Written by
cheaptalk
in
Trailers
Valentine's Day (2010): Ω θεέ μου teaser
Δες/Κρύψε το trailer
Οι πέντε γκαντεμοσχέσεις του Απλά δε σε Γουστάρει (2009) απλά δε φτάναν για επιτυχία, οπότε η New Line/Warner αραδιάζει καμιά δεκαριά τουλάχιστο, σε δεύτερη παρόμοια προσπάθεια που θα κυκλοφορήσει σε ημερομηνία καλά κρυμμένη στον τίτλο της και το ανακοινώνει εδώ και κάποιες ώρες με τίζερ στο Yahoo! Movies.
Αυτή τη φορά μη περιμένεις βέβαια να δεις τίποτα κλιπάκια που να διαφημίζουν τάχα πόσο διαφορετική από τις άλλες είναι η συγκεκριμένη, αφού μπορεί η χολιγουντιανή ρομαντική κομεντί να είναι ουσιαστικά πεθαμένη, αλλά η Πρόταση (2009) της έριξε τον Ιούνη μια ταμειακά ζηλευτή αναβίωση παλιάς σχολής πηγαίνοντας καμιά κατοστή χρόνια πίσω, και πώς το 'ξερες, σε καναδυό βδομάδες ξεκίνησε εσπευσμένα γυρίσματα η Μέρα Βαλεντίνου (2010), με τα δημοσιεύματα να τρέχουν να ανακοινώνουν όσα ονόματα προστίθονταν στο καστ, συνήθως μερικές μέρες.. αφότου είχαν τελειώσει και τις σκηνές τους. Η όλη φάση με τις συμμετοχές, εσκεμμένα ή σαν παρενέργεια, δημιούργησε και μια μικρή tweet-o-πλημμύρα από "OMG!!!! παίζει ο Dr. Mark" και "OMG!!!!!!! μπορεί να παίξει ο Joe Jonas", τσιρίγματα που μάλλον δεν έχουν φτάσει ακόμα στο τέλος τους αλλά και να φτάσουν, περιμένουν τα της πλοκής, τα "OMG!!!!!!!!!!! o Dr. Mark και ο Bradley Cooper θα αγαπιούνται τρελά" και όλος αυτός ο ω τόσο συμπαθητικός κατινισμός που θρέφει και θρέφεται από κουτσομπολιά και σαπουνόπερες.
Κινηματογραφικά, στην Αμερική δεν υπάρχουν πια πραγματικά αστέρια, στο είδος της γκομεντί (όπως τη βάφτισε ο verbal) μόνο η Sandra Bullock βασίλεψε ξαφνικά το καλοκαίρι (και θα βγάλει φυσικά γύρω στις τρακόσιες ταινίες μέχρι να τελειώσει η χρονιά) και η Katherine Heigl δείχνει μια δυνατότητα να ανοίγει οτιδήποτε, η τελευταία ζήτησε $3 εκατομμύρια αμοιβή και έτσι έθεσε εαυτόν εκτός Μέρας, η οποία έχει γύρω στα $35-40 εκατομμύρια προϋπολογισμό και φυσιολογικά προσφέρει ελάχιστα δολάρια για ανάλογα ελάχιστο χρόνο σε όσους ενδιαφέρονται να μη χάσουν την (ή να αποκτήσουν περισσότερη) επαφή με το πανί, ακολουθώντας μάλλον κατά γράμμα τη συνταγή του βρετανικού Αγάπη Είναι... (2003) και δημιουργώντας ένα γαϊτανάκι σχέσεων γύρω από μια γιορτή, με τη διαφορά βέβαια ότι στη Βρετανία για να γίνεις ηθοποιός πρέπει να έχεις καμιά περαστική σχέση με την υποκριτική και για να γράψεις σενάριο συνήθως δεν αρκεί η εμπειρία σε μεταφορές βιβλίων αυτοβοήθειας για πανηλίθιες, ενώ στη σκηνοθεσία η παρουσία του 80άρη Garry Marshall το μόνο που εγγυάται είναι η επιστροφή στα 80s όταν δε περνάει για αρραβωνιαστικό της Jessica Alba τον σκύλο της και για σκύλο τον Ashton Kutcher, σε μια παραγωγή που στη πορεία φαίνεται να προσθέτει (εκτός από gay και τριχωτά θηλαστικά) και μαύρους και λατίνους και οσονούπω και χορτοφάγους βαμπίρους, προσπαθώντας να πιάσει με τα γυαλιστερά λυκειακά σχεσιακά μπουρδουκλώματά της όλο το μαλαματένιο κοινό από χαζές πιτσιρίκες και τις χοντρές μανάδες τους, αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα περιοριστεί μόνο στις τελευταίες μιας και απέναντί της θα ανοίξει στην Αμερική το Να Με Θυμάσαι (2010) του Robert Mangamalli Pattinson και σε 3D επανέκδοση η φυσικά απείρως πιο σοβαρή Ωραία και το Τέρας (1991).
Αυτή τη φορά μη περιμένεις βέβαια να δεις τίποτα κλιπάκια που να διαφημίζουν τάχα πόσο διαφορετική από τις άλλες είναι η συγκεκριμένη, αφού μπορεί η χολιγουντιανή ρομαντική κομεντί να είναι ουσιαστικά πεθαμένη, αλλά η Πρόταση (2009) της έριξε τον Ιούνη μια ταμειακά ζηλευτή αναβίωση παλιάς σχολής πηγαίνοντας καμιά κατοστή χρόνια πίσω, και πώς το 'ξερες, σε καναδυό βδομάδες ξεκίνησε εσπευσμένα γυρίσματα η Μέρα Βαλεντίνου (2010), με τα δημοσιεύματα να τρέχουν να ανακοινώνουν όσα ονόματα προστίθονταν στο καστ, συνήθως μερικές μέρες.. αφότου είχαν τελειώσει και τις σκηνές τους. Η όλη φάση με τις συμμετοχές, εσκεμμένα ή σαν παρενέργεια, δημιούργησε και μια μικρή tweet-o-πλημμύρα από "OMG!!!! παίζει ο Dr. Mark" και "OMG!!!!!!! μπορεί να παίξει ο Joe Jonas", τσιρίγματα που μάλλον δεν έχουν φτάσει ακόμα στο τέλος τους αλλά και να φτάσουν, περιμένουν τα της πλοκής, τα "OMG!!!!!!!!!!! o Dr. Mark και ο Bradley Cooper θα αγαπιούνται τρελά" και όλος αυτός ο ω τόσο συμπαθητικός κατινισμός που θρέφει και θρέφεται από κουτσομπολιά και σαπουνόπερες.
Κινηματογραφικά, στην Αμερική δεν υπάρχουν πια πραγματικά αστέρια, στο είδος της γκομεντί (όπως τη βάφτισε ο verbal) μόνο η Sandra Bullock βασίλεψε ξαφνικά το καλοκαίρι (και θα βγάλει φυσικά γύρω στις τρακόσιες ταινίες μέχρι να τελειώσει η χρονιά) και η Katherine Heigl δείχνει μια δυνατότητα να ανοίγει οτιδήποτε, η τελευταία ζήτησε $3 εκατομμύρια αμοιβή και έτσι έθεσε εαυτόν εκτός Μέρας, η οποία έχει γύρω στα $35-40 εκατομμύρια προϋπολογισμό και φυσιολογικά προσφέρει ελάχιστα δολάρια για ανάλογα ελάχιστο χρόνο σε όσους ενδιαφέρονται να μη χάσουν την (ή να αποκτήσουν περισσότερη) επαφή με το πανί, ακολουθώντας μάλλον κατά γράμμα τη συνταγή του βρετανικού Αγάπη Είναι... (2003) και δημιουργώντας ένα γαϊτανάκι σχέσεων γύρω από μια γιορτή, με τη διαφορά βέβαια ότι στη Βρετανία για να γίνεις ηθοποιός πρέπει να έχεις καμιά περαστική σχέση με την υποκριτική και για να γράψεις σενάριο συνήθως δεν αρκεί η εμπειρία σε μεταφορές βιβλίων αυτοβοήθειας για πανηλίθιες, ενώ στη σκηνοθεσία η παρουσία του 80άρη Garry Marshall το μόνο που εγγυάται είναι η επιστροφή στα 80s όταν δε περνάει για αρραβωνιαστικό της Jessica Alba τον σκύλο της και για σκύλο τον Ashton Kutcher, σε μια παραγωγή που στη πορεία φαίνεται να προσθέτει (εκτός από gay και τριχωτά θηλαστικά) και μαύρους και λατίνους και οσονούπω και χορτοφάγους βαμπίρους, προσπαθώντας να πιάσει με τα γυαλιστερά λυκειακά σχεσιακά μπουρδουκλώματά της όλο το μαλαματένιο κοινό από χαζές πιτσιρίκες και τις χοντρές μανάδες τους, αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα περιοριστεί μόνο στις τελευταίες μιας και απέναντί της θα ανοίξει στην Αμερική το Να Με Θυμάσαι (2010) του Robert Mangamalli Pattinson και σε 3D επανέκδοση η φυσικά απείρως πιο σοβαρή Ωραία και το Τέρας (1991).
Previously on Movies for the Masses: From Paris with Love (2010): Αποχαιρετιστήριο trailer
Written by
cheaptalk
in
Trailers
From Paris with Love (2010): Αποχαιρετιστήριο trailer
Οι Luc Besson και Pierre Morel έχουν ετοιμάσει ένα ακόμα θρίλερ για τις σκοτεινές αίθουσες, μετά το Taken (2008), και το μάλλον επίσημο τρέιλέρ του εμφανίστηκε μάλλον στο Кино-Говно και σίγουρα αντιγράφτηκε από τα μισά διαδίχτυα χωρίς αναφορές σε πηγές, ως συνήθως.
Το From Paris With Love (2010), όπως βλέπεις, παίζει περισσότερο σα buddy-cop movie, με συνεργασία του κατάσκοπου John Travolta και του υπαλλήλου της αμερικάνικης πρεσβείας Jonathan Rhys Meyers για να εμποδίσουν ακόμα ένα σχέδιο τρομοκρατών που απειλούν τον κόσμο, στο Παρίσι. Και μάλιστα στα σημεία του Παρισιού όπου σου κάνουν τα αυτοκίνητα πυροτεχνήματα αν δε προσλαμβάνεις τα σωστά άτομα, όπως διαπίστωσε η παραγωγή πέρσι τον Οκτώβριο, πράγμα που από μόνο του έδειχνε μια διάθεση να ανέβει ο δείκτης τραχύτητας, χωρίς να επιβεβαιωθεί αυτή (η τραχύτητα) στο πρόμο που διέρρευσε τον Δεκέμβρη. Όμως καθαρά πια, έστω κι αν το καστ δε σε προδιαθέτει ακριβώς, Besson και Morel σίγουρα φιλοδοξούν να σου τινάξουν τα μυαλά στον αέρα, μάλλον σαν ανάμνηση της συνεργασίας τους που ξεκίνησε από τον Transporter (2002), αφού ο κάποτε διευθυντής φωτογραφίας και νυν σκηνοθέτης για τη EuropaCorp έχει ετοιμάσει βαλίτσες για την Αμερική από το καλοκαίρι. Η εταιρεία του Besson βέβαια, έχει φτιάξει ένα μοντέλο παραγωγών τυπικό του ιδρυτή της που πολλοί προσπαθούν να μιμηθούν, ανεβάζει συνεχώς τα κέρδη της, και ετοιμάζει mega studio στη γαλλική πρωτεύουσα, οπότε δύσκολα διακρίνεις να έχει πια ανάγκη συγκεκριμένα ταλέντα, και το αποδεικνύει και η συνέχεια του Taken που είναι ήδη στα σκαριά. Η Αγάπη από το Παρίσι ακούγεται ότι κάποια προβλήματα είχε και με σχεδιασμένα reshoots την εποχή που πέθανε ο γιος του Travolta, αλλά κατά τα άλλα έχει κλείσει ήδη διανομή και στην Αμερική με τη Lionsgate και θα βγει στις αίθουσες παντού το Φλεβάρη.

Το From Paris With Love (2010), όπως βλέπεις, παίζει περισσότερο σα buddy-cop movie, με συνεργασία του κατάσκοπου John Travolta και του υπαλλήλου της αμερικάνικης πρεσβείας Jonathan Rhys Meyers για να εμποδίσουν ακόμα ένα σχέδιο τρομοκρατών που απειλούν τον κόσμο, στο Παρίσι. Και μάλιστα στα σημεία του Παρισιού όπου σου κάνουν τα αυτοκίνητα πυροτεχνήματα αν δε προσλαμβάνεις τα σωστά άτομα, όπως διαπίστωσε η παραγωγή πέρσι τον Οκτώβριο, πράγμα που από μόνο του έδειχνε μια διάθεση να ανέβει ο δείκτης τραχύτητας, χωρίς να επιβεβαιωθεί αυτή (η τραχύτητα) στο πρόμο που διέρρευσε τον Δεκέμβρη. Όμως καθαρά πια, έστω κι αν το καστ δε σε προδιαθέτει ακριβώς, Besson και Morel σίγουρα φιλοδοξούν να σου τινάξουν τα μυαλά στον αέρα, μάλλον σαν ανάμνηση της συνεργασίας τους που ξεκίνησε από τον Transporter (2002), αφού ο κάποτε διευθυντής φωτογραφίας και νυν σκηνοθέτης για τη EuropaCorp έχει ετοιμάσει βαλίτσες για την Αμερική από το καλοκαίρι. Η εταιρεία του Besson βέβαια, έχει φτιάξει ένα μοντέλο παραγωγών τυπικό του ιδρυτή της που πολλοί προσπαθούν να μιμηθούν, ανεβάζει συνεχώς τα κέρδη της, και ετοιμάζει mega studio στη γαλλική πρωτεύουσα, οπότε δύσκολα διακρίνεις να έχει πια ανάγκη συγκεκριμένα ταλέντα, και το αποδεικνύει και η συνέχεια του Taken που είναι ήδη στα σκαριά. Η Αγάπη από το Παρίσι ακούγεται ότι κάποια προβλήματα είχε και με σχεδιασμένα reshoots την εποχή που πέθανε ο γιος του Travolta, αλλά κατά τα άλλα έχει κλείσει ήδη διανομή και στην Αμερική με τη Lionsgate και θα βγει στις αίθουσες παντού το Φλεβάρη.

Previously on Movies for the Masses: Død Snø (2009): Trailer Πρεμιέρας
Written by
verbal
in
Trailers
Død Snø (2009): Trailer Πρεμιέρας

Από μια μικρή εταιρία διανομής που ήλπιζε να εξελιχθεί σε μπουτίκ οίκο προτίμησης ντόπιων παραγωγών, ξεκίνησε την καριέρα του το Død Snø στις αρχές της χρονιάς, κι ώσπου να καταλήξει να θεωρηθεί συνυπεύθυνο για την άνοδο κατά 8% του Νορβηγικού box office για το πρώτο εξάμηνο του 2009, μένοντας στο top 10 των εισπρακτικών επιτυχιών της χώρας της με πάνω από 140 χιλ. εισιτήρια, για να γίνει έτσι μια απ’ τις μεγαλύτερες εγχώριες επιτυχίες της Euforia --που κατέληξε να αντιμετωπίζεται ως μια απ’ τις πιο δυναμικές εταιρίες διανομής της χώρας της-- το Død Snø είχε ήδη βολτάρει στην αγορά της Berlinale και στα μεταμεσονύχτια του Sundance και του Karlovy Vary, μεταξύ άλλων, μαζεύοντας ενθουσιώδεις κριτικές για ένα τραγανιστό σενάριο που προσφέρει απλόχερα αχνιστή σπλατεριά ανακατεμένη με ανακουφιστικό slapstick σαρκασμό του είδους και του εαυτού του.
Η ιστορία παρακολουθεί πέντε φοιτητές ιατρικής που ταξιδεύουν σε καλύβα στη μέση του χιονισμένου πουθενά απορώντας με το πόσο μοιάζει το σκηνικό τους με ταινία τρόμου, και συνειδητοποιούν ότι μάλλον σε ταινία τρόμου παίζουνε, όταν βρίσκονται μπλεγμένοι σε ιστορία χαμένου θησαυρού, που ψάχναν Ναζί μέχρι που τους πλάκωσαν τα χιόνια που τους πέταξαν οι ντόπιοι, αναγκάζοντάς τους να περιμένουν, προφανώς, πέντε φοιτητές ιατρικής να ’ρθουν να τους ξεθάψουν, για να ξαναβγούν στην επιφάνεια ως τσατισμένα σαπισμένα ζόμπι, κομπλέ με τις σβάστιγκες στο μπράτσο. Ο Tommy Wirkola, που είχε κάνει το σκηνοθετικό του ντεμπούτο πριν δυο χρόνια με το Kill Buljo: The Movie (νορβηγικό spoof του Kill Bill του Tarantino), και η αναστάτωση που προκάλεσε η ταινία στο Sundance, προφανώς έκαναν καλή εντύπωση στους Αμερικάνους, που εκτός απ’ την ευκαιρία να δουν το Død Snø στις αίθουσες χάρη στην IFC, αποφάσισαν να κρατήσουν και τον σκηνοθέτη κοντά τους, τσιμπώντας με την καινούρια ιερόσυλη ιδέα του, μια διεστραμμένη σατιρική εκδοχή της Hansel και του Gretel, που βρίσκει τα δυο αδέρφια 15 χρόνια μετά την απόδρασή τους απ’ το ζαχαρωτόσπιτο της κακιάς μάγισας, να έχουν γίνει κυνηγοί και σφαγιαστές συναδέλφων της. Το Hansel and Gretel: Witch Hunters, είναι στο στάδιο του development με ορίζοντα αποκάλυψης το 2011, σε παραγωγή Will Ferell και Adam McKay (του FunnyorDie.com) για την Paramount.

Η ιστορία παρακολουθεί πέντε φοιτητές ιατρικής που ταξιδεύουν σε καλύβα στη μέση του χιονισμένου πουθενά απορώντας με το πόσο μοιάζει το σκηνικό τους με ταινία τρόμου, και συνειδητοποιούν ότι μάλλον σε ταινία τρόμου παίζουνε, όταν βρίσκονται μπλεγμένοι σε ιστορία χαμένου θησαυρού, που ψάχναν Ναζί μέχρι που τους πλάκωσαν τα χιόνια που τους πέταξαν οι ντόπιοι, αναγκάζοντάς τους να περιμένουν, προφανώς, πέντε φοιτητές ιατρικής να ’ρθουν να τους ξεθάψουν, για να ξαναβγούν στην επιφάνεια ως τσατισμένα σαπισμένα ζόμπι, κομπλέ με τις σβάστιγκες στο μπράτσο. Ο Tommy Wirkola, που είχε κάνει το σκηνοθετικό του ντεμπούτο πριν δυο χρόνια με το Kill Buljo: The Movie (νορβηγικό spoof του Kill Bill του Tarantino), και η αναστάτωση που προκάλεσε η ταινία στο Sundance, προφανώς έκαναν καλή εντύπωση στους Αμερικάνους, που εκτός απ’ την ευκαιρία να δουν το Død Snø στις αίθουσες χάρη στην IFC, αποφάσισαν να κρατήσουν και τον σκηνοθέτη κοντά τους, τσιμπώντας με την καινούρια ιερόσυλη ιδέα του, μια διεστραμμένη σατιρική εκδοχή της Hansel και του Gretel, που βρίσκει τα δυο αδέρφια 15 χρόνια μετά την απόδρασή τους απ’ το ζαχαρωτόσπιτο της κακιάς μάγισας, να έχουν γίνει κυνηγοί και σφαγιαστές συναδέλφων της. Το Hansel and Gretel: Witch Hunters, είναι στο στάδιο του development με ορίζοντα αποκάλυψης το 2011, σε παραγωγή Will Ferell και Adam McKay (του FunnyorDie.com) για την Paramount.

Previously on Movies for the Masses: Paranormal Activity (2007): Trailer κοινού
Απόψε στις 00:30 στο ΑΠΟΛΛΩΝ cinemax class
Written by
verbal
in
Features
Screencap: Τα λάθη πληρώνονται ακριβά στο διάστημα


«Αλίμονο! Τα λάθη πληρώνονται ακριβά στο διάστημα» - Κλίον, μια από τις εξωγήινες της Επίθεσης Του Γιγαντιαίου Μουσακά (1999)
Ο Μουσακάς δημιουργείται από ένα λάθος μίας παρέας εξωγήινων κοριτσιών που φτάνουν στον πλανήτη γη έχοντας χαθεί από μοιραία λάθη σε ένα ξένο γαλαξία (τον δικό μας). Θέλοντας να διακτινίσουν την επιστήμονα της παρέας, Γκόρα, στη γη ώστε να μελετήσει τις συνθήκες διαβίωσης έτσι ώστε να μπορέσουν να φιλοξενηθούν για ένα χρονικό διάστημα, κάνουν άλλο ένα τραγικό λάθος, το έκτο κατά σειρά!!! Την διακτινίζουν μέσα σε ένα κομμάτι μουσακά που τυχαίνει να βρίσκεται στο σημείο πρόσκρουσης των ακτίνων. Μία περίεργη βιοχημική αντίδραση με τα συστατικά του μουσακά εγκλωβίζει την Γκόρα μέσα σε αυτό το κομμάτι μουσακά που επί πλέον παίρνει διαστάσεις μίας εξαόροφης πολυκατοικίας.
Από εκείνη την στιγμή πανικοβλημένος, (ο Μουσακάς φυσικά τώρα πια) ψάχνει να βρει διέξοδο στην λαβυρινθώδη Αθήνα. Θέλει να αποδράσει. Θέλει να γίνει όπως πριν. Στην πορεία του προς την έξοδο θα ρίξει άφθονη τοξική σάλτσα, θα σκοτώσει πολλούς Αθηναίους και θα αλλάξει την μοίρα άλλων τόσων. Όλοι οι κάτοικοι της πόλης θα αναρωτηθούν, τι είναι, από που έρχεται, τι θέλει, γιατί τους συμβαίνουν όλα αυτά, αν πραγματικά υπάρχει!
Οι εξωγήινες κοπέλες εν τω μεταξύ ανακαλύπτουν πως ο Μουσακάς πρέπει να βρεθεί κοντά στην θάλασσα γιατί μόνον εκεί υπάρχει ο σωστός χώρος, κλίμα και συνθήκες για να μπορέσουν επαναφέρουν την Γκόρα στην αρχική της μορφή και να τελειώσει το μαρτύριο όλων (ελπίζουμε by that time και των θεατών:-) Αναρωτιούνται αν θα τα καταφέρουν διότι επιπλέον δεν πρέπει με τίποτα να έρθουν σε επαφή με τον ατμοσφαιρικό αέρα αυτής της πόλης διότι... γερνάει! «Τι τρέλα» αναφωνεί η Κλίον, η καπετάνισσα του διαστημόπλοιου. Ωστόσο πρέπει να σώσουν την Γκόρα διότι : «εκτός του ότι είναι φίλη μας, είναι και η μόνη που γνωρίζει της γαλαξιακές χωρικές υπερεπιφάνειες και χωρίς την Γκόρα δεν θα μπορέσουμε ποτέ να γυρίσουμε πίσω και θα μείνουμε για πάντα χαμένες στο διάστημα»!
«Αλίμονο! Τα λάθη πληρώνονται ακριβά στο διάστημα», αναφωνεί και πάλι η Κλίον και παίρνουν την ηρωική απόφαση να γυρίσουν πίσω στον πλανήτη Γη με οποιοδήποτε κόστος!
Στην επόμενη σκηνή ο Μουσακάς τρομοκρατημένος, θα σκοτώσει όλους όσους παρευρίσκονται σε ένα μπάρμπεκιου μίας παρέας των βορείων προαστίων στην Φιλοθέη. Είναι τα πρώτα αδικοχαμένα θύματα. Δυστυχώς ή ευτυχώς θα ακολουθήσουν πολλά!!!
Ο Μουσακάς δημιουργείται από ένα λάθος μίας παρέας εξωγήινων κοριτσιών που φτάνουν στον πλανήτη γη έχοντας χαθεί από μοιραία λάθη σε ένα ξένο γαλαξία (τον δικό μας). Θέλοντας να διακτινίσουν την επιστήμονα της παρέας, Γκόρα, στη γη ώστε να μελετήσει τις συνθήκες διαβίωσης έτσι ώστε να μπορέσουν να φιλοξενηθούν για ένα χρονικό διάστημα, κάνουν άλλο ένα τραγικό λάθος, το έκτο κατά σειρά!!! Την διακτινίζουν μέσα σε ένα κομμάτι μουσακά που τυχαίνει να βρίσκεται στο σημείο πρόσκρουσης των ακτίνων. Μία περίεργη βιοχημική αντίδραση με τα συστατικά του μουσακά εγκλωβίζει την Γκόρα μέσα σε αυτό το κομμάτι μουσακά που επί πλέον παίρνει διαστάσεις μίας εξαόροφης πολυκατοικίας.
Από εκείνη την στιγμή πανικοβλημένος, (ο Μουσακάς φυσικά τώρα πια) ψάχνει να βρει διέξοδο στην λαβυρινθώδη Αθήνα. Θέλει να αποδράσει. Θέλει να γίνει όπως πριν. Στην πορεία του προς την έξοδο θα ρίξει άφθονη τοξική σάλτσα, θα σκοτώσει πολλούς Αθηναίους και θα αλλάξει την μοίρα άλλων τόσων. Όλοι οι κάτοικοι της πόλης θα αναρωτηθούν, τι είναι, από που έρχεται, τι θέλει, γιατί τους συμβαίνουν όλα αυτά, αν πραγματικά υπάρχει!
Οι εξωγήινες κοπέλες εν τω μεταξύ ανακαλύπτουν πως ο Μουσακάς πρέπει να βρεθεί κοντά στην θάλασσα γιατί μόνον εκεί υπάρχει ο σωστός χώρος, κλίμα και συνθήκες για να μπορέσουν επαναφέρουν την Γκόρα στην αρχική της μορφή και να τελειώσει το μαρτύριο όλων (ελπίζουμε by that time και των θεατών:-) Αναρωτιούνται αν θα τα καταφέρουν διότι επιπλέον δεν πρέπει με τίποτα να έρθουν σε επαφή με τον ατμοσφαιρικό αέρα αυτής της πόλης διότι... γερνάει! «Τι τρέλα» αναφωνεί η Κλίον, η καπετάνισσα του διαστημόπλοιου. Ωστόσο πρέπει να σώσουν την Γκόρα διότι : «εκτός του ότι είναι φίλη μας, είναι και η μόνη που γνωρίζει της γαλαξιακές χωρικές υπερεπιφάνειες και χωρίς την Γκόρα δεν θα μπορέσουμε ποτέ να γυρίσουμε πίσω και θα μείνουμε για πάντα χαμένες στο διάστημα»!
«Αλίμονο! Τα λάθη πληρώνονται ακριβά στο διάστημα», αναφωνεί και πάλι η Κλίον και παίρνουν την ηρωική απόφαση να γυρίσουν πίσω στον πλανήτη Γη με οποιοδήποτε κόστος!
Στην επόμενη σκηνή ο Μουσακάς τρομοκρατημένος, θα σκοτώσει όλους όσους παρευρίσκονται σε ένα μπάρμπεκιου μίας παρέας των βορείων προαστίων στην Φιλοθέη. Είναι τα πρώτα αδικοχαμένα θύματα. Δυστυχώς ή ευτυχώς θα ακολουθήσουν πολλά!!!
Previously on Movies for the Masses: Screencap: Η στιγμή της αλήθειας για τον Jacques Mesrine
Επετειακή προβολή απόψε στις 22:00 στο Δαναό 1,
παρουσία του σκηνοθέτη, Πάνου Χ. Κούτρα, που υπογράφει και το κείμενο
Written by
cheaptalk
in
Reviews
Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans (2009)
Διαφθορά στη Νέα Ορλεάνη

Σκηνοθεσία: Werner Herzog
Σενάριο: William M. Finkelstein
Παίζουν: Nicolas Cage, Bitches
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ODEON ΟΠΕΡΑ 1
Ακαδημίας 57, Αθήνα, 2103622683..
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.40/ 22.20
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ 1
Μεσογείων 6 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107773319.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.35/ 23.00
Λ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Πατησίων 77-79 & Λ. Αλεξάνδρας (ΜΕΤΡΟ Βικτώρια), 210-8219298 Τηλ. κρατ.-πωλήσ. 2106786000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.30/ 23.00
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 2 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.30/ 01.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 17.00/ 19.30/ 22.00/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 16
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ODEON ΓΛΥΦΑΔΑ 2
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 2109650318 Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 20.20/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 17.50
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 21.20/ 23.50
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 21.50. Παρ., Σάβ. & 00.20
ΔΑΦΝΗ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λ.Βουλιαγμένης 245, Δάφνη (ΜΕΤΡΟ Δάφνης), 210-9711511, 2109750936..
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.30/ 22.40
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Παρ. - Σαβ.: 23.00
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 VODAFONE
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 12.40/ 15.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00/ 01.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.30/ 23.00
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00

Σκηνοθεσία: Werner Herzog
Σενάριο: William M. Finkelstein
Παίζουν: Nicolas Cage, Bitches
Δες/Κρύψε το trailer
Υπαστυνόμος υποφέρει από τη μέση γιατί οι γυναίκες του είναι από κλαρί, και έτσι αναγκαστικά υπεξαιρεί τα 99 από τα 100 κιλά ντόπας που κατάσχονται στη περιοχή του. Και ερευνάει το ξεκλήρισμα οικογένειας Σενεγαλέζων από τον υπόκοσμο, βασανίζοντας ανάπηρες γριούλες.
Αν το A Serious Man (2009) είναι το φιλμ που έχεις τη δυνατότητα να κάνεις όταν κερδίσεις Όσκαρ, τότε το Bad Lieutenant (2009) είναι το φιλμ που δικαιούσαι να κάνεις αφού σε έχουν πάρει στα σοβαρά όσοι μαστιγώθηκαν από την ειρωνεία της πρώτης αμερικανιάς σου. Μένοντας στο LA για πάνω από μια δεκαετία πια, και έχοντας βαρεθεί φυσιολογικά (λόγω ηλικίας) τους ηλίθιους πολύ περισσότερο από τους Coen, o Werner Herzog έκανε τη πιο ανοιχτή του ταινία, με σκοπό, μεταξύ άλλων, να κάνει και τον Dirty Harry να μοιάζει Χιονάτη, συλλαμβάνοντας στο πανί όλη την υστερία που σου δημιουργεί η ιδέα.
Bad Lieutenant λέγονταν και ένα διαβόητο φιλμ του '92 του Abel Ferrara, τα δημοσιεύματα για την αντιπαλότητα ενός πυροβολημένου κι ενός μαστουρωμένου σκηνοθέτη ήταν φυσικά ατελείωτα, οι δυο τους φτάσαν προσκεκλημένοι για το τζέρτζελο μέχρι και στη Βενετία, και ο Herzog σίγουρα δεν είχε πρόβλημα, αν σκεφτείς ότι (ισχυρίζεται ότι) κάθονταν και με τον Klaus Kinski να κατεβάζουν τερατολογίες που να περιγράφουν το μίσος του ηθοποιού για τον δημιουργό στην αυτοβιογραφία του πρώτου. Πέρα όμως από τις δηλώσεις για τα media, αν κοιτάξεις τα credit στο IMDb όχι μόνο για να τα αντιγράψεις, διακρίνεις στη λίστα των υπεύθυνων για τη παραγωγή και των δυο ταινιών τον Edward Pressman, και στη πιο καινούρια τον Avi Lerner. Κι άμα παρατηρήσεις ότι ο Pressman μια τάση να επαναχρησιμοποιεί τα δικαιώματά του σε μπαζοριμέικ τύπου Sisters (2006) την έχει, και έχεις διαπιστώσει τόσα χρόνια το ξελόγιασμα των Μαζών με τις υπέροχες σαβουροπόνηρες αλχημείες του Lerner, συμπεραίνεις εύκολα ότι ο Herzog είδε στα καζάνια της κόλασης της Millennium την ιδανική ευκαιρία να πλάσει μεγαλειώδη παράνοια από αυθεντικό κοπροπηλό αντί να κάθεται να προσπαθεί να προσεγγίσει τη σύνθεση μόνος του: ξανάγραψε το σενάριο του βετεράνου στα τηλε-εγκλήματα William Finkelstein φροντίζοντας φανερά να διατηρεί το θησαυρό των τηλε-σκηνοθετικών οδηγιών σε ότι άφησε, χρησιμοποίησε τη τσιγκούνικη (για φοροαπαλλαγές) μετακόμιση της ιστορίας στη Νέα Ορλεάνη ώστε να προσθέσει κι ένα φόντο "κατάρρευσης και της πόλης και των ηθών της", έβαλε τον κυριολεκτικά αθεόφοβο Nicolas Cage να βουτήξει πιο βαθιά στη τρικυμία στο κρανίο κι απ' ότι στο Wicker Man (2006), μάλλον δεν έκοψε αυτή τη φορά ούτε τους δέκα πόντους φιλμ που συνηθίζει για τα μάτια του κόσμου αφήνοντας μέσα και τα δοκιμαστικά με κροκόδειλους (δε κάνω πλάκα) και ιγκουάνες να τονίζουν τις παραισθήσεις του ήρωα και να καταρρακώνουν τη δικιά σου αναστολή σκεπτικισμού, πρόσθεσε σκηνές που κυριολεκτικά βρίζουν για ότι συμβαίνει στον κόσμο τις πιο κλισεδαρισμένα προστατευμένες κληρονομιές του, ολοκλήρωσε μια ταινία απίστευτου χαβαλέ που παραχώνει πυρετικά οπερατικά το συντηρητικό, ανίδεο, αρπαχτικό Χόλιγουντ. Με τα λεφτά του.
Αν το A Serious Man (2009) είναι το φιλμ που έχεις τη δυνατότητα να κάνεις όταν κερδίσεις Όσκαρ, τότε το Bad Lieutenant (2009) είναι το φιλμ που δικαιούσαι να κάνεις αφού σε έχουν πάρει στα σοβαρά όσοι μαστιγώθηκαν από την ειρωνεία της πρώτης αμερικανιάς σου. Μένοντας στο LA για πάνω από μια δεκαετία πια, και έχοντας βαρεθεί φυσιολογικά (λόγω ηλικίας) τους ηλίθιους πολύ περισσότερο από τους Coen, o Werner Herzog έκανε τη πιο ανοιχτή του ταινία, με σκοπό, μεταξύ άλλων, να κάνει και τον Dirty Harry να μοιάζει Χιονάτη, συλλαμβάνοντας στο πανί όλη την υστερία που σου δημιουργεί η ιδέα.Bad Lieutenant λέγονταν και ένα διαβόητο φιλμ του '92 του Abel Ferrara, τα δημοσιεύματα για την αντιπαλότητα ενός πυροβολημένου κι ενός μαστουρωμένου σκηνοθέτη ήταν φυσικά ατελείωτα, οι δυο τους φτάσαν προσκεκλημένοι για το τζέρτζελο μέχρι και στη Βενετία, και ο Herzog σίγουρα δεν είχε πρόβλημα, αν σκεφτείς ότι (ισχυρίζεται ότι) κάθονταν και με τον Klaus Kinski να κατεβάζουν τερατολογίες που να περιγράφουν το μίσος του ηθοποιού για τον δημιουργό στην αυτοβιογραφία του πρώτου. Πέρα όμως από τις δηλώσεις για τα media, αν κοιτάξεις τα credit στο IMDb όχι μόνο για να τα αντιγράψεις, διακρίνεις στη λίστα των υπεύθυνων για τη παραγωγή και των δυο ταινιών τον Edward Pressman, και στη πιο καινούρια τον Avi Lerner. Κι άμα παρατηρήσεις ότι ο Pressman μια τάση να επαναχρησιμοποιεί τα δικαιώματά του σε μπαζοριμέικ τύπου Sisters (2006) την έχει, και έχεις διαπιστώσει τόσα χρόνια το ξελόγιασμα των Μαζών με τις υπέροχες σαβουροπόνηρες αλχημείες του Lerner, συμπεραίνεις εύκολα ότι ο Herzog είδε στα καζάνια της κόλασης της Millennium την ιδανική ευκαιρία να πλάσει μεγαλειώδη παράνοια από αυθεντικό κοπροπηλό αντί να κάθεται να προσπαθεί να προσεγγίσει τη σύνθεση μόνος του: ξανάγραψε το σενάριο του βετεράνου στα τηλε-εγκλήματα William Finkelstein φροντίζοντας φανερά να διατηρεί το θησαυρό των τηλε-σκηνοθετικών οδηγιών σε ότι άφησε, χρησιμοποίησε τη τσιγκούνικη (για φοροαπαλλαγές) μετακόμιση της ιστορίας στη Νέα Ορλεάνη ώστε να προσθέσει κι ένα φόντο "κατάρρευσης και της πόλης και των ηθών της", έβαλε τον κυριολεκτικά αθεόφοβο Nicolas Cage να βουτήξει πιο βαθιά στη τρικυμία στο κρανίο κι απ' ότι στο Wicker Man (2006), μάλλον δεν έκοψε αυτή τη φορά ούτε τους δέκα πόντους φιλμ που συνηθίζει για τα μάτια του κόσμου αφήνοντας μέσα και τα δοκιμαστικά με κροκόδειλους (δε κάνω πλάκα) και ιγκουάνες να τονίζουν τις παραισθήσεις του ήρωα και να καταρρακώνουν τη δικιά σου αναστολή σκεπτικισμού, πρόσθεσε σκηνές που κυριολεκτικά βρίζουν για ότι συμβαίνει στον κόσμο τις πιο κλισεδαρισμένα προστατευμένες κληρονομιές του, ολοκλήρωσε μια ταινία απίστευτου χαβαλέ που παραχώνει πυρετικά οπερατικά το συντηρητικό, ανίδεο, αρπαχτικό Χόλιγουντ. Με τα λεφτά του.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ODEON ΟΠΕΡΑ 1
Ακαδημίας 57, Αθήνα, 2103622683..
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.40/ 22.20
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ 1
Μεσογείων 6 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107773319.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.35/ 23.00
Λ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Πατησίων 77-79 & Λ. Αλεξάνδρας (ΜΕΤΡΟ Βικτώρια), 210-8219298 Τηλ. κρατ.-πωλήσ. 2106786000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.30/ 23.00
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 2 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.30/ 01.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 17.00/ 19.30/ 22.00/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 16
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ODEON ΓΛΥΦΑΔΑ 2
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 2109650318 Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 20.20/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 17.50
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 21.20/ 23.50
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 21.50. Παρ., Σάβ. & 00.20
ΔΑΦΝΗ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λ.Βουλιαγμένης 245, Δάφνη (ΜΕΤΡΟ Δάφνης), 210-9711511, 2109750936..
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.30/ 22.40
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Παρ. - Σαβ.: 23.00
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 VODAFONE
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 12.40/ 15.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00/ 01.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.30/ 23.00
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
Written by
cheaptalk
in
Reviews
GI Joe: The Rise of Cobra (2009)
GI Joe: Η Γέννηση της Κόμπρα

Σκηνοθεσία: Stephen Sommers
Σενάριο: Stuart Beattie, David Elliot, Paul Lovett, κ.ά.
Παίζουν: Channing Tatum, Marlon Wayans, Rachel Nichols, Sienna Miller, κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 17.15/ 19.30/ 21.45/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 12.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.30/ 23.45. Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. & 19.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 17.15/ 19.45/ 22.00/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 12.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.30/ 23.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.45/ 18.00/ 20.15/ 22.30/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 11.15/ 13.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.45/ 23.00/ 01.15
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 2
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 21.10/ 23.30
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.10. Παρ., Σάβ. & 00.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.10. Παρ., Σάβ. & 00.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.15/ 18.50/ 21.10/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 11.15/ 13.45
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Παρ. - Σαβ.: 23.20
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 14.00/ 16.30
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.20. Σάβ., Κυρ. & 12.10/ 15.10. Πέμ. & Κυρ.-Τετ. & 23.20
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 22.00
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.00/ 23.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA ING
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 17.30/ 20.00/ 22.30/ 01.15. Σάβ., Κυρ. & 12.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.15/ 16.45/ 19.15/ 21.45/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 11.45
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.50/ 23.20
ODEON STARCITY VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.10/ 00.50
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 19.00/ 21.20/ 23.40. Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 14.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.50
ΒΑΡΚΙΖΑ - ΣΑΡΩΝΙΔΑ
ΒΑΡΚΙΖΑ 1
Θάσου 22, Βάρκιζα, 2108973926.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00

Σκηνοθεσία: Stephen Sommers
Σενάριο: Stuart Beattie, David Elliot, Paul Lovett, κ.ά.
Παίζουν: Channing Tatum, Marlon Wayans, Rachel Nichols, Sienna Miller, κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer
Οι Τζος έχουν να αντιμετωπίσουν ένα σατανικό οργανισμό με επικεφαλή κακούργο έμπορο όπλων που πρόγονό του τον λέγαν κάτι σα Ντέστρο λέει. Και κάνουν προσλήψεις.
Χρυσή ελπίδα, όπως ξανάπαμε, κάθε σοβαρού σαβουροφάγου για να ξαναπροσθέσει το "big" και το "fun" στα big dumb fun movies, ο GI Joe (2009) δεν απογοητεύει, ίσα ίσα προσθέτει και μερικές δεκάδες εκατομμύρια στις προσδοκίες σου. Έτσι, ο Stephen Sommers, για πάντα σταμπαρισμένος ως ο σκηνοθέτης της Μούμιας (1999), κάνει το μεγάλο βήμα από χαζοκαθαρή σκηνοθεσία κακών CGI, σε χαζοκαθαρή σκηνοθεσία μέτριων CGI και ο κόσμος, ειδικά στις κεντρικές αμερικάνικες πολιτείες (i.e. flyover country), αγαλλιάζει.
Με βάση ένα σχηματικό μονοκόμματο σενάριο, και ήρωες που αισθάνεσαι ευτυχισμένος αν έχουν σπασίματα στις αρθρώσεις, ο Sommers ξεκινάει σε κόμικ πρότυπα κατευθείαν με δράση και στα διαλείμματα για τα φλασμπάκ συνήθως ξεχνάει να κατεβάσει ταχύτητα, με αυτό το μοναδικό στιλ που αφήνει καναδυό μικροδευτερόλεπτα παραπάνω σε κάθε κόψιμο για τους αργοπορημένους εγκεφάλους, επιμένει πεισματικά στη συνέχεια των σκηνών ακόμα κι όταν τα εφέ το αφήνουν ξεκρέμαστο, και έχει και αρκετό προϋπολογισμό αυτή τη φορά για να είναι τα πλάνα του ουσιαστικά ατρόμητα. Ατάκες φυσικά σκάνε από τον ουρανό στο δρόμο σχεδόν τόσο συχνά όσο και οχήματα, προσεγμένες να μη πολυ-εκπλήσσουν με το περιεχόμενό τους αλλά να το κάνουν με τη βλακωδώς ατάραχη ή βλακωδώς βλακώδη εκφορά τους, και τα ψαλίδια των Bob Ducsay και Jim May σε αφήνουν και σε αυτή τη περίπτωση να πάρεις μια ιδέα του γέλιου που πέφτει με το cut, ενώ στην ολοκλήρωση της μόνιμης χαζοχαρούμενης αίσθησης συμβάλλει η μόνιμα οικεία, είτε μεγαλο-τηλεοπτική είτε δανεισμένα μεγαλο-κινηματογραφική ματιά, που διακόπτεται από φλασιές εντυπωσιακές και σε σύλληψη και σε υλοποίηση, και συνεχίζει σα να μην έγινε τίποτα, χωρίς να σου αφήνει χρόνο να μαζεύεις τα σαγόνια από το πάτωμα. Εμπειρία που μέχρι και πληρώνεις να τη ξαναζήσεις λοιπόν, αλλά πολύ πιθανά, από τη δεύτερη φορά και μετά θα αρχίσεις να παρατηρείς και τα κουφά κενά στη κατά τα άλλα επιστημονικοφανή τεχνολογία (τα cloaks π.χ. είναι λίγο πολύ ήδη πραγματικότητα) του φιλμ και τη ψιλοβαρεμάρα στο υποχρεωτικά υπερδιογκωμένο τρίτο μέρος του.
Χρυσή ελπίδα, όπως ξανάπαμε, κάθε σοβαρού σαβουροφάγου για να ξαναπροσθέσει το "big" και το "fun" στα big dumb fun movies, ο GI Joe (2009) δεν απογοητεύει, ίσα ίσα προσθέτει και μερικές δεκάδες εκατομμύρια στις προσδοκίες σου. Έτσι, ο Stephen Sommers, για πάντα σταμπαρισμένος ως ο σκηνοθέτης της Μούμιας (1999), κάνει το μεγάλο βήμα από χαζοκαθαρή σκηνοθεσία κακών CGI, σε χαζοκαθαρή σκηνοθεσία μέτριων CGI και ο κόσμος, ειδικά στις κεντρικές αμερικάνικες πολιτείες (i.e. flyover country), αγαλλιάζει.Με βάση ένα σχηματικό μονοκόμματο σενάριο, και ήρωες που αισθάνεσαι ευτυχισμένος αν έχουν σπασίματα στις αρθρώσεις, ο Sommers ξεκινάει σε κόμικ πρότυπα κατευθείαν με δράση και στα διαλείμματα για τα φλασμπάκ συνήθως ξεχνάει να κατεβάσει ταχύτητα, με αυτό το μοναδικό στιλ που αφήνει καναδυό μικροδευτερόλεπτα παραπάνω σε κάθε κόψιμο για τους αργοπορημένους εγκεφάλους, επιμένει πεισματικά στη συνέχεια των σκηνών ακόμα κι όταν τα εφέ το αφήνουν ξεκρέμαστο, και έχει και αρκετό προϋπολογισμό αυτή τη φορά για να είναι τα πλάνα του ουσιαστικά ατρόμητα. Ατάκες φυσικά σκάνε από τον ουρανό στο δρόμο σχεδόν τόσο συχνά όσο και οχήματα, προσεγμένες να μη πολυ-εκπλήσσουν με το περιεχόμενό τους αλλά να το κάνουν με τη βλακωδώς ατάραχη ή βλακωδώς βλακώδη εκφορά τους, και τα ψαλίδια των Bob Ducsay και Jim May σε αφήνουν και σε αυτή τη περίπτωση να πάρεις μια ιδέα του γέλιου που πέφτει με το cut, ενώ στην ολοκλήρωση της μόνιμης χαζοχαρούμενης αίσθησης συμβάλλει η μόνιμα οικεία, είτε μεγαλο-τηλεοπτική είτε δανεισμένα μεγαλο-κινηματογραφική ματιά, που διακόπτεται από φλασιές εντυπωσιακές και σε σύλληψη και σε υλοποίηση, και συνεχίζει σα να μην έγινε τίποτα, χωρίς να σου αφήνει χρόνο να μαζεύεις τα σαγόνια από το πάτωμα. Εμπειρία που μέχρι και πληρώνεις να τη ξαναζήσεις λοιπόν, αλλά πολύ πιθανά, από τη δεύτερη φορά και μετά θα αρχίσεις να παρατηρείς και τα κουφά κενά στη κατά τα άλλα επιστημονικοφανή τεχνολογία (τα cloaks π.χ. είναι λίγο πολύ ήδη πραγματικότητα) του φιλμ και τη ψιλοβαρεμάρα στο υποχρεωτικά υπερδιογκωμένο τρίτο μέρος του.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 17.15/ 19.30/ 21.45/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 12.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.30/ 23.45. Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. & 19.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.45/ 17.15/ 19.45/ 22.00/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 12.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.30/ 23.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.45/ 18.00/ 20.15/ 22.30/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 11.15/ 13.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.45/ 23.00/ 01.15
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ 2
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 21.10/ 23.30
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.10. Παρ., Σάβ. & 00.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.10. Παρ., Σάβ. & 00.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.15/ 18.50/ 21.10/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 11.15/ 13.45
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Παρ. - Σαβ.: 23.20
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 14.00/ 16.30
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.20. Σάβ., Κυρ. & 12.10/ 15.10. Πέμ. & Κυρ.-Τετ. & 23.20
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 22.00
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.00/ 23.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA ING
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 17.30/ 20.00/ 22.30/ 01.15. Σάβ., Κυρ. & 12.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.15/ 16.45/ 19.15/ 21.45/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 11.45
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.50/ 23.20
ODEON STARCITY VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.10/ 00.50
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 19.00/ 21.20/ 23.40. Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 14.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.50
ΒΑΡΚΙΖΑ - ΣΑΡΩΝΙΔΑ
ΒΑΡΚΙΖΑ 1
Θάσου 22, Βάρκιζα, 2108973926.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
Also on Movies for the Masses: GI Joe: The Rise of Cobra (2009): Αμερικάνικο trailer
Written by
verbal
in
Reviews
Lady Jane (2008)
Λαίδη Τζέην

Σκηνοθεσία: Robert Guédiguian
Σενάριο: Jean-Louis Milesi, Robert Guédiguian
Παίζουν: Ariane Ascaride, Jean-Pierre Darroussin, Gérard Meylan
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΕΛΛΗ FILMCENTER
Ακαδημίας 64 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3632789.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30 αθηνόραμα Χάρτης

Σκηνοθεσία: Robert Guédiguian
Σενάριο: Jean-Louis Milesi, Robert Guédiguian
Παίζουν: Ariane Ascaride, Jean-Pierre Darroussin, Gérard Meylan
Δες/Κρύψε το trailer
Συνταξιοδοτημένο και σκορπισμένο τρίο ληστών, επανενώνεται απάγεται ο γιος της αρχηγού κι οι απαγωγείς παρενοχλούν για λύτρα.
Δεν θέλει πολύ φαντασία για να υποθέσεις ότι η απαγωγή έχει στόχο να ισοφαρίσει εκρεμότητες του παρελθόντος με την πάλαι ποτέ αρχιγκάνγκστερ, κι ο Guédiguian δεν σπαταλά πολύ χρόνο να σου το αποκαλύψει, αφήνοντας την υπόθεση να ξεδιπλωθεί από ‘κει και πέρα αργά και, ως επί το πλείστον, βασανιστικά, ψάχνοντας στην επανένωση του τρίου, περισσότερο απ’ την προσωπικότητα του εγκληματία, την ψυχοσύνθεση του καμουφλαρισμένου με κανονικότητα περιθωριακού, που προσπαθεί να διατηρήσει ανέπαφο το σερί των ημερών του έξω απ’ τη φυλακή, ισορροπώντας το παράλληλα με την ανάγκη του να κάνει τα πράγματα όπως αυτός ξέρει. Ζητήματα μετάνοιας, εξιλέωσης και επιμονής του παρελθόντος να καταδιώκει αυτούς που το κλειδώνουν σε ντουλάπες, περνάνε αλλά δεν πολυακουμπάνε, σε ένα κάργα εγκεφαλικό νουάρ που σκίζει σε ατμόσφαιρα και ύφος και δίνει ρέστα σε ερμηνείες, αλλά φέρνει περισσότερο σε δηθενιά παρά σε ποιήση, με το δυσκοίλιο τρόπο που εκφράζεται.
Δεν θέλει πολύ φαντασία για να υποθέσεις ότι η απαγωγή έχει στόχο να ισοφαρίσει εκρεμότητες του παρελθόντος με την πάλαι ποτέ αρχιγκάνγκστερ, κι ο Guédiguian δεν σπαταλά πολύ χρόνο να σου το αποκαλύψει, αφήνοντας την υπόθεση να ξεδιπλωθεί από ‘κει και πέρα αργά και, ως επί το πλείστον, βασανιστικά, ψάχνοντας στην επανένωση του τρίου, περισσότερο απ’ την προσωπικότητα του εγκληματία, την ψυχοσύνθεση του καμουφλαρισμένου με κανονικότητα περιθωριακού, που προσπαθεί να διατηρήσει ανέπαφο το σερί των ημερών του έξω απ’ τη φυλακή, ισορροπώντας το παράλληλα με την ανάγκη του να κάνει τα πράγματα όπως αυτός ξέρει. Ζητήματα μετάνοιας, εξιλέωσης και επιμονής του παρελθόντος να καταδιώκει αυτούς που το κλειδώνουν σε ντουλάπες, περνάνε αλλά δεν πολυακουμπάνε, σε ένα κάργα εγκεφαλικό νουάρ που σκίζει σε ατμόσφαιρα και ύφος και δίνει ρέστα σε ερμηνείες, αλλά φέρνει περισσότερο σε δηθενιά παρά σε ποιήση, με το δυσκοίλιο τρόπο που εκφράζεται.Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΕΛΛΗ FILMCENTER
Ακαδημίας 64 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3632789.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30 αθηνόραμα Χάρτης
Previously on Movies for the Masses: Lady Jane (2008): Robert Guédiguian interview
4/5
3/5
2/5