Written by
verbal
in
Features
Boyle και Winslet μαζεύουν Χρυσές Σφαίρες
Με σερί τεσσάρων Χρυσών Σφαιρών (ταινία, σκηνοθεσία, σενάριο, μουσική), πήγε σπίτι του το τραπέζι του Slumdog Millionaire μετά την τελετή απονομής των βραβείων που, εδώ στις Μάζες, δεν δίνουμε ιδιαίτερη αξία όπως θα ξέρεις, κι όχι μόνο επειδή έχουν τέσσερα χρόνια να στείλουν νικητή τους στο πόντιουμ των Όσκαρ για το μεγάλο χρυσό άγαλμα. Αλλά μιας κι ο cheaplog θέλει να αφιερώσει τα φετινά σ’ όσους είχαν θάψει το success story του Danny Boyle για αλητάκο του Mumbai που ήθελε να γίνει εκατομμυριούχος και τα κατάφερε γιατί ήταν γραφτό, αλλά και σ’ όσους άλλους είχαν θάψει το The Fountain (2006), του οποίου προφανώς βλέπει δικαίωση στην επιστροφή τόσο του Aronofsky στα μεγάλα γιορτινά τραπέζια, όσο και του Mickey Rourke σε οτιδήποτε, με την αναγνώριση του The Wrestler για Α’ Ανδρικό σε δράμα και για τραγούδι, υποθέτω έχουμε μια αφορμή να ασχοληθούμε με τη φετινή βραδιά στο ballroom του Beverly Hilton.
Το σάρωμα του Slumdog βέβαια, μεταφράζεται περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο σαν μη σπάσιμο ενός σερί που χτίζει με σχεδόν ό,τι βραβείο έχει δοθεί στο Hollywood φέτος, με παράλληλη αντίστοιχη καταβαράθρωση όποιων ελπίδων είχε οποιοσδήποτε για το The Curious Case of Benjamin Button κυρίως κι ενδεχομένως και σαν επιβεβαίωση του καλέσματος που αποφάσισαν να ακολουθήσουν τα μέλη του Hollywood Foreign Press Association για την ταινία με την τόσο διεθνή γεύση. Διεθνές άρωμα που πασπαλίστηκε και στις υπόλοιπες κατηγορίες, με τα βραβεία των ερμηνειών, που, πλην του πρώτου ανδρικού που έδωσε στον Mickey Rourke την ευκαιρία να αναγκάσει τον Aronofsky να σηκώσει κωλόχερο σε παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση, μοιράστηκαν σχεδόν εξολοκλήρου στο Ηνωμένο Βασίλειο (Kate Winslet για A’ και B’ Γυναικείο στα δράματα The Reader και Revolutionary Road αντίστοιχα, Colin Farrell για ‘Α Ανδρικό στην κωμωδία/μιούζικαλ In Bruges, Sally Hawkins για Α’ Γυναικείο στην κωμωδία/μιούζικαλ Happy-Go-Lucky) ενώ το βραβείο ξενόγλωσσης, πήγε σ’ εκείνο το μικρό τεράστιο Βαλς με τον Μπασίρ.
Η σημαντικότερη στιγμή της βραδιάς και η ωραιότερη του θεσμού εδώ και χρόνια αν με ρωτάς, ήταν η δεύτερη της διπλής βράβευσης της Kate Winslet, που την ανέβασε στη σκηνή για να δώσει τον πιο συγκινητικό κι αυθόρμητο ευχαριστήριο λόγο της βραδιάς, την έσπρωξε αρκετά βήματα πιο κοντά στο δηλωμένο της όνειρο να κερδίσει φέτος και κάνα Όσκαρ κι έβαλε το όνομά της στις λίστες με τα περίεργα στατιστικά, δίπλα στην Sigourney Weaver που ήταν η πρώτη που είχε κερδίσει δύο Χρυσές Σφαίρες για δύο ταινίες την ίδια χρονιά (Gorillas in the Mist και Working Girl το 1996) και την Joan Plowright, που είχε κερδίσει για ταινία και μίνι σειρά (β’ γυναικείος στα Enchanted April και Stalin το 1993). Στους υπόλοιπους, το The Dark Knight κέρδισε σε όλες τις κατηγορίες που ήταν υποψήφιο, την εξής μια, τον Β’ Ανδρικό του Heath Ledger, το WALL•E κέρδισε προφανώς τα animated, το Vicky Cristina Barcelona χωρίς υποψηφιότητα σε σενάριο-σκηνοθεσία και χωρίς βραβείο σε ερμηνείες, χρίσθηκε η Καλύτερη Ταινία Κωμωδία/Μιούζικαλ και το Doubt με τα βαριά ονόματα στις ερμηνείες, πήρε την αμφισβήτηση της βραδιάς τυλιγμένη με φιόγκο απόρριψης.
Το σάρωμα του Slumdog βέβαια, μεταφράζεται περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο σαν μη σπάσιμο ενός σερί που χτίζει με σχεδόν ό,τι βραβείο έχει δοθεί στο Hollywood φέτος, με παράλληλη αντίστοιχη καταβαράθρωση όποιων ελπίδων είχε οποιοσδήποτε για το The Curious Case of Benjamin Button κυρίως κι ενδεχομένως και σαν επιβεβαίωση του καλέσματος που αποφάσισαν να ακολουθήσουν τα μέλη του Hollywood Foreign Press Association για την ταινία με την τόσο διεθνή γεύση. Διεθνές άρωμα που πασπαλίστηκε και στις υπόλοιπες κατηγορίες, με τα βραβεία των ερμηνειών, που, πλην του πρώτου ανδρικού που έδωσε στον Mickey Rourke την ευκαιρία να αναγκάσει τον Aronofsky να σηκώσει κωλόχερο σε παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση, μοιράστηκαν σχεδόν εξολοκλήρου στο Ηνωμένο Βασίλειο (Kate Winslet για A’ και B’ Γυναικείο στα δράματα The Reader και Revolutionary Road αντίστοιχα, Colin Farrell για ‘Α Ανδρικό στην κωμωδία/μιούζικαλ In Bruges, Sally Hawkins για Α’ Γυναικείο στην κωμωδία/μιούζικαλ Happy-Go-Lucky) ενώ το βραβείο ξενόγλωσσης, πήγε σ’ εκείνο το μικρό τεράστιο Βαλς με τον Μπασίρ.
Η σημαντικότερη στιγμή της βραδιάς και η ωραιότερη του θεσμού εδώ και χρόνια αν με ρωτάς, ήταν η δεύτερη της διπλής βράβευσης της Kate Winslet, που την ανέβασε στη σκηνή για να δώσει τον πιο συγκινητικό κι αυθόρμητο ευχαριστήριο λόγο της βραδιάς, την έσπρωξε αρκετά βήματα πιο κοντά στο δηλωμένο της όνειρο να κερδίσει φέτος και κάνα Όσκαρ κι έβαλε το όνομά της στις λίστες με τα περίεργα στατιστικά, δίπλα στην Sigourney Weaver που ήταν η πρώτη που είχε κερδίσει δύο Χρυσές Σφαίρες για δύο ταινίες την ίδια χρονιά (Gorillas in the Mist και Working Girl το 1996) και την Joan Plowright, που είχε κερδίσει για ταινία και μίνι σειρά (β’ γυναικείος στα Enchanted April και Stalin το 1993). Στους υπόλοιπους, το The Dark Knight κέρδισε σε όλες τις κατηγορίες που ήταν υποψήφιο, την εξής μια, τον Β’ Ανδρικό του Heath Ledger, το WALL•E κέρδισε προφανώς τα animated, το Vicky Cristina Barcelona χωρίς υποψηφιότητα σε σενάριο-σκηνοθεσία και χωρίς βραβείο σε ερμηνείες, χρίσθηκε η Καλύτερη Ταινία Κωμωδία/Μιούζικαλ και το Doubt με τα βαριά ονόματα στις ερμηνείες, πήρε την αμφισβήτηση της βραδιάς τυλιγμένη με φιόγκο απόρριψης.
Δες/Κρύψε την πλήρη λίστα
*με bold οι νικητές
MOVIES & FILM
Best Drama
The Curious Case of Benjamin Button
Slumdog Millionaire
Revolutionary Road
Frost/Nixon
The Reader
Best Performance by an Actor in a Drama
Leonardo Dicaprio - Revolutionary Road
Brad Pitt - The Curious Case of Benjamin Button
Frank Langella - Frost/Nixon
Mickey Rourke - The Wrestler
Sean Penn - Milk
Best Performance by an Actress in a Drama
Anne Hathaway - Rachel Getting Married
Angelina Jolie - Changeling
Kristin Scott Thomas - I’ve Loved You So Long
Kate Winslet - Revolutionary Road
Meryl Streep - Doubt
Best Comedy/Musical
Vicky Cristina Barcelona
Burn After Reading
Happy-Go-Lucky
In Bruges
Mamma Mia!
Best Performance by an Actor in a Comedy/Musical
Javier Bardem - Vicky Cristina Barcelona
James Franco - Pineapple Express
Dustin Hoffman - Last Chance Harvey
Brendan Gleeson - In Bruges
Colin Farrell - In Bruges
Best Performance by an Actress in a Comedy/Musical
Rebecca Hall - Vicky Cristina Barcelona
Frances McDorman - Burn After Reading
Emma Thompson - Last Chance Harvey
Sally Hawkins - Happy-Go-Lucky
Meryl Streep - Mamma Mia!
Best Animated Feature Film
Wall-E
Kung Fu Panda
Bolt
Best Foreign Language Film
The Baader Meinhof Complex
Everlasting Moments
I've Loved You So Long
Waltz with Bashir
Gomorrah
Best Performance by an Actor in a Supporting Role
Heath Ledger - The Dark Knight
Tom Cruise - Tropic Thunder
Robert Downey Jr. - Tropic Thunder
Ralph Fiennes - The Duchess
Philip Seymour Hoffman - Doubt
Best Performance by an Actress in a Supporting Role
Penelope Cruz - Vicky Cristina Barcelona
Marisa Tomei - The Wrestler
Kate Winslet - The Reader
Amy Adams - Doubt
Viola Davis - Doubt
Best Director
Stephen Daldry - The Reader
Danny Boyle - Slumdog Millionaire
David Fincher - The Curious Case of Benjamin Button
Sam Mendes - Revolutionary Road
Ron Howard - Frost/Nixon
Best Screenplay
Simon Beaufoy - Slumdog Millionaire
Eric Roth - The Curious Case of Benjamin Button
John Patrick Shanley - Doubt
Peter Morgan - Frost/Nixon
David Hare - The Reader
Best Original Score
Alexandre Desplat - The Curious Case of Benjamin Button
A. R. Rahman - Slumdog Millionaire
James Newton Howard - Defiance
Clint Eastwood - Changeling
Hans Zimmer - Frost/Nixon
Best Original Song
Down to Earth - Wall-E
Gran Torino - Gran Torino
I Thought I Lost You - Bolt
Once in a Lifetime - Cadillac Records
The Wrestler - The Wrestler
TELEVISION
Best Series - Drama
Dexter
House
True Blood
In Treatment
Mad Men
Best Performance by an Actress in a Drama
Mariska Hargitay – Law & Order: SVU
Sally Field – Brothers & Sisters
Kyra Sedgwick – The Closer
Anna Paquin – True Blood
January Jones – Mad Men
Best Performance by an Actor in a Drama
Michael C. Hall – Dexter
Gabriel Byrne – In Treatment
Jonathan Rhys Meyers – The Tudors
Hugh Laurie – House
Jon Hamm – Mad Men
Best Series - Comedy/Musical
30 Rock
The Office
Californication
Entourage
Weeds
Best Performance by an Actor in a Comedy/Musical
Alec Baldwin – 30 Rock
Steve Carell – The Office
David Duchovny – Californication
Kevin Connolly – Entourage
Tony Shalhoub – Monk
Best Performance by an Actress in a Comedy/Musical
America Ferrera – Ugly Betty
Debra Messing – The Starter Wife
Christina Applegate – Samantha Who?
Mary-Louise Parker – Weeds
Tina Fey – 30 Rock
Best Mini-Series Or TV Movie
A Raisin In The Sun
Bernard and Doris
John Adams
Cranford
Recount
Best Performance by a Supporting Actor in a Series, Mini-Series Or TV Movie
Neil Patrick Harris – How I Met Your Mother
Blair Underwood – In Treatment
Tom Wilkinson – John Adams
Jeremy Piven – Entourage
Denis Leary – Recount
Best Performance by a Supporting Actress in a Series, Mini-Series Or TV Movie
Eileen Atkins – Cranford
Rachel Griffiths – Brothers and Sisters
Melissa George – In Treatment
Dianne Wiest – In Treatment
Laura Dern – Recount
Best Performance by an Actor in a Mini-Series Or TV Movie
Ralph Fiennes – Bernard and Doris
Kiefer Sutherland – 24: Redemption
Paul Giamatti – John Adams
Tom Wilkinson – Recount
Kevin Spacey – Recount
Best Performance by an Actress in a Mini-Series Or TV Movie
Catherine Keener – An American Crime
Susan Sarandon – Bernard and Doris
Shirley Maclaine – Coco Chanel
Laura Linney – John Adams
Judi Dench – Cranford
Previously on Movies for the Masses: European Film Awards 2008: Οι νικητές
Written by
cheaptalk
in
Trailers
Fighting (2009): Fifty percent pain trailer
Τέτοια εποχή πριν τρία χρόνια ο Dito Montiel παρουσίαζε στο Sundance την πρώτη του ταινία, την.. αυτοβιογραφία του, με τίτλο A Guide to Recognizing Your Saints (2006) και πρωταγωνιστή ένα φιλόδοξο πιτσιρικά, θρέμμα της Disney, κάποιον Shia LaBeouf. Η δεύτερη ταινία του, το Fighting (2009) που ξαναενώνει αρκετή από τη παρέα, με πρωταγωνιστή αυτή τη φορά τον Channing Tatum, κυκλοφορεί τον Απρίλη, σε ευρεία διανομή από τη Universal. Και τη Παρασκευή απέκτησε trailer δημοσιευμένο στο MySpace.
Αρχικά σχεδιασμένο να βγει τον Σεπτέμβρη του 2008, και ταλαιπωρημένο προηγουμένως από την απεργία των σεναριογράφων, το φιλμ έκανε επαναληπτικά γυρίσματα εκείνη την εποχή και πήρε προαγωγή εξόδου, έχοντας προκαλέσει εκστατικές αντιδράσεις στις δοκιμαστικές προβολές. Ακόμα αρχικότερα σχεδιασμένο να 'χει θέμα.. το μπάσκετ (και τον τζόγο που έμεινε), το σενάριο, ξαναγραμμένο από τον ίδιο, φαίνεται να έγινε ταινία από τον Montiel το ίδιο ξώφαλτσα όσο και οι Saints (τους οποίους τον είχε πείσει ο Robert Downey Jr. να γράψει και να σκηνοθετήσει), μια τυχαία πρόσκρουση στη ζωή ενός ανθρώπου με πολύ ταλέντο και λίγες φιλοδοξίες. Τυχαία φυσικά δεν είναι η συμμετοχή του Terrence Howard, μέλους της επιτροπής του Sundance που έδωσε ασυζητητί το βραβείο σκηνοθεσίας στον Montiel. Ενώ το πως προέκυψε MMA για ατραξιόν, το βρίσκεις στους νεοϋορκέζικους δρόμους που πρωταγωνιστούν μόνιμα στο έργο του κάποτε frontman μπάντας ενός εκατομμυρίου δολαρίων, και στη πρόσφατη τηλεοπτική δημοφιλία του Ultimate Fighting Championship® που φυσιολογικά έπεισε τη Rogue (πρώην της Universal και νυν της Relativity Media) να δώσει στο δημιουργό, μαζί με τα φράγκα, και τις ελευθερίες που ήθελε. Ελευθερίες που φτάνουν μέχρι το PG-13 ("for intense fight sequences, some sexuality and brief strong language") βέβαια, όμως η υπόσχεση ήταν για mainstream παραγωγή με αιχμηρή indie κόψη, κάτι σαν mixed martial arts 8 Mile (2002) με πολλά πολλά γκομενάκια στο ακροατήριο, αντί για remake του Lionheart (1990) με τον Van Damme (όπως φαίνεται να νομίζουν αρκετοί στα διχτυακά φόρα).

Αρχικά σχεδιασμένο να βγει τον Σεπτέμβρη του 2008, και ταλαιπωρημένο προηγουμένως από την απεργία των σεναριογράφων, το φιλμ έκανε επαναληπτικά γυρίσματα εκείνη την εποχή και πήρε προαγωγή εξόδου, έχοντας προκαλέσει εκστατικές αντιδράσεις στις δοκιμαστικές προβολές. Ακόμα αρχικότερα σχεδιασμένο να 'χει θέμα.. το μπάσκετ (και τον τζόγο που έμεινε), το σενάριο, ξαναγραμμένο από τον ίδιο, φαίνεται να έγινε ταινία από τον Montiel το ίδιο ξώφαλτσα όσο και οι Saints (τους οποίους τον είχε πείσει ο Robert Downey Jr. να γράψει και να σκηνοθετήσει), μια τυχαία πρόσκρουση στη ζωή ενός ανθρώπου με πολύ ταλέντο και λίγες φιλοδοξίες. Τυχαία φυσικά δεν είναι η συμμετοχή του Terrence Howard, μέλους της επιτροπής του Sundance που έδωσε ασυζητητί το βραβείο σκηνοθεσίας στον Montiel. Ενώ το πως προέκυψε MMA για ατραξιόν, το βρίσκεις στους νεοϋορκέζικους δρόμους που πρωταγωνιστούν μόνιμα στο έργο του κάποτε frontman μπάντας ενός εκατομμυρίου δολαρίων, και στη πρόσφατη τηλεοπτική δημοφιλία του Ultimate Fighting Championship® που φυσιολογικά έπεισε τη Rogue (πρώην της Universal και νυν της Relativity Media) να δώσει στο δημιουργό, μαζί με τα φράγκα, και τις ελευθερίες που ήθελε. Ελευθερίες που φτάνουν μέχρι το PG-13 ("for intense fight sequences, some sexuality and brief strong language") βέβαια, όμως η υπόσχεση ήταν για mainstream παραγωγή με αιχμηρή indie κόψη, κάτι σαν mixed martial arts 8 Mile (2002) με πολλά πολλά γκομενάκια στο ακροατήριο, αντί για remake του Lionheart (1990) με τον Van Damme (όπως φαίνεται να νομίζουν αρκετοί στα διχτυακά φόρα).

Previously on Movies for the Masses: The Last House on the Left (2009): Sweet [...] trailer
Written by
verbal
in
Trailers
The Last House on the Left (2009): Sweet child of ours trailer
Δες/Κρύψε τα preview clips
Με το όνομα Dennis Iliadis σχεδόν άφαντο απ’ το βίντεο και τελείως άφαντο απ’ το site της ταινίας, που το φιλοξένησε μετά την σταμπαρισμένη πρώτη εκδοχή της Apple, το πρώτο trailer του Τελευταίου Σπιτιού Αριστερά, ξεκίνησε χθες τις βόλτες του στα διαδίκτυα, δείχνοντας φάτσα κάρτα πόσο remade είναι το remake που είχε αναθέσει πριν ενάμιση χρόνο ο Wes Craven, στον σκηνοθέτη του «συναρπαστικού κι αληθινού» Hardcore (2004), όπως το είχε χαρακτηρίσει. Με τον πρωτάρη Adam Alleca και τον μισοψημένο στην τηλεόραση και σταμπαρισμένο διεκπαιρεωτή-ανανεωτή στα Red Eye (2005) και Disturbia (2007), Carl Ellsworth, να του φρεσκάρουν τις ατάκες, ο Ντένης Ηλιάδης φαίνεται να έχει κρατήσει απείραγο τον σεναριακό κορμό της ταινίας, κι οι μοντέρηδες της Rogue δεν είναι καθόλου διατεθειμένοι να το κρύψουν, απλώνοντάς σου άφοβα όλη την ταινία σ’ ένα δίλεπτο cut, με την περίεργη μουσική του cover των Gone with the Trees από πάνω, για να σε μπερδέψουν.
Το κύριο παράπονο όσων ασχολήθηκαν να σχολιάσουν το θέμα (μεταξύ των οποίων, παραδόξως, ούτε ένας Έλληνας ακόμα), ήταν ακριβώς αυτό, αλλά το ότι σου λέει την ταινία, απ’ τη μια δεν είναι τόσο τραγικό γιατί μπορούσες να την έχεις δει απ’ το ’72 που κυκλοφορεί το πρωτότυπο (όπου δεν είναι ακόμα απαγορευμένο) κι απ’ την άλλη καταλαβαίνεις και μόνος σου αν έχεις ξαναδεί αίμα να κυλάει στην οθόνη, ότι όλα αυτά που δείχνονται είναι για να περνάει η ώρα και να τσιμπάνε τα εφηβικά κοινά στα οποία στοχεύουν γενικά πρωτίστως όλοι, και τα οποία τα ενδιαφέρει κυρίως το πώς ακριβώς θα δουλέψουν τα βασανιστήρια και πόσο ζουμί θα κάνουν να κυλίσει (και το πώς βάζεις μπροστά φούρνο μικροκυμάτων με ανοιχτή την πόρτα, ενδεχομένως). Από 'κει και πέρα, εκεί που θα μετρήσει το πόσο βαθιά κατάφερε να πάει ο Ηλιάδης (πόσο τον άφησε η Rogue κι ο Craven, ή πόσο τους έκανε να τον αφήσουν), όπως ξέρει να σου πει όποιος έχει δει το πρωτότυπο, θα φανεί στο πόσο θα κρατήσει την snuff-y απεικόνιση της σωματικής βίας (που εδώ φαίνεται τυπικά γυαλισμένη και ξεθωριασμένα φωτισμένη) και την ωμή παράθεση της ψυχολογικής, που έκανε τόσο τσουχτερή την αγριότητα της ταινίας του ’72 και τόσο στοιχειωτικές τις σκηνές του λεσβιακού βιασμού και του... ορθοδοντικού ευνουχισμού, ας πούμε, για παράδειγμα, που έτσι κι αλλιώς, δεν θα μπορούσαν να προβληθούν σε κανενός το trailer.

Το κύριο παράπονο όσων ασχολήθηκαν να σχολιάσουν το θέμα (μεταξύ των οποίων, παραδόξως, ούτε ένας Έλληνας ακόμα), ήταν ακριβώς αυτό, αλλά το ότι σου λέει την ταινία, απ’ τη μια δεν είναι τόσο τραγικό γιατί μπορούσες να την έχεις δει απ’ το ’72 που κυκλοφορεί το πρωτότυπο (όπου δεν είναι ακόμα απαγορευμένο) κι απ’ την άλλη καταλαβαίνεις και μόνος σου αν έχεις ξαναδεί αίμα να κυλάει στην οθόνη, ότι όλα αυτά που δείχνονται είναι για να περνάει η ώρα και να τσιμπάνε τα εφηβικά κοινά στα οποία στοχεύουν γενικά πρωτίστως όλοι, και τα οποία τα ενδιαφέρει κυρίως το πώς ακριβώς θα δουλέψουν τα βασανιστήρια και πόσο ζουμί θα κάνουν να κυλίσει (και το πώς βάζεις μπροστά φούρνο μικροκυμάτων με ανοιχτή την πόρτα, ενδεχομένως). Από 'κει και πέρα, εκεί που θα μετρήσει το πόσο βαθιά κατάφερε να πάει ο Ηλιάδης (πόσο τον άφησε η Rogue κι ο Craven, ή πόσο τους έκανε να τον αφήσουν), όπως ξέρει να σου πει όποιος έχει δει το πρωτότυπο, θα φανεί στο πόσο θα κρατήσει την snuff-y απεικόνιση της σωματικής βίας (που εδώ φαίνεται τυπικά γυαλισμένη και ξεθωριασμένα φωτισμένη) και την ωμή παράθεση της ψυχολογικής, που έκανε τόσο τσουχτερή την αγριότητα της ταινίας του ’72 και τόσο στοιχειωτικές τις σκηνές του λεσβιακού βιασμού και του... ορθοδοντικού ευνουχισμού, ας πούμε, για παράδειγμα, που έτσι κι αλλιώς, δεν θα μπορούσαν να προβληθούν σε κανενός το trailer.

Previously on Movies for the Masses: Anvil! The Story of Anvil (2008): Αληθινό trailer
Written by
cheaptalk
in
Reviews
Appaloosa (2008)

Σκηνοθεσία: Ed Harris
Σενάριο: Robert Knott & Ed Harris
Παίζουν: Viggo Mortensen, Ed Harris, Renée Zellweger, Jeremy Irons
Δες/Κρύψε το trailer
Χρόνια συνεργάτες και ουσιαστικά πληρωμένα πιστόλια απαράβατα στη πλευρά του νόμου, δυο άντρες φτάνουν, στα 1880s, σε μικρή αμερικάνικη πόλη που απειλείται από τη μεγάλη ομάδα αδίστακτου αγροκτηματία.
Εκπληκτικά ήρεμο και χαλαρωμένο για κάτι που μοιάζει με project πάθους (ο Ed Harris, γράφει, σκηνοθετεί, πρωταγωνιστεί και συμμετέχει στη παραγωγή), από τη μπιλχοκική άνεση και έκδηλη ευχαρίστηση του Vigo Mortensen να παίζει χωρίς πίεση να μασάει τα σκηνικά με όλο το καστ όπως στο Hidalgo (2004), μέχρι τη προφανή εξοικείωση και αγάπη για τα τοπία της αμερικάνικης δύσης της φωτογραφίας του Dean Semler (Oscar® για το Χορεύοντας με τους Λύκους (1990)) που αρνείται επιδεικτικά να φτιάξει και να πιάσει τη στιγμή (άγχος που καταπλάκωσε τον John Toll στο Seraphim Falls (2006)), σα να σε περίμενε στο μπαλκόνι με ζεστή μηλόπιτα όπως παρατηρεί ο Ebert, το Appaloosa (2008) δε φτάνει ποτέ τα σημαντικά δείγματα του είδους (του western) στον 21ο αιώνα (The Proposition (2005), 3:10 to Yuma (2007)) αλλά από κάποια σκοπιά το υπηρετεί συνεπέστερα, με το να μη σε κάνει να συνδέεις κάθε στακάτο ξέσπασμα πιστόλας με επιθανάτιο ρόγχο του. Πιο πίσω, ο φίλος του Harris, Robert B. Parker, φαίνεται να 'χει ξοδέψει χρόνο στη μελέτη των χαρακτήρων της εποχής γράφοντας τη νουβέλα στην οποία βασίστηκε το σενάριο, και τα σκηνικά μοιάζουν μεγαλύτερα από ότι θα επέτρεπαν τα $20-και-πολλά-λέω εκατομμύρια του προϋπολογισμού. Τη συνταγή του κλασικού αλλά όχι βαρετού κάπου χαλάει η ως συνήθως απόμακρη, ειδικά για τσούλα που στήνεται άμεσα στον κοντινότερο επιβήτορα, Renée Zellweger (αρχικά για το ρόλο είχε συμφωνήσει η Diane Lane), τελικά τις ισορροπίες κρατάει η φυσικά καβλιάρα Ariadna Gil, προσφέροντας, στις ελάχιστες σκηνές της με τον Mortensen, πολύ περισσότερα από απλή (και εντελώς αχρείαστη σε άλλες εποχές) απόδειξη ότι η βαθιά φιλία των δύο πρωταγωνιστών είναι αντρική.
Εκπληκτικά ήρεμο και χαλαρωμένο για κάτι που μοιάζει με project πάθους (ο Ed Harris, γράφει, σκηνοθετεί, πρωταγωνιστεί και συμμετέχει στη παραγωγή), από τη μπιλχοκική άνεση και έκδηλη ευχαρίστηση του Vigo Mortensen να παίζει χωρίς πίεση να μασάει τα σκηνικά με όλο το καστ όπως στο Hidalgo (2004), μέχρι τη προφανή εξοικείωση και αγάπη για τα τοπία της αμερικάνικης δύσης της φωτογραφίας του Dean Semler (Oscar® για το Χορεύοντας με τους Λύκους (1990)) που αρνείται επιδεικτικά να φτιάξει και να πιάσει τη στιγμή (άγχος που καταπλάκωσε τον John Toll στο Seraphim Falls (2006)), σα να σε περίμενε στο μπαλκόνι με ζεστή μηλόπιτα όπως παρατηρεί ο Ebert, το Appaloosa (2008) δε φτάνει ποτέ τα σημαντικά δείγματα του είδους (του western) στον 21ο αιώνα (The Proposition (2005), 3:10 to Yuma (2007)) αλλά από κάποια σκοπιά το υπηρετεί συνεπέστερα, με το να μη σε κάνει να συνδέεις κάθε στακάτο ξέσπασμα πιστόλας με επιθανάτιο ρόγχο του. Πιο πίσω, ο φίλος του Harris, Robert B. Parker, φαίνεται να 'χει ξοδέψει χρόνο στη μελέτη των χαρακτήρων της εποχής γράφοντας τη νουβέλα στην οποία βασίστηκε το σενάριο, και τα σκηνικά μοιάζουν μεγαλύτερα από ότι θα επέτρεπαν τα $20-και-πολλά-λέω εκατομμύρια του προϋπολογισμού. Τη συνταγή του κλασικού αλλά όχι βαρετού κάπου χαλάει η ως συνήθως απόμακρη, ειδικά για τσούλα που στήνεται άμεσα στον κοντινότερο επιβήτορα, Renée Zellweger (αρχικά για το ρόλο είχε συμφωνήσει η Diane Lane), τελικά τις ισορροπίες κρατάει η φυσικά καβλιάρα Ariadna Gil, προσφέροντας, στις ελάχιστες σκηνές της με τον Mortensen, πολύ περισσότερα από απλή (και εντελώς αχρείαστη σε άλλες εποχές) απόδειξη ότι η βαθιά φιλία των δύο πρωταγωνιστών είναι αντρική.Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX CLASS
Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3228821.
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 20.00/ 22.30
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 2
Β. Σοφίας 124 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107782122.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 3 Class
Δροσίνη 16 (απέναντι στο Βάρσο), Κηφισιά, 210-6231601, 2106231933.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.10/ 22.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 18
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.00/ 23.30
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΒΑΝΑ
Κηφισίας 234 & Λυκούργου 3, 210-6756546.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.30/ 22.45
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.40/ 20.50/ 23.00
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 21.50/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 12.40
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 20.30/ 23.00/ 01.15
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.40/ 20.10/ 22.50
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 3 CINEMA EUROPA
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.20/ 23.50
Written by
verbal
in
Reviews
The Reader (2008)
Σφραγισμένα Χείλη

Σκηνοθεσία: Stephen Daldry
Σενάριο: David Hare (απ’ το βιβλίο του Bernhard Schlink)
Παίζουν: David Kross, Kate Winslet, Ralph Fiennes
Δες/Κρύψε το trailer
Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΕΜΠΑΣΣΥ NOVA ODEON
Πατρ. Ιωακείμ 5 & Ηροδότου, Κολωνάκι (ΜΕΤΡΟ Ευαγγελισμός), 2107215944.
Πεμ. - Τετ.: 17.10/ 19.50/ 22.30
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ 2
Μεσογείων 6 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107773319.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30
Λ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Πατησίων 77-79 & Λ. Αλεξάνδρας (ΜΕΤΡΟ Βικτώρια), 210-8219298 Τηλ. κρατ.-πωλήσ. 2106786000.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.40
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΑΣΤΕΡΙΑ
Κηφισίας 336 (Φ. Ερυθραίας), 210-6208521.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.10/ 22.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.00/ 00.30
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΓΛΥΦΑΔΑ 1
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 2109650318 Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 21.20/ 23.50
ΔΑΦΝΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λ.Βουλιαγμένης 245, Δάφνη (ΜΕΤΡΟ Δάφνης), 210-9711511, 2109750936..
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.00. Παρ.-Τετ. & 16.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA EUROPA
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 21.15/ 00.00
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 19.00/ 21.30/ 00.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00

Σκηνοθεσία: Stephen Daldry
Σενάριο: David Hare (απ’ το βιβλίο του Bernhard Schlink)
Παίζουν: David Kross, Kate Winslet, Ralph Fiennes
Δες/Κρύψε το trailer
Λυκειόπαιδο γνωρίζει τον έρωτα από μεγάλη γυναίκα, την ξανασυναντά στο εδώλιο κατηγορούμενη για ναζισμό όταν περνάει στη νομική και εφευρίσκει για χάρη της τα audiobooks όταν φτάνει στην κρίση της μέσης ηλικίας του.
Επιφανειακό ξύσιμο άλλης μιας εκδοχής της εβραϊκής πληγής που προκάλεσε η γερμανική βαναυσότητα, αυτή τη φορά εμπλουτισμένη με εξανθρωπιστικό ερωτικό πρώτο μισάωρο, που δεν καμουφλάρει καθόλου τις εξάρσεις συμβατικότητας στο ξεδίπλωμα, ή τις μελοδραματικίζουσες ερμηνείες ρόλων με πορείες που αψηφούν την κοινή λογική, χρησιμοποιώντας τον εκβιαστικά στημένο συναισθηματισμό της ατμόσφαιρας, ως πρόσχημα για να λένε τα ακριβώς αντίθετα απ’ αυτά που θα έπρεπε να πουν για να οδηγήσουν οι διάλογοί τους οπουδήποτε αλλού απ’ τα αδιέξοδα που φυλακίζουν οι ίδιοι τους εαυτούς τους. Με την απλουστευτική καλογυαλισμένη μεταφορά του βιβλίου του Schlink, απλώνοντας την ιστορία του φαρδιά, πλατιά και πλαδαρά στις δεκαετίες της διάρκειάς της, ο Daldry φροντίζει να αφήσει χωρίς υπόβαθρο πέρα απ’ το σχηματικό, όλους τους ήρωές του απ’ τον κεντρικό, του οποίου ο χαρακτήρας, στο βαθμό που εξερευνάται, απλά αντικρούει τον εαυτό της προηγούμενης σκηνής.
Επιφανειακό ξύσιμο άλλης μιας εκδοχής της εβραϊκής πληγής που προκάλεσε η γερμανική βαναυσότητα, αυτή τη φορά εμπλουτισμένη με εξανθρωπιστικό ερωτικό πρώτο μισάωρο, που δεν καμουφλάρει καθόλου τις εξάρσεις συμβατικότητας στο ξεδίπλωμα, ή τις μελοδραματικίζουσες ερμηνείες ρόλων με πορείες που αψηφούν την κοινή λογική, χρησιμοποιώντας τον εκβιαστικά στημένο συναισθηματισμό της ατμόσφαιρας, ως πρόσχημα για να λένε τα ακριβώς αντίθετα απ’ αυτά που θα έπρεπε να πουν για να οδηγήσουν οι διάλογοί τους οπουδήποτε αλλού απ’ τα αδιέξοδα που φυλακίζουν οι ίδιοι τους εαυτούς τους. Με την απλουστευτική καλογυαλισμένη μεταφορά του βιβλίου του Schlink, απλώνοντας την ιστορία του φαρδιά, πλατιά και πλαδαρά στις δεκαετίες της διάρκειάς της, ο Daldry φροντίζει να αφήσει χωρίς υπόβαθρο πέρα απ’ το σχηματικό, όλους τους ήρωές του απ’ τον κεντρικό, του οποίου ο χαρακτήρας, στο βαθμό που εξερευνάται, απλά αντικρούει τον εαυτό της προηγούμενης σκηνής.Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει
*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΕΜΠΑΣΣΥ NOVA ODEON
Πατρ. Ιωακείμ 5 & Ηροδότου, Κολωνάκι (ΜΕΤΡΟ Ευαγγελισμός), 2107215944.
Πεμ. - Τετ.: 17.10/ 19.50/ 22.30
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ 2
Μεσογείων 6 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι), 2107773319.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30
Λ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Πατησίων 77-79 & Λ. Αλεξάνδρας (ΜΕΤΡΟ Βικτώρια), 210-8219298 Τηλ. κρατ.-πωλήσ. 2106786000.
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.40
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΑΣΤΕΡΙΑ
Κηφισίας 336 (Φ. Ερυθραίας), 210-6208521.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.10/ 22.30
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ
VILLAGE PARK ΡΕΝΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.00/ 00.30
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ΓΛΥΦΑΔΑ 1
Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος, 2109650318 Τηλ. κρατ. 2106786000, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 21.20/ 23.50
ΔΑΦΝΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λ.Βουλιαγμένης 245, Δάφνη (ΜΕΤΡΟ Δάφνης), 210-9711511, 2109750936..
Πεμ. - Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30
ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 19.00/ 21.30/ 00.00. Παρ.-Τετ. & 16.30
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA EUROPA
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2106104100.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 21.15/ 00.00
ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 16.30/ 19.00/ 21.30/ 00.00
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00
Also on Movies for the Masses: Η Kate Winslet στήνει κώλο για βραβεία
Written by
cheaptalk
in
Trailers
Anvil! The Story of Anvil (2008): Αληθινό trailer
Το 1982 οι “ημίθεοι του καναδικού μέταλ” Anvil κυκλοφόρησαν το άλμπουμ Metal on Metal, δηλωμένη πηγή έμπνευσης για ονόματα όπως οι Metallica, Slayer, Anthrax. Το επόμενο καλοκαίρι περιόδευσαν με τους Scorpions, τους Bon Jovi, τους Whitesnake. Όλες αυτές οι μπάντες έγιναν τεράστια ονόματα, οι Anvil όμως κυριολεκτικά εξαφανίστηκαν.
Το Anvil! The Story of Anvil (2008) του Sacha Gervasi -- σεναριογράφος στα The Terminal (2004) και The Big Tease (1999), πατέρας της κόρης της Geri Halliwell (των Spice Girls), πρώην ντράμερ των Bush, roadie των Anvil στα 16 του το 1982 -- έκανε την πρεμιέρα του στο Sundance και γνώρισε κυριολεκτική αποθέωση. Ακολούθησαν διθυραμβικές κριτικές από, πάνω κάτω, όποιον το είδε (μεταλά και όχι, μουσικόφιλο και όχι), πήρε τα βραβεία του σε Sydney, Los Angeles, Edmonton, Chicago, Calgary, Galway, και πλέον αναμένουμε την πρεμιέρα του στις αίθουσες, τέλη Φλεβάρη στη Βρετανία και τον Απρίλιο στην Αμερική.
Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί την μπάντα στην, μετά από 26 χρόνια, προσπάθειά για μια τελευταία απόπειρα προς την δόξα, μέσω μιας ευρωπαϊκής περιοδείας. Το τι συμβαίνει κατά τη διάρκεια της DIY περιοδείας, μάλλον δεν περιγράφεται. Γραφικοί αλλά εντελώς αληθινοί, οι Anvil επιμένουν να ζουν το εξωφρενικό παραμύθι τους σαν να είναι ακόμα 14, πίσω στο σχολείο: δεν θέλουν με τίποτα να αφήσουν το όνειρο τους, χωρίς όμως να έχουν ιδέα -- ακόμα και τόσα χρόνια μετά -- για το πώς να το πραγματοποιήσουν. A real-life Spinal Tap μοιάζει να είναι η καλύτερη περιγραφή. Παρελαύνουν ο Slash, o Lemmy, μέλη των Metallica, Anthrax και Slayer. Η μουσική, πέρα από τα κομμάτια των Anvil, είναι του David Torn (The Wackness (2008), Lars and The Real Girl (2007)), ενώ ακούγονται Explosions In The Sky και Air.

Το Anvil! The Story of Anvil (2008) του Sacha Gervasi -- σεναριογράφος στα The Terminal (2004) και The Big Tease (1999), πατέρας της κόρης της Geri Halliwell (των Spice Girls), πρώην ντράμερ των Bush, roadie των Anvil στα 16 του το 1982 -- έκανε την πρεμιέρα του στο Sundance και γνώρισε κυριολεκτική αποθέωση. Ακολούθησαν διθυραμβικές κριτικές από, πάνω κάτω, όποιον το είδε (μεταλά και όχι, μουσικόφιλο και όχι), πήρε τα βραβεία του σε Sydney, Los Angeles, Edmonton, Chicago, Calgary, Galway, και πλέον αναμένουμε την πρεμιέρα του στις αίθουσες, τέλη Φλεβάρη στη Βρετανία και τον Απρίλιο στην Αμερική.
Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί την μπάντα στην, μετά από 26 χρόνια, προσπάθειά για μια τελευταία απόπειρα προς την δόξα, μέσω μιας ευρωπαϊκής περιοδείας. Το τι συμβαίνει κατά τη διάρκεια της DIY περιοδείας, μάλλον δεν περιγράφεται. Γραφικοί αλλά εντελώς αληθινοί, οι Anvil επιμένουν να ζουν το εξωφρενικό παραμύθι τους σαν να είναι ακόμα 14, πίσω στο σχολείο: δεν θέλουν με τίποτα να αφήσουν το όνειρο τους, χωρίς όμως να έχουν ιδέα -- ακόμα και τόσα χρόνια μετά -- για το πώς να το πραγματοποιήσουν. A real-life Spinal Tap μοιάζει να είναι η καλύτερη περιγραφή. Παρελαύνουν ο Slash, o Lemmy, μέλη των Metallica, Anthrax και Slayer. Η μουσική, πέρα από τα κομμάτια των Anvil, είναι του David Torn (The Wackness (2008), Lars and The Real Girl (2007)), ενώ ακούγονται Explosions In The Sky και Air.

Previously on Movies for the Masses: My Life in Ruins (2009): Trailer Έρωτα αλά Ελληνικά
Το κείμενο μας παραχώρησαν από το Από τις 4 στις 5
Written by
cheaptalk
in
Trailers
My Life in Ruins (2009): Trailer Έρωτα αλά Ελληνικά
Δες/Κρύψε το promo trailer
Με το Mamma Mia! (2008) να κλείνει τον καθ' όλα τερατώδη κύκλο του ($572 μύρια σε όλο τον πλανήτη, £69M στην Αγγλία), άλλη μια παραγωγή του φιλέλληνα (ή φιλο-κάτι) Tom Hanks και της γυναίκας του ετοιμάζεται να κατακτήσει τον κόσμο, με το ίδιο στιλάκι Δαλιανίδη για καθυστερημένους. Ή αλλιώτικα, με το στιλάκι "λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου", και με το αγόρι μου να το λένε Πούπη Κακά.
Τα γυρίσματα, αν θυμάσαι, γίναν στην Ελλάδα το φθινόπωρο του 2007 με την εξωγήινη ασύμμετρη απειλή σε εξέλιξη, οπότε, αναγκαστικά υποθέτεις, είχαν συμπληρωθεί νωρίτερα στην Ισπανία στολισμένη ως λίκνο του πολιτισμού. Μετά την ολοκλήρωσή τους και κάτι ψιλοπαροιμιώδεις συνεντεύξεις τύπου, μόνο το 4λεπτο promo της Hollywood Entertainment (που το θυμάμαι να κυκλοφορεί εδώ και κάνα χρόνο αλλά λέω Πάσχα για να είμαι σίγουρος) έμεινε να θυμίζει τη παραγωγή, ως τα τέλη Ιουλίου που η Fox Searchlight ανακοίνωσε την απόκτηση δικαιωμάτων διανομής για τη Βόρεια Αμερική, βασισμένη στη "τρελά ενθουσιασμένη ανταπόκριση του κοινού", και προς τρελή χαρά των συντελεστών. Τελικά, η έξοδος στις αίθουσες προγραμματίστηκε για τον Μάη, απέναντι στο Star Trek (2009), και με πρεμιέρα στην Ελλάδα παρουσία των πρωταγωνιστών, Nia Vardalos και Αλέξη Γεωργούλη (που την τελευταία φορά που τσέκαρα έκανε διεθνή καριέρα).
Βασισμένο στις εμπειρίες του Mike Reiss του Queer Duck και κάποιων επεισοδίων των Simpsons, και ξαναγραμμένο από τη Vardalos (για να μην αντικατοπτρίζει και τόσο πραγματικές εμπειρίες τουριστών, υποθέτεις), το σενάριο θέλει μια ξεναγό να ψάχνει το κέφι της και να το βρίσκει στον Γεωργούλη, που "φιλάει υπέροχα", όταν ο Richard Dreyfuss της ανοίγει τα μάτια. Το τι υπονοεί αυτό για τον (χαρακτήρα του) Dreyfuss το παραβλέπεις με τον ίδιο σεβασμό που το επίσημο trailer δε θεωρεί τόσο (όσο το promo) απαραίτητο να αναφέρει το Oscar® του, ενώ οι πραγματικοί πρωταγωνιστές είναι φυσικά οι αρχαιολογικοί χώροι, από την ανακοίνωση ακόμα της παραγωγής που είχε κάνει το γύρο του κόσμου, και μέχρι να μάθει (ο κόσμος) ότι ενοικιάζονται (οι χώροι) ως μπαγκράου στον οποιονδήποτε διαθέτει €984,20. Τουλάχιστο, σε αντίθεση με τις κλειστοφοβικές πρώτες εικόνες, ο Donald Petrie φαίνεται να κατάφερε να δώσει μια εικόνα μεγαλείου στα μνημεία, το στιλάκι της Νίας είναι γνωστό (και αγαπητό), και μπορείς να φανταστείς πια και τα χειρότερα και στον τομέα του πολιτισμού. Το trailer κυκλοφόρησε σήμερα στο Moviefone.

Τα γυρίσματα, αν θυμάσαι, γίναν στην Ελλάδα το φθινόπωρο του 2007 με την εξωγήινη ασύμμετρη απειλή σε εξέλιξη, οπότε, αναγκαστικά υποθέτεις, είχαν συμπληρωθεί νωρίτερα στην Ισπανία στολισμένη ως λίκνο του πολιτισμού. Μετά την ολοκλήρωσή τους και κάτι ψιλοπαροιμιώδεις συνεντεύξεις τύπου, μόνο το 4λεπτο promo της Hollywood Entertainment (που το θυμάμαι να κυκλοφορεί εδώ και κάνα χρόνο αλλά λέω Πάσχα για να είμαι σίγουρος) έμεινε να θυμίζει τη παραγωγή, ως τα τέλη Ιουλίου που η Fox Searchlight ανακοίνωσε την απόκτηση δικαιωμάτων διανομής για τη Βόρεια Αμερική, βασισμένη στη "τρελά ενθουσιασμένη ανταπόκριση του κοινού", και προς τρελή χαρά των συντελεστών. Τελικά, η έξοδος στις αίθουσες προγραμματίστηκε για τον Μάη, απέναντι στο Star Trek (2009), και με πρεμιέρα στην Ελλάδα παρουσία των πρωταγωνιστών, Nia Vardalos και Αλέξη Γεωργούλη (που την τελευταία φορά που τσέκαρα έκανε διεθνή καριέρα).
Βασισμένο στις εμπειρίες του Mike Reiss του Queer Duck και κάποιων επεισοδίων των Simpsons, και ξαναγραμμένο από τη Vardalos (για να μην αντικατοπτρίζει και τόσο πραγματικές εμπειρίες τουριστών, υποθέτεις), το σενάριο θέλει μια ξεναγό να ψάχνει το κέφι της και να το βρίσκει στον Γεωργούλη, που "φιλάει υπέροχα", όταν ο Richard Dreyfuss της ανοίγει τα μάτια. Το τι υπονοεί αυτό για τον (χαρακτήρα του) Dreyfuss το παραβλέπεις με τον ίδιο σεβασμό που το επίσημο trailer δε θεωρεί τόσο (όσο το promo) απαραίτητο να αναφέρει το Oscar® του, ενώ οι πραγματικοί πρωταγωνιστές είναι φυσικά οι αρχαιολογικοί χώροι, από την ανακοίνωση ακόμα της παραγωγής που είχε κάνει το γύρο του κόσμου, και μέχρι να μάθει (ο κόσμος) ότι ενοικιάζονται (οι χώροι) ως μπαγκράου στον οποιονδήποτε διαθέτει €984,20. Τουλάχιστο, σε αντίθεση με τις κλειστοφοβικές πρώτες εικόνες, ο Donald Petrie φαίνεται να κατάφερε να δώσει μια εικόνα μεγαλείου στα μνημεία, το στιλάκι της Νίας είναι γνωστό (και αγαπητό), και μπορείς να φανταστείς πια και τα χειρότερα και στον τομέα του πολιτισμού. Το trailer κυκλοφόρησε σήμερα στο Moviefone.

Previously on Movies for the Masses: Crank 2: High Voltage (2009): Promo ηλεκτροσόκ
3/5
1.5/5