Written by
verbal
in
Features
Οι 100 καλύτερες εναλλακτικές του Μουντιάλ
Για να γιορτάσει την έναρξη της διοργάνωσης που πονοκεφαλιάζει τα στούντιο με τους πελάτες τους των διεθνών αγορών που θα κάτσουν να τη βλέπουν τρεις φορές τη μέρα για την πρώτη της βδομάδα τουλάχιστον, αναγκάζοντας και τους διανομείς να γεμίσουν τις αίθουσες με οικογενειακές ταινίες και ρομαντικές κωμωδίες ως counter-programming, το Empire έβγαλε στον αέρα σήμερα τη λίστα του με τις 100 καλύτερες ταινίες όλων των εποχών, που δεν μιλάνε Αγγλικά. Ένα κάποιο αντίδοτο στην πoδοσφαιροπληξία των ημερών που έρχονται, η εκατοντάδα των τίτλων λειτουργεί σα checklist για να διευρύνεις τις γνώσεις σου στις κουλτούρες του πλανήτη, ανάμεσα στα συνθήματα και τις βουβουζέλες των Νοτιοαφρικανών που γεμίζουν τις τηλεοράσεις.
Όχι ιδιαίτερα αναπάντεχα, στην κορυφή της λίστας κάθονται περήφανα οι Επτά Σαμουράι (1954) του Akira Kurosawa, εκπροσωπώντας την Ιαπωνία στην σημαντικότερη απ’ τις 12 θέσεις που κατέχει η χώρα συνολικά, σε μια εκατοντάδα απ’ την οποία, αν μη τι άλλο, συμπεραίνει κανείς ότι η δεκαετία που μόλις πριν 6 μήνες τελείωσε, ήταν η καλύτερη στην ιστορία του κινηματογράφου. Τα 00s έχουν 25 ολόκληρες εμφανίσεις στη λίστα, με πρώτη και πιο περίεργη, αυτή της Amelie (2001) στη θέση #2, τρεις θέσεις πάνω απ’ το El Laberinto del Fauno (2006) που βρίσκεται στο #5, ακριβώς στη μέση μιας κορυφαίας δεκάδας, που συμπεριλαμβάνει το City of God (2002) στο #7 και κλείνει με το Spirited Away (2001) στο #10, έχοντας ως νεότερη απ’ όλες τις υπόλοιπες ταινίες τη Μάχη της Αλγερίας (1966) στο #6. Αν εξαιρέσεις τις πενιχρές σε παρουσία και παραγωγή δεκαετίες των 30s και 40s, η πιο δύσκολη περίοδος για την παγκόσμια κινηματογραφία φαίνεται να ήταν αυτή των 70s. Η δεκαετία της ύφεσης της Ανατολικής Γερμανίας, της ανόδου της Ρωσίας, του Αγώνα για το Διάστημα, του γερμανικού Νέου Κύματος, του Fassbinder και του Bergman και της γέννεσης των αμερικάνικων blockbusters με το Jaws (1975), το Star Wars (1977), τον Νονό (1972), τον Eξορκιστή (1973) και το Saturday Night Fever (1977), ο μη αγγλόφωνος κινηματογράφος δεν κατάφερε παρά να παράγει επτά ταινίες άξιες για μια θέση στη λίστα. Πιο άξια απ’ αυτές, το Aguirre, Wrath of God (1972), για τη Γερμανία.
Γερμανία που, με τις 10 συμμετοχές της, είναι στην τρίτη θέση της κατάταξης των χωρών, με δεύτερη την Ιαπωνία και πρώτη, με ένα πλήθος τίτλων που συμπληρώνει από μόνο του το 1/5 της λίστας και το 1/3 των συμμετοχών όλων των χωρών της ηπείρου της, τη Γαλλία με 20 ολόκληρες εμφανίσεις, χάρη και στην πλούσια κινηματογραφική παράδοση, και κυρίως το εύρος των genres με τα οποία έχει συνδεθεί η χώρα. Στις υπόλοιπες χώρες της πολυσυλλεκτικής λίστας, ενδιαφέρον έχουν οι τρεις συμμετοχές της Σουηδίας που ξεκινούν με Bergman (Η Έβδομη Σφραγίδα (1957), #8) περνούν σε Låt den Rätte Komma In (2008) στο #15 και επιστρέφουν σε Bergman (Persona (1966), #71), η Πολωνία που εμφανίζεται με 4 τίτλους οφείλοντας τους δυο στον Kieslowski (και τους άλλους δυο στον Wajda και τον Polanski), οι κουλές εμφανίσεις χωρών όπως το Μάλι κι η Σενεγάλη και η ατυχής απουσία της Ελλάδας. Αλλά δε βαριέσαι, θα τους κάνουμε να μετανοιώσουν στο Μουντιάλ, υποθέτω.

Όχι ιδιαίτερα αναπάντεχα, στην κορυφή της λίστας κάθονται περήφανα οι Επτά Σαμουράι (1954) του Akira Kurosawa, εκπροσωπώντας την Ιαπωνία στην σημαντικότερη απ’ τις 12 θέσεις που κατέχει η χώρα συνολικά, σε μια εκατοντάδα απ’ την οποία, αν μη τι άλλο, συμπεραίνει κανείς ότι η δεκαετία που μόλις πριν 6 μήνες τελείωσε, ήταν η καλύτερη στην ιστορία του κινηματογράφου. Τα 00s έχουν 25 ολόκληρες εμφανίσεις στη λίστα, με πρώτη και πιο περίεργη, αυτή της Amelie (2001) στη θέση #2, τρεις θέσεις πάνω απ’ το El Laberinto del Fauno (2006) που βρίσκεται στο #5, ακριβώς στη μέση μιας κορυφαίας δεκάδας, που συμπεριλαμβάνει το City of God (2002) στο #7 και κλείνει με το Spirited Away (2001) στο #10, έχοντας ως νεότερη απ’ όλες τις υπόλοιπες ταινίες τη Μάχη της Αλγερίας (1966) στο #6. Αν εξαιρέσεις τις πενιχρές σε παρουσία και παραγωγή δεκαετίες των 30s και 40s, η πιο δύσκολη περίοδος για την παγκόσμια κινηματογραφία φαίνεται να ήταν αυτή των 70s. Η δεκαετία της ύφεσης της Ανατολικής Γερμανίας, της ανόδου της Ρωσίας, του Αγώνα για το Διάστημα, του γερμανικού Νέου Κύματος, του Fassbinder και του Bergman και της γέννεσης των αμερικάνικων blockbusters με το Jaws (1975), το Star Wars (1977), τον Νονό (1972), τον Eξορκιστή (1973) και το Saturday Night Fever (1977), ο μη αγγλόφωνος κινηματογράφος δεν κατάφερε παρά να παράγει επτά ταινίες άξιες για μια θέση στη λίστα. Πιο άξια απ’ αυτές, το Aguirre, Wrath of God (1972), για τη Γερμανία.
Γερμανία που, με τις 10 συμμετοχές της, είναι στην τρίτη θέση της κατάταξης των χωρών, με δεύτερη την Ιαπωνία και πρώτη, με ένα πλήθος τίτλων που συμπληρώνει από μόνο του το 1/5 της λίστας και το 1/3 των συμμετοχών όλων των χωρών της ηπείρου της, τη Γαλλία με 20 ολόκληρες εμφανίσεις, χάρη και στην πλούσια κινηματογραφική παράδοση, και κυρίως το εύρος των genres με τα οποία έχει συνδεθεί η χώρα. Στις υπόλοιπες χώρες της πολυσυλλεκτικής λίστας, ενδιαφέρον έχουν οι τρεις συμμετοχές της Σουηδίας που ξεκινούν με Bergman (Η Έβδομη Σφραγίδα (1957), #8) περνούν σε Låt den Rätte Komma In (2008) στο #15 και επιστρέφουν σε Bergman (Persona (1966), #71), η Πολωνία που εμφανίζεται με 4 τίτλους οφείλοντας τους δυο στον Kieslowski (και τους άλλους δυο στον Wajda και τον Polanski), οι κουλές εμφανίσεις χωρών όπως το Μάλι κι η Σενεγάλη και η ατυχής απουσία της Ελλάδας. Αλλά δε βαριέσαι, θα τους κάνουμε να μετανοιώσουν στο Μουντιάλ, υποθέτω.

Previously on Movies for the Masses: Οι τσόντες και οι τσόντες της χρονιάς
Written by
verbal
in
Reviews
L'Arnacoeur (2010)
Επαγγελματίας Καρδιοκατακτητής / Heartbreaker
Σκηνοθεσία: Pascal Chaumeil
Σενάριο: Laurent Zeitoun, Jeremy Doner, Yohan Gromb
Παίζουν: Romain Duris, Vanessa Paradis κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΙΓΛΗ VILLAGE COOL
Κήπος Ζαππείου, 210-3369369.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΕΛΛΗΝΙΣ CINEMAX
Λ. Κηφισίας 29, Αμπελόκηποι, 210-6464009.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΧΛΟΗ
Κασαβέτη 17, Κηφισιά, 210-8011500.
Πεμ. - Τετ.: 20.55/ 23.00
VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 19.45/ 22.00/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 15.00
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ
Πάρκο Φλοίσβου Π. Φαλήρου (πλησίον Μαρίνας), 210-9821256.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΒΑΝΑ (Θερινός)
Κηφισίας 234 & Λυκούργου 3, 210-6715905.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 20.50/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 14.15/ 16.30
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000Τηλ. Κρατ. 2106786000..
Τετ.: 18.50/ 21.25/ 23.40
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000Τηλ. Κρατ. 2106786000..
Πεμ. - Τρ.: 18.50/ 21.25/ 23.40. Σάβ., Κυρ. & 16.30. Κυρ. & 14.10
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 21.45/ 00.00
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.40/ 23.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 3 CINEMA ING
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00. Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. & 17.00
ΣΑΡΩΝΙΔΑ
ΚΟΡΑΛΙ CINEMAX
Αφροδίτης & Ιθάκης, Σαρωνίδα, 22910-54097.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
Σκηνοθεσία: Pascal Chaumeil
Σενάριο: Laurent Zeitoun, Jeremy Doner, Yohan Gromb
Παίζουν: Romain Duris, Vanessa Paradis κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer

L’ Arnacoeur - Bande annonce
Επαγγελματίας καρδιοκατακτητής, καρδιοκατακτιέται απ’ το πιο δύσκολο θήραμά του.
Μια απροσδόκητα δροσερή ρομαντική κομεντί που κινείται οριακά σε επικίνδυνα νερά μπαλαφάρας, καταφέρνοντας να μην πλατσουρίσει καν, ο καρδιοκατακτητής του πρωτάρη κινηματογραφικά Pascal Chaumeil, σου υπενθυμίζει στην οθόνη την άνεση των Γάλλων στην ανάλαφρη κωμωδία που σέβεται το θεατή της, και πατάει πάνω στο χαριτωμένο concept ενός επαγγελματία ερωτίλου που βγάζει (;) τα προς το ζην αναλαμβάνοντας να χωρίσει γυναίκες που οι γνωστοί κι οι συγγενείς τους δεν εγκρίνουν τις σχέσεις τους, για να στήσει την κλισαρισμένη του, αλλά γοητευτική ερωτική ιστορία. Μια ιστορία που συνουσιάζει το σαγηνευτικό υπόβαθρο του γλυκού ρομάντζου χωρίς τα μέλια και τα σιρόπια του, με το ρυθμό και τις ανακατοσούρες της πλοκής της περιπέτειας μυστηρίου, φτιάχνοντας κάτι που θα μπορούσες να το πεις και rom-com εκδοχή του Ocean’s Eleven, κομπλέ με τις μουσικές επιρροές, αλλά χωρίς τις επιδειξιομανιακές εξάρσεις του Soderbergh. Το σενάριο χρειαζόταν κάτι να το βοηθήσει να μην απλώσει στο μεσαίο μισάωρο της 100λεπτης διάρκειάς του, όμως ακόμα και στο κομμάτι που η πλοκή του χάνει την αιχμή της, υπάρχουν ο Romain Duris και η Vanessa Paradis με τις εξαιρετικά συγχρονισμένες και ταιριαστές ερμηνείες τους, να σου δίνουν κάτι να δεις για να ξεχαστείς, ακόμη κι αν δεν θα ’χεις μετά και πολλά ν’ αφηγηθείς.
Μια απροσδόκητα δροσερή ρομαντική κομεντί που κινείται οριακά σε επικίνδυνα νερά μπαλαφάρας, καταφέρνοντας να μην πλατσουρίσει καν, ο καρδιοκατακτητής του πρωτάρη κινηματογραφικά Pascal Chaumeil, σου υπενθυμίζει στην οθόνη την άνεση των Γάλλων στην ανάλαφρη κωμωδία που σέβεται το θεατή της, και πατάει πάνω στο χαριτωμένο concept ενός επαγγελματία ερωτίλου που βγάζει (;) τα προς το ζην αναλαμβάνοντας να χωρίσει γυναίκες που οι γνωστοί κι οι συγγενείς τους δεν εγκρίνουν τις σχέσεις τους, για να στήσει την κλισαρισμένη του, αλλά γοητευτική ερωτική ιστορία. Μια ιστορία που συνουσιάζει το σαγηνευτικό υπόβαθρο του γλυκού ρομάντζου χωρίς τα μέλια και τα σιρόπια του, με το ρυθμό και τις ανακατοσούρες της πλοκής της περιπέτειας μυστηρίου, φτιάχνοντας κάτι που θα μπορούσες να το πεις και rom-com εκδοχή του Ocean’s Eleven, κομπλέ με τις μουσικές επιρροές, αλλά χωρίς τις επιδειξιομανιακές εξάρσεις του Soderbergh. Το σενάριο χρειαζόταν κάτι να το βοηθήσει να μην απλώσει στο μεσαίο μισάωρο της 100λεπτης διάρκειάς του, όμως ακόμα και στο κομμάτι που η πλοκή του χάνει την αιχμή της, υπάρχουν ο Romain Duris και η Vanessa Paradis με τις εξαιρετικά συγχρονισμένες και ταιριαστές ερμηνείες τους, να σου δίνουν κάτι να δεις για να ξεχαστείς, ακόμη κι αν δεν θα ’χεις μετά και πολλά ν’ αφηγηθείς.Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΙΓΛΗ VILLAGE COOL
Κήπος Ζαππείου, 210-3369369.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΕΛΛΗΝΙΣ CINEMAX
Λ. Κηφισίας 29, Αμπελόκηποι, 210-6464009.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΧΛΟΗ
Κασαβέτη 17, Κηφισιά, 210-8011500.
Πεμ. - Τετ.: 20.55/ 23.00
VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 19.45/ 22.00/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 15.00
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ
Πάρκο Φλοίσβου Π. Φαλήρου (πλησίον Μαρίνας), 210-9821256.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΒΑΝΑ (Θερινός)
Κηφισίας 234 & Λυκούργου 3, 210-6715905.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 20.50/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 14.15/ 16.30
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000Τηλ. Κρατ. 2106786000..
Τετ.: 18.50/ 21.25/ 23.40
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000Τηλ. Κρατ. 2106786000..
Πεμ. - Τρ.: 18.50/ 21.25/ 23.40. Σάβ., Κυρ. & 16.30. Κυρ. & 14.10
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 21.45/ 00.00
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.40/ 23.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 3 CINEMA ING
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00. Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. & 17.00
ΣΑΡΩΝΙΔΑ
ΚΟΡΑΛΙ CINEMAX
Αφροδίτης & Ιθάκης, Σαρωνίδα, 22910-54097.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
Written by
cheaptalk
in
Reviews
Killers (2010)
Σκηνοθεσία: Robert Luketic
Σενάριο: Bob DeRosa, Ted Griffin
Παίζουν: Ashton Kutcher, Katherine Heigl
Δες/Κρύψε το trailer

Killers - Trailer
Πράκτορας της CIA που άμα έχει τσοντάρει και στη παραγωγή περιγράφεται ως θεϊκά τέλειος, περιφέρεται σε γαλλικό ειδυλλιακό προορισμό δολοφονικά ημίγυμνος, μέχρι που συναντάει αγχωμένη συμμαζεμένη ξανθιά που μασουλάει καμιά φορά για να σπάει την εικόνα κομμωτηρίου, και αποφασίζει επιτόπου να τη παντρευτεί.
Από τους ελάχιστους σταρ που μπορούν πια να κάνουν άνοιγμα στην Αμερική και από τις ακόμα λιγοτερότερες γυναίκες φυσικά, η Katherine Heigl σε ταινία του όχι και τόσο μεγάλου στούντιο με σήμα τα κάγκελα, είναι και ασφαλής ένδειξη χοντρού paycheck και ισχνής σε δυνατότητες παραγωγής. Καμιά φορά καμιά Summit χτυπάει φλέβα πανυβλακείας και τη διυλίζει σε δολάρια, αλλά παραγωγές ψωμοτύρια για τα multiplex όπως οι Killers (2010), μικρομεσαίοι σα τη Lionsgate απλά δε διαθέτουν τη πείρα και τους πόρους να τις ολοκληρώσουν ικανοποιητικά, ακόμα και με θεωρητικά προσεγμένες προοπτικές. Έχεις την αστέρα σου, έχεις ένα σκηνοθέτη που και τη ξέρει και ειδικεύεται με επιτυχία σε κάτι τέτοια, έχεις ένα concept που υπό προϋποθέσεις μπορεί να σκουπίσει στα ταμεία (True Lies (1994), Mr. & Mrs. Smith (2005)), έχεις έναν hawt συμπρωταγωνιστή που πουλάει στο γυναικείο κοινό και ειδικά σε αυτό που το γράφουν "διεθνές" και το διαβάζεις "ακόμα πιο καθυστερημένο", τι δεν έχεις? Script doctor δεν έχεις, κάποιον που να σουλουπώσει τις δυο γραμμές που αγόρασες στο pitch και τις περισσότερες που αραδιάσανε εξίσου άσχετοι με σένα νομίζοντας ότι γράφουν σενάριο.
Οι συγκεκριμένες αράδες βέβαια χρειάζονταν witch doctors και μαραθώνια voodoo για να ζωντανέψουν, οπότε, ότι το τελικό προϊόν βγήκε με μινιμαλιστική και θολή προώθηση στις αμερικάνικες αίθουσες μπορεί και να ήταν η έμπειρη επιλογή (του περιορισμού των παραπάνω εξόδων). Πάντως, ανάλογα και με τη σχετικά ζεστή ($16 εκατομμύρια) αρχική εισπρακτική υποδοχή τους, οι Killers ξεκινάνε θερμά, ο Robert Luketic τραβάει, με πολύ κλασικές φόρμες που ρίχνουν όλο το βάρος στους πρωταγωνιστές, σε 45λεπτο το συνήθως 20-30λεπτο της γνωριμίας των χαρακτήρων (και της γνωριμίας σου με αυτούς), η Heigl ούτε που κουνάει βλέφαρο από αυτόν τον φόρτο και τον επιπλέον του να ισοπεδώνει έναν αιώνα φεμινισμού (ήδη αξίζει κάποιου είδους lifetime achievement award η γυναίκα), ο Kutcher ξεχνάει τα περισσότερα tips από την Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών, βοηθάει και το σκηνικό της Νίκαιας φωτογραφημένο από τον (συνεργάτη του Luketic στα 00s αλλά του James Cameron στα 90s) Russell Carpenter, μέχρι να πέσουν οι πρώτες σφαίρες, μέχρι να τελειώσει το pitch και να αρχίσει η αμηχανία στη καλύτερη, έχεις την εντύπωση ότι βλέπεις ταινία. Στην υπόλοιπη διάρκεια επιζείς αρκετά άνετα για να τη ξεχάσεις.
Από τους ελάχιστους σταρ που μπορούν πια να κάνουν άνοιγμα στην Αμερική και από τις ακόμα λιγοτερότερες γυναίκες φυσικά, η Katherine Heigl σε ταινία του όχι και τόσο μεγάλου στούντιο με σήμα τα κάγκελα, είναι και ασφαλής ένδειξη χοντρού paycheck και ισχνής σε δυνατότητες παραγωγής. Καμιά φορά καμιά Summit χτυπάει φλέβα πανυβλακείας και τη διυλίζει σε δολάρια, αλλά παραγωγές ψωμοτύρια για τα multiplex όπως οι Killers (2010), μικρομεσαίοι σα τη Lionsgate απλά δε διαθέτουν τη πείρα και τους πόρους να τις ολοκληρώσουν ικανοποιητικά, ακόμα και με θεωρητικά προσεγμένες προοπτικές. Έχεις την αστέρα σου, έχεις ένα σκηνοθέτη που και τη ξέρει και ειδικεύεται με επιτυχία σε κάτι τέτοια, έχεις ένα concept που υπό προϋποθέσεις μπορεί να σκουπίσει στα ταμεία (True Lies (1994), Mr. & Mrs. Smith (2005)), έχεις έναν hawt συμπρωταγωνιστή που πουλάει στο γυναικείο κοινό και ειδικά σε αυτό που το γράφουν "διεθνές" και το διαβάζεις "ακόμα πιο καθυστερημένο", τι δεν έχεις? Script doctor δεν έχεις, κάποιον που να σουλουπώσει τις δυο γραμμές που αγόρασες στο pitch και τις περισσότερες που αραδιάσανε εξίσου άσχετοι με σένα νομίζοντας ότι γράφουν σενάριο.
Οι συγκεκριμένες αράδες βέβαια χρειάζονταν witch doctors και μαραθώνια voodoo για να ζωντανέψουν, οπότε, ότι το τελικό προϊόν βγήκε με μινιμαλιστική και θολή προώθηση στις αμερικάνικες αίθουσες μπορεί και να ήταν η έμπειρη επιλογή (του περιορισμού των παραπάνω εξόδων). Πάντως, ανάλογα και με τη σχετικά ζεστή ($16 εκατομμύρια) αρχική εισπρακτική υποδοχή τους, οι Killers ξεκινάνε θερμά, ο Robert Luketic τραβάει, με πολύ κλασικές φόρμες που ρίχνουν όλο το βάρος στους πρωταγωνιστές, σε 45λεπτο το συνήθως 20-30λεπτο της γνωριμίας των χαρακτήρων (και της γνωριμίας σου με αυτούς), η Heigl ούτε που κουνάει βλέφαρο από αυτόν τον φόρτο και τον επιπλέον του να ισοπεδώνει έναν αιώνα φεμινισμού (ήδη αξίζει κάποιου είδους lifetime achievement award η γυναίκα), ο Kutcher ξεχνάει τα περισσότερα tips από την Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών, βοηθάει και το σκηνικό της Νίκαιας φωτογραφημένο από τον (συνεργάτη του Luketic στα 00s αλλά του James Cameron στα 90s) Russell Carpenter, μέχρι να πέσουν οι πρώτες σφαίρες, μέχρι να τελειώσει το pitch και να αρχίσει η αμηχανία στη καλύτερη, έχεις την εντύπωση ότι βλέπεις ταινία. Στην υπόλοιπη διάρκεια επιζείς αρκετά άνετα για να τη ξεχάσεις.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΝΕΣΙΣ (Θερινός)
Λ. Κηφισίας 14, Αμπελόκηποι, 210-7788778.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ
Παπαδιαμάντη 12, Κηφισιά, 210-8019687.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.00
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΑΛΣΟΣ
Δεκελείας 154, Ν.Φιλαδέλφεια, 210-2583133, 210-2532003.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 3 COSMOTE
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30. Σάβ. & 15.45. Kυρ. & 11.15/ 13.30/ 15.45
VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE SHOPPING AND MORE VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.45/ 00.00
VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.45/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 16.45
VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 15.45
VILLAGE COOL (ΘΕΡΙΝΟΣ)
Θηβών 228 & Παρνασσού (μέσα στον κήπο του Park), 210-4278600.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.15
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΜΙΚΟ
Επιδαύρου & Ανδρούτσου 20, Χαλάνδρι, 210-6815532, 2106826372.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΘΗΣΕΙΟ - ΠΛΑΚΑ
CINE PARIS
Κυδαθηναίων 22, Πλάκα, 210-3222071, 210-3248057.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.00
ΨΥΧΙΚΟ -ΦΙΛΟΘΕΗ
CINE ΦΙΛΟΘΕΗ
Πλ. Δροσοπούλου, Φιλοθέη, 210-6833398.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 (ΘΕΡΙΝΟΣ)
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 21.10/ 23.30
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.20. Σάβ., Κυρ. & 14.40/ 17.10. Παρ., Σάβ. & 00.40
ΔΑΦΝΗ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Κύπρου 68 & Δωδεκανήσου, Αργυρούπολη, 210-9922098.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.00
ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ
VILLAGE COOL ΤΥΜΒΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παραλία Μαραθώνα, 2294055566. 6977500030.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000Τηλ. Κρατ. 2106786000..
Πεμ. - Τετ.: 17.20/ 19.30/ 21.40/ 23.50
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 23.15
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 8 LAYS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.45/ 23.00/ 01.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.15/ 21.45/ 00.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.45. Παρ., Σάβ. & 00.15
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 21.30/ 23.40
ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
VILLAGE COOL MARIEL
Λ. Μαρκοπούλου 39, Πόρτο Ράφτη, 22990/71335.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 20.50/ 23.00. Σάβ., Κυρ. & 16.30
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.00. Πέμ., Παρ. & Δευτ.-Τετ. & 17.40
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.10/ 23.20
ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΒΥΡΩΝΑΣ - ΥΜΗΤΤΟΣ
ΑΡΚΑΔΙΑ
Καραολή Δημητρίου 36 & Φορμίωνος 222, Πάρκο Ν. Ελβετίας, Βύρωνας, 210-7661166, 210-7661226.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Ζησιμοπούλου 7 & Α. Μεταξά, Γλυφάδα, 211-211-2222, 210-8983238.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00
ΣΑΡΩΝΙΔΑ
ΤΡΙΑΝΟΝ CINEMAX
Κεφαλληνίας 4, Σαρωνίδα, 22910-54931.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
Written by
verbal
in
Reviews
StreetDance 3D (2010)
Σκηνοθεσία: Max Giwa, Dania Pasquini
Σενάριο: Jane English
Παίζουν: Nichola Burley, Richard Winsor, Charlotte Rampling κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer
Ομάδα streetdancers βρίσκεται ακέφαλη παραμονές του εθνικού βρετανικού διαγωνισμού και για να τα βγάλει πέρα πρέπει να συγχωνευθεί με γκρουπ μπαλαρίνων.
Σύγκρουση πολιτισμών και συναισθηματισμών, σε καλογυαλισμένο πανηγύρι αφελειών κι ευκολιών, κατασκευασμένο αρχικά για εθνική κατανάλωση από το βρετανικό κοινό, το StreetDance 3D που έκανε τρελές πωλήσεις στην αγορά της περασμένης Berlinale, αφού εξασφάλισε την πρώτη θέση στα ταμεία της Αγγλίας την εβδομάδα που βγήκε, με κράχτες τους δευτεραγωνιστές με προϊστορία βραβείων στο Britain’s Got Talent, απλώνεται τώρα σιγά-σιγά και στην υπόλοιπη Ευρώπη, αν μη τι άλλο, για να αρπάξει τους θεατές του Step Up 3D (2010), που δεν πρόλαβε να εμφανιστεί ακόμη. Αναμνηστικό των χορευτικών τύπου Fame και λοιπών εφηβικών περασμένων δεκαετιών τόσο στο styling όσο και στο στόρι, τούτο το πανηγύρι κλισέ, μελούρας και προβλεψιμότητας, σε παγιδεύει στο αίσθημα οικειότητας που σου δημιουργεί όλη η φιλμογραφία της πρωινομεσημεριανής σαββατιάτικης τηλεοπτικής ζώνης και σου σερβίρει μισοψημένο τριδιάστατο εφέ για να παρουσιάσει όχι ιδιαίτερα καλοσκηνοθετημένα, ούτε ιδιαίτερα πρωτότυπα χορογραφημένα χορευτικά και να σου αρπάξει το χαρτζιλίκι πριν σε στείλει σπίτι με το αίσθημα ενός κενού απ’ αυτά που σου είχε υποσχεθεί, μια απογοήτευση γι’ αυτά που θα μπορούσε να πετύχει, αλλά και μια απρόσμενη νοσταλγία για όλα τ’ άλλα που σου έχει στο μεταξύ θυμίσει. Όπως καταλαβαίνεις, όμως, η παραγωγή έπρεπε να βγάλει τα έξοδα του κόστους της, οπότε δεν είχε επιλογή παρά να σου πουλήσει λαπά για ριζότο. Γιατί σε τέτοιες δουλειές ακόμα και η φτήνια, κοστίζει.
Σύγκρουση πολιτισμών και συναισθηματισμών, σε καλογυαλισμένο πανηγύρι αφελειών κι ευκολιών, κατασκευασμένο αρχικά για εθνική κατανάλωση από το βρετανικό κοινό, το StreetDance 3D που έκανε τρελές πωλήσεις στην αγορά της περασμένης Berlinale, αφού εξασφάλισε την πρώτη θέση στα ταμεία της Αγγλίας την εβδομάδα που βγήκε, με κράχτες τους δευτεραγωνιστές με προϊστορία βραβείων στο Britain’s Got Talent, απλώνεται τώρα σιγά-σιγά και στην υπόλοιπη Ευρώπη, αν μη τι άλλο, για να αρπάξει τους θεατές του Step Up 3D (2010), που δεν πρόλαβε να εμφανιστεί ακόμη. Αναμνηστικό των χορευτικών τύπου Fame και λοιπών εφηβικών περασμένων δεκαετιών τόσο στο styling όσο και στο στόρι, τούτο το πανηγύρι κλισέ, μελούρας και προβλεψιμότητας, σε παγιδεύει στο αίσθημα οικειότητας που σου δημιουργεί όλη η φιλμογραφία της πρωινομεσημεριανής σαββατιάτικης τηλεοπτικής ζώνης και σου σερβίρει μισοψημένο τριδιάστατο εφέ για να παρουσιάσει όχι ιδιαίτερα καλοσκηνοθετημένα, ούτε ιδιαίτερα πρωτότυπα χορογραφημένα χορευτικά και να σου αρπάξει το χαρτζιλίκι πριν σε στείλει σπίτι με το αίσθημα ενός κενού απ’ αυτά που σου είχε υποσχεθεί, μια απογοήτευση γι’ αυτά που θα μπορούσε να πετύχει, αλλά και μια απρόσμενη νοσταλγία για όλα τ’ άλλα που σου έχει στο μεταξύ θυμίσει. Όπως καταλαβαίνεις, όμως, η παραγωγή έπρεπε να βγάλει τα έξοδα του κόστους της, οπότε δεν είχε επιλογή παρά να σου πουλήσει λαπά για ριζότο. Γιατί σε τέτοιες δουλειές ακόμα και η φτήνια, κοστίζει.Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΣΤΟΡ HOLLYWOOD 3D
Σταδίου 28 (είσοδος από στοά Κοραή) (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3310820.
Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40 αθηνόραμαΧΑΡΤΗΣ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Τετ.: 17.30/ 19.45/ 22.00/ 00.15
VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Τετ.: 17.00/ 19.00/ 21.15/ 23.30/ 01.30
ΓΛΥΦΑΔΑ -ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΒΑΡΚΙΖΑ 1
Θάσου 22, Βάρκιζα, 2108973926.
Τετ.: 21.00/ 23.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τετ.: 18.00/ 20.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Τετ.: 18.00/ 20.00
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000Τηλ. Κρατ. 2106786000..
Τετ.: 18.30/ 20.50/ 23.10
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Τετ.: 17.15/ 19.30/ 21.45/ 00.00
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Τετ.: 18.40/ 20.50/ 23.10
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Τετ.: 17.00/ 19.10/ 21.20/ 23.30
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Ζησιμοπούλου 7 & Α. Μεταξά, Γλυφάδα, 211-211-2222, 210-8983238.
Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30
Written by
verbal
in
Trailers
The Last Airbender (2010): Clip φιλόδοξης αποτυχίας

The Last Airbender - MTV Movie Awards Clip

The Last Airbender - TV spot #4
Το αποκορύφωμα μιας σειράς κακόγουστων ενσταντανέ κλιμακούμενης παιδαριώδους αφέλειας καμουφλαρισμένης με ψαρωτικές δηθενιές επιβλητικότητας, αποκάλυψε στα προχθεσινά βραβεία του MTV η Paramount, στη μορφή ενός clip της ταινίας που φαίνεται πώς θ’ αποδειχθεί η πιο φιλόδοξη κι η πιο βαβουριάρικη αποτυχία της πτωτικής πορείας του M. Night Shyamalan. Που αφού βαρέθηκε να τρώει τη μούρη του σε κριτικές και ταμειακές αποτυχίες, προσπαθώντας να αφηγηθεί ενήλικες ιστορίες με εσάνς μπαρόκ παραμυθιού, είπε να γυρίσει στις μικρότερες ηλικίες, γυρίζοντας κάτι που η προώθηση προωθεί ως οικογενειακή περιπέτεια, δίχως όμως να έχει κάτι να δείξει για τα μέλη της οικογένειας που έχουν τελειώσει την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Δημογραφικό που αποτελούσε άλλωστε και το κύριο κοινό που στόχευε η σειρά κινουμένων σχεδίων του Nickelodeon, στην οποία και βασίστηκε η ταινία, πρώτη από μια προγραμματισμένη τριλογία που συμπαράγει το κινηματογραφικό παρακλάδι του καλωδιακού καναλιού, που ανήκει στις δυνάμεις του δικτύου του MTV, που ανήκει στη Viacom, που έχει και την Paramount κι όλοι μαζί κάνουν την ωραία παρέα που φέρνει στην μεγάλη οθόνη την ιστορία του Aang, του υπεραιωνόβιου δωδεκάχρονου, που εκτός από χαβαλετζής πιτσιρικάς με έφεση στη λούφα, είναι και η τελευταία μετενσάρκωση του Avatar. Τουτέστιν, η ανθρώπινη μορφή του πνεύματος του πλανήτη, που εκτός απ’ το χάρισμα να χειραγωγεί τα τέσσερα θεμελιώδη στοιχεία της φύσης, έχει και την αποστολή να φροντίζει ώστε να ζουν ειρηνικά οι υπόλοιποι άνθρωποι, που είναι χωρισμένοι σε τέσσερις φυλές, με την κάθε μία να μπορεί να χειραγωγεί από ένα στοιχείο.
Αλί, όμως, το έθνος της φωτιάς έχει ανάψει, κι η επέλαση του στρατού του, κοντεύει να πνίξει στη στάχτη όλον αυτόν τον μυθολογικό κόσμο, που αντλεί στοιχεία καθολικά και αποκλειστικά απ’ τις ανατολίτικες φιλοσοφίες, επιστήμες και κοσμοθεωρίες, σ’ ένα μείγμα που ανακάτευε στιλ κι επιρροές από anime και αμερικάνικο cartoon, για να φτιάξει την αισθητική που το είχε κάνει μια απ’ τις πιο δημοφιλείς και πολυβραβευμένες σειρές κινουμένων σχεδίων στην τηλεοπτική εποχή της. Αισθητική που δεν φαίνεται να είχε και μεγάλη σημασία ούτε για τον Shyamalan, ούτε βέβαια για την Paramount, που βρήκε ευκαιρία να μπάσει στις αίθουσες ένα ήδη εδραιωμένο franchise με αφοσιωμένο fan base, το οποίο όμως φρόντισε να εξοργίσει, ξεπλένοντας την κιτρινίλα απ’ το δέρμα των πρωταγωνιστών, για να ηρεμήσει τα ξενοφοβικά ματάκια με αμερικανόφατσες, ως πιο οικείες και λιγότερο απωθητικές. Και fan base το οποίο θα φροντίσει να ταλαιπωρήσει κιόλας, αφού η εταιρεία θα προσπαθήσει να βγάλει κι εκείνο το ξύγκι απ’ τη μύγα που κυνήγησε και το Clash of the Titans (2010) με την τρισδιαστατοποίηση της ταινίας κατόπιν εορτής, βάζοντας άλλη μια χαρακιά στην εξευτέλιση ενός format, που πέρσι περίμεναν τα στούντιο ως Μεσσία και φέτος μεταχειρίζονται σα νταβατζήδες.

Δημογραφικό που αποτελούσε άλλωστε και το κύριο κοινό που στόχευε η σειρά κινουμένων σχεδίων του Nickelodeon, στην οποία και βασίστηκε η ταινία, πρώτη από μια προγραμματισμένη τριλογία που συμπαράγει το κινηματογραφικό παρακλάδι του καλωδιακού καναλιού, που ανήκει στις δυνάμεις του δικτύου του MTV, που ανήκει στη Viacom, που έχει και την Paramount κι όλοι μαζί κάνουν την ωραία παρέα που φέρνει στην μεγάλη οθόνη την ιστορία του Aang, του υπεραιωνόβιου δωδεκάχρονου, που εκτός από χαβαλετζής πιτσιρικάς με έφεση στη λούφα, είναι και η τελευταία μετενσάρκωση του Avatar. Τουτέστιν, η ανθρώπινη μορφή του πνεύματος του πλανήτη, που εκτός απ’ το χάρισμα να χειραγωγεί τα τέσσερα θεμελιώδη στοιχεία της φύσης, έχει και την αποστολή να φροντίζει ώστε να ζουν ειρηνικά οι υπόλοιποι άνθρωποι, που είναι χωρισμένοι σε τέσσερις φυλές, με την κάθε μία να μπορεί να χειραγωγεί από ένα στοιχείο.
Αλί, όμως, το έθνος της φωτιάς έχει ανάψει, κι η επέλαση του στρατού του, κοντεύει να πνίξει στη στάχτη όλον αυτόν τον μυθολογικό κόσμο, που αντλεί στοιχεία καθολικά και αποκλειστικά απ’ τις ανατολίτικες φιλοσοφίες, επιστήμες και κοσμοθεωρίες, σ’ ένα μείγμα που ανακάτευε στιλ κι επιρροές από anime και αμερικάνικο cartoon, για να φτιάξει την αισθητική που το είχε κάνει μια απ’ τις πιο δημοφιλείς και πολυβραβευμένες σειρές κινουμένων σχεδίων στην τηλεοπτική εποχή της. Αισθητική που δεν φαίνεται να είχε και μεγάλη σημασία ούτε για τον Shyamalan, ούτε βέβαια για την Paramount, που βρήκε ευκαιρία να μπάσει στις αίθουσες ένα ήδη εδραιωμένο franchise με αφοσιωμένο fan base, το οποίο όμως φρόντισε να εξοργίσει, ξεπλένοντας την κιτρινίλα απ’ το δέρμα των πρωταγωνιστών, για να ηρεμήσει τα ξενοφοβικά ματάκια με αμερικανόφατσες, ως πιο οικείες και λιγότερο απωθητικές. Και fan base το οποίο θα φροντίσει να ταλαιπωρήσει κιόλας, αφού η εταιρεία θα προσπαθήσει να βγάλει κι εκείνο το ξύγκι απ’ τη μύγα που κυνήγησε και το Clash of the Titans (2010) με την τρισδιαστατοποίηση της ταινίας κατόπιν εορτής, βάζοντας άλλη μια χαρακιά στην εξευτέλιση ενός format, που πέρσι περίμεναν τα στούντιο ως Μεσσία και φέτος μεταχειρίζονται σα νταβατζήδες.

Previously on Movies for the Masses: Toy Story 3 (2010): Οι νέες φατσούλες
Written by
cheaptalk
in
Trailers
Toy Story 3 (2010): Οι νέες φατσούλες

Toy Story 3 - 'New Faces' featurette

Toy Story 3 - 'Groovin with Ken' clip
Για τις πιο τολμηρές προβλέψεις, από τις προβολές του στη ShoWest και μετά, το τρίτο Toy Story πάει για Oscar® (και όχι απλά κινούμενου). Χωρίς να έχεις δει τη ταινία και με μια μόνο ματιά στις πρόσφατες αμερικάνικες ταμειακές λίστες, προβλέπεις και μόνος σου ότι το Tron Legacy (2010) μπορεί και να έχει κάπως κάποιες πιθανότητες να περάσει τα παιχνιδάκια της Pixar στον απολογισμό του μποξόφη για τη χρονιά, αλλά το πιο πιθανό είναι, με τη βοήθεια και του τσιμπήματος στα S3D εισιτήρια, να βρεθούν τα ατρόμητα παιχνιδάκια κάπου ανάμεσα στο Shrek 2 (2004) και στο Finding Nemo (2003), στη τριάδα των εμπορικότερων κινούμενων των εποχών και στη κορυφή της φετινής χρονιάς, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Με το φιλμ να ανοίγει σε δυο βδομάδες και έναν κάποιο παροξυσμό για τα εισιτήρια να έχει ήδη αρχίσει, η Disney ολοκληρώνει σιγά σιγά τη προώθηση που είχε ξεκινήσει, παραδοσιακά για τη Pixar, με τις προβολές του Up (2009), προώθηση το ίδιο παραδοσιακά πλούσια και σε αποσπάσματα από τη παραγωγή και σε ανεξάρτητο υλικό, προώθηση που επικεντρώνεται πια στους νέους χαρακτήρες για να ολοκληρώσει εικόνα και γούτσου γούτσου και μεγάλων φιλοδοξιών. Από το κλιπ του Ken που (προβάλλονταν ιδιωτικά αρκετό καιρό και) βγήκε στη δημοσιότητα τη προηγούμενη βδομάδα, το κυριότερο (εκτός από τη κυριότητα και του χαρακτήρα) που κρατάς είναι η φανερή.. εκτέλεσή του από τη Mattel, που κάποτε προστάτευε τις Barbie της αρκετά για να απαγορεύει ρητά να εμφανιστούν στο Toy Story (1995). Από το κλιπ με τα υπόλοιπα κουκλάκια, σημαντικότερη είναι αυτή η αθανασία τους που ποτίζει τις περιγραφές, αθανασία που περιμένει βέβαια τις πιο προσεγμένες δουλειές, και αθανασία που γεννάει δολάρια όσο.. ζει, όπως ξέρει καλά το studio του πόντικα (που για παράδειγμα έβγαλε μακροπρόθεσμα περισσότερα από το μιούζικαλ του Βασιλιά των Λονταριών (1994), παρά από την εκμετάλλευση του φιλμ).

Με το φιλμ να ανοίγει σε δυο βδομάδες και έναν κάποιο παροξυσμό για τα εισιτήρια να έχει ήδη αρχίσει, η Disney ολοκληρώνει σιγά σιγά τη προώθηση που είχε ξεκινήσει, παραδοσιακά για τη Pixar, με τις προβολές του Up (2009), προώθηση το ίδιο παραδοσιακά πλούσια και σε αποσπάσματα από τη παραγωγή και σε ανεξάρτητο υλικό, προώθηση που επικεντρώνεται πια στους νέους χαρακτήρες για να ολοκληρώσει εικόνα και γούτσου γούτσου και μεγάλων φιλοδοξιών. Από το κλιπ του Ken που (προβάλλονταν ιδιωτικά αρκετό καιρό και) βγήκε στη δημοσιότητα τη προηγούμενη βδομάδα, το κυριότερο (εκτός από τη κυριότητα και του χαρακτήρα) που κρατάς είναι η φανερή.. εκτέλεσή του από τη Mattel, που κάποτε προστάτευε τις Barbie της αρκετά για να απαγορεύει ρητά να εμφανιστούν στο Toy Story (1995). Από το κλιπ με τα υπόλοιπα κουκλάκια, σημαντικότερη είναι αυτή η αθανασία τους που ποτίζει τις περιγραφές, αθανασία που περιμένει βέβαια τις πιο προσεγμένες δουλειές, και αθανασία που γεννάει δολάρια όσο.. ζει, όπως ξέρει καλά το studio του πόντικα (που για παράδειγμα έβγαλε μακροπρόθεσμα περισσότερα από το μιούζικαλ του Βασιλιά των Λονταριών (1994), παρά από την εκμετάλλευση του φιλμ).

Previously on Movies for the Masses: Dinner for Schmucks (2010): Trailer ηλιθίων
Written by
cheaptalk
in
Features
2010 MTV Movie Awards: Ο κώλος ξαναεκδικείται

Χάρη στον Les Grossman, κατά κόσμο Tom Cruise, τα πιο λαμπυρίζοντα λιγδιάρικα κινηματογραφικά βραβεία βρήκαν τα ξημερώματα στο Gibson Amphitheatre του LA ένα κάποιο mojo, κάποια παπάκια για να κολυμπήσουν στον ωκεανό απέθαντων οιστρογόνων στον οποίο έχει μεταμορφωθεί τα τελευταία χρόνια το MTV, κατά κόσμο Twilight TV πια. Στον Grossman να σκυλοβρίζει (στο ζέσταμα για τη τελετή) την ιδέα του Robert Pattinson να λούσει το μαλλί του, τα 2010 MTV Movie Awards πρόσθεσαν τον ακόμα φανταστικό κώλο της Jennifer Lopez, αρκετές δόσεις από Hangover (2009), και τον "πιο πολύτιμο performer" της περσινής τηλεοπτικής σεζόν, Aziz Ansari, ώστε να περάσουν στα ψιλά ακόμα και τα παραδοσιακά γκέικα φιλιά, ανάμεσα σε Sandra Bullock & Scarlett Johansson και Jonah Hill & Russell Brand. Στα ακόμα ψιλότερα πέρασαν οι παραλήπτες των χρυσών ποπκόρν, που είχαν ουσιαστικά προαναγγελθεί από πέρσι και χωρίς πλάκα.
Γενικότερα, και μόνο το ότι παίζουν τόσα χρόνια στις Μάζες ανάμεσα στα Όσκαρ και τις Κάνες, αρκεί για να δείξει ότι τα βραβεία του κάποτε μουσικού καναλιού ήταν και κάποτε σημαντικά για τη βιομηχανία, ένα ιδιότυπο Audience Choice, μια αναγνώριση πως στις αίθουσες υπάρχει και το καλοκαίρι εκτός από το χειμώνα. Για χάρη όμως του franchise των μανιοκαταθλιπτικών αμοιβάδων, τα "βραβεία" σνόμπαραν πέρσι τη μεγαλύτερη ταινία της δεκαετίας και φέτος την εμπορικότερή της, μέγεθος σε τέτοιες παραβλέψεις δεν υφίσταται για να μετρηθεί, το πανηγύρι έχει πανηγυρικά αυτοακυρωθεί και δικαιολογία δεν υπάρχει. Τόσα χρόνια το συγκεκριμένο δίκτυο πλημμυρίζει στις λυκόφωτες ειδήσεις, ειδήσεις που κάθε φορά αφιερώνουν το μισό τους κείμενο στο να.. αναπολούν όλες τις αντίστοιχες προηγούμενες που παρουσιάστηκαν με κάποιου είδους πρωτιά (αυτή της εγκεφαλικής μαύρης τρύπας, προφανώς), μιλάμε τελικά για επιλογές πολύ συνειδητές και όχι για κάποιου είδους προσαρμογή στις απαιτήσεις των περιστάσεων. Ακόμα και τις κατηγορίες των κινηματογραφικών βραβείων του, το καλωδιακό κανάλι φαίνεται πλέον να τις προσαρμόζει για περισσότερα καθυστερημένα τσιρίγματα, φέτος προέκυψε μια Global Superstar όπου μπορούσες να διαλέξεις να ψηφίσεις ανάμεσα σε.. όλο το καστ του New Moon (2009) περίπου.
Η πιο συγκινητική στιγμή της βραδιάς των χλωμών προσώπων υπόσχονταν να είναι αυτή που η Katy Perry θα τραγούδαγε το California Gurls γυμνή, αλλά έμεινε στα λόγια και σε κάτι ημιδιαφανές για το κόκκινο χαλί, και έτσι τα χαρτομάντιλα βγήκαν, λέει, για τη Bullock (Generation Award) όσο περιέγραφε τα βάσανα της κυτταρίτιδας και για τον Ken Jeong (Best WTF Moment) που θυμήθηκε τη μάχη της γυναίκας του με τον καρκίνο του μαστού, μια στιγμή (η δεύτερη) βαθιά ανθρώπινη μεν αλλά ίσως και χαρακτηριστική των συνειρμών που προκαλεί στον καθένα πια η θέα ενός φρεσκοψημένου καλαμποκοβραβείου.

Γενικότερα, και μόνο το ότι παίζουν τόσα χρόνια στις Μάζες ανάμεσα στα Όσκαρ και τις Κάνες, αρκεί για να δείξει ότι τα βραβεία του κάποτε μουσικού καναλιού ήταν και κάποτε σημαντικά για τη βιομηχανία, ένα ιδιότυπο Audience Choice, μια αναγνώριση πως στις αίθουσες υπάρχει και το καλοκαίρι εκτός από το χειμώνα. Για χάρη όμως του franchise των μανιοκαταθλιπτικών αμοιβάδων, τα "βραβεία" σνόμπαραν πέρσι τη μεγαλύτερη ταινία της δεκαετίας και φέτος την εμπορικότερή της, μέγεθος σε τέτοιες παραβλέψεις δεν υφίσταται για να μετρηθεί, το πανηγύρι έχει πανηγυρικά αυτοακυρωθεί και δικαιολογία δεν υπάρχει. Τόσα χρόνια το συγκεκριμένο δίκτυο πλημμυρίζει στις λυκόφωτες ειδήσεις, ειδήσεις που κάθε φορά αφιερώνουν το μισό τους κείμενο στο να.. αναπολούν όλες τις αντίστοιχες προηγούμενες που παρουσιάστηκαν με κάποιου είδους πρωτιά (αυτή της εγκεφαλικής μαύρης τρύπας, προφανώς), μιλάμε τελικά για επιλογές πολύ συνειδητές και όχι για κάποιου είδους προσαρμογή στις απαιτήσεις των περιστάσεων. Ακόμα και τις κατηγορίες των κινηματογραφικών βραβείων του, το καλωδιακό κανάλι φαίνεται πλέον να τις προσαρμόζει για περισσότερα καθυστερημένα τσιρίγματα, φέτος προέκυψε μια Global Superstar όπου μπορούσες να διαλέξεις να ψηφίσεις ανάμεσα σε.. όλο το καστ του New Moon (2009) περίπου.
Η πιο συγκινητική στιγμή της βραδιάς των χλωμών προσώπων υπόσχονταν να είναι αυτή που η Katy Perry θα τραγούδαγε το California Gurls γυμνή, αλλά έμεινε στα λόγια και σε κάτι ημιδιαφανές για το κόκκινο χαλί, και έτσι τα χαρτομάντιλα βγήκαν, λέει, για τη Bullock (Generation Award) όσο περιέγραφε τα βάσανα της κυτταρίτιδας και για τον Ken Jeong (Best WTF Moment) που θυμήθηκε τη μάχη της γυναίκας του με τον καρκίνο του μαστού, μια στιγμή (η δεύτερη) βαθιά ανθρώπινη μεν αλλά ίσως και χαρακτηριστική των συνειρμών που προκαλεί στον καθένα πια η θέα ενός φρεσκοψημένου καλαμποκοβραβείου.

Previously on Movies for the Masses: Κάνες 2010: Τα βραβεία
2/5
1.5/5