Written by
cheaptalk
in
Reviews
The Good, The Bad, The Weird (2008)
Ο Καλός, ο Κακός και ο Περίεργος / Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom

Σκηνοθεσία: Kim Ji-woon
Σενάριο: Kim Ji-woon, Kim Min-suk
Παίζουν: Song Kang-ho, Lee Byung-hun, Jung Woo-sung
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΡΙΒΙΕΡΑ
Βαλτετσίου 46, Εξάρχεια, 210-3837716, 210-3844827.
Πεμ. - Τετ.: 20.40/ 23.00 αθηνόραμα Χάρτης
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΝΕΣΙΣ (Θερινός)
Λ. Κηφισίας 14, Αμπελόκηποι, 210-3833527.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.05 αθηνόραμα Χάρτης
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ
Παπαδιαμάντη 12, Κηφισιά, 210-8019687.
Πεμ. - Κυρ.: 22.50 αθηνόραμα Χάρτης
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.15/ 22.45/ 01.15
ΔΡΟΣΙΑ - ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΚΑΣΤΑΛΙΑ
Χρ. Σμύρνης 1, Αγ. Στέφανος, 210-8144384.
Δευτ. - Τετ.: 20.45/ 23.00

Σκηνοθεσία: Kim Ji-woon
Σενάριο: Kim Ji-woon, Kim Min-suk
Παίζουν: Song Kang-ho, Lee Byung-hun, Jung Woo-sung
Δες/Κρύψε το trailer
Το 1930 στη Μαντζουρία, και με τους Ιάπωνες να κατέχουν και τη πατρίδα τους τη Κορέα, ένας ασαφής καλός, ένας καλός κακός, κι ένας περίεργος από άλλο πλανήτη, κυνηγάνε χάρτη και στη συνέχεια το θησαυρό του. Τους ακολουθούν ληστές, έμποροι, στρατιώτες, επαναστάτες, Κινέζοι, Γιαπωνέζοι, και ο νεροχύτης της κουζίνας.
Παλαβό ερωτικό γράμμα τόσο στο Καλό τον Κακό και τον Άσχημο (1966) όσο και στον Ένα Τρελό Τρελό Τρελό Κόσμο (1963), ο Καλός, ο Κακός και ο Περίεργος (2008) ανήκουν σε αυτό το είδος των ταινιών που όλος ο πλανήτης έχει ξεχάσει πια πως να φτιάχνει, ένα περήφανα αυτοχαρακτηριζόμενο οριεντάλ γουέστερν που ξαναφέρνει στη μεγάλη οθόνη όλα αυτά τα στοιχεία που όρισαν αυτό που λέγαμε θέαμα μεγάλης οθόνης στον προηγούμενο αιώνα. Σκορπίζοντας χαρακτήρες γύρω από τα τεράστια σετ του, ο Kim Jee-woon σκορπίζει και στην έρημο που τα περιβάλλει κάθε υποψία σοβαρής πλοκής, καταφέρνοντας έτσι και να κρατήσει αμείωτο το ρυθμό ανάμεσα στις τρεις μεγάλες σκηνές δράσης του αλλά και να απαλλαγεί από τον εκβιασμό του μελοδράματος που πνίγει (ειδικά) τη mainstream ασιατική παραγωγή. Βέβαια, δε γλυτώνει την σκηνή με στρουμπουλά παιδάκια, μάλλον υποχρεωτική από το νόμο που επιβάλλει και στις αίθουσες να παίζουν κορεάτικες δημιουργίες, όμως κι αυτή ζωγραφίζεται σα σχιστομάτικη εκδοχή του South Park. Και, ξεκινώντας από τους ήρωες, ένα φρεσκοξυρισμένο Clint Eastwood, έναν λιγδιάρη εμοπάνκ Zac Efron κι έναν John Belushi από τους εφιάλτες του Spielberg, είναι τελικά αυτό το χωρίς ανάσα άλεσμα επιρροών από οπουδήποτε και οποτεδήποτε, που ανεβάζει τη ταινία ένα σκαλοπάτι παραπάνω κι από οτιδήποτε δε θα τολμούσε να σκεφτεί να στήσει ούτε ο Tarantino.
Ο Kim εκμεταλλεύεται την απέραντη έκταση της ερήμου Γκόμπι για πραγματικά πανοραμικά πλάνα και εκεί εγκαταλείπει και οποιαδήποτε οπτική σύμβαση του Leone ειδικά και των γουέστερν γενικά (εξαιρετικά κοντινά πλάνα, κάμερα που να ακολουθεί τον ήρωα, αστραπιαία ξεκαθαρίσματα) για κάτι σε Mad Max (1979) κυνηγητό, συνεχίζοντας να χώνει, όπως και σε όλη τη διάρκεια, κάμερες μέσα στη δράση, για να βλέπεις κομπάρσους και πρωταγωνιστές να σπάνε κυριολεκτικά τα κόκκαλά τους. Οι ντίσκο ρυθμοί στην υπόκρουση, σημαντικότατοι στο να δίνουν τον τόνο όσο και στα τρέιλερ, δεν έχουν φυσικά καμιά σχέση με Morricone αλλά έχουν συνειδητά κάθε σχέση με ότι κάνανε και τα σπαγγέτι δεκαετίες πριν, με τη ποπ παραβίαση και την αλαφρή ειρωνεία των κανόνων του γουέστερν. Και όσο περισσότερο κοιτάς, βλέπεις βέβαια και κάτι ασυνέπειες απίθανες όσο οι ίδιοι Τούρκοι να σκοτώνονται καμιά 80αριά φορές στον Παπαφλέσσα (1971), αλλά βλέπεις κι ένα σταθερό, επικό, απρόβλεπτο και παραληρηματικά παραφρονημένο όραμα που επέζησε όλων των δυσκολιών στα γυρίσματα για να παραδώσει τελικά τη γιγαντοπαραγωγή που έβγαλε τον εγχώριό της κινηματογράφο από τη κρίση πέρσι, έστω και μέσα από σφοδρά αμφιλεγόμενη κριτική υποδοχή ακόμα κι εκεί.
Παλαβό ερωτικό γράμμα τόσο στο Καλό τον Κακό και τον Άσχημο (1966) όσο και στον Ένα Τρελό Τρελό Τρελό Κόσμο (1963), ο Καλός, ο Κακός και ο Περίεργος (2008) ανήκουν σε αυτό το είδος των ταινιών που όλος ο πλανήτης έχει ξεχάσει πια πως να φτιάχνει, ένα περήφανα αυτοχαρακτηριζόμενο οριεντάλ γουέστερν που ξαναφέρνει στη μεγάλη οθόνη όλα αυτά τα στοιχεία που όρισαν αυτό που λέγαμε θέαμα μεγάλης οθόνης στον προηγούμενο αιώνα. Σκορπίζοντας χαρακτήρες γύρω από τα τεράστια σετ του, ο Kim Jee-woon σκορπίζει και στην έρημο που τα περιβάλλει κάθε υποψία σοβαρής πλοκής, καταφέρνοντας έτσι και να κρατήσει αμείωτο το ρυθμό ανάμεσα στις τρεις μεγάλες σκηνές δράσης του αλλά και να απαλλαγεί από τον εκβιασμό του μελοδράματος που πνίγει (ειδικά) τη mainstream ασιατική παραγωγή. Βέβαια, δε γλυτώνει την σκηνή με στρουμπουλά παιδάκια, μάλλον υποχρεωτική από το νόμο που επιβάλλει και στις αίθουσες να παίζουν κορεάτικες δημιουργίες, όμως κι αυτή ζωγραφίζεται σα σχιστομάτικη εκδοχή του South Park. Και, ξεκινώντας από τους ήρωες, ένα φρεσκοξυρισμένο Clint Eastwood, έναν λιγδιάρη εμοπάνκ Zac Efron κι έναν John Belushi από τους εφιάλτες του Spielberg, είναι τελικά αυτό το χωρίς ανάσα άλεσμα επιρροών από οπουδήποτε και οποτεδήποτε, που ανεβάζει τη ταινία ένα σκαλοπάτι παραπάνω κι από οτιδήποτε δε θα τολμούσε να σκεφτεί να στήσει ούτε ο Tarantino.Ο Kim εκμεταλλεύεται την απέραντη έκταση της ερήμου Γκόμπι για πραγματικά πανοραμικά πλάνα και εκεί εγκαταλείπει και οποιαδήποτε οπτική σύμβαση του Leone ειδικά και των γουέστερν γενικά (εξαιρετικά κοντινά πλάνα, κάμερα που να ακολουθεί τον ήρωα, αστραπιαία ξεκαθαρίσματα) για κάτι σε Mad Max (1979) κυνηγητό, συνεχίζοντας να χώνει, όπως και σε όλη τη διάρκεια, κάμερες μέσα στη δράση, για να βλέπεις κομπάρσους και πρωταγωνιστές να σπάνε κυριολεκτικά τα κόκκαλά τους. Οι ντίσκο ρυθμοί στην υπόκρουση, σημαντικότατοι στο να δίνουν τον τόνο όσο και στα τρέιλερ, δεν έχουν φυσικά καμιά σχέση με Morricone αλλά έχουν συνειδητά κάθε σχέση με ότι κάνανε και τα σπαγγέτι δεκαετίες πριν, με τη ποπ παραβίαση και την αλαφρή ειρωνεία των κανόνων του γουέστερν. Και όσο περισσότερο κοιτάς, βλέπεις βέβαια και κάτι ασυνέπειες απίθανες όσο οι ίδιοι Τούρκοι να σκοτώνονται καμιά 80αριά φορές στον Παπαφλέσσα (1971), αλλά βλέπεις κι ένα σταθερό, επικό, απρόβλεπτο και παραληρηματικά παραφρονημένο όραμα που επέζησε όλων των δυσκολιών στα γυρίσματα για να παραδώσει τελικά τη γιγαντοπαραγωγή που έβγαλε τον εγχώριό της κινηματογράφο από τη κρίση πέρσι, έστω και μέσα από σφοδρά αμφιλεγόμενη κριτική υποδοχή ακόμα κι εκεί.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΡΙΒΙΕΡΑ
Βαλτετσίου 46, Εξάρχεια, 210-3837716, 210-3844827.
Πεμ. - Τετ.: 20.40/ 23.00 αθηνόραμα Χάρτης
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΝΕΣΙΣ (Θερινός)
Λ. Κηφισίας 14, Αμπελόκηποι, 210-3833527.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.05 αθηνόραμα Χάρτης
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ
Παπαδιαμάντη 12, Κηφισιά, 210-8019687.
Πεμ. - Κυρ.: 22.50 αθηνόραμα Χάρτης
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.15/ 22.45/ 01.15
ΔΡΟΣΙΑ - ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΚΑΣΤΑΛΙΑ
Χρ. Σμύρνης 1, Αγ. Στέφανος, 210-8144384.
Δευτ. - Τετ.: 20.45/ 23.00
Also on Movies for the Masses: Cannes gala trailer, Kim Ji-woon interview
Written by
cheaptalk
in
Reviews
Ghosts of Girlfriends Past (2009)
Τα Φαντάσματα των Πρώην

Σκηνοθεσία: Mark Waters
Σενάριο: Jon Lucas & Scott Moore
Παίζουν: Matthew McConaughey, Ghosts of Girlfriends Past
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΧΛΟΗ
Κασαβέτη 17, Κηφισιά, 210-8011500.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.30/ 21.45/ 00.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30. Παρ., Σάβ. & 00.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.00/ 23.15/ 01.30. Σάβ., Κυρ. & 16.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.15/ 22.30/ 00.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.30/ 21.45/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 15.00
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ EMPORIKI BANK
Πάρκο Φλοίσβου Π. Φαλήρου (πλησίον Μαρίνας), 210-9821256.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΣΠΟΡΤΙΓΚ
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 4
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΜΙΚΟ
Επιδαύρου & Ανδρούτσου 20, Χαλάνδρι, 210-6815532, 2106826372.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΘΗΣΕΙΟ - ΠΛΑΚΑ
CINE PARIS EMPORIKI BANK
Κυδαθηναίων 22, Πλάκα, 210-3222071, 210-3248057.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.10
ΓΑΛΑΤΣΙ
ΑΤΤΙΚΟΝ ΑΛΣΟΣ SUZUKI
Στο Αττικόν Άλσος (Περιφερειακός Πολυγώνου-Γαλατσίου), 210-6997755, 210-6997788.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΨΥΧΙΚΟ - ΦΙΛΟΘΕΗ
ΦΙΛΟΘΕΗ
Πλ. Δροσοπούλου, Φιλοθέη, 210-6833398.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΖΩΓΡΑΦΟΥ
ΑΛΕΚΑ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) (ΘΕΡΙΝΟΣ)
3ης Ορ. Ταξιαρχίας, Ζωγράφου, 210-7773608.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 (ΘΕΡΙΝΟΣ)
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 21.10/ 23.20
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.10/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 14.40/ 16.50
ΔΑΦΝΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Κύπρου 68 & Δωδεκανήσου, Αργυρούπολη, 210-9922098.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.00
ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ
VILLAGE COOL ΤΥΜΒΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παραλία Μαραθώνα, 2294055566. 6977500030.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 21.00/ 23.10. Σάβ., Κυρ. & 14.20/ 16.30
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 19.45/ 21.45/ 23.45
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 22.45
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 19.45/ 21.45/ 23.45
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (Θερινός)
Πατησίων 140210-8259975, 210-8215327.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 22.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 19.45/ 22.15/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 15.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.15
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 21.30/ 23.40
ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
VILLAGE COOL MARIEL
Λ. Μαρκοπούλου 39, Πόρτο Ράφτη, 22990/71335.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40/ 00.50. Σάβ., Κυρ. & 15.50. Τετ. μόνο στις 18.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Τετ.: 20.20/ 22.40/ 00.50
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.10/ 23.20
ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΡΚΑΔΙΑ
Καραολή Δημητρίου 36 & Φορμίωνος 222, Πάρκο Ν. Ελβετίας, Βύρωνας, 210-7661166, 210-7661226.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ EMPORIKI BANK
Αγ. Ιωάννου 2, Αγ. Παρασκευή, 210-6010561, 210-6010497.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00

Σκηνοθεσία: Mark Waters
Σενάριο: Jon Lucas & Scott Moore
Παίζουν: Matthew McConaughey, Ghosts of Girlfriends Past
Δες/Κρύψε το trailer
Φωτογράφος που συνηθίζει να πηδάει τη νυν μοντέλα του όσο χωρίζει ταυτόχρονα με τις προηγούμενες τρεις, πάει στο γάμο του αδερφού του γιατί του 'χει ξεφύγει μια από τις παράνυφες, όμως εκεί έρχονται να τον βρουν κάτι φαντάσματα με σκοπό να τον πείσουν ότι ο γυναικείος κόσμος είναι ο αληθινός.
Σε σταθερή πορεία αποβλάκωσης στα 00s, τόσο που άμα σκεφτείς ότι έπαιξε και σε ένα Amistad (1997) αποβλακώνεσαι κι εσύ, ο Matthew McConaughey συμμετέχει στη πρώτη ημι-αξιοπρεπή ξανθομπαστεριά του, παίζοντας (έκπληξη!) το κακό παιδί που κάνει να αισθάνεται μειονεκτικά όποια δε τον έχει πάρει και όλες να πιστεύουν κατά βάθος ότι θα τον αποσύρουν από την αγορά (και όχι με επίθεση με σκουριασμένη τανάλια στα ευαίσθητα σημεία του, φυσικά). Μεγάλο πλεονέκτημα των Φαντασμάτων των Πρώην (2009) και τελικά βέβαια η πτώση τους, είναι η σχιζοφρενική επιμονή τους όχι μόνο στο να παρουσιάσουν αλλά και κάπου να δικαιολογήσουν τη μόνη λογική αντιμετώπιση οποιουδήποτε θηλυκού από αρσενικό, προτού περάσουν στην υποχρεωτική διδαχή πως άμα περνάς καλά μόνος σου χρειάζεσαι γιατρό ή έστω ειδικευμένη (και πρόθυμη, υπό προϋποθέσεις) νοσοκόμα.
Ακόμα πλεονεκτικότερα, με φημολογούμενο πρότυπό του τον θρυλικό Bob Evans, o Michael Douglas περνάει, σα μέντορας - φάντασμα, για να πει απόλυτες ατάκες ("Υou don't want to be anybody's first kiss. Or last kiss.") και να δώσει βάρος και αξιοπρέπεια σε όσα, συνήθως γλοιώδη, ξεστομίζει ο χαρακτήρας του McConaughey. Και όσο οι άντρες είναι άντρες και οι τσούλες είναι τσούλες, η ταινία είναι η πιο ασφαλής για ευαίσθητα ακροατήρια από όλες τις "ρομαντικές" "κωμωδίες" των τελευταίων χρόνων. Και το πέρασμα στα εμετικά, ο σκηνοθέτης των Mean Girls (2004) και οι σεναριογράφοι των Χριστουγέννων στα Τέσσερα (2008), το κάνουν ανώδυνο αρκετά εφευρετικά και επίγνωστα, ακόμα και με ευθεία προειδοποίηση ότι ακολουθεί μοντάζ στο ρυθμό του Time After Time ας πούμε. Και οι όποιοι δανεισμοί από τη κλασική χριστουγεννιάτικη ιστορία του Dickens πραγματικά βοηθάνε την ιστορία να ξεφύγει από τα συνηθισμένα υπερ-φορμουλαϊκά και υπερ-ονειρωξιακά που απαιτεί το κοινό της. Και οι παράνυφες και οι νύφες και οι πεθερές και οι πνευματικές οντότητες, όλες αξίζουν παραπάνω από ένα βλέμμα. Και παρολαυτά, αν πιστεύεις ότι όσο πιο ανθρώπινα φέρεσαι σε μια γκόμενα τότε πετυχαίνεις οτιδήποτε περισσότερο από το να σε λέει και πιο πολύ μαλάκα, απόφυγε τη ταινία σα φάντασμα καμιάς πρώην που σε στοιχειώνει από την ώρα που της άνοιξες πρώτη φορά τη πόρτα για να μη ξεροσταλιάζει στο χαλάκι απέξω.
Σε σταθερή πορεία αποβλάκωσης στα 00s, τόσο που άμα σκεφτείς ότι έπαιξε και σε ένα Amistad (1997) αποβλακώνεσαι κι εσύ, ο Matthew McConaughey συμμετέχει στη πρώτη ημι-αξιοπρεπή ξανθομπαστεριά του, παίζοντας (έκπληξη!) το κακό παιδί που κάνει να αισθάνεται μειονεκτικά όποια δε τον έχει πάρει και όλες να πιστεύουν κατά βάθος ότι θα τον αποσύρουν από την αγορά (και όχι με επίθεση με σκουριασμένη τανάλια στα ευαίσθητα σημεία του, φυσικά). Μεγάλο πλεονέκτημα των Φαντασμάτων των Πρώην (2009) και τελικά βέβαια η πτώση τους, είναι η σχιζοφρενική επιμονή τους όχι μόνο στο να παρουσιάσουν αλλά και κάπου να δικαιολογήσουν τη μόνη λογική αντιμετώπιση οποιουδήποτε θηλυκού από αρσενικό, προτού περάσουν στην υποχρεωτική διδαχή πως άμα περνάς καλά μόνος σου χρειάζεσαι γιατρό ή έστω ειδικευμένη (και πρόθυμη, υπό προϋποθέσεις) νοσοκόμα.Ακόμα πλεονεκτικότερα, με φημολογούμενο πρότυπό του τον θρυλικό Bob Evans, o Michael Douglas περνάει, σα μέντορας - φάντασμα, για να πει απόλυτες ατάκες ("Υou don't want to be anybody's first kiss. Or last kiss.") και να δώσει βάρος και αξιοπρέπεια σε όσα, συνήθως γλοιώδη, ξεστομίζει ο χαρακτήρας του McConaughey. Και όσο οι άντρες είναι άντρες και οι τσούλες είναι τσούλες, η ταινία είναι η πιο ασφαλής για ευαίσθητα ακροατήρια από όλες τις "ρομαντικές" "κωμωδίες" των τελευταίων χρόνων. Και το πέρασμα στα εμετικά, ο σκηνοθέτης των Mean Girls (2004) και οι σεναριογράφοι των Χριστουγέννων στα Τέσσερα (2008), το κάνουν ανώδυνο αρκετά εφευρετικά και επίγνωστα, ακόμα και με ευθεία προειδοποίηση ότι ακολουθεί μοντάζ στο ρυθμό του Time After Time ας πούμε. Και οι όποιοι δανεισμοί από τη κλασική χριστουγεννιάτικη ιστορία του Dickens πραγματικά βοηθάνε την ιστορία να ξεφύγει από τα συνηθισμένα υπερ-φορμουλαϊκά και υπερ-ονειρωξιακά που απαιτεί το κοινό της. Και οι παράνυφες και οι νύφες και οι πεθερές και οι πνευματικές οντότητες, όλες αξίζουν παραπάνω από ένα βλέμμα. Και παρολαυτά, αν πιστεύεις ότι όσο πιο ανθρώπινα φέρεσαι σε μια γκόμενα τότε πετυχαίνεις οτιδήποτε περισσότερο από το να σε λέει και πιο πολύ μαλάκα, απόφυγε τη ταινία σα φάντασμα καμιάς πρώην που σε στοιχειώνει από την ώρα που της άνοιξες πρώτη φορά τη πόρτα για να μη ξεροσταλιάζει στο χαλάκι απέξω.
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΧΛΟΗ
Κασαβέτη 17, Κηφισιά, 210-8011500.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.30/ 21.45/ 00.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30. Παρ., Σάβ. & 00.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.45/ 21.00/ 23.15/ 01.30. Σάβ., Κυρ. & 16.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.15/ 22.30/ 00.45
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.15/ 19.30/ 21.45/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 15.00
ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ EMPORIKI BANK
Πάρκο Φλοίσβου Π. Φαλήρου (πλησίον Μαρίνας), 210-9821256.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΣΠΟΡΤΙΓΚ
Κ. Παλαιολόγου 18, Ν. Σμύρνη, 2109333820, 2109350439.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 4
Ζησιμοπούλου 7 & Ιωάννου Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΜΙΚΟ
Επιδαύρου & Ανδρούτσου 20, Χαλάνδρι, 210-6815532, 2106826372.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΘΗΣΕΙΟ - ΠΛΑΚΑ
CINE PARIS EMPORIKI BANK
Κυδαθηναίων 22, Πλάκα, 210-3222071, 210-3248057.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.10
ΓΑΛΑΤΣΙ
ΑΤΤΙΚΟΝ ΑΛΣΟΣ SUZUKI
Στο Αττικόν Άλσος (Περιφερειακός Πολυγώνου-Γαλατσίου), 210-6997755, 210-6997788.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΨΥΧΙΚΟ - ΦΙΛΟΘΕΗ
ΦΙΛΟΘΕΗ
Πλ. Δροσοπούλου, Φιλοθέη, 210-6833398.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΖΩΓΡΑΦΟΥ
ΑΛΕΚΑ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) (ΘΕΡΙΝΟΣ)
3ης Ορ. Ταξιαρχίας, Ζωγράφου, 210-7773608.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 (ΘΕΡΙΝΟΣ)
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 21.10/ 23.20
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.10/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 14.40/ 16.50
ΔΑΦΝΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Κύπρου 68 & Δωδεκανήσου, Αργυρούπολη, 210-9922098.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.00
ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ
VILLAGE COOL ΤΥΜΒΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παραλία Μαραθώνα, 2294055566. 6977500030.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 21.00/ 23.10. Σάβ., Κυρ. & 14.20/ 16.30
NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 19.45/ 21.45/ 23.45
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 22.45
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 19.45/ 21.45/ 23.45
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (Θερινός)
Πατησίων 140210-8259975, 210-8215327.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 22.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 19.45/ 22.15/ 00.45. Σάβ., Κυρ. & 15.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.15
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 21.30/ 23.40
ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
VILLAGE COOL MARIEL
Λ. Μαρκοπούλου 39, Πόρτο Ράφτη, 22990/71335.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40/ 00.50. Σάβ., Κυρ. & 15.50. Τετ. μόνο στις 18.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Τετ.: 20.20/ 22.40/ 00.50
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.10/ 23.20
ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΡΚΑΔΙΑ
Καραολή Δημητρίου 36 & Φορμίωνος 222, Πάρκο Ν. Ελβετίας, Βύρωνας, 210-7661166, 210-7661226.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ EMPORIKI BANK
Αγ. Ιωάννου 2, Αγ. Παρασκευή, 210-6010561, 210-6010497.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00
Also on Movies for the Masses: The Ghosts of Girlfriends Past (2009): Συνωμοτικό trailer
Written by
verbal
in
Reviews
The Brothers Bloom (2008)
Οι Αδελφοί Μπλουμ

Σκηνοθεσία: Rian Johnson
Σενάριο: Rian Johnson
Παίζουν: Adrien Brody, Rachel Weisz, Mark Ruffalo, Rinko Kikuchi
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΙΓΛΗ TELLAS
Κήπος Ζαππείου, 210-3369369.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.00/ 00.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 16.30
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΓΛΥΦΑΔΑ (θερινός)
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 210-9650318.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΓΑΛΑΤΣΙ
ΣΙΝΕ ΓΑΛΑΤΣΙ
Άλσος Βεΐκου, 210-2138119.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΨΥΧΙΚΟ - ΦΙΛΟΘΕΗ
CINE ΨΥΧΙΚΟ CLASSIQUE
Κηφισίας 290 & Παρίτση 2, Ψυχικό, 210-6777330, 331.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.10. Σάβ., Κυρ. & 15.15/ 17.30. Παρ., Σάβ. & 00.30
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.20/ 22.50. Σάβ., Κυρ. & 15.20
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.45/ 00.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.45
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.20/ 22.50. Σάβ., Κυρ. & 15.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.50/ 23.10/ 01.30
ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΛΑΟΥΡΑ
Φορμίωνος & Νικηφορίδη 24, Νέο Παγκράτι, 210-7662060.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΑΡΤΕΜΙΣ (ΔΗΜ. ΚΙΝ./ΦΟΣ)
Νευροκοπίου 2- 4 (παραπλεύρως Κέντρου Νεότητας), Παπάγου, 210-6561153.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00

Σκηνοθεσία: Rian Johnson
Σενάριο: Rian Johnson
Παίζουν: Adrien Brody, Rachel Weisz, Mark Ruffalo, Rinko Kikuchi
Δες/Κρύψε το trailer
Αδέρφια εθισμένα στην αριστοτεχνική τους ικανότητα να στήνουν κομπίνες, τα βρίσκουν σκούρα όταν τα βάζουν με στόχο που αποδεικνύεται όχι και τόσο εύκολος όσο φαινόταν.
Σαν το Ιn Bruges (2008), αλλά χωρίς το μελόδραμα και με περισσότερη κωμωδία, του αλλόκοτου στιλ του Wes Anderson, αλλά στο λιγότερο ιδιοσυγκρασιακό και άρα πιο προσβάσιμο, η ιστορία των δυο αδερφών που ομοιάζουν στους Grimm, από την άποψη ότι βγάζουν τα προς το ζειν απ’ τα παραμύθια που λεν στον κόσμο, αλλά πρέπει, για ν ΄ανθίσουν, να ξεπεράσουν την τάση να τα λένε κι ο ένας στον άλλο, είναι ζεστή, αστεία, ευαίσθητη, τρυφερή και δροσερή, κυρίως χάρη στους ερμηνευτές της, που δεν χορταίνεις να τους βλέπεις να ξεπροβάλλουν πίσω απ’ τη μύτη του Adrien Brody ντυμένοι στα φινετσάτα κοστούμια τους, σα μια αντισυμβατική, εξευρωπαϊσμένη εκδοχή της παρέας του Danny Ocean. Ο σκηνοθέτης του Brick, που είχε κρεμάσει σαγόνια μεταγγίζοντας τους κανόνες του film-noir στο περιβάλλον τον αμερικάνικου λυκείου, πασχίζει εδώ να κάνει κάτι αντίστοιχο με το πνεύμα του The Sting (1973), και στο μεγαλύτερο κομμάτι τα καταφέρνει μια χαρά, αλλά από κάποιο σημείο κι έπειτα ο ενθουσιασμός κι ο ζήλος του τού παίρνουν τα λουριά και χάνεται σε στραβοτιμονιές κι ανατροπές αχρείαστα πολλές, με αποτέλεσμα το αποτέλεσμα, αν δεν το πάρεις για εξυπνακίστικα τραβηγμένο, να το σημειώσεις για τουλάχιστον κουραστικό και παραζορισμένο.
Σαν το Ιn Bruges (2008), αλλά χωρίς το μελόδραμα και με περισσότερη κωμωδία, του αλλόκοτου στιλ του Wes Anderson, αλλά στο λιγότερο ιδιοσυγκρασιακό και άρα πιο προσβάσιμο, η ιστορία των δυο αδερφών που ομοιάζουν στους Grimm, από την άποψη ότι βγάζουν τα προς το ζειν απ’ τα παραμύθια που λεν στον κόσμο, αλλά πρέπει, για ν ΄ανθίσουν, να ξεπεράσουν την τάση να τα λένε κι ο ένας στον άλλο, είναι ζεστή, αστεία, ευαίσθητη, τρυφερή και δροσερή, κυρίως χάρη στους ερμηνευτές της, που δεν χορταίνεις να τους βλέπεις να ξεπροβάλλουν πίσω απ’ τη μύτη του Adrien Brody ντυμένοι στα φινετσάτα κοστούμια τους, σα μια αντισυμβατική, εξευρωπαϊσμένη εκδοχή της παρέας του Danny Ocean. Ο σκηνοθέτης του Brick, που είχε κρεμάσει σαγόνια μεταγγίζοντας τους κανόνες του film-noir στο περιβάλλον τον αμερικάνικου λυκείου, πασχίζει εδώ να κάνει κάτι αντίστοιχο με το πνεύμα του The Sting (1973), και στο μεγαλύτερο κομμάτι τα καταφέρνει μια χαρά, αλλά από κάποιο σημείο κι έπειτα ο ενθουσιασμός κι ο ζήλος του τού παίρνουν τα λουριά και χάνεται σε στραβοτιμονιές κι ανατροπές αχρείαστα πολλές, με αποτέλεσμα το αποτέλεσμα, αν δεν το πάρεις για εξυπνακίστικα τραβηγμένο, να το σημειώσεις για τουλάχιστον κουραστικό και παραζορισμένο.Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΙΓΛΗ TELLAS
Κήπος Ζαππείου, 210-3369369.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.00/ 00.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.00. Σάβ., Κυρ. & 16.30
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΓΛΥΦΑΔΑ (θερινός)
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 210-9650318.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΓΑΛΑΤΣΙ
ΣΙΝΕ ΓΑΛΑΤΣΙ
Άλσος Βεΐκου, 210-2138119.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΨΥΧΙΚΟ - ΦΙΛΟΘΕΗ
CINE ΨΥΧΙΚΟ CLASSIQUE
Κηφισίας 290 & Παρίτση 2, Ψυχικό, 210-6777330, 331.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.50/ 22.10. Σάβ., Κυρ. & 15.15/ 17.30. Παρ., Σάβ. & 00.30
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.20/ 22.50. Σάβ., Κυρ. & 15.20
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.45/ 00.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.45
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.20/ 22.50. Σάβ., Κυρ. & 15.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.50/ 23.10/ 01.30
ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΛΑΟΥΡΑ
Φορμίωνος & Νικηφορίδη 24, Νέο Παγκράτι, 210-7662060.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΑΡΤΕΜΙΣ (ΔΗΜ. ΚΙΝ./ΦΟΣ)
Νευροκοπίου 2- 4 (παραπλεύρως Κέντρου Νεότητας), Παπάγου, 210-6561153.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
Written by
verbal
in
Reviews
Fifty Dead Men Walking (2008)
50 Νεκροί Λιγότεροι

Σκηνοθεσία: Kari Skogland
Σενάριο: Kari Skogland (απ’ την αυτοβιογραφία του Martin McGartland)
Παίζουν: Jim Sturgess, Ben Kingsley, Natalie Press κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΔΕΞΑΜΕΝΗ - EMPORIKI BANK 2008
Πλατεία Δεξαμενής, Κολωνάκι, 210-3623942, 210-3602363.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 19
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.45/ 22.15/ 01.00
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.50/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 15.50
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 16.00

Σκηνοθεσία: Kari Skogland
Σενάριο: Kari Skogland (απ’ την αυτοβιογραφία του Martin McGartland)
Παίζουν: Jim Sturgess, Ben Kingsley, Natalie Press κ.ά.
Δες/Κρύψε το trailer
Ανατρεπτικός φέρελπις νέος, μπλέκει με τον IRA ως οδηγός και μετά με την αστυνομία ως πληροφοριοδότης. Και αποκτά προβλήματα
Ο τίτλος αναφέρεται στους 50 στόχους του IRA που η αστυνομία λέει ότι ζουν ακόμα, χάρη στην ηρωική ιστορία του Martin McGartland, την οποία η (βασισμένη χαλαρά στην αυτοβιογραφία του) ταινία κάνει να μοιάζει με ατέλειωτο επεισόδιο τηλεοπτικού procedural, με αντίστοιχο ύφος, μέγεθος και εύρος και μόνες αποκλίσεις, την ντοκιμαντερίστικα αγυάλιστη εικόνα, τη συμπάθεια προς τα κινηματογραφικά κλισέ και τη δίωρή της διάρκεια. Μέσα στην οποία, η τηλεοπτικής προϋπηρεσίας Skogland, σκηνοθέτις και του φαφλατάδικου Liberty Stands Still (2002), απλώνει όλες τις συμβάσεις και τις ευκολίες χαρακτήρων και περιβαλλόντων, που θα περίμενες να βρεις σε μια ταινία που καταφέρνει να υποβιβάσει τον IRA σε κομπάρσο, και κάνει την απλοϊκή του θεώρηση, ως ομάδα αμείλικτων φονιάδων που έγιναν αμειλικτότεροι επειδή βρήκαν έναν σκοπό να υπηρετήσουν, να μην είναι ούτε η μόνη, ούτε η πιο ενοχλητική κακοφωνία της.
Ο τίτλος αναφέρεται στους 50 στόχους του IRA που η αστυνομία λέει ότι ζουν ακόμα, χάρη στην ηρωική ιστορία του Martin McGartland, την οποία η (βασισμένη χαλαρά στην αυτοβιογραφία του) ταινία κάνει να μοιάζει με ατέλειωτο επεισόδιο τηλεοπτικού procedural, με αντίστοιχο ύφος, μέγεθος και εύρος και μόνες αποκλίσεις, την ντοκιμαντερίστικα αγυάλιστη εικόνα, τη συμπάθεια προς τα κινηματογραφικά κλισέ και τη δίωρή της διάρκεια. Μέσα στην οποία, η τηλεοπτικής προϋπηρεσίας Skogland, σκηνοθέτις και του φαφλατάδικου Liberty Stands Still (2002), απλώνει όλες τις συμβάσεις και τις ευκολίες χαρακτήρων και περιβαλλόντων, που θα περίμενες να βρεις σε μια ταινία που καταφέρνει να υποβιβάσει τον IRA σε κομπάρσο, και κάνει την απλοϊκή του θεώρηση, ως ομάδα αμείλικτων φονιάδων που έγιναν αμειλικτότεροι επειδή βρήκαν έναν σκοπό να υπηρετήσουν, να μην είναι ούτε η μόνη, ούτε η πιο ενοχλητική κακοφωνία της.Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΔΕΞΑΜΕΝΗ - EMPORIKI BANK 2008
Πλατεία Δεξαμενής, Κολωνάκι, 210-3623942, 210-3602363.
Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 19
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 17.00/ 19.45/ 22.15/ 01.00
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.50/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 15.50
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 16.00
Written by
cheaptalk
in
Trailers
It Might Get Loud (2008): Electric trailer
Σαράντα ακριβώς χρόνια μετά το Woodstock, στις αμερικάνικες αίθουσες θα ανοίξει ένα ντοκιμαντέρ που ουσιαστικά επιχειρεί να συνοψίσει την ιστορία του ροκ στις εποχές που ακολούθησαν, εστιάζοντας στο πιο εικονικό του.. όργανο, τη κιθάρα, στα χέρια τριών από τους σημαντικότερους βιρτουόζους της και όχι μόνο. Όπως προαναγγέλει το σχετικό βίντεο στις σελίδες των NY Times.
Από το Τορόντο, το Sundance και το Βερολίνο όπου προβλήθηκε το φιλμ, μυθικές είναι ήδη οι στιγμές που ο Jimmy Page ανοίγει το σπίτι του στο Λονδίνο για πρώτη φορά στη κάμερα, δείχνει τους αγαπημένους του δίσκους και πλακώνει να παίζει air guitar ή ο Jack White ροκάρει τόσο με τους Raconteurs στη σκηνή στο Austin που ματώνουν τα δάχτυλά του. Ο Edge εξομολογείται πως το This Is Spinal Tap (1984) ήταν τόσο αληθινό που του 'ρχονταν να κλάψει, κι εκεί που αρχίζεις να διαβάζεις ταινία για μια δυο τρεις γενιές πίσω και όχι για τους πιτσιρικάδες χρόνια κολλητούς με τον Trent Reznor ή έστω γι' αυτούς που στέλνουν όλη μέρα tweets στον Ashton Kutcher να δει το βίντεό τους στο YouTube, εκεί αρχίζεις και να καταλαβαίνεις ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι στόχος της κάμερας γιατί κοπανάνε τις χορδές πιο γρήγορα κι από τη σκιά τους σε υπερυψωμένες εξέδρες. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Legendary Pictures, Thomas Tull, όταν δεν ετοιμάζει Τρακόσιους και Σκοτεινούς Ιππότες για τη Warner, μπορεί να θυμάται, όπως δηλώνει, τον Page αφίσα στο δωμάτιό του και να ήθελε να τον πλαισιώσει με τους καλύτερους κιθαρίστες των επόμενων χρόνων, σα κάστιν για ρομάντζο με την προσωποποίηση της σύχρονης μουσικής. Όμως ο Page όρισε το χαρντ ροκ με τα παραμορφωμένα μπλουζ του φτιάχνοντας τη μεγαλύτερη μπάντα του πλανήτη στα 70s, ο Edge με τον μινιμαλιστικό ωκεανό αντηχήσεών του έκανε τους U2 ήρωες των σταδίων στα 80s, o White έγινε ότι πιο μοντέρνο σε έξι χορδές στα 00s ξαναγυρνώντας στα παλιότερα τρικ ιν δε μπουκ των 60s. Το καστ του Tull στη παραγωγή, έχει το αυτί και το μάτι στη παραγωγή λοιπόν, και το βλέπει όπως βλέπεις ο Davis Guggenheim στη σκηνοθεσία, με όχι τζάμπα ένα Oscar® στη προθήκη για το An Inconvenient Truth (2006). Και όπως λέει, περιμένει να δεις πως οι ημίθεοι του ροκ συνθέτουν μουσική στις ήσυχες, προσωπικές, αυθόρμητες στιγμές τους. Μόνο πρόσεξε γιατί η ένταση μπορεί ν' ανέβει.

Από το Τορόντο, το Sundance και το Βερολίνο όπου προβλήθηκε το φιλμ, μυθικές είναι ήδη οι στιγμές που ο Jimmy Page ανοίγει το σπίτι του στο Λονδίνο για πρώτη φορά στη κάμερα, δείχνει τους αγαπημένους του δίσκους και πλακώνει να παίζει air guitar ή ο Jack White ροκάρει τόσο με τους Raconteurs στη σκηνή στο Austin που ματώνουν τα δάχτυλά του. Ο Edge εξομολογείται πως το This Is Spinal Tap (1984) ήταν τόσο αληθινό που του 'ρχονταν να κλάψει, κι εκεί που αρχίζεις να διαβάζεις ταινία για μια δυο τρεις γενιές πίσω και όχι για τους πιτσιρικάδες χρόνια κολλητούς με τον Trent Reznor ή έστω γι' αυτούς που στέλνουν όλη μέρα tweets στον Ashton Kutcher να δει το βίντεό τους στο YouTube, εκεί αρχίζεις και να καταλαβαίνεις ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι στόχος της κάμερας γιατί κοπανάνε τις χορδές πιο γρήγορα κι από τη σκιά τους σε υπερυψωμένες εξέδρες. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Legendary Pictures, Thomas Tull, όταν δεν ετοιμάζει Τρακόσιους και Σκοτεινούς Ιππότες για τη Warner, μπορεί να θυμάται, όπως δηλώνει, τον Page αφίσα στο δωμάτιό του και να ήθελε να τον πλαισιώσει με τους καλύτερους κιθαρίστες των επόμενων χρόνων, σα κάστιν για ρομάντζο με την προσωποποίηση της σύχρονης μουσικής. Όμως ο Page όρισε το χαρντ ροκ με τα παραμορφωμένα μπλουζ του φτιάχνοντας τη μεγαλύτερη μπάντα του πλανήτη στα 70s, ο Edge με τον μινιμαλιστικό ωκεανό αντηχήσεών του έκανε τους U2 ήρωες των σταδίων στα 80s, o White έγινε ότι πιο μοντέρνο σε έξι χορδές στα 00s ξαναγυρνώντας στα παλιότερα τρικ ιν δε μπουκ των 60s. Το καστ του Tull στη παραγωγή, έχει το αυτί και το μάτι στη παραγωγή λοιπόν, και το βλέπει όπως βλέπεις ο Davis Guggenheim στη σκηνοθεσία, με όχι τζάμπα ένα Oscar® στη προθήκη για το An Inconvenient Truth (2006). Και όπως λέει, περιμένει να δεις πως οι ημίθεοι του ροκ συνθέτουν μουσική στις ήσυχες, προσωπικές, αυθόρμητες στιγμές τους. Μόνο πρόσεξε γιατί η ένταση μπορεί ν' ανέβει.

Previously on Movies for the Masses: The Final Destination (2009): Death in a 3D trailer
Written by
verbal
in
Interviews
Panique au Village (2009): Réalisateurs interview
Δες/Κρύψε το intro clip
Με τις κάλπες κλειστές και τις ψήφους μετρημένες, αυτή τη βδομάδα θα παίρνουμε τον ευρωπαϊκό αέρα μας στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων του Annecy, που ανοίγει επίσημα απόψε με το Βελγικό stop-motion animation των Stéphane Aubier και Vincent Patar, Panique au Village.
Έχοντας ήδη κάνει το ντεμπούτο τους στο εκτός συναγωνισμού κομμάτι των περασμένων Κανών, ανάμεσα σε τίτλους όπως το Drag Me to Hell του Sam Raimi, το Agora του Alejandro Amenábar και το Imaginarium of Doctor Parnassus του Terry Gilliam, οι δυο Βέλγοι που ψάχνουν κάτι διαφορετικό και ρετροβιζιονιστικά καινούριο στο animation, θα φτάσουν στο Annecy με αέρα σιγουριάς στην αγωνία τους να επιδείξουν την επικαιρότητα μιας παλιάς τεχνικής, βασισμένης σε παραδοσιακές τεχνοτροπίες, αλλά φρεσκαρισμένης από νέες τεχνολογίες και νοοτροπίες διαχρονικά παιδιάστικα ελαφριές και δροσερές. Έχοντας ως αφετηρία τους το σχέδιο να ανακυκλώσουν την εμπειρία του να είσαι εξάχρονο, χρησιμοποίησαν μερικές χιλιάδες πλαστικά παιχνιδάκια με τις μορφές Ινδιάνων, αλόγων, καουμπόηδων και περιφερειακών χαρακτήρων, όλα μαζεμένα από αγορές μεταχειρισμένων, τα οποία διόρθωσαν, ξανάβαψαν, κι αλλοίωσαν σε φούρνους, για να τους δώσουν τις διάφορες στάσεις και μορφές που χρησιμοποίησαν για να φτιάξουν με stop motion τεχνικές, αρχικά έναν κύκλο 20 μικρού μήκους αυτοτελών τηλεοπτικών επεισοδίων και στη συνέχεια μια ολόδικιά τους μεγάλου μήκους ταινία.
Εν τέλει το μήκος της μπορεί να βγήκε λίγο πιο μεγάλο κι αποσπασματικό απ' όση ιστορία έχουν να το υποστηρίξουν, αλλά η προβολή του στις Κάνες ήταν μια απ' τις πιο διασκεδαστικές κι αναζωογονητικές εμπειρίες του προγράμματος, την οποία θα έχεις, πιθανότατα, κι εσύ την ευκαιρία να ζήσεις, μιας κι η ταινία αγοράστηκε σχετικά άμεσα, από Έλληνα διανομέα. Μέχρι να σ' τη διανείμει πάντως, μπορείς να πάρεις μια γεύση, απ' το κλιπάκι που 'χει βγάλει στον αέρα το Twitch, για να πάνε παρέα μ' ένα μάτσο τηλεοπτικά σποτάκια που είχε στο αρχείο του.
Έχοντας ήδη κάνει το ντεμπούτο τους στο εκτός συναγωνισμού κομμάτι των περασμένων Κανών, ανάμεσα σε τίτλους όπως το Drag Me to Hell του Sam Raimi, το Agora του Alejandro Amenábar και το Imaginarium of Doctor Parnassus του Terry Gilliam, οι δυο Βέλγοι που ψάχνουν κάτι διαφορετικό και ρετροβιζιονιστικά καινούριο στο animation, θα φτάσουν στο Annecy με αέρα σιγουριάς στην αγωνία τους να επιδείξουν την επικαιρότητα μιας παλιάς τεχνικής, βασισμένης σε παραδοσιακές τεχνοτροπίες, αλλά φρεσκαρισμένης από νέες τεχνολογίες και νοοτροπίες διαχρονικά παιδιάστικα ελαφριές και δροσερές. Έχοντας ως αφετηρία τους το σχέδιο να ανακυκλώσουν την εμπειρία του να είσαι εξάχρονο, χρησιμοποίησαν μερικές χιλιάδες πλαστικά παιχνιδάκια με τις μορφές Ινδιάνων, αλόγων, καουμπόηδων και περιφερειακών χαρακτήρων, όλα μαζεμένα από αγορές μεταχειρισμένων, τα οποία διόρθωσαν, ξανάβαψαν, κι αλλοίωσαν σε φούρνους, για να τους δώσουν τις διάφορες στάσεις και μορφές που χρησιμοποίησαν για να φτιάξουν με stop motion τεχνικές, αρχικά έναν κύκλο 20 μικρού μήκους αυτοτελών τηλεοπτικών επεισοδίων και στη συνέχεια μια ολόδικιά τους μεγάλου μήκους ταινία.
Εν τέλει το μήκος της μπορεί να βγήκε λίγο πιο μεγάλο κι αποσπασματικό απ' όση ιστορία έχουν να το υποστηρίξουν, αλλά η προβολή του στις Κάνες ήταν μια απ' τις πιο διασκεδαστικές κι αναζωογονητικές εμπειρίες του προγράμματος, την οποία θα έχεις, πιθανότατα, κι εσύ την ευκαιρία να ζήσεις, μιας κι η ταινία αγοράστηκε σχετικά άμεσα, από Έλληνα διανομέα. Μέχρι να σ' τη διανείμει πάντως, μπορείς να πάρεις μια γεύση, απ' το κλιπάκι που 'χει βγάλει στον αέρα το Twitch, για να πάνε παρέα μ' ένα μάτσο τηλεοπτικά σποτάκια που είχε στο αρχείο του.
Previously on Movies for the Masses: Dogtooth (2009): Συνέντευξη συντελεστών
Written by
verbal
in
Trailers
The Final Destination (2009): Death in a 3D trailer
Με βασικό στόχο να σου δείξει πόσα πολλά πράγματα έχει να σου πετάξει στη μούρη όταν το δεις σε 3D, έσκασε μύτη χθες το trailer του The Final Destination, τρίτο (και αν κρίνεις απ’ τον τίτλο, τελευταίο) sequel του franchise, που φαντάζομαι θα έκανε πολλούς να βλαστημάνε που βιάστηκαν και δεν κράτησαν την τρίτη ταινία για τώρα, να ταιριάξουν το τρία της με το σήμα του τρισδιάστατου.
Η τρίτη ταινία είχε τύχει να είναι και η πιο εμπορική του franchise, όχι μόνο λόγω της αξεπέραστα υπεργαμάτης εναρκτήριας σεκάνς με το μακελειό στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και γιατί είχε επιστρέψει στη σκηνοθεσία ο James Wοng που είχε ξεκινήσει τη σειρά με το πρώτο της επεισόδιο, αυγατίζοντας τα 20κάτι εκατομμύρια του budget της σε 112 εκατομμύρια εισπράξεις παγκοσμίως. Την ίδια επίδοση είχε πετύχει και με το τρίτο επεισόδιο, ξεκινώντας με 25 εκατομμύρια κι επιστρέφοντας 113, αλλά στο ενδιάμεσο είχε παρεμβληθεί ο David R. Ellis που αν και δεν πέρασε τα 100 εκατομμύρια στο σύνολο, δεν έπεσε και κάτω απ’ τα 90 και μιας κι ο Wong ήταν προφανώς απασχολημένος με το πολυαναμενόμενο πανηγύρι παπάρας του Dragonball Evolution (2009) που έστηνε για τη Fox, η New Line είπε να ξαναφέρει στο τιμόνι τον Ellis, που στο μεταξύ έφτιαξε ένα κάποιο όνομα με τη μετρίου βεληνεκούς χαριτωμενιά του Cellular (2004) και το παραπροπέρσινο Snakes on a Plane (2006) που είχε βάλει φωτιά στα δίκτυα απ’ το concept του και τη φιέστα που το ακολούθησε, όπως θα θυμάσαι.
Επιστρέφοντας σ’ αυτά που θα σου πετάει στη μούρη πάντως, το trailer σου δείχνει λίγο πολύ τη μισή ταινία και πάρα πολύ τη μισή εισαγωγή, που φαίνεται μάλλον πιο αδύναμη κι από ‘κείνο το τρενάκι του τρόμου που ξεκίναγε το γαϊτανάκι των freak accidents μέσω των οποίων ο χάρος παίρνει πίσω τις ζωές όσων του ξεφεύγουν χάρη στις απροσδιορίστου προελεύσεως στιγμιαίες αναλαμπές του κεντρικού πρωταγωνιστή. Αλλά, ναι, σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες, όπως σου λέει τέσσερις-πέντε φορές και στους τίτλους, το βασικό πράγμα που πουλάει η ταινία, είναι ότι είναι 3D, κι αν δε σ’ εντυπωσιάζουν τα μπουλόνια, τα κοτρόνια, οι ρόδες, οι μηχανές κι ολόκληρα τα λεωφορεία που θα 'ρχονται κατά πάνω σου, υπάρχει κι εκείνο το κωλαράκι στο πράσινο βρακάκι να προσπαθείς να πιάσεις. Αν, βέβαια, η Ελλάδα δεν πέσει σ’ εκείνη την κατηγορία των selected theaters που θα παίζουν την ταινία σε 2D.
Η τρίτη ταινία είχε τύχει να είναι και η πιο εμπορική του franchise, όχι μόνο λόγω της αξεπέραστα υπεργαμάτης εναρκτήριας σεκάνς με το μακελειό στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και γιατί είχε επιστρέψει στη σκηνοθεσία ο James Wοng που είχε ξεκινήσει τη σειρά με το πρώτο της επεισόδιο, αυγατίζοντας τα 20κάτι εκατομμύρια του budget της σε 112 εκατομμύρια εισπράξεις παγκοσμίως. Την ίδια επίδοση είχε πετύχει και με το τρίτο επεισόδιο, ξεκινώντας με 25 εκατομμύρια κι επιστρέφοντας 113, αλλά στο ενδιάμεσο είχε παρεμβληθεί ο David R. Ellis που αν και δεν πέρασε τα 100 εκατομμύρια στο σύνολο, δεν έπεσε και κάτω απ’ τα 90 και μιας κι ο Wong ήταν προφανώς απασχολημένος με το πολυαναμενόμενο πανηγύρι παπάρας του Dragonball Evolution (2009) που έστηνε για τη Fox, η New Line είπε να ξαναφέρει στο τιμόνι τον Ellis, που στο μεταξύ έφτιαξε ένα κάποιο όνομα με τη μετρίου βεληνεκούς χαριτωμενιά του Cellular (2004) και το παραπροπέρσινο Snakes on a Plane (2006) που είχε βάλει φωτιά στα δίκτυα απ’ το concept του και τη φιέστα που το ακολούθησε, όπως θα θυμάσαι.
Επιστρέφοντας σ’ αυτά που θα σου πετάει στη μούρη πάντως, το trailer σου δείχνει λίγο πολύ τη μισή ταινία και πάρα πολύ τη μισή εισαγωγή, που φαίνεται μάλλον πιο αδύναμη κι από ‘κείνο το τρενάκι του τρόμου που ξεκίναγε το γαϊτανάκι των freak accidents μέσω των οποίων ο χάρος παίρνει πίσω τις ζωές όσων του ξεφεύγουν χάρη στις απροσδιορίστου προελεύσεως στιγμιαίες αναλαμπές του κεντρικού πρωταγωνιστή. Αλλά, ναι, σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες, όπως σου λέει τέσσερις-πέντε φορές και στους τίτλους, το βασικό πράγμα που πουλάει η ταινία, είναι ότι είναι 3D, κι αν δε σ’ εντυπωσιάζουν τα μπουλόνια, τα κοτρόνια, οι ρόδες, οι μηχανές κι ολόκληρα τα λεωφορεία που θα 'ρχονται κατά πάνω σου, υπάρχει κι εκείνο το κωλαράκι στο πράσινο βρακάκι να προσπαθείς να πιάσεις. Αν, βέβαια, η Ελλάδα δεν πέσει σ’ εκείνη την κατηγορία των selected theaters που θα παίζουν την ταινία σε 2D.
Previously on Movies for the Masses: Telstar (2009): Heavy compression trailer
4/5
2.5/5
1/5