Written by
cheaptalk
in
Reviews
The Twilight Saga: New Moon (2009)
Νέα Σελήνη

Σκηνοθεσία: Chris Weitz
Σενάριο: Melissa Rosenberg, Stephenie Meyer (νουβέλα)
Παίζουν: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΕΜΠΑΣΣΥ NOVA ODEON
Πατρ. Ιωακείμ 5 & Ηροδότου, Κολωνάκι (ΜΕΤΡΟ Ευαγγελισμός), 2107215944.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.45/ 22.30. Τρ. 17.00/ 22.30
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ 1
Μεσογείων 6 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107773319.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 20.15/ 22.45
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΑΣΤΕΡΙΑ
Κηφισίας 336 (Φ. Ερυθραίας), 210-6208521.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.15/ 22.45
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
ΦΟΙΒΟΣ
Εθν. Αντιστάσεως 1, Περιστέρι, 210-5711105.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 22.50
ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΑΤΤΙΚΟΝ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ)
Αγ. Κων/νου 1, Πλ. Δημ. Θεάτρου, 210-4175897.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.10/ 22.30
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.40/ 22.15/ 01.00. Σάβ., Κυρ. & 11.30/ 14.15
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3 COSMOTE
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Σαβ. - Κυρ.: 18.30
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.45/ 18.30/ 21.15/ 00.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.15/ 00.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: & Τετ. 21.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.45/ 18.30/ 21.15/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 13.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 10 COSMOTE
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 17.45/ 20.30/ 23.15. Σάβ., Κυρ. & 12.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: 23.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 14
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: & Τετ. 22.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 19.15/ 22.00/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 13.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 19
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: 22.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 17.15/ 20.00/ 22.45/ 01.30. Σάβ., Κυρ. & 11.45
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ODEON ΓΛΥΦΑΔΑ 1
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 2109650318 Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.20/ 20.10/ 23.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.50. Σάβ., Κυρ. & 13.00/ 15.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 19.20/ 22.00. Σάβ., Κυρ. & 11.20/ 14.00. Παρ., Σάβ. & 00.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 22.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 19.30/ 22.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 11.45/ 14.45
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 23.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.00/ 22.00. Σάβ., Κυρ. & 13.00. Παρ., Σάβ. & 00.50
ΔΑΦΝΗ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λ.Βουλιαγμένης 245, Δάφνη (ΜΕΤΡΟ Δάφνης), 210-9711511, 2109750936..
Πεμ. - Τετ.: 17.20/ 20.10/ 22.40
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 VODAFONE
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000,.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.10/ 22.50. Σάβ., Κυρ. & 12.10/ 14.50
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000,.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.10/ 23.50. Σάβ., Κυρ. & 13.10/ 15.50
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000,.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 19.20/ 22.00/ 00.40. Σάβ., Κυρ. & 14.00 (ψηφιακή προβολή)
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 19.30/ 22.10. Κυρ. & 14.20
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.50/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 15.30. Κυρ. & 12.50
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: 23.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Τρ., Τετ. 14.00/ 17.00/ 20.15/ 23.00. Σάβ., Κυρ. 11.15/ 14.00/ 17.00/ 20.15/ 23.00. Δευτ. 13.00/ 16.15/ 21.30/ 00.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 18.00/ 21.00/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.15/ 22.00/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 13.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 22.00. Παρ., Σάβ. & 00.45
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 19.20/ 22.00/ 00.40. Κυρ. & 13.50 (ψηφιακή προβολή)
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.10/ 22.50
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.10/ 23.50. Σάβ., Κυρ. & 15.50. Κυρ. & 13.10
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.30/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 15.30
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.30/ 18.30/ 21.30/ 00.30
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 17.10/ 19.50/ 22.30/ 01.10. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 17.00

Σκηνοθεσία: Chris Weitz
Σενάριο: Melissa Rosenberg, Stephenie Meyer (νουβέλα)
Παίζουν: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner
Δες/Κρύψε το trailer
Τα λαμπυρίζοντα δρακουλίνια που σε λάτρευαν δεν ήταν βέβαια αρκετά, τι θα 'λεγες να ρίξουμε και μια φυλή από μπρατσαράδικα λυκανθρωπάκια να σε προσκυνάει, όσο δε μπορεί κανείς να συλλάβει το μεγαλείο σου, γλυκό μου?
Για τουλάχιστο μιάμιση ώρα στο New Moon (2009), γκομενίτσα της τόσο ξεχωριστής κατηγορίας που ζει στο δικό της κόσμο, έχει παθιασμένο απελπισμένο κυκλοθυμικό μορμόνικα ριψοκίνδυνο ρομαντικό ειδύλλιο με μια ομιχλώδη βοϊδομάτικη άσπρη κεφάλα στον αέρα. Χωρίς πλάκα. Στα διαλείμματα φλερτάρει με παρέα κοιλιακών, κυρίως της ζωγραφιστής κατηγορίας, και αν δεν είσαι προετοιμασμένος (έχοντας διαβάσει τη νουβέλα) να χύνεις από ανυπομονησία για τη στιγμή που θα τους ακουμπήσει κιόλας σε σταματημένο χρόνο, τότε καταλαβαίνεις ότι η συνέχεια του Twilight (2008) είναι τέτοια εποποιία γελοιότητας που δεν είναι καν αστείο.
Από την άλλη, μπορεί να απολαμβάνεις το κολύμπι σε απέραντους ωκεανούς καθυστερημένου κοριτσίστικου άγχους, την απόλυτη παράδοση στην ηδονή φαντασιόπληκτων ανεκπλήρωτων ερώτων μανιοκαταθλιπτικής δωδεκάχρονης, τις ατελείωτες σκηνές όπου χαρακτήρες-αμοιβάδες κοιτάνε σιωπηλοί το άπειρο όσο απαγγέλεις από μέσα σου τι σκέφτεται η Bella στο βιβλίο και τι σκέφτεται ότι σκέφτονται τα μαραμένα φύλλα και τα ξεφούσκωτα λάστιχα. Σε αυτή τη περίπτωση, ξέρεις ότι μετά από τις έξοχα παραστατικές λευκές σελίδες του μυθιστορήματος και τις ντοπαρισμένες με περιγραφές ημίγυμνων αντρικών σωμάτων που ακολουθούν τη προειδοποίηση ότι τα αναβολικά στεροειδή συρρικνώνουν σοβαρά το τσουτσούνι, μετά τα όργια σπονδών στην πανυβλακεία ακολουθεί ταξίδι στην Ιταλία για να σώσεις τον καλό σου από την έκθεση στον ήλιο που κινδυνεύει να λιώσει τα μεϊκάπ μούσκουλά του, και ανάλογη ανταμοιβή άμα τη επιστροφή, όλα εικονογραφημένα με τη γνωστή αεροφαγική αυταπάτη μεγαλείου του Chris Weitz που κατάφερε να κλείσει ολόκληρη New Line, ευνουχισμένη βέβαια (η αεροφαγική αυταπάτη μεγαλείου) από το ορμονικά και κοινωνικά ανισόρροπο σαπουνοπερικό του θέματος και από το φτηνό και καταεσπευσμένο της παραγωγής που είχε αναγκάσει ακόμα και την αυτοκράτειρα της εκμετάλλευσης αφελών, Catherine Hardwicke, να σηκώσει τα χέρια ψηλά από νωρίς. Το αποτέλεσμα λοιπόν δε πλησιάζει ακριβώς την ευχαρίστηση που μπορεί να σου δώσει η εντύπωση της αντανάκλασης των τριχών του Robert Pattinson σε μπάλα χριστουγεννιάτικου δέντρου στο mall, αλλά στις λυσσασμένες ονειρώξεις σου από το πρώτο μέρος, πιστά στις προσμονές σου, προσθέτει τους σκλάβους της ανεπιτήδευτης γοητείας σου που μεταμορφώνονται στη μέση πηδήματος σε αχαλίνωτα τεράστια άγρια ζώα που σε προστατεύουν όσο απειλούν να σε ξεσκίσουν, και μετά από μόνο 130 λεπτά αγωνίας παραδίδει φυσικά και την αρχετυπική ερώτηση του πρίγκιπα των βαμπίρων του παραμυθιού σε φόντο λιποθυμίας, γιατί πραγματικά το αξίζεις και αυτό και τα πιο ξέφρενα που έρχονται, καλό μου.
Για τουλάχιστο μιάμιση ώρα στο New Moon (2009), γκομενίτσα της τόσο ξεχωριστής κατηγορίας που ζει στο δικό της κόσμο, έχει παθιασμένο απελπισμένο κυκλοθυμικό μορμόνικα ριψοκίνδυνο ρομαντικό ειδύλλιο με μια ομιχλώδη βοϊδομάτικη άσπρη κεφάλα στον αέρα. Χωρίς πλάκα. Στα διαλείμματα φλερτάρει με παρέα κοιλιακών, κυρίως της ζωγραφιστής κατηγορίας, και αν δεν είσαι προετοιμασμένος (έχοντας διαβάσει τη νουβέλα) να χύνεις από ανυπομονησία για τη στιγμή που θα τους ακουμπήσει κιόλας σε σταματημένο χρόνο, τότε καταλαβαίνεις ότι η συνέχεια του Twilight (2008) είναι τέτοια εποποιία γελοιότητας που δεν είναι καν αστείο.Από την άλλη, μπορεί να απολαμβάνεις το κολύμπι σε απέραντους ωκεανούς καθυστερημένου κοριτσίστικου άγχους, την απόλυτη παράδοση στην ηδονή φαντασιόπληκτων ανεκπλήρωτων ερώτων μανιοκαταθλιπτικής δωδεκάχρονης, τις ατελείωτες σκηνές όπου χαρακτήρες-αμοιβάδες κοιτάνε σιωπηλοί το άπειρο όσο απαγγέλεις από μέσα σου τι σκέφτεται η Bella στο βιβλίο και τι σκέφτεται ότι σκέφτονται τα μαραμένα φύλλα και τα ξεφούσκωτα λάστιχα. Σε αυτή τη περίπτωση, ξέρεις ότι μετά από τις έξοχα παραστατικές λευκές σελίδες του μυθιστορήματος και τις ντοπαρισμένες με περιγραφές ημίγυμνων αντρικών σωμάτων που ακολουθούν τη προειδοποίηση ότι τα αναβολικά στεροειδή συρρικνώνουν σοβαρά το τσουτσούνι, μετά τα όργια σπονδών στην πανυβλακεία ακολουθεί ταξίδι στην Ιταλία για να σώσεις τον καλό σου από την έκθεση στον ήλιο που κινδυνεύει να λιώσει τα μεϊκάπ μούσκουλά του, και ανάλογη ανταμοιβή άμα τη επιστροφή, όλα εικονογραφημένα με τη γνωστή αεροφαγική αυταπάτη μεγαλείου του Chris Weitz που κατάφερε να κλείσει ολόκληρη New Line, ευνουχισμένη βέβαια (η αεροφαγική αυταπάτη μεγαλείου) από το ορμονικά και κοινωνικά ανισόρροπο σαπουνοπερικό του θέματος και από το φτηνό και καταεσπευσμένο της παραγωγής που είχε αναγκάσει ακόμα και την αυτοκράτειρα της εκμετάλλευσης αφελών, Catherine Hardwicke, να σηκώσει τα χέρια ψηλά από νωρίς. Το αποτέλεσμα λοιπόν δε πλησιάζει ακριβώς την ευχαρίστηση που μπορεί να σου δώσει η εντύπωση της αντανάκλασης των τριχών του Robert Pattinson σε μπάλα χριστουγεννιάτικου δέντρου στο mall, αλλά στις λυσσασμένες ονειρώξεις σου από το πρώτο μέρος, πιστά στις προσμονές σου, προσθέτει τους σκλάβους της ανεπιτήδευτης γοητείας σου που μεταμορφώνονται στη μέση πηδήματος σε αχαλίνωτα τεράστια άγρια ζώα που σε προστατεύουν όσο απειλούν να σε ξεσκίσουν, και μετά από μόνο 130 λεπτά αγωνίας παραδίδει φυσικά και την αρχετυπική ερώτηση του πρίγκιπα των βαμπίρων του παραμυθιού σε φόντο λιποθυμίας, γιατί πραγματικά το αξίζεις και αυτό και τα πιο ξέφρενα που έρχονται, καλό μου.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΕΜΠΑΣΣΥ NOVA ODEON
Πατρ. Ιωακείμ 5 & Ηροδότου, Κολωνάκι (ΜΕΤΡΟ Ευαγγελισμός), 2107215944.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.45/ 22.30. Τρ. 17.00/ 22.30
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ 1
Μεσογείων 6 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107773319.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 20.15/ 22.45
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΑΣΤΕΡΙΑ
Κηφισίας 336 (Φ. Ερυθραίας), 210-6208521.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.15/ 22.45
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 1
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
ΦΟΙΒΟΣ
Εθν. Αντιστάσεως 1, Περιστέρι, 210-5711105.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 22.50
ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΑΤΤΙΚΟΝ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ)
Αγ. Κων/νου 1, Πλ. Δημ. Θεάτρου, 210-4175897.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.10/ 22.30
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.40/ 22.15/ 01.00. Σάβ., Κυρ. & 11.30/ 14.15
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3 COSMOTE
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Σαβ. - Κυρ.: 18.30
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.45/ 18.30/ 21.15/ 00.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.15/ 00.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: & Τετ. 21.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.45/ 18.30/ 21.15/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 13.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 10 COSMOTE
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 17.45/ 20.30/ 23.15. Σάβ., Κυρ. & 12.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: 23.15
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 14
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: & Τετ. 22.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 19.15/ 22.00/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 13.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 19
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: 22.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 17.15/ 20.00/ 22.45/ 01.30. Σάβ., Κυρ. & 11.45
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ODEON ΓΛΥΦΑΔΑ 1
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 2109650318 Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.20/ 20.10/ 23.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.50. Σάβ., Κυρ. & 13.00/ 15.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 19.20/ 22.00. Σάβ., Κυρ. & 11.20/ 14.00. Παρ., Σάβ. & 00.40
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 22.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 19.30/ 22.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 11.45/ 14.45
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 23.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.00/ 22.00. Σάβ., Κυρ. & 13.00. Παρ., Σάβ. & 00.50
ΔΑΦΝΗ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λ.Βουλιαγμένης 245, Δάφνη (ΜΕΤΡΟ Δάφνης), 210-9711511, 2109750936..
Πεμ. - Τετ.: 17.20/ 20.10/ 22.40
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 VODAFONE
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000,.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.10/ 22.50. Σάβ., Κυρ. & 12.10/ 14.50
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000,.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.10/ 23.50. Σάβ., Κυρ. & 13.10/ 15.50
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000,.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 19.20/ 22.00/ 00.40. Σάβ., Κυρ. & 14.00 (ψηφιακή προβολή)
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 16.50/ 19.30/ 22.10. Κυρ. & 14.20
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.50/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 15.30. Κυρ. & 12.50
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Κυρ.: 23.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ., Παρ. & Τρ., Τετ. 14.00/ 17.00/ 20.15/ 23.00. Σάβ., Κυρ. 11.15/ 14.00/ 17.00/ 20.15/ 23.00. Δευτ. 13.00/ 16.15/ 21.30/ 00.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.00/ 18.00/ 21.00/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.15/ 22.00/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 13.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 22.00. Παρ., Σάβ. & 00.45
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.40/ 19.20/ 22.00/ 00.40. Κυρ. & 13.50 (ψηφιακή προβολή)
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.10/ 22.50
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.10/ 23.50. Σάβ., Κυρ. & 15.50. Κυρ. & 13.10
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.30/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 15.30
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.30/ 18.30/ 21.30/ 00.30
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 17.10/ 19.50/ 22.30/ 01.10. Σάβ., Κυρ. & 12.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 17.00
Written by
verbal
in
Interviews
Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2009: Sid Ganis interview


Movies for the Masses|Interviews|Sid Ganis
Ναι, εντάξει, τα credits του ως παραγωγού, δεν είναι κι ότι αξιοζήλευτο, με ταινίες όπως το Duece Bigalow: Male Gigolo (1999) και το Big Daddy (1999) στο ενεργητικό του, ο Sid Ganis όμως ήταν στην παγανιά όταν το σύγχρονο Hollywood δεν είχε ακόμη συνειδητοποιήσει ότι γεννιέται. Γόνος Εβραίων με ελληνικές ρίζες που χάνονται κάπου γύρω απ’ τα Γιάννενα, ο Ganis ξεκίνησε την καριέρα του ως PR-ιτζής στη Νέα Υόρκη κι αφού πειραματίστηκε για λίγο με την υποκριτική, βρέθηκε ατζέντης στη Fox του Σπύρου Σκούρα, για να περάσει μετά από λίγο καιρό στη Warner Brothers, έχοντας μαζέψει στην πορεία, ονόματα όπως του Steven Spielberg και του George Lucas στη λίστα του speed-dial του, με τους οποίους μάλιστα έκανε και τριπλέτα που κυκλοφορούσε μπερδεύοντας fans και παπαράτσους, με την ίδια κοψιά, τα ίδια γυαλιά και τα ίδια μαλιά τους. Κάπου στα τέλη του ’70, ο Ganis ανέλαβε τα ινία προώθησης των ταινιών της Lucasfilms, εδραιώνοντας την ιδέα της ολομέτωπης επιθετικής προώθησης, με την (πρώτη) τριλογία του Πολέμου των Άστρων. Στα χρόνια που ακολούθησαν, ο Ganis πέρασε απ’ τα υψηλά κλιμάκια των μεγαλύτερων εταιρειών παραγωγής και διανομής της Αμερικής, δοκιμάστηκε στην παραγωγή, ίδρυσε τη δική του εταιρεία, και το 2005, αναμενόμενα, βρέθηκε επικεφαλής στην απόλυτη φίρμα προώθησης ολόκληρης της αμερικάνικης κινηματογραφικής κουλτούρας: την Ακαδημία των Κινηματογραφικών Τεχνών κι Επιστημών.
Ο Sid Ganis είναι, αν ρωτάς εμένα, ο εκλεκτότερος των καλεσμένων του φετινού Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, ένας άνθρωπος γεμάτος ιστορίες, που σε κάνει να θέλεις να τον καθίσεις δίπλα στο τζάκι, να πατήσεις το κουμπί και να τον αφήσεις να σε νανουρίσει. Ανάμεσα στις λέξεις του, διακρίνεις βέβαια την προπαγάνδα της Ακαδημίας με τους αυτοπροστατευτικούς σκοπούς της, βλέπεις όμως κι έναν άνθρωπο που ξέρει πώς λειτουργεί το σινεμά, όχι απ’ την τεχνοκρατική πλευρά του παραγωγού που το κατασκευάζει, αλλά απ’ αυτήν του ειδικού που ξέρει πώς γυρνάνε τα γρανάζια του μηχανισμού που τον πουλάει. Ο Ganis ήρθε στο Φεστιβάλ για να βρεθεί με τον Ευρωπαίο εταίρο του, τον Per Holst, πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου (EFA), και να ηγηθούν μαζί μιας συζήτησης που φιλοδοξούσε να ρίξει φως στο πώς κατασκευάζονται βραβεία που να πουλάνε μύθο και να μαζεύουν εισιτήρια. Η συζήτηση δεν πήγε ακριβώς προς τα εκεί, αφού κανείς απ’ τους δύο εισηγητές, προφανώς, δεν είχε ενημερωθεί σχετικώς, για να έρθει και διαβασμένος για το αλαλούμ που επικρατεί στη χώρα μας, κι η διαφορά της AMPAS από την EFA, με αυτούς τους δυο ανθρώπους δίπλα-δίπλα, αποκαλύφθηκε μεγαλύτερη κι απ’ τον ωκεανό που χωρίζει την Ευρώπη απ’ την Αμερική, στην οργάνωση της βιομηχανίας τους. Ο Ganis όμως, έδειξε ότι είναι ένας άνθρωπος που μπορεί, και το κυριότερο, δηλώνει πρόθυμος και διαθέσιμος να μας βοηθήσει. Αρκεί κάποιος να του το ζητήσει.
Ο Sid Ganis είναι, αν ρωτάς εμένα, ο εκλεκτότερος των καλεσμένων του φετινού Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, ένας άνθρωπος γεμάτος ιστορίες, που σε κάνει να θέλεις να τον καθίσεις δίπλα στο τζάκι, να πατήσεις το κουμπί και να τον αφήσεις να σε νανουρίσει. Ανάμεσα στις λέξεις του, διακρίνεις βέβαια την προπαγάνδα της Ακαδημίας με τους αυτοπροστατευτικούς σκοπούς της, βλέπεις όμως κι έναν άνθρωπο που ξέρει πώς λειτουργεί το σινεμά, όχι απ’ την τεχνοκρατική πλευρά του παραγωγού που το κατασκευάζει, αλλά απ’ αυτήν του ειδικού που ξέρει πώς γυρνάνε τα γρανάζια του μηχανισμού που τον πουλάει. Ο Ganis ήρθε στο Φεστιβάλ για να βρεθεί με τον Ευρωπαίο εταίρο του, τον Per Holst, πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου (EFA), και να ηγηθούν μαζί μιας συζήτησης που φιλοδοξούσε να ρίξει φως στο πώς κατασκευάζονται βραβεία που να πουλάνε μύθο και να μαζεύουν εισιτήρια. Η συζήτηση δεν πήγε ακριβώς προς τα εκεί, αφού κανείς απ’ τους δύο εισηγητές, προφανώς, δεν είχε ενημερωθεί σχετικώς, για να έρθει και διαβασμένος για το αλαλούμ που επικρατεί στη χώρα μας, κι η διαφορά της AMPAS από την EFA, με αυτούς τους δυο ανθρώπους δίπλα-δίπλα, αποκαλύφθηκε μεγαλύτερη κι απ’ τον ωκεανό που χωρίζει την Ευρώπη απ’ την Αμερική, στην οργάνωση της βιομηχανίας τους. Ο Ganis όμως, έδειξε ότι είναι ένας άνθρωπος που μπορεί, και το κυριότερο, δηλώνει πρόθυμος και διαθέσιμος να μας βοηθήσει. Αρκεί κάποιος να του το ζητήσει.
Previously on Movies for the Masses: Ο Διαχειριστής (2009): Συνέντευξη Περικλή Χούρσογλου
Written by
verbal
in
Trailers
Κυνηγώντας το Μωυσή (2009): Digital Wave trailer


Η ταινία επικεντρώνεται στον Μωυσή, έναν φτωχό ανάπηρο οικογενειάρχη που ζει στις παραγκουπόλεις του Ναϊρόμπι και προσπαθεί να ζήσει την οικογένεια του, πουλώντας φρούτα στην αγορά. Ο Τρίγγερ είναι ένας μέθυσος, πρώην μισθοφόρος, που πάντα βγάζει εις πέρας την αποστολή του, αφού πρώτα πληρωθεί αναλόγως. Και ο Τζίτου είναι ο μοχθηρός αρχηγός της μαφίας που πληρώνει τον Τρίγγερ να σκοτώσει τον Μωυσή...
Το Κυνηγώντας τον Μωυσή είναι μέρος μιας σειράς ταινιών χαμηλού προϋπολογισμού που γύρισε η Jitu films στην προσπάθεια της να δημιουργήσει μια Κενυάτικη κινηματογραφική βιομηχανία. Θέλαμε να γυρίσουμε και να παρουσιάσουμε στους ντόπιους θεατές διαφορετικά είδη ταινιών. Αυτή η ταινία ήταν μια προσπάθεια να κάνουμε ένα Κενυάτικο σπαγκέτι γουέστερν. Τα γυρίσματα έγιναν στις γνωστές παραγκουπόλεις της Κιμπέρα και σε μια περιοχή κοντά στην λίμνη Μπαγκάντι όπου ανήκει κυρίως στην φυλή των Μασάι. Η ταινία γυρίστηκε ψηφιακά σε 4 μέρες με πολύ λίγα χρήματα αλλά παρ' όλους τους περιορισμούς και τα προβλήματα καταφέραμε να απολαύσουμε τα γυρίσματα.
Στα τρία χρόνια παραμονής μου στην Κένυα έκανα παραγωγή σε 24 ταινίες μεγάλους μήκους από τις οποίες σκηνοθέτησα τις εννέα, συμπεριλαμβανομένων διασκευών του Aki Kaurismaki (Juha (1999)), του Κώστα Τσάκωνα (Για μια Χούφτα Τούβλα (1987)) αλλά και μιας ταινίας τρόμου Otto, the bloodbath η οποία απαγορεύτηκε στην Κένυα από την κρατική επιτροπή λογοκρισίας ως «..υπερβολικά φρικιαστική ακόμα και για ενήλικες»! Η εν λόγω ταινία κέρδισε το βραβείο καλύτερης ταινίας Ανατολικής Αφρικής στο φετινό φεστιβάλ της Ρουάντα. Στην παρούσα φάση η Jitu Films είναι σε αναζήτηση χορηγών ώστε να μπορέσει να συνεχίσει την μαζική παραγωγή και διανομή των ταινιών τους σε DVD, τα οποία παρεμπιπτόντως κατασκευάζονται σε εργοστάσιο στην Κομοτηνή!
Το Digital Wave είναι από τη μια ένα καλό βήμα προβολής νέων ταινιών που προέρχονται από την ψηφιακή τεχνολογία, αλλά από την άλλη ο διαχωρισμός σε ψηφιακές και μη ψηφιακές ταινίες, με βρίσκει αντίθετο. Διότι, ο διαχωρισμός γίνετε βάση της τελικής κόπιας προβολής που έχεις και όχι βάση του μέσου που γυρίστηκε η ταινία. Δηλαδή, αν έχεις τα λεφτά να κάνεις τράνσφερ σε φιλμ, η ταινία σου θεωρείτε από το φεστιβάλ ως μη ψηφιακή άσχετα αν την έχεις γυρίσει με το κινητό σου τηλέφωνο! Ενώ αντίθετα μπορεί να γυρίσεις μια ταινία σε φιλμ αλλά να μην έχεις τα λεφτά να κάνεις την κόπια προβολής σε φιλμ, αλλά σε DVD, οπότε η ταινία σου βαφτίζεται ψηφιακή --ακόμα μια Ελληνική πρωτοτυπία!
Previously on Movies for the Masses: Crazy Heart (2009): Ρυθμικό trailer
Ειδική προβολή απόψε στις 20.30 στην Τόνια Μαρκετάκη, στο Digital Wave 04,
παρουσία του σκηνοθέτη, Αλέξανδρου Κωνσταντάρα, που υπογράφει και το κείμενο.
Written by
cheaptalk
in
Trailers
Crazy Heart (2009): Ρυθμικό trailer
Είσοδος της τελευταίας στιγμής στην οσκαρική κούρσα για την Fox Searchlight, με μεγάλο ατού την ερμηνεία του Jeff Bridges στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το Crazy Heart (2009) φουλάρει από την αρχή της βδομάδας τις προωθητικές μηχανές του, με αφίσα παύλα εξώφυλλο δίσκου από τη καρδιά του Nashville, και τρέιλερ από αυτά που σου θυμίζουν πόσο απείχε ο Wrestler (2008) από το τετριμμένο δράμα στη καρδιά της ιστορίας του.
Ο Bridges παίζει όπως βλέπεις, και σύμφωνα και με το blurb, κάποιον ανάμεσα σε Merle Haggard, Waylon Jennings και Kris Kristofferson, που "το παράκανε στους γάμους, το παράκανε στα χρόνια στο δρόμο και το παράκανε στο να το παρακάνει στο ποτό", και βρίσκει φυσικά λύτρωση σε γκόμενα καμιά τριανταριά χρόνια μικρότερη και Maggie Gyllenhaal κι από πάνω. Και σε περίπτωση που ξέχασες ότι η Amelia (2009) πάτωσε κριτικά και εισπρακτικά όπως περίμενες από το τρέιλέρ της, η μικρή Fox φροντίζει με τη διακριτικότητα επελαύνοντα ρινόκερου να σου θυμίσει ότι ο Dude ήταν τέσσερις (4) φορές υποψήφιος για Oscar® και να προεξοφλήσει και την "ερμηνεία ζωής" για την οποία λίγο πολύ κάνουν λόγο και όσοι βρέθηκαν στις δημοσιογραφικές προβολές που ξεκίνησε η εταιρεία από τη προηγούμενη βδομάδα. Νωρίτερα, αρχές Νοέμβρη, οι καλές αντιδράσεις των δοκιμαστικών ακροατηρίων ήταν ο τυπικός λόγος που η Τρελή Καρδιά μεταφέρθηκε από την ερχόμενη άνοιξη στον ερχόμενο μήνα, ενώ αυταπόδεικτα θετικό ήταν το buzz που συνόδευε τη παραγωγή και κατά την (με μικρό εφταψήφιο ποσό) εξαγορά των δικαιωμάτων της τον Ιούλιο, σε μια περίοδο που όσες ημιανεξάρτητες απέμειναν στην Αμερική έχουν ελαχιστοποιήσει και τα έξοδά τους. Κατά τα άλλα, τον συγγραφέα του μεταφερόμενου βιβλίου και τον σεναριογράφο-σκηνοθέτη.. μη τους ψάχνεις, ο Colin Farrell έκανε απλά τραγουδιστά γυρίσματα σαββατοκύριακου, ο Robert Duvall κατά πάσα πιθανότητα πέρασε για να μαζέψει ακόμα μια επιταγή και να θυμίσει το εξαιρετικά παρόμοιο και οσκαρικό Tender Mercies (1983), και γενικότερα η συνολική εντύπωση είναι χαμηλόφωνου προσεγμένου indie με περιορισμένο προϋπολογισμό και, σε φυσιολογικές συνθήκες, παρόμοια περιορισμένες φιλοδοξίες. Η Fox Searchlight βέβαια έχει πίσω της ένα κορδόνι επιτυχιών που καταλήγει στο Slumdog Millionaire (2008), τη μουσική (και το θέμα που ακούγεται) έχει γράψει ο T Bone Burnett με Grammy για το Walk the Line (2005), το πρωταγωνιστικό δίδυμο είναι φανερά για φίλημα αν υπήρχε ποτέ αμφιβολία, και ειδικά ο πρωταγωνιστής είναι σίγουρο ότι κάνει βουτιές αφοσίωσης στο ρόλο πολύ πιο βαθιές απ' όσο μπορεί να δείξει ένα μοντάζ για όλη την οικογένεια.

Ο Bridges παίζει όπως βλέπεις, και σύμφωνα και με το blurb, κάποιον ανάμεσα σε Merle Haggard, Waylon Jennings και Kris Kristofferson, που "το παράκανε στους γάμους, το παράκανε στα χρόνια στο δρόμο και το παράκανε στο να το παρακάνει στο ποτό", και βρίσκει φυσικά λύτρωση σε γκόμενα καμιά τριανταριά χρόνια μικρότερη και Maggie Gyllenhaal κι από πάνω. Και σε περίπτωση που ξέχασες ότι η Amelia (2009) πάτωσε κριτικά και εισπρακτικά όπως περίμενες από το τρέιλέρ της, η μικρή Fox φροντίζει με τη διακριτικότητα επελαύνοντα ρινόκερου να σου θυμίσει ότι ο Dude ήταν τέσσερις (4) φορές υποψήφιος για Oscar® και να προεξοφλήσει και την "ερμηνεία ζωής" για την οποία λίγο πολύ κάνουν λόγο και όσοι βρέθηκαν στις δημοσιογραφικές προβολές που ξεκίνησε η εταιρεία από τη προηγούμενη βδομάδα. Νωρίτερα, αρχές Νοέμβρη, οι καλές αντιδράσεις των δοκιμαστικών ακροατηρίων ήταν ο τυπικός λόγος που η Τρελή Καρδιά μεταφέρθηκε από την ερχόμενη άνοιξη στον ερχόμενο μήνα, ενώ αυταπόδεικτα θετικό ήταν το buzz που συνόδευε τη παραγωγή και κατά την (με μικρό εφταψήφιο ποσό) εξαγορά των δικαιωμάτων της τον Ιούλιο, σε μια περίοδο που όσες ημιανεξάρτητες απέμειναν στην Αμερική έχουν ελαχιστοποιήσει και τα έξοδά τους. Κατά τα άλλα, τον συγγραφέα του μεταφερόμενου βιβλίου και τον σεναριογράφο-σκηνοθέτη.. μη τους ψάχνεις, ο Colin Farrell έκανε απλά τραγουδιστά γυρίσματα σαββατοκύριακου, ο Robert Duvall κατά πάσα πιθανότητα πέρασε για να μαζέψει ακόμα μια επιταγή και να θυμίσει το εξαιρετικά παρόμοιο και οσκαρικό Tender Mercies (1983), και γενικότερα η συνολική εντύπωση είναι χαμηλόφωνου προσεγμένου indie με περιορισμένο προϋπολογισμό και, σε φυσιολογικές συνθήκες, παρόμοια περιορισμένες φιλοδοξίες. Η Fox Searchlight βέβαια έχει πίσω της ένα κορδόνι επιτυχιών που καταλήγει στο Slumdog Millionaire (2008), τη μουσική (και το θέμα που ακούγεται) έχει γράψει ο T Bone Burnett με Grammy για το Walk the Line (2005), το πρωταγωνιστικό δίδυμο είναι φανερά για φίλημα αν υπήρχε ποτέ αμφιβολία, και ειδικά ο πρωταγωνιστής είναι σίγουρο ότι κάνει βουτιές αφοσίωσης στο ρόλο πολύ πιο βαθιές απ' όσο μπορεί να δείξει ένα μοντάζ για όλη την οικογένεια.

Previously on Movies for the Masses: Μοιραία Σχέση (2009): Θεσσαλονικιώτικο trailer
Written by
verbal
in
Trailers
Μοιραία Σχέση (2009): Θεσσαλονικιώτικο trailer


Κατευθείαν απ’ τις Κάνες, επιστρέφει στην Ελλάδα ένα film from Greece για να κάνει απόψε τα επίσημα πρώτα αποκαλυπτήριά του στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, και να μαρκάρει με τη στάμπα της πεντηκοστής επετείου της διοργάνωσης, την επιστροφή του Ερρίκου Ανδρέου από την τριαντακονταετή κινηματογραφική του εξορία. Η Μοιραία Σχέση, είναι αυτό που βασανίζει τον Φάνη, ένα καλό, λαϊκό παιδί με ταλέντο στο ψάρεμα, που πέρασε τα ταραχώδη ‘50s σ’ ένα νησί του Ιονίου, φλερτάροντας με τους επαναστάτες κι αναλαμβάνοντας καμιά φορά τα μεταφορικά τους. Στα διαλείματά του απ’ τις αποστολές, γνώρισε την Ανθή, κόρη του μισητού μεγαλοκαπιτάλα με γκέμια δεμένα γύρω απ’ τ’ αχαμνά της χωροφυλακής, και την ερωτεύτηκε, γεννώντας την κλασσική ιστορία καταδικασμένης αγάπης αταίριαστων ανθρώπων, εμπλουτισμένη με αρώματα πολιτικού θρίλερ και αντρίκιας μάχης με το κατεστημένο, απ’ αυτές που σε κάνουν να θέλεις να γράψεις ένα ζεϊμπέκικο και να σηκωθείς να το χορέψεις.
Ο Φάνης κι η ιστορία του, που καλύπτουν στην ταινία, περίοδο δεκαετιών ολόκληρων, είναι βασισμένα στην πρώτη μυθιστορηματική δουλειά του κατά βάση θεατρικού συγγραφέα, Μήτσου Ευθυμιάδη, την οποία ο σεναριογράφος Άρης Χατζόπουλος, εμπλούτισε με πραγματικά περιστατικά ανασυρμένα απ’ τις αναμνήσεις του παραγωγού της ταινίας, Γεράσιμου Κανδύλη, ανθρώπου που έζησε τέτοιες στιγμές εκείνης της εποχής, και ήθελε να χρηματοδοτήσει μια ταινία να τις απαθανατίζει. Αυτό που ο Ανδρέου πετυχαίνει με αφορμή την ιστορία αυτή, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και εντελώς μαγικό: ο Ανδρέου, βραβευμένος απ’ το Φεστιβάλ και την πολιτεία για τον Διχασμό () και τον Παπαφλέσσα (1971), αντί να κάνει μια ταινία που να φαίνεται γυρισμένη σήμερα με σεβεντίλα στην αισθητική, καταφέρνει να φτιάξει ένα φιλμ, που με την υφή, την αισθητική, την τεχνική του, τα χρώματά του, και βέβαια με τα κοστούμια, τα σκηνικά, τις ερμηνείες (ο μεν Σπύρος Σπαντίδας είναι εκστατικά απολαυστικός έτσι που κυκλοφορεί σα να 'ναι υπό συνεχή κατάσταση μέθης, η δε Νίνα Λοτσάρη σε κάνει για άλλη μια φορά να αναρωτιέσαι πόσο κακό κάρμα έχει, που παραμένει τόσο ανεκμετάλλευτη όταν τόσο καβλίτσα), και την έκδηλη φτήνια που αιωρείται πάνω απ’ τα πάντα όλα του, θα μπορούσε άνετα να σε πείσει ότι κρυβόταν σαράντα χρόνια μέσα σε κάνα σεντούκι, περιμένοντας να ωριμάσει ο καιρός και το κοινό, για να ‘ρθει να σου κάνει ένα απίστευτα αυθεντικό κι αναπάντεχο revival, χορταστικό μέχρι σκασμού σε αφορμές για cult και trash κανιβαλισμούς. Όπως θα θυμάσαι, αν υπήρχε μία ελληνική που ήθελα να δω φέτος στο Φεστιβάλ, ήταν η Μοιραία Σχέση. Ε, αν πρόκειται μία ταινία μόνο να δεις κι εσύ, μάλλον θα πρέπει να την κάνεις να είναι αυτή.
Ο Φάνης κι η ιστορία του, που καλύπτουν στην ταινία, περίοδο δεκαετιών ολόκληρων, είναι βασισμένα στην πρώτη μυθιστορηματική δουλειά του κατά βάση θεατρικού συγγραφέα, Μήτσου Ευθυμιάδη, την οποία ο σεναριογράφος Άρης Χατζόπουλος, εμπλούτισε με πραγματικά περιστατικά ανασυρμένα απ’ τις αναμνήσεις του παραγωγού της ταινίας, Γεράσιμου Κανδύλη, ανθρώπου που έζησε τέτοιες στιγμές εκείνης της εποχής, και ήθελε να χρηματοδοτήσει μια ταινία να τις απαθανατίζει. Αυτό που ο Ανδρέου πετυχαίνει με αφορμή την ιστορία αυτή, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και εντελώς μαγικό: ο Ανδρέου, βραβευμένος απ’ το Φεστιβάλ και την πολιτεία για τον Διχασμό () και τον Παπαφλέσσα (1971), αντί να κάνει μια ταινία που να φαίνεται γυρισμένη σήμερα με σεβεντίλα στην αισθητική, καταφέρνει να φτιάξει ένα φιλμ, που με την υφή, την αισθητική, την τεχνική του, τα χρώματά του, και βέβαια με τα κοστούμια, τα σκηνικά, τις ερμηνείες (ο μεν Σπύρος Σπαντίδας είναι εκστατικά απολαυστικός έτσι που κυκλοφορεί σα να 'ναι υπό συνεχή κατάσταση μέθης, η δε Νίνα Λοτσάρη σε κάνει για άλλη μια φορά να αναρωτιέσαι πόσο κακό κάρμα έχει, που παραμένει τόσο ανεκμετάλλευτη όταν τόσο καβλίτσα), και την έκδηλη φτήνια που αιωρείται πάνω απ’ τα πάντα όλα του, θα μπορούσε άνετα να σε πείσει ότι κρυβόταν σαράντα χρόνια μέσα σε κάνα σεντούκι, περιμένοντας να ωριμάσει ο καιρός και το κοινό, για να ‘ρθει να σου κάνει ένα απίστευτα αυθεντικό κι αναπάντεχο revival, χορταστικό μέχρι σκασμού σε αφορμές για cult και trash κανιβαλισμούς. Όπως θα θυμάσαι, αν υπήρχε μία ελληνική που ήθελα να δω φέτος στο Φεστιβάλ, ήταν η Μοιραία Σχέση. Ε, αν πρόκειται μία ταινία μόνο να δεις κι εσύ, μάλλον θα πρέπει να την κάνεις να είναι αυτή.
Previously on Movies for the Masses: Άμα δε σε Θέλει (2009): Θεσσαλονικιώτικο trailer
Written by
verbal
in
Trailers
Άμα δε σε Θέλει (2009): Θεσσαλονικιώτικο trailer


Ο Βασίλης Νεμέας έφτιαξε το όνομά του αφοσιώνοντας τις σκηνοθετικές του τεχνικές στη μικρή οθόνη, που τον ανέδειξε στην εποχή της μεγάλης έκρηξης των τηλεοπτικών σίριαλ, μέσα από τίτλους κωμικών σειρών όπως η Μαντάμ Σουσού (1986), οι Αυθαίρετοι (1989), το Εκμέκ Παγωτό (1991) και το Κάτι Τρέχει με τους Δίπλα (2000), που ήταν και η μεγαλύτερη του στιγμή στην (ιδιωτική) τηλεόραση και του έφερε κοντά του τον Ρένο Χαραλαμπίδη και τον Κλέων Γρηγοριάδη. Πάνω στους δύο τότε πρωταγωνιστές του, έχει στήσει τώρα την πρώτη του κινηματογραφική απόπειρα, που έχει απόψε την πρώτη της παγκόσμια στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Η ταινία, που είχε ολοκληρωθεί μπορεί και κάνα δεκάμηνο πριν, είχε ξεκινήσει να κυκλοφορεί τα προωθητικά της στις αρχές του έτους, ποντάροντας σε προγραμματισμένη έξοδο στις αίθουσες στα τέλη του προηγούμενου Απρίλη, με διανομή της Village Films, προφανώς, όπως μπορείς να δεις απ' το teaser που διαθέτει το Φεστιβάλ. Η συμφωνία όμως δεν είχε περπατήσει, αφού η Village, για τρίτη της ελληνική ταινία για το 2009 (που χρειαζόταν για να πάρει η εταιρία φοροαναλγητικά), είχε προτιμήσει να κυκλοφορήσει το Κάτω Απ' το Μακιγιάζ σου (2008), όπως θα θυμάσαι, απ' τα περσινά φεστιβαλικά. Το trailer, βέβαια, δεν αποσύρθηκε ποτέ, κι ούτε έχει κυκλοφορήσει και κανένα άλλο να το αντικαταστήσει, και γιατί να κυκλοφορήσει, αφού όταν είσαι παραγωγός, περισσότερο καλό σου κάνει να αφήνεις να σέρνεται ένα trailer που'χει σφραγίδα απ' τη Village για τη διανομή, παρά ένα που δεν έχει σφραγίδα καθόλου. Το αστείο της υπόθεσης ολοκληρώνει βέβαια, η άλλη στάμπα που προσπαθεί να φορεθεί πάνω στην ταινία, μοστράροντας ως νέα εταιρία που έχει αναλάβει τη διανομή της, την Audio Visual. Κάτι που, παραδόξως αρνήθηκαν να επιβεβαιώσουν όλοι όσοι επικοινώνησα απ' την εταιρία, κρατώντας μονάχα μια πισινή για το ενδεχόμενο να έχει συζητηθεί κάτι "μέσα στις τελευταίες ημέρες". Το θέμα είναι αρκετά αστείο, όσο και δυσάρεστο με τον τρόπο που εκθέτει την ταινία και τη δημιουργική ομάδα που κρύβεται πίσω της. Επίσης, είναι και εν εξελίξη, μιας και το έπιασε το ματάκι μου με το που ξεκίνησε να γράφεται το post, οπότε αν προκύψει και κάτι περισσότερο, θα προστεθεί με τις γνωστές τακτικές.
Η ταινία, που είχε ολοκληρωθεί μπορεί και κάνα δεκάμηνο πριν, είχε ξεκινήσει να κυκλοφορεί τα προωθητικά της στις αρχές του έτους, ποντάροντας σε προγραμματισμένη έξοδο στις αίθουσες στα τέλη του προηγούμενου Απρίλη, με διανομή της Village Films, προφανώς, όπως μπορείς να δεις απ' το teaser που διαθέτει το Φεστιβάλ. Η συμφωνία όμως δεν είχε περπατήσει, αφού η Village, για τρίτη της ελληνική ταινία για το 2009 (που χρειαζόταν για να πάρει η εταιρία φοροαναλγητικά), είχε προτιμήσει να κυκλοφορήσει το Κάτω Απ' το Μακιγιάζ σου (2008), όπως θα θυμάσαι, απ' τα περσινά φεστιβαλικά. Το trailer, βέβαια, δεν αποσύρθηκε ποτέ, κι ούτε έχει κυκλοφορήσει και κανένα άλλο να το αντικαταστήσει, και γιατί να κυκλοφορήσει, αφού όταν είσαι παραγωγός, περισσότερο καλό σου κάνει να αφήνεις να σέρνεται ένα trailer που'χει σφραγίδα απ' τη Village για τη διανομή, παρά ένα που δεν έχει σφραγίδα καθόλου. Το αστείο της υπόθεσης ολοκληρώνει βέβαια, η άλλη στάμπα που προσπαθεί να φορεθεί πάνω στην ταινία, μοστράροντας ως νέα εταιρία που έχει αναλάβει τη διανομή της, την Audio Visual. Κάτι που, παραδόξως αρνήθηκαν να επιβεβαιώσουν όλοι όσοι επικοινώνησα απ' την εταιρία, κρατώντας μονάχα μια πισινή για το ενδεχόμενο να έχει συζητηθεί κάτι "μέσα στις τελευταίες ημέρες". Το θέμα είναι αρκετά αστείο, όσο και δυσάρεστο με τον τρόπο που εκθέτει την ταινία και τη δημιουργική ομάδα που κρύβεται πίσω της. Επίσης, είναι και εν εξελίξη, μιας και το έπιασε το ματάκι μου με το που ξεκίνησε να γράφεται το post, οπότε αν προκύψει και κάτι περισσότερο, θα προστεθεί με τις γνωστές τακτικές.
Previously on Movies for the Masses: ΕφΧΕΣ (2009): Digital Wave trailer
Written by
verbal
in
Trailers
ΕφΧΕΣ (2009): Digital Wave trailer

Δες/Κρύψε το teaserΟι ΕφΧΕΣ αναφέρονται σε ένα πραγματικό γεγονός, σε ένα θανατικό. Είναι μία «μέσα» ταινία. Αρχίζει και τελειώνει με την ελπίδα ενώ το εσωτερικό είναι μαύρο σκοτάδι. Πολλά είπαμε, τα υπόλοιπα στην οθόνη!
Με ρωτάς αν είχα δυσκολίες κάνοντας την ταινία. Καλά δε ντρέπεσαι; Φυσικά και ΔΕΝ είχα δυσκολίες, είχα μόνο την «Ιερή Καύλα»! Με μελαγχολούν οι αυτοαποκαλούμενοι «Νέοι» / «Έλληνες» / «Σκηνοθέτες» που υπερασπίζονται «το Σινεμά του Δημιουργού» και μετά ζητιανεύουν από το Κράτος (και Βία) λίγες δεκάρες, τις δεκάρες «ΤΟΥΣ» λένε. Σκατά, λέω εγώ! Να σου εξηγήσω: Ο «Καλλιτέχνης» ή «Δημιουργός» -όπως θέλεις πες το- είναι ένα άτομο μειονεκτικό, ένας εκτός κοινωνίας, για παράδειγμα απατεώνας, κλέφτης, βιαστής, παιδεραστής, καταδότης και άλλα. Αλλά επειδή δε θέλει να είναι αυτό που του προστάζει η φύση του και η μάθηση του, προσπαθεί να ξεφύγει και γι' αυτό ακριβώς κάνει τέχνη, αλλιώς θα σάλταρε! (Ίσως και καλύτερα να ‘τανε). Ο δημιουργός είναι οι εμμονές του. Και θέλουμε τώρα το Κράτος να χρηματοδοτήσει τις «Κινηματογραφιστές στην Ομίχλη» εμμονές μας, δηλαδή την αρρώστια μας; Είναι σοβαρό αυτό; Ρωτάω και απαντάω μόνος μου: Όχι, δεν είναι! Το ψώνιο μας μόνοι μας, αλλιώς για τα φράγκα στην TV ή στο Χόλυγουντ, τέρμα!
Α! Ναι, με ρωτάς και για την επόμενη ταινία μου, καλά κάνεις. Λοιπόν, Σκηνή 1, λήψη 1, πάμε: Ο πρωθυπουργός στέκει αγωνιώντας σε μια γωνιά. «Τι έχεις Γιωργάκη;», ρωτά ο υφυπουργός, «Άγχος -τρελό άγχος- αν δεν περάσει αυτό το νομοσχέδιο καταστραφήκαμε!» απαντά ο πρωθυπουργός. Τότε, ο υφυπουργός ξεκουμπώνει το παντελόνι του, πλησιάζει τρυφερά τον πρωθυπουργό και αφού του πιέσει απαλά προς τα κάτω τον ώμο, του χώνει το πουλί του στο στόμα. Μέσα-έξω, χύνει και μετά ρωτά ξανά τον πρωθυπουργό που σκουπίζεται στο μανίκι του: «Καλύτερα;», «Ναι, τώρα χαλάρωσα λίγο!», απαντά εκείνος και πετάγεται έξω για την ομιλία του.
Δεν ξέρω πως σου φαίνεται εσένα αλλά εμένα μου μοιάζει ενδιαφέρον για αρχή ταινίας και επιπλέον αληθινό: Ο πεοθηλασμός χαλαρώνει, έτσι μου έχουνε πει! Ελπίζω με το νέο νομοσχέδιο για τον Κινηματογράφο -που με τόσο ζήλο απαιτούν οι συνάδελφοι μου- παρόμοια σενάρια επιτέλους να εγκριθούν από το ΚΡΑΤΟΣ και να πάει το «ΕΛΛΗΝΙΚΟ» σινεμά μπροστά αχάχαχα!
Previously on Movies for the Masses: Kick-Ass (2010): Υπερηρωικό teaser
Ειδική προβολή απόψε στις 20.30 στην Τόνια Μαρκετάκη, στο Digital Wave 04,
παρουσία του σκηνοθέτη, Άγγελου Σπάρταλη, που υπογράφει και το κείμενο.
1/5