Enter the Void (2009): Sélection officielle court teaser


Εκτεταμένη, εμφατική, μηδενιστική συνέχεια του avant-garde των Wachowskis στο Speed Racer (2008) σύμφωνα με τους auteurs, η μοναδική του φεστιβάλ που μπορεί να τολμήσει και να πει ότι πάει το σινεμά μπροστά σύμφωνα με τον cinemad, δουλειά που ξεχωρίζει για τη προσπάθειά της να σου δείξει πραγματικά κάτι που δεν έχεις ξαναδεί σύμφωνα με τη Manohla Dargis, το Enter the Void (2009) φαίνεται η μόνη ταινία του φετινού διαγωνιστικού των Κανών που δε πρέπει να χάσεις, ακόμα κι αν είσαι από αυτούς που δε πιστεύουν ότι για να κάνεις ένα καλό μελόδραμα χρειάζεσαι σπέρμα, αίμα, και δάκρυα, όπως ο σκηνοθέτης του, Gaspar Noé, που μισο-απογοητεύτηκε επειδή δε παρατήρησε τόσες γιούχες και αποχωρήσεις όσες περίμενε στη σημερινή προβολή του φιλμ.

Ο verbal που είδε μισοτελειωμένα τη μισοτελειωμένη εκδοχή, από την οποία λείπουν το ραφινάρισμα στα ψηφιακά εφέ, στον ήχο και στα χρώματα, άντε και μερικοί τίτλοι, λέει, προσθέτει:
Η πρώτη ταινία του Noé εδώ κι εφτά χρόνια, ξεκινά απ' την οπτική του first person shooter, χωρίς τα όπλα, αλλά με το μαύρισμα της οθόνης στο ανοιγόκλειμα των ματιών του χαρακτήρα, για να σε εισάγει αλά POV, στη ζωή ενός ημιτελειωμένου πρεζονιού στο Τόκιο (με μια αδερφή απ' αυτές τις τόσο καβλιάρες που θα μπορούσαν να σε κάνουν να εύχεσαι να μην ήσουν μοναχοπαίδι και πώς να μην είναι, αφού την παίζει η Paz de la Huerta, κάνοντας στριπτίζ, τσιμπούκια και αβίαστα πισωκολλητά με τ' αφεντικό της, όταν δεν γλύφει το αυτί του αδερφού της), ο οποίος σύντομα καταλήγει νεκρός, για να πραγματοποιηθεί η προφητεία που διάβαζε σε ένα βιβλίο για πνεύματα.

Κάπου εκεί ξεκινάει στ' αλήθεια η ταινία του Noé, που κουνώντας πέρα-δώθε την κάμερα όπως στο Irréversible (2002), αλλά πιο συγκρατημένα για να μη κάνει άλλο πλούσιες τις εταιρίες δραμαμίνης, σε βάζει στην οπτική γωνία της ψυχής του τύπου, που ίπταται πάνω απ' το Τόκιο κι επισκέπτεται συγγενείς και φίλους, για να δει τις συνέπειες που έχουν πάνω τους οι πράξεις του. Παράλληλα, μια ζωή κομμάτια περνάει μπροστά στα μάτια του/σου και αιωρείται σε μια μεθυστική αντιβαρυτική χρονοκάψουλα, την ώρα που ο Noé σπάει τα όρια της κινηματογράφησης σχεδόν αποκλειστικά με γερανούς και πλάνα-αεροπλάνα (και κάτι γυροσκοπικά σε ελικόπτερα, πιο σταθερά κι από επαγγελματικά τοπογραφικά), και μιξάρει ήχους, χρώματα, φώτα, κάβλες και σωματικά υγρά, σ' ένα τριπάκι που δεν σε απομακρύνει απ' τις γνωστές μιζεράμπλ γειτονιές της βίας και της ψυχολογικοηθικής κατάπτωσης που συχνάζει συνήθως ο τύπος, αλλά βρίσκει αυτή τη φορά μια γλυκιά μελωδική μελοδραματικίζουσα ομορφιά ακόμα και στη σαπίλα που συνήθως κυνηγά.

Και μπορεί μετά, στη συνέντευξη τύπου, όταν τον ρώτησα αν έχει αλλάξει γνώμη για την αθανασία της ψυχής, να επέμεινε ότι δεν είναι παρά ένας σκληρός υλιστής που θεωρεί το 2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος (1968) αγαπημένη του ταινία, επειδή καταφέρνει να είναι μια θρησκευτική ταινία για άθεους, αλλά όπως είπε κι ο Καπράνος, το απόγευμα που του τα έλεγα στο ραδιόφωνο, το γεγονός και μόνο ότι αποφάσισε να απεικόνισει ψυχή, είναι μια στροφή στην αισιοδοξία για δαύτον. Βέβαια ο Noé επίσης είπε ότι η ταινία που θα ήθελε να δει περισσότερο απ' όλες τις άλλες στις Κάνες, είναι ο Αντίχριστος (2009) του Trier, κι ελπίζει να την προβάλλουνε την Κυριακή (που για να γίνει, χρειάζεται να κερδίσει το Χρυσό), αλλά αυτό υποθέτω κι ο Καπράνος ασχολίαστο θα το άφηνε.


Das Weisse Band (2009): Sélection officielle clip montage


Ένα σκοινί δεμένο από δυο δέντρα, στην διαδρομή που κάνει την ιππασία του ο γιατρός του χωριού, ρίχνει το άλογο και σπάει τα κόκαλα του αναβάτη του. Ο γιος του βαρώνου αρπάζεται βίαια και ξυλοκοπείται ζωωδώς. Ο ανάπηρος γιος της μαμής, τυφλώνεται από βίαια από έναν άγνωστο. Ο αυστηρός προτεστάντης ιεροκήρυκας, εκτοξεύει μύδρους κατά των δυνάμεων της αμαρτίας και του πειρασμού, που διαφθείρουν τον κλήρο του το ποίμνιό του.

Ο γιατρός, έχει μια σάπια σχέση με τη μαμή και αρρωστημένες αιμομικτικές επαφές με την κόρη του. Ο βαρώνος απειλείται από τη γυναίκα του ότι θα εγκαταλείψει την αποπνικτική σχέση τους για τον έρωτα ενός ξένου. Η αστυνομία ψάχνει τους ενόχους μιας σειράς τελετουργικών ειδεχθών πράξεων, μέσα στη σιωπή και την άρνηση μιας κλειστής, φοβισμένης κοινωνίας. Ο αυστηρός προτεστάντης ιεροκήρυκας, μιλά παθιασμένα για την ανάγκη του ποιμνίου του να αποβάλει τις δυνάμεις της αμαρτίας και του πειρασμού που τον διαφθείρουν.

Ένα ταξίδι στην ιστορία του κινηματογράφου, που επιδεικνύει το πόσο κοντά βρίσκεται στο τέρμα της διαδρομής του προς την τελειοποίηση της τέχνης του ο Haneke, ο οποίος ραφινάρει το στιλ του ταινία με την ταινία, με την εξαίρεση της πορδής που πήγε κι έκανε πέρσι στην Αμερική. Αυτό μου έλεγε ο Fabien Lemercier, ο Γάλλος του Cineuropa, ότι είναι στην ουσία του το Das Weisse Band (2009), που μπορεί να μην κατάφερα να το δω ακόμη, αλλά το πάθος με το οποίο απαιτούν να το προλάβω στην επαναληπτική του, όσοι το είδαν στις δημοσιογραφικές, προφανώς επεξηγεί όχι μόνο την δικαίωση που ένιωσαν όσοι απ’ τον Τύπο περίμεναν μέχρι χθες το απόγευμα τις πρώτες προβολές του, αλλά και την αναγνώρισή του μετά, ως ανώτερο διεκδικητή του Χρυσού Φοίνικα, ανάμεσα σε υψηλής αισθητικής γιορτές χασμουρητού όπως το Bright Star της Jane Campion και περιορισμένου βεληνεκούς αξιέπαινες ασκήσεις στιβαρότητας, όπως το Un Prophète του Jacques Audiard.

Δεν το λες παράλογο το φεστιβάλ να κρατάει μερικά απ’ τα καλύτερά του για το τέλος του, και για την ώρα που η αγορά μαζεύει τα συμπράγκαλά της για να γυρίσει πίσω, να έχει τον Haneke να ανεβαίνει το κόκκινο χαλί, με μόνα ντεσαβαντάζ του, απ’ ό,τι φαίνεται, για τη βραδιά της απονομής, εκείνο το βραβείο επιτροπής που είχε πάρει εδώ με το Le Pianiste (2001) και την προεδρεύουσα της φετινής επιτροπής, Isabelle Huppert, που είχε πάρει το βραβείο ερμηνείας τότε, για την ίδια ταινία του.


Night at the Museum: Battle of the Smithsonian (2009)

Μια Νύχτα στο Μουσείο 2
Night at the Museum: Battle of the Smithsonian, Poster

Σκηνοθεσία: Shawn Levy
Σενάριο: Robert Ben Garant, Thomas Lennon
Παίζουν: Ben Stiller, Amy Adams, κ.ά.


Δες/Κρύψε το trailer

Ανάμεσα στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Νέας Υόρκης και το Λούβρο που ελπίζεις να δεις στο επόμενο, η στάση γράφει αχανές Smithsonian στην Washington.Night at the Museum: Battle of the Smithsonian, PhotographΌπως περίπου και οι Illuminati: Οι Πεφωτισμένοι (2009) τη προηγούμενη βδομάδα, η Νύχτα στο Μουσείο 2 (2009) είναι επένδυση για το threequel, εφόσον η πρώτη ταινία, παρόλο που ζωντάνεψε μαγικά στη τσέπη της Fox ένα βουνό από δολάρια, κουβαλάει την αιγυπτιακή κατάρα να μην ικανοποίησε και πολλούς. Και τα χολιγουντιανά στούντιο έχουν μάθει πια, με καθυστέρηση μεγαλύτερη και από Έλληνα καταστηματάρχη έστω, ότι ο δυσαρεστημένος πελάτης κάνει τον Γιαπωνέζο Μιντόν Ι-Δατέ, όταν του λες να ξαναπεράσει. Το μάθημα ισχύει και για το πιο τσιγγούνικο (στούντιο) απ' όλα, που δείχνει έμπρακτα να υπολογίζει το συγκεκριμένο franchise του περισσότερο κι από αυτό των X-Men, και ακόμα και με την αυστηρά λογιστική λογική του δεν έχει καθόλου άδικο.

Η δεύτερη Νύχτα αφήνει σε όλη τη διάρκειά της υπαινιγμούς ότι είναι διπλάσια, τόσο λεπτούς όσο να βάζει δυο πιθήκους (αντί για ένα) να πλακώνουν στις μάπες τον Ben Stiller. Αλλά, σημαντικότερα, δείχνει ότι σημείωσε και το τελευταίο παράπονο πελάτη της πρώτης: η ιστορία πατάει το τούρμπο και σταματάει μόνο για να κάνει πλάκα με το πόσο ηλίθια είναι˙ τα παπούδια αντικαταστάθηκαν από κακούς αιμοδιψείς στο στιλ του Count Duckula με τον Hank Azaria να τον μιμείται ακόμα και στα σάλια˙ γκόμενα.. υπάρχει και είναι και αγαπησιάρικα φεμινίστρια Amy Adams˙ o ζωολογικός κήπος έγινε ζωντανή επιστήμη και τέχνη στο φόντο και σε κάνει να χαίρεσαι σα παιδί επειδή είσαι ενήλικας (ώστε να ξέρεις ας πούμε ότι τα χοροπηδηχτά μπαλονάκια του Koons είναι ατσάλινα τόνων)˙ τα περισσότερα εφέ μοιάζουν πια αληθινά˙ οι Jonas Brothers κάνουν φωνητικό καμέο και για πρώτη φορά.. το ευχαριστιέσαι. Την ίδια ευχαρίστηση διακρίνεις και σε όλο το καστ, και ο Shawn Levy αφήνει παλιούς και νέους να αυτοσχεδιάζουν χωρίς να κάνει διακρίσεις, σε μια παραγωγή που έχει και τις αδυναμίες της (οι μισοί ρόλοι είτε είναι κακογραμμένοι είτε κακοπαιγμένοι, τα ζωο-CGI είναι και πάλι πλαστικά) αλλά δικαιολογεί εκ των υστέρων ότι τράβηξες πριν δυόμισι χρόνια, και ίσως και να σε βγάλει κι από πάνω αν οι μπόμπιρές σου δεν έχουν μεγαλώσει και πολύ. Και μπορείς να πας και μόνος σου.

Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ODEON ΟΠΕΡΑ 1
Ακαδημίας 57, Αθήνα, 2103622683..
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 20.00/ 22.20

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ 1
Μεσογείων 6 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107773319.
Πεμ. - Τρ.: 18.40/ 20.40/ 23.00

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΑΣΤΕΡΙΑ
Κηφισίας 336 (Φ. Ερυθραίας), 210-6208521.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 2
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ.-Τρ. 19.00. Τετ. 19.00/ 21.00/ 23.00
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3
Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο, 2102826873, 2102825607.
Πεμ. - Τρ.: 21.00/ 23.00

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 2
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 20.45/ 23.00

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 2 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.30/ 00.45. Σάβ. & 15.45. Κυρ. & 11.15/ 13.30/ 15.45
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.15/ 23.30

VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.15/ 18.45/ 21.15/ 23.45. Σάβ., Κυρ. & 11.15/ 13.45. Τετ. 16.00/ 18.30/ 21.00/ 23.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 15.45/ 18.15/ 20.45/ 23.15. Σάβ., Κυρ. & 13.15. Τετ. 15.30/ 18.00/ 20.30/ 23.00/ 01.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.15/ 22.45/ 01.15. Τετ. 20.00/ 22.30/ 01.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 10 COSMOTE
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Τετ.: 14.00/ 16.30/ 19.00/ 21.30/ 00.00
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.00/ 00.30. Σάβ. & 12.00/ 14.30/ 17.00
VILLAGE COOL (ΘΕΡΙΝΟΣ)
Θηβών 228 & Παρνασσού (μέσα στον κήπο του Park), 210-4278600.
Πεμ. - Τρ.: 21.00/ 23.30

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΓΛΥΦΑΔΑ (θερινός)
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 210-9650318.
Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.10
ΒΑΡΚΙΖΑ 2
Θάσου 22, Βάρκιζα, 2108973926.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

ΓΑΛΑΤΣΙ
ΣΙΝΕ ΓΑΛΑΤΣΙ
Άλσος Βεΐκου, 210-2138119.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00

ΖΩΓΡΑΦΟΥ
ΑΛΕΚΑ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) (ΘΕΡΙΝΟΣ)
3ης Ορ. Ταξιαρχίας, Ζωγράφου, 210-7773608.
Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.15/ 21.45. Σάβ., Κυρ. & 11.45/ 14.15/ 16.45. Παρ., Σάβ. & 00.15
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τρ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 (ΘΕΡΙΝΟΣ)
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 21.20/ 23.30

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.20/ 21.40. Παρ., Σάβ. & 00.10
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τρ.: 18.10/ 20.30/ 22.50
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 21.10/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 13.45/ 16.20/ 18.50
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 20.00/ 22.20. Σάβ., Κυρ. & 12.15/ 15.10/ 17.40. Παρ., Σάβ. & 00.40

ΔΑΦΝΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λ.Βουλιαγμένης 245, Δάφνη (ΜΕΤΡΟ Δάφνης), 210-9711511, 2109750936..
Πεμ. - Τρ.: 18.00/ 20.15/ 22.30
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 245, Δάφνη (ΜΕΤΡΟ Δάφνης), 210-9711511, 2109750936..
Τετ.: 17.50/ 20.00

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 21.00/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 14.10/ 16.20
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 VODAFONE
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.50. Σάβ., Κυρ. & 13.30/ 15.50
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τρ.: 17.20/ 19.40/ 22.00/ 00.20. Σάβ., Κυρ. & 12.40/ 15.00
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Τετ.: 17.20/ 19.40/ 22.00/ 00.20

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 17.20/ 19.30/ 21.50/ 00.10
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (Θερινός)
Πατησίων 140210-8259975, 210-8215327.
Πεμ. - Τετ.: 20.40/ 23.00

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τρ.: 15.15/ 17.30/ 19.45/ 22.00/ 00.15. Σάβ., Κυρ. & 13.00
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 14.30/ 16.45/ 19.00/ 21.15/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 12.15. Τετ. 14.30/ 16.45/ 19.00/ 21.15/ 23.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 8 COSMOTE
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Τετ.: 15.15/ 17.30/ 19.45/ 22.00/ 00.15
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 20.30/ 22.45/ 01.00. Τετ. 20.30/ 22.45/ 01.15

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τρ.: 17.10/ 19.45/ 22.00/ 00.15
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Τετ.: 17.10/ 19.45/ 22.00/ 00.15
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Τετ.: 18.30/ 20.50/ 23.20
ODEON STARCITY VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τρ.: 18.45/ 21.00/ 23.20. Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 14.10/ 16.20

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 13.00/ 15.20/ 17.40/ 20.00/ 22.20/ 00.40
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 14.10/ 16.30/ 18.50/ 21.10/ 23.30. Σάβ., Κυρ. & 11.50


Also on Movies for the Masses: Trailer #2

The Brøken (2008)

Διχασμένη
The Broken, Poster

Σκηνοθεσία: Sean Ellis
Σενάριο: Sean Ellis
Παίζουν: Lena Headey, Lena Headey


Δες/Κρύψε το trailer

Μια γυναίκα βλέπει το είδωλό της στον καθρέφτη να τη προσπερνάει. Και δε μοιάζει καθόλου με ότι της βγάζανε τα τεστ στο Facebook.The Broken, PhotographΣτο Cashback (2006), ο Sean Ellis γέμισε γύρισε το μάτι του στη καθημερινή σου φαντασιωτική ασχολία να βλέπεις χωρίς ρούχα όλες αυτές που πάνε πάνω κάτω ψωνίζοντας. Στο Brøken (2008) το γυρνάει, φορτωμένο πια με διακρίσεις και ελπίδες, στον καθημερινό σου υποσυνείδητο εφιάλτη να σου τρώει τη ψυχή όλο αυτό το γυαλί και το ατσάλι.. του Λονδίνου. Και περνάει στον τρομοχώρο με μαζεμένο όλο τον αέρα που φούσκωσε σταδιακά τα μυαλά του Shyamalan, χωρίς να ξέρει ούτε τα βασικά αλλά νομίζοντας ότι θα παραδώσει το αριστούργημά του. Οι τρομάρες έρχονται φτηνές σχεδόν αποκλειστικά από γκόμενες που τσιρίζουν, ενίοτε με συνοδεία υπόκρουσης που σε προετοιμάζει για γέλια όσο περνάει η ώρα (σα να βλέπεις κασέτα βήτα διαλογής δεκαετιών), και η ιστορία ανακυκλώνει τη πιο κλασική.. συνωμοσιοθεωρία του είδους με μυστικοπάθεια Έκτης Αίσθησης (1999), ανατροπές παππού που αυτοσχεδιάζει γιατί δε ξέρει το παραμύθι, και συμμάζεμα που προσπαθεί (αρκετά για να γίνει ο τίτλος Flashback) να σε πείσει ότι σου έδινε όλα τα στοιχεία όσο τα έκρυβε. Στη πραγματικότητα ιστορία δεν υπάρχει, και μετά τα πρώτα λεπτά μπορείς να φύγεις από τη προβολή χωρίς να χάσεις τίποτα. Και το τίποτα ισχύει ακόμα κι αν ήσουνα πιστός των Sarah Connor Chronicles, αφού τα καναδυό φευγαλέα γυμνά της Lena Headey απέχουν πολύ από το να σε ξαναγυρνάνε στη παιδική σου ηλικία σα των μοντέλων της προηγούμενης δουλειάς του Ellis.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ODEON ΟΠΕΡΑ 2
Ακαδημίας 57, Αθήνα, 2103622683..
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.20/ 22.30

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ 2
Μεσογείων 6 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107773319.
Πεμ. - Τρ.: 19.00/ 20.50/ 22.30

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΓΛΥΦΑΔΑ 2
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 2109650318 Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 20.40/ 22.30

ΔΑΦΝΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λ.Βουλιαγμένης 245, Δάφνη (ΜΕΤΡΟ Δάφνης), 210-9711511, 2109750936..
Πεμ. - Τετ.: Πέμ.-Τρ. 18.40/ 20.40/ 22.40. Τετ. μόνο 22.15

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: Πέμ.-Τρ. 19.20/ 21.40/ 23.50. Τετ. 18.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.00. Πέμ.-Τρ. & 20.00/ 22.15. Παρ., Σάβ. & 00.30

Inglourious Basterds (2009): Sélection officielle teaser


Περιορισμένα ήταν τα χειροκροτήματα στη πρώτη καταφισκαρισμένη προβολή των Μπάσταρδων (2009) του Quentin Tarantino το πρωί στις Κάνες, και η κόπια είναι ήδη συλλεκτική αφού στις αίθουσες το φιλμ θα βγει πιο σύντομο απ' ότι λέγεται. Αλλά θερμά ήταν τα τιτιβίσματα στα δίχτυα στη συνέχεια, και ο σκηνοθέτης δε πήγε τελικά στη Γαλλία μόνο για να κουβαλάει τα μπαγκάζια του Brad Pitt που φέτος κλείνει τα απαραίτητα χρόνια παρουσίας στο φεστιβάλ για να αντικαταστήσει τον Φοίνικα στα βραβεία του, απ' ότι ακούγεται.


Previously on Movies for the Masses: Vincere (2009): Sélection officielle trailer

Vincere (2009): Sélection officielle trailer


Ακόμα κι αν είσαι περαστικός, για τα βυζιά της Monica Bellucci στο κόκκινο χαλί της Ρώμης, τόσες φορές που τα 'ψαξες έμαθες ότι, ανα ημέρα, τουλάχιστο μια ταινία περνάει και για να ξεσκονίσει το κόκκινο χαλί στις Κάνες. Σήμερα, με το φεστιβάλ να έχει παρουσιάσει το μισό διαγωνιστικό του, είναι μέρα για ανοιξιάτικο (γενικό) καθάρισμα: το απόγευμα με Los Abrazos Rotos (2009) που έχει ήδη προβληθεί στη χώρα του Almodóvar χωρίς να κατασυγκινήσει ούτε κριτικούς ούτε κοινό, και το βράδυ με Vincere (2009) που ανοίγει αύριο στη χώρα του Benito Mussolini, χαρακτηρισμένο ήδη από νωρίτερα, και αυτό όπως και τόσα άλλα μέχρι τώρα, σαν από τις πιο εμπορικές δουλειές του σκηνοθέτη του, Marco Bellocchio.

Ο Bellochio βέβαια είναι στη καρδιά σου από τότε που 'βαλε τη Maruschka Detmers να κάνει πίπες στο Diavolo in Corpo (1986), και έχει πάει και πεντέξι φορές στις Κάνες αλλά, με εξαίρεση μια πολύ θαυμάσια στιγμή θαυμάσιας Ιταλίδας από τη Giovanna Mezzogiorno, το τρέιλερ το "εμπορικό" το βγάζει σαν "αίσθηση προηγούμενου αιώνα γενικά". Και οι σημειώσεις της παραγωγής δε κρύβουν ότι τον φασίστα δικτάτορα, από κάποιο σημείο και μετά, τον υποδύεται.. υλικό αρχείου της εποχής (λόγω περιορισμένου προϋπολογισμού φυσικά). Και η ιστορία, της Ida Irene Dasler που απαιτούσε από τον Mussolini να αναγνωρίσει και τον (υπαρκτό ή ανύπαρκτο ιστορικά) γάμο τους πέρα από το παιδί τους, δύσκολα βλέπεις να δικαιολογεί σπαραχτικό μελόδραμα άμα δεν είσαι τριχωτή φεμινίστρια. Παρολαυτά, η παραγωγή, που πήρε θετικότατες κριτικές από.. τα αφεντικά της και συγκρατημένες γενικά από τους υπόλοιπους ακόμα και στη χώρα της, ήταν βραβειακό φαβορί πριν παιχτεί και μάλλον παραμένει. Το ίδιο και οι Αγκαλιές του Almodóvar, ακόμα πιο αγαπημένου μιας διοργάνωσης που, όπως χιλιοματαξανάπαμε μέχρι και στη προηγούμενη παράγραφο, πολύ συνειδητά απέφυγε να προτείνει και πολλά πέρα από μετριότητες ταχτικών της φέτος.


Sherlock Holmes (2009): Trailer χριστουγεννιάτικο δέντρο


Όσο στις Κάνες η Disney έστρωνε χιόνι για το A Christmas Carol (2009) που βγαίνει το Νοέμβριο, η Warner ξεκίναγε στην Αμερική τη καμπάνια για τη χριστουγεννιάτικη ταινία της, τον Sherlock Holmes (2009), δίνοντας στη δημοσιότητα, όπως είχε ανακοινώσει, το τρέιλέρ του. Τρέιλερ που θα παίζει από τη Παρασκευή στις αίθουσες πριν το Terminator Salvation (2009), ταινία που οι twitteratti έχουν ήδη ζωγραφίσει να απευθύνεται σε 12χρονους γραμμένη από συνομήλικούς τους. Τρέιλερ που, επιπλέον, έκανε πρεμιέρα τέλη Μαρτίου στη ShoWest, και κουβαλάει άρα κι ένα άγχος να βγάλει από το καπέλο του κάτι στην ίδια κλάση με το Avatar (2009) του James Cameron το οποίο ανοίγει μια βδομάδα νωρίτερα.

Έτσι δεν είναι καθόλου απροσδόκητο το ότι περιμένεις να πεταχτούν ζόμπι, νίντζα, κλίνγκονς, ο Joker, o Agent Smith, o Lex Luthor και φυσικά όλη η League of Extraordinary Gentlemen (2003) στη διάρκεια του βίντεο. Άσε που η "δυναμική νέα απεικόνιση" των χαρακτήρων του Arthur Conan Doyle είναι η πρώτη μεγάλη ευκαιρία του Guy Ritchie, και άνετα μπορεί να γίνει η τελευταία του αν κοιτάξεις πως πάει η καριέρα του, οπότε στα πλάνα του υπάρχει από την αρχή αυτό το πάθος να κάνει να τη καταπιούν όσους χρησιμοποιούν την επωδό "the artist formerly known as Madonna's husband" όταν τον αναφέρουν. Ο μόνος στο project που δεν έχει να αποδείξει τίποτα είναι ο Robert Downey Jr., αλλά έτσι σε κάνει να απορείς.. τι πήγε να κάνει σ' αυτό, αφού είναι ήδη το πρόσωπο ενός καταπετυχημένου franchise, του Iron Man (2008), και η παραγωγή του Holmes δε φαίνεται να μπήκε στον κόπο να κάνει reboot του pulp χαρακτήρα χωρίς να σκέφτεται και καναδυό sequel. Ο Downey Jr. πάντως μπήκε, όπως μάλλον πρόσεξες, στο κόπο να χάσει αρκετά κιλά, μπας και πλησιάσει αυτό το λιπόσαρκο του ήρωα και σκάσουν λίγο οι συνηθισμένες αντιδράσεις σε κάθε παρέκκλιση από τα παραδοσιακά, ενώ έκανε κι ακόμα ένα καλό, όπως πρόσεξες και παραπρόσεξες, να επιμείνει ότι η Rachel McAdams είναι αρκετά μεγάλη για να παίζει το.. αίσθημά του. Στα λίγα συν, πρόσθεσε και ότι ο Ritchie φανερά αφήνει αρκετό χώρο και χρόνο στον πρωταγωνιστή του με μισοαπομακρυσμένα και μισοπαγωμένα πλάνα, ενώ το ίδιο είχε κάνει και στο σενάριο, προσαρμόζοντας τις ατάκες επιτόπου, σύμφωνα με τις αναφορές.


Previously on Movies for the Masses: Looking for Eric (2009): Sélection officielle teaser
Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.