EUROPA
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.00/ 01.15
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.10/ 00.30
Also on Movies for the Masses: Sukiyaki Western Django (2007): Διαπολιτισμικό trailer
Written by
verbal
in
Reviews
How to Lose Friends & Alienate People (2008)
Σκηνοθεσία: Robert B. Weide
Σενάριο: Peter Straughan (απ’ το βιβλίο του Toby Young)
Παίζουν: Simon Pegg, Megan Fox, Kirsten Dunst κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer
Ένας Εγγλέζος στη Νέα Υόρκη, προσπαθεί να βρει τη θέση του σε μεγάλο και τρανό περιοδικό αστέρων, χωρίς να χάσει τα δόντια του.
Βασισμένη σε πέντε χρόνια απ’ τη ζωή του ανθρώπου που εφηύρε την «ανοδική αποτυχία», η ταινία είναι, όπως λέει ο ίδιος ο Toby Young που την ενέπνευσε, ένα μπλέξιμο αληθινών κωμικών στιγμών μέσα σε μια εντελώς φανταστική ιστορία που διατηρεί το πνεύμα του αυτοβιογραφικού βιβλίου του, που έγραψε αφού έκλεισε πέντε χρόνια αμερικάνικης πτώσης από ένα ανύπαρκτο εξάμηνο στο Vanity Fair, σε ένα αντρικό περιοδικό που τον έβαζε να δοκιμάζει sex toys και να γράφει τις εντυπώσεις του. Στο ενδιάμεσο εξάσκησε στο μέγιστο τις αυτοκαταστροφικές του τάσεις και την κλίση του στο να τσαντίζει όποιον βρισκόταν σε ακτίνα οπτικής επαφής, με διάφορες αντικοινωνικής υφής εξάρσεις, οι περισσότερες των οποίων απεικονίζονται στην ταινία, σε σκηνές που αν προσπεράσεις για υπερδραματοποιημένες, θα κάνεις λάθος --μάλλον νερωμένες είναι.
Η ιστορία θα μπορούσε να είναι η κλασσικότερη ευκαιρία για το «σύστημα» να κατασπαράξει τις σάρκες του, πνίγοντας την ταινία στην αντιαστερική μενταλιτέ ενός ανθρώπου που έβλεπε τα σελέμπριτια σαν κόκκινο πανί και πιθανότατα ως τέτοια γυρίστηκε απ’ τον Weide, με το πνεύμα να υπάρχει διάχυτο σ’ αυτό το κινηματογραφικό σκηνοθετικό του ντεμπούτο. Αλλά όπως ο ήρωάς του αναγκάζεται να λιμάρει τα δόντια του για να κατακτήσει τη φιξιόν άνοδό του στην κορυφή του πολυόροφου περιοδικού του, έτσι κόπηκε κι η φόρα απ’ την ταινία, για να μη χάσει το οικογενειακό της rating και να αποφύγει να προσβάλει κανέναν ιδιαίτερα. Το αποτέλεσμα είναι μια δροσερή, ανά διαστήματα αστεία, αλλά εν γένει φιλόδοξη απόπειρα αυθάδειας με ευνουχισμένες ειλικρινείς προθέσεις και βρετανικό φλέγμα κομμένο στις άκρες για να χωρέσει σε αμερικάνικο καλούπι ρομεντί, όπου νιώθεις συνεχώς να λείπουν πράγματα και βλέπεις με τα μάτια σου σκηνές να κόβονται στη μέση. Κατά παραδοχή μάλιστα και των δημιουργών της σε διάφορες ευκαιρίες, οι οποίοι εν τέλει κάλεσαν τους θεατές να μποϋκοτάρουν την γυμνή αμερικάνικη έκδοση του DVD της και να προτιμήσουν τη βρετανική, μπας και καταφέρουν να βρουν στις σκηνές που τους έκοψαν οι διανομοπαραγωγοί των ΗΠΑ, την ταινία που είχαν σκοπό να φτιάξουν όταν έφυγαν απ’ τη Βρετανία.
Η ιστορία θα μπορούσε να είναι η κλασσικότερη ευκαιρία για το «σύστημα» να κατασπαράξει τις σάρκες του, πνίγοντας την ταινία στην αντιαστερική μενταλιτέ ενός ανθρώπου που έβλεπε τα σελέμπριτια σαν κόκκινο πανί και πιθανότατα ως τέτοια γυρίστηκε απ’ τον Weide, με το πνεύμα να υπάρχει διάχυτο σ’ αυτό το κινηματογραφικό σκηνοθετικό του ντεμπούτο. Αλλά όπως ο ήρωάς του αναγκάζεται να λιμάρει τα δόντια του για να κατακτήσει τη φιξιόν άνοδό του στην κορυφή του πολυόροφου περιοδικού του, έτσι κόπηκε κι η φόρα απ’ την ταινία, για να μη χάσει το οικογενειακό της rating και να αποφύγει να προσβάλει κανέναν ιδιαίτερα. Το αποτέλεσμα είναι μια δροσερή, ανά διαστήματα αστεία, αλλά εν γένει φιλόδοξη απόπειρα αυθάδειας με ευνουχισμένες ειλικρινείς προθέσεις και βρετανικό φλέγμα κομμένο στις άκρες για να χωρέσει σε αμερικάνικο καλούπι ρομεντί, όπου νιώθεις συνεχώς να λείπουν πράγματα και βλέπεις με τα μάτια σου σκηνές να κόβονται στη μέση. Κατά παραδοχή μάλιστα και των δημιουργών της σε διάφορες ευκαιρίες, οι οποίοι εν τέλει κάλεσαν τους θεατές να μποϋκοτάρουν την γυμνή αμερικάνικη έκδοση του DVD της και να προτιμήσουν τη βρετανική, μπας και καταφέρουν να βρουν στις σκηνές που τους έκοψαν οι διανομοπαραγωγοί των ΗΠΑ, την ταινία που είχαν σκοπό να φτιάξουν όταν έφυγαν απ’ τη Βρετανία.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 2 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 18.45/ 21.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.15/ 01.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 19
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.30/ 17.45/ 20.00/ 22.15/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 13.15
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.45/ 22.00. Παρ., Σάβ. & 00.15
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 21.45/ 00.00
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.10/ 00.30
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 17.40. Σάβ., Κυρ. & 13.20/ 15.30
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 21.40/ 23.50
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.30/ 23.45
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.20/ 23.45
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 3 CINEMA EUROPA
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 22.30/ 00.40. Πέμ., Παρ. & Δευτ. - Τετ. & 13.10/ 15.20
Also on Movies for the Masses: Η Megan Fox γυμνή και υγρή
Written by
cheaptalk
in
Reviews
Mongol (2007)

Σκηνοθεσία: Sergei Bodrov
Σενάριο: Arif Aliyev, Sergei Bodrov
Παίζουν: Tadanobu Asano, Khulan Chuluun, κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer
The younger years of the conqueror formerly known as Temüjin.
Ο Mongol (2007) του Sergei Bodrov κατά κύριο λόγο σε κάνει να εκτιμάς απεριόριστα τον Alexander (2004) του Oliver Stone, όντας ακραία αποσπασματικός και ανεξέλεγκτα campy, όσο περνάει η ώρα. Στα χαρτιά, το πρώτο μέρος μιας φιλόδοξης τριλογίας για τον ιδρυτή της δεύτερης μεγαλύτερης αυτοκρατορίας που γνώρισε ποτέ ο πλανήτης, ψάχνει μια σχετική ιστορική ακρίβεια, και σχηματίζει τον χαρακτήρα μέσα από διαδοχικούς κύκλους αντίδρασης στην επαναλαμβανόμενη βαρβαρότητα της εποχής και της περιοχής. Στη πραγματικότητα, οι κύκλοι χτίζονται αργοπορημένα και κλείνουν απότομα, καταφεύγοντας σε θεϊκές παρεμβάσεις (χωρίς πλάκα) αδιευκρίνιστης πίστης και υπεράνθρωπες δυνάμεις αδιευκρίνιστης προέλευσης. Κι εκεί που με τα πολλά πας για ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα, ο Genghis Khan παρατάει γυναίκα και παιδιά που έφαγε όλη τη ταινία για να μαζέψει, σε μηδέν χρόνο (κυριολεκτικά) ενώνει τους μισούς Μογγόλους απέναντι στους άλλους μισούς, στέλνει καμιά κατοστή να σφαχτούν για το trailer, και κατακεραυνώνει (κυριολεκτικά) τους υπόλοιπους. Το ότι αυτή η ιμπρεσιονιστική παραγγελιά Καζάκων και Μογγόλων μεγαλοχρηματοδοτών βλέπεται και με το παραπάνω, στα σοβαρά αντί σα συνέχεια του Borat (2006), μάλλον αποδίδεται στον (κληθέντα να σώσει και το ακόμα καζακστανικότερο Nomad (2005)) σκηνοθέτη και τους διευθυντές φωτογραφίας του, οι οποίοι μαζί και συγκριτικά κάνουν τον Sir David Lean να μοιάζει Roland Emmerich. Και στον υπεράνετο, ως.. Γιαπωνέζο, πρωταγωνιστή, και στην υπερανετότερη, ως.. Μογγόλα, πρωταγωνίστρια.
Ο Mongol (2007) του Sergei Bodrov κατά κύριο λόγο σε κάνει να εκτιμάς απεριόριστα τον Alexander (2004) του Oliver Stone, όντας ακραία αποσπασματικός και ανεξέλεγκτα campy, όσο περνάει η ώρα. Στα χαρτιά, το πρώτο μέρος μιας φιλόδοξης τριλογίας για τον ιδρυτή της δεύτερης μεγαλύτερης αυτοκρατορίας που γνώρισε ποτέ ο πλανήτης, ψάχνει μια σχετική ιστορική ακρίβεια, και σχηματίζει τον χαρακτήρα μέσα από διαδοχικούς κύκλους αντίδρασης στην επαναλαμβανόμενη βαρβαρότητα της εποχής και της περιοχής. Στη πραγματικότητα, οι κύκλοι χτίζονται αργοπορημένα και κλείνουν απότομα, καταφεύγοντας σε θεϊκές παρεμβάσεις (χωρίς πλάκα) αδιευκρίνιστης πίστης και υπεράνθρωπες δυνάμεις αδιευκρίνιστης προέλευσης. Κι εκεί που με τα πολλά πας για ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα, ο Genghis Khan παρατάει γυναίκα και παιδιά που έφαγε όλη τη ταινία για να μαζέψει, σε μηδέν χρόνο (κυριολεκτικά) ενώνει τους μισούς Μογγόλους απέναντι στους άλλους μισούς, στέλνει καμιά κατοστή να σφαχτούν για το trailer, και κατακεραυνώνει (κυριολεκτικά) τους υπόλοιπους. Το ότι αυτή η ιμπρεσιονιστική παραγγελιά Καζάκων και Μογγόλων μεγαλοχρηματοδοτών βλέπεται και με το παραπάνω, στα σοβαρά αντί σα συνέχεια του Borat (2006), μάλλον αποδίδεται στον (κληθέντα να σώσει και το ακόμα καζακστανικότερο Nomad (2005)) σκηνοθέτη και τους διευθυντές φωτογραφίας του, οι οποίοι μαζί και συγκριτικά κάνουν τον Sir David Lean να μοιάζει Roland Emmerich. Και στον υπεράνετο, ως.. Γιαπωνέζο, πρωταγωνιστή, και στην υπερανετότερη, ως.. Μογγόλα, πρωταγωνίστρια.Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΙΝΤΕΑΛ
Πανεπιστημίου 46 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3826720.
Πεμ. - Τετ.: 17.20/ 19.50/ 22.20
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΝΔΟΡΑ
Σεβαστουπόλεως 117, Ερ. Σταυρός (ΜΕΤΡΟ Πανόρμου), 210-6980796, 2106998631.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 20.45/ 23.00
Λ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ
ΟΣΚΑΡ
Αχαρνών 330 (ΗΣΑΠ Κάτω Πατήσια), 210-2234130, 2102234226.
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 20.00
Written by
verbal
in
Reviews
Bolt (2008)
Σκηνοθεσία: Byron Howard, Chris Williams
Σενάριο: Chris Williams, Dan Fogelman
Ακούγονται: John Travolta, Miley Cyrus, Mark Walton
Μεταγλωττ.: Θοδωρής Αθερίδης, Σμαράγδα Καρύδη, Αντώνης Λουδάρος
Δες/Κρύψε το trailer
Σκύλος, τηλεοπτικός αστέρας σειράς δράσης, βρίσκεται για πρώτη φορά έξω απ’ την ασφάλεια του στούντιο με τους μηχανισμούς που του δίνουν υπερδυνάμεις, και πρέπει να διασχίσει την Αμερική για να γυρίσει στην αφεντικίνα του.
Στη διαδρομή κάνει καινούριους φίλους, ανακαλύπτει τον αληθινό του εαυτό, γνωρίζει την απελευθέρωση που προσφέρει η αλήθεια, μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα. Απ’ τις τρεις ταινίες που ξεχώρισαν φέτος στις κατηγορίες του animated στα διάφορα βραβεία, αυτή είναι η μόνη που δεν έχει πάρει ούτε ένα βραβείο (τα Όσκαρ εκκρεμούν, προαποφασισμένα) και όχι τυχαία. Μολονότι με τον Lasseter κάπου πάνω απ' την παραγωγή, να της δίνει άρωμα Pixar, η πρωτοτυπία της ταινίας της Disney εξαντλείται σε μερικά ωραία παναρίσματα και χαριτωμένες γωνίες ταινίας δράσης στη σκηνοθεσία, η ασφάλειά της στο προβλέψιμο σενάριο όμως, παραμένει κλασικά αναμενόμενη και παιδικά αθώα κι αφελής. Οι συμπαθείς χαρακτήρες και η πετυχημένη απόδοσή τους απ’ τους φωνητικούς ερμηνευτές (στην αγγλόφωνη έκδοση τουλάχιστον, που απ' ό,τι καταλαβαίνω δεν θα τη βρεις σε αίθουσα εδώ), μαζί με τον μπριόζικο ρυθμό της, της δίνουν τον παλμό του συσκευασμένου βιοτεχνικού προϊόντος, πέρα απ’ το οποίο δεν φαίνεται να είχε καμία πρόθεση να φτάσει εξαρχής, ενώ ένας κάποιος σαρκασμός προς τη βιομηχανία του θεάματος, κρατιέται στα αναμενόμενα, μη απειλητικά επίπεδα.
Στη διαδρομή κάνει καινούριους φίλους, ανακαλύπτει τον αληθινό του εαυτό, γνωρίζει την απελευθέρωση που προσφέρει η αλήθεια, μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα. Απ’ τις τρεις ταινίες που ξεχώρισαν φέτος στις κατηγορίες του animated στα διάφορα βραβεία, αυτή είναι η μόνη που δεν έχει πάρει ούτε ένα βραβείο (τα Όσκαρ εκκρεμούν, προαποφασισμένα) και όχι τυχαία. Μολονότι με τον Lasseter κάπου πάνω απ' την παραγωγή, να της δίνει άρωμα Pixar, η πρωτοτυπία της ταινίας της Disney εξαντλείται σε μερικά ωραία παναρίσματα και χαριτωμένες γωνίες ταινίας δράσης στη σκηνοθεσία, η ασφάλειά της στο προβλέψιμο σενάριο όμως, παραμένει κλασικά αναμενόμενη και παιδικά αθώα κι αφελής. Οι συμπαθείς χαρακτήρες και η πετυχημένη απόδοσή τους απ’ τους φωνητικούς ερμηνευτές (στην αγγλόφωνη έκδοση τουλάχιστον, που απ' ό,τι καταλαβαίνω δεν θα τη βρεις σε αίθουσα εδώ), μαζί με τον μπριόζικο ρυθμό της, της δίνουν τον παλμό του συσκευασμένου βιοτεχνικού προϊόντος, πέρα απ’ το οποίο δεν φαίνεται να είχε καμία πρόθεση να φτάσει εξαρχής, ενώ ένας κάποιος σαρκασμός προς τη βιομηχανία του θεάματος, κρατιέται στα αναμενόμενα, μη απειλητικά επίπεδα.Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 2
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Πεμ. - Τετ.: 16.30. Σάβ., Κυρ. & 14.30
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 1
Λ. Κηφισίας 245, Ζηρίνειο, Κηφισιά (ΗΣΑΠ Κηφισιά), 2106233567, 2106232808.
Σαβ. - Κυρ.: 15.10/ 17.10
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 3 Class
Δροσίνη 16 (απέναντι στο Βάρσο), Κηφισιά, 210-6231601, 2106231933.
Πεμ. - Τετ.: (εκτός Σάβ., Κυρ.) 16.00
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 17.30. Κυρ. & 11.30
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 2
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Σαβ. - Κυρ.: 16.15
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 2
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 18.45 μεταγλ
ΑΝΟΙΞΗ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) 2+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Αγωνιστών Στρατοπέδου 49, Χαϊδάρι, 210-5813470, 210-5813450.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 18.50. Σάβ., Κυρ. & 15.00
ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΑΤΤΙΚΟΝ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ)
Αγ. Κων/νου 1, Πλ. Δημ. Θεάτρου, 210-4175897.
Πεμ. - Τετ.: 18.20. Σάβ., Κυρ. & 11.30
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Δευτ. - Τετ. 15.15. Σάβ., Κυρ. 11.00/ 13.15/ 15.30/ 17.45 μεταγλ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.45. Σάβ., Κυρ. & 12.15/ 14.30. Δευτ. 16.00 μεταγλ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Σαβ. - Κυρ.: 17.15 μεταγλ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.15/ 16.30/ 18.45. Σάβ., Κυρ. & 12.00 μεταγλ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 17.15. Σάβ., Κυρ. & 12.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.45/ 18.00. Σάβ., Κυρ. & 11.15/ 13.30 μεταγλ
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 1
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 17.00
CINERAMA
Αγ. Κυριακής 30, Π. Φάληρο, 210-9403593, 2109403595.
Σαβ. - Κυρ.: 16.30
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 2
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Σαβ. - Κυρ.: 15.00
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 16.30. Σάβ., Κυρ. & 14.00. Κυρ. & 12.00
ΒΑΡΚΙΖΑ 1
Θάσου 22, Βάρκιζα, 2108973926.
Σαβ. - Κυρ.: 16.50 μεταγλ
ΒΑΡΚΙΖΑ 2
Θάσου 22, Βάρκιζα, 2108973926.
Πεμ. - Τετ.: 18.50 μεταγλ
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 1
Λ. Πεντέλης 98, Χαλάνδρι, 2106841010.
Πεμ. - Τετ.: 17.00. Σάβ., Κυρ. & 15.00 μεταγλ
ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Μεσογείων 232 & Βεντούρη (4η στάση Χολαργού), Χολαργός, 210-6525122.
Σαβ. - Κυρ.: 16.00 μεταγλ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.40. Σάβ., Κυρ. & 12.20/ 14.30 μεταγλ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 17.40. Σάβ., Κυρ. & 11.10/ 13.20/ 15.30 μεταγλ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.10/ 18.15. Σάβ., Κυρ. & 11.50/ 14.00 μεταγλ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.20/ 18.30. Σάβ., Κυρ. & 11.45/ 14.10 μεταγλ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 17.20. Σάβ., Κυρ. & 13.00/ 15.10 μεταγλ
ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ
Ελ. Βενιζέλου 152, Πλ. Δαβάκη, Καλλιθέα, 210-9592611, 2109536742.
Σαβ. - Κυρ.: 17.00. Κυρ. & 12.00 μεταγλ
ΕΤΟΥΑΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 2
Κρέμου 141, Καλλιθέα, 2109560306.
Πεμ. - Τετ.: 18.15 μεταγλ
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.00. Σάβ., Κυρ. & 12.40/ 14.50 μεταγλ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00. Σάβ., Κυρ. & 11.30/ 13.40/ 15.50 μεταγλ
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Σαβ. - Κυρ.: 13.30/ 15.50/ 18.10
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.20. Σάβ., Κυρ. & 12.20/ 14.40
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.20. Σάβ., Κυρ. & 12.20/ 14.40
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 18.10. Σάβ., Κυρ. & 13.30/ 15.50
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA EUROPA
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 17.15. Σάβ., Κυρ. & 12.45. Τρ. 14.45 μεταγλ
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 14.15/ 16.30/ 18.45. Σάβ., Κυρ. & 12.00 μεταγλ
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 13.30/ 15.45/ 18.00. Σάβ., Κυρ. & 11.15 μεταγλ
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Σαβ. - Κυρ.: 10.00 μεταγλ
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.40. Σάβ., Κυρ. & 13.20/ 15.30 μεταγλ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.00. Σάβ., Κυρ. & 12.40/ 14.50 μεταγλ
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 16.40/ 18.50. Σάβ., Κυρ. & 12.20 μεταγλ
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 13.10/ 15.20/ 17.30. Σάβ., Κυρ. & 11.00 μεταγλ
Written by
cheaptalk
in
Reviews
Katyń (2007)
Κατίν

Σκηνοθεσία: Andrzej Wajda
Σενάριο: Andrzej Wajda, Przemysław Nowakowski
Παίζουν: Artur Żmijewski, Maja Ostaszewska, Paweł Małaszyński, κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ODEON ΟΠΕΡΑ 2
Ακαδημίας 57, Αθήνα, 2103622683..
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 19.30/ 22.10
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00. Σάβ., Κυρ. & 12.50/ 15.30
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 00.10

Σκηνοθεσία: Andrzej Wajda
Σενάριο: Andrzej Wajda, Przemysław Nowakowski
Παίζουν: Artur Żmijewski, Maja Ostaszewska, Paweł Małaszyński, κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer
Στις 13 Απριλίου 1990 η σοβιετική κυβέρνηση ανακοίνωσε επίσημα ότι η μυστική της αστυνομία ήταν υπεύθυνη, για τη μεθοδική μαζική εκτέλεση τουλάχιστον 22 χιλιάδων Πολωνών αιχμαλώτων πολέμου, στο δάσος του Katyn και σε άλλα σημεία της επικράτειάς της, την άνοιξη του 1940.
Με τον Andrzej Wajda να αποδίδει τα εύσημα για τη παραγωγή στον Lech Kaczyński, έχοντας τον πατέρα του ανάμεσα στα θύματα, θα ήταν μάταιο να περιμένεις από αυτή (την παραγωγή) αμερόληπτη παρουσίαση των γεγονότων ή κάποια που να βάζει τους Σοβιετικούς τουλάχιστο σε επίπεδο.. ναζιστικής καλοσύνης. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι και η Ιστορία την ίδια στάση κράτησε, απέναντι στο ξεκλήρισμα όσων από τον αφρό της πολωνικής αστικής κοινωνίας αποδείχτηκαν, μετά από εξαντλητικές ανακρίσεις, να εναντιώνονται στη πιθανότητα κομουνιστικού μέλλοντος για τη χώρα τους. Αμφιβολίες φαίνεται να υπάρχουν μόνο για το πόσο οι Ναζί γνώριζαν για τη σφαγή πριν ο Goebbels αποφασίσει να τη χρησιμοποιήσει δυο (2) χρόνια αργότερα, ενώ οι συνεχιζόμενες αμφισβητήσεις από τη ρώσικη πλευρά, λες και αποτελεί κηλίδα στο πάλευκο ανθρωπιστικό μητρώο του Beria και του Stalin, μοιάζουν τόσο γραφικές όσο και αυτές των Πολωνών για τα αιματοκυλίσματα εβραϊκών παροικιών από τους συμπατριώτες τους την ίδια εποχή.
Στα τεχνικά, το Katyń (2007), αν και υποψήφιο για Oscar® ξενόγλωσσου πέρσι, δε ξεφεύγει από τη, φυσιολογική για ολόκληρο κατάλογο, μετριότητα των περισσότερων έργων του 82χρονου σκηνοθέτη, και το ίδιο φυσιολογικά οι χοντράδες του δε θυμίζουν πουθενά τους, σε άλλες εποχές, φίνα δίσημους υπαινιγμούς του. Η μόνη αμφιταλάντευση, αυτή στη παρουσίαση από τη πλευρά των αξιωματικών στα στρατόπεδα ή των γυναικόπαιδων πίσω στις πόλεις, αποδεικνύεται καταστροφική, εκφυλίζοντας τη ροή σε μια σειρά βιαστικών και εκβιαστικών σκηνών (κομπλέ με πρωταγωνιστές από σαπουνόπερες), παρά τη φιλότιμη προσπάθεια να συνδεθούν από τον φωτογράφο και τον μονταζιέρη. Όλα από τη σκοπιά τρίτου, για τον οποίο αδιαφορεί πλήρως το φιλμ, που απεχθάνεται καθετί που θα μπορούσε να το εντάξει σε κάποιο γενικότερο πλαίσιο, έχοντας αποκλειστικό σκοπό να ανακουφίσει το συλλογικό τραύμα, και να απαλύνει τη συλλογική ενοχή μαζικής συνεργασίας και με τις δυο δυνάμεις του κακού που καταγγέλλει από το ξεκίνημα. Οι ουρές στα εθνικά ταμεία το καταδικαίωσαν, από αυτή την άποψη, ενώ από οποιαδήποτε, το τέλος του είναι συγκλονιστικό.
Με τον Andrzej Wajda να αποδίδει τα εύσημα για τη παραγωγή στον Lech Kaczyński, έχοντας τον πατέρα του ανάμεσα στα θύματα, θα ήταν μάταιο να περιμένεις από αυτή (την παραγωγή) αμερόληπτη παρουσίαση των γεγονότων ή κάποια που να βάζει τους Σοβιετικούς τουλάχιστο σε επίπεδο.. ναζιστικής καλοσύνης. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι και η Ιστορία την ίδια στάση κράτησε, απέναντι στο ξεκλήρισμα όσων από τον αφρό της πολωνικής αστικής κοινωνίας αποδείχτηκαν, μετά από εξαντλητικές ανακρίσεις, να εναντιώνονται στη πιθανότητα κομουνιστικού μέλλοντος για τη χώρα τους. Αμφιβολίες φαίνεται να υπάρχουν μόνο για το πόσο οι Ναζί γνώριζαν για τη σφαγή πριν ο Goebbels αποφασίσει να τη χρησιμοποιήσει δυο (2) χρόνια αργότερα, ενώ οι συνεχιζόμενες αμφισβητήσεις από τη ρώσικη πλευρά, λες και αποτελεί κηλίδα στο πάλευκο ανθρωπιστικό μητρώο του Beria και του Stalin, μοιάζουν τόσο γραφικές όσο και αυτές των Πολωνών για τα αιματοκυλίσματα εβραϊκών παροικιών από τους συμπατριώτες τους την ίδια εποχή.Στα τεχνικά, το Katyń (2007), αν και υποψήφιο για Oscar® ξενόγλωσσου πέρσι, δε ξεφεύγει από τη, φυσιολογική για ολόκληρο κατάλογο, μετριότητα των περισσότερων έργων του 82χρονου σκηνοθέτη, και το ίδιο φυσιολογικά οι χοντράδες του δε θυμίζουν πουθενά τους, σε άλλες εποχές, φίνα δίσημους υπαινιγμούς του. Η μόνη αμφιταλάντευση, αυτή στη παρουσίαση από τη πλευρά των αξιωματικών στα στρατόπεδα ή των γυναικόπαιδων πίσω στις πόλεις, αποδεικνύεται καταστροφική, εκφυλίζοντας τη ροή σε μια σειρά βιαστικών και εκβιαστικών σκηνών (κομπλέ με πρωταγωνιστές από σαπουνόπερες), παρά τη φιλότιμη προσπάθεια να συνδεθούν από τον φωτογράφο και τον μονταζιέρη. Όλα από τη σκοπιά τρίτου, για τον οποίο αδιαφορεί πλήρως το φιλμ, που απεχθάνεται καθετί που θα μπορούσε να το εντάξει σε κάποιο γενικότερο πλαίσιο, έχοντας αποκλειστικό σκοπό να ανακουφίσει το συλλογικό τραύμα, και να απαλύνει τη συλλογική ενοχή μαζικής συνεργασίας και με τις δυο δυνάμεις του κακού που καταγγέλλει από το ξεκίνημα. Οι ουρές στα εθνικά ταμεία το καταδικαίωσαν, από αυτή την άποψη, ενώ από οποιαδήποτε, το τέλος του είναι συγκλονιστικό.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ODEON ΟΠΕΡΑ 2
Ακαδημίας 57, Αθήνα, 2103622683..
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 19.30/ 22.10
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00. Σάβ., Κυρ. & 12.50/ 15.30
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 00.10
Written by
cheaptalk
in
Trailers
Humains (2009): Πρωτόγονο trailer
Όχι πρόσφατα, αφού δεν εμφανίζεται στη σχετική λίστα, το CANALPLAY ανέβασε ένα όχι ολοκληρωμένο, αφού δεν εμφανίζεται και πολύ post-production, προωθητικό βίντεο για τους Humains (2009), τη πιο μουράτη, μαζί με τη Horde (2009), φετινή γαλλική τρομάρα. Κατά σύμπτωση, ως συνήθως, το promo(?) έτυχε να το ανακαλύψουν, ταυτόχρονα και ανεξάρτητα, κάπου στο δίσκο τους, όλα τα internets, σήμερα.
Σύμφωνα με τον θρύλο (όχι αυτόν που προκρίθηκε στους 32 του UEFA, τον άλλον που γράφει τα copy για την αυτοπαρουσίαση του Filmaka), o Pierre-Olivier Thevenin χαραμίζονταν καμιά δεκαριά χρόνια να επιμελείται τα εφέ σε μικροπαραγωγές όπως το Island of Dr. Moreau (1996) και το Blade II (2002), μέχρι που διέκριναν το ταλέντο του στη σκηνοθεσία οι υπεύθυνοι (του) online μηνιαίου διαγωνισμού, και τον σύστησαν στους παραγωγούς Franck Ribière και Vérane Frédiani. Κατά σύμπτωση, οι τελευταίοι, ιδρυτές της Fabrique De Films, είχαν συνεργαστεί με τον Thevenin στο À l'Intérieur (2007) χωρίς να το ξέρουν, και ακόμα σατανικότερα, εκεί δούλευε και ο Jacques-Olivier Molon, ο οποίος φαίνεται να έχει κάνει μόνο κάτι εφέ σε όλες τις γαλλικές ταινίες που είχαν (εφέ), από το '97 και δώθε. Ο Molon συν-σκηνοθετεί (σ)τους Humains, όμως ποιός τον ανακάλυψε και τον πρότεινε στους υπόλοιπους (που δε τον ξέραν, όπως καταλαβαίνεις), δε το ξέρω (αφού στις Μάσες είμαστε οι μόνοι μέτριοι σε ένα πλανήτη λαμπρών δημοσιογράφων και λοιπών διασυνδεδεμένων, όπως καταλαβαίνεις).
Όπως δε καταλαβαίνεις από τη φάτσα που σκάει μύτη στο τέλος του trailer, το σενάριο εξετάζει τη πιθανότητα το είδος του Neanderthal όχι μόνο να μην έχει εκλείψει αλλά να έχει και στενές επαφές στενότατου τύπου με το ανθρώπινο. Όπως ανακαλύπτει, φυσικά, ομάδα ερευνητών στις Ελβετικές Άλπεις παύλα κύριο μενού σε τρωγλοδυτικό φαγοπότι για το τρίτο είδος που έχει προκύψει. Και όπως θα ανακαλύψεις αν ρίξεις μια ματιά στο mission statetement των σκηνοθετών, οι πρώτες εικόνες φαίνεται να υλοποιούν κατά γράμμα τις προθέσεις τους να ξοδέψουν τα €6 εκατομμύρια του προϋπολογισμού σε πλούσια αποστασιοποιητικά τοπία και χεσμένους μελετημένους φυσιοδίφες, σε μια ρυθμικά αεικίνητη κλιμάκωση μέχρι να εμφανιστούν οι πρωταγωνιστές (διάβαζε εφέ τεράτων) που ξέρουν να χειρίζονται καλύτερα.

Σύμφωνα με τον θρύλο (όχι αυτόν που προκρίθηκε στους 32 του UEFA, τον άλλον που γράφει τα copy για την αυτοπαρουσίαση του Filmaka), o Pierre-Olivier Thevenin χαραμίζονταν καμιά δεκαριά χρόνια να επιμελείται τα εφέ σε μικροπαραγωγές όπως το Island of Dr. Moreau (1996) και το Blade II (2002), μέχρι που διέκριναν το ταλέντο του στη σκηνοθεσία οι υπεύθυνοι (του) online μηνιαίου διαγωνισμού, και τον σύστησαν στους παραγωγούς Franck Ribière και Vérane Frédiani. Κατά σύμπτωση, οι τελευταίοι, ιδρυτές της Fabrique De Films, είχαν συνεργαστεί με τον Thevenin στο À l'Intérieur (2007) χωρίς να το ξέρουν, και ακόμα σατανικότερα, εκεί δούλευε και ο Jacques-Olivier Molon, ο οποίος φαίνεται να έχει κάνει μόνο κάτι εφέ σε όλες τις γαλλικές ταινίες που είχαν (εφέ), από το '97 και δώθε. Ο Molon συν-σκηνοθετεί (σ)τους Humains, όμως ποιός τον ανακάλυψε και τον πρότεινε στους υπόλοιπους (που δε τον ξέραν, όπως καταλαβαίνεις), δε το ξέρω (αφού στις Μάσες είμαστε οι μόνοι μέτριοι σε ένα πλανήτη λαμπρών δημοσιογράφων και λοιπών διασυνδεδεμένων, όπως καταλαβαίνεις).
Όπως δε καταλαβαίνεις από τη φάτσα που σκάει μύτη στο τέλος του trailer, το σενάριο εξετάζει τη πιθανότητα το είδος του Neanderthal όχι μόνο να μην έχει εκλείψει αλλά να έχει και στενές επαφές στενότατου τύπου με το ανθρώπινο. Όπως ανακαλύπτει, φυσικά, ομάδα ερευνητών στις Ελβετικές Άλπεις παύλα κύριο μενού σε τρωγλοδυτικό φαγοπότι για το τρίτο είδος που έχει προκύψει. Και όπως θα ανακαλύψεις αν ρίξεις μια ματιά στο mission statetement των σκηνοθετών, οι πρώτες εικόνες φαίνεται να υλοποιούν κατά γράμμα τις προθέσεις τους να ξοδέψουν τα €6 εκατομμύρια του προϋπολογισμού σε πλούσια αποστασιοποιητικά τοπία και χεσμένους μελετημένους φυσιοδίφες, σε μια ρυθμικά αεικίνητη κλιμάκωση μέχρι να εμφανιστούν οι πρωταγωνιστές (διάβαζε εφέ τεράτων) που ξέρουν να χειρίζονται καλύτερα.

Previously on Movies for the Masses: Transformers: Revenge of the Fallen (2009): Big game spot
Written by
cheaptalk
in
Trailers
Transformers: Revenge of the Fallen (2009): Big game spot
Με το Empire Strikes Back (1980) γραμμένο με κατάμαυρα γράμματα στο κατάμαυρο σκηνικό του, το TV spot του Transformers: Revenge of the Fallen (2009) έπαιξε πριν λίγο, στη διάρκεια του Super Bowl 43, τελευταίο απ' όλα τα κινηματογραφικά όπως αρμόζει στον αυτοκράτορα των φετινών μπλοκμπάστερ. Το σποτάκι παίζει πια και στην επίσημη σελίδα, ενώ κυκλοφορεί στα γιουτούμπια από χτες, μαζί με τα περισσότερα που ακούμπησαν πάνω από $200 εκατομμύρια συνολικά στο NBC για μερικά δευτερόλεπτα προσοχής 100 εκατομμυρίων θεατών.
Όπως είχε υποσχεθεί ο Michael Bay, η συνέχεια των τεράστιων Transformers (2007) είναι θεοσκοτεινότερη (και ο Spielberg που θα γλυτώσει κάτι εκατομμύρια στις λεπτομέρειες του rendering χαίρεται πιο πολύ κι από σένα, υποθέτεις) και θεοτερατότερη (με τη ρόδα-εξάρτημα του Devastator, που εμφανίζεται στο τέλος τη διαφήμισης, να κάνει τα γιγάντια γαμημένα ρομπότ της προηγούμενης ταινίας να μοιάζουν μινιατούρες). Όπως έχει υποσχεθεί ο Michael Bay, το teaser θα κυκλοφορήσει Παρασκευή και 13 μαζί με τη Παρασκευή και 13 (2009) της Platinum Dunes του, και μέχρι τότε δεν έχεις δει τίποτα. Και δεν έχεις ακούσει και τίποτα, αφού είχε προειδοποιήσει ότι θα σε φλομώσει στη παραπληροφόρηση, και όπως θα κατάλαβες κρατάει το λόγο του.

Όπως είχε υποσχεθεί ο Michael Bay, η συνέχεια των τεράστιων Transformers (2007) είναι θεοσκοτεινότερη (και ο Spielberg που θα γλυτώσει κάτι εκατομμύρια στις λεπτομέρειες του rendering χαίρεται πιο πολύ κι από σένα, υποθέτεις) και θεοτερατότερη (με τη ρόδα-εξάρτημα του Devastator, που εμφανίζεται στο τέλος τη διαφήμισης, να κάνει τα γιγάντια γαμημένα ρομπότ της προηγούμενης ταινίας να μοιάζουν μινιατούρες). Όπως έχει υποσχεθεί ο Michael Bay, το teaser θα κυκλοφορήσει Παρασκευή και 13 μαζί με τη Παρασκευή και 13 (2009) της Platinum Dunes του, και μέχρι τότε δεν έχεις δει τίποτα. Και δεν έχεις ακούσει και τίποτα, αφού είχε προειδοποιήσει ότι θα σε φλομώσει στη παραπληροφόρηση, και όπως θα κατάλαβες κρατάει το λόγο του.

Previously on Movies for the Masses: Nem Vagyok a Barátod (2009): Hell trailer
3/5
2.5/5
2/5